|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj mám otázku jak štelujete předstih na jawetě ?? normáně klasika nebo nějak speciáně já tam totiž nemám kladívko jenom takový plíšek jakoby plní funkci kladívka takže nevím jestli je origo nebo ne je to nějaké šuré dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 20:56
 uplně stejně jako na čemkoliv jinym, akorát jawetta se točí proti směru hodinovejch ručiček
Datum: 17. března 2011 20:56
 Zdravím draci, mám problém s volnoběhem.Pincka našlápnu,ale na volnoběh se to chová jak čtyrtakt,prostě vysoké otáčky,žádné to známé převalování pístu.Už nevím co s tím,gufera sem měnil,předstih šteloval,válec s pístem sem měnil,těsnění karbece,válce.Už mám podezření jen na to že to někde dejchá karterama.Ale nekouří to jak dýmovnice.Fakt nevím.Měl ste někdo podobnej problém? PS karbec taky čistý.Nechce se mi půlit,mám plechy a těch 20 tisíc šroubů než se sundá,tak zešedivím,nebo zešílím.Je zajimavé,že pokud ucpu prstem dirku co je pod karbecem (těsně před kolínkem sání) tak se volnoběh sníží,ale pořát to pálí rychle zasebou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 1:13
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Tak to je zajímavý problém možná kdybys tam dal v plovkovce trochu míň benzínu tak by to bylo lepší nebo posunul jehlu níž ale škoda té práce a motoru no :/
Datum: 26. dubna 2011 1:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tak ani šoupě,ani ultrazvuk nepomohlo.Zakoupil sem jinej motor,použil sem kartery a převodovku.Válec svuj,zapalko svoje,karbec svuj.Po složení se nic nezměnilo,volnoběh jde jako zrychlenej puls a to už sem to mozkově nezvlád,začal sem čistit kohout v nádrži,svíčku sem dal jinou a stále nic.Poslední co mě napadlo bylo vyměnit volnoběžnou trysku.Byla tam 38, našel sem záhadnou 40cítku a problém zmizel.Tak mi to vysvětlete,na karbec nikdo nesáhnul,ani sem trysky neměnil a najednou to šlape jak má.
Datum: 25. března 2011 21:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dneska sem koupil šoupě,čínskej šmejd.Skoro sem ho tam nedostal jak to bylo na fest.A žádnej rozdíl.Cupák sem zkoušel podržet i za běhu a žádnej rozdíl.Benál dotéká normálně.Tak mi to nedalo a rozpůlil sem kartery.Samozřejmě nic sem nenašel teda až na to že spodek motoru mezi těsněním byl poblitej po celé délce spáry.Zítra dám karbec do ultrazvuku v práci at je jistota.Jednou sem ho viděl rozříznutej napůl a je tam jaká si komora,kterou nelze normálně vyčistit,ale ultrazvuk je mocná zbraň.
Datum: 17. března 2011 22:27
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jednou jsem zkousel 60 myslim z 05tky... a bylo to málo... spodek dobrej ale do otacek me to nepustilo :--)
Datum: 16. března 2011 1:12
Jméno: Lukš
IP: uživatel4620
 Zdarec draci dnes kupodivu se mi stalo uplně t osamý a byla to právě ucpaná volnoběžná triska+ zaneřáděný kohoutek takže tam šlo málo benzínu třeba se mto skusil tím že sem přicpak jakoby půlku difuzoru rukou tak aby šel vzduch na kanálky a pak se vše poněkud spravilo  pořádně pročisti karbec a trisky no a zisti jestli když zmáčkneš cupovák za jak dlouho ti vyteče benzín pokud to trvá dlouho a nic se neděje tak to teče pomalu a nestíhá dotékat
Datum: 16. března 2011 0:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Hlavní trysku mám 68 což se mi zdá dost,chtělo by to sehnat starou dobrou 60tku
Datum: 15. března 2011 23:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 To šoupě by to mohlo bejt,že by přes něj šel nějak falešnej vzduch.Ono je doccela odrápaný...Ale měnil sem ho asi před cca 5 lety.I když za tu dobu má dost odjeto.Koupím ho a uvidim.
Datum: 15. března 2011 23:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Všechno je vcajku,asi budu půlit.Vsázím na ty kartery.Hlava těsní dobře,benzín teče taky jak má.Prostě je to v háji.
Datum: 15. března 2011 23:20
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nebo je problém v šoupátku v karbecu, když má vůli, tak volnověh nejde nastavit podle představ...
Datum: 15. března 2011 23:16
 Podle mě ti podfukuje hlava...bo máš malou hladinu v plovákovce...může se ti sekat lanko plynu....jak chodí šoupe v karburaci? volně?....volnoběžná tryska je čistá??
Datum: 15. března 2011 23:11
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 to ja už moc nevim,ale co palivový ventyl v nadrži? (vyčistit,aby tam šel pořadně benzín) ,ale to už si asi zkoušel že?
Datum: 15. března 2011 23:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jasně,první na co sem sáhnul.Ještě mě napadá vyčochtaný šoupě,ale nezdá se mi to.
Datum: 15. března 2011 22:51
 Jen mě napadá taková otázka, zkoušel jsi na karbecu nastavit volnoběh tím volnoběžným šroubkem?
Datum: 15. března 2011 22:37
 Zdar, sorry za blbou otázku ale někde píšou při nastavovaní předstihu se vrátit o 1,6 - 1,9 proti hodinovým ručičkám a někde zase píšou po směru tak už vážně nevím jak to je  . Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 11:42
 zkus se zamyslet nad tim, kterym směrem se točí motor a proč se tomu říká "předstih před HÚ", a ne "zástih"...
Datum: 15. března 2011 11:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau děda omylem nalil do křovinořezu benzín bez oleje a po chvilce se kousnul , ale po vychladnutí se zase točil a ted to má tlak a jiskra jde a nechce to vůbec chytnout je možný že se nějak pootočilo zapalování?je tam stejnej motor jako v minibike nebo motorový pile
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 22:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pokud to nemá kompres,tak to nechytne.Stačí malá rýha ve válci a už to nemá podtlak aby to nasálo benzín.Můžeš se pokusit ty rýhy zabrousit,někdy to jde,ale pokud sou takové že by se tam vešel špendlík,tak je to KO.Pokud to nejni křovinák za víc jak 10 000 tak nedoporučuju opravovat.Cena opravy převyšuje koupě nového stroje.
Datum: 15. března 2011 22:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jsem to rozdělal a ve válci jsou asi 2 menší rejhy a kroužek byl OK tak nevím...zkusím to poskládat a všechno přetěsnit a uvidím
Datum: 13. března 2011 22:52
 Podle mě jsou zapečený kroužky...
Datum: 13. března 2011 19:29
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 cau hele co zpusobuje ze se me na svicce opakovane dela pecka? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 22:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Může to bejt nekvalitní benzin.
Datum: 15. března 2011 22:54
Jméno: aaa
IP: uživatel11234
 hodmě oleje v benzinu.
Datum: 12. března 2011 12:16
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus hele mam babetu 210 a kdyz ji nastartuju a chci pridat plyn tak chcipne a pak znova .. jiskru hazi benzin tam de muze to delat predstih ? jestli jo tak me prosim popiste jak se to dela ja to umim jen u pionyra .. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 21:44
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 vtip ? napiš na google babetta 210 předstih hned první stránka.. to je fakt moc když tohle neumíš najít..
Datum: 09. března 2011 21:44
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 dik moc ja ani newim ze neco takovyho je na sesa moto jato hledal ale marne
Datum: 09. března 2011 19:18
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 09. března 2011 19:11
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 cus lidi potrebuju poradit jakou svicku si mam koupit do fika a v jakem pomeru mam naredit benzin a olej kdyz sem kupoval nový pist dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 se svíčkou souhlasím s ostatníma.Pokud olej,tak nějakou kvalitu,ne m2t .Válec se zajíždí kolem těch 500-600 km.Pokud to vydržíš,odměnou bude malá spotřeba a bude tahat dobře do kopců. Drž mu střední otáčky a nejezdi na plnej plyn.Dobrý je taky dát mu přestávku a nechat válec vychladnout.
Datum: 15. března 2011 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 svíčku tam dej takovou,která hází jiskru,pionýr víc nepotřebuje.....oleje tam dej hlavně dost a zvedni jehlu o dva zarezy........není třeba to zabíhat nějak extra dlouho.....jen aby si to na sebe zvyklo,jak se to povolí a začne to pořádně jet,tak je zajeto a není třeba to dál nějak víc přimazávat a šetrně zajíždět......
Datum: 07. března 2011 15:48
 svíčka brisk n15c na tohle počasí.....poměr 1:33,
Datum: 07. března 2011 15:03
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute draci mam dotaz když na konikovi nastavim odtrh upně na max tak jisjra bije ale když dam měrkou 40 tak jak to ma byt tak nic newite co stim je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když ti to včaka otevře tak to nemůže bejt vačkou...řekl bych že máš pecku na kladívku nebo něco takovýhu , zkus je trochu zbrousit
Datum: 03. března 2011 21:26
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Mě se to stalo jednou na jawě 21 že když jsem tlačil po zadu tak to házelo jiskru,ale jak jsem to tlačil po předku tak to nedalo žádáno jiskru poznáš to tak že je vačka úplně do kruhu a není nikde sražená skus to vyměnit a poznáš jestli to bylo tou vačkou
Datum: 03. března 2011 19:59
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 jak poznam že je špatna ??? vždyt toho konika zveda  ??
Datum: 03. března 2011 19:48
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Špatná vačka
Datum: 03. března 2011 19:44
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, už sem zjistil závadu na svíčkách... musel sem je dát vypálit na 5 minut do krbu, aby se mi vypálil olej... dávají velkou modro-(trochu)červenou jiskru... je to dobře? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:40
 Jestli je mokrá,tak dává nepravidelně jisrku.
Datum: 27. února 2011 20:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ok, ještě je vyzkouším a uvidím... psal sem že dávají převážně modrou, né že jenom červenou... takže to asi nebude tak strašný
Datum: 27. února 2011 20:32
 Jakmile dávaj červenou, nebo oranžovou jiskru a skáče všude možně, tak budou v čudu.
Datum: 27. února 2011 20:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No to je závada, když někdo dává do krbu svíčky, aby vypálil olej...... Jinak co si čekal? Že budou blikat a svítit zeleně? To je zase dotaz.......
Datum: 27. února 2011 20:19
 zdarec draci mam simsona 12v tyrysror a chtel by dostelovat predstih nevite nekdo jak to mam udelat ja absolutne netusim predem dikes za odpovedi zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 13:01
 u simsona byla ryska na statoru a na karteru a odtrrh se nenastavuje, jelikož čidlo je elektronické. jinak budeš asi muset zvolit tarou dobrou metodu měření hloubkoměrem
Datum: 28. února 2011 13:01
Jméno: Viper023
IP: uživatel3912
 Ahoj podívej se na netu po nějaké příručce k simsonu možná je na motorkařích to už nevím tam si to pročti jak se tam šteluje předstih měly by tam být vidět nějaké rysky jedny jsou od předstihu druhé od odtrhu promin víc už nevím simsona jsem měl už dávno a je prodaný takže si to už moc nepamatuju
Datum: 24. února 2011 23:09
Jméno: radar
IP: uživatel7044
Posl.aktualizace: 22. února 2011 14:06
 Zdrawím všechny draky prosím vás nevíte kolik je předstih u pařízka ? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:05
 chlapče, to neděláš dobře, ptát se na věci, které se dají přes strýčka googla najít za 2 minuty!
Datum: 23. února 2011 16:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2,5 - 3,2
Datum: 20. února 2011 12:14
 nevíme, najdi si to v příručce !
Datum: 20. února 2011 11:54
 Zdraz hoši. Mám doma motorku a potřebuju poradit. Jiskru to háže, benzin do toho teče, ale furt to nechce nastartovat. Je tam bezkonataktní zapalování a já furt nemožu najít kde se nastavuje odtrh. motor je to nějaký Sachs 50
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 22:04
 no svicky jsem měnil asi 4 (8,10,12,15) a všechnu nádherná velká jiskra, karbec je vyčištěný, filtr je přímo v karbecu(takové malé kolečko hned za hadičoku) nový. zkoušel jsem i stříknout benzin do válce a ani ťuk. taky bez výfuku a furt nic. tak pro jsem si myslel že by to mohlo být tím odtrhem. jestli máte lepší nápad sem s ním
Datum: 19. února 2011 22:04
 chcel som povedat predzápal nije odtrh
Datum: 19. února 2011 10:19
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Pokud tak moc touzis po tom to zapalko rozstelovat tak hledej na netu, je tam hadam ducati? a ty bejvaj shodny s vape tak hledej serizeni vape...
Datum: 18. února 2011 23:43
 na bezkontakte je nastavený odtrh od vírobi až stým nebolo pohnuté a hádže to isktru tak bich po zapalovani neišol skorej na karburátor sviečku filter atd...
Datum: 18. února 2011 22:27
Jméno: R0LL
IP: uživatel7348
 no jo. tak se mi smějte. ale co tak abyste mi s tím pomohli? aha tady budu pomoc hledat dlouho že? (a co 3. pravidlo - nebudu nikoho urážet? sice to není přímé urážení, ale smát se někomu pro nevědomost moc chytré není)
Datum: 18. února 2011 22:07
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 To budeš hledat dlouho....
Datum: 18. února 2011 16:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted mi řekni na jakejch kontaktech chceš nastavovat odtrh když tam máš bezkontaktní zápalko
Datum: 17. února 2011 21:56
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj draci at vám to jezdí  mám problém a to velký přibyl mi do sbírky fichtl a ted k problému dycky sem na všech motorkách dával předstih 3,5 a odtrh sem nějak neřešil ale na tomhle to na 3,5 prostě nejde ani na 2,5 a ani na 2 tk kolik ? kolik tak dáváte ? nejčasteji ? hodně lidí říkalo že každý fichtl jede na jiný předstih ale já se s tím u žádného a že jich bylo hodně nesetkal aby nejel na 3,5 dík za odpovědi a sory za stupidní dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:04
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 1,6-1,9 kolik je to nejpresnejsi nejlepsi?
Datum: 03. března 2011 20:04
 hochu s predstihem 3.5 ten motor akorat rychleji odkecáváš....jakej má bejt už víš
Datum: 17. února 2011 20:04
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
  3,5 je dobry tak na 250tku  u fichtla se dava 1,6 - 1,9 mm!!
Datum: 17. února 2011 19:06
 zdarec mam dotaz tyka se meho simsona kdyz je studenej motor tak chytne krasne ale kdyz se ohreje tak ho musim roztlacit a kdyz chytne a vytocim do vyssich otacek tak si chvilku drzi vyssi otacky pak asi 5vterin volnobeh a na konec se vypne motor lanko se neseka,bohatost smesy je sestelovana tak jsem myslel jestli by to nemohl delat predstih co vy na to???nevite jak ho mam kdyztak nastavit je to simson 12V terystor diky moc za odpoved. Pajas
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 21:43
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Svíčka
Datum: 15. února 2011 21:43
 Ahoj Pavle, tvůj problém bude z 99% ve svíčce jak se zmínil Jony. Kup si studenou svíčku a sice startování půjde o kapánek hůř, ovšem možná to ani nepoznáš, ale při vysoké teplotě to nebude dělat problémy.
Datum: 14. února 2011 17:47
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, není to svíčkou?
Datum: 14. února 2011 15:01
 Zdarec Draci,prosím mám prosbu ohledně předstihu u ČZ 175/450 mám to na motokáře a je tam zápalko z fichtla.Povedlo se mi to rozladit takže to nejde do otáček 
Nastavení je stejný jako u 175?Nebo jak to stim doopravdy je díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 16:13
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Dej předstih jako má být na tej 175 (tušim 4 mm) a odtrh jako na fichtloj(0,45). BTW co nějaký fotky -nemáš? Máme s Křížem u Sesy v galerii v sekci traktůrky skupinku motokár, přidej se
Datum: 09. února 2011 16:13
Jméno: P!nca
IP: uživatel6563
 Cus draku, ja mam 175 ale mam zapalko origos, ale zkus ten predstih postelovat treba tak jak to delas na fichtlovi  predstih ba 175 by mel byt 2 - 2,4 mm, nevim to jiste, proste musis zkouset
Datum: 09. února 2011 13:45
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, po jaké opravě se seřizuje předstih u Jawy 20...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 13:35
 po jakékoli pokud pohneš zapalováním
Datum: 08. února 2011 13:35
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ahoj draci potřebuju navod na seřízení předstihu na jawu 350/638 jestli byste byli tak hodni diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2011 13:50
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Popis najdeš na : jawamania.info v technice. Začneš seřízením odtrhu ( 0,3 - O,4 ) v horní úvrati na pravém válci. Předstih
by měl být v toleranci 2,5 (+0,3 ) a 2,5 (-0,2 ).
Datum: 08. února 2011 13:50
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 čau draci mam fichtla a mam na něm vějířovou hlavu mám nastavit předstih jako u sérioví hlavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2011 12:25
 Dej normálně 1.6mm předstih
Datum: 05. února 2011 12:25
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 oki diky dnes to skusim dyštak se tu ještě zeptam\\r\\n
Datum: 05. února 2011 9:39
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 zalezi jakou utoho mas kompresi!! pokud mas vetsi kompresi tak prectih dej trosku menci skus priblizne 1,2
Datum: 05. února 2011 8:08
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zítra budu nastavovat predstih a chci se zeptat jakej tam mam dat předstih 1,6 nebo 1,9 mm . Já vím že každej fichtl ma jinej ale ja chci vědět jakej by ste si tam zkusili nastavit na poprvé vy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2011 17:04
 To se nedá říct-musíš vyzkoušet,každej fichtl je jinej.Rozmezí je 1,5 až 1,8mm,víc nebo mín je blbost.
Datum: 04. února 2011 17:04
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 dej tam 1,7 a pak za chodu motoru skus jemně pohnout s kontaktaktnicí a dycky jak pohneš tak do podrž na stejném místě a párkrát přidej plyn jak uslyšíš že se má do otáček už s tím víc nehybej chcípni ho dotáhni šroubek a je vyhráno
Datum: 04. února 2011 8:33
 dwein: co to meleš kelišová? i když je to jen "blbej" fichtl, tak na těch desetinách záleží, teda, pokud ti není jedno, jak to jede... k tématu, každej fík má jinej predstih.. nalaď to na těch 1,6-1,9 a pak zkoušej metodu pokus/omyl... takhle to nejlíp vyladíš
Datum: 04. února 2011 7:55
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 03. února 2011 22:04
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 já mam na pio 1.2 mm, a na mém je to ideál.
Datum: 03. února 2011 21:09
 Já mám nastavený předstih na 1,7 mm a tato hodnota se mi zdá nejlepší, tzn. poměr výkon/rychlost
Datum: 03. února 2011 20:47
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 dokad jsem jezdil na special tak byl idealni prectih 1,3-1,5 na natural nevim, vic nez 1,6 bych nedaval
Datum: 03. února 2011 20:21
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 asi bych nastavil 1,6-1,9, stejně to nedokážeš nastavit přesně
Datum: 03. února 2011 19:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 zkus 2mm a uvidíš jak to poletí
Datum: 03. února 2011 19:34
 na me je 1.6 malo a 1.9 moc...tak dej budto 1.7-8...stejnak rozdil nepoznas
Datum: 03. února 2011 18:41
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 nebo na jakej by to mělo mýt větší výkon
Datum: 03. února 2011 18:12
|



|