česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel3517    
A jestese chci zeptat ceho se hlavne tyka poruchovost a co jsou tam za problemy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4658    
muj tata to mel....pry mu furt odchazelo rotacni soupe...a obcas jsem zaslech ze lidi co s tim jezdej kross tak nadavaj na prevodovku...! ale kdyz to jede tak to stoji za to.!
 
 
Datum: 01. prosince 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: help      IP: uživatel796    
holla fichtlaři,potreboval bychporadit,co mám udělat, dneska jsem si utahoval spojku a jak jsem to utaoval tak se mě ulomil ten šroubek a druhy kus zustal ve vnitř nvm jak ho mám vydelat prosím poradte co mám udelat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
A nebo to vyhoď:-D
 
 
Datum: 08. ledna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sundej pravý kryt zapalování.U přepážky je konec tyčky,která drží páčku spojky.Odstraň zajišťovací podložku a ze strany od startovací páky tyčku vytáhni.Dostaneš se k zalomenému šroubu z druhé strany a možná půjde kleštěmi ven
 
 
Datum: 01. prosince 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
muzes to zkusit odvrtat, opatrne, ale nevim jestli to pujde
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: Hero      IP: uživatel796    
zdravim,ptreboval bych radu,nevite nekdo jak se vydelava ta spodni packa kde je spojka na prave strane potrebuju ju vydelat aj s tou tyčkou(2,5cm)jak jsem to utahoval tak se to zlomilo a nvm jak to mam vytanout poradte nekdo zatim dikyza odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: Hero      IP: uživatel796    
neexistije nejaky obrazkovy navod??právě ona mě praskla v tom a nejde ven aj s tou matkou
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: Hero      IP: uživatel796    
a jak se ta osička sundává??
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dost blbě...:-) Mezi přepážkou k zapalování a domkem ložiska ta osička vylejzá ven a tam v tom malym prostoru je na osičku nasazená ségrovka....! Tu musíš sundat a pak vystrkat a třeba klešťěma vytáhnout osičku...vypadne ti páčka...! Je to práce na vyliž*rdel...:-)
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau nevite kolik priblizne stupnu je krytickejch pro motor pionyra....mam teplomer ale nevim kdy je to este dobry a kdy bych mel chladit..vim ze normalne se to pozna podle výkonu ,ale prave nchci dosahnout toho že motor ztrácí vykon...diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,jak se má půlit motor u Jawy 125/355??Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně....krumpáčem....:-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, zajímalo by mě, jestli existuje nějaký vzorec pro výpočet síly fichtla v terénu. rozeta - kolečko. Např. 65 rozeta a 12 kolečko nebo 55 rozeta a 11 kolečko atd.. Co je z těch dvou lepší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, jak jednoduchě, Díky moc
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzorec je na to jednoduchej,vydelis pocet zubu na zadni rozete poctem zubu na retezovym kolecku a cim vetsi cislo ti vyjde tim vetsi bude tah(tim vetsi bude prevod do sily na ukor rychlosti)
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Caute fekalisti :-D Kdyz dam na mustanga 10z sekundarni kolecko bude to mit uz nejakou silu a zase mam strach kdyz ho ta dam jestli tomu nejak ty velke otacky neublizi jako motoru myslim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4640    
rozhodne 1:20 mazat nemusis....staci 1:35-1:40 ale aspon trochu lepsim olejem...pojede ti to tak 50...coz neni zase tak strasny...urcite jdi do te 11z rozety...ta 10 uz je moc mala a mam s nima spatny skusenosti(strasne rychle se mi na nich olamou zuby...)....je pravda ze me se teda vylamala i ta 11z od sesy,ale ta co jsem koupil v mototechne,tak ta je dobrá a drží zatim....
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Hele takze na rovinu kdyz dam na mustanga 10z sekundarko bude se to pretacet s pomerem 1:20 to umazu a jaka bude maximalka priblizne? Nebo je lepsi dat 11z nebo 10z chci to do terenu a prudkych kopcu ne zadne skoky a pod .
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 8:01
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Hele takze na rovinu kdyz dam na mustanga 10z sekundarko bude se to pretacet s pomerem 1:20 to umazu a jaka bude maximalka priblizne? Nebo je lepsi dat 11z nebo 10z chci to do terenu a prudkych kopcu ne zadne skoky a pod .
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 7:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
hehe pravda fichtl dokaze jet bez oleje ale to je vetsinou posledni jizda valce nez leti na vybrus, dokaze to tak jednu jizdu nebo 5minutovy brutalni toceni:-D...sem si taky o tobe udelal obrazek co ses zac takhlec fichtla tyrat, to asi moc nejezdi...s m2t se da jezdit pomerne dlouho tojo, ale ten vykon tomu proste chybi...je to rozdil pri prechodu z m2t na treba polosyntetiku motula510...ale k problemu...tak velike otacky tomu urcite nesvedci ale gdyz to fakt nebudes dost prehanet tak to prezije...samozrejme je to rychlejsi opotrebeni a vyssi riziko nejake kolize, zalezi v jakym mas co stavu...ale da se to, kluci na 10z taky litali a tahlo to krasne...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
vis wo cem mluvis vubec_?? jezdit bez oleje....skusil si to nekdy?? asi ne...vydrzi,ale tak 10 minut...pak zacne skripat,smrdet a nakonec se zastaví...dalsi stupidita...jezdil jsi na fritol :-D tos zase rikal to kamarad kamarada co :-D,ale ten kamarad kamarada nerek jak to dopadlo :-D:-D pretacel si motor 8 let,mazal si ho m2t a je v poradku...hm..to se ti ten motor asi moc netoci,jinak by uz lehnul a ani ten rok by to netrvalo :-D celkove zajimave :-D:-D ses proste asi borec :-D:-D souhlasim s koleckem...jsi pohádkář....!
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lampane čoveče :-D nepřeháníš? Dva měsíce bez oleje to by si vyjel jednou a naposled a dva měsíce v kuse to bych tě chtěl vidět, leda na kole ne? :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lampane pan andersen by se divil,ses este lepsi pohadkar,jezdit 2 mesice bez oleje,to ti to muselo stat celou dobu v garazi,to by nedokazal ani reditel zemekoule...,a uz jenom kvuli tomu ze by si jezdil bez voleje nebo na Fritol tak si o tobe udelame predstavu co si za motorkare a mechanika
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
bych se hádal mele keci simte ze mas mustanga-dobre ty 10z-dobre ty a m2t? simte to je jedno já mám taky m2t mam tam 11 a pretacim to furt uz 8 let a nic,proste drží že je to m2t nemá zase takovej vliv maže to ?- maže tak to fichtlu stačí a bejvali časy kdyz sem jezdil i bez voleje třeba 2 měsíce jsem jezdil bez voleje a rok na volej do fryťáku a furt to držíííí
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
samozrejmne ze se bude pretacet....dulezity je abys lepe mazal...pokud budes jezdit na M2T tak odejde....neumaze to pod neustale plnejma otackama....
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
Cus mam problem potrebuju vedet kolik je vydlicek v motoru jestli jedna nebo vice protoze se mne ohybaj strejc ji narovnal ale tet se ohla uplne a chci si to udela sam je to u 175/477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
a sou obe stejne jinak dik
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jsou tam dvě a rači sežen nové, protož ese zas ohnou
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: tomask21      E-mail:      IP: uživatel1196    
Čus měl bych dotaz neměl by někdo hřídelku předlohy na stadion sem zdědil stadion s vykosenou převodovkou nebo jestli se to dá nějak zpravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomask21 něznaš někoho kdo ma stadaka levně
 
 
Datum: 03. prosince 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4634    
mám celou prevodovku na stadiona cena by byla nejak 300kč pac je v suprovím stavu kdys tak se ozvy lukawe555@azet.sk
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
sežen si převodovku z jawety je stejná
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel1265    
zdar draci sorry že to sem tahám vím že to sem nepatří ale potřeboval bych vědít rozměry zadních pneu yamahy dt 125...díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: vfjr      IP: uživatel4503    
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_dt125%2077.htm
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z      E-mail:      IP: uživatel368    
Zdar draci, v předních tlumičích budu měnit pouzdra. Všude sem slyšel, že se dávaj do každýho tlumiče 2 pouzdra (nahoru a dolu), ale ted mi nekdo rikal ze se do jedny davaj 3 (jedno nahoru a dve dolu). Co je na tom pravdy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4615    
lepsi tri futra trochu volnejsi(akorat!) nez dve na fest
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dve, jedno 16 cm od spoda myslim a druha uplne dolu...o tech mustafech newim ale wim ze se pak uz davala jen jedna do vidlice (asi v ramci uspor co ja wim) ale ty vidlice sli o dost rychlejc do vecnych lovist...
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám v každý dvě už tolik roků a bez problémů
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:46
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
orginal jsou 2 silony jeden nahoře druhy dole ale ja mam jeden vylepšovak bo kdyš se jezdí v terenu mužou se ty silony posunout tomu jsem zabranil vložením mezi silony elektrikařskou trubku ktera mam stejny pruměr jako teleskop tudiš se to nemuže ani za boha posunout a jsem s tim spokojeny klidně i nakreslím byl by zajem
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen do mustafa se dávaj tři do každýho
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 9:17
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
mě bloncala vidlica tak sem ju rozdělal a měl sem jenom na koncích vidlice(dule) po jednom pouzdru na každé straně. Tak sem je vyměnil a už nebloncá v pohodě.
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
davaj se dve jedno nahoru jedno dolu
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: Timeman66 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,někdy mi vyskakuje za jízdy jednička a taky dvojka.Nevíte čím by to mohlo být?Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
hlavne koukni na automat
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: Timeman66 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej dík všem.Budu měnit převodovku,kouknu i na vidlicku a na spojku.Zatim zdar
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
nejspis ohla vidlicka, nebo vule ve futrach, chce to vymenit, ja to taky menil a uz rychlosti nevypadavaji
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
tu jednicku muze delat automat a nebo vymlety futro hridele predlohy(ma to uz velky vule do stran) a s tim primo souvisi i ta dvojka..tu pusobuje omleta hridel predlohy a tu zpusobuje vule ve futrech...kazdopadne to bude chtit repasovat prevodovku
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud mozna vidlickou,nebo mas slaby pero v poloautomatu,nebo to muze delat aji spojka
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Zdarec, kdyz na mém pionýru jedu na trojku tak mi padal řetěz ale to bylo tím že sem neměl zadní kolo rovnoměrně připevněné a už to jezdilo dobře a řetěz nepadal ale když sem se dnse chtěl jit projet a ujel sem sotva 300m kopl sem tam 3 tak skapal motor a řetěz byl přetrhlí ve spoji. Nevíte někdo čím by to mohlo byt nebo jestli byl jen špatný řetěz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
jj díky za rady. Kdyžtak mrkni sem jsou tam fotky meho pionyra :-) http://uloz.to/971772/my-new-jawa-20.zip
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
zaprvy rozpojis retez a vytahnes ho...povolis tu matici na rozetce a vymenis rozetku....sundas zadni kolo i s rozetou...na rozete vymenis venec nebo vymenis celou rozetu(pokud je treba kriva a nebo jinak poskozena)..nandas kolo a rozetku utahnes a das novej retez ....staci ten od sesy...mam ho a je dobrej...
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
JJ dík. A ještě bych chtěl vědět jaky řetěz by byl nejlepší. Mám Jawu 50 typ 20. Jo a jeětě bych chtěl vědět jestli stačí odšroubovat tu stranu motoru jak je magneto a řetěz nasadit nebo jestli se musi rozdělat celý?
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4598    
rozeta nebo jen venec rozety,retez a sekundarni rozetka...pokud mas vytahanej retez tak mas vetsinou vytahany vsechno :-D
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Takže mám koupit nový řetěz? A ještě mě napadlo jestli to nemůže padat tím že je křivá rozeta. Protože jak mi řetěz spadne z rozety tak si myslím že se mohla nějak zdeformovat tím tlakem jak tam řeTěz prokluzoval.
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4598    
retezova spojka za to nemuze....mivali sme misto ty zavlacky i vlasec na uzel a drzelo to...na tvym miste bych vymenil celou retezovku at je klid..
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
spojka byla dobrym smerem na to sem si dal prave pozor. Ale jeste me napada ze uz ta spojka byla stara nebo tak.
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4596    
samozrejmne ze vytahanej retez a rozety maj na to svuj vliv ale spis bych rekl ze jsi dal obracene sponku retezu :-) dava se tim oblym po smeru chodu:-) jak ji das obracene tak ji to vytrhne a rozpadne se ti takle retez :-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar, chci se zeptat jaký se montovaly na Jawu 550 stupačky.Jestli kulatý nebo placatý.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_608.html
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4596    
kulatý
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: blaza      IP: uživatel4586    
zdar draci,nevím čím to je,ale dyž podřadím na fichtlovi z 3jky na 2jku,tak mi tam potom nejde dat zpatky trojka:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4600    
cus draku,ja si myslim podle toho co si napsal ze to bude v prevodovce(ze muze bejt automam v haji) nebo skontroluj jak na tom je prevodak a kdyztak ho vymen.Nebo jak uz ti tady psali ten sroub co ti drzi radicku skrz ram ten skus promazat muze bejt narezlej,mej se a cus
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdi jen na dvojku.....:-D Aspoň budeš bezpečnější pro všechny....
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4539    
no dělalo mě to taky na starým motoru , ale šla tam když sem trochu potáhl k sobě páčku a pak tam šla kopnout lehce ,vyřešilo se to samo :-D jako hodně věcí na pinckovi
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povolenej automat nebo ohly tahlo a nebo radicka
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
skus pritahnout ty sroubky co tu radicku drzi na motoru (musis zhodit ten velky plech), nebo ji povol, mozna ze se sama nevraci a pak tam nejde zaradit dalsi kvalt
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4114    
slabo kopes do salt paky
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 9:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4584    
Zdar kluci, jak se stahuje buben spojky na babetě 207 - jednorychlotní? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: vfjr      IP: uživatel4503    
ne není tam variator.Povol matku a z kuželu ho stahuj stahovákem-buď speceálním na Babety viz nabídka tady v nářadí na e-shopu nebo normálním velkým universálním ale ten je s cenou někde jinde.Ač se to nemá tak to jde někdy i tak že řachneš do hřídele a on seskočí.Ale jak říkám-nemá se to.
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Neni na babettě místo spojky variátor?
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
cau kluci musej se nejak upravit prostor okolo řetezoveho kolecka když bych si tam dal 14 z nebo tam jde jako seriovy diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
diky
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostor se musí upravit až pro 16 ti zub....14 a 15 se vejdou....!
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel3888    
zdar hele newite cim to muze byt kdyz zmacknu spojku na jawe 23 tak me to skrčíí ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel3888    
ok díky
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vypust olej, sundej levý víko motoru, opatrně sundej segrovky a pera, dotáhni spojkovej koš, přihni zajištovací plíšek a vše zase nandej (pod víko si rači kup nový těsnění)
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel3888    
a trak co s tím mám dělat nebo co by jste me pordil ??
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2633    
v podstate je to cela spojka,je nasazena a utazena na hlavni hrideli prevodovky,pod matici je zajistovaci podlozka ale ta se casem narovná a matice se povoli a kos se zacne vysouvat smerem od motoru k deklu a zacne ho vybrusovat a klepe to...saci spojku rozebrat,utahnout na hridel,slozit a zavrit,,,doporucuju si rovnou koupit novy tesneni pod dekl...jinak to vyresit nelze...a resit se to musi,jinak se ti ta spojka vymlati(vyrvou se tycinky s pruzinama:-()...hodne zdaru
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel3888    
co je to spojkový koš ????
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může být uvolněný spojkový koš.
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: Diesel-power      E-mail:      IP: uživatel4574    
zdravim měl bych dotaz mam klasickej fichtel jedu vše v poho a najednou error jako gdyby nešel benzin asi elektrika a ted nejde ani nakopnout nic ale svíčka jiskru dává poradí někdo doteď šlapal jako švícarky díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to ze dava venku neznamena ze dava i pod tlakem ve valci...mel sem takovou jednu supr svicku kera venku krasne davala a ve valci ani tuk...vymen svicku, koukni estli dotika benal, pak to dej do hlavy, smontuj, proslapni a uvidis - pokud bude svicka mokra tak je to svickou nebo elektrikou (treba se ti nekgde ukoristuje, projdi kabely, delava to i kondik, taky co odtrh a predstih), pokud bude sucha ne tak ti nedotika(trysky, karbec, filtr)...ale musis to slapnout hodnekrat, trebas i pod plynm, i rozlacit neni k zahozeni...jo taky si mohl zadrit, jak budes rozebirat hlavu tak zkoukni i valce estli tam neni neco ciziho
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4539    
no s eletrikou asi nic nebude když dává jiskru. Tak a jestli benzínem tak to musíš zkontrolovat, jed od kohoutku u nádrže a všechno překontroluj. Ale nejpíš to bude neco s karbecem zkus profouknout trysky. Z pohledu když sedíš na sedle tak na levé straně karbecu sou 3 hlavičky šroubků (trysky) tak ty krajní vyšroubuj a profoukni ty konce trysek , dyžtak je pročisti vytrhlým chlupem z košťata . Na pravé straně krabecu odšroubuj víko od plovákovky (to jak tam vede hadičk od nádrže) vyndej plovák (zapamatuj si jak tam byl at ho pak nedáš obráceně). Ted di zpátky k vyšroubovaným tryskám a profoukni ty díry ve kterých byly trysky . Měl bys přes ně videt světlo na druhé straně. Tak a máš to pročištěný a když to nepojede tak to bude něčím jiným. ;-) Opravte mě jestli je něco špatně.
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: Fido      E-mail:      IP: uživatel3965    
Ahoj vsichni prosim pomocte me mam cz 175/477 a nevim jak michat olej, v jakym pomeru. a vypadava mi 2 jak to mam oparavit? diky vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4570    
no tu 2 opravis jenom kdyz rozeber motor a vymenis to co bude spatny(bud kolecko nebo vidlicka-poznas) a benzin mazat dle pouziteho oleje,navodu výrobce, a vyuziti motorky(bezne jezdeni -bezne mnozstvi/kross-vic mazat)....pokud budes mazat srackama jako je M2T tak maz minimalne 1:33(radsi 1:30) a pokud jezdis na aspon trochu kvalitni olej tak staci 1:35 a na lepsi olej 1:40 ...to je 1deci oleje na 4 litry benzinu.... a olej s benzinem se micha tak,ze koupis benzin,do nej nalejes urceny mnozstvi oleje a protrepes to....
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 14:00
 
<  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 10:10:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu