slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  38  39  40  41  42  43  44  45  46  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel4740    
Zdravim draci mam problem neumim seštelovat předstih a potřeboval bych to co nejrychleji můžete poradit prosím ? A nemám doma šupleru bohužel icq 429079423 email ciko.as@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
muzes skusit vyzkousené...vemes zapalko,otocis ho uplne doleva a vratis ho nazpet o 0.5 - 1cm....v tu chvili by mel bejt pertinax kladivka cca 2 mm za nabeznou hranou vacky. pak uz staci jen dat pist do horni uvrate(uplne nahoru) a dat na kladivko cca 0.4mm....to trefis od oka,nebo tam strc treba kus PET flašky aby tam prochazel bez zadrhani a utahnout....tohle je tak nejak vyzkouseny casem ze to funguje... jinak bezne postupy s merkama a suplerou si tu najdi:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele nebudu ti tu popisovat jak se nastavuje,protože těch článků na toto téma je tu mraky.Ale šupleru k tomu vůbec nepotřebuješ.To bys musel sundavat hlavu a to je zbytečně zdlouhavý.Já to dělám tak že vyšroubuju svíčku a strčim tam šroubovák
 
 
Datum: 14. prosince 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hošani koupil jsem si jawu 350 a nastaruju ji a turuju asi 10 vteřin de za plynem pohoda ale pak se zacne dusit,koukal sem pod dekl a vačka nejspiš nenadzvedava 1 kladivko poradte jestli to bude treba i predstih odpovez nejlip ty stando nebo nekdo kdo umí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
u 350 je dulezita vec,menit vse duo...vymenit obe kladivka ,oba kondenzatory,obe svicky,obe inducky ..atd....vzdy aby to bylo stejný jinak se potom stava ze i kdyz to dobre seridis tak se to hádá:-D jinak jak seridit predstih a odtrh na kladivkach vis,hodnoty mas v manualu ...co vic dodat...Joooo to co popisujes mi ale spise pripada jako ucpanej karburator a ne predstih...to by se jinak hadala od zacatku:-) a tobe se az po chvili(co dosel preplavenej benzin)dusí:-) koukni napred do karbecu nez rozhodíš zapalovani :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel4545    
Ahoj Tak si musiš koupit kladivka, jedno stojí 20 kč ,takže to neni moc velka investice ,a pak naladit odtrh a předstih. Mě se to taky stává,jednou za 3 roky měnim kladivka,protože jsou ošoupaná.
 
 
Datum: 11. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel4716    
jak mam nejlip vyladit predstih aby to fakt valilo ve vyších votáčkách odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4722    
a frikuline jses si jistej ze to neni 1.6021897535mm pred HU ???? :-D:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
XXXDDD to sem nepochopil ale dobry zvuky ti to dela lampáne, respekt! :-D :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: lampán      IP: uživatel982    
na ja to je recht kdyz mam treba predstih 1,9 tak to bude kvičet a nebo kdyz tam bude 1,6 ja chci aby to blo jak traktak hogli hogli hogli
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando to neřeš...:-D Dej tam 1,6 víc s tim neuděláš....:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4720    
napred se zeptam jestli ho vubec umis seridit?
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:24
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Zdar draci má tohle nějakej význam?? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/240213-50.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Jo myslel jsem ty zářezy
 
 
Datum: 06. prosince 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4691    
rám vypada solidně o zbytku by se dalo pochybovat...co se mi rozhodne nelibilo je vyfuk na metrovym kolenu:-D a karbec bez filtru:-D to bude asi peklostroj:-D
 
 
Datum: 06. prosince 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro mě osobně je to hrozný,jak někdo muže t krásnýho fichtla udělat takovou hruzu
 
 
Datum: 06. prosince 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalezi co presne jestli ma vyznam... uprava na krosku jako takova ne, i kdyz tohle je aspon celkem slusne zacaty , ne jako ty co sundaj plechy a je z toho cross... jinak ty zarezy na hlave by teoreticky meli byt pro lepsi chlazeni (malinko se jimi zvysi celkova plocha tudis i prenos tepla do okoli - ale je to tak mala plocha ze to asi vyznam mit nebude)
 
 
Datum: 04. prosince 2008 23:48
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jenda asi myslí ty zařezy na hlavě válce , asi nemá spíš je to estetickej prvek .
 
 
Datum: 04. prosince 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: mm      IP: uživatel1337    
cau no smysl by to urcite melo na prvni pohled to nevipada spatne , kdyz to trosku poladis tak to bude supr . na fichtl cupy nejlepsi vec
 
 
Datum: 04. prosince 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: fíkuss      IP: uživatel1800    
zdravim prosím poraďte muj fichtl nechce na nakopaváčku starotvat pokaždý musim roztláčet děkuju za každou připomínku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2008 23:45
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
A nebo je taky možnost že máš na startovačce volámanou většinu zubů
 
 
Datum: 04. prosince 2008 23:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nejvic zalezi pri startu na elektrice ta se NESMI zanedbavat...i tim predstihem se da udelat svoje a dokonce se jim da nastavovat jestli se bude motor vic tocit nebo jestli pujde do sily, nejde to sice moc ale i ten trosek vobcas staci ke kouzlu...jinak utahni hlavu, vymen svicku, serid i karbec...
 
 
Datum: 04. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak na elektryce zas tak nezalezi zalezi hlavne na svicce a natesnosti motoru jestli to nekde nefouka a bejvava vysoko jehla a pak se tu uchcava ale elektryku si sesteluj!
 
 
Datum: 04. prosince 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak z frikulina bych chcal smichy:-D...jinak to s tim magnetem - tim se steluj predstih...sundej hlavu, sesteluj odtrh, pak sesteluj predstih...na netu je dost navodu jak na to...pak to bude litat za prvym kopnutim a taky za jizdy to bude znat ze je to sestelovany:-)
 
 
Datum: 04. prosince 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel4167    
no to musíš seštelovat magneto tak aby ti to dobře jelo a pekne nakopávalo a más budec tocit magnetem doprava a doleva a vzdycky to vyzkousís nastartov pak estli nastartujes tak jak to pojede a mosís se s tím pohrát samozřejmně....
 
 
Datum: 04. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První zásada italský jízdy je, že co se děje za mnou mě nezajímá.... A první zásada fichtla....každej ostrej namakanej stroj se startuje externě (nebo roztlačením....) Takže je to v pořádku...:-D:-D:-D
 
 
Datum: 04. prosince 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
jakej má bejt přesnej předstih ad nemusi 100 krát oddělávat hlavu jawa 21 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: robi      IP: uživatel4738    
by oko tak mi to vždy jelo nejlíp, poslouchej motor jak jde do toček
 
 
Datum: 13. prosince 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak ti pribyde suplera a par cisel:-D...to serizovani pres supelru mam jen orientacne a pak to stejne doladuju za chodu ale ten odtrh mam presne pac sem s tim mejval problemy ze mi za tepla vynechavala jiskra a jak sem presne seridil odtrh tak parada...:-)
 
 
Datum: 03. prosince 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4673    
ale taky to budu muset nekdy skusit...sundat hlavu,vzit supleru a merky a "spravne" to seridit:-D ale neverim tomu ze to pojede lepe nez ted :-D a nebo aspon schvalne zjistim jaky hodnoty tam mam...predstih mam zhruba sirku sroubovaku od prepazky a odtrh neco pod pul mm...rikam ze nevim :-D skus si nekdy seridit zapalovani na vybehanym motoru :-D ja to delal cely mladí a jediny co jsem pouzival byl sroubovak,oko,uchu ...
 
 
Datum: 03. prosince 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
napad to vubec neni spatnej ba o tom uz sem negde slysel...vecicka je to sikovna treba u me casem taky se ukaze:-)
 
 
Datum: 02. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4667    
čau fichtlaři .Co takhle zkusit stroboskop.Já už to dělám leta.Na rotoru si uděláš rysku HÚ a pak stupnici předstihu,stačí po 5 do 25 stupních.Já mám Paltest starý JT 180 a tam ti to ukáže samo kolik máš předstih
 
 
Datum: 02. prosince 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
potvrzuji se Standou umel sem to gdysy krasne a po tak dlouhe prestavce je to tezke se to ucit jinak podle toho se da sestelovat asi fichtl v jakymkoliv stavu at kraska nesmirna nebo i nejhorsi pekac pod sluncem:-D
 
 
Datum: 02. prosince 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tomu se rika serizovat za chodu to jest za vyssiho volnobehu otacis magnetem tak az to ma ty spravne zvuky, je na to treba vytribeny sluch...jinak ja sem dycky sundal hlavu, gdo je na to linej tak to pak neudela presne(jedine podle serizovani za chodu ale to malogdo umi) a taky ji sundavam abych videl co je tam za spoust a na serizeni odtrhu...pak seridim predstih podle hodnot, nandam hlavu, nakopnu a jeste dolazuju podle toho jak bubla...jinak to je klasicka nemoc ohnute a netesnici hlavy to se musi jemne dotahovat a hlavne krizem...jinak odtrh nejpresneji 0,45 (0,4 plisek lehce a 0,5 tezce protahnout) predstih na 21 a 23 v rozmezi na 1,2 az 1,5 na ostatni typy to tu vypisovat nebudu cili pokud mas fikusi treba mustafa tak to je v poho takovej predstih, jezdim na 1,3 (jawa 21 z roku 1975 cili novodobejsi) a krasna komprese krasnej tah, starty za jedna s hvezdickou...jinak cim mensi tim vetsi sila ale na rychslost min pac nestaciva prohoret a taky zas ne moc pak to nejede, cim vetsi tim lip de do rychlosti ovsem za cenu mensi sily a taky ne moc velkej predstih jinak klepe a neprida to ani vykon ani na zivote ojnici a klikovce...
 
 
Datum: 02. prosince 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
to vis,to umej jen ostrileni mazaci :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
standa :-))) pak to podle toho jezdi moch bych to skusit ale tomu neverim zvuk to muze mit peknej ale co to pak bude provadet?!! ale nekdy to asi jen tak skusim
 
 
Datum: 02. prosince 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
v zivote jsem kvuli predstihu nesundaval hlavu,natozpak abych tam strkal supleru :-D:-D ...nejlepsi naradi na predstih je oko ucho :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo a hlavu sundavat nemusis akorat zbytecne rozebyras a pak to spatne tesni vyndej svicku a strc tam hloubkomer to co je nasuplere!! a hlavne tu supleru dej rovne bude se dotykat spotku i vrsku zavitumam to oskouseny
 
 
Datum: 02. prosince 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
davam prectich 1,4-1,5 a vzdycky to jezdilo pekne ale rek bych ze opravdu je malej nevim jestli je to u pionyra normalni ale kdyz se rozjizdim proti kopce tak se nechce na dvojku rozkutalet a kdyz jsem rozjetej tak to utahne bez problemu tak skusim vetsi tak 2 mm a odtrch dej 0,4 stm prectihem 1,5 mi to chodi dost dootacek a nema moc vikon jen studenej tak musim skoumat cim to je
 
 
Datum: 02. prosince 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
presnej...?? no preci uplne nejpresnejsi je ten,na kterej to nejlip jede :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najdi si takovy misto,ze i kdyz meris ze zhora a pist neni rovny,ze to bude ukazovat jak ma
 
 
Datum: 02. prosince 2008 16:51
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,vidim,ze je na denim poradku ladit predstih a odtrh.Radim vam,kupte si novou nebo zarucene v pohode startovaci civku a mate pokoj.Ja s tim predstihem a ladenim s tou vadnou civkou mam taky necco za sebou.Tak stastny a uspesny ladeni :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4664    
kdo by to rek ze se spatne steluje kdyz civka nedava štávu:-D:-D:-D a tos na to prisel az ted co :-D:-D
 
 
Datum: 02. prosince 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar nemáte někdo fotku polohy vačky když je píst v horní uvrati??? Na 21 se mi totiž vačka uvolnila a protočila a ted nevím jak ji vůbec nasadit dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalně vačku sundej a pak ji posaď na trn a utáhni (je užitečný mít tam kvalt a někoho kdo ti na to sedne aby se ti netočila klikovka.) Hajda
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
vačka by se ti neměla pootočit protože je na vačce taková drážka a na magnetu výstupek
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: toncek      IP: uživatel4552    
zdarec nevite čim to je že mě nehazi jiskru svička na fechtlovi? skoušel sem měřit kolik dává fajfka dává 50 voltu nevite jestli to je dost na bo málo. svičku mám novou. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli jsi to neměřil VN voltmetrem tak jsou jen dvě možnosti 1) měřák můžeš zahodit, protože to napětí na něm prorazilo izolaci nebo 2) je tam opravdu jen 50V a to je fakt málo na to, aby to dávalo jiskru.
 
 
Datum: 13. listopadu 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: B0ss      IP: uživatel4546    
Kdyby ti to i tak neslo po vsech kontrolach tak asi je K.O.(spalena) civka takze koupit new na nejhuř.
 
 
Datum: 13. listopadu 2008 16:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle to merit nemuzes,musis to merit na indukcce co prichazi ze zapalka,jinak 50v je malo,ma tam bejt tak treba 10000v
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel4537    
to si nastavil na meraku zle meranie lebo fajka by mala davat 15KV,k veci prekontroluj odtrh ,pertinax na kladivkach a kabelaz
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den. Co ma špatně naladění předstih za nasledek(jawa 350)?? Muže třeba spusobit že nejde do otaček,když dam nad pul plynu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4547    
kde tys vzal 4 hvezdicky :-D to co popisujes vypada bud na spatne serizeny zapalovani a nebo se ti to hltí.
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Von mi hlavně jde benzín na druhou stranu,při více plynu,,jde mi do vzduchovího filtru
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jaký jsou prosimtě ty rozměry,na seštelování,,ja to nemohu nikde najít
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spravit se to neda,ale da se sestelovat predstih,presnost je zaklad,poradne udelej predstihy a pak to pojede:-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se da spravit to sání??
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam vic priznaku,bud nenastartuje,nebo jenom na roztlaceni,nebo ma tezkej chod,muze strilet do vejfuku nebo sani,a taky to muze delat to co rikas,ale to bych skoro spis typoval na karbec
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 18:35
 
 
 
 
Jméno: B0ss      E-mail:      IP: uživatel4546    
Cus potreboval byc poradit s predstihem vim ze mam sundat hlavu a merit to suplerou cca 1,6mm pred horni uvrati ale nevim okolik se muze kladivko nejvic otevrit od kovadlinky (kladivko kovadlinka nove koupene) kamos to ma ze se mu to otevre asi o 1cm a pak prihne...ja kdys to namerim jak mam tak je kladivko otevrene a nejde mi to nastavit aby se prihlo i kdys tocim s kosem(dinamem) nevim si rady.jestli tomu nekdo porozumel tak prosim at odpovi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
sak se taky nebavime o predstihu ale hlavni tema je odtrh:-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapci podle vás bych teda předstih nenastavil....:-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh (to je ta hodnota o kterou se nejvíc rozevře kladívko) se nastavuje při horní úvrati (když je píst úplně nahoře) a má mit hodnotu 0,35-0,4mm, pak teprv nastavuješ předstih na těch 1,6mm a potom zase zkontroluješ odtrh a předstih jestli to sedí..
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 23:33
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jiskru hazi asi v roztazeni kadivek pri 0,05mm coz je velikost cigaretoveho papirku a nebo to je gdyz tocis vackou a prvni momnet gdyz se ti od sebe rozebnou (chce to ostrilene oko takze zustanem asi u toho papirku nebo si to serid pomoci zarovky, na jawa-50.cz je sqelej navod) a to ze ti cuka tak to muze bejt kladivkama ale spis je to tim odtrhem ze ho nemas serizeny, jo to bude tim
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: B0ss      IP: uživatel4546    
prosimte este jedna prosba to hodi jiskru kdys to ma tech 0,45mm nebo kdys je to u sebe spojeny?nevis teda proc mi to ve vsech kvaltech cuka teda v asik polovine otackach?
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no nejvetsi otevreni kladivka 0,5mm, nejlepsi 0,45mm ale i tech 0,4mm se da...podotykam je to nejvetsi otevreni kladivek cili odtrh a vic jak 1cm to byt ani nemuze jinak to nelita spravne nebo vubec...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: B0ss      E-mail:      IP: uživatel4546    
ale jemu to neztraci vubec me to sice jede na trojku i do kopce ale vzdycky me to tak v polovine otacek cuka u vsech rychlosti a kladivko mi skace na kovadlinku tak malo ze to ani nejde videt ze se rozevre moc u sebe to mam kdys to udelam jakkoliv jinak tak to ani nenakopnu podle netu mi to neslo...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
1cm je fakt nějak moc.... návod na seřízení i správné hodnoty máš v návodu k pionýrovi, pokud ho nemáš je toho plný internet, jen použít vyhledávač...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:53
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobrý den Chtěl bych vas poprosit, jak se ladí předstih na jawa 350/634 Prosim kdo to hodně zná at mi to popíše podromě,(Prosim popište to jako pro amatera) Budu vám moc vděčný. (napište mi prosím jak to mam udělat ten předstih,když mi jde benzin na špatnou sranu,místo do motoru mi jde do vzduchovího filtru.) a plyn nejde víc než na pul plynu. Moc děkuji Prosím ale nepište mi at si to najdu na internetu,ja to od tamtud napochopil. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:40
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle sem jen upravil z předchozího dotazu ale snad to pochopíš, Odtrh (to je ta hodnota o kterou se nejvíc rozevře kladívko) se nastavuje při horní úvrati (když je píst úplně nahoře) a má mit hodnotu 0,35-0,4mm, pak teprv nastavuješ předstih na těch 1,6mm (to je hodnota pro fichtla, pro 634 si to najdi v manuálu) a potom zase zkontroluješ odtrh a předstih jestli to sedí..na 350 se seřizuje nejdřiv ten válec na kterym se předstih seřizuje celou otočnou destičkou, a pak druhym kladívkam nastavíš předstih aby byl úplně stejně jako na druhym válci
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 23:40
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Mozná to tu někdo vědět bude, ale co se týče jawa 350 tak bych se zkusil zeptat spis na jawamania.info tam se zabývají s větší kubatůrou než 50ccm :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4538    
Mam tu trosku lama dotaz. Dejme tomu,ze bych mel zapalovani s rizenym predstihem. Tak s rostoucima otackama se mi bude predstih zvetsovat a nebo zmensovat??? Tady vsichni rikaji ze se zmensuje,ale kdyz se logicky podivam do rozdelovace od skodovky,tak tam se s rostoucima otackama zvetsuje. Uplne nejlepsi by byl nejakej graf. Potrebuju to na program(kod) pro procesor v zapalovani,kterej bude ridit (pocitat) ten predstih. Díky vsem za smysluplné odpovědi. Pokud dojde k uspesne realizaci tak se o vse podělíme a nekde to tu zverejnime i s kodem.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak už tady psali zkušenější ladiči, předstih se po dosažení otáček maximálního momentu snižuje...... pokud vim je to kvůli tomu, aby vzrostla teplota výfukových plynů čímž se změní rychlost šíření tlakových vln a výfuk tak zůstal v rezonanci. Zdar Zdenek
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
leda prdy je to kravina s proudenim to nema vube nic spolecnyho kdyz das predstih 1,2 tak to bude jenom tak hogli hogli hogli a kdyxz tam ddas 1,8 tak to pokvičí jak z praku
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2T je bohužel v několika věcech značně obrácený proti 4T kde se všechno řídí vačkou...:-) Ale i moderní 4T maj předstihový (nebo předvstřikový mapy) a proměnlivý časování.... Jak řikám nevim o tom tolik abych tvrdil na tuty tohle a tohle....jediný co tvrdit že u 2T se předstih změnšuje....:-) Zkus si to...dej si předstih 4mm a jeď pojede ti to v krouťáku ale nevytočí se to..pak dej 1mm vytočí se ti jako prase ale bez síly...:-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lampane- zkus si to promyslet o torchu víc....:-) O 2T se předstih zvětšuje jen do otáček maximálního kroutícího momentu pak se změnšuje až do max otáček...:-) Neni to je o čase a bouchání směsy...:-) Hraje tam velkou roli termodynamika proudění... Prostě když u 2T zmenšuješ předstih ve vysokých otáčkách dokážet do že se ti motor roztočí víc je sice víc tepeplně zatíženej ale roztočí se. Např MOTOPLAT zapalování začíná na cca 7mm a končí na 1,5 (jedna z křivek...) Takže i když o tom víme oba málo máme pravdu oba na půl....! Rozhodně je jedna věc jasná...se zvětšujícím se předstihem 2T neroztočíš....:-)
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 12:05
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 4t platí to že se předstih zvětšuje, protože s rostoucíma otáčkama má směs míň času na hoření, ale 2t se chová někdy trochu nelogicky (aspoň pro toho kdo do toho nevidí)
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 0:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4538    
nekdo se ptal na parametry vykonu. To jeste nevim.jsou 2 varianty. Pokud se mi povede dostavet EVO ktere se posledne chovalo dost divne,tak to bude lechce vylepsenej seriovej valec(lehce rosireny kanaly +2 prepousteci okynka navic),jednokrouzkovej pist,vrtani standartni,nechame asi snizit hlavu tak o +-1mm(to se bude muset odskouset),pokud sezenu nejakej material na domecek tak bude klapka,kdyz sezenu karbec z jawa 90 tak to bude super,jinak tam prijde karbec z 125 tatrana(difuzor 18mm,sytic),pak koupim 201 hikone(trosku se prispusobi) a jediny z ceho mam divnej pocit je klika....vsechny predesly veci vyridim za krabicku cigaret nebo flasku chlastu/sluzba ale abych si nechal o par mm stocit kliku a zaplatil za to 3 tácy...tak to se mi fakt nechce...kliku asi necham seriovou ....no ale premejslim o hlave od frikulina....+ladene zapalovani......aaaa pak je verze No.2 uplne seriovej motor,klapka,karbec z fika,seriovej vejfuk+ladene zapalovani...Z motoru EVO mozna udelam mozna jen motor seriovej(je po castecne GO) a strelim ho protoze stejnak zatim nemam rám do kteryho to EVO posadim....rysuje se mi jeden fajnovej mustang....majitel ma zakaz jizdy asi jeste na rok....uvidim,ale kazdopadne to zapalovani muze lezet doma a nebo jezdit v seriaku aby se odhalili skryte vady:-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4538    
kdo mluvil o staveni na kolene....nejenom ve skole mam vybaveni,prostredky,vsechno...i mozkove kapacity,ale jsou spise pres EKG nez pres 2T motor,ale s elektronikou pomuzou....
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel3443    
>standa: jo pardon sem se špatně vyjádřil, myslel sem to že se zapaluje před HÚ aby v HÚ hořela....
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html Jak pise stejsky: predstih se se zvetsujicima otackama zvetsuje az po dosazeni resonancnich otacek, pote klesa...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo Stando mas pravdu musi se zakonite zvetsovat...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo este neco: pri malym predstihu nestaci smes prohoret, ma vetsi silu ale mensi schopnost tocit...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dovolte abych se tu taky pripojil...tak sem se na va vyzbrojil a muzeme jit do finale...asi takhlec: to frikulin: je to jedno jak u dvoutaktu tak u ctyrtaktu, ale hlavni je ze se s otackama zvysuje:-)...neni to ani tim ze by ta smes tam prudila pomalu a muselo by se cekat nez se tam pumpne ale jde o to, ze "se zvyšujícími se otáčkami se předstih většinou zvětšuje, protože zapálit to trochu dřív, než píst letí dolů, znamená využít energie v motoru efektivně"...proto se pri nizkych otackach napr. pri startu uplatnuje maly predstih aby se motor pri startovani mohl nakopnout tj gdyby byl velkej tak se neroztoci nebo az po dlouhy dobe a to tim ze nez by stacil poradne stlacit a nadelat si kompresi tak uz by jiskra davno prolitla a tudiz by to nemelo ucinek na sile,a cim vetsi sou otacky, tim vetsi ma byt predstih aby se sila spise prenesla do tocivosti...se zvysujicim predstihem se dokaze i to, ze pri malym to ma silu a pri vetsim zas vetsi schopnost to vytocit...v tom je to...taky napr pokud trpite obcasnym klepanim ve valci tak se udava jako docasny zmirneni zvetsit otacky pac pak je vetsi predstih a tim mensi komprese tim zas mensi narok na oktanove cislo a tim mensi schopnost predcasne detonovat...skoncil sem:-) pokud se vam na tom neco nelibi tak opravte, sou to teoreticke uvahy, vetsina neoverenych a cast prevzatych:-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
frikulíne frikulíne co to tu píšeš za kraviny jak se ti muze u 4t předstih s zvetsujicima otackama zvetsovat a u 2t zmensovat neni to kravina?PROSTĚ PŘEDSTIH TECH 1,7 MM NEBO KOLIK TO JE JEN KVŮLI DÉLCE PÁLENÍ SMĚSI A TA JE U 2T I 4T STEJNÁ A TEN PŘEDSTIH SE MÁ ZVĚTŠOVAT!!!!!!!!!!!!!! PROTOŽE ZA 1VTEŘINU TI TO V MIN OTÁČKÁCH OBUCHNE JÁ NEVIM 10X A Z TOHO 1DESETINU ZTRATÍŠ KVULI TOMU ZE TA SMS MUSÍ MÍT ČAS NA EXPLODOVÁNÍ A TÍM ŽE MU ZVYSIS OTAČKY TJ DAS PLNEJ KOTEL TAK TI TO ZA 1VTERINU BOUCHNE 200X A ZTRATÍŠ 1 CTVRTINU A TENHLE TEN ROZDÍL MUSÍŠ VYROVNAT ČÍM???? !!!!!!!!!NO PŘECE ZVĚTŠENÍM PŘEDSTIHU NIKOLI ZMENŠENÍM!!!!!!!!
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože si nenapsal parametry svého motoru, dovoluji si tvrdit, že jakákoliv konkrétní odpověď je nepřesná ! A co se týká křivek, tak nevím proč bych měl vymejšlet vymyšlený, viz PVL.
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel4532    
je to asi tak, že zápalná směs hoří +- pořád stejnou rychlostí, aby stihla shořet, musí se se zvyšujícími otáčkami zapalovat dřív. To znamená, že se předstih zvětšuje. Na jakou hodnotu, to se liší motor od motoru podle konstrukce a použití. Pokud chceš stavět elektronicky řízené zapalování, kde dostane jednotka impulz signalizující polohu kliky a zbytek si "spočítá", tak samozřejmě základní předstih nastavený na tom čidle musí být ten největší, jaký by to zapalování mělo zpracovat. Zbytek si vyhodnotí počítač a nastaví optimální předstih pro dané otáčky tak jak mu naprogramuješ. Tady ho bude reálně zmenšovat proti nastavené základní hodnotě, ale vždycky platí, že čím větší otáčky, tím dřív musí zapálit. Myslím si ale, že vykoumat něco takového na koleně nakonec vyjde dráž, než to co nabízí imf soft za 2250,-. Mimochodem, i s těmi proklatými křivkami.
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snad dýl pálilo ne....? :-) Víc stlačenou směs....máš to trochu přehozený....:-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
s roustouciam točka s epředstih zmenšuje( to jest ž emilimetry ubývají aby to dříve pálilo)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U čtyřtaktu se předstih zvětšuje u 2T zmenšuje. Předstih by se měl zvětšovat až do otáček maximálního kroutícího momentu a poté padat dolů. V tu chvíly je to jako by ste si zkracovali výfuk.....čim kratší tim víc otáček. Úplně přesně to taky nepovim, jen vim jak má být. Dva grafy má stejsky na webu. Ale udělat jen jednu křivku....netrefíš se....:-) Já mám plně progromovatelný zapalování. Ale ještě nevrčelo....:-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4538    
sharky promin ale ona smes se vzdy zapaluje pred HU.To ja vim :-D Rozdelovac ze skodovky rika ze se predstih ma zvetsovat,zase v nejakejch prispevkach par tejdnu nazpet psal frikulin ze se predstih snizuje....takze sem z toho zmatenej...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je blbost že by se zmenšoval, to by to s rostoucíma otáčkama zapalovalo čím dál tím později...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, s roustoucíma otáčkama by se měl zvětšovat, ne? Aby to zapalovalo směs v HÚ a ne když už jde píst ve vysokejch otáčkách zpátky dolů....
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Cavec mazaci :-) chci ze zeptat jestli kdyz valim na jednicku pohoda kopnu dvojku a tak 5 vterin jedu ( treba i kdyz chci preradit na 3. stupen) a ve votackach (i v nizkejch) to zacne delat pomalu takovej zvuk jako kdyz vam nejde proud.... tak staci zmacknout cepovak a nebo parkrat zahrkat s plynem a on se rozjede (do kopce je to trosicku horsi) v plovakovce mam plisek snad skoro rovnej jehlu mam ted na 3. stupni (mam 4 zarezy) ale dela to i na 2. zarezu ze shora. Takhle to vydrzi dalsi kousek jizdy nebo se musi cepovak drzet ovsem do ty chvile nez se to zacne prechlastavat... Myslite si ze by to mohl bejt i rozhozenej predstih? Muzu predstih nastavit tak ze sundam hlavu posunu pist uplne dopredu co to de (myslim ze se tomu rika horni uvrat) pak ho posunu (myslim o 1.6mm zpet) a otocim zapalkem tak aby bylo sepnuty kladivko? Diky moc za opovedi.... Willda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
tAk sem prihnul ten plisek jeste vejs a parada :-) uz to (se) toci jak ma byt.... dik
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zacne to palit az se kladivko rozepne na 0,05 mm nebo az zhasne zarovka ja mam jehlu na 1 zarezu od spoda
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis mas nizkou hladinu benzinu v plovakove komore,prihni ten plisek trosku nahoru
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: raptor      IP: uživatel4491    
jakej má být předstih na jawě 250 kejvačce??dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel2245    
brisk al ezaleži i na tom co má z atip, neni to jen o obsahu. prostě 250/353 má 3,2mm
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 9:53
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4486    
nechcu sa jako hádat ale už sem si dal tu práci a ty manuály našel tak k 250ce a 350ce: http://www.jawamania.info/Files/tech/41.jpg a k 125ce a 175ce: http://www.jawamania.info/Files/tech/037.jpg - vše potřebné je tam napsáno
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4486    
tak ted su dopletený já pač v manuale k 175 z roku 58 a je tam napsané 4mm před HU k 250ce sice manual nemam ale vychazel sem z jedné stránky (mosel by sem hledat) - tak ted nwm jak to dopravdy je :-(
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
brisk neplět ho, já co mám 175/477 tak je 2,9 pře hů, neno to tak že čím větší obsah tím větší předstih. u 250/353 ja 3 až 3,2 mm je to i v manuálů a navíc mám kývačku 250/353 doma ještě v původním stavu a tak je předstih 3mm a chtne n ašlápnutí a valí dobře.
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4486    
3,2 mm před HU je malo na 175ce je 4mm to vim jistě ale na 250 tušim že to bylo 4-4,5mm
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
na "kejvačce" nevim, ale na kývačce je asi 3mm před hů, nebo 3,2 mm.
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: paul      E-mail:      IP: uživatel3808    
čaute,mohli by jste mi poradit jak nastavit předstih na 175/477 když mám sníženou hlavu o 1,5 mm ???? Bude se ten předstih zvětšovat nebo zmenšovat ?? A ještě bych se chtěl zeptat že když to vytočím na nejvyšší otáčky jestli je normální ze cosi začne ůplně zvonit asi pístní kroužky nebo co. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: p      IP: uživatel3808    
Dal jsem předstih 2mm a zdá se mi že se to šplhá hůř do otáček něž dřív. Mám dat větší nebo ještě menší ?
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ůplně...:-D Hezký slovo...:-) Předstih se má zmenšovat. Ale všechno je jen otázka naladění. 1,5mm neni zase tam moc snížená (ale počítat se mi to nechce...:-D ) Klika trpět bude, ale ne zase něak závratně. Každopádně vysypat se ti může...:-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4481    
to je klika....asi se ji nelibi ta snizena hlava a brzo se pujde podivat ven na toho kdo ji snizil :-D :-D ....stokrat to tu uz bylo....chces snizit hlavu? ok....ale repasuj napred kliku a dej tam kvalitnejsi futra!!
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi, motor z pincka mě občas střílí do sání, co mám udělat s předstihem, zvětšit nebo zmenšit? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to sem zapomněl, dělalo to až když to bylo ohřátý, za studena v pohodě, mohlo by to bejt taky tim, že se to špatně a málo chladí a směs se občas zapálí ještě dřív než přeskočí jiskra?
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomulik, Piškot> ne promiňte, nemoh sem si pomoct, nejdřív se naučte seřizovat předstih protože to neumíte a pak teprv někomu raďte Vacko>nastav předstih tak jak má bejt
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 23:04
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomulik, Piškot> :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: Piškot      IP: uživatel3023    
Cuzz, no hele mně to dělalo taky, ale s časem to přestalo no a když to bude dělat furt, tak kdyžtak dej píst malilinko před horní uvrať a sešteluj kladívka myslim 0,4 mm od sebe. Měj se
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: tomulik      IP: uživatel4180    
predstihem to bude tezko me kdyz to delalo tak sem mel malej odtrh!!
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm, to je odpověď, ale já sem se ptal, jestli ho mám zvětšit nebo zmenšit
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seřídit tak, jak se má...
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co je na mz u jehly vic tech drazek?kdyz to dam dolu nebo nahoruco to znamena? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
.. když dáš jehlu níž víc vzduchu min benalu, když víš víc benalu mín vzduchu ..
 
 
Datum: 30. října 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Pomer smesi paliva se vzduchem:-)
 
 
Datum: 30. října 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je kolik tam pude paliva
 
 
Datum: 30. října 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohatost smesi a to znamena co?
 
 
Datum: 30. října 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no... za předpokladu že to má stejnou funkci jako u fichtla se tim šteluje bohatost směsi, ale s MZ zkušenosti nemám, čili to nevim na 100%
 
 
Datum: 30. října 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
hoši, sehnal sem si na kyvku zapalko s detika, je to dorá věcnemusíte nic štelovat a jaké máte s tím skušenosti vy:?, akorát že se tam nevleze deklo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to detik jestli mysliš buldozer DT 75 tak to ma dva motory jedn benzínovej a druhej velkej ten benhzínovej roztáčí ten velkej z toho z z zmalýho mám zapalko na čz 175 chodí to dobrě je to dobrá věc
 
 
Datum: 28. října 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: luck      IP: uživatel4421    
cau hele s motorkama zacinam newite kde se ladi predstih odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: fasd      IP: uživatel1524    
jestli víš kde je takový ten náhonový řetěz tak jen sundáš kryt vedle toho máš celou elektroniku .
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: fasd      IP: uživatel1524    
jestli víš kde je takový ten náhonový řetěz tak jen sundáš kryt vedle toho máš celou elektroniku .
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-nastaveni-predstihu-pomoci-cigaretoveho-papirku.php a mas to :-) staci hledat
 
 
Datum: 27. října 2008 18:50
 
<  38  39  40  41  42  43  44  45  46  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 9:21:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu