|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau mam jawu 555 a hazi jiskru ale nejede benal teče svička nova
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 19:09
 to je ještě X možných závad.. předstih.. nastavení jehly.. a nebo gufera..
Datum: 03. srpna 2009 19:09
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 nastav předtih
Datum: 03. srpna 2009 10:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 A strili do verjfuku nebo ani to ne??Zkus profouknout trysky
Datum: 03. srpna 2009 8:39
 No tak to zapálko musiš ještě poladit.Bude ti to házet jiskru,ale ne v ten určitý čas
Datum: 03. srpna 2009 7:11
Jméno: Montiik
IP: uživatel6565
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 19:45
 zkusenosti s tim zatim moc nemam, ale vcera sem si dal to zapalko na svoji 487. Instalace jednoducha, zapojeni taky. Jenom si to chce pohrat s tim programem Ignition Control
Datum: 02. srpna 2009 19:45
 Zdar draci prosimvás jak mám seřídit předstih u pincka posuvkou prosím odepište mi na email-fichtlari@email.cz vim že předstih má bít 1,7 ae nevim ak se to posuvkou delá prosim poradte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 0:40
 otoč šroubkem tak až se ti začnou otevírat kladívka strč tam šupleru a koukni se kolik na ní máš a potom to tam strč znovu a otoč šroubkem a uvidíš o kolik ti to na tý šuplere vyjede.........taky sem to tak dělal je to dobrý......
Datum: 09. srpna 2009 0:40
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Takovyhle merni je na nic. udelej to podle oka aby to chytlo a pak za behu motoru serizuj predstih
Datum: 02. srpna 2009 12:56
Jméno: lump
IP: uživatel6923
 to bylo dobré )))
Datum: 01. srpna 2009 23:54
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Tim, ze ho bijes, mu moc nepomuzes...
Datum: 01. srpna 2009 19:47
 cuzzte mam jawu 250/353 a chci se zeptat patri mezi valec a vyfukove koleno nejake tesneni? a ta 250 mi strasne vynechava nevite cim by to mohlo byt? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 9:56
 Ano tam opravdu to těsnění má bejt.Podívej se na přerušovač,asi je tam pecka mezi kontakty, nebo nestačí sledovat vačku-namazat 1 kapka na ten filc. Ještš se mrkni na svíčku popř. ji vyměn¨.
Datum: 04. srpna 2009 9:56
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Čau draci je to asi blbej dotaz ale když nastavuji předstich tak ten se měří na okraji pístu nebo u prostřed?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:11
 tak asi nahoře ( horní úvrať ). Ale to se stává. Snad aspoň doufám že jsem pochopil tvůj dotaz jsem nemocný a nemyslí mi to. <<< Ani nikdy předtím
Datum: 04. srpna 2009 18:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tipuji žes to nepochopil z toho by to nepochoopil asi nikdo
Datum: 31. července 2009 13:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Mirek- předstih je"ta délka dráhy pístu než dojede až nahoru"(líp to vysvětlit neumim  ) a když dáš měřák na kraj pístu(píst bude uplně nahoře) tak ti to naměří např. 5mm no a ty chceš nastavit předstih třeba 1,6 tak s pístem sjedeš o 1,6mm dolu tak že ti to naměří 3,4 . no a když to budu měřit uprostřed tak mi to taměří třeba 3mm(píst je nahoře) no a chci nastavit předstih 1,6 tak sjedu s pístem o 1,6 dolu a na měřáku mam 1,4, - napsal jsem to dost zmateně ale chápeš oběma spůsoby jsem nastavil předstih uplně stejně CHÁPEŠ?
Datum: 31. července 2009 12:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když budeš měřit u okraje pístu tak to je jasné, že bude víc vysunut kontakt měřáku, ale předstih bude stále stejný, píst ti povyjede nahoru třeba těch 1,6mm at je měřák kdekoliv.
Datum: 31. července 2009 12:41
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 To je ale jedno nechci se hadat
Datum: 31. července 2009 12:28
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 To jo to stebou souhlasím ale když sundáš hlavu a dáš píst do HU tak stejně s vložkou je jenom okraj pístu takže kdyby někdo měřil předstih u prostřed pístu tak by naměřil jiný číslo než kdyby to měřil u kraje
Datum: 31. července 2009 12:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže k zážehu dojde 1,6 mm před horní úvratí tak stejně dlouhou dráhu potřebuje k dosažení horní úvratě jakékoliv místo na pístu.
Datum: 31. července 2009 12:11
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 No jasně ale když měříš předstih od kraje válce tak u kraje pístu je třeba 1.6mm ale u prostřed je třeba 0.2
Datum: 31. července 2009 12:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když se střed pístu pohne dejme tomu o 2 mm, tak o kolik myslíš, že se pohne okraj?
Datum: 31. července 2009 11:59
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 To neni pravda píst je přece vypoukleja když to měříž ukraje tak je píst dáal než uprostřed
Datum: 31. července 2009 11:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 K chybě při seřizování předstihu může ovšem dojít, když se seřizuje s namontovanou hlavou a díra pro svíčku není v ose pístu, ale mírně šikmo.
Datum: 31. července 2009 11:54
Datum: 31. července 2009 11:15
Jméno: Motorex
IP: uživatel6843
 Ja jsem taky blbej prej predstich
Datum: 31. července 2009 11:12
 Čau draci, čím to může být, že se mi Mustang docela dost hřeje? Myslim tim, že po jízdě se nedá na karterech udržet ruka. Předstih by měl být dobrej a na výbrus se mi motor taky ještě nezdá- tahá dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:13
 já to mám naopak. Olej tam mám po rysku. Nikdy jindy tam toho tolik nebylo ale najednou to jede 180x lépe a je to míň horké. Za to válec se mi hřeje už po 30 vteřinách což je normální, ale dá se na něm za chodu udržet ruka. Dříve jsem si mohl k večeři na něm osmažit volská oka. Dnes bych je měl syrové a studené.
Datum: 04. srpna 2009 18:13
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 z pohledu automechanika je to normalni protoze se ti olej zahreje na provozni teplotu a ta muze byt kole 80stupnu. jskus jeste vymenit olej jinak ja ted nalil do svy 21 novej olej a hrejese to porad stejne staci mi 10 min jezdit a je to vreli jako prase
Datum: 02. srpna 2009 16:32
Jméno: joxa
IP: uživatel6667
 Mám stejný problém a to vážím 60 i s postelí, si dám 30 minutovou projíždku a válec OK ale kartery rozžhavené do běla a to mám olej trochu nad ryskou...
Datum: 28. července 2009 10:38
Jméno: Standa
IP: uživatel6872
 mas olej v prevodovce?? nedre se ti nikde nic? bohatost smesi dobra? predstih dobrej? .......me se nehreje fichtl vubec.....
Datum: 28. července 2009 10:21
 jestli jezdis delsi dobu jak 20 min a vazis okolo 80 kilo je to normalka mozna by ti bodla hvezdicová hlava
Datum: 28. července 2009 2:06
 prosim vas mam takovy dotaz kdyz nastartuju pincka kdyz je studeny tak zaradim 1 a postavil bych to klidne aji an zadni ale nevim jestli kdyz se to zahreje nebo co tak ta jednicka je uplne leniva nevite cim to je ? jo a nemam tam filtr co je u karbecu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:41
 chtelo by to hlavne trochu ucty k motoru!!!....studeny motor nema poradne roztahle krouzky a celkove je nachylny na poskozovani...tim padem studeny se nema vytacet a delat s nim takove kraviny!!...:-/....navíc bez filtru sání ti de vseljaky bordel primo do valce...taky hezke....je to tim ze ti tam pak pri zahrati de moc vzduchu...kdyby si mel filtr bylo by to mozna lepsi...jak pro tebe tak pro fíka....
Datum: 27. července 2009 11:41
 prosim vas mam takovy dotaz kdyz nastartuju pincka kdyz je studeny tak zaradim 1 a postavil bych to klidne aji an zadni ale nevim jestli kdyz se to zahreje nebo co tak ta jednicka je uplne leniva nevite cim to je ?
jo a nemam tam filtr co je u karbecu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 1:58
 prave to same delam aji ja ze to musim drzet pod plynem a kdybych se ve 2 rozjizdel do nejakeho prudkeho kopce tak to asi ani nevijedem...
Datum: 27. července 2009 1:58
 dělá mi to taky,musim to držet pořád pod plynem a spojku pouštět opravdu hodně pomalu,nevim co to je
Datum: 26. července 2009 21:03
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 zdar draci, jak se u babetty 210 šteluje předstih, dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 18:18
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 H Ú znamená, že píst dosáhl nejvzdálenějšího možného bodu své dráhy a nyní se bude vracet zpátky.
Datum: 26. července 2009 18:18
 jj
Datum: 26. července 2009 18:15
 Horní Úvrat
Datum: 26. července 2009 13:39
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 co je HU? dekuji
Datum: 26. července 2009 13:37
 predstich stelujes tak ze dás piest 1-1,5mm pred HÚ a dás proti sebe iskru co je na rotor a iskru co je na stator
Datum: 26. července 2009 13:35
 čau draci jak ma byt seštelovany předstih na simsonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 17:57
 Čau lidi na jakou hodnotu se mam posunout s predstihem kdyz jsem si koupil hvezdicku hlavicku od sesy dikyzaodpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 7:35
 Super moc diky za rychlou odpoved me zmatlo umisteni svicky ze je rovnobezna s osou drahy pistu
Datum: 24. července 2009 7:35
Jméno: standa
IP: uživatel6821
 nikam,spalovaci prostor ma stejnej objem jako seriova hlava,takze s predstihem hejbat nemusis........
Datum: 23. července 2009 23:55
 dobry den prosim vas o radu kdis steluju predstich u jawi 23 tak ho nasteluju za tepla tak predstich drzi ale jak to nastartuju rano studeni tak to nedrzi prosim poradtemi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 9:10
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 25. července 2009 9:10
Datum: 24. července 2009 12:50
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 24. července 2009 9:11
 někdo neumý ani to
Datum: 23. července 2009 22:45
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no..zaklady jo
Datum: 23. července 2009 22:23
 zajic: tak to jsi o dost mladší  , jinak asi jsi vyjímka a česky umíš
Datum: 23. července 2009 22:14
 STOP kurvení češtiny
Datum: 23. července 2009 22:05
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jawa_cezetak: no tak me ted bude 15 tak ja uz radsi mlcim
Datum: 23. července 2009 22:03
 zajic: ja to četl jen letmo....ale sere mne ta gramatika dnešních děcek.....otřes fuj, blééé
Datum: 23. července 2009 21:49
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 23. července 2009 21:35
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no tak vono by melo bejt jedno jestli predstih stelujes za tepla nebo ne  mezera mezi pistem a hlavou bude porad stejna
Datum: 23. července 2009 21:33
 tak zaprvé píše se předstih a né předstich. a píše se jawy s tvrdým Y vole!!!!! a nemyslel si náhodou že šteluješ volnoběh??
Datum: 23. července 2009 20:51
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele okolik se ma na mustangovi vracet pist z horni uvrate zpet ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 12:48
 podle ikonky mysli predstih. pist vrat o 1,6 mm zpet a musi se zacit otevirat kladivo
Datum: 23. července 2009 12:48
 myslíš zdvih( z DU do HU)??? to je 44 mm
Datum: 23. července 2009 10:14
 čau mam takovej dotaz nevíte někdo čim toje?fichtl mi jede normálě a jak mile se ohřeje tak mi začne střílet do výfuku.a pak už nejede vůbec už sem zkusil všechno co mi napadlo a pořád nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:22
 Ještě otázečka,jakou svíčku byste mě doporucili do fechtla do jawy 20 NGK B8HS nebo B6HS? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 21:33
 denzileck - a to vadi? koupit se daj uplne v poho jeste novy (ze zasob) a jsou to ty nejlevnejsi svice prakticky, gdyz tea vis gde hledat...jenze to bys musel vedet gde, jinak by ses tak blbe neptal...
Datum: 24. července 2009 21:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Poridit palku?A kde?KDyz ji pred 40 lety koupil brisk
Datum: 24. července 2009 18:32
 gdyz se uz bavcime o the best svici tak ta PALka, to je bez diskuze...no a to z tech dvou mas podle tepelny hodnoty, bud potrebujes teplejsi nebo studenejsi, to musis vedet sam...a na to si radsi poridt tu PALku nebo BRISKu, das tam BRISK N14 a je to, akorat obcas rychle odchazej...cili zase muzu jen doporucit tu PALku...
Datum: 17. července 2009 20:14
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 souhlasím s kolečkem mám taky brisku n14c a velká spokojenost
Datum: 17. července 2009 19:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Do fíka jedině brisk (s tepelnou hodnotou,podle toho jestli je zima nebo leto)
Datum: 17. července 2009 12:42
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 já mám ngk ve svojí motorce a je nejlepsi svíčka jakou sem tam kdy měl
Datum: 17. července 2009 11:48
 Doporučuju B6HS...používám ji taky a když máš dobře seřízený karbec, jede i chytá výborně...
Datum: 17. července 2009 11:30
 ja bych ti doporucil jedine brisk n14c nebo starou palku,protoze tyhle svicky sou do fichtla lepsi a hlavne sou mnohem levnejsi nez ngk,nevim co vsichni s tim ngk maj
Datum: 17. července 2009 11:17
 Jaký je rozdíl mezi svíčkou NGK B8HS a B6HS?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:00
 Je to jenom rozdíl v tepelné hodnotě. NGK B8HS je chladnější a NGK B6HS je teplejší. Je to jako Brisk N15 a Brisk N17
Datum: 15. července 2009 16:00
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nevim to jistě,ale nejspíš je to rozdíl tepelné hodnoty.
Datum: 15. července 2009 15:21
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 caw hele ja mam problem s mustangem-na první nastartovaní chytne ale de spatne do otacek rozjedu se a asi po 200m chcipne a pak ho musim roztlacit a pak jede suprove nevite cim to muze byt?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 10:57
 me to dělal odtrh. ale může to bejt předstih nebo třeba svíčka. ale nejspis predstih a odtrh
Datum: 13. července 2009 10:57
 zdarec, kolik vám žere fichtl na 100km. piste ale jen ty co jezdi jen tak hobby v terenu, jako je polnacka a lehce silnice a kolik ma zrat. slysel jsem ze ma zrat 2,3-3,2L/100km a jaky ma mejt predstih, kdyz jsem slysel, ze ma mejt 1,2-1,5 nebo ze ma mejt 1,6-1,9. cemu mam verit ?? diks
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 23:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
 taky bych řekl že fichtl zrovna málo nežere taky sme jezdili kolem 4 litru
Datum: 13. července 2009 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel6665
 co by to melo zrat je daný,co to zere je vec druhá  ja jezdim prevazne lesni a polni cesty mezi nejblizsima vesnicema prevazne nalitej a v prumeru mi to zere neco pres 4 litry,ale na trojku moc casto nejezdim,sou to desny cesty,predstih jezdim 1.8 a víc.....
Datum: 12. července 2009 23:21
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 zhruba 2,5 až 3,5 ale já to pořád honím
Datum: 12. července 2009 22:08
 mne zere 2 ale to ho moc nezenu kdyz mu v blate zahulim tak si ty tri vezme
Datum: 12. července 2009 21:22
 no knizky rikaji 2,3/3,2 ae co znam lidi tak jim zere 3,0 , 3,5 nejvic 4,0 ae to je max, me kolem tech 3,0
Datum: 12. července 2009 20:00
 Čau chlapi.Jaky sou nejčastější příčiny toho že mě špatně chytá fichtl?Poslední dobou za studena tak na podesátý a za tepla .. no to bych se ukopal k smrti.... to jedně roztlačit a trochu si zaběhat ... Ale jinak jede výborně jen mě to startování štve
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 15:52
 tak skus sviecku a ked este nebude to najlepsi,tak skus nastavit predstich
Datum: 10. července 2009 15:52
 Ja jsem ho zatim jeste nikdy nešteloval pac to jezdi dobře .. těch 65 to udělá a je celkem svižný .. aspoň myslím pač to nemůžu zatim porovnat s jiným fichtlem ...
Datum: 10. července 2009 15:48
 tak podla mna treba do toho dat inu sviecku ja pouzivam do toho Brisk N15C ale v kazdom motorke nemoze to byt dobry,inak mozno ze musis nastavit predstich...naposledy kedy si to nastavil???
Datum: 10. července 2009 15:41
 kdyz to mas teple tak startuj s plnym plynem a kup si svicku NR14C...
Datum: 10. července 2009 15:39
Jméno: jura
IP: uživatel6567
 zdarec v příručce píšou že odtrh má byt 2mm před horni úvrati a předstih na o,4mm na stadionu ale jak sem to tak nastavil tak to neháže jiskru musel jsem to dát až na 0,3mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 18:05
 zdar, máš to popletené  . předstih jsou milimetry pred hů, odtrh je velikost rozevření kladívka
Datum: 05. července 2009 18:05
|



|