|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 20:36
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čau SESO chci se zeptat do vánoc asi nebude tachometr na Pionýra že.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 22:45
 ne
Datum: 06. prosince 2011 22:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,prosimvás má kejva 356 stejnej zvuk jako 353?Myslim teda rybinovky.Chtěl bych si totiž jednu z nich pořídit tak se rozmýšlím.A ještě maj tyhle dve podsvícenej tachec?Ted si nejsem jist ale myslim že v tachecu je nějaká, snad kontrolka baterky?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 17:33
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Tachec od výroby podsvícenej rozhodně neni pouze tam jde trocha světla od předního světla jinak dobíjení se ti ukazuje na ampermetru v nadrži
Datum: 06. prosince 2011 17:33
 Zvuk je vzhledem k obsahu trochu jinej, tachec je myslim podsvícenej u obou.
Datum: 06. prosince 2011 16:37
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci,http://www.regarden.cz/prislusenstvi-3/pocitac-motohodin-a-otackomer fakt se ten kabel od toho otáčkoměru se má obmotat kolem cívkového kabelu.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 10:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Standa, jestli se toho chceš zbavit, měl bych zájem. Mám jeden kousek doma a na zjištění ustálených otáček to stačí. Zjišťuju s tím maxim. otáčky do kopce a volnoběžnou směs. Na tyhle účely to funguje docela spolehlivě.
Datum: 07. prosince 2011 10:15
Jméno: standa
IP: uživatel12869
 cajk k ničemu,mam to doma,tenkrát sem to koupil na aukru za pár stovek,za kilo ti to necham....na změnu otáček to reaguje tak tupě,že je to k ničemu...jediný co to umí,tak měřit motohodiny
Datum: 06. prosince 2011 19:57
Jméno: Jegermajstr
IP: uživatel12866
 Omotat a pak konec ukostřit!
Datum: 05. prosince 2011 21:28
 Má se opravdu omotat, máš to tam i nakreslený.
Datum: 05. prosince 2011 21:00
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 Zdar draci. Zajímalo by mě, kolik kilometrů jste jeli nejvíc s babettou 210 v kuse bez zastávky? Třeba 35km/h rychlostí a spíše v letních měsících. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 20:10
 Asi 14 dní o prázdninách jsem jezdil každej den 30 km tam a 30 km zpátky, bez přestávky. Rychlostí 40 km/h. Kopce i roviny
Datum: 04. prosince 2011 20:10
 Já sem jel v létě o prázdkách na 210 něco kolem 16km bez přeztávky většinou do kopců, tam sem nakoupil a pak tou samou cestou z5.
Datum: 04. prosince 2011 20:06
 tfuj tos musel mít hemeroidy jak adventní věnec....
Datum: 04. prosince 2011 19:54
 Asi 150Km... Kopce,roviny,všechno možné. A jel jsem cestovní rychlostí 45Km/h
Datum: 04. prosince 2011 18:27
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, pustil jsem se do záchrany jawy 05 z r. 1963. Koupil jsem ji za 1000,- v dezolátním stavu. Kdybyste ji viděli, tak se zděsíte. Chci Vám ukázat pár fotek. Předem říkám, že to chci hlavně spojízdnit a a vychytat některá drobnosti. Nejedná se o renovaci. Tak se kouknite... snad se bude líbit alespon něco http://prasiq.rajce.idnes.cz/Jawa05_skladani
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 19:10
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Tak něco podobného jsem dělal loni Jawa 20 rv 75 ,přihlášený na papírech a 16 let stál ve stodole.Myslel jsem že ho udělám jen tak na oko abych ho přiihlásil ale po odmontování prvních dílů to dopadlo tak že kromě motoru který až na spojku byl v super stavu a do dneška jsem na něm nic nedělal jsem jinak rozebral a udělal úplně všechno ....a moc mě to bavilo -jak se mi pod rukama měnil v pěkného Pionýra Přeju hodně zdaru.
Datum: 04. prosince 2011 19:10
 Dobrá práce.  Čím si leštil ten motor?
Datum: 04. prosince 2011 18:17
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Motor celkově byla práce na 3 dny...  Takovou vrstvu zapečené špíny a zeminy jste snad neviděli... takže prvně mechanicky očistit, vypustit olej, sundat elektriku a na noc ponořit do kyseliny citronový...no a po GO sem to čistil ručně silichromem a pak přeleštil tempem.
Datum: 04. prosince 2011 18:15
 máš tam startovací hrídel z 21ky?
Datum: 04. prosince 2011 18:11
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Asi ano, zkoušel jsem i klasický airbox... jediný rozdíl jsem zaznamenal ve zvuku motoru...
Datum: 04. prosince 2011 18:10
 dá se to... ale ten hnusnej vzducháč zahod a dej tam klasický air box.. a tuším že tam patří karbec podobný jak z S22 (hranatá plovákovka) a hliníkový airbox
Datum: 04. prosince 2011 18:00
 Zdravíčko,mám otázku. Co všechno jde z těhle věcí použít z motoru čz 175/450 na motor jawa 250/559? mechanismus spojky(kam se dává lanko),víko zapalování,celá spojka (buď i se spojkovým košem nebo jen lamely)  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 16:19
 To nepotrebuju,zapalko mam z pareza,tudiz bez baterie.Potrebuju jen cely ten kryt motoru.Nevim jak dlouho motor stal,takze jeste ani nevim jak je na tom spojka,zitra mi ma prijit..
Datum: 04. prosince 2011 16:19
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Kladívko a kondík
Datum: 04. prosince 2011 14:55
 Díky moc
Datum: 04. prosince 2011 12:28
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 možná ten automat, jinak vůbec nic.
Datum: 04. prosince 2011 11:55
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 16:23
 uz jsi mu psal kolik chce za kompleT?me odepsal na drapak,ze za nej chce 350..jako neni to moc,ale kdyz jsem sehnal 19" funglovku za korunu na aukro (101 i s postou)  tak radsi si jeste pockam,zase tak nutne ho nepotrebuju
Datum: 05. prosince 2011 16:23
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Já si zničeho nedělám reklamu proč bych to tam dával nejsem vůl abych tam dával díly které mi pasujou na fichtla.
Datum: 05. prosince 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 Tady si dělá reklamu každej druhej...vesměs na nějakej bordel rozpadlej.....napřed tam daj cena dohodou a pak jdou sondovat na pokec,kolik by kdo za to asi dal.....taky proto,že když natvrdo připíchnou dotaz,kde uvedou,že prodávaj na motoinzrci motorku,tak jim to tady klikař,kolečko,jenco a nebo dokonce já smázneme....proto píšou dotazy tohodle typu....docela ubohý něco prodávat a ani nevědět,co za to chtěj.....
Datum: 05. prosince 2011 13:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak proč mu nenapíšeš? Nebo si děláš reklamu?
Datum: 04. prosince 2011 13:26
 ja bych za to dal max. tisícovku,hlavně kvůli tomu kolu,hlavám a zápalku
Datum: 04. prosince 2011 11:08
 maximálně 500Kč + poštovný víc bych mu nedal kde je zaručeno že to bude fungovat a to bych si radši postupně koupil ty věci nový dneska na toho pincka je to za hubičku...
Datum: 04. prosince 2011 9:53
Posl.aktualizace: 04. prosince 2011 18:05
 Ještě jsem si vzpoměl, jestli jsou tam ty držáky na kabel? Ještě jednou díky
Datum: 04. prosince 2011 18:05
 OK, díky
Datum: 04. prosince 2011 11:22
 jasne je ok barva,,jen mam ted jen zadnipredni bude po novem roce
Datum: 04. prosince 2011 6:33
 sice je sobota a mikulas je v pondeli,, ale na to bych nememl cas a tak dnes oficialne u sesu prvni mikulas,,,,, hulka se corla s dratenych hrabych do toho se udelala dira pro drat od hmomosvodu, ten se vsunul do hadice a tim byl dokonale spojeni s nasadou a ke vsemu se pekne tvaroval zvon,, pak jako vzdy alobal,, mundur s velke cejchy pro dvojlusko ktere pochazel nejdrasiho hotelu v cr,, sice bylo vyrazeno, ale kvalitni s nehos udelala sousedka famozni dilo,,sice makalo se od 20 do 22 hodin a ve 4 stavala do prace ale byla na to dokonale pisna,,no a pak zlaty sprejs skterym se udela kriz na prsou a cepici a bylo hotovo,, a nesmime zapomenout na fousi,,vata priepene herkulesem na flexibilnim papire ktery mel prositou gumu na stroji a bylo vymalovano,, vysledek,,malej sesa se tolik v zivote neklepal jak dnes pri mikulasi,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 20:08
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Jsem zvedavej co predvedes v pondeli u me
Datum: 03. prosince 2011 20:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Daj tu nějaké fotky aby sme posúdili jak sa maska Mikuláša povédla
Datum: 03. prosince 2011 17:50
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar hele chlapy nebude vydit když na škodovce natřu převodovím olejem zespodu prahy ramena.......chcu aby to bylo dole mastný ale to nerezlo nebude to vadit ten olej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 0:57
 Tyo jedině tlumex, na nějakej olej zapomeň. Tlumex udělá pěknou ochranou vrstvu jak před vodou, tak i štěrkem a solí. Nedovedu si představit, co by olej zmohl proti posolený silnici a zespodu by stejně dlouho nevydržel.
Datum: 02. prosince 2011 0:57
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Natírat to olejem je podle mě hovadina. Bude to pořád mastný a bude se na to chytat bordel. Natři to tlumexem nebo gumoasfaltem.
Datum: 01. prosince 2011 21:47
 gumoasfalt
Datum: 01. prosince 2011 20:42
 My natíraly na škodovce práhy černou myslím že asfaltovou barvou.. Ale zas to neni ono..
Datum: 01. prosince 2011 20:25
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 prostě chcu aby to zespodu ty železný veci nerezly tak jestli ten převodovej olej tomu pomůže když to tím napiplu  diky
Datum: 01. prosince 2011 20:05
 zdravím, mám dotaz. Objevil jsem na svém mustangu, že mě od zadní kyvné vidlice z boku vylízá ta guma tzv. SILENBLOK. Natlačit zpátky už nepude je to moc vysunuté. Jdou koupit nové tyhle silenbloky??.... jak je vyměnit?... co jsem se ptal známého ten mi řekl, že je to tam nalisovaný a vymněnit to nepůjde  ... je to pravda??... popřípadě jak to doma lze vymněnit. Předem děkuji moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:32
Datum: 01. prosince 2011 16:32
 Ahoj.. Babetta 207.. chci se zeptat jak sundám "volnoběžku" . dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 14:28
Jméno: standa
IP: uživatel12848
 zrovna jsem nad tim dumal,on vlastně cvrček má opačnej závit,takže je to docela prdel....já ho zatim jen nandaval-to je snadný
Datum: 03. prosince 2011 14:28
 Já to zavařil a pak to šlo dobře
Datum: 30. listopadu 2011 22:45
 Jestli myslíš toho cvrčka u zadního kola, tak to je trochu sranda  . Má opačnej závit, když se neprotáčí, tak chytnout sikovkama a zkusit povolit. Pokud se protáčí, tak to zkusit rozebrat, nebo to jde i rozřezat, ale musíš bejt šikovnej. Možná i zavařit by to šlo a povolit sikovka.
Datum: 30. listopadu 2011 22:23
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/581654-50-21.html cus kolik by jste mu za to daly ? a co si o tom myslite ? nevim jestli ho mam vzit nebo ne diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2011 23:45
 dal bych mu za to do držky...
Datum: 02. prosince 2011 23:45
 zatohle?... ani 5korunu... a ještě bych majitele kopl do řiti.... takhle zmršit pionýra...  .... lidi jsou hova*a
Datum: 02. prosince 2011 23:37
Jméno: pavel
IP: uživatel12836
 tak ja bych zato dal tak max. 1500kč ale sehnal by se i lepčí
Datum: 01. prosince 2011 16:57
 Za 400Kč jsem koupil mustanga kromě pístu, válce a hlavy, jinak kompletního v původním modrém stavu, chromy, tech. stav ok s přepsatelnýma papírama.
Datum: 30. listopadu 2011 20:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 To bych snad ani zadarmo nechtěl.Takhle ho zničit...Chudák
Datum: 30. listopadu 2011 19:49
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 prej k tomu je karburator bloky motoru zadni plech orig. a brisko s tim co kreje karbec a inducku ... tk nevim kdyz rikate ze je to nahovn*
Datum: 30. listopadu 2011 19:40
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tento pionýr nemá ani náhodou cenu 1500kč, za 800kč bych sehnal mnohem lepšího kompletního, za tohle bych dal tak 700kč jinak na naučení celkem dobrý
Datum: 30. listopadu 2011 19:33
 tak max 1500 podle toho co k tomu je za nd
Datum: 30. listopadu 2011 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevidim na tom nic, co by mělo nějakou cenu,,, osobně bych takovej střep vubec nechtěl, je to opmsta, ale když už, tak max pulitrovku rumu,,, jestli chceš, mám tu taky jeden takovej bastl, jezdilo to naposledy tak před pěti lety, rád bych se toho zbavil, protože mi to akorát překáží
Datum: 30. listopadu 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 To je konec  To je mrcha zkřížená  samozřejmně cena šrotu.....vždyť na tom neni nic....
Datum: 30. listopadu 2011 16:54
 400 max 500 total bastl
Datum: 30. listopadu 2011 16:36
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 dnes sem koupil zadřeního mustanga za 600kč máte pravdu je to docela paskvil
Datum: 30. listopadu 2011 16:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby to aspon umyl...takhle max 500,já koupil většinu pionýrů ikdyž nepojízdných,ale kompletních za 500
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 dal bych zanej tak 1500 2000 jo ber ho
Datum: 30. listopadu 2011 16:28
Jméno: Michal
IP: uživatel11800
 Zdravim draci.
Měl bych takovej dotaz: potřebuju vědět jestli je nějakej rozdíl mezi předníma vidlema kejvačky a panelky, nebo jsou obě shodné??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 16:32
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 přečti si historii na sesa-moto,tam najdes rozdili
Datum: 29. listopadu 2011 16:32
Jméno: jarorod
IP: uživatel12814
 Nazdar.Nevedeli by ste mi niekto poradit aky srob,ktory je medzi bruskom a vanou,medzi nohami?diky\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 15:14
Jméno: sima
IP: uživatel289
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_prsicek_parez2.html tento by měl pasovat
Datum: 28. listopadu 2011 15:14
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Cau draci.. minule jsem se tu ptal co je lepsi jestli 2T nebo 4T na krosku  a uz jsem vybral  bude to Suzuki RM-Z 450 4T  rok 2006  jelikoz je to moje prvni kroska tak zní mám sakra respekt  byl jsme ji projet a nestacil jsem se divit co to umí  ale jak rikam jaa, já jsem pánem motorky, bude dělat to co chci jáá  takze jelikoz zni mam strach a respekt tak i tak budu tahat za plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 20:06
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 lk: dík snaha bude
Datum: 29. listopadu 2011 20:06
 monty to zabil...
Datum: 29. listopadu 2011 18:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic proti, ale tak porovnávat čínskou dvácu ve 4t s japonskou čtyři pade je mimo mísu,,, to je nebe a dudy,,, Miguelovi jenom přeju, ať je motorka pokud možno co nečastěji kolama dolu a ty celej  )
Datum: 29. listopadu 2011 16:02
 Já mam pitbike lifan 125, 4T v celkem špatnym stavu a na vykravení je to perfektní, zvedá se to i na 3. Spotřeba skoro žádná. Ale je to poměrně malý.
Datum: 28. listopadu 2011 22:36
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 MONTY: Jak říkáš a kterej 2T máí lepsí spodek než 4T? STANDA: jo taky jsem se zpotil kdyz jsem na to sedl.. ujel jsem 30 metru na 2jiku a pak jsem jí dal trošku napít a 3jika to samý hnedka na zadek  ale fakt super svezení  proto jsem si ji hnedka zamiloval
Datum: 28. listopadu 2011 21:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 na krosku jedine dvoutakt. čtyřtakty sou odspodu moc líný
Datum: 28. listopadu 2011 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 Jezdil jsem na tom,je to supr stroj jako všechny tyhle 450......jako kdo na tom nikdy neseděl,tak se z toho asi posere do kalhot....já měl problém zprvu držet obě kola na zemi... Jinak pokud někdo chcete zažít adrenalinovej zážitek,tak se povozte na vyrachtaný čz 380.....
Datum: 28. listopadu 2011 13:59
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 No snad jo  zkousel jsem jezdit na CZ 516/125, Suzuki 125ccm 2T, Suzuki 250 4T, no a tyhle 450ccm  co se týče síly tak 450 4T jasně dominuje  ale nemuzu rict ze ta 125cc 2T jela špatně  ta když se dostal do toček tak taky pěkně rvala ruce
Datum: 28. listopadu 2011 9:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 tak to jo jestli už je ti 21 tak už to v ruce udržíš
Datum: 28. listopadu 2011 9:28
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 měl jsem strach i z CZ 250 kdyz jsem na ni poprví sedl v 16 letech  tedka v 21 letech si myslim ze mam rozum na tuhle motorku  neříkám že mam velke zkusenosti na kroskach ale uz jsem se taky ne nejakych vozil  no a tu Suzuki jsme nemohl odmítnout
Datum: 28. listopadu 2011 8:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 si blázen
Datum: 27. listopadu 2011 22:09
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 bud štastný že je to pro tebe tak výjmečný stroj..
Datum: 27. listopadu 2011 21:52
 takže to vidím na ten strom
Datum: 27. listopadu 2011 21:46
 z motorky by si měl mýt respekt ale neměl by ses jí bát
Datum: 27. listopadu 2011 21:29
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 17:23
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Děkuju za info
Datum: 27. listopadu 2011 17:23
 je indinckej,,, prifil super,,zelezo taky,,akorat necekje spickovej chrom,, ok cena
Datum: 27. listopadu 2011 17:20
Jméno: S-26
IP: uživatel2987
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 13:27
 Zdravíčko draci, na jaře budu kupovat nový stroj a rozhoduji se mezi Simson S51 Electronic a ČZ 125/476 , kterou byste mi více doporučili ? Nebo jak je na tom poruchovost , výkon, spotřeba, spolehlivost, celková údržba a dostupnost dílů .. nemůžu se rozhodnout do čeho jít . Cenově by měly vyjít zhruba stejně . Děkuji za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2011 20:36
 Tak tak, to je asi jediný plus oproti pionýru, že se na tom líp sedí. Jinak to jede tak nějak stejně. Do kopce mu dejcham na záda i s Babettou. Ale to už jsme odbočili od tématu  .
Datum: 27. listopadu 2011 20:36
 dnes sem se projel na kamošovým simálu a oproti fichtlu rozdíl hlaně co se týče posezu seš víc do předu
Datum: 27. listopadu 2011 18:06
Jméno: ryider
IP: uživatel12231
 já mam simson electronic r.v.1991 spokojenost nejvěčí. spotřeba krásná a ve dvou v pohodě jede do kopce i za 4 nic se my nerozbylo a mam ho 5 let hlasoval bych pro simson je velice pohodlnej.
Datum: 27. listopadu 2011 16:34
 Já bych šel jednoznačně do ČZ!!! Jak píšou ostatní.
Datum: 27. listopadu 2011 15:16
 tak napřed k simsonu je to padesátka ve dvou to pojede na prd taky pokud te začne zlobyt alektrika je to k vsteku nejraději vše vytrhat a zapojit jednodušeji výhoda je že to má bezkontak a díly nejsou moc drahy co se týče ceny je to dost předražyn na 5étku samých 10-15 000 a při tom novej stál 8000  v te době když brat simsona tk jedině toho nenovějšího rv 90 až 91 má to otáčkoměr 12 V elektroinstalaci a už od výroby trocha zvedly sedlo. Cose týče te čz ta bude na tom líp aneb obsah ničím nenahradíš  pojede líp i ve dou sám bys nemě lmít problem vytáhnout 80km jako cestovní rychlo -huř se schánějí zápalko kladívka,brzdový spínač rád vychcává baterku pak to zmýněné dobijení a pokud se do motoru hrabal nakej kutil tak je to na hovno tam je plno tech vychytávek od soudruhu aj estl ise do toho někdo hrabal neodpborně pak je zo k posrání ale já bych asi taky šel do te ČZ
Datum: 27. listopadu 2011 11:21
 Tak to hlasuju pro 476, jediný co se na nich kazí bývá dobíjení, to lze ale vyřešit bezkontaktnim relátkem za 500kč a je svatej klid. Oproti simsonovi to jede nesrovnatelně. Navíc neni problém to předělat na 175ccm, ta jede ještě líp.
Datum: 27. listopadu 2011 10:32
 Já bych šel do 125/476. Simson je zbytečně složitý a jak už se tu psalo, tak díly se ti prodraží trochu víc
Datum: 27. listopadu 2011 10:32
 Díky za odpověď , Bylo by to s TP + STK , jezdil bych na tom od 16 převážně do školy , k babičce, a na výlety
Datum: 27. listopadu 2011 10:22
Jméno: jawasimson
IP: uživatel8251
Datum: 27. listopadu 2011 9:59
|



|