česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dadídek      E-mail:      IP: uživatel10377    
čaute tak sem vše seřídil předstih na 1,5 mm před hu diitální šuplerou!!! takže je to přesný žádný od okaa odtrh měrkou a vyčistil karbec a pořád to dělá to smý-vynechává a vytočit to nelze tak ani ne čtvrt plynu pak kdyš dám víc tak to nic neudělá furt to jede trošk ua vynechává cuká jak prase =(ale jak sem čistil karbec tak sem si všiml že jak de vidět píst tak je ho kousek uštíplej (jak to zakrývá sací otvor taková ta ,,packa,,) a kdyš sem to nakopl a sundal vzducháč (pokus) tak sem viděl jak se z karbecu kouří trošku prostě jakoby z něj šel kouř jak z výfuku ae jenom trošku a kdyš přidám a uberu tak to dá ranu do karburátoru jak prase a pokaždé přidám a rana do karbecu. pls poradte zatím díky za rady a ochotu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: Tom21      IP: uživatel1723    
No když to natendle předstich nejede tak zkus delší nebo si pohrát s odtrhem ale nesmíš dát zase moc velký odtrh pak by to vynechávalo a cukalo a nejelo ale ten předstich prodluž
 
 
Datum: 25. září 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: MZ      IP: uživatel4563    
no tak když to máš uštíplí tak ten píst vem a zahod a dej tam jinej.
 
 
Datum: 19. září 2010 9:04
 
 
 
 
Jméno: dadídek      E-mail:      IP: uživatel10377    
http://www.youtube.com/watch?v=ObfCNLKfRX8 tak tohle mě to dělá přesně měl ssem tam cca 1/2 aš 1 plynu
 
 
Datum: 15. září 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: DADÍDEK      E-mail:      IP: uživatel10377    
zdareec tak skusím po 10000000x skusit to co tu píšete ale je to podivné kdyš to nakopáváám tak to chytne hneť ale pak to nejede to je divný :-D nn píst myslím takový tydva výstupky jeden zakrývá sací a druhej výfukovej
 
 
Datum: 15. září 2010 7:00
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
nemas ustiplej kolik na magnetu a tim padem hnutý magneto?
 
 
Datum: 14. září 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih dej neco okolo 1,7..poradne sesteluj odtrh,zkus i jinou svicku a odtrh na svicce a vymen krouzky...a poleti to!
 
 
Datum: 14. září 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
taky by me docela zajimalo cim to je protoze mi to dela to stejny
 
 
Datum: 14. září 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
předstih 1,5mm je dost malej, v příručce se píše 1,6 - 1,9mm, tak zkus nějakou hodnotu z toho intervalu...ten kouř z karburátoru bude spíš rozprášenej benzín.. jinak tohle mi fichtl taky dlouho dělal, nemoh sem přijít na to čim to je a pak to samo od sebe přestalo..
 
 
Datum: 14. září 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každý Pionýr může mít jiný přestih, proto hodnoty v tabulkách jsou spíše orientační. Tou páčkou myslíš asi pístní kroužek, takže pokud je ulomený tak vyměnít.
 
 
Datum: 14. září 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci jaký předstich a odtrch byste mě doporučili u JAWY 05?Skoro celý motor je origoš 05 akorát je tam pařezácký zapalování a hlava,karbec,filtr z jawy 21.Jaký byste doporučily hodnoti aby to táhlo a le i zárověn točilo??????,Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Tom21      IP: uživatel1723    
argo:Jako proč by to nemělo jet dobře s tím zapalováním?Právě že je lepší na seštelování na rozdíl od 21 a víc ti svítej i světla a nemusíš kontrolovat jestli ty někde drhnou cívky nebo tak něco .
 
 
Datum: 13. září 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
U 05 když je všechno origo tak 2,7-3,0-vydání 1962 a potom 2,3-2,6vydání 1965
 
 
Datum: 13. září 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html
 
 
Datum: 13. září 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
prectih ma bejt myslim 1,6 min urcite ne
 
 
Datum: 13. září 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Mi na 05 lítal a startoval fík velice dobře akorat mi trošku více jiskřily kladívka
 
 
Datum: 13. září 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
s tym zapalkem to nepojede dobře
 
 
Datum: 13. září 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
Ahoj drací mám problém s mojí 05 sem zviklí dělat předstih vždy od 1,3 az do 1,8 ale koukal jsem na internetu na članek http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html a tam je předstih na 05 2,3 az 2,6 na 05 má hlavu z 21 protože má menší spalovák a furt mi nák škube kolik bych měl dát předstih 2,3mm od HÚ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
jenomže to na předstih 1,6 nejede
 
 
Datum: 14. září 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas danou n a05 hlavu z 21 tak dej predstih 1.6mm
 
 
Datum: 13. září 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hele chtel jsem se zeptat,jestli na jawu 555 je stejna vacka jako na O5,20,21,... nebo je v tom nejaky rozdil.ja jen ze tady kdyz jsem ji nasel tu vacku v e-shopu tak je tam napsano ,ze je to pro O5,20,21,....predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Já ji mám také na pažezovy...akorát jsem musel upravit drážku na rotoru...
 
 
Datum: 12. září 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za rady
 
 
Datum: 12. září 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je stejná, akorát má jinde drážku... takze si ji muzes v klidu koupit, ale pak tam udelej druhou drazku tak jak ji má 555.. ta drazka je zhruba o 80° jinde
 
 
Datum: 11. září 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jinačí, dělá to pak bordel :-) sežeň si origo na 555
 
 
Datum: 11. září 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je to tady. Kontrolér :-D potřebuje radu :-D.Kámoš mi dal mustanga na spravení .Vše už je OK.Vše funguje.Ale jeden problém mám.Je hrozně slabý.Není to to samé jak jsem se ptal skoro natotéž tay na mustanga.to bylo o tom mojem.To už jsem si vyřešil..je to o jiném.výfuk tam je jakdyby ze skůtru nebo z čeho..zkoušel jsem tam dát normální a žádná změna.pístní kroužky , spojka nové,všude dobře utěsněn.Je to asi ten předstih nebo odtrh že? jestli jo , tak mám zkusit dát ten předstih nebo odtrh větší nebo menší ? a ještě jeddnou Vás o něco poprosím.Já vím že už vás tadyty dotazy co se zeptám štvou.Ale já jsem asi fakt magor ptrotože to nemůžu z žádné stránky pořádně pochopit.Jak nastavit předstih.jako né že to nemůžu pochopit ale mi to nikdy nevyjde.Já to udělám vše přesně podle návodu,ale jaknile to vše dotáhnu tak mi odtrh nakonec vyjde nějak 0,9mm.a nejede to vůbec.Omlovám se a díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mej dotazenej stator- nastav horní uvrat- na kladivku dej odtrh 0,4 nejakou merkou - pridrz to u sebe rukou - tu merku a kldivko- dotahni kladivko - pohybuj proti smeru - nez se kladivko spoji - zmer predstih- a kdyz to nesedi - povol stator -podle potreby odhadni kolik tak otocit -chce to praxi- dotahni stator aspo n zas na jeden sroub- a znova a znova znova :-)
 
 
Datum: 02. září 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
K tomu předstihu ,když uděláš odtrh a jdeš seřizovat předstih ,otáčej rotorem proti směru chodu motoru (proti směru otáčení hodinových ručiček).
 
 
Datum: 02. září 2010 8:09
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdarci mam problem s mou jawou 555 normálně to jezdilo, ale ted jsem vydělal zapalko kvuli vyměně gufera a dal ho tam zpět a nejde to ve vysokých otáčkách a špatně to jede, i když mám odtrh i předstih seštelovanej... Záleží na tom jak je danej stator? Díky za každou radu ... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Střílení do karbecu určite předstih pohraj si s nim máš ho moc maly ten předstih zřejmě.
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Nestřílý ale vynechává a občas střelí do karbu...a to gufero sem vyloupl šroubovákem... I kdyby to bylo poznačené tak to nebude přesné, předstih a odtrh se nastavuje na destičce, až je stator upevněn...to není mustang..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
No samozřejmě že záleží na poloze statoru když ho dáš více do leva máš velky předstih a do prava menší a startuje ti dobře a pri otáčkach ti stříli do vyfuku :??
 
 
Datum: 30. srpna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dam ti radu než si to zápalko sundal tak si si tam moch udelat risku aby si vedel v jaky poloze si mnel ,aby si nemusel predstich a odrtch nastavovat znova :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3429    
Honza: sundáš stator i rotor, pod ním máš gufero, které buď vydloubneš šroubovákem nebo do něj navrtáš samořeznej šroub do dřeva a vytáhneš.. Fana: rotor je na klice zajištěn kolíčkem, zkontroluj si jestli ho tam máš případně ho nahraď kouskem hřebíku
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Sorry ze odbočuju od tématu, ale jak si vydělal to gufero bez toho aniž bys pulil motor, potrebuju taky vymenit gufero na strane zapalovani ale nechci pulit motor
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
...někde sem slyšel že když se tím statorem nějak pootočí tak se to rozhodí a nejede to... nevíte o tom někdo něco?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: sehe      IP: uživatel8132    
zdar draci mam dotaz, jaky je rozdil mezi predstihem a odtrhem a jak nastavit odtrh a predstih ty navody na netu nechápu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS-!K      IP: uživatel7591    
Na další typy pionýrů nevím, já mám mustanga. Jiné typy to mají jinak.
 
 
Datum: 13. září 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS-!K      IP: uživatel7591    
Na jawu 21 a 23 má být kontakt v HU 0,4mm a 0,05mm to má mít 1,2-1,5mm před HU
 
 
Datum: 13. září 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Odtrh 0.4 mm a předstih dejme tomu tech 1,6-1,7 a štepán kladívko jak se vratis o tech 1.6 tak by melo byt 0.05 ne ??
 
 
Datum: 30. srpna 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: Viper023      IP: uživatel9854    
Jo ted mi vysvětlete proč všude píšete předstih 1.6-1.9 a při jekém odtrhu??Když si vemete že v některých příručkách píšou předstih 1,2-1,5 při odtrhu 0,5.
 
 
Datum: 29. srpna 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundáš hlavu, dáš píst do HÚ, potom ho vrátíš o 1,6-1,9 mm zpět. Když je píst v této poloze, musí se začít rozepínat kladívko. Jestli se nerozepíná, musíš povolit zapalování a pohnout s ním tak, aby se kladívko začalo rezepínat...
 
 
Datum: 29. srpna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: sehe      IP: uživatel8132    
a jak mam zmerit a nastavit predstih
 
 
Datum: 29. srpna 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh je mezera mezi kontakty kladívka v HÚ, což při sjetém pertinaxu zespodu kladívka nemusí být zrovna největší otevření.. předstih je místo před HÚ pístu, kdy přeskočí jiskra na svíčce, takže v podstatě to co napsal Fichtlař
 
 
Datum: 29. srpna 2010 0:30
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Odtr je mezera mezi kladivkem pri nejvetsim otevreni a předstih je napr 1.6-1.9 pred horní uvrati kby mela preskocit jiskra...nechapes napiš ;D
 
 
Datum: 28. srpna 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUs lidi mam otazecku ohledne predstihu kdyz dam pist do H.U. a nastavim odstrh na 0,40 a vratim pist o 1,6 zpet tak mi nelezi kladivko na vacce je tam velka mezera a kdyz ho tedy nastavim tak aby lezelo na vacce tak potom mam v H.U. odtrh 2 mm jinak kladivko nove kontakt taky mate anky napad ? a kdyz jsem nastavil odtrh podle jiskry tak aby pekne hazela na svice tak mi to zas enechtelo ject a zase se mi nechteli odlepit kontakty v 1,6 pred H.U porad te prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Natav to, aby se kladivko začlo otvirat cca 1,8 před HU a pak si dej HU nastav odtrh na 0,4 a zkus fajku jestli kope nebo brní...to dělá většině lidí že jim to brní kvůli probitýmu kladívku.....Nesmí to neustále brnět ale kopat...kop..kop...kop :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lidi a co s tim mam udelat vacku mam sisatou dost a namazanej filc mam taky ??? tedy jak to mam nastavit ?
 
 
Datum: 28. srpna 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh 0,45 a předstih 1,4 ale měřeno se sundanou hlavou čili kolmo na píst
 
 
Datum: 28. srpna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Předstih... a jinak já si to šteluju, protože tady máme samej kopec aby to jelo dobře do kopce...prostě plná knedla a jedu, aby to necukalo apod. Jakej předstih a odtrh tam máš ty?
 
 
Datum: 28. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pootočil jsem jí doprava co si pamatuju, co byla nastaveno na 0,9 předstih nebo odtrh? Jen pro zajímavost dá se jezdit i s odtrhem kolem 2mm a jezdilo mi to taky 70 ale pálí to pak ob otáčku
 
 
Datum: 28. srpna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
zipoman ® : Také jsem měl takový problém, tu vačku jsi pootočil směrem proti chodu motoru? Já jsem našel na půdě original pincka a tam to bylo nastavený na 0,9, děda říkal že v tom nikdo nehrabal a jelo to 70... takže nevím jestli to taky pootočit nebo co...
 
 
Datum: 28. srpna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
také je možnost že máš už skoro kulatou vačku, je dostatečně šišatá? Musíš mazat tu plsť
 
 
Datum: 28. srpna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem stejnej problém, při otočeném zápalku úplně doleva jsem se dostal na předstih maximálně 1,2 a víc jsem tam nedal, vyřešil jsem to upilovánim klínku na vačku, její následné pootočení a zalepení vteřiňákem. Od té doby předstih 1,4 se sundanou hlavou a jezdí parádně. Taky bych ti poradil abys dělal předstih jinak, lepší je to dát přu HÚ 0,4 pak otočit motorem doleva až bude na kladívkách 0,05 a pak měřit o kolik zajel píst (to vše se nejlépe dělá se sundanou hlavou a šuplerou) pak je měření přesné jenom dodam pro větší předstih zápalko doleva menší doprava
 
 
Datum: 28. srpna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může se zdát, že na vrcholu vačky by měl být všude odtrh stejný, ale asi nebude. Odtrh bych nastavil v momentě, kdy se kladívka otevřou, tedy v bodě, kdy potřebuješ těch 0,3-0,4mm odtrhu. Pak bych začal řešit předstih.
 
 
Datum: 28. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawista      IP: uživatel9832    
Čaute draci jsem tady novýý tak prosím poradte....mam pionyra 05 a když jsi pohraju se zapalkem tak to někdy chytne ale strašne se dusí a cca za 10 sekund to chcipne a potom už nejede a ani neháže jiskru prosím vás v čem je problem zapalko sem šteloval uplně na všechny hodnoty ale proste to dela na každe hodnote predstihu...prosim poradte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndej si kryt od zapalka celej ten velkej karter povol si jeden šroub od celyho zapalka pak nastartuj a nežto chcípne tak povol druhý šroub a s rukavicí s tím celým zapalkem pomalu otáčej a skoušej vytáčet a pak najdeš bod kdy se to prostě bude vytáčet do takovejch otáček o kterejch se ti před tim jen zdalo....;-)
 
 
Datum: 08. října 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
zdravim, mam pocit ze jsem mel taky takovy problem ale na 21 kdyz to dele stalo tak to na prvni nebo druhy pokus nastartovalo ale kdyz jsem to chcipl tak uz to nenastartovalo ,tak jsem sundal cely pravy kryt sekundara a zapalovani a najednou na prvni pokus to naskocilo - zjistil jsem ze mi do toho krytu probiji svetelna civka(vypada to jako blbost ,ale je to fakt) ,tak jsem to podlozil izolackou a bylo po problemu, nevim jestli jsem ti poradil ,ale mi to pomohlo a kdyztak se na to zkus podivat
 
 
Datum: 16. září 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ahoj jak mám potočit zapalovaní aby mě hazelo jistru předstih mám 1,6 je to u javy 21 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Tak dej trošku větší odtrh a když máš dobry předstih tak to přemeř znovu..a nebo di podle odhad jako hodne lidi toc zapalkem a skoušej ruzne hodnoty..
 
 
Datum: 27. srpna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ja když dam 0,40 tak je jiskra strašně mala
 
 
Datum: 27. srpna 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0.40 mm
 
 
Datum: 27. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a jak mám nastavit odtrh a kolik má myt kyž je nejvic otevren dík moc
 
 
Datum: 27. srpna 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Nastav si odtrh...protoze pokud mas nastaveny predstih tak mas dobre otočene zapalko..
 
 
Datum: 27. srpna 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: JaWak05      IP: uživatel9832    
ahoj kdyz nastavuji predstih tak dam pist do Hú a dam odtrh 0,4 mm vratim pist na požadovaný predstih tj.1,6-1,9 a tocim zapalkem tak, aby se kontakt kladívka zavřel,mezi zavřeny kontakt dám alobal a točím zapalkem aby šel težko vytahnout a skouším kopnout a zadna jiskra.. v čem delam chybu diky ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Mi na vsech predstizich delalo to ze to vubec nechytlo a nebo ze to chytlo jel jsem na potlaceni a pak to najednou chciplo a nic zase sem musel stelovat a pak zas jet a pak zas stelovat porad do kola..a jj nemamm dobrou izolaci na dratcich asi..muzu to udelat izolackou klasickou pruhlednou nebo tou cernou._? dik
 
 
Datum: 26. srpna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to stříly tak je předstih špatnej nevim jestli velkej nebo malej,a ten kryt nemáš špatnej izolant na nějakým drátku?jinak já to ladim od oka :-D
 
 
Datum: 26. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Svičku mam suchou jen kdyz to na chvili jede jinak je mokra..jiskru tam mam velkou..dal sem to asi 2 cm od valce a k valci sla takova velka jiskra..a vymenil karbec a ono to jenom celkem strili a predstih je asi ok a odtrh taky kdyz ma takovou velkou jiskru ja uz opravdu nevim..a jeste reším takovou zahadu kdyz dam kryt od zapalovani tak si ani neskytne kdyz ho sundam tak to aspon chyta nevite co s tim ??
 
 
Datum: 26. srpna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10290    
a pak se ti stane,ze vsechno "seridis" spravne a ono je to spatne a nakonec stejnak zkoncis u serizovani typu tohle přihnu,tohle pootočim a projedu to....velikost predstihu nema vliv na jiskru,chyba bude jinde.....jiskra musi jit at je to 3mm a nebo 0.5mm pred HU!
 
 
Datum: 26. srpna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děláte to blbě (technicky správně ale je to nepřesná metoda, pootáčet zápalkem a udržet dohnotu mezi kladívky je těžký). Dělejte to tak, jak je to v příručce. Pokud jí nemáte stáhněte si jí na sesa moto
 
 
Datum: 26. srpna 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
musíš to dělat takto: nastav v horní úvrati odtrh,vrať se s pístem o 1,6mm zpátky pak se podiv jestli je pootevřené kladívko pak tam strč cigaretový papírek a potoč zapalováním tak aby kladívka stiskly papírek pak potoč zapalováním zpátky aby se kladívko potevřelo a lehce šel cigaretový papírek vytáhnout. Pak zapalování přitáhni aby se nahýbalo a zkus jestli háže jiskru. Takto podle tohoto návodu by ti to mělo jet
 
 
Datum: 26. srpna 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaká je svíčka? Suchá problém v karburátoru, mokrá v zapalování
 
 
Datum: 26. srpna 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: JaWak05      IP: uživatel9832    
Já sedim v garaží cely den kazdy den a zkouším.....uz sem vyzkousl vsechny hodnoty a mam skoro vzdy krasnou jiskru ale proste to nechytne....nekdy to chytne chcipne a uz zase nenaskoci v cem mam prosim problem karburator nebo zapalovani prosim poradte nekdo.......chytne ale hned chcipne to same u tlačení ??? prosiim
 
 
Datum: 26. srpna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
hele.. tyhle hodnoty jsou ruzne... muzes mit krivi kladivka... a uz se tohodle nikdy nedomeris... pokud... ses si jistej ze mas dobre zapojeny kladivka, kondik..atd.. tak zkousej alternativy... predstih.. v tenhle moment neni ani tak dulezity... ale odtrh ano.. zkousej... ruzne odtrhy. pokoud.. hodi jiskru... pak se venuj.. uplnemu doladeni (predstih) ... můj názor :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Draci zdravím, mam problem s fikem mam tam ted nově dane zapalko z pařeza protoze tamto origos me sralo a neslo..no skouším to kopnout tak to nekdy chytne ale na neutral ho nevytočím na max otacky a jak ho skousim potlacit tak na chvili jede krasne a pak se uplne zastavi motor a zase to musim roztlacovat a pak zas chytne na chvili a pak zas chcipne nevite v cem je eror diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 9:12
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel987    
ale kde asi ?
 
 
Datum: 27. srpna 2010 9:12
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Světla nemají vliv na běh motoru, leda že by ti to někde probíjelo :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ja právě že nemam zapojena svetla nevite teda nekdo co s tim ???estli karburator nebo neco se zapalkem?
 
 
Datum: 26. srpna 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel987    
Zdar , mam stejnej problem taky sem daval zapalko z pareza , kdyz mam zapojene svetla , nejde vytocit , ale kdyz odpojim zadni světlo , tak jede normalne
 
 
Datum: 26. srpna 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9410    
Čau chtěl bych se zeptat na kolik mm by měl být u mustanga seřízený předstih pro natural 95. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
To se nedělalo přesně, ale v rozmezí 1,2 - 1,5...
 
 
Datum: 27. srpna 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel9410    
A nevíte někdo na kolik je ten předstih seřízený sériově?
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.6 - 1.9...přesně ti to nepovím, musíš zkoušet.
 
 
Datum: 26. srpna 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Draci, myslíte že dává zápalko z pařeza věčí jiskru než to z pinska a nebo naopak? A má zapalovací pól stejný výkon u 30W a 20W? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau! raz mi rikal jeden múdry: s zapalovanim z pareza mozem zvisit silu iskry,lebo ked stelujem predstich mozem sa tocit len s destickou na ktorom je kladivo a pri tom cievky zapalovania zostanú na svojom mieste, a u nové zapalovanie vsetko sa toci spolu,,nikdy som to nevyskusal NEVIM ze ci je to pravda
 
 
Datum: 26. srpna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavne na zapalku z pareza je strasne jednoduchy nastaveni predstihu.jen se povoli 2 sroubky a otaci se pouze s tou destickou kde jsou kladivka,nemusi se otacet s celym statorem a civkami :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel9464    
No, nevím jestli větší jiskru, ale co sem slyšel zkušenosti, tak je prý o mnoho spolehlivější, než ten novější typ. Osobně mě to moje v mustangu neustále zlobí, takže mít zapalko z pařeza, tak neváhám a dám ho tam ;-)
 
 
Datum: 25. srpna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z pařeza
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Co máš na mustangu místo origo?
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskru nevim ,ale na mustangovi je mam misto toho orig jede suprově .
 
 
Datum: 25. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: JaWak05      IP: uživatel9832    
Čau draci, mam problem ohledne zapalovaní..Víte jak to kazdemu jede jak ma odtrh v Hú 0.4 mm.... mi to na tenhle odtrh hazí krasnou jiskru ale nejede !!kackudyz dam odtrh na ten nejvetší co de tak mi fichtl chytne ale vubec nejede a je liny prosím co s tím vymenit acku nebo co DIky za rady .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndej si kryt od zapalka celej ten velkej karter povol si jeden šroub od celyho zapalka pak nastartuj a nežto chcípne tak povol druhý šroub a s rukavicí s tím celým zapalkem pomalu otáčej a skoušej vytáčet a pak najdeš bod kdy se to prostě bude vytáčet do takovejch otáček o kterejch se ti před tim jen zdalo....;-)
 
 
Datum: 08. října 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: JaWak05      IP: uživatel9832    
JJ diky a jak nastavuji ten předstih a vracím se o 1.6-1.9 tak jak se vratim v jake poloze musi byt kladivko otevrene presne jak cigaretovy papirek nebo uplne zavrene????A v HÚ musí byt 0.4 mm ?diky
 
 
Datum: 24. srpna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: PavoL      IP: uživatel10280    
Velikost odtrhu má vliv na předstih. Odtrh je důležitý mít seřízený opravdu kolem 0,4mm aby bylo správné sycení cívky (proto to při velkém odtrhu netáhne-nedostatečná energie jiskry). Pro seřízení zapalování je dobré postupovat prvotním seřízením odrthu (natočíš motor tak, kdy jsou kontakty maximálně od sebe & seřídíš vůli na 0,4mm) a následně seřídit předstih. U fichtla je ještě taková anomálie, že se při seřizování předstihu sundavá hlava a pak šuplerou měří vzdálenost pístu od horní úvrati. Najedeš do horní úvrati, vložíš šupleru, otáčíš motorem doleva tak dlouho až píst klesne o hodnotu předstihu, tj. cca 1,9mm. V tom okamžiku musí dojít k rozpínání kontaktů (vložíš mezi ně kousek slabého papíru a musí jít ztuha s ním pohybovat). Jestli je to jinak, musíš povolit úchyty statoru a celým zapalováním pootáčet. Současně kontroluješ papírkem kontakty. Jestli se ti to bude zdát OK, přejdi znova odtrh. U fichtla doporučuji postup několikrát opakovat, protože celé zapalování mívá vůli a při pohybování s ním se může znova rozhodit nastavení...
 
 
Datum: 24. srpna 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nestači nastaviť odtrh ale aj predstich ktorý má byť od 1,6 až po 1,9mm od hornej úvrati
 
 
Datum: 24. srpna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Pan x      IP: uživatel10027    
Zdar, dá se dát klikovka z 555 do mustanga? A je klínek na rotor na stejném místě? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne... jsou to motory stejné jak má mustang
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Ani do 20, 21 ?
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vim tak z 555 do 23 nejde
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar draCI, u mustanga, který dlouho stál jsem nastavil předstih, ale nastal problém, v místech kde jsou závity pro uchycovací šroubky jsou cívky...CO STÍM? MÁM PŘEDĚLAT ZÁŘEZ NA VAČCE? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
To se má? Jak se to vlastně celé nastavuje?
 
 
Datum: 24. srpna 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, moc volně se nemusí otáčet... Ještě tak jako mimo, nastavil jsi v HÚ odtrh na 0,4mm.
 
 
Datum: 24. srpna 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Myslíš že stači srovnat rotor aby v něm vačka šla otáčet, dát to kam je třeba a pevně dotahnout?
 
 
Datum: 24. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdriv koukni, jestli nemas useknutej zajistovaci klinek na klikovce a kdyz ne tak ohni kolicek, co na rotoru zajistuje vacku a prenastav si ji podle potreby
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
čau Draci, mam 05 a jak to skusím kopnout tak to jen nekdy streli ale nechytne!! zkouším to potlačit tak to taky jen nekdy střelí nekdy ani to ne .. a nekdy to chytne a jede a pak se to zahreje a vubec to zase nechyta prosím lidi poradte co s nim ..uz mam delat mam nervy v kiblu.. Díky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš blbej předstich nastav ho a mělo by to bejt o.k
 
 
Datum: 24. srpna 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel2336    
čaute, mam takový menší problém ze svoji 05. Nechce mi nazkočit, neni jiskra ve svičce. Vše vypadá v pořádku. Fakt nevím čím to může být. Předem děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
A s tou elektronikou, nic skazit nemůžeš když něco vypojíš, pokud si pamatuješ kde to bylo...
 
 
Datum: 22. srpna 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku neber to od konce,zkontroluj kladívka
 
 
Datum: 22. srpna 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
cus draku.. muze byt vice potizi.. 1. zkontroluj drát neboli tu hadicku co vede z cívky ke svícce - muze bejt spatnej kontakt 2. skus vymenit svicku - muze bejt vadná 3. muze byt spatna civka - skus vymenit pokud más 4. muze bejt neco s elektrikou tam nahore u riditek - prepinac nebo cokoli.. skus zkontrolovat tedy elektriku - pokud se v tom nevyznáss radeji nic nevypojuj 5. vic me v tuto chvíli nenapadá.. preji hodne stestii
 
 
Datum: 22. srpna 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar borci, mám problém, když jsem měl na mustangu zapalko z 555 a ted tam chci vrátit origo, tak musím měnit rotor? Nestačí prohodit vačku? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to jsem se zase nasmál
 
 
Datum: 21. srpna 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu dobu,co ti trvalo napsat tenhle dotaz,uz si moh mit vymenenejch 10 magnet.to te to neotravuje prijit domu a zeptat se na netu na takovou hloupost,kdyz sam vidis ze je to jiny?
 
 
Datum: 21. srpna 2010 1:12
 
 
 
 
Jméno: Fichltar05      IP: uživatel9832    
rotor od 555 je menší to nepoznáš že 23 ma větší..ja doporučuji zajít k očnímu..jinak vymen ty rotory.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A výšku.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od pohledu nepoznáš že rotor je uplně jiný? :-D má uplně jiný průměr...
 
 
Datum: 20. srpna 2010 19:20
 
<  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:28:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu