|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel5353
 Zdar když na mustangovy vyměnuji kondenzátor musím stelovat předstih a odtrh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 9:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když vyměnuješ kondík tak přece nehýbáš ani s odtrhem ani s předstihem ale každopádně můžeš obojí zkontrolovat
Datum: 05. července 2009 9:39
 je těžké dat zapalováná z miniybajka do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 22:13
Datum: 04. července 2009 22:13
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 caw jenco kde si zohnal to zapalovanie s minibajka?a kolko si zan dal?
Datum: 04. července 2009 19:18
 oryginal rotor vázi 500 +/- g
Datum: 04. července 2009 16:29
 inak celi rotor vázi 240 +/- gramov,,,a le ked odsustruzis ten propelerovy cast bude vázit menej ako 200gramov,okolo 170 +/- takze podla mna je to dobry tuning
Datum: 04. července 2009 16:28
Datum: 04. července 2009 16:25
 hlavně je to blbost.....fíkus je nejlepší oreginál.....
Datum: 04. července 2009 16:20
Jméno: berťa
IP: uživatel3258
 zdar. NA JAWE MOSQUITO SE TO PŘI JEDNIČCE DUSÍ ,PORADTE CO STIM
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 12:27
Jméno: berťa
IP: uživatel6574
 cus mas mosquito ??? ozvy se mi na e-mail potreboval bych par rad... dik
Datum: 05. července 2009 12:27
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 Jestli jde normálně na volnoběh, tak tam jde málo benzínu.
Datum: 04. července 2009 8:21
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau chlapi prominte že to jsem dávám ..ale potřeboval bych vědět jak má být veliký předstih na hasičský stříkačce PPS-8 nevíte to někdo? kdyžtak mi odepište prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 1:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Už to přesně nepamatuji, ale myslím že tam byl motor Rotax 635, dvouválec dvoutakt.
Datum: 06. července 2009 1:54
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ne děkuji máme jí kompletní jenže někdo rozházel předstih a strašně to střílí do sání už jsme zkoušeli to kolikrát seřizovat ale furt to střílí a blbne..
Datum: 04. července 2009 23:25
 zdravim prodám ti ji celou a funkční
Datum: 04. července 2009 13:18
 zda mám problém, dělal jsem na jednom motoru GO. dal sem to do kupy magneto stejnou vačku všechno jak bylo stejny zapalovani, ještě jsem si udelal rysku před tim než sem to pulil v jake poloze je zapalování. Jenže ted nastal problem když otačim vačkou najdu si horní uvrat a v tu dobu by mněli kladivka byt uplně rozevřene, jenže oni sou furt usebe a začnou se otvirat až když se pist vrací a vtu dobu se šteluje předstih! takže je tam neco špatně. A když sem to skoušel roztlačet tak to parkrat pdlo a pak pšiklo do sání. dík za všechny rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 0:03
Jméno: Tedmen
IP: uživatel6560
 A taky může bejt ´´upálenej ten vymezovací plast u kladívka,, tak to potom neotvírá...Musí bejt mázlá vačka jinak když je to sichý tak se to ubrousí... už jsem kvůli tomu prošel
Datum: 06. srpna 2009 0:03
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 Mno je i možný že jak nasazuješ na magneto ty cívky atd.... mno tak že si t pootočil špatně nejspíš budeš muset stím trošku pootočit ale nwm jak to máš natočený
Datum: 05. července 2009 22:25
 Podle me mas spatne narazene magnto je tam na klinku ktery je v klice dyztak napis na mail
Datum: 03. července 2009 13:42
 Zdarec draci napsal byste mi někdo jak nastavujete předstih u s22 nebo s11 dělám to už snad po dvacátý a pořád to nejede bud to jenom střílí nebo to nastartuje ale jakmile hodim jedničku a chci se rozjet tak to chcípne stadik je po renovaci a jediný co je potřeba dodělat je předstih aby to jelo.
Předem dik za všechny odpovědi moc mi to pomůže
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co kdyz to neni prectihem, muze to delat i neco jinyho treba bordel v karbeci chuda smes nebo to nekde netesni
Datum: 02. července 2009 21:11
Jméno: vojta
IP: uživatel5424
 Zdar, chtěl sem se zeptat jestli se může projevovat spatná svíčka tím, že když se motor zahreje tak ve vysokejch otackach nepatrně vynechava.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 19:23
 mel jsem podobny problem ale nabyl jsem baterku a vsechno bylo dobry!ale newim u ceho to mas jestli u pincka tak to muze byt i ta svicka nebo spatnej odtrh skus se podivat na kabel od svicky jestli nejsou utrpany dratky kdyztak to serizni jinak newim!
Datum: 02. července 2009 19:23
 Nazdar draci. Chtěl bych se zeptat. Nevíte kolik by mělo být na zapalování napětí na jednotlivých vynutích ? Mám novýho fichtla a potřebuju změřit odpoledne tak aspoň budu vědět. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:29
Jméno: Have
IP: uživatel19
 prosím vás moje 21 nechce mi chytat ale nevím proč předtím mě chytal ale jak jsem spravoval odtrh kladívka tak už mi nechytal
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 19:15
Jméno: Have
IP: uživatel19
 ok
Datum: 08. července 2009 19:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přesně tak, jakmile pohneš i nepatrně s odtrhem, tak se ti rozhodí předstih.
Datum: 29. června 2009 15:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Udělej znovu předstih.
Datum: 29. června 2009 11:37
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši jak mám udělat na simsonu aby když pustim plyn tak aby mi to nechcíplo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:42
 na plinovy bowden je nastavovaci srob a stym mozes nastavit volnobech
Datum: 28. června 2009 20:42
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 ZDAREC DRACI.DELAM PREDSTIH NA CZ 175 SKUTR.KDYZ MAM PIST UPLNE NA HORNI UVRATI KOLIK MA BYT VZDALENOST MEZI KONTAKTY PRERUSOVACE?POTOM OTACIM ZPET O 4MM OD HORNI UVRATE A VZDALENOST BY MELA BYT 0,05 MM.DELAM TO SPRAVNE?DIKY MOC ZA VASE VSECHNY DOSAVADNI RADY.POMALU TO DAVAM DIKY VAM DO KUPY.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 15:43
 V HÚ bys měl mít vzdálenost 0,4 mm, potom pomalu otáčej rotorem proti směru otáčení motoru, když ti měrka ukáže, že píst ti klesl o 3,9 mm, musí ti kontakty sepnout, resp. měl bys tam mít mezeru na cigaretový papírek, tj. těch 0,05 mm,pokud ti spíná kontakt jinde, pootočíš destičkou přerušovače a celé nastavování zopakuješ zkontroluješ znova mezeru v HÚ, tedy těch 0,4 mm, ... chce to hodně trpělivosti, na tom jak to nastavíš hodně záleží, někdy bývá problém v prohnuté základové desce, takže se stává, že všechno perfektně nastavíš, utáhneš a je to v háji...Mám ČZ 175/487 a taky jsem s tím pěkně bojoval... Upravená verze návodu, trochu jsem se v tom zamotal i já sám :o))
Datum: 28. června 2009 15:43
 V HÚ bys měl mít vzdálenost 0,4 mm, potom pomalu otáčej rotorem proti směru otáčení motoru, když ti měrka ukáže, že píst ti klesl o 3,9 mm, musí ti kontakty sepnout, resp. měl bys tam mít mezeru na cigaretový papírek, tj. těch 0,05 mm, zkontroluješ potom znova mezeru v HÚ, tedy těch 0,4 mm, pokud tam není, pootočíš destičkou přerušovače a celé nastavování zopakuješ... chce to hodně trpělivosti, na tom jak to nastavíš hodně záleží, někdy bývá problém v prohnuté základové desce, takže se stává, že všechno perfektně nastavíš, utáhneš a je to v háji...Mám ČZ 175/487 a taky jsem s tím pěkně bojoval...
Datum: 28. června 2009 15:33
Jméno: tomáššš
IP: uživatel5546
 caw,jak se steluje predstih? vubec jsem nepochopil jak se to dela . prosim napiste detailne jak to se po sobe ty kroky .dikyyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:28
Datum: 02. července 2009 10:28
 Velký souhlas s FADA®. Akorát ta horní úvrať by mělo být 3mm. Aspoň vždy jsem to na tuto hodnotu šteloval.
Datum: 02. července 2009 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel6515
 dobre popsane....jen bych opravil,ze hodnota 4mm predstihu je pro čízu....fichtly maj 1.9-1.6mm a parezy skoro 3mm predstihu....no proste predstih kazdyho stroje si musis najit......
Datum: 28. června 2009 16:23
 V HÚ bys měl mít vzdálenost 0,4 mm, potom pomalu otáčej rotorem proti směru otáčení motoru, když ti měrka ukáže, že píst ti klesl o 3,9 mm, musí ti kontakty sepnout, resp. měl bys tam mít mezeru na cigaretový papírek, tj. těch 0,05 mm,pokud ti spíná kontakt jinde, pootočíš destičkou přerušovače a celé nastavování zopakuješ zkontroluješ znova mezeru v HÚ, tedy těch 0,4 mm, ... chce to hodně trpělivosti, na tom jak to nastavíš hodně záleží, někdy bývá problém v prohnuté základové desce, takže se stává, že všechno perfektně nastavíš, utáhneš a je to v háji...Mám ČZ 175/487 a taky jsem s tím pěkně bojoval...
Datum: 28. června 2009 15:43
 čau je pravda že jestli dám do pionýra předstih 2 mm tak se to časem zmenší že se píst zakarbonuje a taky že když tam dáme tu hlavu tak se to zmáčkne a trošku se ten předstim zmenší je to pravda
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 9:01
 ne
Datum: 29. června 2009 9:01
 kolik ma byt předstih na jawě 175/356
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 15:53
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_175_typ_356/popis/kyvacka  tam je dole
Datum: 26. června 2009 15:53
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Předstih má být 4 mm.
Datum: 26. června 2009 14:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel6478
 Caute fichtlari.Na mustangu jsem prehodil motor a ten motor ma tah as ve velkych otackach nevite cim to je?s tim starym jsem jezdil kopec o stoupani skoro 40° na dvojku a ted ho musim jezdit na 1cku s tim vymenenym motorem nevite cim to muze byt?A kdyz s na ten kopec rozjedu tak po 50ti metrech to ztrati tah a musim jet na jednicku.Mam tam origo rozetu a 11z sekundarko
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel6478
 Neboj do krize
Datum: 23. června 2009 20:41
 taky zaleží jaks postupoval při utahování matek
Datum: 23. června 2009 16:35
Jméno: Fogi
IP: uživatel6478
 mozna to bude netesnici hlavou protoze jak sem sundaval hlavu kvuli predstihu a pak jsem ji daval spatky a utahl ji tak skrz valec a hlavu slo videt svetlo a pak jsem to jeste vice dorval tak uz neslo videt nic ale to je opravdu na byka utahle mel sem strach ta se to neprotoci v tom hluniku
Datum: 23. června 2009 16:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel6478
 No never auta tam jezdi na 1cku a lepsi na 2jku
Datum: 23. června 2009 16:23
 těch 40° ti nevěřím.. to je skoro 100% stoupaní (jestli je 45° rovno 100% stoupání).. Jinak to může být zpusobeno tím, že ten válec je vyběhanej a nebo ten motor, co si tam dal teď, nemá takovou kompresy (mensi pocet krouzku, spatne tesnici hlava...) a proto jede až ve vysokejch
Datum: 23. června 2009 15:26
 Zdarec chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte přoč mi čz 175/477 začne táhnout až ve vyšších otáčkách??Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 6:30
Jméno: Mcerovsky
IP: uživatel3088
 A to je teda normální že se ze spoda dusí???
Datum: 21. června 2009 6:30
 protože je to vysokotáčkový motor
Datum: 20. června 2009 14:02
 Protože je vysokootáčková...
Datum: 20. června 2009 14:00
 Zdarec potřeboval bych poradit jak nejlíp seštelovat předstih u jawy mustang zatím děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:32
 a nevyfotil by mi to někdo jak to má bejt a neposlal na email ja to uz delam 14 dni a porad mi to nejde
Datum: 20. června 2009 23:32
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Záleží jak chceš být přesný.Dobrý mustang pojede i když bude předstih v rozmezí 1,3-2,5 mm.To je moje zkušenost.
Datum: 20. června 2009 19:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci tak jsem se podival na prectich byl asi velkej tak jsem ho podle oka zmensil a on byl 0,9  a ja ze to studeny vynechava a nejede vic nez 60 a prestal tahnout tak jsem nasteloval asi na 1,4 a uz jde dobre ma hnedka jiny zvuk a jede uplne jinak. Zejtra je u Hostinyho zavod 50 tek jenze chtej smejdi 200 zado ze pojedu tak ze na ne ser.. Jenom nechapu ze stim malim prectihem to hodne tocilo. A uz to prestva blbnout stim ze se to nechtelo roztocit uz to chyta i tepli bez plynu na hned a svicka ma nadherne cihlovou barvu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 19:38
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stando tak jsem sahl na prectich  zmensil jsemho jenze nevim kolik je nemel jsem u sebe nic namereni tak jenom od oka neni tam moc asi jako doporucuje vyrobce a hnedka to tahne lip do kopcu uz si davam vic kopcu za 3 a zrovna tak to jde dootacek
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 vsak v poradku.....hlavni je jestli to dobre jede .......ja treba tocim predstih porad co nejvic doleva(zvetsuju) a furt to jede lip a lip....kdyby bylo este kam tocit,tak bych to natocil tak doleva,az by to začalo klepat
Datum: 18. června 2009 19:59
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Zdarec chlapi , popr. holky , potrebuju poradit , pincek mi za studena chytne na 1 , a jak se du projet a zdechnu ho tak nenaskoci dik za kazdy tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 18:42
 No tohle to může taky dělat kondenzátor, mě to dělal u ČZ 175
Datum: 17. června 2009 18:42
 No tohle to může taky dělat kondenzátor, mě to dělal u ČZ 175
Datum: 17. června 2009 18:42
 Tohle mi dřív dělal jeden mustang. Chytnul napoprvé i rukou, ať byla zima nebo vedro. Jak byl motor teplej tk to nechytlo jinak než roztlačením (krátkým).Pořád jsem řešil svíčky a nakonec všechno vyřešila výměna gufer. za dva měsíce sem našetřil na go motoru a chodil jak blázen.
Datum: 17. června 2009 17:36
|



|