|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci jeste jeden mensi dotaz na elektrikare  jiskra na kladivkach preskakuje pri sepnuti nebo az pri rozepinani a jak tam bude tech 0.05 tak to preskoci?prave mi furt nejde do hlavy proc se to spina tak 50stupnu za DU to bych tam musel mit odtrh tak 4mm aby to spinalo na rozmezí predstihu jsem zmatenej
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2009 20:50
Jméno: Petr
IP: uživatel1653
 čau, já mám fichtla a von pořád nejede, čím to je, ale benzín tam mám, prosím pomoc o radu, hned
Datum: 10. prosince 2009 20:50
Jméno: dj.dacan
IP: uživatel720
 já mam předstih 2.7mm u 05ky a odtrh ma 0.4mm a má to bejt v HU ne ??
Datum: 06. prosince 2009 13:56
 takze je jedno ze to spina v DU?
Datum: 04. prosince 2009 21:57
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Zdarec jiskra na svíci se hodí při sebemenším rozepnutí kontaktu a kladívka.
Datum: 04. prosince 2009 16:27
 ja tam taky mam tak 5mm odtrh bo mi to jinak nejede
Datum: 04. prosince 2009 13:36
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 zdar draci ... mam problem po jedne jizde se mi uplne rozladi predstih ty dva srouby dotahuju uplne nejvic poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 19:38
 jj jak ti to utíra vačku která ti tuká do kladívek víš ?
Datum: 02. prosince 2009 19:38
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jako to co utira to magneto ?
Datum: 02. prosince 2009 19:31
 mě dělalo to samí ... musiš si namazat ten molitánek pod vačkou ...
Datum: 02. prosince 2009 19:18
 loziska,nebo nenamazana vacka,nebo hazi rotor,nebo se ti protaci vacka,nebo sem jednou videl ze se protacel cep v klikovce,ale to nechapu jak se stalo...
Datum: 02. prosince 2009 19:12
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Zdar, chtěl bych se zeptat, ví někdo proč se předstih z otáčkama mění u 2T jinak než u 4T? Prej že se u 2T u vyšších otáček zmenšuje a u 4T zvětšuje, nevím co je na tom pravdy, přitom zdravý selský rozum dá, že u obou motorů se musí s vzrůstajícíma otáčkama předstih zvětšovat, je to v podstatě to samý jako když letí kachna  a já musim namířit před ní a čím rychleji poletí, tím víc musim před ní namířit, abych ji strefil, píst se taky s vzrustajícíma otáčkama zrychluje a tak musim mu dát větší předstih.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 17:05
 jestli sem to správně pochopil.:tak kdyš budu mít větší předstih,otáčky se změnší? taky by mě to docela zajímalo
Datum: 02. prosince 2009 17:05
Jméno: MuStAng23GT
IP: uživatel1093
 u dvojtaktu -předstih se tvětšuje do rezonančníh otáček motoru potom se nepatrně sníží
Datum: 02. prosince 2009 16:16
 Čau draci jakej je rozdíl mezi brisk n15c a brisk nr15c dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 21:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak když máš odrušenou fajifku (dlouhou) tak je lepší použít n15c a když máš neodrušenou (krátkou) tak tam nr15c.
Datum: 28. listopadu 2009 21:08
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 tak asi je to stejne si myslim ale asi je odrusovanata nr15c to mas jedno kterou pouzijes
Datum: 28. listopadu 2009 19:35
 rozdil je v tom ze nr15c ma v izolatoru zalitej odrusovaci odpor
Datum: 28. listopadu 2009 19:24
 zdarec..poradite mi?cz 175/450 - chytne mi jenom na roztlaceni,na nakopavani ani neskytne..mam tam zapalko z pareza ale na roztlaceni po par metrech normalne chytne,i volnobeh docela drzi...nevim co s tim  svicek sem tam vymenil uz tuny,stary brisky a palky,novy brisky,...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 19:06
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 dej předstih 3,5 nic víc ti neporadím protože sem se s tím setkal jen jednou a tohle můj problém vyřešilo
Datum: 20. ledna 2010 19:06
 a mas dobrou spojku??
Datum: 11. ledna 2010 18:54
 podle me spatny predstih a nebo se ti to ulejva  me ciza uz jezdi v poradku tak ti poradim  dej tam 4mm pred horni uvrat a zkus dat jehlu o neco níž
Datum: 30. prosince 2009 21:04
 Cau chtěl bych se zepta ja mam uplne stejnou situaci jako vy mám čz 175/477 jezdím s ní do terénu a proto sem tam dal zapalko z jawy 50/555. No a ted k věci když to našlapuju a i když to jede tak se mi jiskří mezi kontakty kladívek dále když to našlapuju tak to v 99% bouchne zpátky do nakopávačky dále když už to chytí tak se to nedá vytočit no a ani ne dlouho udržet v chodu prostě to plynem chcípnu nevíte co stím ???
Datum: 30. prosince 2009 20:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já když dával fichtlovský zapalko na svoji čz/477 tak sem měl stejný problem.Měl sem tam civku z čz,a když sem ji vyměnil za fichtláckou tak to pěkně startovalo. Elektriku sice moc neovládam,ale dovolim si říci: Že ikdyž to venku dává jiskru pěknou,tak to neznamená že v motoru pod tim tlakem taky dává pěknou jiskru.
Datum: 28. listopadu 2009 21:26
 to nevim...ale to s tim nema nic spolecnyho kdyz to dava jiskru peknou,nebo ne?
Datum: 28. listopadu 2009 21:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Indukční cívku tam máš z fichtla? nebo z čz ?
Datum: 28. listopadu 2009 21:11
 jj to zapalko vim co je...ale ja kdyz slapnu tak jiskru to haze nadhernou..asi pred mesicem kdyz sem to daval dohromady tak mi to parkrat chytlo na nakopavacku ale ted vubec
Datum: 28. listopadu 2009 18:45
 to nevyresis, ten motor na nakopavani nema takovy otacky aby pio zapalko vyrobilo dost stavy pro jiskru. mozna by to vyresilo cdi (tzv tyrystorove zapalovani.. urco vis o co jde)
Datum: 28. listopadu 2009 18:42
 Čau draci mám dotaz proč se mi dusí fichtl když je studenej tak se nedusí je vpoho ale jak se zahřeje tak se to dusí, filtr tam mám novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 17:18
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Toto mě dělalo taktéž... Jenže předstih,hladina a siměs,všechno bylo parádně seřízené a nakonec jsem zjistil že je uštíplý kousek pístu přesně na straně sacího kanálku takže místo toho aby ten píst zavřel tak sál furt a tím se to uchlastávalo. Dal jsem nový píst a jede to jak pila
Datum: 16. prosince 2009 17:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skus dat niz jehlu snad to pomuze asi se ti to uchlastava
Datum: 25. listopadu 2009 18:25
 taky se to dusilo víc ale s tím novým se to dusí míň a svíčka má černou barvu jak saze z kotla
Datum: 25. listopadu 2009 18:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to delalo i stim starym filtrem?? podivej se nasvicku a reknimi jakou ma barvu?
Datum: 25. listopadu 2009 17:18
 Čau draci mají jiskřit kldívka nebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 15:27
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 malá rada ze života.....vyboj si vzdy hledá nejkratsi cestu na rám..... z vlastní skusenosti muzu rict toto......kdyz posadis do motoru zapalovani,ktere funguje a nezapojis inducku,tak musi jiskrit kladivka,po pripojeni inducky musi prestat jiskrit......pokud nadmerne jiskri i normalne,jsou na vadě opálená kladívka a nebo kondenzator a nebo obracene zapojena indukcni civka.....
Datum: 25. listopadu 2009 15:27
 kondik tam je nato abi to medzi kladivkem nehadzalo iskru abi sa neprepalovali kontakty ne?takze cim vic ti to hadze na tem kladivku tak tim vic je to napicu
Datum: 25. listopadu 2009 14:55
 já tam mám novej kondik
Datum: 25. listopadu 2009 14:13
 pedro pedro po dlouhé době jsem se od srdce zasmál...
Datum: 24. listopadu 2009 21:55
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Pokud kladívko jiskří jenom trošku, tak je vše v pořádku, ale pokud tam skáčou velký jiskry, tak je špatnej kondík
Datum: 24. listopadu 2009 21:09
 já sem zasejc slyšel že když jiskřej tak je to na novej kondík
Datum: 24. listopadu 2009 20:53
Jméno: Pedro
IP: uživatel8039
 když ti klativko hazi jiskru a celkem velkou tak mas dobre seštelovanej předstih... když tam neni jiskra tak to taky nekdy pojede ale vetsinou to stoji za ...
Datum: 24. listopadu 2009 20:43
 To je jasný ře musej,kdyš tam vede el, proud. aspon mi to říkal děda kdyš sem se ho před tejdnem ptal
Datum: 24. listopadu 2009 20:34
 neměliby
Datum: 24. listopadu 2009 20:17
 čus draku ... ja když mam nastartovanej motor tak me kladívka jiskří a zatim me to nevinechava nic tak asi dobrýý  ... když ti to jede tak to nech bejt  ...
Datum: 24. listopadu 2009 20:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Museji
Datum: 24. listopadu 2009 20:16
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Museji
Datum: 24. listopadu 2009 20:15
 Čawte draci,Ted mám předstih 2,4...a odtrh na kladívkách strašně velikej.Pincek jede z kopce 80 možná aj víc.A tak se vás ptám co by se stalo kdybych dal předstih 1,9 a odtrh 0,4.JAké by byly jízdní vlastnosti? popřípadě jelo by to lípe než ted?..hlavně se bojím o startování.Ted mi to startuje i bez plynu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 19:24
Jméno: patres
IP: uživatel8231
 ty blaazen ale je to pravda...
Datum: 15. prosince 2009 19:24
 honzo o ničením pístu z důvodu velkého předstihu slyším poprvé
Datum: 22. listopadu 2009 14:15
 Nevim s tak velokejma předstihama nejezdím když tak jen do 1,9 někdy 2.Možná ten tvůj 2,4 je ještě v poho ale bacha jak dáš moc velkej tak se ničí písty apod
Datum: 22. listopadu 2009 9:40
 dojud ti to jede tak na to nešahej! pak neco rozdrbeš a budeš řvát že to nechce jet
Datum: 21. listopadu 2009 22:38
 Takže,kdybych si dal předstih tak 2,1 nebo 1,9 ....jak by to jelo? líp b húř? pls odpovězte.Dík
Datum: 21. listopadu 2009 22:23
 kdyz ti to jede tak se v tom radsi nehrab  timhle se ridim ja
Datum: 21. listopadu 2009 21:19
 z kopce jede jaždý 80... i ten co po rovince jede max 60
Datum: 21. listopadu 2009 21:03
Jméno: strejda džáryn
IP: uživatel7489
 zduř drakové mužete mi nikdo napsat jaky má být odtrh a předstich na jawa 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 20:18
 předstih 2,8 až 3,1mm před hú. odtrh 0,4mm
Datum: 19. listopadu 2009 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 asi 2 mm zalezi jakej davas benzin na natural ma bejt vetsi
Datum: 19. listopadu 2009 19:42
 Zdar, včera jsem tu psal dotaz ohledně jiskřících kladívek. Dneska jsem koupil kondenzátor a zadělal jsem ho. Takové ty opravdu velké jiskry3-4mm pominuli a už to jen tak trochu prská. To myslím až tak nevadí. Hele dělaly se ozubený kolečka druhý převodu poměr zubů 19-19 se šesti čepama nebo jen se třema? Díky hoši za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2009 13:23
 Zdar Stando, ty kladívka sedaj na sebe dobře. celou plochou. Kámoš elektrikář se v tom hrabal a na nic už nepřišel.... K těm převodům: mám doma 20-18 se třemi kolíky. Ty se myslím dávali na první typy 05 (do roku 1965) Mám právě po Go motor 05 (už jsem sehnal to kolečko s nábojem) a dělal mi známej. On se v tom opravdu vyzná. Včera večer jsme to jeli projet. Ta dvojka byla kratší než má být originál, ale zase delší než když ty kolečka 18-20 prohodíš. Takže si myslím, že tam je 19-19 se šesti kolíkama. Proto se ptám!
Datum: 19. listopadu 2009 13:23
Jméno: standa
IP: uživatel7972
 hele u jiskreni kladivek taky hraje hrozne velkou roli,jestli na sebe sedaji celou plochou kontaktů a nebo jen na "růžek"? ted sem koupil fungl novy kladivka a nesedeli na celou plochu,tak sem je musel porovnat proti sobe....... a k tem koleckum..... uz v tom mam bordel.....protoze na svetlo sveta vysly kolecka jak 20/18 tak 19/19 s 6 i 3 kolikama.....akorat bych rek ze 19/19 s 6 kolikama nejsou az tak častý.....ale oni nejsou ani moc častý 20/18 3 koliky(ty objevil Pajka!)
Datum: 18. listopadu 2009 23:07
 Hoši mám fichtla 05 po GO motoru. Vše zamontované. Motor běží, ale nastartuju ho, volnoběžný otáčky ok a najednou aniž bych na to šáhnul se to dostává do hrozných otáček a jiskří mezi kladívky. Myslel jsem, jestli to někde nepřisává falešný vzduch, ale nic! Pomozte mi prosím! Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 18:20
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 podle myho nizka hladina v plováku
Datum: 17. listopadu 2009 18:20
Jméno: jenda65
IP: uživatel5401
 Stando: to je normální že fichtl předjede SIMSONA mám to odzkoušený\r\nmám simsona v dobrým stavu jedničku ubec nepotřebuje až na ty rozjezdy aby někdo neřek že se neumim rozjíždět \r\nz kopce nebo po rovince simsona fichtl předjede protože kdybych simsona držem dlouho v okáčkách tak mi uteče klika\r\n
Datum: 17. listopadu 2009 18:16
 zápalko je už předělaný. já ho mam 30W z modernějších typů. Orig tam není. Kladívka jsou úplně nový! ve vysokých otáčkách se to nikdy nedusilo.
Datum: 17. listopadu 2009 13:20
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 To samý mám u pařezu. Jedu rychle, najednou prudce spadne rychlost. Někdy pomůže rychle nohou zavřít vzduch. Mě to nějak netrápí, já to nepotřebuju zničit a jezdím v klidu takových 30-40km. Nesmím se bez papírů chovat nápadně...
Datum: 17. listopadu 2009 13:18
 fales, pokud ti to neprisava mezi tesnenimi tak se koukni na gufero pod zapalovanim, stejne ho budes muset vyndat aby ses koukl na to co rikal standa...jinak pro Standu - mam podobny problem jak si popisoval, klasicky 30W zapalko, pri plnym plynu se to po urcity dobe jako by z niceho nic zahlti, nechce jet, uberu, 3-5 vterin to necham a pak zas bez obtizi dokud nepridam plnej, ten sic jede tak 20 s ale pak se zase jako by zahlti...uz newim cim to je, odtrh sem zkousel nekolikrat, koukal sem se na bohatost jestli to nedela nebo treba trysky, plovakovka, nic, predpokladam ze to bude negde v zapalovacim okruhu ale co to presne dela to newim...poradis?
Datum: 17. listopadu 2009 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel7959
 jiskřící kladivka ti nedelaj vysokej volnobeh,ale dobrý to neni!!!!! To ze ti to najednou vyletí do otáček bude nejakym přisávánim.......a nemuzes rict,ze to výš na tuty,že to nemuze prisavat...... a k tem kladivkum....co mas za zapalovani?? klasický starý 05?? pokud jiskri kladiva,muze to byt spusobeno tim,ze mas blbe zapojene vinutí statoru na indučku nebo malej odtrh a nebo prošvihlý vinutí.......hltil se driv ve vyssich otackach?? pokud ano,zapalovani je asi KO.....mel jsem 05 jako ty....rok 63.....červenou.....neco sem se s ní natrápil,ale ta moje predjela i simsona
Datum: 17. listopadu 2009 12:45
 může to spolu nějak osuviset? Jiskřící kaldívka+ volnoběh?
Datum: 17. listopadu 2009 12:08
 zdar jakej ma bejt předstich u jawy 250 kdyš mam zapalovaní z fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 21:57
 Jawa 250 má předstih 3,5-4,0mm i když máš zapalko z fichtla!
Datum: 16. listopadu 2009 21:57
Jméno: Josef
IP: uživatel7944
 Pořád stejnej jako by tam byklo origo zapalování
Datum: 16. listopadu 2009 15:16
 koukni na sesa-moto.cz
Datum: 15. listopadu 2009 17:37
 a u 250 je teda předstich jaky
Datum: 15. listopadu 2009 17:34
 predstich a zapalovanie nesuvisia mozes mat hociaky zapalovanie ale predtich je vypocitanej z konstrukcie motora zdvich,delka ojnice....atd takze predstich más dat stejny
Datum: 15. listopadu 2009 16:59
 no serus, včera som po dlhej dobe vytiahol svojho pekača a naštartoval pomerne za studená moor vynechával až kým sa trochu nezahrial aj poto bolo pri pridaný v netrále cítiť vynechávanie mál som tam sviečku Brisk N17C má len rok veľa som na nej nejazdil no potom som našiel v dielni oveľa stašiu Brisk N15 bolo vydno že bola používana lebo mala opalené kontakty vyčistil som ju a namontoval do vychladnúteho motora motor naštartoval na zimno ai na 3 nakopnutie a nezdochýnal ako predošla sviečka nevynechval a bolo cítiť aj lepší výkon no každý fichtl iná sviečka treba dhlo hľadať tú správnu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 12:59
 hojte tady mam doma 2 tyrystory na pionyra jestli ma někdo zajem ad se mi ozve jeden kus za 500 kč oba dva za 900 kč je to dobra jecička bude vam hazet jiskru jak prase a nebodou se vam opalovat klavivkakdo ma zajem ad napiše
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:09
 kdo ma zajem o ten tyrystor ad napiše na icq moje je 494631667 a nebo na tel. 737759123
Datum: 15. listopadu 2009 19:09
 jo odešel ti by si ho měl 2 a nebo 3 vatovy a to je tak na tych 600 km a pak odejde ale ja mam 5vatovy a s tym najedeš milion km a nic se ti nestane
Datum: 15. listopadu 2009 18:01
 to co pises je sice hezky, ale druha vec je spolehlivost, me to po 600km odeslo , a to 15km od domova, a nemel jsem sebou kondik
Datum: 15. listopadu 2009 11:00
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 no cau ja bych mel zajem o ten tyrst zapalko taj se ozvi chci 1.diky
Datum: 15. listopadu 2009 10:53
 Zdar, jak nastavím odtrh a předstih na Babettě 207? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 9:27
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Otáčej rotorem ve směru hodinových ručiček .Když se kryjí rysky rotoru a statoru, změříš vzdálenost zasunutí
pístu. Potom otáčej rotorem až dosáhneš horní úvrati pístu. Vykonaná dráha pístu by měla odpovídat 1 - 1,5 mm.Když je tato
hodnota větší ,povolíš stator a pootočíš jej vpravo. Když je naměřená hodnota menší, otočíš jím vlevo.Toto se provádí do doby,
než je naměřená hodnota správná.Potom se stator dotáhne.
Datum: 09. listopadu 2009 9:27
Jméno: pepa
IP: uživatel7872
 odtrh nenastavíš, jinak je tam riska, při horní uvrati to nastav na risky a je to
Datum: 08. listopadu 2009 19:01
 207 má bezkontakt, takže žádný odtrh. předstih ale netuším, třeba je tam nějaká značka
Datum: 08. listopadu 2009 16:40
 cim se ladi predstih??? na jawa 23 mustang..?? dik. a jak.. pls..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 15:25
Jméno: Josef
IP: uživatel7944
 1. Nastavíš píst do horní úvrati
2. Mezi kontaktama přerušovače nastavíš 0.35 mm
3. Pootočíš klikou ve směru proti hodinovým ručičkám, píst popojede o předstih (kolik tam chceš dát) 1,5 - 2,3 mm
4. Mezi kotakty přerušovače strčíš cigaretovej papír
5. Povolíš dva šrouby co drží magneto a potáčíš celým statorem i s cívkama
6. Přitáhneš agneto a zkusíš papír vytáhnout musí to jít trochu ztuha pak je to OK.
Toto je starý postup ale funguje zdar
Datum: 16. listopadu 2009 15:25
 nejlíp rukama
Datum: 08. listopadu 2009 7:25
Jméno: kuba
IP: uživatel1461
 cau hele nevite kolik ma byt ten rozmer u predstihu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 15:03
 ja mam treba 0,05 mm a jede chytne na první ... jak rika vbulant kazdy je jiny ... hold to budes muset prozkouset ...
Datum: 05. listopadu 2009 15:03
 u pionýra nějakých 22°
Datum: 05. listopadu 2009 10:37
 U fichtla 1,4-1,9mm.Každý má ale jíný. To musíš vyzkoušet na který půjde nejlíp!!
Datum: 04. listopadu 2009 17:16
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jakou mas motorku ?
Datum: 04. listopadu 2009 16:59
 zdar draci potřeboval bych poradit s předstihem u 250jawy se zapalovaním z fichtla ma stim někdo skušenost jestly ano tak napište jak ma byt velký děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2009 0:29
 Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
Datum: 05. listopadu 2009 0:29
 Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
Datum: 05. listopadu 2009 0:28
 Kejva i panelka maji předstih 3.5-4,0mm.
Datum: 05. listopadu 2009 0:28
 Kejva i panelka maji předstih 3,5-4,0mm.
Datum: 04. listopadu 2009 21:16
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?techid=101 Stahni si tenhle manual,v tom to je
Datum: 03. listopadu 2009 22:54
 a ten je jakej to nahodou nevyš
Datum: 03. listopadu 2009 22:48
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Myslim,že musíš mít předstih předepsaný pro jawu 250 - (né na fichtla)
Datum: 03. listopadu 2009 22:30
 čau draci prosim vas jak se děla předstih napište m to a prosim va spodrobně jo a žadne budiky na to nemam
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 20:37
 jinak dobra pomucka je posuvny meritko, nebo zarovka, ale nevim jak se ta zarovka na fichtlu pripojuje
Datum: 03. listopadu 2009 20:37
Datum: 03. listopadu 2009 20:27
 čau venco u predstihu si musis povolit ten mali sroubek pak jak tam mas takovy ten valecek se sroubem (velkym) si das aby i kladivka nadskocili a nechas to vte poloze ... pak si tam das mezi (kladivka) cigaretovy papirek nebo jestly mas merky tak 0,05 mm si strcis mezi kladivka a malim sroubkem si to nastavis aby ti ten cigaretovy papirek skriply ale aby sel vytahnout ... pak by ti to melo jit ... jelsy neco podrobnejsiho napis na icq  499608034 zatim a at se daří cawte ...
Datum: 03. listopadu 2009 19:43
 poradte mi mam jawu 21 po renovaci kdo chce poslem foto no mam sviecku N15yc a ihlu na 3tom zareze a ked je chladny chyta dobre ale ked horuci tak iba potlacenie poradte co mam urobit abi to chitalo aj ked bude horuci dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:15
Jméno: michal
IP: uživatel6830
 jo tak to sme 2 mam taky fichtla po renovaci a studenej chyta na poprve a když je teplej tak třeba až na počtvrty
Datum: 17. listopadu 2009 9:15
 čau. to vubec neřeš, to je typická bolest všech pionýrů, již z výroby. Co pomáhá je, motocykl naklonit při horkém startu na pravou stranu. Jde o to že při zahřátym motoru se to rádo tzv. uchlastá a tím že to nakloníš se v karburátoru odlije benzín tzv. emulzní trubičkou a do válce jde méně bohatá směs na kterou to už chytne.
Datum: 02. listopadu 2009 20:13
|



|