česky
Třikrát sláva draci, konečně je v nákupním koši, možnost vybrat rovnou výdejko za 75kc a to včetně dobirky od GLS .-) jen se omlouvám za dobírku bez možnosti platby předem, to lze jen na vyžádání, lebo sesa love předem než dojde balík na adresu neuznává :-( trošku rychleji se už krámek načítá v mobil ale stále je to nepřehledné a tak prosím každého draka, Ať svůj nákup jede přes PC, to je vždy top
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, pustil jsem se do záchrany jawy 05 z r. 1963. Koupil jsem ji za 1000,- v dezolátním stavu. Kdybyste ji viděli, tak se zděsíte. Chci Vám ukázat pár fotek. Předem říkám, že to chci hlavně spojízdnit a a vychytat některá drobnosti. Nejedná se o renovaci. Tak se kouknite... snad se bude líbit alespon něco :-) http://prasiq.rajce.idnes.cz/Jawa05_skladani odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Tak něco podobného jsem dělal loni Jawa 20 rv 75 ,přihlášený na papírech a 16 let stál ve stodole.Myslel jsem že ho udělám jen tak na oko abych ho přiihlásil ale po odmontování prvních dílů to dopadlo tak že kromě motoru který až na spojku byl v super stavu a do dneška jsem na něm nic nedělal jsem jinak rozebral a udělal úplně všechno ....a moc mě to bavilo -jak se mi pod rukama měnil v pěkného Pionýra Přeju hodně zdaru.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá práce. :-) Čím si leštil ten motor?
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Motor celkově byla práce na 3 dny... :-) Takovou vrstvu zapečené špíny a zeminy jste snad neviděli... takže prvně mechanicky očistit, vypustit olej, sundat elektriku a na noc ponořit do kyseliny citronový...no a po GO sem to čistil ručně silichromem a pak přeleštil tempem.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam startovací hrídel z 21ky? :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Asi ano, zkoušel jsem i klasický airbox... jediný rozdíl jsem zaznamenal ve zvuku motoru... :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to... ale ten hnusnej vzducháč zahod a dej tam klasický air box.. a tuším že tam patří karbec podobný jak z S22 (hranatá plovákovka) a hliníkový airbox
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko,mám otázku. Co všechno jde z těhle věcí použít z motoru čz 175/450 na motor jawa 250/559? mechanismus spojky(kam se dává lanko),víko zapalování,celá spojka (buď i se spojkovým košem nebo jen lamely) :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nepotrebuju,zapalko mam z pareza,tudiz bez baterie.Potrebuju jen cely ten kryt motoru.Nevim jak dlouho motor stal,takze jeste ani nevim jak je na tom spojka,zitra mi ma prijit.. :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Kladívko a kondík :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
možná ten automat, jinak vůbec nic.
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus Draci,kolik si myslíte že za to bude chtít za všechno http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/574880-prodam-pionyr.html díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsi mu psal kolik chce za kompleT?me odepsal na drapak,ze za nej chce 350..jako neni to moc,ale kdyz jsem sehnal 19" funglovku za korunu na aukro (101 i s postou) :-D tak radsi si jeste pockam,zase tak nutne ho nepotrebuju :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Já si zničeho nedělám reklamu proč bych to tam dával nejsem vůl abych tam dával díly které mi pasujou na fichtla.
 
 
Datum: 05. prosince 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12863    
Tady si dělá reklamu každej druhej...vesměs na nějakej bordel rozpadlej.....napřed tam daj cena dohodou a pak jdou sondovat na pokec,kolik by kdo za to asi dal.....taky proto,že když natvrdo připíchnou dotaz,kde uvedou,že prodávaj na motoinzrci motorku,tak jim to tady klikař,kolečko,jenco a nebo dokonce já smázneme....proto píšou dotazy tohodle typu....docela ubohý něco prodávat a ani nevědět,co za to chtěj.....
 
 
Datum: 05. prosince 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak proč mu nenapíšeš? Nebo si děláš reklamu?
 
 
Datum: 04. prosince 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych za to dal max. tisícovku,hlavně kvůli tomu kolu,hlavám a zápalku
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
maximálně 500Kč + poštovný víc bych mu nedal kde je zaručeno že to bude fungovat a to bych si radši postupně koupil ty věci nový dneska na toho pincka je to za hubičku...
 
 
Datum: 04. prosince 2011 9:53
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau SESO, jde tenhle blatník rovnou použít, nebo se ještě musí přestříkat: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zd_blatnik_cerny.html Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem si vzpoměl, jestli jsou tam ty držáky na kabel? Ještě jednou díky :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, díky
 
 
Datum: 04. prosince 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne je ok barva,,jen mam ted jen zadnipredni bude po novem roce
 
 
Datum: 04. prosince 2011 6:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice je sobota a mikulas je v pondeli,, ale na to bych nememl cas a tak dnes oficialne u sesu prvni mikulas,,,,, hulka se corla s dratenych hrabych do toho se udelala dira pro drat od hmomosvodu, ten se vsunul do hadice a tim byl dokonale spojeni s nasadou a ke vsemu se pekne tvaroval zvon,, pak jako vzdy alobal,, mundur s velke cejchy pro dvojlusko ktere pochazel nejdrasiho hotelu v cr,, sice bylo vyrazeno, ale kvalitni s nehos udelala sousedka famozni dilo,,sice makalo se od 20 do 22 hodin a ve 4 stavala do prace ale byla na to dokonale pisna,,no a pak zlaty sprejs skterym se udela kriz na prsou a cepici a bylo hotovo,, a nesmime zapomenout na fousi,,vata priepene herkulesem na flexibilnim papire ktery mel prositou gumu na stroji a bylo vymalovano,, vysledek,,malej sesa se tolik v zivote neklepal jak dnes pri mikulasi,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: wagi      IP: uživatel11440    
Jsem zvedavej co predvedes v pondeli u me :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Daj tu nějaké fotky aby sme posúdili jak sa maska Mikuláša povédla
 
 
Datum: 03. prosince 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar hele chlapy nebude vydit když na škodovce natřu převodovím olejem zespodu prahy ramena.......chcu aby to bylo dole mastný ale to nerezlo nebude to vadit ten olej ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyo jedině tlumex, na nějakej olej zapomeň. Tlumex udělá pěknou ochranou vrstvu jak před vodou, tak i štěrkem a solí. Nedovedu si představit, co by olej zmohl proti posolený silnici a zespodu by stejně dlouho nevydržel.
 
 
Datum: 02. prosince 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Natírat to olejem je podle mě hovadina. Bude to pořád mastný a bude se na to chytat bordel. Natři to tlumexem nebo gumoasfaltem.
 
 
Datum: 01. prosince 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gumoasfalt
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
My natíraly na škodovce práhy černou myslím že asfaltovou barvou.. Ale zas to neni ono..
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
prostě chcu aby to zespodu ty železný veci nerezly tak jestli ten převodovej olej tomu pomůže když to tím napiplu :-D diky
 
 
Datum: 01. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, mám dotaz. Objevil jsem na svém mustangu, že mě od zadní kyvné vidlice z boku vylízá ta guma tzv. SILENBLOK. Natlačit zpátky už nepude je to moc vysunuté. Jdou koupit nové tyhle silenbloky??.... jak je vyměnit?... co jsem se ptal známého ten mi řekl, že je to tam nalisovaný a vymněnit to nepůjde :-( ... je to pravda??... popřípadě jak to doma lze vymněnit. Předem děkuji moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potrebujes k tomu prípravok, lis a šikovnosť.. pujde to.. Seso tu má k tomu čap + silentbloky.. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_pro_cep_pro_zd_vid_mustang22.html návod je tady http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/dokumentace/dilna-20,23a.exe
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj.. Babetta 207.. chci se zeptat jak sundám "volnoběžku" . dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12848    
zrovna jsem nad tim dumal,on vlastně cvrček má opačnej závit,takže je to docela prdel....já ho zatim jen nandaval-to je snadný :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to zavařil a pak to šlo dobře :-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš toho cvrčka u zadního kola, tak to je trochu sranda :-D. Má opačnej závit, když se neprotáčí, tak chytnout sikovkama a zkusit povolit. Pokud se protáčí, tak to zkusit rozebrat, nebo to jde i rozřezat, ale musíš bejt šikovnej. Možná i zavařit by to šlo a povolit sikovka.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/581654-50-21.html cus kolik by jste mu za to daly ? a co si o tom myslite ? nevim jestli ho mam vzit nebo ne diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dal bych mu za to do držky...
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zatohle?... ani 5korunu... a ještě bych majitele kopl do řiti.... takhle zmršit pionýra... :-( .... lidi jsou hova*a
 
 
Datum: 02. prosince 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel12836    
tak ja bych zato dal tak max. 1500kč ale sehnal by se i lepčí
 
 
Datum: 01. prosince 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Za 400Kč jsem koupil mustanga kromě pístu, válce a hlavy, jinak kompletního v původním modrém stavu, chromy, tech. stav ok s přepsatelnýma papírama.
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
To bych snad ani zadarmo nechtěl.Takhle ho zničit...Chudák
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
prej k tomu je karburator bloky motoru zadni plech orig. a brisko s tim co kreje karbec a inducku ... tk nevim kdyz rikate ze je to nahovn*
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
tento pionýr nemá ani náhodou cenu 1500kč, za 800kč bych sehnal mnohem lepšího kompletního, za tohle bych dal tak 700kč jinak na naučení celkem dobrý
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak max 1500 podle toho co k tomu je za nd
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevidim na tom nic, co by mělo nějakou cenu,,, osobně bych takovej střep vubec nechtěl, je to opmsta, ale když už, tak max pulitrovku rumu,,, jestli chceš, mám tu taky jeden takovej bastl, jezdilo to naposledy tak před pěti lety, rád bych se toho zbavil, protože mi to akorát překáží
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12829    
To je konec :-D To je mrcha zkřížená :-D samozřejmně cena šrotu.....vždyť na tom neni nic....
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
400 max 500 total bastl
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
dnes sem koupil zadřeního mustanga za 600kč máte pravdu je to docela paskvil
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kdyby to aspon umyl...takhle max 500,já koupil většinu pionýrů ikdyž nepojízdných,ale kompletních za 500
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
dal bych zanej tak 1500 2000 jo ber ho
 
 
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11800    
Zdravim draci. Měl bych takovej dotaz: potřebuju vědět jestli je nějakej rozdíl mezi předníma vidlema kejvačky a panelky, nebo jsou obě shodné??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
přečti si historii na sesa-moto,tam najdes rozdili
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: jarorod      IP: uživatel12814    
Nazdar.Nevedeli by ste mi niekto poradit aky srob,ktory je medzi bruskom a vanou,medzi nohami?diky\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_prsicek_parez2.html tento by měl pasovat
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel8793    
Cau draci.. minule jsem se tu ptal co je lepsi jestli 2T nebo 4T na krosku :-) a uz jsem vybral :-) bude to Suzuki RM-Z 450 4T :-) rok 2006 :-) jelikoz je to moje prvni kroska tak zní mám sakra respekt :-) byl jsme ji projet a nestacil jsem se divit co to umí :-D ale jak rikam jaa, já jsem pánem motorky, bude dělat to co chci jáá :-) takze jelikoz zni mam strach a respekt tak i tak budu tahat za plyn :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel8793    
lk: dík snaha bude :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
monty to zabil...
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic proti, ale tak porovnávat čínskou dvácu ve 4t s japonskou čtyři pade je mimo mísu,,, to je nebe a dudy,,, Miguelovi jenom přeju, ať je motorka pokud možno co nečastěji kolama dolu a ty celej ;-))
 
 
Datum: 29. listopadu 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam pitbike lifan 125, 4T v celkem špatnym stavu a na vykravení je to perfektní, zvedá se to i na 3. Spotřeba skoro žádná. Ale je to poměrně malý. :-(
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel8793    
MONTY: Jak říkáš a kterej 2T máí lepsí spodek než 4T? STANDA: jo taky jsem se zpotil kdyz jsem na to sedl.. ujel jsem 30 metru na 2jiku a pak jsem jí dal trošku napít a 3jika to samý hnedka na zadek :-) ale fakt super svezení :-) proto jsem si ji hnedka zamiloval :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
na krosku jedine dvoutakt. čtyřtakty sou odspodu moc líný
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Jezdil jsem na tom,je to supr stroj jako všechny tyhle 450......jako kdo na tom nikdy neseděl,tak se z toho asi posere do kalhot....já měl problém zprvu držet obě kola na zemi... Jinak pokud někdo chcete zažít adrenalinovej zážitek,tak se povozte na vyrachtaný čz 380.....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel12816    
No snad jo :-D zkousel jsem jezdit na CZ 516/125, Suzuki 125ccm 2T, Suzuki 250 4T, no a tyhle 450ccm :-) co se týče síly tak 450 4T jasně dominuje :-) ale nemuzu rict ze ta 125cc 2T jela špatně :-) ta když se dostal do toček tak taky pěkně rvala ruce :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
tak to jo jestli už je ti 21 tak už to v ruce udržíš
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel12816    
měl jsem strach i z CZ 250 kdyz jsem na ni poprví sedl v 16 letech :-) tedka v 21 letech si myslim ze mam rozum na tuhle motorku :-) neříkám že mam velke zkusenosti na kroskach ale uz jsem se taky ne nejakych vozil :-) no a tu Suzuki jsme nemohl odmítnout :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 8:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
si blázen
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
bud štastný že je to pro tebe tak výjmečný stroj..;-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže to vidím na ten strom :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z motorky by si měl mýt respekt ale neměl by ses jí bát
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Cau seso chtěl bych se zepta kdo vyrábí tento ráfek a jáká to je kvalita? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_19x1_25_stadion222222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Děkuju za info
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je indinckej,,, prifil super,,zelezo taky,,akorat necekje spickovej chrom,, ok cena
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: S-26      IP: uživatel2987    
Zdar, přidávám na zkouknutí jedno plochodrání mopeďácke video z letošní sezóny http://www.youtube.com/watch?v=l8GSypFBSP8 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko draci, na jaře budu kupovat nový stroj a rozhoduji se mezi Simson S51 Electronic a ČZ 125/476 , kterou byste mi více doporučili ? Nebo jak je na tom poruchovost , výkon, spotřeba, spolehlivost, celková údržba a dostupnost dílů .. nemůžu se rozhodnout do čeho jít . Cenově by měly vyjít zhruba stejně . Děkuji za každou odpověď ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, to je asi jediný plus oproti pionýru, že se na tom líp sedí. Jinak to jede tak nějak stejně. Do kopce mu dejcham na záda i s Babettou. Ale to už jsme odbočili od tématu :-) .
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dnes sem se projel na kamošovým simálu a oproti fichtlu rozdíl hlaně co se týče posezu seš víc do předu
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: ryider      IP: uživatel12231    
já mam simson electronic r.v.1991 spokojenost nejvěčí. spotřeba krásná a ve dvou v pohodě jede do kopce i za 4 nic se my nerozbylo a mam ho 5 let hlasoval bych pro simson je velice pohodlnej.
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych šel jednoznačně do ČZ!!! Jak píšou ostatní.
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak napřed k simsonu je to padesátka ve dvou to pojede na prd taky pokud te začne zlobyt alektrika je to k vsteku nejraději vše vytrhat a zapojit jednodušeji výhoda je že to má bezkontak a díly nejsou moc drahy co se týče ceny je to dost předražyn na 5étku samých 10-15 000 a při tom novej stál 8000:-D v te době když brat simsona tk jedině toho nenovějšího rv 90 až 91 má to otáčkoměr 12 V elektroinstalaci a už od výroby trocha zvedly sedlo. Cose týče te čz ta bude na tom líp aneb obsah ničím nenahradíš :-) pojede líp i ve dou sám bys nemě lmít problem vytáhnout 80km jako cestovní rychlo -huř se schánějí zápalko kladívka,brzdový spínač rád vychcává baterku pak to zmýněné dobijení a pokud se do motoru hrabal nakej kutil tak je to na hovno tam je plno tech vychytávek od soudruhu aj estl ise do toho někdo hrabal neodpborně pak je zo k posrání ale já bych asi taky šel do te ČZ
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to hlasuju pro 476, jediný co se na nich kazí bývá dobíjení, to lze ale vyřešit bezkontaktnim relátkem za 500kč a je svatej klid. Oproti simsonovi to jede nesrovnatelně. Navíc neni problém to předělat na 175ccm, ta jede ještě líp.
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: Don ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych šel do 125/476. Simson je zbytečně složitý a jak už se tu psalo, tak díly se ti prodraží trochu víc
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za odpověď , Bylo by to s TP + STK , jezdil bych na tom od 16 převážně do školy , k babičce, a na výlety :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      IP: uživatel8251    
tak pokud vybrat mezi simsonem a ČZ tak ti nereknu ale ČZ bych sem si asi vzal protoze na simsona sou drazsi nahradni dily preci jenom je to nemecky stroj ale zase musis vedet kde stim budes jezdit zda to mas na cross nebo normalni jezdeni z TP + STK a jezdit na vylety nebo za holkama atak :-D :-D :-D no pokud na vylety tak bych doporucoval tu ČZ preci jenom je to lepsi stroj a kdyz dotoho das VAPE zapalovani tak je to pecka a pokud naky polnacky atak tak Simson bude stacit :-) a nahradni dily sou tak stejne k sehnani akorad na simsona se prohnes v nekterych vecech tak zatim zdar draku a ja bych volil ČZZZZZZ !! :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: Vincek      IP: uživatel12613    
Zdar draci, co říkáte na VĚTRNÉ ELEKTRÁRNY U NÁS? Myslím si že je to mrháni penězi a taky kdo by se na takové monstrum chtěl každé ráno při cestě do práce čumět?! Vydělá vůbec peníze které jsou potřebné pro její výstavbu? Kdo se postará o likvidaci za těch dvacet let životnosti? Hrůůůza :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12818    
Nechápu,proč taháte výrobu elektrický energie na pokec o fichtlech....nezajímá mě to a je mi to buřt....eletrika levnější nebude....to jedině že by sme kupovali z německa tu,kterou tam prodáváme;-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: drag11      IP: uživatel10202    
jak na to koukám tak je to tu samej odborník :-D já čirou náhodou jednu solární elektrárnu vlastním výkon 1,2 MW jak tady někdo mluvil o dotacích tak je to hovadina žádnou jsem nedostal, ten kdo nemá tam na hoře kde dotace rozdávají známé tak nedostane nic :-) Solární elektrárny zabírají půdu to je pravda ale že nám evropská unie přikazuje uvézt 7% půdy do klidu už nikdo nevidí :-) 7% půdy je přes 200 tis ha.... navíc nemluvim o tom že el je dočasná stavba která nepředstavuje žádnou ekologickou zátěž :-) Dnes už se stavět solární elektrárny moc nevyplatí výstavba drahá výkupní cena nízká... větrné elektrárny jsou podstatně levnější ale jejich účinost je minimální a výkupní cena úplně směšná :-) Všem vadí jaderné elektrárny ,tepelný ničí životní prostředí, solární zabírají půdu a hyzdí krajinu, větrné obtěžují hlukem a jsou to ošklivá monstra.... vodní ničí ekosystémy.... at dělám co dělám tak mě napadá jediné řešení :-) všechny elektrárny zrušíme a budem svítit svíčkama :-) co se bude dít s těmi 7% půdu co se uvede do klidu? :-D majitelé budou brát dotaci za sečení trávy :-D všechno je to k smíchu... nebo spíš k pláči? evropská unie a naši politici nás za pár let zničí všechny....
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
reminder : jak to muzu rict? protoze je to muj nazor :-) ,vim ze se v tom toci nechutny baliky penez....ale jdemi o princip,ze to nici vzhled krajiny,misto toho aby to rvaly na ruzny strechy panelaku a takovejhle obchodaku protoze na ty strese to nejde videt a nicemu by to neskodilo....navic kryty parkoviste u obchodaku by byli dobry.....usetrilo by se misto na polich a zaroven by se udelaly zastreseny parkoviste a mozna by to vypadalo lepe nez na poli...
 
 
Datum: 28. listopadu 2011 0:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože má na střeše kolektor a zrovna nesvítí sluníčko.....
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Konektor nemám :-) a sluníčko u nás na Vysočině momentálně svítí :-D Jen mě téma diskuse nakrklo! :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jseš nějakej podrážděněj...
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Pořád nějaká stálost nebo nestálost... Prostě ČR musí splnit 5% alternativních zdrojů... koho ze spotřebitelů zajímá, jestli na kWh, co spálil varnou konvicí, svítilo slunko nebo ne. Tady jde o tu cenu tý energie, která je podstatně dražší než energie tepelná nebo jaderná!!! Nemá cenu řešit jestli je to na polích nebo ne! Je to zájem investorů a ty to na pole prostě postaví. Jak můžeš říct, že se to dá na střechu tesca nebo globusu, který stejně stojí na orný půdě někde za Prahou. V tomhle se točí šílený prachy a nemá cenu se tím zabývat, protože nikdo z Vás s tím nenadělá vůbec nic!
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
me sere ta zbytecna zastavena plocha solarnich panelu na obrovskych poli.Kdyby to radsi davali na nejake strechy (tesco,globusy apod.) nebo z toho udelali nejaky zastreseny parkoviste u obchodaku....to pole by se dalo vyuzit urcite jinak
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 1:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ano souhlasím s komentářem hh, nestálost je nejhorší teta si v loni nechala namontovat taky na střechu kolektory bydlím v malým městečku a jako hoši žádná výhra s připojením na síť byli velký problémy, ČEZ chce aby odebírali určitý procento ze sítě a elektriku jim stejně ještě solo přidražili protože kolektorů mají dost a tam sou na to všelijaký normy nevím přesně a v létě když vyrábí moc tak si představte že oni platí ČEZU teť nevím jestli 30 nebo 50 halířů za kWh kterou oni vyrobí a pošlou do sítě a v létě při plným sluníčku to vyrábí proudu dost jenže co s ní jedině postavit v letě ven přimotopy a pálit proud v tom aby za něj nemuseli platit, ona má teta teda vlastní firmu, takže chudý zase nejsou, ale je to pěknej bordel v těch kolektorech
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 1:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
největší problém "zelených" zdrojů typu solárních nebo větrných elektráren je nárazovost a nestálost, když svítí sluníčko v létě tak dá takový velký fotovoltaický pole výkon několik desítek MW, ale zatáhne se a dá sotva desetinu, to samé platí o větrných elektrárnách, a právě touto vlastností způsobuje velké zatížení přenosové soustavy (ČEPS), protože proud co se vyrobí je taky třeba někam odvést a někde spotřebovat, a to si málokdo "zeleně smýšlející" neuvědomuje a s roustoucím počtem takových zdrojů je to větší a větší problém.. v dnešní době to částečně vyrovnávají např. přečerpávací elektrárny, ve dne čerpají vodu nahoru, v noci vyrábějí samospádem..ohledně účinnosti jsou na tom solární a větrné elektrárny podobně, je to cca mezi 10-15% a za určitých podmínek se tato kombinace vhodně doplňuje (když je zataženo, fouká vítr apod.), ale rozhodně je špatný řešení stavět na nich většinu spotřeby země.. aspoň že už to někdo nahoře taky pochopil a budou se dostavovat zbylé bloky Temelína, teď jsou funkční dva, každej po 1GW.. vodní elektrárny jsou sice hezký, ale na našem území je pro ty velké už kapacita vyčerpaná a těch několik desetin procenta co zastávají ty malé v celorepublikové spotřebě nahraje žádnou roli.. toť můj názor když už jste se tu všichni rozepsali... takže tak..
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
for danekod ® - Prosím tě, nemluv o něčem, čemu ještě nerozumíš. Solární elektrárny a účinnost? Ale kde že... Je to sezoní záležitost, když nesvítí, nemá to cenu a ty v průměru 2 slunný měsíce v roce to nemaj šanci utáhnout. A údržba je prakticky minimální... sníh se na panelech nedrží a tráva ve stínu pod nimi roste minimálně. Větrné to snad ani nebudu mluvit. Pro menší obce je to přínos... ale zase se to nedá využít ve velkém. Navíc, když nefouká, netočí se. Když fouká moc, netočí se... Budoucnost je v atomu a ve vodní energii. A ne že ne !!! O atomu nemluvím(čistý, účinný, bezpečný) a vodní elektrárna se dá postavit kdekoliv na řece se stabilizovaným průtokem (a ne na větším vodopádu ty trubko :-) )...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shrek : Pravda, u nás za zahradou, tam kde nás tlupa rajtuje na pionýrech (bez řp, spz, tk :-D) se měla stavět solární elektrárna .. no katastrofa všeci z obce z toho na větvi a nakonec s toho sešlo (nejspíš nebyly prachy ).. ale kdyby to tam bylo, něměl bych kde jezdit , slídilo by tam moc lidí kteří by na nás volali 158 .. ti by to tam chodili kontrolovat pa kčasto a byli bysme v pr**** :-D a hlavně: zabralo by to celý pole a výhled z naší zahrady by byl úplně nahovno ! Solární : + žádný hluk, vyšší účinnost, nízko nad zemí - velká rozloha, když nesvítí slunce nefunguje, větší údržba(tráva, sníh) Větrná : + málo zabírá místa, malá úsržba, jsou menší , nevypadá to hůř - hluk, když nefučí nefunguje, jsou vysoké (nebezpečí pro letadla), menší účinnost :-D je to taková "španělská vesnice", dobře je na tom vodní ta funguje prakticky pořád a dá se udělat na jakémkoliv větším vodopádu
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Všechno špatně!!! Tak za prvé: Evropská unie České republice předepisuje, že z výroby energie (tepelné, jádra...) musí činit alespoň 5% výroby energie z tzv alternativních zdrojů (zelené energie) jako solární panely, vodní elektrárny, větrné elektrárny... To se nedá realizovat! Jestli máme nahradit třeba jen Temelín větrem, tak na nahrazení nějakých 3 GW výkonu Temelínu se musí postavit, jestli dobře počítám, cca 12 000 větrných elektráren o velkém výkonu (to sou ty největší věže co můžete v krajině potkat)... A TED TO HLAVNÍ !!!! ZAMYSLETE SE !!! PROČ JDE CENA ELEKTŘINY V POSLEDNÍ DOBĚ TAK NAHORU??? No protože čeští podnikavci to vymysleli mazaně... Vezmou si dotaci z EU na výstavbu solární elektrárny a pak PRODÁVAJÍ ČEZu 1 kWh ZA 13 Kč !!!!! A co udělá ČEZ? Aby měl peníze na koupi ,,zelené elektřiny,, od těhle vydřiduchů, tak musí zvednout ceny elektriky u spotřebitelů = nás občanů... Takže kdo se ptá, pro je elektrika tak moc drahá, když je toliko těch elektráren větrných a solárních a KDYŽ CHVÁLÍ VÝSTAVBY TĚCH MONSTER, tak je to nemyslící DEB*L...... Vzpamatujme se!!! Díky kluci za pochopení a omlouvám se Vám za delší definici... S pozdravem fichtlař Reminder :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele lepší 10 těch větrníků něž 10hektarů pokrytých solárníma panelama....bez jaderných by sme moc v domácnostech nesvítili...mě osobně vadí jen ty solární,bo zabírají moc povrchu-hospodářské půdy...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nj, hlavně chceš využívat elektrickou energii naplno a pak se divíš jaktože to vyrůstá všude .. to je jen kvůli nám ... kdyby se každej uskromnil o pár spotřebičů tak nemáme problém - jádro, uhlí , voda, vzduch, solárka špatně :-D Nebo kdyby si každej dal na barák ze 2 solární kolektory taky by se ušetřilo na těchto mostrech .. ale ještě že nejsme v rakousko bo německu tam je to na každým kroku :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Solta.richard      IP: uživatel10340    
Sice to vypadá hrozně, ale někde se ty proudy vzít musej :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konecne uzitecne tema do pokecu,,to sem se nacekal,kdoi chce byt ekologicky,,nech sviti svickama a pere na valse :-) holt se vetrniky museji postavit tam kudy se do prace nebude prochazet,, kazdopadne je to zelezne monstrum a tak pec si s tim poradi a mistoho udela novej vetrnik :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš něco lepšího?svítit chceš ale jádro je špatně,uhelná el je taky špatně.na protest si můžeš doma svítit svíčkama a koukat z okna.druhá věc je ovšem že si na tom někdo namastí kapsu.to by mi potom vadilo
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12113    
zdar hoši,hledám pro svoju 477 vhodný drapák, mám 100/100 ale ten mi mlátí v zadu a kdyz ho posunu ve předu prostě furt neco. Na netu nemůžu najít vhodnou gumu, mám i origo ale s tym jet po lese...každou chvilu na jiné straně cesty. nevíte někdo o něčem, jo jinak mám trochu rozšířený blatník. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel8793    
Zdar draci. Budu kupovat krosku :-) A newím jestli 2T nebo 4T máte někdo zkušenosti z motocrosem? :-) a co by bylo lepší? :-) díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: krosakjanda      IP: uživatel3956    
Hoj draku, no kukam tady ze chces nejaku tu krosnu, toz vse ostatni tu jiz psali, ale co chces za obsah? Hlavne jde o to aby to poradne bublalo. Taky nevime kolik ti je, napis sem vek a nejaky zkusenosti jakej mas? Ju? :-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Hele, přikláním se k názoru Ivo m. V první řadě musíš vědět, za jakým učelem to chceš a pak cenovou relaci. Na začátek bych rozhodně nešel víc než max do 125cm3 Pokud tedy nejsi dárce orgánů. A jestli 2T nebo 4T no to je pak spíše o financích, kolik máš zkušeností a ten zmiňovaný účel. Výhody a nevýhody popsal už Ivo. Já se přikláním k 4T, ale pokud nemáš dost financí, tak si kup starou 2T na začátek určitě postačí, ale spotřeba nebude valná. A poslední rada. Nenech se hlavně uvrtat do nějaké vysoké kubatury, je to tvé zdraví a ne zdraví jiných. Přeji dobrou ruku při koupi.
 
 
Datum: 27. listopadu 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u začátečníka bych viděl ten strom...ale popravdě já jsem neotevřel naplno plyn ani na 250 4T...ale jel jsem na ní jen jednou... mě by výkonově stačila 85ccm ale je to malý...podvozek :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: ivo m.      E-mail:      IP: uživatel12070    
shrek má s tím tříkilem pravdu, to má krouťák i dole, ale zase to je pro zkušeného jezdce, protože začátečník to buď rozbije o první strom a sám se usmrtí, protože je to pila neskutečná, co trhá ruce z ramen a nebo když se nezabije, tak to uvaří, protože takovýto objem není nutno vytáčet ale nezkušený jezdec to dělat bude
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
2t,-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele vůbec se toho neboj a hned hupni na minimálně zetku 380/514
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takový TM 300 ve 2T má i ten krouťák odspodu nádhernej...ovšm pokud je to první kroska tak jdi do 125 2T a nevím kolik ti je ale i 85ccm je dost dobrá jen pokud máš tak 15 let už je to malý...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2T je výkonější, ale jak píše Ivo, musíš jí zase vytáčet aby to bylo to pravý...
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dle dotazu předpokládám, že to bude tvoje první, takže určitě 2t dvácu ,,, i ta tě zprvu dost potahá!
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: ivo m.      E-mail:      IP: uživatel12070    
no, vcelku záleží na tom, jestli si začátečník, nebo pokrocilý jezdec. Každá varianta má své klady a zápory. Tak třeba 2T je lehká, vcelku pružná motorka, která ani neni tak náročná na údržbu motoru, stačí jen mazat...nevíhoda je, že při enduru musíš dost spojkovat a nesmíš motor nechat padnout do nízkejch otáček, protože pak si dojel. 4T to má přesně naopak-stačí aby se jen tak převaloval a pořád jedeš, uživatelsky tedy velice příjemné, kdežto je trošku težší, o motor se musíš opravdu starat, jinak prostě nepojedeš. Záleží tedy, jak si zkušený mechanik a kolik máš peněž. Čtyř takt je dražší na údržbu ale ekonomičtější na provoz, kdežto 2T žere ale vcelku snadná a laciná údržba. ideálně by si se měl na obou variantách svézt a pak si říct kolik si ochoten věnova času a peněz. Toť asi vše.
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: pan mrázek      IP: uživatel12258    
Zdar. Myslíte si že má šanci čz 175/477 v dobrým stavu a vše v originálu ujet jawu 250? Možná trochu blbá otázka, ale zajímalo by mě jak na tom tyto dvě motorky jsou proti sobě.Jestli má třeba 175/477 lepší zrychlení protože jde víc vytočit atd. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi takhle.. mam 175/450 (čz) a kamarad 175/477...tyhle dve motorky se srovnat nedaj,mam tam rozetu jako krava (ale zase vybehanej valec) a ta 477 ma i tak vetsi silu..takze kulaty 250 ujede bez problemu..
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se 477 ji ujedes bez problemu.. ten motor je mnohem živější, výkonější a taky ochotnější jít do otáček
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
ja sem na dalnci ujiždel se 477 panelce 350.
 
 
Datum: 25. listopadu 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravicko,jsem tu po delsi dobe a mam dotaz.. Nemel by nekdo nejake informace o dobovych upravach motoru jawa nebo cz 250? nasel jsem informace,ze by to melo byt -Upravy 250 a 350 pro ternéní závody od svazarmu..Nic jsem ale nenašel.Byl bych vděčný,kdyby mi někdo pomohl toto vyhledat.Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2011 11:54
 
<  87  88  89  90  91  92  93  94  95  >

 







Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.03.2026 14:20:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu