česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14352    
zdar draci,prosim o radu,zajíždím válec po výbrusu (pruměr 49.5)mam jehlu na 4 zářezu od vrchu,za studena jede už docela pěkně,nijak se nedusí a otáčky pěkně držej:-)ale jak se ohřeje tak už se to zhoršuje,na neutral to chcípne a po přidání plynu se to nejdřív přidusí a pak se dostane teprve do otáček tak nevim co s tim,dneska jsem sešteloval pořádně předstih 1.6 od horní uvratě ale pořád to je stejný,poradíte mi co s tím ?díky za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14352    
joo soráč,překlep:-)
 
 
Datum: 10. dubna 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15337    
tak já to bral že kolega místo 3 napsal 4 jinak by ch mu poradil karbec z 250.....
 
 
Datum: 10. dubna 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz      IP: uživatel13627    
Docela by mě zajímalo jak jsi na fichtlovi vyvrtal 49.5 :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2013 8:22
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14352    
taky mě napadla právě ta bohatost,je docelas černá no :-Dtedka jsem se byl podívat,zejtra to vyzkouším,díky :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
ja byc si hlídal bohatost směsi podle svíčky a možná bych to nechal sednout.....to že to nedrží volnoběh muže být výbrusem je eště těsný...jakou barvu má svíce?
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co jehlu na třetí zářez? Možná to je bohatá směs...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel15203    
cau mam problem nemuzu zaboha nastavit prdstih u pareza kontaky jsou proste skoro furt otevrene dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: honza Krejčí      E-mail:      IP: uživatel15306    
jo zapoměl jsem co tady píšou kluci o tom pertinaxu ten kdyby byl osoupanej tak je máš porád seplí ty kladívka a ne od sebe tak doufám že to bude ono zdary honza
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: honza Krejčí      E-mail:      IP: uživatel15306    
čau vyměn vačku už je osoustružená dokulata a tím pádem už to není vačka ale kulatina proto pořád ten odtrh dej jinou a udělej předstih a nezapomen namazat filc co je u kladívek hodně zdaru honza.
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:07
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jestli mě paměť nemate, tak tam budeš mít vačku z 20-23, ta má jiný úhel sepnutí. Odtrh je samozřejmost, Péro má pravdu :-) Sjetej pertinax by naopak kontakty nerozpojil :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: labus      IP: uživatel15298    
Vyměň kladívko ta třecíplocha co jde po vačce je v čudu
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
nemas spatne vacku ?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
co třeba zmenšit odtrh?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci mam složený motor po go mám v něm vše nové a když jsem nasadil valec po vybrusu a na startoval tak motor klepe, dělá to při nízkých otáčkách zní to jako vyběhaný dieselový motor mám na tom 3.vybrus a koukal jsem jestli píst nenaráží do okraje hlavy a otlak jsem neviděl ani na pístu ani na hlavě. Nevíte prosím co to muže dělat? špatný předstih? třeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Ano přesně takový zvuk vychází z motoru jako na videu
 
 
Datum: 26. března 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že ti to dělá takový zvuk jako ja na tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=knnFUH3yPcc ? to mi lehce dělá babetta, řekl bych že to souvisí s kvalitou pístů respektive s jejich povrchovou křivkou, dělali mi to samé už 2 válce jeden víc a druhý skoru vůbec ale občas to slyším, pokud určitě víš že ti píst nenaráží do hlavy tak bych to asi neřešil
 
 
Datum: 26. března 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
hrany kroužku ano a kanály se mi nezdály ostre když jsem přejel prstem, kdyby to bylo malo sražené vadilo by to moc ?
 
 
Datum: 26. března 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Srazils hrany kroužků a kanálů?
 
 
Datum: 26. března 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
chtel bych se zeptat jestli ma parez jinou vacku nez pionir duji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
 
 
Datum: 24. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
mam jawu 555 a kdyz dam pist do horni uvrate a nastavim odtrh a zatocim tak kdyz je pist dole kontakty so oddaly snad o 3mm poradte prosim nevim co stim a klika mi nehazi dal jsem k ni sroubavak a zatocil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
budto se ti ustříhl kolíček kterej zajištuje polohu nebo jsi tam dal vačku z 21
 
 
Datum: 23. března 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: oncl      IP: uživatel8528    
Asi máš špatně vačku :-)
 
 
Datum: 23. března 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: HANo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. nevím jestli je to předstihem ale myslím si to .. Pionýr jde nastartovat ale nedrží na volnoběh a mam na karburatoru zamontovaný ten šřoubek uplně . a když dám plný tak to je jako kdyby držel volnoběh.... a střílí do výfuku už si nevím rady :-( prosím o radu .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Čau, mě to taky zničeho nic přestalo držet volnoběh a bylo to tím že se mi nějakým způsobem střihlo to zajištění co drží vačku na rotoru. Pomohla výměna zapalování.
 
 
Datum: 14. března 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: HaNo      IP: uživatel9375    
Díky, pokusím se stím něco udělat ..
 
 
Datum: 06. března 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Skus nastavit jehlu na druhej zářez odzhora!!!
 
 
Datum: 06. března 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih+odtrh
 
 
Datum: 06. března 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no anebo má vyhoblovane soupatko od sroubku volnobehu :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
mě se zdá že se ti sešlo několik věcí naraz ..k předstihu co chceš slyšet prostě ho seřid.... navod je na netu... podle mě by stačilo pohnout zapalkem dozadu ..ale ten volnoběh dělá ucpana triska s napisem 38 anebo kanalek kní ...jistou šanci ma i falešný vzduch....a ten se musí hledat ...
 
 
Datum: 05. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši jaký průměr má nová vačka na pionýra 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar borci - pro vas asi jednoducha vec ja uz sem se z toho nejak dostal :-D takze hazi jiskru teče benzin ale ani neškytne -předstih je dobrej - čim to? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP      IP: uživatel15147    
tak uz sem to vcera rozjel sesteloval sem to znova komplet (několikrát:-D) a uz to chytlo ale este musim postelovat karbec asi tam toho benzinu de malo
 
 
Datum: 24. února 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no tak vem a pokud mas hlavu s ledvinkou, tak nastav 1,6 mm a chytne ;-)
 
 
Datum: 22. února 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hlavu mam obyč. /a čim by bylo ze nehazi svicka jiskru ve valci? jinak asi zkusim nastavyt poradne cely je tento navod ok?- http://www.jarin-dknl.wz.cz/jawa_50/nastaveni_predstihu.htm / a jinak svicka hazi modrou jiskru - a jestli je navod spravne tak sem asi postupoval špatně :-D tak ja to zkusim znovu a lépe a kdyztak se ozvu. dikec
 
 
Datum: 22. února 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
A jakou máš hlavu ?
 
 
Datum: 21. února 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
je možný že svíčka neháže ve válci
 
 
Datum: 21. února 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký předstih si nastavil? nechci čístl "dobrej" .. chci hodnotu pre HU ..... a taky jaka je barva jiskry?
 
 
Datum: 21. února 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím, v naší mototechně mi byla doporučena na pincka zapalovací svíčka Brisk Silver NR15S, jako kvalitnější alternativa. Myslíte, že víc vydrží? Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pal 14-7 chytá v zimně i v létě, no ja léto spis 14-8 a na zimu 14-5 ale 14-7 jede pořád :-D a to je fakt stará, a jak jiskří
 
 
Datum: 09. února 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
O NGK je známý že se uchlastávají, do pincka Brisk NR14 až 17R, viděl sem i s předsunutým jiskřištěm na pinckovi, to by se taky dalo polemizovat jestli Y ano nebo ne. Osvědčily se mi i některý Bosch, startovaly jak v létě tak v zimě jedna svíčka.
 
 
Datum: 09. února 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mě odcházely ngk pravidelně a brisk nic
 
 
Datum: 09. února 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím densa v mopedech a spokojenost, nikdy jsem neměl problém, jiskřiště mají suprově udělaný.. a nikdy se mi nestalo že když jsem to přechlastal že by pak svíčka nefungovala.. to je dobrej blábol :-D
 
 
Datum: 09. února 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčky ngk a denso jsou super ale nesmíš ji ulít,jinak ko.což je u pincka běžné.
 
 
Datum: 09. února 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do originálu stačí originál ;-)
 
 
Datum: 09. února 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
no bakounovi snad jen na obhajbu autora je že rozdíl mezi ngk v motoschopu a předraženou benzinkou je 20kč co je snesitelne ...nebo ne?
 
 
Datum: 09. února 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Další oblíbené téma... Takže svíčka ti výkon nepřidá, prémiové svíčky jsou do fekála k ničemu... "pokud chces neco lepsiho" - nesmysl, jediny rozdil je v cene. Neni zadny racionalni duvod davat tam svicku za kilo. Rozdíl mezi Brisk n15c za 30kč a superhustokrutodémonskou NGK s platinovým 50-jiskřištěm nepoznáš!
 
 
Datum: 09. února 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
tak situaci s pal svíčkama vnímám tak že už je třeba najít nahradu přec jenom jde o 30 let starou záležitost a veteránisti se o ně budou prát 60 korun je snesytelný 45 stojí u mě na benzíně ..ngk snad 80 ... tak už jen doufat že zahadně neskolabuje... ps je to vesnická benzíne a sortiment dílu má napalený protože to pořád vychází laciněji neš jet 30 km do nejbližšího města....
 
 
Datum: 09. února 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Brisk Silver NR15S stojí okolo 60Kč, mě se osvědčily Brisky NR14C, ale mám upravený silniční válec, tak asi zkusím i tu Brisk Silver NR15S. Jinak se starýma PALkama mám taky jen ty nejlepší zkušenosti. Jen už doma žádný nemám.
 
 
Datum: 09. února 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
skus a uvidíš ale jestli stojí jak ngk dal bych ngk .....ten brisk byt je to mí krajský výrobek je nějakej divnej měl sem kupu nových pal.. montoval sem obojí jak brisk tak pal i pár zavodních ngk a bosch .. a mašiny s briskem se rády uchcávali davali ružuvou jiskru ..ale jezdit se na tom dalo palka byla nějaká blbuvzdorná jezdila furt ...na pohled jsou stejný brisk se snaží inovovat měděnou elktrodou ale prostě nějak to chlapcum nejede.....
 
 
Datum: 09. února 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
do pincka stačí uplne obyčejná briska ;-) N15C; N14C, anebo pokud neco lepšího tak densa a pak NGK
 
 
Datum: 09. února 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Čus draci chci se zeptat jáká je nejlepší svíčka pro mého mustanga aby šel na nákop??? i za studena kámoš má n15yc a při -3F mu to šlo na nákop já jí mám taky a eště ji musím ráno ohřejvat na plotně jinak mám pařezové zapalování a vyštelovaný by to mělo bejt taky tobřš díkyza odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
v motoru je generálka půl roku v plovákovce nová oska+závěska je to stopro svíčkou to vim a karbec je víc danej nahoru že tam nedotíká benzín a nebo až moc tím to ení
 
 
Datum: 26. ledna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
ja používám N15c, ale taky zalezi v jakym stavu je motor, předstih a musi být dobře nastavený karburátor, ja když dělám nějaký motor tak slćuju všechny kanály a přechody, musi být dobrá ložiska a gufera, a pořádně utěsněný motor, a hlavně karburátor a sací hrdlo,
 
 
Datum: 25. ledna 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jedině pal 7 nebo 8 nikdy nebyl problém ani při - 20
 
 
Datum: 24. ledna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: renepolach      IP: uživatel15023    
ze škodovky 120
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale abych poradil :-D Každej fík chce neco jinýho. Mě ten jeden mustang nejede na nic jinýho než na 15... ten druhej zas žere radši 17 :-D Prostě to musíš odzkoušet ;-) A nejlíp se vyvarovat novejm svíčkám.. To je spis tak na dojetí -_- :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dokud to startuje tak to neres :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
nn tim to bytt asi nemůže dřív když sem tam měl origoš zapálko tak sem tam měl takovou hlavu s douhým závitem sehnal sem si nějakou svíčku s dlouhím závítem méno asi ittrilium asi nějak tak a to šlo furt na nákop za tepla i za studena ale teď tak na osmí až desátý nákop za tepla a za vlažna tak na 2 až třetí....
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no ovplyvňuje to veľa vecí či už je to dobre naštelovaný karburátor v akom stave je elektrosústava a tak no napadá ma jedna špecifická vec ty máš mustanga a novšie jawy mali 8V indučku a parezy až po jawu 05 mali 6V indučku aj toto môže veľa robiť
 
 
Datum: 24. ledna 2013 13:40
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel14959    
Nová vačka zapalování na fichtla měla tak příšerný tvar (asi Čína), že jsem ji musel celou přebrousit. Nyní nemohu zjistit, jaký má být úhel spínání, rozpínání, kontaktů přerušovače, tedy jak dlouho musí být kontakty sepnuty, aby došlo k optimálnímu nabytí kondenzátoru a k nejsilnějšímu výboji na svíčce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Radku!Tobě asi nigdo nevysvětlil rozdíl mezi kanalizací a mobilizací!Obojí je na hovno, ale rozdíl tam přece enom je!A major nebo magor je skoro to samý, ale je tam taky rozdíl!No a mě by moc zajímalo jak se dokáže skratovaný kondenzátor nabít!To mě prosím vysvětli!Budu Ti opravdu vděčný!A potom si najdi neco o zapalování a dobře si to přečti a hlavně zapamatuj!!!Toš tak!
 
 
Datum: 12. ledna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel14959    
Mám dvě nové, obě děsné - ovalita je 0,9 mm, s úhlem spínání 180-355° (při odtrhu 0,4 mm), měla by být max. 0,6 mm, s úhlem cca 225-355°. Pokud je přerušovač sepnutý téměř 180° (skoro polovinu dráhy vačky), pak dochází k přebytí kondenzátoru, který se v okamžiku rozepnutí kontaktů nestačí vybít a přebytečné napětí se dovybíjí přes kontakty přerušovače (jiskření mezi kontakty). Zkouškami (v dílně) jsem dospěl k tomu, že by kontakty přerušovače měly být sepnuty asi třetinu dráhy (při odtrhu 0,4 mm), jen nemám odzkoušeno provozem jak to bude fungovat při max. výkonu a max. otáčkách.
 
 
Datum: 10. ledna 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14965    
co radej sehnat original vačku ?přec jenom to je docela bezporuchová součastka ....vyrábět jí doma je šílenost ne?
 
 
Datum: 09. ledna 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: mates09 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mam jawu 250/353 v pohodě jezdí a korat když někde stojim a pak chci zahrabat tak když držim spojku a přidavám plyn tak začne střilet ale jenom přitom hrabaní střilí jinak pak vubec nestřilí už nevim čim by to mohlo být.dik zarady: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
se nediv když jak debil tůruješ přes jedničku jestli si to nechceš kurit hrabáním a nemůžeš tomu odolat tak tam na sněhu skus dát 4 a na trávě mokrej tak 2 nebo na 1 ale nedávej plnej plyn tak poloviční a menšíí
 
 
Datum: 05. ledna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel14917    
kurveni motoru se děje tim že na hrabani potřebuješ vysoke otačky ale jak stojiš tak se motor nechladi a tim padem ho kurviiš pochopils...!! :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Asi jo :-D, třeba já když je rozmáčená tráva nebo sníh tak neodolám. Ale zajímá mě to kurvení motoru???
 
 
Datum: 27. prosince 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a k čemu je to dobrý takový hrabání?? to je nějaká úchylka??
 
 
Datum: 27. prosince 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Jak hrabání kurví motorku??? Nemyslim třeba půl hodiny v kuse hrabat, ale když si před garáží dvě minutky zahrabe tak to ničemu nevadí ne?
 
 
Datum: 26. prosince 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14759    
Viděl bych to na špatně nastavenej předstih nebo nedostatečně vyštelovanej karburátor.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najdi si v manuálu odstavec "Hrabání a kurvení motocyklu" a přijdeš na to sám........
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole to je odpoved
 
 
Datum: 26. prosince 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak proste nehrab zbytecne tim kurvis pneumatiku i motorku
 
 
Datum: 26. prosince 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: mates09 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec potřeboval bych poradit jaký mam udělat předstih a mezeru na kladivku na jawě 250/353 kývačka aby to nestřilelo a nevynechavalo a ve výsokejch otačkach šla pěkně dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá dával odtrh klasicky 0.4 a předstih 5mm a nebyl problém jela i ve vysokých pěkně
 
 
Datum: 27. prosince 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
předstih daj 3mm. Pak záleží aj na karburátoru. Bohatost povilit o jednu až dvě otáčky. odtrh daj takový aby ti to pěkně chytalo a šlo do otáček. Potom nakonec kdyžtak za chodu motoru malinko pootáčaj s destičků na zapalování.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14888    
Tušim že výrobce udává u všech 250tek typu 353 -provedeni 01 až 04 předstih od 3 do 4,5 mm, odtrh je u všech kejvaček stejný, spárová měrka 0,3 musí projít volně a 0,4 nesmí projít. Ovšem s tim odtrhrm je to po těch letech individuální, Je to jako s ženskou, každá má ráda něco trochu jinýho, ale přííít si na to musíš sám, pač ti to nepoví :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použij takovou hodnotu, jakou doporučuje výrobce...
 
 
Datum: 25. prosince 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: timomas      IP: uživatel9499    
zdarec chlapi,chci se zeptat ,v návodu je tu napsáno ,že předstih je 1,2-1,5 mm ,ale dočetl jsem se tu v dotazech , že zlatej střed je 1,6-1,9 mm tak jak to je tedy ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každý motor má svuj ideální předstih.. žádný nejede přesně podle tabulky....
 
 
Datum: 20. prosince 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel12190    
ahoj draci, nevíte někdo jak se měří z budíkem stopkama, předstih ? koupil jsem to a ubec stím neumím tak prosím o rady díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12957    
Čau měl bys mít udělanou nejlépe redukci která má ve spodní části závit stejný jako na svičce a durchem těla tý redukce je díra většinou průměr 8 mm-podle hodinek. Poradil bych ti že tu redukci/nástavec si nech vysoustružit za prachy v soustružně, někdo kdo má soustruh nebo zadara ve škole na praxi :-) No a tu redukci našroubuješ místo svíčky do redukce nasuneš hodinky a ty uchytíš většinou šroubkem, pak otočíš na horní uvrať na hodinkách nastavíš 0,00 a sjedeš řemenicí/rotorem před HU podle manuálu, a hodinky budou ukazovat přesně na setiny-pohodový seřízení! Ty hodinky a redukce se nedá použít kde je svíčka šikmo osu válce-např...Stadion,ČZ 125/150 tady je odkaz jak ten přístroj vypadá (redukci můžeš okopírovat) http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=en&client=firefox-a&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=894&tbm=isch&tbnid=nKJpW81N7EnV_M:&imgrefurl=http://etovar.cz/cs/servisni-naradi-jawa-cz/30-merka-predstihu-tycka-uchylkomeru.html&docid=XuUfSAN5d0Y0kM&imgurl=http://ms1.etovar.eu/96-thickbox/merka-predstihu-tycka-uchylkomeru.jpg&w=600&h=600&ei=_yPSUKzeNs3RsgbNrYHYAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=776&vpy=489&dur=1055&hovh=225&hovw=225&tx=82&ty=90&sig=103153992856252406559&page=2&tbnh=144&tbnw=144&start=38&ndsp=60&ved=1t:429,r:83,s:0,i:343
 
 
Datum: 19. prosince 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevyladíš nic
 
 
Datum: 18. prosince 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14515    
tak já to chci mít přesně vyladěný a ne vod voka pak mě to tam chybí když to palí blbě , a nestačí to strčit místo svíčky ? našroubuju takoévej šroub a do toho ten budík a prej by to mělo jít co jsem koukal na internetu
 
 
Datum: 18. prosince 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč kupuješ něco u čeho nevíš jak se s tím pracuje? :-)
 
 
Datum: 16. prosince 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uděláš si přípravek do kterýho chytneš ty hodinky a pak si pomocí těch hodinek odměříš předstih...na což postačuje šuplera nebo lepší oko :-)
 
 
Datum: 16. prosince 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel12190    
ahoj potřebuju poradit s pyonýrem jawa 20. nemůžu ubec vyladit předstih už jsem na konci svých sil ! když to nastartuju tak to taročí a nejde do otáček !! vyloučil jsem všecky závady a žádnej výsledek furt to samí !! zapalovací cívka ,vačka,kondik,instalace kabelů,svíčka,kladívka,pertinaxx,indučka, vše je prostě nový a nefungujeto !! nejvíc je na tom zajímaví že do fajfky jde eletrika jak sviň i do svíčky když dám tak jiskra jde mrrtěě velká a nevynechává !! ladil jsem to podle orig knížky pak podle pár rad na netu a furt nic prostě odtrh mezi kladívkama 0,45mm s věncem sem točil na obě strany a ještě jsem to měřil aby byla horní uvrat 1,6 dokonce i budíkem a velký kulový furt to blbne a zkoušečkou jsem zkoušel všechno funguje jak má akorát to nejde do otáček a taročí to prostě .půlil jsem motor už několikrát a dal ho zad do kupy a jelo to v pohodě odtrh podle voka a hned na podruhý vyladěný a jel a v poho a ted prostě po pulení jednoho krasnýho dne nejedde :/ a jiskra jde a on nejede :/ poradťe prosím :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No tondo dyž si mě tak krásně vysvětlil, co mám dělat a co umím, čemu rozumím nebo kolik sem teho najezdil, toš by mě zajímalo proč uš si dávno neporadil ondrovi co s tym má udělat, aby mu to jezdilo tak jak chce on sám?
 
 
Datum: 21. prosince 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
svíčky mám 2 nový a 2 starý, jedna mi nešla tak jsem jí rovnou zahodil ale stejně to pořád zlobí :/ a fajku sem vyměnil a stejně to dělá to samí :/ jj ten předstih mě nějako zlobí :'-(
 
 
Datum: 21. prosince 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14868    
zkus fajfku svicku vymenit a me tohle delal furt predstih. porad sem stim mel problem a vic svicek 3 mi neski vubec a jedna super
 
 
Datum: 20. prosince 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel14515    
ty oskare jdi si buzerovat jinam děláš chytrýho a hovno umíš . kolik jsi toho najezdil velký hovno. sam víš píču tak jsi jdi píčovat jinam, seš asi kokot když tady radíš uplný hovna a navíc když to tam píše. vem si svejch 5iq tyqve a vypadni nejsme na tebe nikdo zvědaví !! ONDRO - koukni na magneto jestli magnetizuje hodně ! a dej na ní cívku a uvidíš , a taky cívk musí bejt myslím 3mm od magneta nesmí se dotýkat
 
 
Datum: 18. prosince 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
TY BLBČE DYŠ SI TAK CHYTRÝ TAK PROČ SI S TYM NEPORADÍŠ SÁM???TO MĚ VYSVĚTLI!!!NÉ CO JÁ A JAK DĚLÁM!!!TAK JAK DYBYCH JÁ POTŘEBOVAL, ABY TO TOBĚ JEZDILO!
 
 
Datum: 16. prosince 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
ty jsi fakt cu.ak o tvojí radost fakt nestojím normálně jsem ti odpověděl že gufera mám nový a jsou tam dobře bez poškození nejsem jako ty vole kterej nenahřeje karter a tluče do nej palicej :-D:-Djo patříšmezi ně ty :-D
 
 
Datum: 16. prosince 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
DO PRČIC!!!TAK SI NA TO DOJDI SÁM!!!A NEOTRAVUJ TADY TAKOVÝMA VOLOVINAMA!!!ČLOVĚK SE TI SNAŽÍ PORADIT A TY SE BUDEŠ EŠČĚ CAMRAT!!!TAKOVÝCH SEM UŠ VIDĚL!!!
 
 
Datum: 16. prosince 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
nedělám to poprvý !!
 
 
Datum: 16. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pro Standu!Stando děkuju moc za vysvětlení!Hodně vzdáleně sem to tušil podle tehoto dotazu!A pro Ondru!Žes tam dal nový gufera neznamená, že se jim při montáži neco nestalo!Jak u jinýho dotazu negdo radil!Toš tak.
 
 
Datum: 16. prosince 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
hele psal jsem že jsem pulil motor tak jsem dal gufera new navíc u magneta je to suchý a čistý !!
 
 
Datum: 16. prosince 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: yarakl      IP: uživatel14851    
A v jakém stavu máš gufera na klice? Když už netěsní, tak to nasává falešný vzduch a dělá si, co chce. stejně tak těsnění mezi karburátorem a blokem motoru
 
 
Datum: 16. prosince 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
jj tryska mě napadla .jdu to zkusit ;-)
 
 
Datum: 16. prosince 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14850    
Zkusil bych dát jinou trysku,třeba je ta tvoje vrtlá a pak bych našel nějaký krutě starý totálně přejetý kladívka který neprobíjej a dal je tam. Na svíčku bych zkusil větší odtrh... Možná bych zkusil vyhodit airbox....Tarokuje - koktá-je to bohatý.....prostě jak když jede traktor....a ne a ne se to víc vytočit.... Dělá to bohatá směs a někdy taky kladívka a nebo svíčka,či moc ucpanej filtrbox....
 
 
Datum: 16. prosince 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
nedávno jsem dával novej a koprese je jak svině ;-)
 
 
Datum: 16. prosince 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Dybych věděl tak se neptám!!!Co to je, dyž se řekne, že motor tarokuje?A nesmějte se!!!Dúfám, že mě to negdo vysvětlí!Toš tak.
 
 
Datum: 16. prosince 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co třeba kroužky?
 
 
Datum: 16. prosince 2012 0:03
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
vejfukový kolinko zánovní a vejfuk čistej !! tím to není ,ale taky mě to napadlo
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, tak zkusit to ale muzes, aby to proste neslo pres karbec.- kdyby to nahodou vyocilo ten motor, tak je jesný, ze to neni predstih ani elektrika. A výfuk? neni to treba tak az moc nehorázne zaroslý? to asi ne co? :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
právě že vždycky je svíčka trošku mokrá od beznízu !! a to mám plíšek na jehle uplně nahoře aby šlo málo benálu .
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to už me fakt nic nenapada, leda to zas a znova prochazet- kdyz jsi to uz vsechno menil, muze dojit i k tomu, že i kdyz je to novy, tak to muze bý smejd nefunkcní..to se mi stalo napr. u kondíku. Jeste třeba jestli to nekde nezacne probijet , kdyz je na obvod kladen vetsí nápor. zkus treba po svicku fouknout mililitr benzinu, a pak dej plnej plyn a zkus ho nakopnout jestli se hnedka pri startu nahodou nevytoci a nebo se to treba i rovnou uchlasta... :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
jj filterr je novej čistej i airbox vyčištěnej karbec taky vyfoukanej kompresorem. kladívka furt kontroluju a pecka žádná není .občas to projedu i tak glaspapírem radši .
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, předpokládám, že karburátor a filtr ma taky cistý. A třeba jestli nemas nejakou hadru pri saní nebo tak. Treba jestli jsi to zkousel turovat bez airboxu a tak. Ale asi jo, podl toho co pises, tak tomu rozumis. Ale me se treba stalo ž jsem vymenil kladivka kondik- novy kondiky strsne delaj jiskry na kladívkach a behem par set metru mi to udelalo slabou pecku a pak mi to prave taky neslo do toček... Tak jestli treba neni pecicka malinka na kladivku
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
na benzín to nereáguje ubec !! jako když ho vypnu tak po chvilce dojde ale mezitím to dělá to samí !! zkusím ještě ten odtrh ;-) mě tak napadlo ještě jestli věnec není nějakej na prd to je jediný co jsem neměnil ale pochybuju že by to tím bylo ale náhoda je blbec .
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drž plyn a měn odtrh,za vři benzín nebo to zkus naopak přeplavit a pozoruj změnu
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
v obojím !! když jedu i na místě !!
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a tarokuje to na místě nebo v tahu
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12190    
už jsem to zkoušel ale vždy mi to chcíplo :/
 
 
Datum: 15. prosince 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus dát jiný odtrh.nejlépe za chodu.dnešní kladívka mají vůli jak prase na čepu,tudíž statické nastavení odtrhu může být ú)plně jinde než za chodu.
 
 
Datum: 15. prosince 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: jawatak      IP: uživatel9497    
Cs draci chtel bych se zeptat, jake rozdily jsou mezi teplima a studenyma svickama a jake to jsou ?? Predem dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel15008    
teplé starty leto svíčky na pteplé starty jaro studeneé starty zima mráz už chápeš svíčka na studené starty
 
 
Datum: 20. ledna 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawatak!No mě to připadlo, dyž sem vzal do ruky teplú svíčku, že byla teplá a hřálo to a u studený, že byla studená a chladilo to!Nebo je to ináč?Toš tak!
 
 
Datum: 07. prosince 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel14811    
Rada pro všechny, když už chcete psát takhle jednoduchej dotaz tohoto typu, zkuste ho nejdřív napsat do googlu, ve většině případů dostanete daleko obsáhlejší a přesnější odpověď, navíc tu neopakujete už 100x položenej dotaz. Rada pro tazatele, vygoogli si tepelnou hodnotu svíčky.
 
 
Datum: 07. prosince 2012 7:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Ahoj draci. Mám dotaz ohledně kývačky z roku 1960. Při startování 2x prošlápnu,pak zapnu klíček a při startování mě pěkně kopne. Pak při druhém už chytí. Už mě bolí kotník :-) Předstih mám nastavený dle návodu na 4 mm. Dobře táhne a motor jde pěkně do otáček. Nic méně mám předstih trochu ubrat, aby tak nekopala při startování, nebo je to normální. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja když už sem to ani nečekal a už se pestával doufat, jsem sehnal na burse nakopávačku na 150. Zuby uplně nový!! je tŕošku anrezlá ale fakt jak nová.. za 100 takže sehnat se dá :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: Píčus-muzikus      IP: uživatel14733    
neumis startovat... taky jsem byl za mlada zpocatku rozkopanej..........nikdy te vsak nepokope kdyz mas naklepej pist ku HU
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
No to samozřejmě zkusím sehnat, ale moc nevěřím, že něco takového existuje :-) Prostě za ty léta to musí bejt vyčvachtaný. Ale náhoda je blbec :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel13863    
Tak sežen' někde po aukru bazoši , nějaekjch burzách originál zachovalou nakopávačku a je to :-) těmhle turkum moc nevěřím , je to takový noo
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Jojo 250, zapomněl jsem to napsat. Dík, snad to kotník do tý doby vydrží :-D A snad to vydrží i starovací páka. Původní byla hodně vyčvachtaná, tak jsem koupil náhradu made in Turecko a už mi v oku rupla.
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to v podstatě normální, musíš hned na poprvé šlápnout hodně, časem si na to zvykneš a kopat tě nebude :-) To je 250?
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 10:16
 
 
 
 
Jméno: libor novak      E-mail:      IP: uživatel14601    
Zdar draci potřebuju poradit co mám udělat s jawou 21 Za studena do kopečka jede aji na dvojku ale jak je to zahřátý taktojedena jedničku a jak je to moc zahřátý tak to se nechce ani na tu jedničku rozjet dikes za radu ZDDRAVY Libor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel13344    
No, k tomu předstihu, já kašlu na předepsaný hodnoty a šteluju ho tak, že tam prostě nějákej dám a pak to zkouším projet, dám 1 z nízkejch to vytočím do plnejch, mělo by to dobře táhnout od spoda, sice vím že dát větší předstih tak bude startovat na trc, ale takle zas parádně jede a i s vylítanym válcem udělá 70, větší předstih ač to s ním třeba víc točí tak často neroztočí pořádně trojku jelikož je to to od spoda mrtvý, přiznám se že to ani měřit neumím jen s tím otáčím a hledám optymální polohu, každej motor stejně chce jinou, ale odhaduju že mám míň než 1,6:-)... Jinak krom předstihu a nastavení směsy bych se podíval ještě na vejfuk a falešnej vzduch, může to foukat pod válcem - napatlat vazelínou.....nedělá to náhodou, že když jedeš dýl na plnej, tak se začne dusit až chcípat a musíš na okamžik pustit plyn, pak zase trochu přidat a jede to? Nejspíš bych to typoval na to že to prostě fouká pod válcem nebo zasranej vejfuk, případně moc bohatá směs..ještě jedna možnost jsou trysky, nevěřil sem tomu, ale! Tryska 68, dělalo to s tím za tepla strašný problémy, pak mi kamarád ukázal novou trysku 72, ta měla o dost menší díru než moje léta používaná 68!! zkusil sem tu 72 a bylo po problému, prostě jí protelo tolik benzínu že se tak rozšířila, dal sem novou 68 a jede jak z praku..
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo sorač jsem jsi to zplet :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
itane asi si to pleteš s odtrhem... nebo možná to tak děláš a pak se divíš ze ti to nejede a zadíráš, když máš úplně rozhašený zapalování... předstih prostě cca 1,6
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přadstich na 1.6 mm ? já ho nastavuji na 0.4 mm a je to v pohodě chytá na našlápnují i za tepla
 
 
Datum: 16. listopadu 2012 9:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
sundej to turbo, vyčisti výfuk, nastav předstih na 1,6mm, nastav bohatost směsi....
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti žebra na válci a hlavě, dej studenější svíčku (N15, N14) popř. zkontroluj ten karbec .. mohl by to dělat i předstih, zkontroluj jestli je nastavenej správně .
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
Jehlu na druhej zařez,naštelovat hladinu karbecu aby licovala s osazenim plovaku pri jeho ponoreni.Predstih to nejspis nebude.Jeste to muze bejt taky pridreny,tak kdyz nepomuze sestelovani karbecu,koukni na pist
 
 
Datum: 15. listopadu 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6772    
Zdarec ... mam problém s předstihem nastavil jsem odtrh na kladívku a když jsem chtěl pootočit s vencem cívky abych naladilotevření na horní úvrať tak mi nestačí vůle pootočení ... koupil jsem navou vačku ale problém je stejný ... když mam horní úvrat tak do bodu kdy se mi otevíra kladívko zbíva tak čtvrt pootočení a nevim co stim .díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se mi taky stalo nedávno když jsem dělal GO motoru když jsem štěloval předstih .... kladívko bylo pořád sepnutý s kovadlinkou .... tak jsem vyndal znovu celý magneto a vyčistil to a pořádně to tam dal jak je to zmagnetovaný tak to občas nedosedne a je to tam na křivo
 
 
Datum: 03. listopadu 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
CS tak kup nové VAPE zapalování a máš klid. :-)
 
 
Datum: 29. října 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel14513    
pionýra jsem koupil takže nevim jestli jezdil ... asi zkusim nastavit magneto bez kolíčku který ho drží
 
 
Datum: 22. října 2012 9:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš dobře natočenou kliku??????
 
 
Datum: 21. října 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Radku! A dřív to jezdilo?A ty vačky sú stejný?
 
 
Datum: 21. října 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6772    
Vačku jsem koupil novou na typ 21 ... a ta vůle kdy můžu otáčet statorem vůbec nezasahuje do doby kdy se otevírá kladívko
 
 
Datum: 21. října 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nastavuješ predstih.... natoč kliku tak aby byl píst cca 1.6mm před horní uvratí.. a pak otáčením statoru nastav polohu kdyz se kladívko začíná rozepínat.
 
 
Datum: 20. října 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele co tam máš za zapalování?jestli z 555 tak ta má jinou vačku
 
 
Datum: 20. října 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6772    
omlouvám se jde o pionýra 21 ... Oskar 2. : kontroloval jsem kolíček a drží tam pěvně ( asi magneto se nemůže ani pootáčet když je tam ten kolíček ) ... je možné že je jiný druh klikové hřídele a proto mi nesedí horní ůvrať ??
 
 
Datum: 20. října 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Reakce Jakuba je správná, ale sem vytušil, když věncem cívky, že ide o Pionýra.Ale takových dotazú je tu plno, že člověk neví na co to má byt!
 
 
Datum: 20. října 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Radku!Já bych řekl, že se Ti ustřihl kolíček co drží magnet a ten se Ti pootočil.Předpokládám. že vačku máš nasazenú v magnetu dobře!
 
 
Datum: 20. října 2012 14:19
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jeste je dobre obcas napsat k jake masine
 
 
Datum: 20. října 2012 14:16
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 18:36:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu