|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: gutang
IP: uživatel3300
 cau chci se zeptat jak se projevuje neseštelovanej předstih díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2008 16:03
 no muže ti to bouchat a taky to pojede nehorazne muze vynechavat atd..... a nekdy ani nechytne
Datum: 22. září 2008 16:03
 Jede to blbě nebo vůbec.
Datum: 22. září 2008 15:45
 Čau motorkáři chtěl jsem se zeptat, mám stadiona s22 a rozšteloval jsem na něm zapalování. A nehází jiskru je to tím že není seřízený předstih a odtrh nebo špatná zapalovací cívka ?? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 20:31
Datum: 26. září 2008 20:31
 ahoj,to,ze nehazi jiskru nejspis bude v tvem pripade odtrhem,nastav ho na 0,4mm,kdyby to nevyslo s odtrhem tak bych hledal chybu ve spatnem kontaktu,treba zanesena kladivka,uvolneny kablik,pripadne bych skusil vymenit zapalovací cívku,kondenzator atd
Datum: 21. září 2008 7:55
 Cau draci na vsech fichtlech moc vas prosim poradil byste mi nikdo jestli de stelovat predstih bez toho abych otacel magnetem díky moc.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2008 19:35
 Musíš pootáčet statorem, (to je ta věc co jsou na ní ty tři cívky) bez toho předstih nenaladíš.
Datum: 18. září 2008 19:35
 no newim... ale stim ti asi nikdo neporadi... a proc chces stelovat aniz bys hejbal z magnetem??
Datum: 18. září 2008 17:14
Jméno: jaw
IP: uživatel646
 Dobrý den kdoby mě poradil mam jawu-čz 150 352 a nák mě zloby pěkně háže jiskru de benzín do válcé kdyš to startuju tak to střílí do vyfuku nebudeto předstihem a jak se tam nastavuje díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2008 9:06
Jméno: standa
IP: uživatel4110
 otoc si s tim abys mel pist v HU,v tu chvili mas pristup ke kladivku skz okynko rotoru. povol kladivka a dej tam aspon nejaky odtrh...proste neco...treba 0.4 nebo 0.2 to je jedno ...pokud prestane prskat tak vis kde je chyba a podle nejaky manualu to sesteluj..
Datum: 17. září 2008 9:06
 JO PREDSTIH ASI se to blbe vysvetluje najdi si nekde na netu navod je to u vseho stejne akorat 150 ma civky ve vnitr a rotor venku fichtl na opak
Datum: 16. září 2008 17:08
 napíše mi sem nekdo uplne presne jak se seřizuje predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 15:08
 ja to delam tak ze sundam hlavu vezmu do ruky dva sroubovaky jeden stricim do valce a druhym si otacim pist...(na vacce) najdu HU a mezi kladivkama si nastavim odtrh 0,4 (podle oka) pak se zase odhadem vratim o 1,7mm z patky nastavim si prestih take podle oka:  stihle zpusebem si v poho vystacim  mam doma 6 fiku kazdej stelovanej timhle zpusobem a vsechny jsou na slapnuti a jezdi nadherne
Datum: 16. září 2008 15:08
 Nejjednodušejc a nejpřesnějc to jde udělat takhle...! Sundat hlavu....(to v každým případě něaký strkání šroubováků je kravina...) zajistit aby byl přesně válec...(přez podložky ho stáhnout bez hlavy....)! Sundat z kladívek kondik a cívku...pak vzít buď stojánek s úchylkoměrem a nebo stačí i posuvka...(přez hranu na sundaný hlavě se to měří dobře....) následuje nastavení odtrhu který se NENASTAVUJE v HŮ pístu a v maximálním otevření kladívka. To jest....ať točim motorem jak chci kladívka nejdou dál jak 0,4mm od sebe. Když je odtrhem je potřeba mít ohmmetr...(klasickej žlutej měřák má ho doma snad každej a nebo se dá pučit...) jeden kontakt na konstru jeden na klaívka...(na šroubek...) nastavit na odpor. Ve chvíly kdy sou kontakty u sebe je odpor prakticky nula...v prvním okamžiku rozpojení je nekonečně velký...(tušim že tam skočí jednička....) to je okamžik jiskry....pokud máš úchylkoměr koukneš na něj a točíš dál magnetem a počítáš předstih jak se točí úchylkoměr a nebo vezmeš posuvku a přez hranu válce se dotkneš hrany pístu..(tam samozřejmě chyba určitá je....) Zjistíš předstih když je OK balíš když ne hejbeš celym magnetem doleva doprava....  Sice sem to popsal ale stejně za pár dní bude stejnej dotaz v place znova....
Datum: 16. září 2008 10:15
 jen pro přesnost: kladívka nemají být uplně secvaklý, má tam být 0,05 mm mezera (alobal), předstih je 1,6 - 1,9 mm, ale to taky není 100%, každej fichtl to má trošku jinak, a v HÚ má bejt na kladívkách 0,4 mm, ale tam je to s tou mírou stejně jako u toho předstihu => +/- 100 km   
Datum: 15. září 2008 19:53
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
 já to dělám tag vemu si šupleru a měrky na ventily -sundám svíčku místo svíč tem strčím šroubovák a 8mm klíčem otáčím klikovkou dokud není píst plně vysunutý (horní ůvrat)potom vemu měrku 0,45mm a nastavím vzdálenost kontaktů(kladívek) potom vemu posuvku a nestavím vzdálenost 1.7mm a hloubkomerem nastavím předstihotáčím klikovkou na vzdálenost 1.7mm od horní ouvratě ale dávám bacha aby se mi by se mi neposunul celej válec na vzdálenosti 1,7mm mají být kladívka scvaknutá pokud nejsou tak otáčím celím zapalkem dokud se nezcvaknou no když sou scvaklí tak přidělám hlavu a skontroluju obě hodnoty
Datum: 15. září 2008 19:40
 tak sem neska poprvé tankoval... plna nadrz (u 555) 85 kc olej se mtam dal skoro celej vrsek od nadrze olej castrol tak doufam ze to bude good... jinak benzin sem mel tak podne este... nejdriv sem tam nalil ten olej a potom benzin... no a kdyz sem chtel jket po hodine dom tak mi to kykslo.. zacal eem to stelovat zohl sem tycku do spojky (este ze nosim sikovky a 27 klic na zadni kolo) no a prisel sem na to ze to bylo predstihem... no pri kazdym drcnuti se to zmeni... a desticka a stator je furt stejne... tak to bude asi vackou ze je spatne dotahla ze? to musim poradne vsechno dotahnou aby se tomu nic nestalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 12:19
 Ty vole to bych taky chtěl plnou nádrž za 85Kč
Datum: 12. září 2008 12:19
 zdarec motorkaři mam dotaz když na mustangu seřidim předstih a odtrh normalně to hazi jiskru zašroubuju a nejde to nakopnout ani roztlačit nevite čim to je diky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 19:56
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Jiskru ti dávat může i když bude zapalování špatně nastevný, ale jestli si seš jistej že je dobře tak koukni na svíčku jestli je mokrá, když ne hledej chybu někde v karburatoru nebo přívodu benzinu
Datum: 09. září 2008 19:56
 zdravim předelával sem si trochu mustanga a nevim jak tam správně dát předstih aby to fakčilo nebo jak to mám seštelovat aby to bylo dobře napište klidně na email dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 12:04
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 individuální - zkus si pár poloh a pak vyber tu co ti bude sedět nejlíp
Datum: 09. září 2008 12:04
Jméno: Pepek
IP: uživatel1337
 Zdar, jednou jsem četl že se nechá udělat přípravek na seřízení předstihu pomocí žárovky a baterie.Prosím poraďte mi.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 21:56
 Nemusíš si vyrábět nic takového, když máš multimetr, stačí použít funkci diodový test.
Datum: 07. září 2008 21:56
Datum: 07. září 2008 20:40
 Vezmeš plochou 4,5V baterii na ní pripojíš dva dráky ( na každý pól jeden ) a jeden rozpůlíš a dáš tam žárovku 1,5V. Potom odpojíš od kladívka na zapalování všechno a připojíš tam jeden pól baterie a druhý pól zapojíš někam na kostru a po zapojení když otáčíš klikovkou ( ve směru točení motoru ) tak v momentě kdy žárovka zhasne tak to hodí jiskru na svíčce. Já jsem si to vyrobil a vyšteluji si to naprosto přesně.
Datum: 07. září 2008 20:36
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,porad si myslim,ze mam fichtla 05.Neni na tom nic zvalstniho,ale predstih ma byt myslim 2,3-2,6.Ja mam 1,75.Co myslite mam opravdu 05ku?odvzdusnovak od prevodovky na prave strane nema a srouby na pravy kryt je M6 a ne M8.A co si myslite o predstihu??Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 20:31
 tusim ze hodnoty predstihu cos psal jsou na 555 ...podle me by na 05 mel byt stejny predstih jako na 21 ...coz je 1.6mm az 1.9mm...pokud mas 1.75 a jede ti to dobre tak jsi i v rozmezi a neresil bych to...dekl na leve strane nemusi byt smerodatny....jde ho vymenit za dekl z 21 ...jedine co je smerodatne jsou M6 srouby na dekl od zapaovani a kulaty dekl od zapalovani...05 samozrejmne jeste nemela lozisko v deklu od zapalka a ani nema rozsirenou hridel na sekundar ale jen tu kratkou jako ma parez....jinak pokud das na 05 hlavu z 21 tak se dostanes na stejny kompresni pomer jako ma 21 a tudiz nevidim problem proc tam nestelovat i stejny predstih...
Datum: 07. září 2008 20:31
 Myslim ze autorem stranek http://www.jawa-50.cz je jisty Pajka ,ktery jsem na pokec take chodi. Pajko nechci te nijak urazit...dnes jsem mel volne odpoledne a zevloval jsem na netu...zabrousil jsem i na tvoje stranky...musim konstatovat,ze mas na svych strankach a prevazne v sekci serizovani odtrhu a predstihu dost mylnych udaju a postupů...pak se nedivim ze tem mladym klukum,ktery seridi fichtla podle navodu na tvem webu ,ze jim to proste nejede...a pak se tu ptaji co tomu fichtlu je,ze kdyz maji spravne serizeny zapalovani podle navodu a benzin jim tam jde,motor po GO a nejede jim to....je mozne ze ty texty jsi prevzal od nekoho jineho,ale chtelo by je to upresnit a poopravit...kdybys mel zajem napis mi na mail...uz sme si psali skrz fotky origo 05... Jinak za ten navod jak nalakovat fichtla barvama ve spreji bych vrazdil!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 23:20
 To: Standa250
Jo, máš recht, ty články o nastavování předstihu a odtrhu musím přepsat. Ty články jsou staré jak web sám, tj. cca 5 let. Bohužel jsem je jen kopíroval ze starých verzí a nic dalšího s nimi nedělal. Musím je v blízké době přepsat. Za tyto chyby se omlouvám.
Jinak co vím, tak článek o lakování sprayem tam nemám.
Datum: 07. září 2008 23:20
 s tim lakem mas pravdu,ale musi se to umet...ale stejnak to nikdy nebude lepsi nez kompresorem...vim ze je to momentalne jedina webova stranka po wiku z ktery zjistis trochu kvalitni info,ale aspon to stelovani zapalovani by se mohlo opravit...vzdyt to s tim odtrhem co se tam pise je naprostej nesmysl !!!
Datum: 07. září 2008 20:44
 já myslim že nikdo tady nemá lepší stránky o fekálech tak se nad nějakejma chybama jen usmívám..... jinak lakovat sprejem se dá ale když to pak nepřetáhneš dvousložkovym bezbarvym lakem tak to odřeš i ptákem.
Datum: 07. září 2008 20:26
Jméno: martin
IP: uživatel4022
 cau draci muzu mit dotaz proc mi pekac nehazi kdyz ma na kladivku presnou mezeru a kdyz tam dam velkou tak hazi nevite cim to muze bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 10:50
 možná máš v prdeli zhášecí kondenzátor takže při malym odtrhu by se ti nerozpojil obvod, ale poznal bys to na kladívkách, opalovali by se jim kontakty. i bez kondíku to jede ale jak říkáš s velkym odtrhem.
Datum: 07. září 2008 10:50
Jméno: kudrna
IP: uživatel2137
 zdar borci potřebuju pomoct nejede mi fechtl hází jiskru,benzín tam teče, odtrh je v poho a předstih by mněl bejt taky ale tim si nejsem tak uplně jistej...normálně mně nejde nakopnout ani roztlačit ale nevím proč pokud to není předstihem tak čím teda?? poradte pls diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 19:42
 HELE já jsem ml ten samej problém co kolega. Skoušel jsem ty samý věci co tady radí ale nic nepomohlo. Přetěsnil jsem celej motor a udělal i kvuli tomo GO. \\r\\nA bylo to jenom kabelem od indukční cívky. (vyl vydrolenej na straně cívky zůstalo asi 50% drátů a na straně fajfky byl jenom jeden malinký.) \\r\\nJiskru to házelo ale byla asi moc malá a tak. Tak to neslo roztlačit ani normálně nakopnou. Tak se mějte. Cus
Datum: 17. října 2008 19:42
 To může bejt spousta věcí, začni odtrhem (0,45), potom předstich (1,6), vyměň vzduch. filtr, skontroluj jestli není zakydanej vejfuk, vyčisti karbec, pokud ti to hází jiskru
a nepojede tak ti to někde brutálně netěsní.
Datum: 06. září 2008 23:56
Jméno: Martin
IP: uživatel4013
 POradte prosim mam pioniera predstih je nastelovany ale sviecka iskru dava a nechce chytit ani na roztlacenie benzin ide ale ani vôbec neotpaluje
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 22:46
 zkus vymenit svicku ona taky muze hazet v normalnim prostredi ale v tlaku to nehodi jiskru jinak jestli to nepomuze tak se podivej jestli ti neutike nekde komprese mi to delalo to ze kdyz jsem mel spatn utahlou hlavu tak mi komprese utikala a neslo nastartovat
Datum: 05. září 2008 22:46
Jméno: Plisa
IP: uživatel155
 Zkus jinou indučku vypadá že má probitý vinutí a venku hází jiskru a pod tlakem ne.
Datum: 05. září 2008 20:39
Jméno: morgen
IP: uživatel3838
 mozno ti tam ide vela vzduchu,vela benzinu,,ked je tam vela bnzinu tak tiez neopali
Datum: 05. září 2008 20:38
Jméno: ludas
IP: uživatel4009
 čauves někde jsem četl o bezkontaktu na pionýra víte o tom něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 20:25
 Z babetty se tam moc nedavaj pac jsou moc těžký, většinou se upravujou z motorovky.
Datum: 05. září 2008 20:25
 oprava mista a budes muset udelat uchyty a dalsi veci chapes
Datum: 05. září 2008 15:12
 jde ale je tam malo mita tak budes muset udelat prostor
Datum: 05. září 2008 14:53
 ja vim akorat ze se predelava zapalko z motorovky a taky se tam da zapasovat z babetty, jinak si nevzpominam.
Datum: 05. září 2008 14:39
 chlapci mam takovej dotazek... sem si byl koupit kladivko uz kdysi.. pak se to nejak pokazilo a prisel sem na to ze ta packa kera je na vacce nebyla z pertinaxu ale z plastu... tak em to nahradil bakelitem nebude to vadit?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 10:38
 muze tem byt cokoliv co nevodí, ale hlavně to musí vydržet ty brutální točky
Datum: 07. září 2008 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel3945
ne...bakelit je nevodivej...nejlepsi je stary funkcni kladivko...
Datum: 31. srpna 2008 22:33
 zakladní prestih uz mam, ale potrebuju ho viladit na paltestru, nekde v servisu, tak at mi to treba neutrhne penezenku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 14:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Stroboskop ti nic neodhalí, když není u rotoru stupnice aby jsi vůbec viděl pod jakým úhlem ti motor pálí... a navíc předstih se u pionýra udává v milimetrech a ne úhlových stupních...
Datum: 01. září 2008 14:08
Jméno: standa
IP: uživatel3955
cemu rikate pal tester?? To myslis stroboskop?? Ten je dobrej na skodovky,ale fichtla sestelujes doma na kolenu...
Datum: 01. září 2008 9:37
na to se vyser,u fichtla to fakt nema cenu,to nastav pomoci suplery a je to
Datum: 31. srpna 2008 21:05
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Myslis pronajmout si brzdu? pocitej s 500 na den
Datum: 31. srpna 2008 21:05
 potřeboval bych vědět, jaka je cena za seštelovaní předstihu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 18:34
Jméno: j
IP: uživatel1913
xD
Datum: 01. září 2008 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel3945
dle narocnosti beru krabicku startek a nekdy plus neco na pivo
Datum: 31. srpna 2008 22:06
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
hafo velka
Datum: 31. srpna 2008 21:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Predstih si dokazes sestelovat sam, nic na tom neni... na netu sou podrobny navody, hodne stesti
Datum: 31. srpna 2008 20:59
 fuj se furt drbu s predstihem a potom pridu na to ze mame ruplej ten pertinac ci z ceho to je a potom ze nam to zkratovalo!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 16:55
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Ty sem píšeš každou pi... co se ti stane,ale nikoho to nezajímá frajere,zkus se nad sebou zamyslet
Datum: 31. srpna 2008 16:55
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
a co jako?
Datum: 30. srpna 2008 18:11
 zdar lidi mam dotaz když rozjíždím mustanga tak jede v nízkých otačkách a pak začne kuckat a zdechne prosim o pomoc,předstih mám seřízeni podle navodu tak nevim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2008 13:02
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
pricpana tryska, tece ti malo benzin do karburatoru (vycistit kohoutek) a nebo zanesenej vejfuk.. ale spis to bude tou tryskou nebo malo benzinu nebo zkusit jeste ten predstih  ne vzdy plati 1,6-1,9mm (predstih) kazdej fik to ma pomalu jinak
Datum: 27. srpna 2008 13:02
|



|