slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  36  37  38  39  40  41  42  43  44  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mys      IP: uživatel5390    
ahoj chlapi potrebuju poradit fichtl mi nestartuje dopre a chci si udelat predstih a nevim jak muzete mi nekdo prosim vas poradit moc dekuji naschle :-) vim ze si budete myslel že jsem dement ale fakt i nevim rady coa jak mam udelat :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak konecne bych pouzil sluzbu FAQ: http://shop.sesa-moto.cz/faq/zapalovani_pionyr/kladivka_pionyr/ ...koukni a uvidis jak je to proste:-)
 
 
Datum: 25. února 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel5353    
Zdar chtěl bych se zeptat předstih nastavuju na zápalku co?takže když sundam válec, tak nemusím pak nastavovat přestih a odtrh když ho tam budu dávat zpět?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá blbost...:-D NENE...udělej GO a předstih nešteluj.....vůbec...:-D To zmákneš....:-D Hlava válec dolu vyměň těsnění pod válcem a taky nešteluj předstih....! Na co...? Dyť se přeci nic nehlo...:-D Hošííí....mám dost....!
 
 
Datum: 21. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co mate furt vsichni s tim predstihem...!!! sakra vzdyt na tom nic neni......podivam se na vačku a tak nejak to otocim a utahnu.....podle toho jak se mi klepou ruce dam odtrh na kladivka a jedu .....
 
 
Datum: 21. února 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud jsi nesteloval s magnetem nebo si nepootacel stator tak nemusis:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ne ... nemusis.....
 
 
Datum: 20. února 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel2014    
Mam otazku asi jako kazdy zacatecnik, mam motor na jawette po GO. Jak ted postupovat, zapojim ele. kabely a co dal? ted seridit motor, nikdy jsem to nedelal a nikam se mi to davat nechce, motorek mam spoustu a chci se to naucit. Muze mi nekdo dat odbornou radu co a jak? + kdyz je motor nove slozen jak se ma dlouho zajizdet? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5342    
hele stadiona ti z hlavy nereknu,ale bude to jak fichtl....civka a kondik na kladivka...hodnoty odtrhu a predstihu si najdi v prirucce...je stahnutelná vsude.....z vlastni skusenosti rikam,otoc placku se zapalovani skoro az na dorez doleva a na kladivka dej neco okolo 4 desetin....jako melo by to chytnout a jet....serid si to pak podle navodu.... Zajizdet pomalu,hlidat aby se to nehřálo a hlavne víc mazat....klidne 1:25 a ze skusenosti doporucuju lepsi olej do benzinu.....zajizdi se tak do tech 200km pomalu,do tech 500 uz muzes trochu zrychlit,ale furt mazat a tak od tech 500 do 1000km uz muzes jezdit normalne,ale furt víc mazat.....po 1000km by to melo bejt perfektne zajetý
 
 
Datum: 19. února 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja ten pekac asi hodim dosrotu uz fakt nevim co stim proste na spravnej prectich to nechce jet musi bejt vic nez 2mm a pak jede a odtrch ani ne 0,35 jenze stimhle rozestelovanym prectihem to nema moc vykon vsechno mam udrzovany to znamena ze vse mam vycisteny namazany vse funguje az na motor proste to raguje naprectich co to muzr spusobovat???? :-(((( hladina nepomaha svicka zechcana vypadato ze vse tesni mam jezdit stim trapnym prectihem? a kabely jsem prosel a nic na fajfce jsem drzel ruku ta neprobiji kabely jsou vetsinou novy elektryku jsem delal celou novou jezdilotonormalne az nato ze foukalmotor tak jsem slozil jinej motor a dela to tohle odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2017 7:24
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odpověď, složil jsem to z několika motorů úplně stačí..... :-D
 
 
Datum: 14. března 2017 7:24
 
 
 
 
Jméno: Janek      IP: uživatel19047    
Tolik hrubek, v jednom dotazu, to je skutečně rarita.
 
 
Datum: 13. března 2017 8:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5315    
proc mam takovej pocit,ze ten motor je pred smrti.....to by vysvetlovalo uplne vsechno.....
 
 
Datum: 16. února 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo a tlaky ma dobry ale ten volnobech me mate ze nedrzi moc dobre jako klabe v malejch otackach ale musi bejt sroubej volnobeu nadoraz
 
 
Datum: 16. února 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak motor neni po GO slozil jsem ho znekolika motoru loziska jsou dobry ale neco se tam hejbe kdyz otacim magnetem rek bych ze ma vuli pistni cep v pouzdre tak muze to byt tim?? magneto jsem skousel jiny svackou a nic
 
 
Datum: 16. února 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
a ten motor jako co? ten je nove delanej,nebo je to stara vyjezdena rašple????? tezky radit potom..... kdyz mas vsechno co pises ok,tak vyhrabej eletriku a zapoj to nakratko jen na 2 kabely a musi jet..... a dalsi veci....vsichni resite mm predstihu pred HU...ale mas dobre posazeny magneto na klice,ma ten aretacni kolicek?co? neni presazeny o XX stupnu vedle.... a motor má tlaky? a podtlak na sani? co? tezko rict jinak.....
 
 
Datum: 16. února 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
nebo ohlá klikovka
 
 
Datum: 16. února 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: čau      IP: uživatel1640    
tohle se mně stalo taky ja to mněl tím že byly uplně nejvíc vymlácený ložiska a tím pádem našel seřídit předstih a nereágolovato jak ty ložiska mněly velkou vúly....
 
 
Datum: 16. února 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
navyměňovals náhodou vačku a magneto?
 
 
Datum: 16. února 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: jurous      IP: uživatel1696    
nevedel kam to zaradit, kolik ma pincek otacek za min presne?? dik!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pri 13z sekundarku a origo primarnim kolecku (14z, ne to 9z), cili seriovy fik se seriovou rozetou, sekundarkem a primarem je co rychlost pri zarazeny trojce tak krat sto a mas otacky...cili pokud jedes 70 tak ma 7000ot/min...je to od typu 20 pac to sou stejny motory az po mustafa, 05 mely posunutou dvojku a trojku newim, parezy uz sou nejak mimo...
 
 
Datum: 15. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel1391    
Ale musíš mít třetí převodovej stupěn 1:1 . Já teda nevim, ale myslim že to nemají všechny fichtli, myslim že to má jen 23.
 
 
Datum: 15. února 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Pri 13z sekundáre a zaradenej trojke - otáčky=rýchlosť (v km/h)*100 Teda aspoň myslím...
 
 
Datum: 15. února 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při 6500 maj maximální výkon, ale točit budou rozhodně víc, z kopce určitě...
 
 
Datum: 15. února 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5297    
toceji víc.....hlavne z kopce
 
 
Datum: 15. února 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel4456    
presne tak v papirech je 6500 ale malo kterej to bude tocit:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
v manualu je psano 6500 ale zalezi na tom jak uz mas ochozeny loziska a takovi detaily
 
 
Datum: 15. února 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je hodne zaludna otazka:-D:-D:-D,to zalezi jak pridas plyn:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to sou stroje nahovno skoro vsechny me se porad aba pionyri serou a kamosou ani jeden to mam vsechno vycajkovany jeden po GO a porad neco bud tofouka pak zase elektryka tak dal jsem prectich 1,5 neslo to dootacek pak prectich 2 mm a nic nakonec jsem to hodil uplne nakonec a uz to de dootacek tak zejtra to projedu a uvidim to proste nechapu proc se to dusili na ten prectich spravnej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: Fiking      IP: uživatel5042    
Hele co máš z Českého jazyka ??Nic proti tobě, ale piš trochu rozuměji.
 
 
Datum: 15. února 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
hladinu mam dost velkou tak ji skusim zmensit a elektryku znovu nasteluju a navic se stava casto to ze poslozeni plocha na valec je casto nerovna a valec se naprevodovce houpe
 
 
Datum: 14. února 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
udelej tu generalku sam a znova, udelej to poradne a pka mas klid a od te doby budes fika prevazne uz jen chvalit:-)
 
 
Datum: 14. února 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noo řek bych že záleží kdo ti "GO" dělá, jestli nějakej patlal tak se vždycky pak řeší foukání, obrácenej píst, nejde to nastartovat, spojka nefunguje :-D dneska všichni s každym vyj*bou a schrábnou prachy..
 
 
Datum: 14. února 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tomu se řiká špatná údržba
 
 
Datum: 14. února 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
jo a dyž to nejde do otaček tak sniž hladinu a dej menčí předstih
 
 
Datum: 14. února 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
naštve to já k mustangovy pří pustim benzín nacupuju prošlápnu zapnu elektriku a našlapnu jedu uš 1rok(dělal sem generálku ale né jako vy pořádnou) sem na něj nešáh
 
 
Datum: 14. února 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Ahoj, muže mít za nasledek špatně naladěný předstih vyskoký otačky?? Že hned když to nastartuju tak mi tam vyletí velky otáčky. Všechno jsem už těsnil.(myslim panelku) Pokud to neni předstih,tak vubec nevim čim to muže být :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: mmm      IP: uživatel4148    
cuz nemas spatni lanko na plin (muze bejt rztrepeni !!!)
 
 
Datum: 23. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sundej pryžovou spojku z karburátoru.Prstem zjistíš, co dělá šoupátko s jehlou při ubírání a přidávání plynu. Může být roztřepené lanko,nebo uvolněná jehla, nebo příliš zašroubovaný šroubek volnoběhu. Alespoň vyloučíš tyto závady.
 
 
Datum: 12. února 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
danny už jsem psal dvakrt,že otačky a smes sem ladil,,tim to neni!
 
 
Datum: 12. února 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: danny      E-mail:      IP: uživatel5276    
cawes hele skus u karbecu by z lewe strany mely byt dwa srouby jeden je na smes a druhej na otacky tak si s nima pohraj ale bacha jsou moc cytlivy na otoceni otacej welmi pomalu
 
 
Datum: 12. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel4311    
nebo jesi nějak nedře šoupatko nebo jesi není blbě nasazený , jehla ...
 
 
Datum: 12. února 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
bohatost,volnoběh , lanko šoupatko,to mam vše dobře naladěný
 
 
Datum: 12. února 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: vlk      IP: uživatel5273    
je to bud bohatost směsi nebo volnoběh a nebo vysi lanko nebo šoupatko .
 
 
Datum: 12. února 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
gufeo jsem měnil
 
 
Datum: 12. února 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
A co gufera na klice, ty si měnil ?
 
 
Datum: 12. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešnej vzduch de saje většinou pod mezi karbecem a válcem!
 
 
Datum: 12. února 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Ale odkat muže jít falešný vzduch? když jsem to všechno přetěsnil
 
 
Datum: 12. února 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Kllika ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešnej vzduch...
 
 
Datum: 12. února 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
to jsem udělal jako první. tím to není.
 
 
Datum: 12. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel2079    
pnelka sice vim jenom jak zhruba vypada ale podle mě to musi byt karburatorem bohatost nebo šroubek od volnoběhu nebo neco z lankem na plynu jestli někde nevyskočilo nebo tak neco
 
 
Datum: 12. února 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spatne sestelovanej volnobech je to ten sroub s pruzinou co je na karbci jakoby na krivo
 
 
Datum: 12. února 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Miloslav Šádek      E-mail:      IP: uživatel404    
Zdar draci hele dik za ten odkaz ja se v tom jeste neorientuju mate pravdu jeto 350 tak se musim omluvit dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rádo se stalo.
 
 
Datum: 11. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Ahoj- mam dotaz. Ladil jsem předstih na panelce. A když tak koukam na kontakty,tak se mi to zdálo divný nahoře to bylo na 1mm a dole to bylo mín o 0,5mm .viz obrázek - http://motobrozanky.wbs.cz/gdf.JPG Tak se chci zeptat,když budu děat ten předstih,tak mam měřit podle toho jak jsou ty kontakty blíž(dole) nebo jak jsou od sebe dál (nahoře) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
ty kontakty maj bejt vsude stejne vzdalen kup kladivko a kontakt a pak to serid
 
 
Datum: 11. února 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozdřejmě jak sou os sebe!
 
 
Datum: 11. února 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: Miloslav Šádek      E-mail:      IP: uživatel404    
Zdar draci mel bych otazku na predstih k jawe 250 panelka 2valec sem zacatecnik potrebuju komplet poradit jak se serizuje predstih u tyhle masiny,je to blby se ptat ale je mi 15 a moc se v 250 nevayznam jenom ve fichtlech dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
250 ka dvou válec je číza a to 250/471
 
 
Datum: 11. února 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 250 Panelka je jednoválec. Dvouválec je třistapadesátka. Stáhni si tohle http://www.jawamania.info/GetFile.aspx?source=tree&nodeid=1061 . Tam to najdeš a je tam další spousta užitečnejch věcí.
 
 
Datum: 11. února 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draci prosim někde to u už bylo ale nemužu to najit... jak je to? když je předstih malej, nebo velkej tak kope nakopavacka zpatky? a ještě mám problém... když fíka nakopnu, tak se prostě neroztočí... udela jen takovejch 5 cyklu a to jako kdyz umira a pak zdechne... mozna je to tim predstihem... ja nevim... mohlo by to souviset s tou nakopavackou ze kope zpatky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5140    
no já rikam ze je tak akorat,kdyz uz kope:-D ale rika se ze uz je velkej.....jinak to co pises souvisi taky dost s velikosti komprese a bohatosti smesi......
 
 
Datum: 01. února 2009 0:27
 
 
 
 
Jméno: ???????????      IP: uživatel2324    
Zdarec hele lidi chci se vás zeptet jakej je rozdíl mezi svíčkou na 2takt a 4 takt a jaky používáte vy???? diky za odpovědi na chyby nehledte díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: thomas77      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čau hele používej do 2taktových motorů já jsem nejdřív používal 17 a to chytalo studený pěkně ale když steplá tak ani tuk tak jsem pak jezdil na 15 a to bylo lepší chytaloto i teplý a nedávno jsem tam dal 14 a tu doporučuju nebo 15 (17) ty moc ne
 
 
Datum: 06. února 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak hlavu vetsinou dorazis gdyz budes vymontovavat tu velkou svici ven a jelikoz bude mit zakarbonizovany zavity tak ten zavit v hlave pretahnes a znicis...jinak ten rozdil me tez vrtaval hlavou, jedinej rozdil muze byt v odolnosti svicky na olej (2T svicky pac v 2T motoru je olej v benal nebo se nasava prevodak do klikovky:-D) ovsem na to se konstruovaly stary PALky kery to vydrzely a dnesni to nesezerou...
 
 
Datum: 01. února 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: skorvi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele,mezi svickou na 2T a 4T nemas zadnej rozdil.na co si dej bacha to je tepelna hodnota a rozmer zavitu svicky.v zasade mas svicky teple a studene a pak neco mezi.na vetsinu jawek je ideal BRISK N15C,nebo YC,nebo ekvivalent od jinych vyrobcu (napr.BOSCH WR 7 BC+).tepelna hodnota cca 240-280 dle starych tabulek.v nekterych manualech najdes takyPAL N14 ale ta se tezko shani.na fika nebo babcu muzes dat klidne N17.hlavne si pak uhlidej zavit (prumer a dleku) pac na nekterych typech ti muze dlouhy zavit dodrbat pist,nebo pusobenim pistu na svici si dodrbes hlavu
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:12
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
neni zadnej!ja pouzivam repliku ngk!ma dlouhej a uzkej zavit a mam ji v pio!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v podstate tam zadnej rozdil neni
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. mám problém s mojí 250/559. při vyšších otáčkách má nepravidelnej chod. zkoušel sem už všechno a nevím čím to může být. díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusím ještě ty svíčky a kondík jsem dával už druhej. ale spíš to vidim jak říka Standa na to dobíjení
 
 
Datum: 01. února 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: skorvi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co inducka nebo svicka? pokud tam mas N17 tak ji vyhod a dej tam N15.mne trinda delala to same a myslel jsem ze mne jebne.po vymene svicek to slo perfektne.jo a taky zkus vymenit kondik....
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Možné příčiny : špatný odtrh a předstih, chudá,nebo bohatá směs, vadná svíčka,upevnění kondenzátoru,nebo vadný kondenzátor,dotyky přerušovače zaoxidované,porušené těsnící kroužky na klikovém hřídeli,nebo ucpaný odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
Hele me perak prskal a vynechaval ve vysokejch kdyz mi odeslo dobijeni a mel sem uz slabou baterku....
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podíval bych se jenom přeci znova na ten karbec měl jsem ten problém u 250/353 a nakonec to bylo špatně nastavenou směsí
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec sem taky ladil.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec sem taky ladil.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
mě to dělala špatně naladěná směs.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
ja bych to videl na rozladenej karbec ale predtih je taky moznej!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle vypadá že blbne elektrika. ale nevím jakto!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih jsem dělal několikrát. palivo dotéká takže kohout bude cistej! trysky ucpane nebyli ale ješte je zkontroluju
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
co předstih?? a dotéká ti palivo??? nemáš ucpané trisky, nebo kohoutek??
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
Cau draci.. uz jsem zoufali..uz po dobu asi 10HODIN... se snazim nastelovat predstih na cz... ale na jakej koliv predstih mi to strili do karburatoru a to jako ze poradne... kolikrat z neho vylitne aji plamen.... at dam malej nebo velkem porad strilí:-( newim te pls co to jeste muze delat? moc diky za rady;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
me to delalo taky ale na MZ. mel sem vymletou tu hridel jak sni odacis a ladis predsith!v malejch otackach to bylo v poh ale jak se to poradne roztocilo tak to delalo jako bych to mel blbe vyladeny!proste se to muze mleta pak uz si to hazi jak se tomu zachce!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
hele vy tu furt resite predstih a odtrh....ale nebyla tu ani zminka o svicce...to ze pali neznamena ze pali spravne....skus este vymenit tu svicku ....a co treba bohatost smesi? jestli nekde fouká tak je to jasný.....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
jiskra je pěkná... ale zkusim ten kondik a indučku:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
nn vacka je v poradku... jelikoz to jeste nedavno jezdilo... nic slavneho ale jezdilo.. motor je po GO.. ale ten predstih co mi tam udelal.. to bylo hrozny.. tak jsem si ho udelal... jezdilo to ale porad to nebylo ono... ale nechal jsme to ...a pred tydnem ze ho udelam co nejpresneji.. a konec... jsou mista..kdy obcas streli do karbece..a pak vilitne do obrovskych otacek.. uplne krasne... ale jak pustim plyn a znova pridam. .tak to zase chvili strili nez to vylitne...:-( uz jsme ho predelaval snad 50x.. a porad nemuzu docilit toho... NASLAPNOUT PRIDAT A BEZ JAKEJKOLIV PROBLEMU ABY SEL DO OTACEK:-( prote nic.. smes uz jsem taky zkousel... ale newim jak presne ma byt nastaveny.... jinak na volno beh drzii... ale jak pridam... tak to parkrat neskutecnim zpusobem streli.. bej tam kulka tak me to zabije!! a odtrh mam te 0,4-0,5 zkousel jsme davat i mensi i vetsi a nic.. nechapu to..:-( a ji ta desticka s kterou se otaci.. u predstihu tak je nova..:-( fakt to nechapu... doma mam jestee 6 fichtlu tak mam predsti a odtrh behem par minutek hotovi... ale vzivote jsme se stim takhle dlouho nesral:-( ASi mi nic jineho nezbyva nez trenovat dale:-(
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to vidím na špatnej kondenzátor, nebo indučku
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: 590racer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaky mas odtrh medzy kladivkami alebo potom moze byt to co pise lk
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
nebo máš špatně nastavenou směs(benzin-vzduch)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
nn to nepali.. kdyz mam vyndanou svicku ,sundanou hlavu.. tak 3,5mm pred HU mi na svicce hodi jiskra.. ta uz fakt newim...:-(
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nebo jestli nemáš v pr*deli ten zámek na rotoru pro vačku, a nemáš jí otočenou, nebo jestli tam dokonce namáš vačku z pio......
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: 590racer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sku ci nemas velky odtrh na prerusovaci
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to vypada jak ucpanej vejfuk nebo hodne spatne nastelovanej prectich nepali ti to az po??
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
sory je to CZ 250/455
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
a na jake cz?? obsah a typ???
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
zdar.mám problém,chci sundat rotor na jawě21.šroubuju tam ten šroub M8mičku a až dojde na konec tak nevim jak zamezit tomu aby se mi neotáčel ten rotor při tom,když to chci stáhnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělam tak, že sundám válec a píst, do oka ojnice dám pístní čep vezmu kus hranolku a zapřu mezi kartery a ten čep a povolim bez problemu a nic by se nemělo zkurvit.
 
 
Datum: 29. ledna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
co ja vym tak na rotoru u fichtla je snad M6 a ne M8
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5098    
vy ste ale inzenyri:-D:-D i ta nejjednodussi vec potrebuje trochu premejslet:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
dotahni to co to de a bouchni do toho kladivem melo by to upatnout hlavne ten sroub nezohejbej vem naky vetsi kladivo a rovne dotoho bouchni do sroubu
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus jeste jednu vec, je to teda strasna prasecina:-D, ale taky nouzovy reseni, sundej hlavu, dej pist do dolni uvrate, dej do valce nejakej predmet, drevo, plast, cokoliv mekciho nez ocel, namontuj hlavu zpatky, a pist se ti nehne, tudis se ti to nebude protacet, ja to tak jednou musel udelat, pac ten rotor fakt sel blbe dolu, tak to zkus :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
no jo to by všechno šlo,ale já už mám motor na stole bez primarniho kolečka skoro už aj rozpulenej ale ten rotor mě tam jebe
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
Vemu si do ruky hadr,chytnu to vsi silou a cuknu.....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Metoda kousku dřeva neni úplně prasácká...! Já tam teda dám tyčku mědi....! Jinak o jde chytit rukou a utáhnout co máš sílu a pak vezmeš kladivko....ťuk do šroubu a zapalko odskočí....:-) Nebojte se kladiva...:-) Je to jend stroj....:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel1553    
Já to dělám vzduchovu utahovačku a ani držet to nemusim
 
 
Datum: 27. ledna 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Jestli máš ii rozdělanou spojku ,,,tak já sem to dělal takovou prasáckou metodou ...do toho prim. řetězu sem nacpal kus dřeva aby se to netočila a rotor se nehnul :-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to vzdycky chytnu rukou a de to,nebo zarad kvalt a zamez otaceni kola
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
Čus chlapci ,mam pincka mustafa ale to je jedno davam jiny motor a newim co mam udelat s predstihem ad delam co delam tak furt jiskra hazí ž kus za HU pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
otocit zapalovani doleva:-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Cau draci delal jsem si predstih na CZ... a delal jsem to tim zpusobem ze jsem mel zaplej klicek... predstih jsme si dal na tech 3,5-3,8. nasteloval si ty kladivka aby se mi to v tom okamziku hodilo jiskru... Takze kdyz tedka pomalu jedu pistem na horu hodi mi to jiskru tak v ten moment prestanu vezmu supleru a namerim 3,6 tak je to vse v OK?? je to mozna stupidni otazka.. ale s CZ teprve zacinam...moc diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 477 predstih 3,2 a odtrh 0,4 mezera na svicce 0,7
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
nevim presne kolik ma byt predstih na CZ ale mohlo by to tak byt.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
cau draci... chtel jsem se zeptat.. dneska jsem si delal predstih na CZ 250/455.. dal jsem tam 3,6.. ale porad se mi to dusilo atd.... tak jsem hledal co by to mohlo byt.. tak jsem se podival na vejfuk.. a kdyz jsme ho sundal.. tak z toho vytekla.. slušná davka oleje.. myslite ze je to kvuli tomu?? ze se mi to dusilo? vsechno nehorazne od oleje.. proste humus:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
smrdi, cadi, takovej stiplavej specifickej zapach, pokud si dal novej prevodovej olej, kerej je proste novej a ridsi, tak se ti nasal do klikovky, tez sme mel na fikovi starej a parada, nalil sem novej a uz to zaclo, puleni me neminulo...vypal vyfuk, to je dulezity...jinak pokud to jenom prokopnes a ani se to poradne neohreje, zas to chcipnes a pak zas negydy nakopnes tak to je jasny, nezahreje se to na teplotu gdy se olej jeste nespaluje (zde to plati hlavne u M2T!!!)...a gdyz uz jsme u neho - on se nerad spaluje...jo jinak ten vyfuk jeste pak poradne utesni, tim to tez muze byt a prosim at se zase nerozjede diskuze o M2T, wim ze to tu dlouho nebylo ale pestry uz je to dost:-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
ja jsme na ni predstim nejezdil.. dostal jsem ji od dedy.. a hnedka sla na GO... no vidis to me nenapadlo.. stim prevodakem.. doufam ze to tak neni... ale do fika jsme dal taky 1:25 a te a ten si to prebral s prehledem. .zadny zbytkovi olej.... no jooo ale jak to poznam ze mi to taha.. olej ze skrině?:-(
 
 
Datum: 24. ledna 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nezapaluje ti to smes jak ma takze v lepsim pripade ten prestich muze bejt spatne nastavenej nebo spatna svicka ale to je nepravdepodobny a rikaz ze to je po GO takze hadam ze to nejezdi od ty doby to bude tim ze to nekde fouka tak jestli ten olej neni sprevodovy skrine
 
 
Datum: 24. ledna 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
motor je po GO. davam 1:25 kvuli zajizdeni.. ale jak je videt je to asi hodne:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A také párkrát perošlápni motor bez zapalování ať vyplive všechen pebytek oleje a směsi...A pokud tam dáváš víc oleje,než má být, tak to není dobře. Najdi si návod k obsluze a tam se podívej, jaký poiměr má být...Pokud ho tak dáváš, tak by to možná chtělo sundat hlavu a kouknout dovnitř, příp. vyčistit.
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1265    
Vypal vejfuk a snad už se to dusit nebude esi jo tak by se musela hledat závada jinde ale to už ti bohužel neporadím :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
Cau, vi nekdo jaky je origo cislo barvy -nebesky modra a ta zelinkava pro Jawu 550. docela bych to potreboval -dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
Dotaz pro nekoho kdo se vyzna ve stadionech - jak mam rozdelat zadni tlumice u S 22? - diky . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. ledna 2009 13:01
 
<  36  37  38  39  40  41  42  43  44  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 9:19:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu