Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čuste hoši... myslíte, že když mi fochtl střílí ze sání, tak to bude předstih a ještě když střelí, a to porádně  , tak to z toho sání jakoby kouří a vůbec to nejde a ajkoby se to dusí .... Víte sem si říkal, o výkendu má bejt pěkně, tak že bych ho trochu dal do kupy, vše je f poho, jenom zohle mě trápí  . Díky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 19:58
Jméno: Pétan
IP: uživatel6291
 Jeto divné jestli dá víc směsi nebo mín to kravina myslím že je to předstich kdyžtak ho napište jak má být.
Datum: 03. června 2009 19:58
Jméno: Pétan
IP: uživatel6291
 Jeto divné jestli dá víc směsi nebo mín to kravina myslím že je to předstich kdyžtak ho napište jak má být.
Datum: 03. června 2009 19:48
 když střílí do sání přidej směs když ti bude střílet do výfuku tak zase směsi uber
Datum: 07. dubna 2009 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel5653
 prosimte dej tam aspon 1.6-1.7 predstih......neposlouchej fikuse......to je moc malý to co pise......a skontroluj svicku.....tohle muze delat jen blba svicka.....ale v extremnim pripadu to muze bejt i totalne ucpanej vejfuk......
Datum: 30. března 2009 21:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sesteluj zapalovani tak jak je v prirucce odtrch 0,4 a prectich tak 1,3 a neuskodi kdyz vycistis vejfuk a vporadne utesnis ke kolinku a kolinko k valci hlavne nestrhni srouby
Datum: 30. března 2009 20:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci kdyz u fichtla dam neutral a necham bez plynu tak to nekdy chcipne nebo uz skoro chcipne tak pridam plyn a misto toho aby se roztocil tak se chvili se mu nechce a pak se roztoci, muze to bejt prectihem nebo este necim jinym?? myslim jestli neni moc velkej prectich a kdyz ho roztlacim tak asi 3m nez chyti a pak este chvili trva nez se rozebehne ale jezdi pekne je po GO kdyz pridam plyn tak se rozjede a do kopce tahne slusne na trojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel5653
 jo je to predstih.....jak si psal tu hodnotu 1.3mm tak to je strasne malo........dej jak sem psal....minimalne 1.6-1.7mm.....nebojte se velkyho predstihu.......ono i tech 1.9 je dobry......ted mi frikulin prekecal at skusim este pridat na predstihu....muzu tam ted mit tak 2mm a suprove drzi volnobeh,jde pekne odspoda a hlavne sem na tom odladil konecne vejfuk,takze je to OK......
Datum: 30. března 2009 21:28
Jméno: kahisek
IP: uživatel5651
 zdarvim..pls mam dotaz(dost trapny)..xD..jk se nastavuje predstih a kde?xDdik moc za odpoved zatim..xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 19:40
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Anebo jsem zapomnel do vyhledavaci okynka v pokecu napis Predstih a ono ti to najde milion dotazu.
Datum: 30. března 2009 19:40
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdar,trapny to jeste neni(horsi by bylo kdyby ses ptal kde je motor,predni kolo apod.) Nastaveni predstihu delas na zapalovani a to tim ze najedes do horni uvrate nastavis tam odtrh pak se trosku vratis o1,6 a nastavis predstih (tohle je jenom hruba rada)Protoze se mi nechce psat jinak presny navod najdes na http://www.jawa-50.cz mozna je to i tady na fichtl krami ve FAQ nvm hledej Net je toho zahlcenej
Datum: 30. března 2009 19:40
 caute panove prosim vas vedel by mi niekto poradit z pionierom 20 ked je studeni motor tak startne na supa ale ako sa tohreje tak ani za nic musim ho tlacit nevie niekto poradit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 19:04
 ahoj steve pocuj vybrus som nerobil ale skusim to naklonit nma tu stranu ze co to urobi ci to startne ale dakujem za radu
Datum: 29. března 2009 19:04
 tak todlec me delavalo presne taky takze wim o cem mluvis, svickou jsem to taky resil a v pocatecni fazi to nemelo vyznam, hned vysvetlim proc...mas motor po vybrusu, menil si pist nebo krouzky? pokud ano tak je to normalni, obvzlaste u toho vybrusu, zajizdej a az bude mit trochu vetsi vule tak to pujde i za tepla samo  tez mi to delavalo a jak si to vzdycky sedne a trochu to ozije tak je po problemu...jinak to muze byt taky olejem z prevodovky, u nekterych fiku to dela pernamentne, da se tomu za tepla pomoct - naklopis to na stranu a pak to nakopnes, necupuj to! u tepleho to nesmis delat, to pak jeste zaroven uchcijes...nic jineho me momentalne nenapada, takze dej vedet jak to s tim mas...
Datum: 28. března 2009 17:31
Jméno: ,hdg
IP: uživatel5336
 maš studenou svičku kup si teplou a budeto startovat lip
Datum: 28. března 2009 11:01
 Zdravím... chtěl bych se zeptat na kolik nastavujete mm nastavujete, aby se otviralo kladivko před horní úvratí, nastavil jsem 1,5mm a fichtl de nakopnout, jede ale hodně vynechává. nevíte někdo, čím by to mohlo být?? Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 6:40
 kladivko sem daval vcera nove
Datum: 28. března 2009 6:40
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 fikusy ty ses lama a proto ti to furt jede tak blbe........davej sakra víc.....vynechava ti to kvuli spatnymu kladivku(pravdepodobne..)
Datum: 27. března 2009 23:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  ses lama pri horni uvrati si vem merku 0,4 mm a nastav to co nejpresneji muzes dat klidne 0,35 a prectich 1,2-1,5 davam prednost tomu mensimu
Datum: 27. března 2009 19:41
 Draci mám dotaz seřizoval jsem fíka a pokoušel jse seřídit předstich (podle doporučení), zkoušel jsem nastavit kladívka na 0,4 mm a předstich okolo 1,3-1,9 před HU a fík nic ani neškytl. Postupném zkoušení jsem dospěl na kladívka 0,8 mm a předstich 3,70 mm před HU fík běží a bobře startuje (na fíka relativně dobře) akorát při plném plynu po 20 vteřińách se začne dusit a za 5 vteřin na to chcípne, pochvilce jde bez problému nastartovat (je možné že to stím nesouvisí). Před tím než jsem ho štěloval tak jsem dělal generálku motoru a původní nastavení bylo 0,8 kladívka a předstich 3,70 mm. Je to vůbec možné???\r\nDěkuji za kazdou zprávu.\r\nBenda
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 16:52
 0,4-0,5 (nedavno tu negdo rikal ze je to tloustka krabice od mlika pokud nemas jinak jak to zmerit) mm v HU cili gdyz je nejvic otevreny...
Datum: 27. března 2009 16:52
 Jo to jasný ale kolik má být
Datum: 27. března 2009 15:59
 Odtrh se měří v horní úvrati.
Datum: 27. března 2009 9:14
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 jesus marja vole to sou hlasky jak hovado me se libi jak to jede mekce lol bavi vas nekoho jezdit na fekalu do kopce 40 jak stara baba na fichtla dej to nejlepsi co si muzes doprat nejlepsi predstih je 1,6- 1,9 jinam ani prd probrus karbec na 18 mm udelej do vlozky kanaly rozbrusem jako to ma babetta a ja a podkovu mezi sestrvaky a pojede jak svine ale ten karbec vam da hodne
Datum: 27. března 2009 8:02
 Draci zapalování je nové včetně vačky a kladívek, motor je mustang, předstich jsem měřil šuplérou skrs díru na svíšku (do žeber hlavy jsem si vložil šroub a šupléru opřel o šroub a o závit svíčky) najej jsem si na HU a pak sjel zpět do polohy kdy mi sepne kontakt na kladívku. Jaká je vlastně hodnota nastavení kladívek je to 0,4 mm v maximální poloze vačky ???Dík
Datum: 27. března 2009 6:59
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 hele ja osobne predstih nenastavuju ani ve stupních ani v milimetrech,ale proste od oka,podle chodu motoru a podle toho jak to jede......este sem nikdy nevzal supleru...... vseobecne vim ze na fichtla se udava 1.6-1.9,ale me to nezajima.....v hodpode zas rikaj 1.5mm,v knize zase pisou 1.35 a ja to mrd..m....neco tam nacpu,kdyz to kope,pootocim nazpatk doprava....blbe chyta pootocim doleva a nekde mezitim je idealni hodnota....projedu to a vidim........nejaky tabelovany hodnoty....jdete s tim nekam
Datum: 26. března 2009 21:34
 si myslim ze bud to rikas blbe nebo to mam blbe ja - je pravda ze parezy maj nizsi kompresi a proto by mely mit vetsi predstih, ale pokud tam fichtl startuje lip s mensim predstihem nez s vetsim! mensi predstih - motor jeste zacina zapalovat smes a cim vetsi, tim vyssi otacky aby se energie zapalene smesi lepe vyuzila, takze pokud to dobre rikam tak cim mensi otacky- mensi predsti a nahoru se zvetsuje, na start je tedy idelani maly predstih...jinak na mustafu i 21 (20 tez ale tam se to moc netvrdi, newim proc) se predstih serizuje v rozmezi 1,2-1,5 mm, rika se ze nejlepsi predstih (newim jak na to panove z Jawy prisli ale proc ne) je 1,35 mm pred HU, je to napsane i v te knizce Jawa 50 Pionyr od Wohlmuta (pardon pokud jsme mu zkomolil jmeno, nebylo to umyslne)...jinak lital jsem s nastavenim 2mm pred Hu (to tam byl trikrouzkovy pist a byl to drzak, 65 km/h vic nejel ale tu samou rychlost mel i po rovince s dvema lidma, je to divny ale je to tak, mohlo to byt vice vecma), lital jsem na 1,2 mm, lital jsem i na 1,3mm, ted tam mam zrovna zas 1,3 mm a nemuzu si ztezovat...starty perfektni, do 75 km/h bez problemu (jeste s origo hlavou)...jinak k dotazu - newim jak si to meril ale todlec je docela dost, zalezi jestli si to meril se sundanou hlavou, jaky je to typ a taky jestli nemas posunutou vacku, to byva caste pac kolicek se vzdy negde ztrati a ta vacka se po nejakym puleni motoru nasadi jinak nez zarezama presne k sobe na vacce a rotoru...este jedna poznamka - 21 se serizovala v rozmezi 1,6-1,9 mm pred HU a nova 21 (taky newim proc a jak na to pak prisli ale me stimhle nastavenim 21 z roku 75 funguje) ma mit to v rozmezi 1,2-1,5 mm pred HU...se zvedavy na reakce
Datum: 26. března 2009 18:38
 frkuline, ty se prober. Nikdo tu nemluví o závodním. Já šteluju na 1,4 mm a líbí se mi, že to má měkkej chod.
Datum: 26. března 2009 18:30
 U mustangů 1,5mm předstih....? Stando kurva prober se...!!!!! Závodní předstih jezdim nejmíň 1,6mm aby to aspoň trochu mělo spodek....1,5mm.....půjde to blbě startovat sice se to vytočí vejš ale spodek to ztratí....! Na sériovku předstih 1,8-1,9 pařez má větší protože má malou kompresy....
Datum: 26. března 2009 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel3084
 hele a meris to od hrany valce a nebo od diry na svicku??? to by pak odpovidalo.....to ze ti to jede jen na velky hodnoty odtrhu muze spusobovat ojetá a nebo šmajdavá a nebo presazená vačka........jinak u mustangů se dava predstih 1.5mm, u 21 trikrouzkovy se davalo 1.7mm u 05 zhruba 2mm a u pareza tak 2.5mm.....ale je to individulani a maj na to vliv vsemožný vůle....
Datum: 26. března 2009 17:30
 co to máš za motor? u typu 550 a 555 je předstih asi 3mm před hů
Datum: 26. března 2009 17:06
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 cus hosi prosimvas jak mam dat zapalko z fika do ČZ 175!jinak dik za kazdou odpoved!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 14:46
Jméno: kokys
IP: uživatel1337
 snaz se Jiří
Datum: 23. března 2009 14:46
 musis tam dat takovej mezikus da se budto vyrobit treba na soustruhu, nebo staci vzit pas plechu asi 5 a jednou omotat kolem statoru a nekdy se musi udelat vetsi kuzel v magnetu
Datum: 18. března 2009 13:53
 Ahoj, mám dotaz, sice takovej pro vás zkušenější blbej, ale od toho tu ty sstránky jsou, nevím co je to řepdstih, vím že odth je "mezera" mezi přerušovači kladívka, ale nevím co je předstih.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 21:10
 °no koukni se do FAQ, tam je to aj vysvetleny jak to seridit a co dela gdyz je moc velkej/malej...jen bych este podotkl ze se tim da regulovat estli pujde vic do sily nebo do otacek, ze i ruzne typy pinu mely ruzne druhy predstihu (jawa 21-23 mely 1,3-1,5mm a parezy mely treba 2,7-3,0 mm) atd atd...
Datum: 17. března 2009 21:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 predstih je ,,moment´´ kdy ti svicka hodi jiskru....a u kazeho typu motorek je to jinak napr. jawa 21 v momente kdy je pist 1,6-1,9mm pred horni uvrati tak ti hodi jiskru a zapali stlacenou smes. u CZ mam 3,5mm pred HU..newim zda si to pochopil.. ale ja nathle vysvetleni moc nejsem  zdravim..!
Datum: 16. března 2009 21:30
 Tedy jednoduše řečeno vzdálenost před horní úvratí, kdy má svíčka zapálit směs.
Datum: 16. března 2009 21:28
 Předstih je doba/vzdálenost před dosažením horní úvrati pístu (tedy, kdy je nejvíce vysunut nahoru/dopředu), kdy má svíčka zajiskřit tak, aby byla detonace co nejúčinější. TJ. svíčka nejiskří v horní úvrati, ale kousíček před jejím dosažením = předstih. Různé motocykly mají různé hodnoty předstihu, tak jak to zadal výrobce.
Datum: 16. března 2009 21:27
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 čau draci musí se nějak měnit předstih když mám sníženou hlavu?dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 20:28
 Lehce pod 2mm. 1,8-1,9mm....
Datum: 16. března 2009 20:28
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau potřebuji radu mam jawu 555 a před 3 měsici sem s ni jezdil a pak sem ji dal do garaže a stala tam až do ted dnes sem ji chtel vyskoušet a hazi jiskru a benal teče ale nechce chyt nout a pred 3 měsici jela nevite co stim je
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 17:12
Jméno: Trivate
IP: uživatel5455
 Ahoj mě se to taky stalo jestli máš svíčku Brisknn14až17c tak tam dej 19 a pak to zkuz rozjet.
Datum: 14. března 2009 17:12
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 trochu to fouka pod valcem a pod karbecem
Datum: 14. března 2009 13:21
 zkouset tlacit a tlacit...jinak vymenit svici (to dela zazraky), ten kondik je tez moznej ale to by bud nehazelo jiskru vubec nebo by vynechavala, prenastavit predstih, odtrh, pokud je tam starej benal tak dat novej, je moznost ze se ti blbe promichal olej v nadrzi (pokud to lejes primo do nadrze) a usadil se ti vespod, tim ti bud zasral kohoutek (ale pokud tece tak ne) a nebo proste cuca jenom ten olej, to pak nejede to je jasny...taky mozna sla do haje gufera, zacal ti negde prisavat falesnej vzduch, zanesly se ti trysky v karbenatku atd atd, chce to secko projit...
Datum: 14. března 2009 9:50
Jméno: _buben
IP: uživatel770
 muze to bejt kondenzator...
Datum: 14. března 2009 8:51
 Zkusil si to poradne rozžduchat....Když to tak dlouho stalo tak by to chtelo poradne rozžduchat....
Datum: 13. března 2009 22:25
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi, u mého stadiona když točím šlapátkama svíčka pěkně háže jiskru ale mezi kladívkama pořád je jiskra a je pomalu větší jak ta na né svíčce je to normální , nebo nezmenšuje to nějak jiskru na svíčce díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 21:22
 vyměň kondenzátor
Datum: 13. března 2009 21:22
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau u vačky jak je ten plišek s tema polstařkama tak ten jeden mam sjetej plisek se mi dotyka vačky vadi to něčemu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:52
 sjetej plisek na tom mazatku u vacky nebo na kladivku...pokud ta mala odrazka na kladivku kera se opira o vacku (rika se tomu tusim pertinax na kladivku) je sjeta tak to vadi, malo se mazala vacka, obrousila pertinax a to kladivko je na vyhozeni, vymen za nove...pokud mas sjetej ten plisek a ten polstarek tak ani ne, trochu to vic k vacce pritlac, namaz olejem a jezdi dal, pokud ten polstarek je hodne uz vyltaceny tak bud koupit novy nebo staci tam dat nejakou nahrazku...
Datum: 11. března 2009 20:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkraccuješ tim životnost vačky......
Datum: 11. března 2009 20:49
Jméno: petr
IP: uživatel4167
 Zdarec to se dělá do horní nebo dolní uvratě? odepistě prosím!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 15:43
Jméno: petr
IP: uživatel4167
 ano ok díky
Datum: 11. března 2009 15:43
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jestli myslíš předstih, tak od horní úvratě
Datum: 11. března 2009 15:42
 Ahoj. Potreboval by som poradit. Vždy ked idem na Fichtli tak sa mi po jazde vždy rošteluje predstih. Čo mi poradite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:01
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 znova ho sešteluj a dotahni poradne všechny šroubky
Datum: 11. března 2009 20:01
 Mě se sr.al odtrh a bylo to tim že ten plíšek u kladívka co ho má vracet zpět byl nakřivo myslím, a vždycky po nastartování mi to vyhodilo do jiný vzdálenosti a potom nechytal...
Datum: 11. března 2009 15:58
 No zaprve bych zkontroloval jestli pořádně dotahuješ ten šroub co drži kladivka... Pak jestli maš namazanou vačku..ten plstěny polštařek u ni..jinak zaklad je mi dobře dotáhlé všechny šrouby..
Datum: 11. března 2009 15:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 by mě zajímalo jaký dva šrouby držej magneto....... ale to ho snad napadne aby ten stator pořádně utáhl ne?
Datum: 11. března 2009 15:20
Jméno: mustaf
IP: uživatel2800
 nebo máš povolený ty dva šrouby co držej magneto
Datum: 11. března 2009 15:06
 je mozny ze se ti obrusuje pertinax na kladivku a tim se rozhodi i predstih,nebo mas v hajzlu loziska a proto to blbne
Datum: 11. března 2009 13:07
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau fichtl mi nehazi jiskru jen malo kdy kladivka maji spravnej odtrh ale nevim na jaké poloze ma byt to zapalovani
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 20:03
Datum: 09. března 2009 20:03
 Zapalování má být tak, jak zde: http://jawa20-21.websnadno.cz/zapalovani_nastav.jpg
Důležité je, aby měl zapalovací cívku dole vpravo, ne nahoře, jinak ti to nebude jiskřit (má zkušenost). Dále pak musíš mít cívku co nejblíže rotoru, ale tak aby ti rotor při otáčení o ní nedřel (rotor může být šišatý). Doporučuje se mezera tak 0,3mm (tloš´tka stěny pet lahve). Dále můžou být špatná kladívka (špinavá, opálená), kondenzátor, svíčka, indukční cívka, kabeláž, zapojení elektroinstalace...Začni u zapalování a postupuj dále a někdě chybu najdeš...
Datum: 09. března 2009 20:02
 zdar ještě jeden dotaz jak nějak domaa seřídim předstih kdyš nemám tu měrku dá se to seřídit třeba pomocí šuplery nebo tak nějak poraťte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:27
 normalne to serizuju podle suplery (jak jinak gdyz je hlava dole a potrebujes to nejpresneji zmerit)  ...tez me nenapada jina merka v tom rozmezi...
Datum: 08. března 2009 22:27
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 samozřejmě, stačí si to změřit, ale lepší je si najít něco o daných rozměrech, např.: nůž z odlamovacího nože = 0,4 mm, cigaretový papírek a alobal = 0,05 mm, 1,5 mm na předstih nevím co má  to se ale dá dobře měřit tou šuplerou narozdíl od škvíry 0,05 mm nebo 0,4 mm
Datum: 08. března 2009 19:40
Jméno: Luky
IP: uživatel3879
 čau lidi šteluju předstih na stadáku ale pořád to nějak nejde sem tam jednou dvakrát chytne a nic. tak jestli někdo ví jak to má být nastavené abyto šlapalo díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 15:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 09. března 2009 17:37
 1,35 je malo? je to prece v rozmezi 1,2 az 1,5...lital jsem i na 1,2 a proste na to sel, starty byly dobry to jo...tak fik se da seridit presne ale ne jednim predstihem serizovat secky, kazdej ma proste jinej ten predstih, kazdej je to jinej stroj, vlastne mas pravdu ale presne se seridit da, presne=tzn. kerej predstih mu nejlip vyhovuje a to se da udelat snad jen za pochodu...ale gdyz se proste trefis do toho vymezeni tak tim vubec nic nezkazis, ono taky zalezi na jaky otacky to chces, je jasny ze pri stejnym predstihu to pujde jinak od spodu a jinak ve spici (treba na 1,9 a neco byl proste problem se startovanim, to bud roztlacit nebo na to skakat stale dokola bez zastaveni nez see proste roztocil, na 1,2 zas startoval fakt dobre ale taky lital do nizsich otacek naz na ten velkej) takze pokud to radejc drzis v otackach tak dej vetsi, pokud koukas na spotrebu nebo si to jen tak vychutnavas a chces mit lepsi zatah od spodu tak das mensi...to taky zalezi jak si to nastelujes...naucil jsem se to nastelovat pres supleru na valci, pak to cely sesroubovat a za chodu pod 3/4 plynem to doladit do dokonalosti, pak krasne se nakopava a taky to dobre jede, na predstihu se da lecos ziskat, bohuzel ale i taky ztratit...jinak 1,35 mm je prumernej predstih, dobre to jede a taky to neni zadnej extrem...to si pak vyberes jestli ti pojede lip nizko nebo az ve spici, taky to zalezi na fichtlu jako takovem a na jeho stavu, neni to zadny markantni posun ale jak sem rekl, da se z toho tezit a rozdil tam je...obvykle staci gdyz to sestelujes abys to na startpace nakopl ale pokud chces aby to o malinko lip jelo tak si to proste sestelujes poradne...sou to jen me zkusenosti, treba se mi to za ty roky proste jen stale zda ale vyvodil jsem to ze zkusenosti...
Datum: 09. března 2009 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel5459
 a sme u toho.....jak vlastne nastavit spravnej predstih,kdyz nikdo nevi presne.....to pak nejde ani predstih nastavit presne..... hele me teda prijde 1.35 nejak málo....ale tak jestli to na to nekomu jezdi tak prosim......
Datum: 09. března 2009 12:05
 konkretni cislo? 1,35 mm pred HU (je to i psane v tej knizce JAWA 50 od Jiriho)...ale to je jedno pac kazdy fik ma jine proporce, proto je jasny ze jedno cislo nemuze nejlip vyhovet vsem fikum, proto se udava to rozpeti 1,2 az 1,5 (pac presne to tezko das a tak se mussis trefit aspon do toho rozpeti), jasny ze nejlepsi je pod 3/4 plynem za behu otacet magnetem ale ptal se na stelovani predstihu, proste normalni, tak sem mu poradil todlec, to je bezne odzkousene a litato, za behu to tezko bude delat gdyz to enumi ani normalne...jo jeto este na tu Jawu 21 aby nesteloval 1,35 negdo na parezovy...
Datum: 08. března 2009 20:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no ono asi žadné konkrétní číslo není... na co to jede, to tam nastavim
Datum: 08. března 2009 19:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 Hele kdyz ste takovy borci......kolik je teda spravnej predstih na J 21 v Ok stavu?? na nejaky odkazy vam kašlu......a nejaky intervali 1.2-1.5 a nebo 1.6-1.9 mi nezajimaj......chci cislo....jedno cislo
Datum: 08. března 2009 19:03
 nejde otacet statorem? estli mas starsi zapalko (od pareza po 05) tak jen otacis tou destickou na kerem sou kladivka, pokud mas uz novejsi (treba mustaf bo 21) tak otacis celym tim statorem (to je ta konstrukce co nese civky, kladivko, kontakt, kondik atd), u starsich povolis sroubek na tom plisku a pootocis a u novejsiho jsou dva sroubky kousek od konce statoru a drzej takovy trojuhelnikovy plisky kery to drzi...tim pak muzes pootacet a vlastne i menit predstih, poku tim nemuzes pootocit (coz je blby pac tak tezko predstih sestelujes gdyby bude mit stale stejnou nevhodnou hodnotu)...jo a tobe se otaci s magnetem? no tak to je tim ze ti magnet na rotoru pritahl stator, dal si je moc blizko k sobe a negde zas budes mit fugu, proste celej ten stator vem, vyndej ho a zandaj tak aby ti negde nedrel o rotor a proste seel na tom svym miste, pak se ti rotor bude tocit a stator ti bude stat na miste a predstih budes ladit zmenou polohy (pootocenim) toho statoru...parada ne?
Datum: 08. března 2009 17:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
Datum: 08. března 2009 16:13
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Jak tam steve píše že se má pootáčet statorem...to mi právě nejde...mě se to točí i s magnetem   ..tak nevim.--
Datum: 08. března 2009 15:21
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 08. března 2009 15:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Mno tak ve FAQ sem nic nenašel...nic tam totiž neni..  .  ....tk nevim
Datum: 08. března 2009 15:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 hh...já?...a všeználek....   dobrej vtip..  ..a do FAQ kouknu..dik
Datum: 08. března 2009 15:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zrovna ty? takový všeználek?  jukni se do FAQ
Datum: 08. března 2009 14:22
 Ahojte všichni, potřeboval bych radu. Mám jawu 350/364 a dělal jsem na ni elektriku dle schématu. Po seštelování předstihua odtrhu, jsem zjistil, že mi to vůbec nedává jiskru při prošlápnutí. Zkoušel jsem vytáhnout kabel z indučky (15) a při zapnutym klíčku se indučky dotknout a jiskru to hodilo, ale když jsem ho nasadil zpátky a prošlápl, tak zase nic. Podotýkám, že předstih a odtrh jsou fakt podle příručky.Trávím už nad tím 3 dny a nevím jestli jsou kondíky v háji, nebo co. Dával jsem tam věci, na kterých jsem loni jezdil bez problémů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 10:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jsou vodiče z cívky vedeny správně k přerušovačům ? Jestli vede z přerušovače pravého válce k cívce, která je funkční s pravým válcem ?
Datum: 08. března 2009 10:50
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 cau hosi potrebuju radu fichtl mi hazi jiskru ale nejede benzin tam jde,nikde to nefouka a svíčka nová
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 20:15
Jméno: Froggyc
IP: uživatel2406
 nebo prihni capicku u svicky na priblizne pul milimetru ... novy jak sou na sifony s tyrystorem tak tam maj vetsi mezeru a venku jiskru hodej a pod tlakem ne ..
Datum: 04. března 2009 20:15
Jméno: Pepa
IP: uživatel2260
 skus profouknout trysky jestli nejsou zanešený
Datum: 04. března 2009 19:12
 predstih,odtrh na roztlaceni si zkousel ?
Datum: 04. března 2009 18:47
|



|