Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 jaká má být vzdálenost mezi rotorem(magnetem) a starorem(cívkami) u jawy 550 díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 7:05
 jenco a co sem psal já? že to nastavit nejde, je to napevno
Datum: 21. listopadu 2011 7:05
 Keď už ste všetci spokojní tak vám prezradím že keď je to opravdu motor 550 a original zapaľovanie tak nič také na tom nenastavíte.
Datum: 20. listopadu 2011 21:49
 Už jo
Datum: 20. listopadu 2011 21:36
Jméno: kekz
IP: uživatel11975
 mel jsem na mysli zapalovani z 21 nevsiml sem si 550,spokojenej?
Datum: 20. listopadu 2011 21:02
 lolek to bych chtěl vidět jak děláš mezeru 0,4mm mezi statorem a rotorem.. dyť to nejde, je to napevno..  sis to spletl s odtrhem mezi kladívky ne? jinak přesnou hodnotu nevím, ale jak píše hh neměla by tam být škvíra jak u dveří ale zas by to nemělo o sebe dřít..
Datum: 20. listopadu 2011 19:39
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 ja jsem daval 0,4 mm tloustka PET lahve (myslim teda  )
Datum: 20. listopadu 2011 18:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 to je mi jasný ale potřeboval bych nějakou přibližnou hodnotu
Datum: 20. listopadu 2011 18:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co nejmenší ale ne zas aby to o sebe dřelo
Datum: 20. listopadu 2011 17:52
Posl.aktualizace: 17. února 2012 22:18
 předstih (někdy taky předzápal) je vzálenost pístu od horní úvratě v okamžiku, kdy se začně rozepínat (resp. na minimum rozepne) kladívko (pro zjištění přesného okamžiku se používá cigaretový papírek, měkra0,05 mm, pípák, žárovka a pod.). V horní úvrati, pak musíš naměřit hodnotu odtrhu, kterou udává výrobce (nejčastejí 0,4 mm) Nejdřív seřizuj odtrh, pak předstih
Datum: 17. února 2012 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zdar od horní úvratě
Datum: 15. listopadu 2011 16:03
 čau, mám seřízený zapalko podle výrobce od cívky po svíčku všechno nový a jiskru mi to hodí hodí hodí nehodí nehodí hodí...... nevíte někdo čím to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 0:39
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 kladivka muze spatne dosedat a obcas vynecha nebo vadna svička
Datum: 19. listopadu 2011 0:39
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele da se predstihem vyladit treba tah nebo rychlost fichtla ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 23:32
Jméno: pepek
IP: uživatel12731
 stando, nevím, jak dobře umíš číst, ale o velikosti trysky se stejsky zmiňuje hned v první své odpovědi pod dotazem. Z ostatních příspěvků mi nepřijde, že by nic neřekl, ale to je asi tvůj zaujatý pohled.
Datum: 09. listopadu 2011 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel12730
 poslední dobou jsou všichni jak podebraný,nikdo neřeknu kus slova,jen samý "nicneříkající" informace......a u stejskyho je to úplně konec......tam už se na pokecu ani nedozvíš jakou trysku do CU...prostě už neřekne nic.....
Datum: 09. listopadu 2011 22:08
 Bakoun : já to nemám s kým srovnat, protože je jedinej kdo takový "postřehy" zveřejnuje...
Datum: 09. listopadu 2011 19:29
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Bakoune, proč?
Datum: 09. listopadu 2011 17:52
Jméno: Aleš
IP: uživatel12726
 Můj názor je takový že předepsaný předstih zážehu má výrobcem stanovenou hodnotu např. 50typ555- 2,8až3,1mm před HU a motory typ 20-23 má 1,2až1,5mm a je lepší nastavit horní hranici při provozu se odtrh přerušovače zmenšuje a tím klesá i hodnota nastaveného předstihu a můžeš jezdit déle bez seřizování.
Datum: 09. listopadu 2011 14:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zrovna Eddieho bych bral s rezervou...
Datum: 08. listopadu 2011 23:50
 teď nevím jak to myslíš ale je to údaj danej výrobcem a Eddie něco podobného na svém webu taky píše. že 1,6mm je takový univerzální
Datum: 08. listopadu 2011 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel12724
 shrek: dodnes jsem nepochopil,jak muže být jeden univerzální předstih pro různé válce o různém vrtání,časování,kompresním poměru atd.....
Datum: 08. listopadu 2011 20:12
 dá se to naladit tak že to potáhne ale nic moc to točit nebude...a obráceně-tah skoro žádnej ale bude se to vytáčet... ovšem 1,6 mm před HÚ a máš oboje naladěné
Datum: 08. listopadu 2011 17:26
 Samozřejmě že dá,pokud je ten předstih špatně nastavený...Tím že ho seřídíš jak má byt tu rychlost i tah vyladíš
Datum: 08. listopadu 2011 17:16
 nafoukej si pořádně pneu, sešteluj zápalko, vyčisti pořádně kerburátor, sešteluj řetěz ať není ani moc naplej, ale nesmí byt ani volnej, prostě akorát, namazat ložiska v kolech a musí to jet. A když to fakt už nechce jet tak výbrus nebo lepší kompletní GO motoru (výbrus, klika na repas, lamely, ložiska a gufera)
Datum: 07. listopadu 2011 22:05
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar draci nemuzu seridit predstih na jawete na spravny hodnoty stator uz je uplne na doraz a kladivko mam porad otevreny cim to muze bejt diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 10:33
 Odtrh máš moc velkej. Odtrh - vzdálenost kontaktů v HÚ se měří spárovejma měrkama, má být 0,4. Cigaretovým papírkem se měří pouze rozpojení kladívka na mimimum - v ten okamžik by ses měl dostat na hodnotu předstihu před HÚ 2,8 - 3,1 mm. Pokud ne, tak teprve pak pootáčej statorem (po směru ručiček se předstih zvětšuje, proti směru zmenšuje)
Datum: 18. února 2012 10:33
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 ok zitra skusim a uvidim
Datum: 06. listopadu 2011 18:32
 jestli je kladívko pořád otevřený tak bych možná zkusil menší odtrh
Datum: 06. listopadu 2011 18:18
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 z kalendare ten tvrdej ale zitra zkusim podle merky jeste sem myslel jestli to neni tim jak je na kladivku to jak jezdi po vačce ze to je treba uz moc sjety
Datum: 06. listopadu 2011 18:07
 podle jakýho papírku?
Datum: 06. listopadu 2011 18:02
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 podle papirku to sem pak taky premejslel jestli to neni tim
Datum: 06. listopadu 2011 17:57
 Kolik si dal odtrh?
Datum: 06. listopadu 2011 17:41
 Nazdáááááááár , čím to může být , že mně na Jawě 350-634 nejde na levém válci seštelovat předstih ? klika špatně slisovaná néni . Mohla by to dělat špatná vačka ? na pravém válcu jde seřídit správně .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 14:26
Jméno: Marlboro
IP: uživatel12345
 Můžeš mít sjetý zdvihátko na kladívku pro levej válec, nebo jen blbě seřízenej odtrh. Kdyby byla špatná vačka, neseřídíš ano pravej
Datum: 18. února 2012 14:26
Jméno: Aleš
IP: uživatel12726
 Je potřeba nastavit odtrhy levého i pravého válce vždy při horní úvrati seřizovaného válce, vačka na kladívkách má dva nosy a není problém odtrhy přerušovače nastavit špatně a potom předepsaný předstih nedokážeš nastavit. Suprově se to nastavuje s číselníkovým úchylkoměrem a žárovkovou zkoušečkou a nastavit musí jít každý motor i z vůlema.
Datum: 09. listopadu 2011 14:33
 nazdáááááááááááááááááááár vůle na klice
Datum: 03. listopadu 2011 20:23
Jméno: Dansek
IP: uživatel10642
 Čus draci .. Napište mi někdo prosimvás návod, jako pro debila, jak nastavit předstih na Stadionu .. Dělám to poprví, chtěl bych se to naučit, tak nějak polopaticky. Dík čus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 11:03
Datum: 30. října 2011 11:03
 no jasne ze podla návodu
Datum: 30. října 2011 11:00
Jméno: PavelW.,
IP: uživatel12168
 Ahojte lidi mam takovy dotaz, vlastnim babetu 210 a momentálně jsem celkem sešteloval předstih /jede.... ale když jedu na 2ku tak to jakoby z ničeho nic ztrácelo výkon, ale poté se to zase rozjede ... nevíte co s tím je ?? \r\n\r\n Díky za odpověď ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 13:45
 babetta 210 má tuším bezkontaktní zápalko, tudíž se předstih nešteluje  tk o co jde ? jinak pokad ti babča vynechává ve vyšších zkus new svíčku  tky mi to dělalo
Datum: 14. prosince 2011 13:45
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 to znamená že si ten předstih sešteloval blbě
Datum: 26. října 2011 9:53
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Jaký má být předstih u pionýra 21.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 17:03
 do frasa ospravedlnujem safakt tam mám špatnú hodnotu
Datum: 09. listopadu 2011 17:03
 moje tabulky sňu vlastnoručne písané z návodu ...
Datum: 09. listopadu 2011 16:59
Jméno: Aleš
IP: uživatel12726
 Nevěř každé tabulce na netu mám originál návod na obsluhu ve slovenském jazyce a předepsaný předstih zážehu je 1,2-1,5mm před horní úvratí a při tom musí být v HU odtrh přerušovače 0,4mm.
Datum: 09. listopadu 2011 15:05
Datum: 16. října 2011 17:20
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Díky
Datum: 15. října 2011 17:15
Datum: 15. října 2011 17:05
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Jaký se má dávat předstih.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 17:55
Datum: 15. října 2011 17:55
 Ahoj všichni. Potřebuji poradit s předstihem u peraka. Složil jsem péráka natáhl jsem novou elektriku udělal předstih. a motor krásně chytl ale obráceně. Tak jsem ladil znovu a znovu a stejnak nedoladit a nedoladit. Buď to nechytne vůbec nebo obráceně. Už nevím co s tím. Mám tam kejvačkové zapalování. odtrh jak má byt předstih jak má být pak i odoka a stále nic. Předtim tam bylo napáchané zapalování z fichtla nemuže být nejak upravený konus?? že by mi to házelo k jedné straně?? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:56
 už to jezdí jak má, bylo o vačkou
Datum: 06. října 2011 21:56
 leda kdybys neměl předstih, ale zástih.... ale to už si říkal že nemáš a tím to nedává dle mě smysl...
Datum: 05. října 2011 21:47
 a proč by nemohla ten tlak výbuchu kliku hodí zpět a 350 je na to hodně háklivá
Datum: 05. října 2011 21:40
 Kámoš říkal že mu to taky dělala 250 nebo 350 že normálně stál na křižovatce, chtěl se rozjet a začlo mu to couvat ale to se mi zdá jako kravina.
Datum: 05. října 2011 21:29
 přece se ti nemůže z ničeho nic při kopání začít točit opačně klika...
Datum: 05. října 2011 20:28
 někdy hned kopne při našlapování zpět a chytne dozadu a nebo právě při dotáčení. jednou mi to dělala i 350 ale tam jsem to vychytal předným předstihem ale tady ne a ne.
Datum: 05. října 2011 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 a jak ti chytá dozadu? to jako jak se motor po nášlapu dotáčí tak nakonec na poslední ráz proti chytne pozpátku? Jinak bych šel po přesazené/špatné vačce....
Datum: 05. října 2011 19:58
 jo a je to 250
Datum: 05. října 2011 19:49
 já nedělal předstih poprvé takže samozdřejmě před HÚ a pokud vim udělat ho za HÚ tak by rozhodně nechytl a vůbec by nechytl dozadu
Datum: 05. října 2011 19:48
 kontrolní otázka: nastavil si předstih před horní úvratí nebo za horní úvratí?
Datum: 05. října 2011 19:37
 nemáš přehozené fajy?
Datum: 05. října 2011 19:34
 Cus draci. Mám problém s Jawa 20. Fichtl jel a pak dojezdil  Jiskru nehází, šteloval jsem předstih odtrh a pořád nic. Vyměnil jsem kondenzátor, zapalovací cívku, vyčistil jsem zápalko měnil jsem svíčky a pořád nic. Prosím o pomoc čím by to mohlo být. Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 20:23
 Ahoj draku skus vimnenit indukcni civku.Muj fichtl mel indukcni civku spatnou a kazdej den jsem musel vymnenovat svicku.odepis az budes mitnovou na email vojta.drapac@email.cz
Datum: 09. října 2011 20:23
 Tak fichtl už jede  Zitra sesteluju spojku namontuju plechy světla a pak pujde na motoinzerci
Datum: 29. září 2011 19:17
 v jakém stavu je kladívko? pokud máš voltmetr, tak zkus jestli ti cívka něco indukuje...
Datum: 29. září 2011 15:48
 indučku mám ukostřenou. když vymontuju zapalovací pól tak jde lehce nakopávat a když ho vrátím tak to jde ztuha nevím co stím
Datum: 29. září 2011 13:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přerušenej nebo ukostřenej drát mezi pólem a indukčkou, špatnej kontakt
Datum: 29. září 2011 13:20
 Zdarte draci. Jsou zde návody jenom na fechtla ale na babettu nic. Potřebuji seřídit předstih na babettě. Mám příliš vysokou spotřebu a velmi malej výkon+ pořád musím dekarbonovat. Předem říkám že nebudu kupovat žádné přípravky. Mám akorát šupleru a starou svíčku. Vím že mám vymlátit keramiku to železo tak nechat. Do díry strčit šupleru, najít horní úvrať, potom odměřit na šupleře 1,3-1,6 mm, kouknout se na stator jestli jsou risky naproti sobě a když ne tak je na proti sobě dát. Je to tak správně. Kdyby jo tak mě prosím hned nelynčujte. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 22:26
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12249
 Moja jawka 250 taha ako prasa,ale iba po urcite otacky, potom sa zacne kuckat. Po znizeni otacok je zasa vsetko fajn.. Neviete nahodou,v com by to mohlo byt? Diky za radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 12:28
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12493
 dik za odpoved.sviecka je nova, filter este pozriem,ale co ma zaraza,do priruby praveho vyfuku k valcu mi vyteka cerstvy prevodovy olej,tipujem ze klukovka niekde nasava,skusim vymenit gufera a ked to nepomoze,asi rozobrat..(
Datum: 27. září 2011 12:28
 dusí se ti to co vzduch filtr čistej ? nebo to muže dělat aji svíčka
Datum: 24. září 2011 10:56
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12249
 Nazdar draci, prosim vas, nevie nahodou niekto rozmery gufer pre J250/559? Na nete som to nikde nenasiel. Hlavne sa mi jedna o gufero pod rotor zapalka. Dik za info!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 14:30
Jméno: Marlboro
IP: uživatel12345
Datum: 18. února 2012 14:30
Jméno: jawa 05
IP: uživatel12062
 Zdar, když mi na pionýrovy jiskří ezi kladívkama mužu s tím jezdit nebo ne? díík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 19:46
 hoď tam novej kondík a mělo by to byt ok
Datum: 22. září 2011 19:46
Jméno: jjawa 50
IP: uživatel11232
 Zdar draci, potřebuji poradit, dělal jsem komplet GO motoru, teď se chystám nasadit zapalování - mám tam udělané rysky jak zhruba bylo, potřebuji helfnout jak co nejjednodušeji nastavit zapalování ( hodil by se postup ) doma na kolenu. Budu rád za odpověď ... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2011 16:45
Datum: 08. září 2011 16:45
Jméno: Ryzzy
IP: uživatel10351
 Nazdar Draci.
Mám mustanga, když dlouho(cca 20sekund) držim spojku tak mi to najednou chcípne něbo když za jízdy vyřadim, a že jako pojedu na neutrál tak mi to taky chcípne za chvíly.
A ještě nevíte někdo proč mi chytá pěkně jenom za studena a pak za tepa už ani na rotlačení?
Předem díky za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 22:51
Jméno: chalda
IP: uživatel12463
 Myslim si že máš problém někde ve spojkové tyčce ,asi se nechce točit ale na to jakou má třecí plochu bych o tom pochyboval spíš zkus zkouknout jestli ti nedře spojkovej koš nebo jestli neni něco povolenýho(to se většinou stane) nebo jesli tam nějakej,,specialista´´ nedal třeba o lamelu na víc  s tim už sem se taky setkal spíš bych zkusil seštelovat spojku u motoru trochu ji dotáhnout a povolit lanko aby když ji trochu zmáčkneš a máš tam kvalt tak by ti mněla nakopávačka prokluzovat.A s tim motorem bys moch zkusit seštelovat odtrh na 0,4 a předstih na 1,6-1,9 já tam mam 1,7 a šlape dobře , kdyby to nepomohlo tak asi nový kroužky nebo líp zrovna na výbrus jesli neni čerstvě dělanej.
Datum: 08. prosince 2011 22:51
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Zdar Draci ! Mam jeste jeden dotaz de u pincka rozpulit motor aniz by se muselo demontovat zapalovani ?dík za rady a triky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 13:02
 jaké triky? vzdyt sem ti tu uz psal ze to jde... to mi jako neveris a musis si to jeste overovat?
Datum: 04. září 2011 13:02
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Přesně tak abych to nemusel seřizovat protože ja mam origoš motor od vyroby seřizenej a naladit tam fora aby ten motor byl zivej jak je ted to neni jen tak ikdyz si udelam risky tak to uz podle men nebdue ono !!
Datum: 04. září 2011 10:44
 význam to má ten že to neumí seřídit. ano jde to standartním způsobem.
Datum: 04. září 2011 7:44
 Tak jako asi by to šlo, akorát mi uniká význam
Datum: 04. září 2011 7:39
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau, Promiňte za blbý komentář ale nějak mi to vypadlo z hlavy. Nové svíčky by se prý měli trošíčku sklepnout. Ale já už právě nevím jaká má být mezera. Ptám se teda na tu mezeru. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 10:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Jaký odtrh, tak to je taky na svíčce.
Datum: 26. srpna 2011 10:51
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky moc.
Datum: 26. srpna 2011 9:24
 Zdar ta mezera má být 0,4mm.
Datum: 25. srpna 2011 22:03
 Jak kterej stroj  ale mě mustang jezdí nejlíp na 0,2mm-03mm sice se mi to zdá jako dost málo ale starty sou bez problemový na starou origo palku
Datum: 25. srpna 2011 22:03
|



|