česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  31  32  33  34  35  36  37  38  39  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel5353    
Zdar když na mustangovy vyměnuji kondenzátor musím stelovat předstih a odtrh? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
když vyměnuješ kondík tak přece nehýbáš ani s odtrhem ani s předstihem ale každopádně můžeš obojí zkontrolovat
 
 
Datum: 05. července 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je těžké dat zapalováná z miniybajka do fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Domte      E-mail:      IP: uživatel779    
 
 
Datum: 04. července 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel5335    
caw jenco kde si zohnal to zapalovanie s minibajka?a kolko si zan dal?
 
 
Datum: 04. července 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oryginal rotor vázi 500 +/- g
 
 
Datum: 04. července 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak celi rotor vázi 240 +/- gramov,,,a le ked odsustruzis ten propelerovy cast bude vázit menej ako 200gramov,okolo 170 +/- takze podla mna je to dobry tuning:-)
 
 
Datum: 04. července 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vobec neni to tazké :-) hlavne preto lebo rotor pasuje na klukovku pionyra :-) ale aj stator neni také tezké na to dat :-) tu nájdev o tom fotky http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp
 
 
Datum: 04. července 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně je to blbost.....fíkus je nejlepší oreginál.....
 
 
Datum: 04. července 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: berťa      IP: uživatel3258    
zdar. NA JAWE MOSQUITO SE TO PŘI JEDNIČCE DUSÍ ,PORADTE CO STIM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: berťa      IP: uživatel6574    
cus mas mosquito ??? ozvy se mi na e-mail potreboval bych par rad... dik
 
 
Datum: 05. července 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
Jestli jde normálně na volnoběh, tak tam jde málo benzínu.
 
 
Datum: 04. července 2009 8:21
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau chlapi prominte že to jsem dávám ..ale potřeboval bych vědět jak má být veliký předstih na hasičský stříkačce PPS-8 nevíte to někdo? kdyžtak mi odepište prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 1:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Už to přesně nepamatuji, ale myslím že tam byl motor Rotax 635, dvouválec dvoutakt.
 
 
Datum: 06. července 2009 1:54
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
ne děkuji máme jí kompletní jenže někdo rozházel předstih a strašně to střílí do sání už jsme zkoušeli to kolikrát seřizovat ale furt to střílí a blbne..
 
 
Datum: 04. července 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
zdravim prodám ti ji celou a funkční
 
 
Datum: 04. července 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zda mám problém, dělal jsem na jednom motoru GO. dal sem to do kupy magneto stejnou vačku všechno jak bylo stejny zapalovani, ještě jsem si udelal rysku před tim než sem to pulil v jake poloze je zapalování. Jenže ted nastal problem když otačim vačkou najdu si horní uvrat a v tu dobu by mněli kladivka byt uplně rozevřene, jenže oni sou furt usebe a začnou se otvirat až když se pist vrací a vtu dobu se šteluje předstih! takže je tam neco špatně. A když sem to skoušel roztlačet tak to parkrat pdlo a pak pšiklo do sání. dík za všechny rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 0:03
 
 
 
 
Jméno: Tedmen      IP: uživatel6560    
A taky může bejt ´´upálenej ten vymezovací plast u kladívka,, tak to potom neotvírá...Musí bejt mázlá vačka jinak když je to sichý tak se to ubrousí... už jsem kvůli tomu prošel :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2009 0:03
 
 
 
 
Jméno: NAPY      IP: uživatel3383    
Mno je i možný že jak nasazuješ na magneto ty cívky atd.... mno tak že si t pootočil špatně nejspíš budeš muset stím trošku pootočit ale nwm jak to máš natočený
 
 
Datum: 05. července 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel670    
Podle me mas spatne narazene magnto je tam na klinku ktery je v klice dyztak napis na mail
 
 
Datum: 03. července 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel5620    
Zdarec draci napsal byste mi někdo jak nastavujete předstih u s22 nebo s11 dělám to už snad po dvacátý a pořád to nejede bud to jenom střílí nebo to nastartuje ale jakmile hodim jedničku a chci se rozjet tak to chcípne stadik je po renovaci a jediný co je potřeba dodělat je předstih aby to jelo. Předem dik za všechny odpovědi moc mi to pomůže odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
co kdyz to neni prectihem, muze to delat i neco jinyho treba bordel v karbeci chuda smes nebo to nekde netesni
 
 
Datum: 02. července 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel5424    
Zdar, chtěl sem se zeptat jestli se může projevovat spatná svíčka tím, že když se motor zahreje tak ve vysokejch otackach nepatrně vynechava.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel jsem podobny problem ale nabyl jsem baterku a vsechno bylo dobry!ale newim u ceho to mas jestli u pincka tak to muze byt i ta svicka nebo spatnej odtrh skus se podivat na kabel od svicky jestli nejsou utrpany dratky kdyztak to serizni jinak newim!
 
 
Datum: 02. července 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Chtěl bych se zeptat. Nevíte kolik by mělo být na zapalování napětí na jednotlivých vynutích ? Mám novýho fichtla a potřebuju změřit odpoledne tak aspoň budu vědět. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Have      IP: uživatel19    
prosím vás moje 21 nechce mi chytat ale nevím proč předtím mě chytal ale jak jsem spravoval odtrh kladívka tak už mi nechytal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Have      IP: uživatel19    
ok
 
 
Datum: 08. července 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Přesně tak, jakmile pohneš i nepatrně s odtrhem, tak se ti rozhodí předstih.
 
 
Datum: 29. června 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Udělej znovu předstih.
 
 
Datum: 29. června 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus hoši jak mám udělat na simsonu aby když pustim plyn tak aby mi to nechcíplo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na plinovy bowden je nastavovaci srob a stym mozes nastavit volnobech
 
 
Datum: 28. června 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel5562    
ZDAREC DRACI.DELAM PREDSTIH NA CZ 175 SKUTR.KDYZ MAM PIST UPLNE NA HORNI UVRATI KOLIK MA BYT VZDALENOST MEZI KONTAKTY PRERUSOVACE?POTOM OTACIM ZPET O 4MM OD HORNI UVRATE A VZDALENOST BY MELA BYT 0,05 MM.DELAM TO SPRAVNE?DIKY MOC ZA VASE VSECHNY DOSAVADNI RADY.POMALU TO DAVAM DIKY VAM DO KUPY. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V HÚ bys měl mít vzdálenost 0,4 mm, potom pomalu otáčej rotorem proti směru otáčení motoru, když ti měrka ukáže, že píst ti klesl o 3,9 mm, musí ti kontakty sepnout, resp. měl bys tam mít mezeru na cigaretový papírek, tj. těch 0,05 mm,pokud ti spíná kontakt jinde, pootočíš destičkou přerušovače a celé nastavování zopakuješ zkontroluješ znova mezeru v HÚ, tedy těch 0,4 mm, ... chce to hodně trpělivosti, na tom jak to nastavíš hodně záleží, někdy bývá problém v prohnuté základové desce, takže se stává, že všechno perfektně nastavíš, utáhneš a je to v háji...Mám ČZ 175/487 a taky jsem s tím pěkně bojoval... Upravená verze návodu, trochu jsem se v tom zamotal i já sám :o))
 
 
Datum: 28. června 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: fada      E-mail:      IP: uživatel6224    
V HÚ bys měl mít vzdálenost 0,4 mm, potom pomalu otáčej rotorem proti směru otáčení motoru, když ti měrka ukáže, že píst ti klesl o 3,9 mm, musí ti kontakty sepnout, resp. měl bys tam mít mezeru na cigaretový papírek, tj. těch 0,05 mm, zkontroluješ potom znova mezeru v HÚ, tedy těch 0,4 mm, pokud tam není, pootočíš destičkou přerušovače a celé nastavování zopakuješ... chce to hodně trpělivosti, na tom jak to nastavíš hodně záleží, někdy bývá problém v prohnuté základové desce, takže se stává, že všechno perfektně nastavíš, utáhneš a je to v háji...Mám ČZ 175/487 a taky jsem s tím pěkně bojoval...
 
 
Datum: 28. června 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: tomáššš      IP: uživatel5546    
caw,jak se steluje predstih? vubec jsem nepochopil jak se to dela . prosim napiste detailne jak to se po sobe ty kroky .dikyyyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu jsem ješě něco našel ale nečetl jsme tak nevím http://www.jawa-50.wgz.cz/predstih-a-odtrh/nastaveni-predstihu-s-pomoci.html
 
 
Datum: 02. července 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Velký souhlas s FADA®. Akorát ta horní úvrať by mělo být 3mm. Aspoň vždy jsem to na tuto hodnotu šteloval.
 
 
Datum: 02. července 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6515    
dobre popsane....jen bych opravil,ze hodnota 4mm predstihu je pro čízu....fichtly maj 1.9-1.6mm a parezy skoro 3mm predstihu....no proste predstih kazdyho stroje si musis najit......
 
 
Datum: 28. června 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V HÚ bys měl mít vzdálenost 0,4 mm, potom pomalu otáčej rotorem proti směru otáčení motoru, když ti měrka ukáže, že píst ti klesl o 3,9 mm, musí ti kontakty sepnout, resp. měl bys tam mít mezeru na cigaretový papírek, tj. těch 0,05 mm,pokud ti spíná kontakt jinde, pootočíš destičkou přerušovače a celé nastavování zopakuješ zkontroluješ znova mezeru v HÚ, tedy těch 0,4 mm, ... chce to hodně trpělivosti, na tom jak to nastavíš hodně záleží, někdy bývá problém v prohnuté základové desce, takže se stává, že všechno perfektně nastavíš, utáhneš a je to v háji...Mám ČZ 175/487 a taky jsem s tím pěkně bojoval...
 
 
Datum: 28. června 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čau je pravda že jestli dám do pionýra předstih 2 mm tak se to časem zmenší že se píst zakarbonuje a taky že když tam dáme tu hlavu tak se to zmáčkne a trošku se ten předstim zmenší je to pravda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 29. června 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kolik ma byt předstih na jawě 175/356 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_175_typ_356/popis/kyvacka :-) tam je dole :-)
 
 
Datum: 26. června 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Předstih má být 4 mm.
 
 
Datum: 26. června 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel6478    
Caute fichtlari.Na mustangu jsem prehodil motor a ten motor ma tah as ve velkych otackach nevite cim to je?s tim starym jsem jezdil kopec o stoupani skoro 40° na dvojku a ted ho musim jezdit na 1cku s tim vymenenym motorem nevite cim to muze byt?A kdyz s na ten kopec rozjedu tak po 50ti metrech to ztrati tah a musim jet na jednicku.Mam tam origo rozetu a 11z sekundarko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel6478    
Neboj do krize
 
 
Datum: 23. června 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: paja1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky zaleží jaks postupoval při utahování matek :-)
 
 
Datum: 23. června 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel6478    
mozna to bude netesnici hlavou protoze jak sem sundaval hlavu kvuli predstihu a pak jsem ji daval spatky a utahl ji tak skrz valec a hlavu slo videt svetlo a pak jsem to jeste vice dorval tak uz neslo videt nic ale to je opravdu na byka utahle mel sem strach ta se to neprotoci v tom hluniku
 
 
Datum: 23. června 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel6478    
No never auta tam jezdi na 1cku a lepsi na 2jku
 
 
Datum: 23. června 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těch 40° ti nevěřím.. to je skoro 100% stoupaní (jestli je 45° rovno 100% stoupání).. Jinak to může být zpusobeno tím, že ten válec je vyběhanej a nebo ten motor, co si tam dal teď, nemá takovou kompresy (mensi pocet krouzku, spatne tesnici hlava...) a proto jede až ve vysokejch
 
 
Datum: 23. června 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte přoč mi čz 175/477 začne táhnout až ve vyšších otáčkách??Díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 6:30
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky      IP: uživatel3088    
A to je teda normální že se ze spoda dusí???
 
 
Datum: 21. června 2009 6:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože je to vysokotáčkový motor
 
 
Datum: 20. června 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože je vysokootáčková...
 
 
Datum: 20. června 2009 14:00
 
 
 
 
Jméno: Michaldrak      E-mail:      IP: uživatel1089    
Zdarec potřeboval bych poradit jak nejlíp seštelovat předstih u jawy mustang zatím děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel1089    
a nevyfotil by mi to někdo jak to má bejt a neposlal na email ja to uz delam 14 dni a porad mi to nejde
 
 
Datum: 20. června 2009 23:32
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Záleží jak chceš být přesný.Dobrý mustang pojede i když bude předstih v rozmezí 1,3-2,5 mm.To je moje zkušenost.
 
 
Datum: 20. června 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci tak jsem se podival na prectich byl asi velkej tak jsem ho podle oka zmensil a on byl 0,9 :-D a ja ze to studeny vynechava a nejede vic nez 60 a prestal tahnout tak jsem nasteloval asi na 1,4 a uz jde dobre ma hnedka jiny zvuk a jede uplne jinak. Zejtra je u Hostinyho zavod 50 tek jenze chtej smejdi 200 zado ze pojedu tak ze na ne ser.. Jenom nechapu ze stim malim prectihem to hodne tocilo. A uz to prestva blbnout stim ze se to nechtelo roztocit uz to chyta i tepli bez plynu na hned a svicka ma nadherne cihlovou barvu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stando tak jsem sahl na prectich :-D zmensil jsemho jenze nevim kolik je nemel jsem u sebe nic namereni tak jenom od oka neni tam moc asi jako doporucuje vyrobce a hnedka to tahne lip do kopcu uz si davam vic kopcu za 3 a zrovna tak to jde dootacek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6424    
vsak v poradku.....hlavni je jestli to dobre jede .......ja treba tocim predstih porad co nejvic doleva(zvetsuju) a furt to jede lip a lip....kdyby bylo este kam tocit,tak bych to natocil tak doleva,az by to začalo klepat:-D
 
 
Datum: 18. června 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
Zdarec chlapi , popr. holky , potrebuju poradit , pincek mi za studena chytne na 1 , a jak se du projet a zdechnu ho tak nenaskoci dik za kazdy tip. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Cap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tohle to může taky dělat kondenzátor, mě to dělal u ČZ 175
 
 
Datum: 17. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Cap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tohle to může taky dělat kondenzátor, mě to dělal u ČZ 175
 
 
Datum: 17. června 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi dřív dělal jeden mustang. Chytnul napoprvé i rukou, ať byla zima nebo vedro. Jak byl motor teplej tk to nechytlo jinak než roztlačením (krátkým).Pořád jsem řešil svíčky a nakonec všechno vyřešila výměna gufer. za dva měsíce sem našetřil na go motoru a chodil jak blázen.
 
 
Datum: 17. června 2009 17:36
 
<  31  32  33  34  35  36  37  38  39  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:36:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu