|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mys
IP: uživatel5390
 ahoj chlapi potrebuju poradit fichtl mi nestartuje dopre a chci si udelat predstih a nevim jak muzete mi nekdo prosim vas poradit moc dekuji naschle  vim ze si budete myslel že jsem dement ale fakt i nevim rady coa jak mam udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 16:31
Datum: 25. února 2009 16:31
Jméno: Dan
IP: uživatel5353
 Zdar chtěl bych se zeptat předstih nastavuju na zápalku co?takže když sundam válec, tak nemusím pak nastavovat přestih a odtrh když ho tam budu dávat zpět?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:07
 Dobrá blbost...  NENE...udělej GO a předstih nešteluj.....vůbec...  To zmákneš....  Hlava válec dolu vyměň těsnění pod válcem a taky nešteluj předstih....! Na co...? Dyť se přeci nic nehlo...  Hošííí....mám dost....!
Datum: 21. února 2009 17:07
 Co mate furt vsichni s tim predstihem...!!! sakra vzdyt na tom nic neni......podivam se na vačku a tak nejak to otocim a utahnu.....podle toho jak se mi klepou ruce dam odtrh na kladivka a jedu .....
Datum: 21. února 2009 11:53
 pokud jsi nesteloval s magnetem nebo si nepootacel stator tak nemusis
Datum: 20. února 2009 22:19
 Ne ... nemusis.....
Datum: 20. února 2009 21:58
 Mam otazku asi jako kazdy zacatecnik, mam motor na jawette po GO. Jak ted postupovat, zapojim ele. kabely a co dal? ted seridit motor, nikdy jsem to nedelal a nikam se mi to davat nechce, motorek mam spoustu a chci se to naucit. Muze mi nekdo dat odbornou radu co a jak? + kdyz je motor nove slozen jak se ma dlouho zajizdet? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 13:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 hele stadiona ti z hlavy nereknu,ale bude to jak fichtl....civka a kondik na kladivka...hodnoty odtrhu a predstihu si najdi v prirucce...je stahnutelná vsude.....z vlastni skusenosti rikam,otoc placku se zapalovani skoro az na dorez doleva a na kladivka dej neco okolo 4 desetin....jako melo by to chytnout a jet....serid si to pak podle navodu.... Zajizdet pomalu,hlidat aby se to nehřálo a hlavne víc mazat....klidne 1:25 a ze skusenosti doporucuju lepsi olej do benzinu.....zajizdi se tak do tech 200km pomalu,do tech 500 uz muzes trochu zrychlit,ale furt mazat a tak od tech 500 do 1000km uz muzes jezdit normalne,ale furt víc mazat.....po 1000km by to melo bejt perfektne zajetý
Datum: 19. února 2009 13:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja ten pekac asi hodim dosrotu uz fakt nevim co stim proste na spravnej prectich to nechce jet musi bejt vic nez 2mm a pak jede a odtrch ani ne 0,35 jenze stimhle rozestelovanym prectihem to nema moc vykon vsechno mam udrzovany to znamena ze vse mam vycisteny namazany vse funguje az na motor proste to raguje naprectich co to muzr spusobovat????  ((( hladina nepomaha svicka zechcana vypadato ze vse tesni mam jezdit stim trapnym prectihem? a kabely jsem prosel a nic na fajfce jsem drzel ruku ta neprobiji kabely jsou vetsinou novy elektryku jsem delal celou novou jezdilotonormalne az nato ze foukalmotor tak jsem slozil jinej motor a dela to tohle
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2017 7:24
 Odpověď, složil jsem to z několika motorů úplně stačí.....
Datum: 14. března 2017 7:24
Jméno: Janek
IP: uživatel19047
 Tolik hrubek, v jednom dotazu, to je skutečně rarita.
Datum: 13. března 2017 8:27
Jméno: standa
IP: uživatel5315
 proc mam takovej pocit,ze ten motor je pred smrti.....to by vysvetlovalo uplne vsechno.....
Datum: 16. února 2009 23:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo a tlaky ma dobry ale ten volnobech me mate ze nedrzi moc dobre jako klabe v malejch otackach ale musi bejt sroubej volnobeu nadoraz
Datum: 16. února 2009 21:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak motor neni po GO slozil jsem ho znekolika motoru loziska jsou dobry ale neco se tam hejbe kdyz otacim magnetem rek bych ze ma vuli pistni cep v pouzdre tak muze to byt tim?? magneto jsem skousel jiny svackou a nic
Datum: 16. února 2009 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel5305
 a ten motor jako co? ten je nove delanej,nebo je to stara vyjezdena rašple????? tezky radit potom..... kdyz mas vsechno co pises ok,tak vyhrabej eletriku a zapoj to nakratko jen na 2 kabely a musi jet..... a dalsi veci....vsichni resite mm predstihu pred HU...ale mas dobre posazeny magneto na klice,ma ten aretacni kolicek?co? neni presazeny o XX stupnu vedle.... a motor má tlaky? a podtlak na sani? co? tezko rict jinak.....
Datum: 16. února 2009 20:57
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nebo ohlá klikovka
Datum: 16. února 2009 20:24
Jméno: čau
IP: uživatel1640
 tohle se mně stalo taky ja to mněl tím že byly uplně nejvíc vymlácený ložiska a tím pádem našel seřídit předstih a nereágolovato jak ty ložiska mněly velkou vúly....
Datum: 16. února 2009 20:20
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 navyměňovals náhodou vačku a magneto?
Datum: 16. února 2009 20:19
Jméno: jurous
IP: uživatel1696
 nevedel kam to zaradit, kolik ma pincek otacek za min presne?? dik!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pri 13z sekundarku a origo primarnim kolecku (14z, ne to 9z), cili seriovy fik se seriovou rozetou, sekundarkem a primarem je co rychlost pri zarazeny trojce tak krat sto a mas otacky...cili pokud jedes 70 tak ma 7000ot/min...je to od typu 20 pac to sou stejny motory az po mustafa, 05 mely posunutou dvojku a trojku newim, parezy uz sou nejak mimo...
Datum: 15. února 2009 19:17
 Ale musíš mít třetí převodovej stupěn 1:1 . Já teda nevim, ale myslim že to nemají všechny fichtli, myslim že to má jen 23.
Datum: 15. února 2009 15:06
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Pri 13z sekundáre a zaradenej trojke - otáčky=rýchlosť (v km/h)*100 Teda aspoň myslím...
Datum: 15. února 2009 14:09
 při 6500 maj maximální výkon, ale točit budou rozhodně víc, z kopce určitě...
Datum: 15. února 2009 13:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
 toceji víc.....hlavne z kopce
Datum: 15. února 2009 13:21
Jméno: luke
IP: uživatel4456
 presne tak v papirech je 6500 ale malo kterej to bude tocit
Datum: 15. února 2009 12:38
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 v manualu je psano 6500 ale zalezi na tom jak uz mas ochozeny loziska a takovi detaily
Datum: 15. února 2009 11:27
Datum: 15. února 2009 11:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to sou stroje nahovno skoro vsechny me se porad aba pionyri serou a kamosou ani jeden to mam vsechno vycajkovany jeden po GO a porad neco bud tofouka pak zase elektryka tak dal jsem prectich 1,5 neslo to dootacek pak prectich 2 mm a nic nakonec jsem to hodil uplne nakonec a uz to de dootacek tak zejtra to projedu a uvidim to proste nechapu proc se to dusili na ten prectich spravnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 13:26
Jméno: Fiking
IP: uživatel5042
 Hele co máš z Českého jazyka ??Nic proti tobě, ale piš trochu rozuměji.
Datum: 15. února 2009 13:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 hladinu mam dost velkou tak ji skusim zmensit a elektryku znovu nasteluju a navic se stava casto to ze poslozeni plocha na valec je casto nerovna a valec se naprevodovce houpe
Datum: 14. února 2009 19:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 udelej tu generalku sam a znova, udelej to poradne a pka mas klid a od te doby budes fika prevazne uz jen chvalit
Datum: 14. února 2009 19:14
 Noo řek bych že záleží kdo ti "GO" dělá, jestli nějakej patlal tak se vždycky pak řeší foukání, obrácenej píst, nejde to nastartovat, spojka nefunguje  dneska všichni s každym vyj*bou a schrábnou prachy..
Datum: 14. února 2009 18:54
 Tomu se řiká špatná údržba
Datum: 14. února 2009 18:51
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 jo a dyž to nejde do otaček tak sniž hladinu a dej menčí předstih
Datum: 14. února 2009 18:25
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 naštve to já k mustangovy pří pustim benzín nacupuju prošlápnu zapnu elektriku a našlapnu jedu uš 1rok(dělal sem generálku ale né jako vy pořádnou) sem na něj nešáh
Datum: 14. února 2009 18:21
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Ahoj, muže mít za nasledek špatně naladěný předstih vyskoký otačky?? Že hned když to nastartuju tak mi tam vyletí velky otáčky. Všechno jsem už těsnil.(myslim panelku) Pokud to neni předstih,tak vubec nevim čim to muže být
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:39
Jméno: mmm
IP: uživatel4148
 cuz nemas spatni lanko na plin (muze bejt rztrepeni !!!)
Datum: 23. února 2009 21:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sundej pryžovou spojku z karburátoru.Prstem zjistíš, co dělá šoupátko s jehlou při ubírání a přidávání plynu. Může být roztřepené lanko,nebo uvolněná jehla, nebo příliš zašroubovaný šroubek volnoběhu. Alespoň vyloučíš tyto závady.
Datum: 12. února 2009 22:37
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 danny už jsem psal dvakrt,že otačky a smes sem ladil,,tim to neni!
Datum: 12. února 2009 21:03
 cawes hele skus u karbecu by z lewe strany mely byt dwa srouby jeden je na smes a druhej na otacky tak si s nima pohraj ale bacha jsou moc cytlivy na otoceni otacej welmi pomalu
Datum: 12. února 2009 20:49
Jméno: Pedro
IP: uživatel4311
 nebo jesi nějak nedře šoupatko nebo jesi není blbě nasazený , jehla ...
Datum: 12. února 2009 20:38
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 bohatost,volnoběh , lanko šoupatko,to mam vše dobře naladěný
Datum: 12. února 2009 18:40
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 je to bud bohatost směsi nebo volnoběh a nebo vysi lanko nebo šoupatko .
Datum: 12. února 2009 18:22
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 gufeo jsem měnil
Datum: 12. února 2009 18:21
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 A co gufera na klice, ty si měnil ?
Datum: 12. února 2009 17:47
 Falešnej vzduch de saje většinou pod mezi karbecem a válcem!
Datum: 12. února 2009 17:27
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Ale odkat muže jít falešný vzduch? když jsem to všechno přetěsnil
Datum: 12. února 2009 17:12
 Falešnej vzduch...
Datum: 12. února 2009 17:08
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 to jsem udělal jako první. tím to není.
Datum: 12. února 2009 17:05
 pnelka sice vim jenom jak zhruba vypada ale podle mě to musi byt karburatorem bohatost nebo šroubek od volnoběhu nebo neco z lankem na plynu jestli někde nevyskočilo nebo tak neco
Datum: 12. února 2009 16:59
 spatne sestelovanej volnobech je to ten sroub s pruzinou co je na karbci jakoby na krivo
Datum: 12. února 2009 16:57
 Zdar draci hele dik za ten odkaz ja se v tom jeste neorientuju mate pravdu jeto 350 tak se musim omluvit dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 21:32
 Rádo se stalo.
Datum: 11. února 2009 21:32
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Ahoj- mam dotaz. Ladil jsem předstih na panelce. A když tak koukam na kontakty,tak se mi to zdálo divný nahoře to bylo na 1mm a dole to bylo mín o 0,5mm .viz obrázek - http://motobrozanky.wbs.cz/gdf.JPG Tak se chci zeptat,když budu děat ten předstih,tak mam měřit podle toho jak jsou ty kontakty blíž(dole) nebo jak jsou od sebe dál (nahoře) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 19:58
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 ty kontakty maj bejt vsude stejne vzdalen kup kladivko a kontakt a pak to serid
Datum: 11. února 2009 19:58
 Samozdřejmě jak sou os sebe!
Datum: 11. února 2009 18:13
 Zdar draci mel bych otazku na predstih k jawe 250 panelka 2valec sem zacatecnik potrebuju komplet poradit jak se serizuje predstih u tyhle masiny,je to blby se ptat ale je mi 15 a moc se v 250 nevayznam jenom ve fichtlech dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 15:44
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 250 ka dvou válec je číza a to 250/471
Datum: 11. února 2009 15:44
Datum: 11. února 2009 14:34
 draci prosim někde to u už bylo ale nemužu to najit... jak je to? když je předstih malej, nebo velkej tak kope nakopavacka zpatky? a ještě mám problém... když fíka nakopnu, tak se prostě neroztočí... udela jen takovejch 5 cyklu a to jako kdyz umira a pak zdechne... mozna je to tim predstihem... ja nevim... mohlo by to souviset s tou nakopavackou ze kope zpatky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 0:27
Jméno: standa
IP: uživatel5140
 no já rikam ze je tak akorat,kdyz uz kope  ale rika se ze uz je velkej.....jinak to co pises souvisi taky dost s velikosti komprese a bohatosti smesi......
Datum: 01. února 2009 0:27
Jméno: ???????????
IP: uživatel2324
 Zdarec hele lidi chci se vás zeptet jakej je rozdíl mezi svíčkou na 2takt a 4 takt a jaky používáte vy???? diky za odpovědi na chyby nehledte díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:07
 Čau hele používej do 2taktových motorů já jsem nejdřív používal 17 a to chytalo studený pěkně ale když steplá tak ani tuk tak jsem pak jezdil na 15 a to bylo lepší chytaloto i teplý a nedávno jsem tam dal 14 a tu doporučuju nebo 15 (17) ty moc ne
Datum: 06. února 2009 22:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak hlavu vetsinou dorazis gdyz budes vymontovavat tu velkou svici ven a jelikoz bude mit zakarbonizovany zavity tak ten zavit v hlave pretahnes a znicis...jinak ten rozdil me tez vrtaval hlavou, jedinej rozdil muze byt v odolnosti svicky na olej (2T svicky pac v 2T motoru je olej v benal nebo se nasava prevodak do klikovky  ) ovsem na to se konstruovaly stary PALky kery to vydrzely a dnesni to nesezerou...
Datum: 01. února 2009 11:50
 hele,mezi svickou na 2T a 4T nemas zadnej rozdil.na co si dej bacha to je tepelna hodnota a rozmer zavitu svicky.v zasade mas svicky teple a studene a pak neco mezi.na vetsinu jawek je ideal BRISK N15C,nebo YC,nebo ekvivalent od jinych vyrobcu (napr.BOSCH WR 7 BC+).tepelna hodnota cca 240-280 dle starych tabulek.v nekterych manualech najdes takyPAL N14 ale ta se tezko shani.na fika nebo babcu muzes dat klidne N17.hlavne si pak uhlidej zavit (prumer a dleku) pac na nekterych typech ti muze dlouhy zavit dodrbat pist,nebo pusobenim pistu na svici si dodrbes hlavu
Datum: 31. ledna 2009 23:12
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 neni zadnej!ja pouzivam repliku ngk!ma dlouhej a uzkej zavit a mam ji v pio!
Datum: 31. ledna 2009 19:43
 v podstate tam zadnej rozdil neni
Datum: 31. ledna 2009 19:37
 Čus. mám problém s mojí 250/559. při vyšších otáčkách má nepravidelnej chod. zkoušel sem už všechno a nevím čím to může být. díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 10:07
 zkusím ještě ty svíčky a kondík jsem dával už druhej. ale spíš to vidim jak říka Standa na to dobíjení
Datum: 01. února 2009 10:07
 a co inducka nebo svicka?
pokud tam mas N17 tak ji vyhod a dej tam N15.mne trinda delala to same a myslel jsem ze mne jebne.po vymene svicek to slo perfektne.jo a taky zkus vymenit kondik....
Datum: 31. ledna 2009 23:18
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Možné příčiny : špatný odtrh a předstih, chudá,nebo bohatá směs, vadná svíčka,upevnění kondenzátoru,nebo vadný kondenzátor,dotyky přerušovače zaoxidované,porušené těsnící kroužky na klikovém hřídeli,nebo ucpaný odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže.
Datum: 31. ledna 2009 21:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 Hele me perak prskal a vynechaval ve vysokejch kdyz mi odeslo dobijeni a mel sem uz slabou baterku....
Datum: 31. ledna 2009 20:46
 no podíval bych se jenom přeci znova na ten karbec měl jsem ten problém u 250/353 a nakonec to bylo špatně nastavenou směsí
Datum: 31. ledna 2009 20:16
 karbec sem taky ladil.
Datum: 31. ledna 2009 19:54
 karbec sem taky ladil.
Datum: 31. ledna 2009 19:53
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 mě to dělala špatně naladěná směs.
Datum: 31. ledna 2009 19:48
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 ja bych to videl na rozladenej karbec ale predtih je taky moznej!
Datum: 31. ledna 2009 19:48
 tohle vypadá že blbne elektrika. ale nevím jakto!
Datum: 31. ledna 2009 18:48
 předstih jsem dělal několikrát. palivo dotéká takže kohout bude cistej! trysky ucpane nebyli ale ješte je zkontroluju
Datum: 31. ledna 2009 18:44
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 co předstih?? a dotéká ti palivo??? nemáš ucpané trisky, nebo kohoutek??
Datum: 31. ledna 2009 18:34
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 Cau draci.. uz jsem zoufali..uz po dobu asi 10HODIN... se snazim nastelovat predstih na cz... ale na jakej koliv predstih mi to strili do karburatoru a to jako ze poradne... kolikrat z neho vylitne aji plamen.... at dam malej nebo velkem porad strilí  newim te pls co to jeste muze delat? moc diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:08
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 me to delalo taky ale na MZ. mel sem vymletou tu hridel jak sni odacis a ladis predsith!v malejch otackach to bylo v poh ale jak se to poradne roztocilo tak to delalo jako bych to mel blbe vyladeny!proste se to muze mleta pak uz si to hazi jak se tomu zachce!
Datum: 27. ledna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5098
 hele vy tu furt resite predstih a odtrh....ale nebyla tu ani zminka o svicce...to ze pali neznamena ze pali spravne....skus este vymenit tu svicku ....a co treba bohatost smesi? jestli nekde fouká tak je to jasný.....
Datum: 27. ledna 2009 22:07
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 jiskra je pěkná... ale zkusim ten kondik a indučku
Datum: 27. ledna 2009 21:33
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 nn vacka je v poradku... jelikoz to jeste nedavno jezdilo... nic slavneho ale jezdilo.. motor je po GO.. ale ten predstih co mi tam udelal.. to bylo hrozny.. tak jsem si ho udelal... jezdilo to ale porad to nebylo ono... ale nechal jsme to ...a pred tydnem ze ho udelam co nejpresneji.. a konec... jsou mista..kdy obcas streli do karbece..a pak vilitne do obrovskych otacek.. uplne krasne... ale jak pustim plyn a znova pridam. .tak to zase chvili strili nez to vylitne...  uz jsme ho predelaval snad 50x.. a porad nemuzu docilit toho... NASLAPNOUT PRIDAT A BEZ JAKEJKOLIV PROBLEMU ABY SEL DO OTACEK  prote nic.. smes uz jsem taky zkousel... ale newim jak presne ma byt nastaveny.... jinak na volno beh drzii... ale jak pridam... tak to parkrat neskutecnim zpusobem streli.. bej tam kulka tak me to zabije!! a odtrh mam te 0,4-0,5 zkousel jsme davat i mensi i vetsi a nic.. nechapu to..  a ji ta desticka s kterou se otaci.. u predstihu tak je nova..  fakt to nechapu... doma mam jestee 6 fichtlu tak mam predsti a odtrh behem par minutek hotovi... ale vzivote jsme se stim takhle dlouho nesral  ASi mi nic jineho nezbyva nez trenovat dale
Datum: 27. ledna 2009 21:31
 Já to vidím na špatnej kondenzátor, nebo indučku
Datum: 27. ledna 2009 21:30
 a jaky mas odtrh medzy kladivkami alebo potom moze byt to co pise lk
Datum: 27. ledna 2009 21:04
Jméno: rosi
IP: uživatel995
 nebo máš špatně nastavenou směs(benzin-vzduch)
Datum: 27. ledna 2009 21:03
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 nn to nepali.. kdyz mam vyndanou svicku ,sundanou hlavu.. tak 3,5mm pred HU mi na svicce hodi jiskra.. ta uz fakt newim...
Datum: 27. ledna 2009 20:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nebo jestli nemáš v pr*deli ten zámek na rotoru pro vačku, a nemáš jí otočenou, nebo jestli tam dokonce namáš vačku z pio......
Datum: 27. ledna 2009 20:48
 sku ci nemas velky odtrh na prerusovaci
Datum: 27. ledna 2009 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to vypada jak ucpanej vejfuk nebo hodne spatne nastelovanej prectich nepali ti to az po??
Datum: 27. ledna 2009 20:29
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 sory je to CZ 250/455
Datum: 27. ledna 2009 19:53
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a na jake cz?? obsah a typ???
Datum: 27. ledna 2009 19:45
Jméno: rosi
IP: uživatel995
 zdar.mám problém,chci sundat rotor na jawě21.šroubuju tam ten šroub M8mičku a až dojde na konec tak nevim jak zamezit tomu aby se mi neotáčel ten rotor při tom,když to chci stáhnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 23:13
 Já to dělam tak, že sundám válec a píst, do oka ojnice dám pístní čep vezmu kus hranolku a zapřu mezi kartery a ten
čep a povolim bez problemu a nic by se nemělo zkurvit.
Datum: 29. ledna 2009 23:13
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 co ja vym tak na rotoru u fichtla je snad M6 a ne M8
Datum: 28. ledna 2009 15:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5098
Datum: 27. ledna 2009 22:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 dotahni to co to de a bouchni do toho kladivem melo by to upatnout hlavne ten sroub nezohejbej vem naky vetsi kladivo a rovne dotoho bouchni do sroubu
Datum: 27. ledna 2009 20:45
 tak zkus jeste jednu vec, je to teda strasna prasecina  , ale taky nouzovy reseni, sundej hlavu, dej pist do dolni uvrate, dej do valce nejakej predmet, drevo, plast, cokoliv mekciho nez ocel, namontuj hlavu zpatky, a pist se ti nehne, tudis se ti to nebude protacet, ja to tak jednou musel udelat, pac ten rotor fakt sel blbe dolu, tak to zkus
Datum: 27. ledna 2009 20:32
Jméno: rosi
IP: uživatel995
 no jo to by všechno šlo,ale já už mám motor na stole bez primarniho kolečka skoro už aj rozpulenej ale ten rotor mě tam jebe
Datum: 27. ledna 2009 19:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 Vemu si do ruky hadr,chytnu to vsi silou a cuknu.....
Datum: 27. ledna 2009 11:33
 Metoda kousku dřeva neni úplně prasácká...! Já tam teda dám tyčku mědi....! Jinak o jde chytit rukou a utáhnout co máš sílu a pak vezmeš kladivko....ťuk do šroubu a zapalko odskočí....  Nebojte se kladiva...  Je to jend stroj....
Datum: 27. ledna 2009 10:23
Jméno: david
IP: uživatel1553
 Já to dělám vzduchovu utahovačku a ani držet to nemusim
Datum: 27. ledna 2009 8:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 26. ledna 2009 23:02
 ja to vzdycky chytnu rukou a de to,nebo zarad kvalt a zamez otaceni kola
Datum: 26. ledna 2009 22:19
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 Čus chlapci ,mam pincka mustafa ale to je jedno davam jiny motor a newim co mam udelat s predstihem ad delam co delam tak furt jiskra hazí ž kus za HU pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 22:46
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
 otocit zapalovani doleva
Datum: 25. ledna 2009 22:46
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Cau draci delal jsem si predstih na CZ... a delal jsem to tim zpusobem ze jsem mel zaplej klicek... predstih jsme si dal na tech 3,5-3,8. nasteloval si ty kladivka aby se mi to v tom okamziku hodilo jiskru... Takze kdyz tedka pomalu jedu pistem na horu hodi mi to jiskru tak v ten moment prestanu vezmu supleru a namerim 3,6 tak je to vse v OK?? je to mozna stupidni otazka.. ale s CZ teprve zacinam...moc diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:30
 na 477 predstih 3,2 a odtrh 0,4 mezera na svicce 0,7
Datum: 25. ledna 2009 18:30
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 nevim presne kolik ma byt predstih na CZ ale mohlo by to tak byt.
Datum: 25. ledna 2009 13:47
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 cau draci... chtel jsem se zeptat.. dneska jsem si delal predstih na CZ 250/455.. dal jsem tam 3,6.. ale porad se mi to dusilo atd.... tak jsem hledal co by to mohlo byt.. tak jsem se podival na vejfuk.. a kdyz jsme ho sundal.. tak z toho vytekla.. slušná davka oleje.. myslite ze je to kvuli tomu?? ze se mi to dusilo? vsechno nehorazne od oleje.. proste humus
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 23:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 smrdi, cadi, takovej stiplavej specifickej zapach, pokud si dal novej prevodovej olej, kerej je proste novej a ridsi, tak se ti nasal do klikovky, tez sme mel na fikovi starej a parada, nalil sem novej a uz to zaclo, puleni me neminulo...vypal vyfuk, to je dulezity...jinak pokud to jenom prokopnes a ani se to poradne neohreje, zas to chcipnes a pak zas negydy nakopnes tak to je jasny, nezahreje se to na teplotu gdy se olej jeste nespaluje (zde to plati hlavne u M2T!!!)...a gdyz uz jsme u neho - on se nerad spaluje...jo jinak ten vyfuk jeste pak poradne utesni, tim to tez muze byt a prosim at se zase nerozjede diskuze o M2T, wim ze to tu dlouho nebylo ale pestry uz je to dost
Datum: 24. ledna 2009 23:02
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 ja jsme na ni predstim nejezdil.. dostal jsem ji od dedy.. a hnedka sla na GO... no vidis to me nenapadlo.. stim prevodakem.. doufam ze to tak neni... ale do fika jsme dal taky 1:25 a te a ten si to prebral s prehledem. .zadny zbytkovi olej.... no jooo ale jak to poznam ze mi to taha.. olej ze skrině?
Datum: 24. ledna 2009 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nezapaluje ti to smes jak ma takze v lepsim pripade ten prestich muze bejt spatne nastavenej nebo spatna svicka ale to je nepravdepodobny a rikaz ze to je po GO takze hadam ze to nejezdi od ty doby to bude tim ze to nekde fouka tak jestli ten olej neni sprevodovy skrine
Datum: 24. ledna 2009 22:01
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 motor je po GO. davam 1:25 kvuli zajizdeni.. ale jak je videt je to asi hodne
Datum: 24. ledna 2009 20:16
 A také párkrát perošlápni motor bez zapalování ať vyplive všechen pebytek oleje a směsi...A pokud tam dáváš víc oleje,než má být, tak to není dobře. Najdi si návod k obsluze a tam se podívej, jaký poiměr má být...Pokud ho tak dáváš, tak by to možná chtělo sundat hlavu a kouknout dovnitř, příp. vyčistit.
Datum: 24. ledna 2009 20:02
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
 Vypal vejfuk a snad už se to dusit nebude esi jo tak by se musela hledat závada jinde ale to už ti bohužel neporadím
Datum: 24. ledna 2009 19:50
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Cau, vi nekdo jaky je origo cislo barvy -nebesky modra a ta zelinkava pro Jawu 550. docela bych to potreboval -dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 10:34
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Dotaz pro nekoho kdo se vyzna ve stadionech - jak mam rozdelat zadni tlumice u S 22? - diky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 13:01
Datum: 24. ledna 2009 13:01
|



|