|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, mám na fíkovi novej píst (kroužky a čep je taky samozřejmě nový) a koupil sem tam i nový kladívko na zapalko. Předstih mám seřízenej. Ten motor jednoduše netáhne (a má takovej divnej přidušenej zvuk) a i vynechává. Na výfuk sem koukal a zdá se čistej... Před tím, než sem tam dával ty věci, tak taky vynechával a strašně cukal, nastavil sem předstih a jezdil tak 20 km než to začalo znova... Už sem z toho vážně zoufalej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 0:52
 Zajížděl si to a mazal jestli ne tak si kroužky nesedly a můžeš to mít i přidřený.........
Datum: 25. srpna 2009 0:52
 Tak problém vyřešen, na na kondíku byl kousek drátu bez izoilace a pak byl na cívce nějak vyklepanej kabel ke svíčce, teď už jezdí jako drak
Datum: 22. srpna 2009 18:42
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 No jak tady říká zkusil bych profouknout karbec trysky plovákovku atd.Taky očisti svíčku a odtrh míš kolik mm....Mě to dělalo taky ale se ¨starým válcem ale ten jel docela a byli to kladívka starý na hovno a dneska mě nechal pincek 15km od domova a posrala se inučka jiskru sme neměl šanci tak kámoš musle za mnou přijet abych tam dal jinou   .....to pak už člověk neví co má od toho čekat ........
Datum: 21. srpna 2009 0:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na odizolování kondenzátoru.Nedochází při větších vibracích ke kontaktu s kostrou ?Pečlivě to prohlédni u toho pohyblivého
kladívka.
Datum: 20. srpna 2009 10:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to dela pravdepodobne karbec sundejho vse vyndej a poradne vycisti ty vseljaky diry v karbeci prostrikej treba vabkou nebo jsou takovy rozprasovace na vodu napumpovani nastavis tam proud poradne napumpujes a vse prostrikas poradne pak to slozis nandas na fika slapnes a jedes za 3 dokopce pak me na imejl pls napis jestli to bylo bordelem a jestli ti prebejvaj penize tak doporucuju koupit novej vzduchovej filtr prida to hodne na vykonu
Datum: 19. srpna 2009 22:44
Jméno: Hannys
IP: uživatel7113
 K bez kontaktu.Jak ho mam nastavit aby mi to točilo aspon11000?dle vašeho návodu se dostávám jen na 6000 a to u závodního více kanálu je dost málo.díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 18:23
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 ty to proste potrebujes rozpohybovat jeste jinym zpusobem,nejen zapalkem nebo kanalama,ja sem mel origo kliku,ale odlehcenou co to slo,a tocilo to jak letadlo,ale pomalu to neslo nastartovat,musel sem to roztlacovat aby to chytlo velky obratky,to bylo na hovno,tak mi tam navrtal jeden typek ve fabrice po obvodu osmicky diry,ja je zacpal korkem a byl sem na tom nejlip,jeste zbrousit kanal na kartrech,aby tam nebyla hrana,pak ti to musi stacit
Datum: 29. srpna 2009 18:23
Jméno: Hannys
IP: uživatel7130
 kdyby jste měli už čtvrtí píst a dva výbrusy za dva závody tak nevím co by jste říkaly.na baterioví mi to jelo jako kráva ale mam bezkontakt a porad se peru s nastavením.jinak je to to zapalko od tud.jinak jezdím olej Denicol S2 Competition kterej ma stejny specifikace jako Motul 710.to zapalko mam od sesi.jinak až budete chtít machrovat tak přijedte 19.9 do Jedousova na zavody.tam si to vysvetlíme
Datum: 20. srpna 2009 20:19
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 je vy ste teda typci boji se vytocit fichtla na neutrál
Datum: 19. srpna 2009 19:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 U zapalovani se pise pr: tech tvejch 11000 jako ve smyslu ze to tolik vedrzi ne ze to tolik udela
Datum: 19. srpna 2009 12:53
 haha velkej for aby ti serivoka tocila pres 11 tisic! jinak Hannysy, myslíš to zápalko co tady má sesa?
Datum: 19. srpna 2009 11:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to toci muj fichl vic a to je pouze po GO a mam kvalitni olej radsiho neskousim vytocit na max protoze se to rozklepe
Datum: 19. srpna 2009 10:53
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 co to je za zapalko --tip-- a jáký motor pro zvýšení otáček potřebuješ i lehčí píst a lepší kliku pak to točí do mrtva
Datum: 18. srpna 2009 23:08
 Zajímalo by mě, jakým způsobem seřizujete předstih s přesností na desetiny milimetru. Vzal jsem si na to šupleru, ale jestli jsem to seřídil přesně na 1,7, ruku do ohně bych za to nedal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 23:13
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 pincka šteluji podle toho jak jede ,když to není ono tak přidej nebo uber a jde to i bez měrky
Datum: 18. srpna 2009 23:13
 predstih steluju pomoci indigatoru tim "ten rozmer" pre HÚ udelas na setinu jinak ty vase paskove merky jestly myslite sparomerky tak bych chtel videt 0.005 nejmensi sparomerka je 5ti stovkova (0.05mm)
Datum: 18. srpna 2009 19:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7107
 nechci vám do toho kecat,ale u fichtla nemá význam serizovat nejakej tabulkovej predstih na tisiciny milimetru,kdyz nevis,na kterej predstih to nejlíp pojede  joooooo to potom je jiná,kdyz mas treba stroj dokonale odladenej a potrebujes ho z nejakyho duvodu rozebrat,tak je potom dobrý si predstih na setiny přemeřit a pak ho zas nazpatek na setiny naštelovat,to ano,tomu rozumim.......
Datum: 18. srpna 2009 12:25
 jestli je to fichtl tak to máš špatně ten má doporučený předstih 1,2 - 1,5
Datum: 18. srpna 2009 12:13
 nicku měrky jsou na odtrh. jak bys delal předstih s paskovou měrkou?  orlando těch 1,7 stačí od oka.
Datum: 18. srpna 2009 12:12
 Na 5 tisícin? to bych tu měrku chtěl vidět
Datum: 18. srpna 2009 12:10
 nejlíp se to delá paskovyma merkama....tam je to s presnosti na 0.005mm  aspon u tech co mam doma
Datum: 18. srpna 2009 11:52
Jméno: Fogi
IP: uživatel7101
 Caute tak sem nahodil motor po generalce a ujel asi 50 kilaku tak mi to nedalo a vytocil sem 2jku a as ve velkdych otackach to dostalo tah jak krava a kdyz sem tam dal 3jku tak to nejde vytocit.myslim ze kolecka jsem neprehodil protoze dvojka je pekne dlouha.jak vyresit to aby sla vytocit 3jka a aby to tahlo ve sponich otackach na kterou stranu mam tocit zapalkem.jo a jeste kdyz to startnu studene a necham to zahrivat tak jak se to postupne ohriva tak otacky jdou dolu nez to chcipne a sroubek volnobehu mam uplne utahly.skousel sem menit svicky a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 10:47
 mám stejný problém prostě dvojka jede jako kráva,ale jakmile dám trojku...řve to jak prase jak kdyby se měl rozpadnout motor....Měl sem taky púleno:nové kroužky atd....
Datum: 05. září 2009 10:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel7101
 Kompresi to ma dobrou jsou tam nove krouzky a vse je poradne utesneno i pod hlavou je tesneni ale proste ta trojka je takova zvadla.jezdim kolem zermanicke prehrady
Datum: 18. srpna 2009 11:48
 Má to vůbec dobrou kompresi na tom záleží dost a jestli chceš aby ti pincek táhnul i na 3 tak musím být velkou kompresi ..Kde bydlíš?
Datum: 17. srpna 2009 23:31
Jméno: Fogi
IP: uživatel7101
 ale jak poznam ze to mam prehozene bez toho abych nemusel pulit motor?
Datum: 17. srpna 2009 23:15
 20z na hlavní hrídeli a 18ti zub na hrideli předlohy
Datum: 17. srpna 2009 22:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel7101
 A jak poznam jestli jsem ty kolecka prehodil? dvojku mam pekne dlohou.A kdyz povolim sroubek volnobeh nedrzi uz vubec
Datum: 17. srpna 2009 21:24
 sroubek volnobehu nema byt dotahly...dotahnout a 1,5 závitu zpět
Datum: 17. srpna 2009 20:16
 Nemaš náhodou přehozeny 18z kolečko v převodovce za 20z .Zkus to zkontrolovat
Datum: 17. srpna 2009 19:48
Jméno: mira
IP: uživatel6567
 čau chtěl bych se zeptat jestli je to dobře předstih je pist před horní uvrati?odtrh: mezera mezi kontakty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 7:14
 Bez chyby.
Datum: 18. srpna 2009 7:14
 AHOJ draci. Chci se zeptat. Je třeba změnit předstih u jawy 555 a jawy 250/panelky a okolik když jezdím na naturál 95, místo na speciál 91? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 18:13
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5116
 ne to máš upa jedno
Datum: 20. srpna 2009 18:13
 Taky sem s motorem nic nedělal a jezdí v pohodě.Special už nemáme.
Datum: 16. srpna 2009 22:05
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 nic neměň,prostě to tam nalej,mixni s olejem a jezdi !!!
Datum: 16. srpna 2009 9:56
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,poraďte mi, kde mám sehnat gumový průchodky masky jak tam procházej lanka a řidítka.Tady maj jen na ty lanka.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 20:22
 v červenci sem to tady kupoval  skus nejake obchody pobliz kde bydlis zamerene na jawy atd..jinak v ostrave v motodomě a yamaze (motofaktor)
Datum: 17. srpna 2009 20:22
 cau mam problem lezi mi doma kamosuv fichtl predelano na kross a je tam uplne mala jiskra jak blazen sotva de vydet uz sem skusel civku ve zapalku z mojeho jinou indučku i kondenzator no furt nic tak ja nevim dratky nedavno menene zapoje to je ok ono to slo ale omylem sem zohl takovou tu nepohydlivou čast kladivka ta sem musel zno seřidit predstih a pak to zacalo delat todle jo a svickou to neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 13:30
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Hej delej tu praci kvalitně..podle tveho popisu kurnik se nedivim  ...pokud ccees delat experimenty s elektrikou,tak tam musis koupit novou elektriku abys měl jistotu...kondik kladivka indučku 8V bacha na to 8V musis kupit...at ti na to ten kamos da prachy..pokud chce jezdit at do toho investuje..
Datum: 15. srpna 2009 13:30
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 a co VN kabel? fajfka? špatný kontakt? říkáš,že si ohnul kladívko,co to zkusit vyměnit (nechápu,jak se ti to povedlo) ?
Datum: 15. srpna 2009 0:37
 cus lidi mam simsona s51 enduro a potrebuju seridit predstih ale nevim jak se dostat k serizovaci desce s kladivkem. Sundam pravy viko od motoru ale nevm jak dal pls sporadte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 17:07
Jméno: Monax
IP: uživatel7003
 Musi pak sundat ten rotor ale na to potrebujes stahovák (je to ten co je na Babety!)a pak to vylupnes a pod tim je zapalko a to drzi 2 sruby a pod zapalkem je ta Deska  a jeste k temu stahovaku ja sem to udelal norml stahovakem stredni velikosti neco jak na pincka...nemel sem totiz ten orifos ale novy stoji v mototecchne 120kc sem pak zjistil,ale dej si bacha jestli to budes delat tim vetsim at to neposeres!
Datum: 14. srpna 2009 17:07
 takovýho pincka neznám...  sry ale to nevím
Datum: 14. srpna 2009 15:13
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 13:20
 0.45mm
Datum: 15. srpna 2009 13:20
 Je to 0,4 mm obal krabice od mléka
Datum: 14. srpna 2009 15:25
 odtrh je 0,4mm
Datum: 14. srpna 2009 14:23
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim draci hele kdyz mam motor z 05 a takove to starsi zapalovani co je aji na 555 jaky tam ma bytpredstih 1,2-1,5 mm jak na 21 nebo 2,8-3,1 mm jak na 555?Hledam to v te knizce od 05 ale nidke to tam neni..pls poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 11:04
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 Ne, i kdyz mas to stary zapalovani dej tam predstih 1,2 - 1,5mm nebo 1,6 - 1,9mm , no hlavny je hrat se stym, kazdej fichtl to ma kousek jinak
Datum: 13. srpna 2009 11:04
Jméno: stalker
IP: uživatel4255
 Předstih má být 2,7-3 mm.
Datum: 12. srpna 2009 12:07
 zdar draci jakej ma bejt predstich u 250 kdys tam mam zapalovani z fichtla predem dik za vase rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 9:06
 podla mna to nesuvisi od toho ze aké más zápalko,skus dat orio hodnotu...
Datum: 12. srpna 2009 9:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Zdravim mám jawu 21 a chcem sa spítať aký ma byť predstih lebo na stránke http://www.jawa-50.cz/ sa píše že od 1,6-1,9mm a v knihe o MOTOCYKEL údržba a oprava sa úvádza 1,2-1,5mm tak ktoré hodnoty mám použiť???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 23:51
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Když jsem dal 1,5 mm, tak měl motor v nízkých otáčkách dobrej tah, ale zase nešel pořádně vytočit, pak jsem dal 1,8 mm, motor šel hodně točit, ale zase neměl takovou sílu a tak jsem ho nastavil na 1,7 mm a teď jezdí parádně, motor táhne opravdu pěkně a dá se i pěkně vytočit do plných otáček
Datum: 12. srpna 2009 23:51
 Já šteluju 1,4 mm. Motor pak má takový měkčí chod.
Datum: 11. srpna 2009 19:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 dyk já taky ale ted sem dělal go motorru a tak sem to měl ve svěráku se sundanou hlavou a tak sem tam dal 1.7
Datum: 11. srpna 2009 16:50
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
Datum: 11. srpna 2009 16:18
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 to individuální já dávám 1.7 a jezdí parádně viď ale záleží na zbytku motoru
Datum: 11. srpna 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 Ja verim hodnotam okolo 1.8mm......ja osobne jezdim predstih 1.8mm uz řadu let a prijde mi,ze to na nej jede nejlepe v celem rozsahu otacek.......
Datum: 11. srpna 2009 16:17
 zdar draci potrebuju pomoct us se od rana seru s moji 250 mam tam zapalovani z fichtla a nejak se ji nechce na rostlaceni chytne ale ne a ne ji nakopnout poradte nekdo dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 15:27
Jméno: Standa
IP: uživatel4190
 to je normalni,kdyz nakopavas 250,tak se netoci tolik klika jako u fichtla a jiskra je tudiz slaba a nebo zadna......kdysi sme meli taky 175 krosku se zapalovanim z fichtla a delala to taky,pak jsme tam dali zapalovani z pareza a sklepli trochu svicku a chytala normalne......
Datum: 11. srpna 2009 15:27
 Parku jí na kopci
Datum: 11. srpna 2009 14:15
 cau draci...mam problem s startovanim fichtla...jako na 1 se to dobre rozjede ale kdyz chci na neutralu tak mi to jen tak projde a nic to neudela...prosim poradte...icq: 341-941-375...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 21:07
Jméno: Tedmen
IP: uživatel6560
 Buď máš segment bez zubů což asi určitě ne  Spíš špatně seštelovaná spojka!
Datum: 06. srpna 2009 21:07
Jméno: MAN
IP: uživatel7001
 cabas jak mam nastavit aby mi sel fichtl na nakopnutí ,jde mi akorád nekdy za studena to je vsechno..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 23:14
 Paramo=shitt
Datum: 22. března 2010 23:14
 zdarec skus seštelovat předstih a odtrh novou svíčku a li tam special+paramo M2T v poměru 1:33 nebo 1:40 a musí ti to jít dobře aji ti to pojede líp
Datum: 08. srpna 2009 12:25
Jméno: MAN
IP: uživatel7005
 Ted sem skládal celej motor a postupne celýho fichtla a uz sem to i vsechno poladil ale na nakopnutí mi nejde
Datum: 06. srpna 2009 19:30
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Vyčapat předstih a generalka by taky neuškodila
Datum: 06. srpna 2009 18:10
Jméno: danny
IP: uživatel368
 PROSIM VASI NEVITE NEKDO JAK NASTAVIM PREDSTIH U DANDYNY? DEKUJI MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 17:11
 čus dandy 50 aNI 125 NEMA ZAPALOVANÍ JAKO TAKOVÍ MA JEN BEZKONTAKTNÍ TAM SE NESEŘIZUJE
Datum: 05. ledna 2010 17:11
 čau draci mám taký problémek.Stává se mi že mě pionýr někdy chcípne na volnoběch.Ale není to pravidlem někdy se drží ale někdy se normáln drží (a nejsou něják malý otáčky volnoběhu) a najednou chcipne.Nevím čím byto mohlo být když karburátor je vyčistěný volnověžnou trysku sem dodatečně profukoval několikrát ale nic se nemění ... Neřešili ste někdo podobný problém někdy? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:09
 Čau jo řešil přitáhni volnoběžnej šroubek tak o 3 otočky a le dej plenj plyn aby sis to šoupě neohlodal pak to nakopni a povoluj po chvilce a necháš to na otáčkách na jakech to budeš chtít.....
Datum: 08. srpna 2009 13:09
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cau hele jak se da nastavit predstih u 175 staryho skutra je to stejny jako u fichtla? diky moc bob
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 9:52
 predstih bude nekde okolo 3-4mm,a princip by mel bejt stejnej jako u fichtla
Datum: 04. srpna 2009 9:52
 suvisi to od toho ze aky je typ?
Datum: 03. srpna 2009 22:30
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 tak jak se to teda ma nastavit?
Datum: 03. srpna 2009 22:21
 ne
Datum: 03. srpna 2009 22:17
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau draci jaký si mám nastavit předstih aby mi šel fichtl víc do síly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 13:51
 ale da se tim pomoct, teoreticky plati ze mensi patri do nizsich a strednich a vetsi do vyssich otac., spis je otazka jestli ho pretacis nebo podtacis...jinak jak rekl JAWA_ceZetak tak to mensi (12z, 11z) sekundarko, problem tam pak bude v maximalni rychlosti...
Datum: 03. srpna 2009 13:51
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Mě právě někdo řikal že když dám malý předstih tak mi bude víc táhnout, tak mi mě zajímalo jak moc malý předstih?
Datum: 03. srpna 2009 13:50
 abz ti sel do sily tak dej mensi sekundarni kolecko. predstihem si nijak nepomuzes
Datum: 03. srpna 2009 13:39
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Jo a mám mustanga
Datum: 03. srpna 2009 13:34
|



|