slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel4396    
chci se zeptat jesti u jawy 550 ma vliv poloha staotu na kvalitu jiskry ,protoze predstim se nastavuje tou destickou aby me to davalo dobrou jiskru kdyz pohnu statorem misto desticky a podle ceho zjistit optimalni polohu statoru kdyztak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel257    
no ale co stim kdyz uz je to sundany protoze jsem menil kliku jk poznam jak to mam dat naazpet diky.
 
 
Datum: 06. května 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Jožo      E-mail:      IP: uživatel2597    
Podivejte se do dílenský příručky Jawa 50 pionýr. Je to tam tak napsaný že se stim nemá hejbat str. 96 Jestli chcete pošlu naskenovaný článek.
 
 
Datum: 05. května 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel4396    
takze je to jedno jak namontuju stator a normalne mam sestelovat predstih pomoci desticky ,aspon to rika vic lidi:-)
 
 
Datum: 04. května 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5988    
frikuline asi si chtel rict ze stator je pevne daný,ale to je jedno.....podstatou veci je ze stator neni pevne daný jako u mašiny....muzes s nim otacet jako normalnim zapalovanim+muzes otacet destickou.....kuprikladu kdyz prdnes na 05 hlavu z 21 tak destickou predstih nedohoníš,takze musis otocit celym statorem:-)
 
 
Datum: 04. května 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zhruba se to nastavi natocenim statoru a na jemno se to doladi natacenim ty desticky
 
 
Datum: 04. května 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U pařeza je rotor pevně daný kam se našroubí a proto se předstih ladí pomocí otáčením tý destičky (jako na velkejch Jawách a Čz....) Jinak že by sis polohou rototu vůči statoru rozhodil cívky....nesmysl....! Než kluci začnete něco vyprávět zkuste se chvilku zamyslet....
 
 
Datum: 04. května 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5984    
taky si myslim ze je to naopak.....a z vlastni zkusenosti rikam ze to neni pravda
 
 
Datum: 03. května 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: neumetel_175      IP: uživatel5084    
Jožo:-a není to náhodou naopak???
 
 
Datum: 03. května 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel2597    
Cože? s tou destičkou nehejbej! Rozšteluješ si výkon cívek. Předstih se nastavuje natáčenim statoru. Stáhni si návod k obsluze tam je popsaný jak to máš naštelovat. Ta destička je správně nastavená z fabriky a upevňovací šroubky jsou zakáplý červenou barvou. Nebo se podivej do knížky Jawa 50 pionýr tam je to popsaný.
 
 
Datum: 03. května 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel5959    
zdarec draci potreboval bych nutne vedet jak je to se stelovanim predstihu na zapalovani typu 555,550,05 takovy to velky kruhovy zapalovani,pohybovat jde i celým statorem,standartne se steluje ale tou kruhovou destickou s kladivkama ktera drzi na statoru za 2 srouby,problem je v tom ze sem rozebral motor a nekde sem slysel ze zavisi na poloze statoru ktera vyzname ovlivnuje kvalitu jiskry a predstih se pak steluje uz jenom tou destickou z kladivkama,podle ceho mam ted stator nastavit aby to melo dobrpi jiskru,zavisi prej na momentalni poloze magnetu s civkama toho staroru v dobe predstihu,poradte nikdo prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel5959    
fakt si stim nevim rady poradte prosim
 
 
Datum: 02. května 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci je normální že když dám píst do horní úvrati tak je kladívko skoro úplně zavřené? Jinak mi mustang jezdí dobře akorát nedrží plyn nemohlo by to být tím? dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si zapojoval tyristorový zapalování, a furt sem šlapal a nešla mi jiskra, pak sem tam šáhnul na jeden kábl a dalo mi to mrdu jak sviňa, kam se sere 380 :-D, tak to bylo asi těch 16000 V :-D :-D
 
 
Datum: 02. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen pro zajímavost nabyje se asi na 16 kv to je 16000 voltů
 
 
Datum: 01. května 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kládívko má být maličko otevřené cca 0,4 mm...říká se tomu odtrh..jakmile se hladívka rozpojí tak se indučka přestane nabýjet a vybije se do svíčky a to udělá jiskru :-)
 
 
Datum: 01. května 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel4396    
Ahoj rozpulil jsem motor u05 s tim velkym kruhovym zapalovanim jako u 550 a 555 a v navodu psaly ze celim statorem se otocet nema protoze to ma vliv na kvaliku jiskry a otaci se jenom tim koleckem s kladivkama a kondikem,ted jde o to jak mam zjistit spravnou olohu magneta kdyz mam novou kliku i jiny magneto aby me to davalo dobrou jiskru,dikas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: fk      E-mail:      IP: uživatel1115    
lempl : je to popsáno v návodu !!!
 
 
Datum: 02. května 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel5959    
presne tak nejvetsi zrada je ze muzes tocit i statorem a i destickou a nevim jak je to prave
 
 
Datum: 02. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: neumetel_175      IP: uživatel5084    
Fk....proč blábol?? ty jsi nikdy nezažil že ti to při správně naladěnym předstihu nedávalo jiskru a když si to rozladil tak jo??......taky bych točil pouze destičkou...když točíš statorem tak se ti potom nemusí překrývat magnety s cívkama na statoru....zdá se to jako blbost, ale když vezmeš ty otáčky je to rychlost.....
 
 
Datum: 30. dubna 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: fk      E-mail:      IP: uživatel1115    
To cos napsal je správně až ke slovům : celim statorem se otocet ... to co je napsáno dál je blábol !!!
 
 
Datum: 30. dubna 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Caute na jakou hodnotu mam nastavit prestih aby to v terenu melo tah a slo rychle do otacek a taky aby to neco jelo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5941    
nejvetsi moznej na kterej este nebude kopat a nebude se prehrejvat....ja to tak jezdim
 
 
Datum: 29. dubna 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: xmen-cz      E-mail:      IP: uživatel5915    
Zdar všem majitelům jawek jsem majitelem jawi 250/579 kejvačky a mam problem dělal jsem na ni kompletni renovaci seridil jsem zapalko a vsechno ale porad me to střili dost do vejfuku a na volnoběh běží krásně ale když přidam plyn začne to jakobi turovat ve smislu jak kdybych pridaval a ubiral plyn porad a to pritom držim porad naplno benzín se stiha dodavat a gondik, kladivko, kovadlinku, civku mam novou a elektrika me kompletne funguje poradi me nekdo prosím jsem už s tím v koncích kdyžtak se ozvěte na e-meil nebo na icq 393615491 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jestli máš seřízené zapalování, podívej se na upevnění kondenzátoru ,jestli ja správně odizolován.Potom by mohla být vadná svíčka. Dále přichází v úvahu karburátor.Chudá ,nebo bohatá směs ,ucpané trysky.Napiš jaké je číslo karburátoru a o jaký typ jde.To označení, které jsi napsal, neodpovídá.
 
 
Datum: 28. dubna 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel5819    
zdarec mam jednorychlostnu babettu a nejde mi do otacek co to moze byt?diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může být taky špatně seřízená bohatost směsi,nebo přicpaný karburátor.Podle návodu má být jehla ve II.zářezu shora a šroubek bohatosti směsi 1/4 -1/2 otáčky, ale moje babetta vyžaduje jednu otáčku a jezdí i startuje výborně.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
zasranej vejfuk
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Jak velký předpal dáváte na JAWA 05 ? V příručce 1962 je 2,7 až 3,0 a z 1965 je 2,3 až 2,6. A jakou používáte svíčku předepsaná 14-7RZ dnes NR17C se mi zdá moc teplá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: Sor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem použivál nové studené N14
 
 
Datum: 23. dubna 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: maco      IP: uživatel5390    
cus draic jak mam spravne udelat presdtih na fichtlu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel680    
musis dat pist do horni uvrate a 3 milimetry cuknout spatky pist musi byt nahore a necmi se moc hybat proste horni uvrat pak vemes slabej
 
 
Datum: 15. dubna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. dubna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,jak mám správně nastavit u ČZ 150/352??A kolik má bejt.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: pítrs      IP: uživatel5767    
odtrh je u vseho stejný 0,5 nebo 0.6-na sílu dělá se to plátovejma měrkama když je píst v horní uvrati-u hlavy,já mam odtrh nastavenej dobře tak aby to normálně jelo za 5 min ...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
ale mylsim ze mysli odtrh !
 
 
Datum: 12. dubna 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rád bych ti pomohl kdybych vedel co chceš nastavit :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: dave      IP: uživatel1137    
čus draci.....mám blbej dotaz.....chci se zeptat kde se šteluje předstih a odtrh.....a jak by zhruba měl být sladěnej.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 11. dubna 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: L@din      IP: uživatel5737    
Zdarec jak se lidi u JAWA 555 předstih nwm kolik mam dat mm před horno ouvrati poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: L@din      IP: uživatel5737    
Tak tim to taky neni nece hazet jiskru asik budu muset pootočit nejak zapalkem a nwm jak
 
 
Datum: 10. dubna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-555-pionyr-technicke-udaje.html
 
 
Datum: 10. dubna 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: ondrak      IP: uživatel5563    
u pařeza je prředstih 2,8 až 3,1
 
 
Datum: 10. dubna 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Archont      IP: uživatel469    
Zdarec, co všechno je příčinou slabé a někdy i nepravidelné jiskry? Stačí to jen trošku uchlastat a už to nechytne. Hodně se to hřeje ale to bude tim že mam tříkroužek s novými kroužky (maj tak 20km). Když se to povede nakopnout tak jede celkem hezky. Jehlu mam na 3. zářezu zhora, na chudší směs to taky nejede. Nevim co s tim. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: michal 250/592      E-mail:      IP: uživatel5724    
zdarec chlapi na moji jawe 250/592 když šteluju předstih tak si norml nastavím píst před horní úvrat ale když pootáčím zákládní deskou tak mě neháže jiskru ale když normálně prošlápnu tak háže jiskru pěkně (motorka jezdíí rormálně pouze nemůžu vyřešit tentoproblém a tak mám nastaven předstih od oka) dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: michal 250/592      E-mail:      IP: uživatel5724    
mogule nic proti ale o 250kach toho asi moc nevíš, 250ka ma baterku a když zapneš klíče a pootočíš zákl. deskou tak se rozpojí kladívka a hodí jiskru ale mě to tochu blbne.
 
 
Datum: 08. dubna 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
to je normalni, kdyz pootacis zakladni deskou, tak to nema hazet jiskru, protoze prerusovac se sice rozpoji, ale nevyrabi to nikde proud, az kdyz proslapnes tak proud vytvori dynamo
 
 
Datum: 08. dubna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: mecanik01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci, jakej předstih má být na 350/634? V manuálu jsem se dočet, že v odtrh má být 0,3 a předstih 2,5mm před úvrátí, tak jsem to tak dal, ale ono to skoro nechytá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: mecanik01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zapalování jsem nechal jak bylo, kompletně sem vyčistil karbec a hle ono to chytá. Takže odtrh mám 0,30, předstih 2.5, jehlu mám v třetím zářezu odshora a šroub na směs mám povolenej o 1 otáčku
 
 
Datum: 07. dubna 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Odtrh 0,35 , předstih 2,7- 3,2 .Seřídit karburátor. Je-li hlavní tryska 92 ,je pojistka ve II. zářezu shora.je-li hlavní tryska 115,je pojistka jehly ve III. zářezu. Šroubek přídavného vzduchu povol o 1/2 otáčky ( ze zašroubované polohy).Dej vědět jestli se něco zlepšilo.
 
 
Datum: 06. dubna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: raptor      IP: uživatel992    
zdar draci. jakej je předstih na čz 150???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
3-3,5mm
 
 
Datum: 29. března 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: Kony      E-mail:      IP: uživatel5699    
zdarte mam takovy problem střili mi čz 175/356 ze sani a nevim čim to je a do otaček jde taky špatne, skusil sjem už všechno diky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: michal 250/592      E-mail:      IP: uživatel5724    
když motorka střílí do sání to znamená že je chudá směs a když o výfuku tak je bohatá tímto bych začal pak bych až začal měnit nejaké vačky a pod.
 
 
Datum: 07. dubna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vačka je excentr na zapalování, kterej otvírá a zavírá kontakty zapalování, ale spíš bych to viděl na tu bohatou směs. zkus jestli to bude lepší, když očistíš svíčku
 
 
Datum: 05. dubna 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: kony      IP: uživatel5699    
a kde tam je ja jaka váčka? to vubec netušim tak prosim napište co největši podrobnosti
 
 
Datum: 05. dubna 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
tohle vetsinou dela spatne serizeny predstih nebo mozna i bohata smes
 
 
Datum: 05. dubna 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel250    
4us mi to taky dělalo a vyměnil jsem váčku a bylo to v pohodě zkus si vyměnit váčku!!U mě to tak bylo!!
 
 
Datum: 05. dubna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: B0ss      E-mail:      IP: uživatel5695    
Zdravim potreboval bych pomoc fichtl mi hazi slabou jiskru mam nove kladivko a civku a ztrasne to ztraci kdyz prihnu rozptyl svicky tak to jakž takž jede kdyz ji dam jak ma byt tak to vubec nejede a odtrh jsem ladil cigaretovym papirkem, nevim jestli je to predstihem dinamo mam natoceny uplne nalevo... prosim pomozte mi... nevim co s tím... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: michal 250/592      E-mail:      IP: uživatel5724    
mě tohle taky dělalo koumal jsem nad tím dlouho ale pak jsem nastavil vzdálenost cívek od magneta a jiskra byla krásně velká nastavuje se to pomocí 2 spárových měrek ale už nevím jaká mezera tam má být ale na internetu to najdeš ale tuším že 0,3 mm
 
 
Datum: 07. dubna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
mě tohle dělala fajfka.....zkus jeste pro sychr kondenzator....
 
 
Datum: 05. dubna 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5697    
zapoj eletriku na krátko....tim vylouzis odpory v kabelech...pokud to nepomuze skus vymenit magneto...
 
 
Datum: 04. dubna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel5686    
Zdar, mám dotaz dá se sundat hlava válce a válec aniž by se rozhasil předstih, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: KUBA      IP: uživatel5689    
NORMALNE TO SUNDEJ A BUDE TO V POHO
 
 
Datum: 03. dubna 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
jasny to vsechno muzes sundat..a pradstih ti zustane stejny.. vubec to na to nema vliv;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano!
 
 
Datum: 03. dubna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci to jsem zase ja stou cernou svickou jak se do dusilo tak jsem dal pouze niz jehlu a pomohloto uz to jede a chata normalne tahne suprove jako nikdy ale co me porad trapi ze to zdechne sundam hadicku z karburatoru a nic netece ani na rezervu tak se tam asi dela vzduchova bublina ale jak jeto mozny?? hadicka je rohla ale stejne kde se tam bere kdyz to profouknu a proudem pustim benzin tak chvili tece proudem a pak zase ne sejtko a nadr jsem cistil. stando hlavu nesundavam to je zbytecny a porad to rozebyrat to je blby vyndam svicku a strcim tam supleru a suplera tam jde dat rovne jen se neboj ze bych ji daval na krivo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Martin487      IP: uživatel5553    
zkus vičistit víčko u nádrže. Mohl by se ti tam delat podtlak a byk by to taky neteklo.
 
 
Datum: 02. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5664    
normalne zasranej kohoutek uvnitr....mas asi bordel v bande....zejtra to jdu na jednim taky resit.....s tim nic nenadelas.....bud vycistis bandu a kohoutek a budes mit klid a nebo vycistis jen kohoutek a za tejden se ti zasere znova......
 
 
Datum: 01. dubna 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
sejtkoje cisty jako novy nebo alspon v lete bylo vse jsem cistil a zkousel jsem profouknout ale za chvili to udela znova tak asi budu muset napnout hadicku aby nebyla prohla
 
 
Datum: 01. dubna 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadelanej filtr v nadrzi a kohoutek, nic vic, nic min...sitko vyplachni v benzine nebo vyfoukej kompresorem (jemne, at to sitko neponicis) aby bylo pres nej krasne videt, pomuze i tycka a obycejnej hadrik, ventilek odmontujes celej z nadrze, vymontujes vicko a kohoutek (tu pacicku), vyndas tesneni co je pod nim (neporus jinak ti to bude tyct i gdyz kohoutek zavres bo kup rovnou novy) a dratekm to prostourej a vyfoukej, lip ti poradit nedokazu, je to proste primitovni...
 
 
Datum: 01. dubna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
jo to znám z vlastní zkušenosti teknkrát jsem vyměnil kohoutek a hadičku a až to tam budeš dávat tak normálně foukej do nádrže a tu bublinu vyfoukni ven a okamžitě to nandej na karbec
 
 
Datum: 01. dubna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: vražedné územie motoderby drag      E-mail:      IP: uživatel5669    
očisti ventil a daj tam sitko mjastre a tú nádrž očisti poriadne
 
 
Datum: 01. dubna 2009 21:03
 
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:19:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu