slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: JakubZ      E-mail:      IP: uživatel368    
Zdar draci, mám na fíkovi novej píst (kroužky a čep je taky samozřejmě nový) a koupil sem tam i nový kladívko na zapalko. Předstih mám seřízenej. Ten motor jednoduše netáhne (a má takovej divnej přidušenej zvuk) a i vynechává. Na výfuk sem koukal a zdá se čistej... Před tím, než sem tam dával ty věci, tak taky vynechával a strašně cukal, nastavil sem předstih a jezdil tak 20 km než to začalo znova... Už sem z toho vážně zoufalej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 0:52
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajížděl si to a mazal jestli ne tak si kroužky nesedly a můžeš to mít i přidřený.........
 
 
Datum: 25. srpna 2009 0:52
 
 
 
 
Jméno: JakubZ      E-mail:      IP: uživatel368    
Tak problém vyřešen, na na kondíku byl kousek drátu bez izoilace a pak byl na cívce nějak vyklepanej kabel ke svíčce, teď už jezdí jako drak :-D
 
 
Datum: 22. srpna 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
No jak tady říká zkusil bych profouknout karbec trysky plovákovku atd.Taky očisti svíčku a odtrh míš kolik mm....Mě to dělalo taky ale se ¨starým válcem ale ten jel docela a byli to kladívka starý na hovno a dneska mě nechal pincek 15km od domova a posrala se inučka jiskru sme neměl šanci tak kámoš musle za mnou přijet abych tam dal jinou :-D:-D.....to pak už člověk neví co má od toho čekat ........
 
 
Datum: 21. srpna 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Podívej se na odizolování kondenzátoru.Nedochází při větších vibracích ke kontaktu s kostrou ?Pečlivě to prohlédni u toho pohyblivého kladívka.
 
 
Datum: 20. srpna 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to dela pravdepodobne karbec sundejho vse vyndej a poradne vycisti ty vseljaky diry v karbeci prostrikej treba vabkou nebo jsou takovy rozprasovace na vodu napumpovani nastavis tam proud poradne napumpujes a vse prostrikas poradne pak to slozis nandas na fika slapnes a jedes za 3 dokopce pak me na imejl pls napis jestli to bylo bordelem a jestli ti prebejvaj penize tak doporucuju koupit novej vzduchovej filtr prida to hodne na vykonu
 
 
Datum: 19. srpna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: Hannys      IP: uživatel7113    
K bez kontaktu.Jak ho mam nastavit aby mi to točilo aspon11000?dle vašeho návodu se dostávám jen na 6000 a to u závodního více kanálu je dost málo.díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
ty to proste potrebujes rozpohybovat jeste jinym zpusobem,nejen zapalkem nebo kanalama,ja sem mel origo kliku,ale odlehcenou co to slo,a tocilo to jak letadlo,ale pomalu to neslo nastartovat,musel sem to roztlacovat aby to chytlo velky obratky,to bylo na hovno,tak mi tam navrtal jeden typek ve fabrice po obvodu osmicky diry,ja je zacpal korkem a byl sem na tom nejlip,jeste zbrousit kanal na kartrech,aby tam nebyla hrana,pak ti to musi stacit
 
 
Datum: 29. srpna 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: Hannys      IP: uživatel7130    
kdyby jste měli už čtvrtí píst a dva výbrusy za dva závody tak nevím co by jste říkaly.na baterioví mi to jelo jako kráva ale mam bezkontakt a porad se peru s nastavením.jinak je to to zapalko od tud.jinak jezdím olej Denicol S2 Competition kterej ma stejny specifikace jako Motul 710.to zapalko mam od sesi.jinak až budete chtít machrovat tak přijedte 19.9 do Jedousova na zavody.tam si to vysvetlíme
 
 
Datum: 20. srpna 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
je vy ste teda typci boji se vytocit fichtla na neutrál
 
 
Datum: 19. srpna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
U zapalovani se pise pr: tech tvejch 11000 jako ve smyslu ze to tolik vedrzi ne ze to tolik udela:-D
 
 
Datum: 19. srpna 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haha velkej for aby ti serivoka tocila pres 11 tisic! jinak Hannysy, myslíš to zápalko co tady má sesa?
 
 
Datum: 19. srpna 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to toci muj fichl vic a to je pouze po GO a mam kvalitni olej radsiho neskousim vytocit na max protoze se to rozklepe
 
 
Datum: 19. srpna 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
co to je za zapalko --tip-- a jáký motor pro zvýšení otáček potřebuješ i lehčí píst a lepší kliku pak to točí do mrtva
 
 
Datum: 18. srpna 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: orlando1      E-mail:      IP: uživatel7033    
Zajímalo by mě, jakým způsobem seřizujete předstih s přesností na desetiny milimetru. Vzal jsem si na to šupleru, ale jestli jsem to seřídil přesně na 1,7, ruku do ohně bych za to nedal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
pincka šteluji podle toho jak jede ,když to není ono tak přidej nebo uber a jde to i bez měrky
 
 
Datum: 18. srpna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih steluju pomoci indigatoru tim "ten rozmer" pre HÚ udelas na setinu jinak ty vase paskove merky jestly myslite sparomerky tak bych chtel videt 0.005 nejmensi sparomerka je 5ti stovkova (0.05mm)
 
 
Datum: 18. srpna 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7107    
nechci vám do toho kecat,ale u fichtla nemá význam serizovat nejakej tabulkovej predstih na tisiciny milimetru,kdyz nevis,na kterej predstih to nejlíp pojede:-) joooooo to potom je jiná,kdyz mas treba stroj dokonale odladenej a potrebujes ho z nejakyho duvodu rozebrat,tak je potom dobrý si predstih na setiny přemeřit a pak ho zas nazpatek na setiny naštelovat,to ano,tomu rozumim.......
 
 
Datum: 18. srpna 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to fichtl tak to máš špatně ten má doporučený předstih 1,2 - 1,5
 
 
Datum: 18. srpna 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nicku měrky jsou na odtrh. jak bys delal předstih s paskovou měrkou? :-D orlando těch 1,7 stačí od oka.
 
 
Datum: 18. srpna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: orlando1      E-mail:      IP: uživatel7033    
Na 5 tisícin? to bych tu měrku chtěl vidět
 
 
Datum: 18. srpna 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlíp se to delá paskovyma merkama....tam je to s presnosti na 0.005mm:-) aspon u tech co mam doma
 
 
Datum: 18. srpna 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel7101    
Caute tak sem nahodil motor po generalce a ujel asi 50 kilaku tak mi to nedalo a vytocil sem 2jku a as ve velkdych otackach to dostalo tah jak krava a kdyz sem tam dal 3jku tak to nejde vytocit.myslim ze kolecka jsem neprehodil protoze dvojka je pekne dlouha.jak vyresit to aby sla vytocit 3jka a aby to tahlo ve sponich otackach na kterou stranu mam tocit zapalkem.jo a jeste kdyz to startnu studene a necham to zahrivat tak jak se to postupne ohriva tak otacky jdou dolu nez to chcipne a sroubek volnobehu mam uplne utahly.skousel sem menit svicky a nic :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
mám stejný problém prostě dvojka jede jako kráva,ale jakmile dám trojku...řve to jak prase jak kdyby se měl rozpadnout motor....Měl sem taky púleno:nové kroužky atd....
 
 
Datum: 05. září 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel7101    
Kompresi to ma dobrou jsou tam nove krouzky a vse je poradne utesneno i pod hlavou je tesneni ale proste ta trojka je takova zvadla.jezdim kolem zermanicke prehrady
 
 
Datum: 18. srpna 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Má to vůbec dobrou kompresi na tom záleží dost a jestli chceš aby ti pincek táhnul i na 3 tak musím být velkou kompresi ..Kde bydlíš?
 
 
Datum: 17. srpna 2009 23:31
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel7101    
ale jak poznam ze to mam prehozene bez toho abych nemusel pulit motor?
 
 
Datum: 17. srpna 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20z na hlavní hrídeli a 18ti zub na hrideli předlohy
 
 
Datum: 17. srpna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel7101    
A jak poznam jestli jsem ty kolecka prehodil? dvojku mam pekne dlohou.A kdyz povolim sroubek volnobeh nedrzi uz vubec
 
 
Datum: 17. srpna 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: MurarikRadim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sroubek volnobehu nema byt dotahly...dotahnout a 1,5 závitu zpět
 
 
Datum: 17. srpna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemaš náhodou přehozeny 18z kolečko v převodovce za 20z .Zkus to zkontrolovat
 
 
Datum: 17. srpna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6567    
čau chtěl bych se zeptat jestli je to dobře předstih je pist před horní uvrati?odtrh: mezera mezi kontakty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: Sidon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez chyby.
 
 
Datum: 18. srpna 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: redy      E-mail:      IP: uživatel6851    
AHOJ draci. Chci se zeptat. Je třeba změnit předstih u jawy 555 a jawy 250/panelky a okolik když jezdím na naturál 95, místo na speciál 91? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel5116    
ne to máš upa jedno
 
 
Datum: 20. srpna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky sem s motorem nic nedělal a jezdí v pohodě.Special už nemáme.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
nic neměň,prostě to tam nalej,mixni s olejem a jezdi !!!
 
 
Datum: 16. srpna 2009 9:56
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,poraďte mi, kde mám sehnat gumový průchodky masky jak tam procházej lanka a řidítka.Tady maj jen na ty lanka.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: MurarikRadim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v červenci sem to tady kupoval :-D skus nejake obchody pobliz kde bydlis zamerene na jawy atd..jinak v ostrave v motodomě a yamaze (motofaktor)
 
 
Datum: 17. srpna 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau mam problem lezi mi doma kamosuv fichtl predelano na kross a je tam uplne mala jiskra jak blazen sotva de vydet uz sem skusel civku ve zapalku z mojeho jinou indučku i kondenzator no furt nic tak ja nevim dratky nedavno menene zapoje to je ok ono to slo ale omylem sem zohl takovou tu nepohydlivou čast kladivka ta sem musel zno seřidit predstih a pak to zacalo delat todle jo a svickou to neni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Hej delej tu praci kvalitně..podle tveho popisu kurnik se nedivim:-D...pokud ccees delat experimenty s elektrikou,tak tam musis koupit novou elektriku abys měl jistotu...kondik kladivka indučku 8V bacha na to 8V musis kupit...at ti na to ten kamos da prachy..pokud chce jezdit at do toho investuje..
 
 
Datum: 15. srpna 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
a co VN kabel? fajfka? špatný kontakt? říkáš,že si ohnul kladívko,co to zkusit vyměnit (nechápu,jak se ti to povedlo) ?
 
 
Datum: 15. srpna 2009 0:37
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus lidi mam simsona s51 enduro a potrebuju seridit predstih ale nevim jak se dostat k serizovaci desce s kladivkem. Sundam pravy viko od motoru ale nevm jak dal pls sporadte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel7003    
Musi pak sundat ten rotor ale na to potrebujes stahovák (je to ten co je na Babety!)a pak to vylupnes a pod tim je zapalko a to drzi 2 sruby a pod zapalkem je ta Deska:-) a jeste k temu stahovaku ja sem to udelal norml stahovakem stredni velikosti neco jak na pincka...nemel sem totiz ten orifos ale novy stoji v mototecchne 120kc sem pak zjistil,ale dej si bacha jestli to budes delat tim vetsim at to neposeres!
 
 
Datum: 14. srpna 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovýho pincka neznám...:-(sry ale to nevím:-(
 
 
Datum: 14. srpna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
čau jaky odtrch ma byt na fichtlu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: nexak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0.45mm
 
 
Datum: 15. srpna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to 0,4 mm obal krabice od mléka
 
 
Datum: 14. srpna 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh je 0,4mm
 
 
Datum: 14. srpna 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
zdravim draci hele kdyz mam motor z 05 a takove to starsi zapalovani co je aji na 555 jaky tam ma bytpredstih 1,2-1,5 mm jak na 21 nebo 2,8-3,1 mm jak na 555?Hledam to v te knizce od 05 ale nidke to tam neni..pls poradte..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel5457    
Ne, i kdyz mas to stary zapalovani dej tam predstih 1,2 - 1,5mm nebo 1,6 - 1,9mm , no hlavny je hrat se stym, kazdej fichtl to ma kousek jinak :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: stalker      IP: uživatel4255    
Předstih má být 2,7-3 mm.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Paja91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci jakej ma bejt predstich u 250 kdys tam mam zapalovani z fichtla predem dik za vase rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna to nesuvisi od toho ze aké más zápalko,skus dat orio hodnotu... ;-)
 
 
Datum: 12. srpna 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
Zdravim mám jawu 21 a chcem sa spítať aký ma byť predstih lebo na stránke http://www.jawa-50.cz/ sa píše že od 1,6-1,9mm a v knihe o MOTOCYKEL údržba a oprava sa úvádza 1,2-1,5mm tak ktoré hodnoty mám použiť??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Když jsem dal 1,5 mm, tak měl motor v nízkých otáčkách dobrej tah, ale zase nešel pořádně vytočit, pak jsem dal 1,8 mm, motor šel hodně točit, ale zase neměl takovou sílu a tak jsem ho nastavil na 1,7 mm a teď jezdí parádně, motor táhne opravdu pěkně a dá se i pěkně vytočit do plných otáček ;-)
 
 
Datum: 12. srpna 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já šteluju 1,4 mm. Motor pak má takový měkčí chod.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
dyk já taky ale ted sem dělal go motorru a tak sem to měl ve svěráku se sundanou hlavou a tak sem tam dal 1.7
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
Ja totiz predstih steluju od oka stejne uz asi 5 let a az kamarad mi ho premeril a zjistili sme ze je to 1.8mm:-D:-D Ja nepouzivam totiz ani merky ani šupleru,ja to serizuju od oka:-D:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
to individuální já dávám 1.7 a jezdí parádně viď ale záleží na zbytku motoru
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
Ja verim hodnotam okolo 1.8mm......ja osobne jezdim predstih 1.8mm uz řadu let a prijde mi,ze to na nej jede nejlepe v celem rozsahu otacek.......
 
 
Datum: 11. srpna 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Paja91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci potrebuju pomoct us se od rana seru s moji 250 mam tam zapalovani z fichtla a nejak se ji nechce na rostlaceni chytne ale ne a ne ji nakopnout poradte nekdo dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
to je normalni,kdyz nakopavas 250,tak se netoci tolik klika jako u fichtla a jiskra je tudiz slaba a nebo zadna......kdysi sme meli taky 175 krosku se zapalovanim z fichtla a delala to taky,pak jsme tam dali zapalovani z pareza a sklepli trochu svicku a chytala normalne......
 
 
Datum: 11. srpna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Parku jí na kopci:-D
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: mahu22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci...mam problem s startovanim fichtla...jako na 1 se to dobre rozjede ale kdyz chci na neutralu tak mi to jen tak projde a nic to neudela...prosim poradte...icq: 341-941-375... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Tedmen      IP: uživatel6560    
Buď máš segment bez zubů což asi určitě ne :-D Spíš špatně seštelovaná spojka!
 
 
Datum: 06. srpna 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: MAN      IP: uživatel7001    
cabas jak mam nastavit aby mi sel fichtl na nakopnutí ,jde mi akorád nekdy za studena to je vsechno.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paramo=shitt
 
 
Datum: 22. března 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec skus seštelovat předstih a odtrh novou svíčku a li tam special+paramo M2T v poměru 1:33 nebo 1:40 a musí ti to jít dobře aji ti to pojede líp
 
 
Datum: 08. srpna 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: MAN      IP: uživatel7005    
Ted sem skládal celej motor a postupne celýho fichtla a uz sem to i vsechno poladil ale na nakopnutí mi nejde:-(
 
 
Datum: 06. srpna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Vyčapat předstih a generalka by taky neuškodila
 
 
Datum: 06. srpna 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: danny      IP: uživatel368    
PROSIM VASI NEVITE NEKDO JAK NASTAVIM PREDSTIH U DANDYNY? DEKUJI MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Macek27      E-mail:      IP: uživatel8411    
čus dandy 50 aNI 125 NEMA ZAPALOVANÍ JAKO TAKOVÍ MA JEN BEZKONTAKTNÍ TAM SE NESEŘIZUJE
 
 
Datum: 05. ledna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám taký problémek.Stává se mi že mě pionýr někdy chcípne na volnoběch.Ale není to pravidlem někdy se drží ale někdy se normáln drží (a nejsou něják malý otáčky volnoběhu) a najednou chcipne.Nevím čím byto mohlo být když karburátor je vyčistěný volnověžnou trysku sem dodatečně profukoval několikrát ale nic se nemění ... Neřešili ste někdo podobný problém někdy? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jo řešil přitáhni volnoběžnej šroubek tak o 3 otočky a le dej plenj plyn aby sis to šoupě neohlodal pak to nakopni a povoluj po chvilce a necháš to na otáčkách na jakech to budeš chtít.....
 
 
Datum: 08. srpna 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cau hele jak se da nastavit predstih u 175 staryho skutra je to stejny jako u fichtla? diky moc bob:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih bude nekde okolo 3-4mm,a princip by mel bejt stejnej jako u fichtla
 
 
Datum: 04. srpna 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
suvisi to od toho ze aky je typ?
 
 
Datum: 03. srpna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
tak jak se to teda ma nastavit?
 
 
Datum: 03. srpna 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 03. srpna 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Čau draci jaký si mám nastavit předstih aby mi šel fichtl víc do síly? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale da se tim pomoct, teoreticky plati ze mensi patri do nizsich a strednich a vetsi do vyssich otac., spis je otazka jestli ho pretacis nebo podtacis...jinak jak rekl JAWA_ceZetak tak to mensi (12z, 11z) sekundarko, problem tam pak bude v maximalni rychlosti...
 
 
Datum: 03. srpna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Mě právě někdo řikal že když dám malý předstih tak mi bude víc táhnout, tak mi mě zajímalo jak moc malý předstih?
 
 
Datum: 03. srpna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
abz ti sel do sily tak dej mensi sekundarni kolecko. predstihem si nijak nepomuzes
 
 
Datum: 03. srpna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Jo a mám mustanga
 
 
Datum: 03. srpna 2009 13:34
 
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:19:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu