|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:00
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Oranzovou ??  to sem este nevidel ani neslysel...xD
Datum: 20. srpna 2010 23:00
 A já proč mám na péráku oranžovou jiskru a nestartuje to.....
Datum: 14. srpna 2010 18:52
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Iskra musi byt modra ak je cervena alebo fialova je velka pravdepodobnost ze je zla indukcna cievka
Datum: 14. srpna 2010 11:24
 Zdar draci,proč se mi dělají pecky na kladívkách?špatnej kondik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 10:48
 staci kladivka chytit do ruky a odehnout nebo prihnout je k ty strane co potrebujou...nekdy se musi i vic zabrat..
Datum: 14. srpna 2010 10:48
 To že se kladívka dotýkaly jen polovinou nevim jak zpravit, já kupoval klad´´ivka nový, dotýkaly se jen trochu....po 500 kilometrech, už se dotýkaj celou plochou, asi si to sedlo.
Datum: 14. srpna 2010 9:35
 15 kostra, 1 kladívka,
Datum: 14. srpna 2010 9:34
 1 na indučce má být kostra ne?
Datum: 14. srpna 2010 7:47
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 mám taky kladívko jen s půlky na kovadlině ? c to dělá z fichtlem ? a jak to mám spravit
Datum: 14. srpna 2010 1:39
 david-netvrd neco,co si nezkusil,funguje to..pecky na kladivkach muze delat i to,ze mas kladivko nahly,treba ze se kovadlinky dotyka jen pulka kladivka nebo jen ruzek,delalo mi to taky,mel jsem ho zkrizeny...pak se opotrebovava jen pulka kladivka a je to spatny..
Datum: 13. srpna 2010 23:40
 Fungovalo v pohodé.....
Datum: 13. srpna 2010 23:19
Jméno: David
IP: uživatel2156
 To by mu nefungovalo =),vydím to na velký odtrh.
Datum: 13. srpna 2010 23:16
 Jo...kámošovi to dělali i šoatně zapojené dráty na indukčku, měl obráceně 1 z 15..
Datum: 13. srpna 2010 23:11
Jméno: ten vedle
IP: uživatel10178
 čaute vim že je to take primitivni ale jak se měři předstih u kraje pistu ne bo ve středu p. nemužu to zjistit dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 18:15
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 sakisen: Přesně tím to měřím, také sem si to udělal a mám na tom zabudovanou část šuplery a tím to měřím
Datum: 13. srpna 2010 18:15
Jméno: sakisen
IP: uživatel9494
 Já jsem si na to udělal takové "udělátko" - skládá se ze dvou stejně dlouhých trubiček(cca 2,5 cm dlouhých..) a kousku páskoviny. Do páskoviny jsem vyvrtal dvě díry tak, abych jimi mohl provléci štefty držící válec a hlavu k motoru(křížné štefty!!!). Doprostřed jsem mezi tyto díry vyvrtal menší otvor na posuvné měřítko(tu malou "tyčinku"  . Pak navleču trubičky na křížné štefty, nasadím páskovinu, dotáhnu lehce a doprostřed nasadím posuv. měřítko.. A měřím  A nemusím se bát, že se mi třeba hne válec nebo tak něco..
Datum: 13. srpna 2010 13:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 uvědom si, že když máš mít předstih cca těch 1,6mm před HU, tak ho prostě vrátíš o 1,6 od HU... neposune se ti jen kraj pístu, ani pouze střed pístu, ale logicky prostě celej píst ne?  ...takže je uplně, ale uplně jedno v jakym bodě pístu to budeš měřit, jen v něm musíš bejt schopnej odměřit 1,6 před HU....
Datum: 13. srpna 2010 12:47
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Cus,pist si dej do Horni uvrati a vrat se o 1,6 mm zpet takze u kraje..xD
Datum: 13. srpna 2010 11:18
Jméno: kamenak
IP: uživatel10178
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 16:29
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Nevim proč mu to řikáte..místo toho čekání než mu někdo odpoví by si to zjistil sám..chodím sem přes rok a je to tu čim dál tim horší...Na netu by si to našel do tří minut kdyby nebyl línej..
Datum: 13. srpna 2010 16:29
 1,6- 1,9....první odpověd ne...
Datum: 13. srpna 2010 12:58
 1,6-1,8
Datum: 13. srpna 2010 12:56
 1.6-1.9
Datum: 13. srpna 2010 11:17
Jméno: grepak.s
IP: uživatel10181
 ... 1,2-1,5
Datum: 13. srpna 2010 10:14
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čau draci,furt mam problemy s moji 05..jedu sam tak to na 3 stříli ok předstih neni good,ale nekde sem zasantrocil 10tku nastavec a nemuzu sundat hlavu valce..nevite jak to nejak presne zmerit ???a jeste jedu s kamosem a fichtl je liny upe fast...jedu na 1 hodim 2 este to de ale jede to strasne pomalu ve 2 cim to muze byt fakt me to stve..myslite ze kdyz tam dam vyfuk s 21 tak to pofici lip ?? dik\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 11:19
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ diky taky si myslim..
Datum: 13. srpna 2010 11:19
Jméno: grepak.s
IP: uživatel10181
 Chlape, mám taky 05 ku,... uvědom si, že to má jen 3 koně... TAky když sesednu z dvě a puly na to, tak je to strašně líný, 05 ka protě není na dva se mě zdá... Když jedu sám tak to jakš takš de... Je to rozdíl oproti 21čce..
Datum: 13. srpna 2010 10:17
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Jak to zmerit bez sundani hlavy valce jsem chtel napsat
Datum: 12. srpna 2010 23:53
Jméno: help
IP: uživatel9238
 potřebuju radu.Prosím.. : mustang: nemůžu ho roztlačit.nemůžu nakopnout.nemám koppáku.Prostě ho nemůžu roztlačit.chytne jen občas a pak jede krásně.karburátor stopro čistý,hladina tež,předstih ok,svíčka taky.čím to může být? kabel taky ok.jen to občas chytne a jede pak v pohodě.ale musí se to po sté asi.jinak nejedu.prosím.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 13:37
Jméno: help
IP: uživatel9238
 Díky moc.Zkusím to.A pardonn za to vyjádření.
Datum: 13. srpna 2010 13:37
Jméno: Petr
IP: uživatel10185
 Ahoj nejsem si 100% jistý ale mám takový nápad jestli máš správný odtrh na kladívku. Dej vědět jak to dopadlo
Datum: 13. srpna 2010 11:47
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar, mám předělaný zápalko z 555 na mustangu, vačka a všechno je z 555 prostě komplet...JAK TAM MÁM DÁT PŘEDSTIH, jak na pařeza nebo jak na pionýra? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 23:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je zajímavý , ža já jsem to zapalování 5x sundával a pak jsem ho tam nějak od oka fláknul a ten pincek jezdí 75 po rovince
Datum: 12. srpna 2010 23:17
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já otáčim celým statorem ta destička s kontaktem a kondikem je v tym napevno (musel sem to svařit) a jede to přes 60 a svítí a vše normál..
Datum: 12. srpna 2010 22:00
 ondra: nejsem si jistej, ale ze stejnýho důvodu proč maj na statoru pionýra včechny cívky svoje neměnný místo - rozhodil by sis indukci mag pole, takže by ti to např hůř startovalo nebo by to vůbec nemuselo jet..
Datum: 12. srpna 2010 21:40
 Ať nezakládám nový téma, proč se u pařeza nesmí točit celým statorem, ale jen tou destičkou s kladívkem a kondíkem? Budu půlit a uajímá mě, jestli si tu polohu musím označit, nebo je to fuk.
Datum: 12. srpna 2010 21:24
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Třeba jiný neměl :oP
Datum: 12. srpna 2010 20:54
 ano na 555 je předstih 2.8mm.... jenže 555 neni 20-23  ....at dáš jákékoliv zapalko tak musíš dát hodnotu předstihu pro daný motor.... a co tě vedlo k montáži zapalka z 555???
Datum: 12. srpna 2010 20:13
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ale na 555 se dávávávalo 2,8 ... teda já to tam tak na svém pažezu daný, ale mustang na 2,8 jede velice blbě ...
Datum: 12. srpna 2010 20:08
 překvapivě jako z mustanga
Datum: 12. srpna 2010 20:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Myslím velikost předstihu v mm (1-1.5mm ; 2.8 ; atd )
Datum: 12. srpna 2010 19:56
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mám nastavit předstih u své jawy 21 ja to mu moc nerozumím poradte prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 18:08
 jo ale musiš přimo na fichtlpokec..na fichtlkramku se to myslim neukazuje
Datum: 12. srpna 2010 18:08
 Přepošlu tě na nápis FAQ co ti vyssí nad hlavou, tam najdeš nastavení předstihu....
Datum: 12. srpna 2010 18:08
Jméno: Frucky
IP: uživatel5813
 čau,mám problém s fichtlem.Normálně za studena nastartuju,ale až to zahřeju a chcípnu to třeba na benzínce tak to musím roztlačit,protože to nechce nastartovat. Svíčku mám N15C a je zbarvená do šeda.CO bych stím měl udělat aby to startovalo i zahřátý.Díky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 16:46
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Nejlepší zářes je 2
Datum: 22. ledna 2011 16:46
 zkus to a uvidíš jestli se to zlepší...
Datum: 11. srpna 2010 21:18
Jméno: Frucky
IP: uživatel10164
 A čím bych to měl obohatit tu směs ? Jezdil sem na 3 zářez a teď jsem to dal na druhej.Mám to dát na třetí ?
Datum: 11. srpna 2010 19:06
 šedá svíčka je známkou chudý směsi, ne málo oleje.. mažeš správně... k problému už bylo řečeno..
Datum: 11. srpna 2010 18:15
Jméno: Frucky
IP: uživatel5813
 Mažu mogulem tsf 1:40
Datum: 11. srpna 2010 10:09
 honza:jn u pionýrů je to tipycké když se to zahřeje..ale možná by to chytlo..špatný předstih,odtrh,špatná zap.cívka.
Datum: 11. srpna 2010 9:28
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Caw hele když je šedá tak máš málo oleje, měl bys tam nalejt víc aby byla jako cihlová.A že to musíš roztlačit je podle mě normální já taky jezdím a pak to musím roztlači.
Datum: 11. srpna 2010 9:19
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec dneska jsem nastavil předstih na jawě 21 a něco tam začalo hrčet je to u levího krytu motoru ale prímarní řetaz mám novéj tak čím to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 15:27
Jméno: Cadillac
IP: uživatel10165
 jo vyskocila alebo zlomila sa segerka a drie o kryt
Datum: 11. srpna 2010 15:27
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Špatně dotažený koš spojky .
Datum: 11. srpna 2010 8:07
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Jakej mám dát předstih na mustanga? A Svíčka tam může být N15C ? Nechce mi to chytat za tepla...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 19:22
 ty vole použij hledání nebo si prostě stáhni příručku! tohle všechno tam je a spousta dalšího taky... to že ti to nechytá za tepla je kvůli bohatý směsi
Datum: 10. srpna 2010 19:22
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdar , může mi někdo říct co dělá vlastně špatně seřízený předstih ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 0:37
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 aha takže od konci válce k pístu má být vzdálenost 1,6 mm ?
Datum: 10. srpna 2010 0:37
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Poradte ->>> ( Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 ) mezi tím kladívkem ?
Datum: 10. srpna 2010 0:34
 Předstih nastavíme takto: vyšroubujeme svíčku, sundáme hlavu a vezmeme si posuvné měřítko a pak sundáme pravý kryt na motoru.Pak budeme pootáčet šroubkem na vačce tak až píst vyjede do horní úvrati aby byl za rovno na konci válce.Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 mm(lepší je 1,6)přiložíme hloubkoměř na píst přřesně tak aby se dotknul.Jestliže je píst v horní úvrati 1,6mm tak se podíváme jestli je otevřené kladívko.Pokud ne povolíme příchytky statoru a pootočíme s ním aby se kladívko otevřelo ale musíme dbát aby se nám neposunul píst.Potom zkontrolujeme jestli je otevřené kladívko když je píst před horní úvratí 1,6. Potom už s ničím nehýbejte.Nasaďte hlavu a dotáhněte ji křížovým způsobem.Pak našrubujte svíčku a máte to hotové.Pak pionýra nastartujte a můžete jezdit. ale na internetu najdeš hodně návodů.
Datum: 09. srpna 2010 18:34
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 nj ale nevím jak se nastavuje
Datum: 09. srpna 2010 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel10148
 jak bylo řečeno....podstatný je mít predstih někde mezi 1.2-2mm....jak je predstih mensi ci vetsi tak nastavaji extremni stavy jak zde píšou.....nejlépe to jede okolo hodnoty 1.6mm...
Datum: 09. srpna 2010 17:01
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 konečně vím co mám s fichtlem
Datum: 09. srpna 2010 13:27
 moc velkej předstih: špatně se startuje (kope), přehřívá se, nepravidelnej a těžkopádnej chod na volnoběh, motor klepe; moc malej předstih: střílí z vejfuku, netáhne a ztrácí sílu ve vyšších otáčkách
Datum: 09. srpna 2010 12:23
 střílení z výfuku, z karbecu, malý výkon, velká spotřeba.. no prostě jak píše péro
Datum: 09. srpna 2010 12:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přehřívání , snížení výkonu atd....prostě nesprávný chod motoru
Datum: 09. srpna 2010 11:33
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdarec mam 23 mustanga a mám problém : \\r\\nKdyz to rozlatlacuju,( mám vylámaný segment ) , tak to nechce chytnout a kdyz zmacknu spojku tak to chitne hned pak se skoro aní nerozjedu jak to vynechava\\r\\nkarburátor sem čistil ... nevím čím to může být ? může to být předstihem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 0:30
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 no snahu to má , a zítra se pokusím seštelovat předstih
Datum: 10. srpna 2010 0:30
 má snahu chytat? já mám v háji spojku,tkaže taky rozlačuju mustanga...teď mi to trvalo půl hodiny než chytnul... nejdřív to bylo předstihem,vyčistil jsem karbec,trysky... pak jsem zjistil že se to uchlastává... vyčistil jsem svíčku...všechny šrouby od karbecu jsem dotáhl pevně a světe div se-už mi to lítá mnohem líp...
Datum: 09. srpna 2010 16:41
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 skusím , dík za radu
Datum: 08. srpna 2010 23:49
 ty hele mam takovy napad sundej ten pravej dekl a skus to roztlačit bez teho ( pujde to špatne ale přece ) a pojede to už to vidim tobě se totiž přes ten dekl ukostřuje civka
Datum: 08. srpna 2010 22:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši vysvětlil byste mě někdo jak se šteluje předstih podle cigaretového papírku? Našel sem návody na netu ale tam to nějak nechápu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:45
Jméno: trubka
IP: uživatel10142
 mustangisto,radíš jak jak nastavuješ odtrh na kousek petky,pak podle oka a najednou nevíš .Ale poradím.Nastav píst do hů. odtrh na 0,4 mm,mezi kontakty vlož cigaretový papírek a pomalu otáčej klikou proti směru otáčení motoru až papírek jde tak akorát vsuvně mezi kontakty .Pak je předstih asi 1,2-1,5 mm před hů.a odtrh 0,05mm.Ale má to háček.Musí být nová kladívka a vačka v dobrém stavu.
Datum: 08. srpna 2010 21:45
 nebuďte líní a stáhněte si příručku, je to tam všechno a hezky popsaný, a jako bonus se u toho naučíte slovensky .)
Datum: 08. srpna 2010 20:58
 dík
Datum: 08. srpna 2010 20:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 http://www.fychtlmanie.websnadno.cz/Navody.html
Datum: 08. srpna 2010 13:20
 taky šteluju predstich pls hod sem naky distak odkazy na ty navody ,dík
Datum: 08. srpna 2010 13:17
 Čau mám na motokáře motor ČZ-175/450 a nejde mi do otáček předstih mám 4mm ale nevim podle čeho mám udělat vzdálenost kladívek prej to má být 0,4mm díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 22:20
 viz. Aleš, a předstih 4mm je moc, měl by být mezi 2,5-3mm, a to že nejde do otáček může bejt způsobený karburátorem, profoukni ho a seřiď dle příručky
Datum: 07. srpna 2010 22:20
 Nastav si píst do horní úvratě a u na kladívku mezi kontakty musíš naměřit spáru 0,4mm, dělá se to spárovými měrkami - takové plechové planžetky a je na nich vyraženo kolik mají setin nebo desetin milimetru. případně pokud máš originální nářadí k této ČZ,což asi nemáš když to máš v motokáře tak tam byly ty měrky na odtrh.
Datum: 07. srpna 2010 18:48
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, potřeboval bych vačku na jednosedlovýho pinska (555) ...!
V krámku není, nebo pasuje ta co tam je za stovku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 16:42
 kup normalne tuhletu novou a udelej si tam druhou drazku.. jinak je to otoceny zhruba asi tak o 80°... minulej tejden sem ji vymenoval tak vím
Datum: 07. srpna 2010 16:42
 Nevím podle mě se dá sehnat někde po burzách, kámoších atd, ale jestli nová to nevím, já sám mám doma 2,ale ty sou KO.
Datum: 07. srpna 2010 14:12
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A dá se někde sehnat? Díky
Datum: 07. srpna 2010 10:36
Jméno: standa
IP: uživatel10132
 pasuje,ale je jiná. Má zub posunutej asi o 30°....tzn ze otvira kladivko n naprosto nevhodnou dobu-tzn motor nejede
Datum: 07. srpna 2010 10:24
 Čus,jaké máte zkušenosti se svíčkami NGK do fichtla (orig motor), a jaké typy používáte? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 22:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ngk b 7hs , zatim plná spokojenostm chytá to teplý, studený.... rozdíl mezi n14c jsem zpozoroval takový že je více náchylná na ulití a má menší mezeru mezi kontaktama...
Datum: 07. srpna 2010 22:37
Jméno: hh
IP: uživatel10127
 je všeobecně známo, že svíce NGK jsou náchylnější na ulití než klasický brisky, ale zas někteří tvrdí že při správně nastavené směsi déle vydrží... to platí jen o těch MADE IN JAPAN, ty francouzský často kopírujou číňani a ty pak nestojí za nic...
Datum: 06. srpna 2010 22:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hoší bosch 2 jiskrová
Datum: 06. srpna 2010 20:57
 Na závody určítě n14c, kdyby si dal 17c, zahřál by se motor,a pak by vadnul.
Datum: 06. srpna 2010 19:14
 je vhodná n14c brisk na závody?nebo n17c?
Datum: 06. srpna 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nevím proč kupovat svíčku za 100 kč, když můžeš mít stejnou za 35-40 kč
Datum: 06. srpna 2010 18:28
 Já sem teda mezi briskou a ngk, nepoznal rozdíl, jiskra je stejná, chytá mi to stejně jako na n14c,...ale prostě sem si jednou koupil ngk, tak ji tam necham, tak dlouho dokud nechcípne
Datum: 06. srpna 2010 16:47
 Taky teď používám Brisk N15C,najeto cca 300km,ale předevčírem sem jel na technickou a vůbec ten fichtl nechtel jet.Neměl vůbec tah.A když jedu a hodim za jízdy neutral tak mi ten fichl chcipne.To taky nevím čím to je.Dnes sem dal jinej karb,a pročistil sem to.Tak uvidím co to udělalo.
Datum: 06. srpna 2010 16:44
 ked más dobre nastavené vsetko tak na sviecku nazálezi
Datum: 06. srpna 2010 16:27
 Netreba tam ziadny NGK ja pouzivam brisk N15C a aj po 1000km bol v pohode  z coho 800 som najazdil ja
Datum: 06. srpna 2010 16:25
 jo,dík.Zkusím ju
Datum: 06. srpna 2010 16:17
 čaw, já používám ngk b8hs, mám na ní najeto asi 600 km, a zatím fakčí jak má
Datum: 06. srpna 2010 16:10
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdarec mám jawa mustang 23 Vše v pohodě , chitá v pohodě , jezdí jak drak ale jak chvíli jedu do kopce tak vynechává ... čím to je ? benzín mi tam teče dobře..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 21:57
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 Cau draku ja mam podobny problem a ja to resim predstihem ale muze to zpusobit i svicka a ten karbec jak rika zipoman(ja se na predstih vrhnu zitra)Zdravim
Datum: 05. srpna 2010 21:57
 dobře rád se dozvím čím to bylo 342896903
Datum: 04. srpna 2010 22:53
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dej mi icq / skype  to se bude hodit zítra ti napíšu co to udělalo
Datum: 04. srpna 2010 22:49
 To se nezdá, začni u paliva a vyměň svíčku, pak až další pokud nepomůže. Nastav tu hladinu ta je důležitá
Datum: 04. srpna 2010 22:40
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a může to být předstihem ?
Datum: 04. srpna 2010 22:35
 zapneš benál necháš 20s týct, vypneš benál vyšroubuješ víčko plováku a stlačíš plovák, hladina benálu by měla být zároveň s vrškem plováku. Reguluješ to přihýbáním plíšku
Datum: 04. srpna 2010 22:30
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 No když jedu dýl i po rovince tak to vynechává taky , ze začátku to jede dobře i do kopce ale jak jedu 15 sec do kopce tak to začne
Datum: 04. srpna 2010 22:24
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 to nevím normálně sem ten plovák tam dal a zašruboval ? jak se nastavuje ?
Datum: 04. srpna 2010 22:22
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 no mám tam 3L a má na to vliv i třeba v jakém je jehla zářezu ?
Datum: 04. srpna 2010 22:21
 Je nastavena správná hladina v plovákovce?
Datum: 04. srpna 2010 22:19
 Pokud to dělá jen do kopce, přesvěč se že máš opravdu dost benzinu. Jakákoli závada na kterou má vliv náklon motorky je zvpůsobná karburátorem případně přívodem paliva do něj.
Datum: 04. srpna 2010 22:18
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 No karburátor sem čistil.. zítra koupím novou svíčku a uvidím no ale dřív to jelo v pohodě
Datum: 04. srpna 2010 22:16
 Špinavej karburátor, blbá svíčka - rozdělej karburátor opláchni benzínem a štětcem, vyměň svíčku a kdyžtak napiš co to udělalo
Datum: 04. srpna 2010 22:07
 Jaký by měl být předstih na 250 353? Startovat to je o zdraví. Spíš menší, nebo větší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 11:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Panelka má předstih 3,5-4 mm, kývačka 5 mm. Nastavuje se většinou horní hranice předstihu, protože jak se provozem postupně zmenšuje odtrh, tak se zároven zmenšuje i předstih.
Datum: 02. srpna 2010 11:47
 Panelka, nikoliv kývačka, se koukni na sesa jawa a stáhni si příručku pro typ 353 03.
Datum: 02. srpna 2010 10:37
 Ondragram: sorry jestli jsem tu někoho popletl ale já si na 100% jistě pamatuju že a 250ce jsem měl v příručce napsané 3.5-4 mm byla to panelka 590. To je jediné co jsem si kdysi dávnoiz tej přiručky zapsal ale kde je její konec to ví bůh
Datum: 02. srpna 2010 10:26
 nezapni este zapalovanie a s nakopávackou jemne nastav piest na DÚ potom zapni zapalovani a koni do toho  inak to kope
Datum: 02. srpna 2010 9:52
 No, a tím se vracíme k původnímu dotazu a sice když příručka uvádí 4-4,5mm, tak se dává menší, nebo větší z těchto hodnot? Taky někdy i pěkně střílí, bez keců to doslova vyplivlo tlumič z vejfuku.
Datum: 02. srpna 2010 9:35
 No může to být i předstihem. A dělá to hlavně to že ti motor nejede pravidelně. šlápneš,klikovka se několikrát setrvačností přetočí a na poslední otáčce to bouchne tak to kopne dozadu. Seřid si perfektně předstih a karbec.karbec pěkně pročisti,dej novou svíčku a když pořádně šlápneš tak tě nemůže kopnout.
Datum: 01. srpna 2010 22:48
 Bbým startováním to skutečně není. Nekopalo to, dokud jsem neměnil stator a tím jsem si asi rozhodil předstih, i když jsem si ten zářez ze statoru přenesl i na ten nový..
Datum: 01. srpna 2010 22:36
 nedá se nic dělat musíš jí ukázat kdo je pánem a pořádně kopnout. Ona si dá říct. Předstih na tento stroj dávám 3.5mm a jede jako šlak
Datum: 01. srpna 2010 22:32
 kdyz ti jednovalec vadi ze te kope kup si 2valcovej motor 354   a mas klid
Datum: 01. srpna 2010 22:13
 startovat o zdraví to není, me kejva kope furt a už to neřesím aspon dobře jezdi  predstih nech bejt a jezdi
Datum: 01. srpna 2010 21:44
 2,5 je hodně málo, dal bych 3,5-4mm
Datum: 01. srpna 2010 21:22
Jméno: sindy
IP: uživatel9328
 zdar ja bych tam nechal 2.5 mm
Datum: 01. srpna 2010 21:15
 musíš víc šlápnout, jinou vědu v tom opravdu nehledej
Datum: 01. srpna 2010 20:58
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by nemelo ja jsem tetka steloval na tuhle hodnotu ten samej stroj a kopne pouze kdyz slapnu pomalu musim rychlejc pak se to nestava jen vyjmecne chceto drzet treba pul plynu
Datum: 01. srpna 2010 20:34
 No jo, ale při každém pootočení to opravdu nemusí kopat tak, že ti to urazí nohu.
Datum: 01. srpna 2010 20:11
 Buď rád že to kope zpátky, alespoň víš že máš v cajku motor...
Datum: 01. srpna 2010 20:10
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 3,2-3,5 kopnout to muze vzdycky
Datum: 01. srpna 2010 19:49
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 Ahoj draci mam opet dotaz ohledne predstihu.Jak mam pist v horni uvrati a mam se vracet o 1,6-1,9 mam otocit vackou do prava nebo do leva ??? A jeste kdyz mam jawa 50 RV:1966 jaky ma byt predstih stejny jako u 21 ??? Dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 13:09
 Do leva
Datum: 01. srpna 2010 13:09
|



|