Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim všechny ,jen takova otazka pro upřesneni ,když spojujete kartery ,davate mezi ne papirovy tesneni i tmel nebo jenom ,tmel pez papíru ,dik za odpoved .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2007 16:56
papír a tmel nedávej,obojí je špatné. Buď jedno nebo druhé.Ale tmel je dle zkušeností lepší.Přece jen ty kartery po těch letecch nejsou tak rovné a papír nemusí stačit.tmel vytěsní vše.
Datum: 11. února 2007 16:56
Nejdřív si zkus složit kartery k sobě.Dej do nich všechno kromě klikovky a smontuje je na sucho bez jakýhokoli těsnění a stáhni šroubama.Jestli se ti bude převodovka lehce otáčet stačí ti jen tmel,jestli půjde stuha doporučil bych tmel + papír aby byla kartery dál od sebe a hřídele s evolně otáčely.
Datum: 11. února 2007 14:33
Jméno: sesa
IP: uživatel469
Draku,,je to jedno co tam das, jestli papir, nebo tmel,,,,jen tam neco musi byt aby olej neprosakoval
Datum: 11. února 2007 0:53
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
No papírový těsnění tam bejt musí když to složíš bez něj pak by to vevnitř o sebe dřelo ale jestli i tmel to je na tobě
Datum: 10. února 2007 23:13
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
 Chlapi, mam tu problemek.. nedavno sem delal GO motoru, vse ok, ale tedka mi zacal tect asi olej z vyfuku, mam vyfuk hikone a kape mi to mezi koncovkou a samotnym vyfukem.. nechce se mi verit ze by mi to z niceho nic zacalo sat tolik prevodaku do klikovky.. nebo myslite ze moho tak rychle odejit gufero? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2007 18:44
Jméno: monax
IP: uživatel53
Mas bud spatne nasazene gufero a tama ti jde olej a nebo spatne utesnena klikova skrin!
Datum: 10. února 2007 18:44
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Draku je to mozne, hikone poradne vypalim a dam tam N14C zatim, v pondeli kupim n15 A PAK TI napisu jak to je..
Datum: 10. února 2007 14:07
Jméno: sesa
IP: uživatel489
A neni to tim ze hikone mas kratkou dobu a ted jse tito tam nahromadilo a vytejka,, ane bo muze byt svickou to mas recht,,,pak mi napis jestli to pomohlo,,,nezapomen
Datum: 10. února 2007 13:38
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Jo, ale ze mi to nikdy nedelalo, ale mam pocit ze mi to zacalo delat kdyz jsem z N15C presel na N17C.. takze tam zkusim dat N15C a uvidime
Datum: 10. února 2007 13:08
Jméno: sesa
IP: uživatel489
Tak to ti to nezere olej....ale je to klasika ono to stejka po stene dolu a dole ti to vytejka,,,,,,,,,,,,,fakt je to klasika
Datum: 10. února 2007 10:29
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Prave ze mi to moc nekouri a nekdy to nekouri vubec..
Datum: 10. února 2007 10:21
Jméno: sesa
IP: uživatel489
Draku,,jeden dotaz, kouriti to jako z fabriky, neboli mas za sebou kourovou mlhu?,,,,pokud ne tak ti to nezere olej,,, je to ve spalovani
Datum: 10. února 2007 9:38
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Blbe sem ho urco nedal, ale v miste kde je gufero byl pekne dojebany karter, tak mozna proto to zacalo tect, takze to zaplacam paulinem a snad to bude ok.. ale to ani neni prevodak jako takova kase proste smeska benzinu a vsemoznych sracek, nemuze to byt tim ze by mi to blbe spalovalo? Mam N17C..
Datum: 09. února 2007 22:04
Jméno: ZIPOMAN
IP: uživatel27
Třeba si to guferu dal nějak jinak(neřikam že blbě) a ono pak povolilo a teď prosakuje olej
Datum: 09. února 2007 21:17
Jméno: borec115
IP: uživatel464
 Uz sem si s tyma lamelama poradil ale ma dalsi problem ked sem dal vsetko nove nevim a nejde mi ta segrovka na strunu no proste ona ide nasadit ale nevim jak stlacit tu strunu nevim jak uz sem vyskusal vsetko ani za boha nejde islo to ale teraz ked su nove lamele ten korek neni opotrebovany a strunky trca ven jak to tam mam dat ty segrovky prosim napiste mi.diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2007 18:32
To,co pise Garcia je dobre,ale ovela jednoduchsie je to takto http://wiku.ic.cz/navody/segrovka.htm pomocou toho kluca.Ja som takto za 5 minut spojku rozoberem a poskladam celkom sam.Ked nemas motor von z ramu,tak si to naklon na bok,ale bude ti tiect olej.Lepsie sa to robi pri vybratom motore.
Datum: 10. února 2007 18:32
hej kamos servus ... aj mne to robilo ... musis si motorku postavit bokom.... proste ju polozis na bok .... tie spruzinky ta necchu pustit hejze ? musite byt pri tom 2 lebo inak ani keby sa sa pototo tak to tam nedas sam a zober si nato siroky a tenky srubovak .....sirokym nech ti kamarat stali spruzinku nasad tie pliesok a potom segrofku pritom si aj ty musis pomahat s tym tenkym srubovakom .... kazdy ma nato iny sposob ... ale mne to tak islo ... a inak potom nezabudny nastavit spojku ... inak ti to bude stale prekrucat ... ako keby si mal stlacenu spojku ... je to sranda ...
Datum: 09. února 2007 20:59
 Ahoj hoši, rád bych se zeptal, čím to je? kouopil jsem si 75 zubuvou rozetu, a můj původní řetěz byl krátký, tak jsem ho nastavil starým, když otáčním kolem, jde to lehce, než tam najede ten kousek asi 20 cm toho starého řetězu a jakoby se to zadrhne, můžeěš to být ítm, že je řetěz starý?? a nemůže se tímto ta rozeta nějak poníčit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2007 17:16
Když už měníš rozetu tak už vyměň i řetěz.Když vyměníš jenom jedno z toho tak se ti právě může stát to co se ti stalo.
Datum: 09. února 2007 17:16
Jméno: borec115
IP: uživatel464
 prosim chalani poradte ja sa da primarni retaz z lamelama a medzilamelou tam dat mne to ani za boha nechce it dam to prvni na ozubene a potm to skusam davat na kos uz od 10:00 to skusam a nic poradte a ide to tam lebo ked to dam bez retaze tak to tam ide jak nic ale s retazu to nejde prosim piste
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2007 21:03
Ono to tam ide kamos ... len sa s tym musis trosku pohrat ... trpezlivosti ja som sa stym hral asi 20 minut ono to tam pojde len trosku sili treba do toho nie bars nieze daco polames
Datum: 09. února 2007 21:03
Ked si daval vsetko nove,tak len pomoze stiahnut primarne kolecko z klukovky a nasadit kolecko aj so spojkou a retazou na raz a potom kolecko pritiahnut.
Datum: 09. února 2007 13:14
 nevíte nekdo proč mi při plnejch otáčkách vypadává jednotka(první převodový stupeň)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2007 17:10
Jméno: Lubajs
IP: uživatel550
me to ale dela taky a newim co s tim mam delat!
Datum: 26. února 2007 17:10
jsou spatzne zuby na radicim automate
Datum: 08. února 2007 14:29
Jméno: ondra
IP: uživatel481
 zdraviv všechny dobré lidi co bzmi mohli poradit jak složit spojku děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2007 21:52
Jméno: sesa
IP: uživatel471
Draku,,,pokud je to pionyr 20 / 21 / 23 tak nejdriv se vlozi do spojkovecho kose lamela korkova > Lamela plechova > lamela korkova > pritlacni talir > pruzinky > segrovky> hotovo,,,,,,,,,,tak aby spojka fungovala tak je potrba dat > vetsi tycku > kulicku > kratkou> pritlacni talir,,,,,tak to je vse
Datum: 07. února 2007 21:52
 čau všichni, nevíte prosím jak bych měl spojit řetěz s druhým??? nemám sponku
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2007 19:47
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Drátem,provázkem, izolepou,svařit nebo si koupit za pětikorunu spojku.
Datum: 07. února 2007 19:47
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
 Zdarec když nejde zařadit kvalt tak je něco s automatem s řadící vidličkou né?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2007 23:16
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
vyskocila ti pruzinka v automatu me se to taky stalo
Datum: 06. února 2007 23:16
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
A čim by to mohlo byt ešte jinším??
Datum: 06. února 2007 18:36
Moze byt.Ja mam teraz ten isty problem a chystam sa pulit.Ked som blbol na snehu,tak mi z nicoho nic prestalo radit a ostala tam jednicka.Motor uz je vonku.Mozno v sobotu to budem rozoberat.
Datum: 06. února 2007 17:22
 Chalani chcem sa opytat budem si od atto kupovat lamelena pincka vim ze maju byt namocene v oleji kolko asi tak dlho 30min. staci ci viac poradte diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2007 21:32
Jasne mam moje je 425-800-281 a mozeme kecat jak vidim ty si tez ze Slovenska
Datum: 04. února 2007 21:32
Tak dlho,aby sa toho oleja napili.Najlepsie nechat na noc.Nemas icq?Vidim ze mas dost vela dotazov,tak ti poradim rychlejsie.Moje je 383-765-233
Datum: 04. února 2007 20:36
Jméno: monax
IP: uživatel467
 hej seso chtel bych se optat jestli se da koupit spojkovy kryt?a kdyztak cenu dek.piste pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2007 18:48
Jméno: sesa
IP: uživatel469
Ne draku,,,ten uz nikdo nedela
Datum: 04. února 2007 18:48
 Přední řetězové kolečko-čím víc zubů tím rychlejší fychtl-je to tak???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2007 13:54
jo je to tak ale pak nebudeš moc hrabat a dalši takovy věci
Datum: 09. září 2007 13:54
Jméno: sesa
IP: uživatel320
presne,,jak rikas ale prides o akceleraci s silu
Datum: 03. února 2007 13:39
 Zdravim ,mam na vas dotaz shanim nakou radu ,jak utěsnit gufero v karteru ,pořad se mi protči a teče kolem olej ,jestli mate nekdo podobnou zkušenost tak mi prosim poradte ,dik ,Hmyz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2007 10:09
Jméno: Tomaš
IP: uživatel307
rozdělej motor a kup tam nové a nic chcát nepude
Datum: 04. února 2007 10:09
 Hojte , nevite jak je presne dlouhá ta dlouha tycka co je ve spojce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2007 11:31
zdary draku tak ta dlouha tycka co je ve spojce ma presne14cm a 2mm  zdar
Datum: 21. ledna 2007 11:31
 4us draci, nevíta, jak má býs správně vyšponovaný řetěz?? Když z fichtlem někde trošku skočím tam mi spadne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2007 17:30
nebo máš sjetou rozetu to se mi taky stalo
Datum: 22. ledna 2007 17:30
A nebo si uděláš napínák ze silonu .
Datum: 20. ledna 2007 21:29
sedneš na fichtla a našponuješ aby šel prohnout zhruba o palec
Datum: 20. ledna 2007 19:04
 Zdar kluci nevíte čím to je: nastartuju fichtla(v pohodě) pak se rojíždim jede to dám plnej kotel a dusí se to proč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2007 18:49
Sak vycisti karbec(poradne) nechaj ho bud namoceny v technicaku a potom kartackem a este vycisti vyfuk napr. tak ze nalej do vyfuku technicky benzín a zapal to ja sem to robil ale davaj bacha aby si si nespalil gate tak jak mne zacali horat ale vyfuk cisty jak svina.
Datum: 04. února 2007 18:49
Jméno: rychlík82
IP: uživatel429
když máš hodně oleje v tryskách tak to spráně nařed a vičisti karbec.
Datum: 22. ledna 2007 19:43
Mne to robilo to same.Po komplet rozobrati a vycisteni karburatora bez problemov.
Datum: 20. ledna 2007 9:43
Zasranej karbec (případně sítko na kohoutku v nádrži) nebo ucpaný výfuk a nebo ti jehla v karburátoru spadla z plíšku a nezvedá se se šoupátkem.
Datum: 19. ledna 2007 23:42
zkus sundat výfuk,může být sasranej
Datum: 19. ledna 2007 19:44
Tak buď budeš mít zasranej karbec takže by to chtělo vyčistit , a nebo jestli tam máš filtr na sání tak ho zkus vyndat a uvidíš jestli to pojede .
Datum: 19. ledna 2007 15:10
Podle toho co máš za fichtla.Jestli nejakýho novějšího,tak by si mohl mít ucpatný trysky,ale jinak tam máš nejspíš v benzínu moc oleje.To se mi taky stávalo.Vypusť si ho,a schovej.Pak to můžeš ředit s Naturalem.
Datum: 19. ledna 2007 12:45
Jméno: rider
IP: uživatel380
 chcel bych sa spytat ci by sa na fichty nemohlo radit aj bez spojky.ved ono to ma poloautomat podobne ako zavodne crosky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:30
Jméno: Luboš
IP: uživatel428
Lze řadit bez spojky,ale převodovka trpí není na to stavěná.Na krosce se také doporučuje lehce vymáčknout spojku
Datum: 23. ledna 2007 19:30
Pocul si blbost.Automat pri urcitej rychlosti sam vypne spojku a je na vetsich motorkach pod vekom zapalka.Na fichtlovi ani nie je miesto na automat.
Datum: 14. ledna 2007 20:27
Nemůžeš,poloautomat fichtl nemá!
Datum: 14. ledna 2007 18:47
Jméno: rapid
IP: uživatel380
tak ja neviem ja som to len pocul...ze to ma podobne usporiadane koliecka ako crosky.
Datum: 14. ledna 2007 18:39
A mohol by si mi popisat,kde ten poloautomat je?Lebo ja som si ho zatial nikde nevsimol.
Datum: 14. ledna 2007 17:39
 Prosím Vás, napište mi, jak má být správně seštelovaný řadíci poloautomat, mám motor kompletně zrenovovaný, a potřebuji ho zase složit, jenomže tato malá záludnost mi dělá problém, díky za rady. Zdar draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 15:57
dělám kamarádům generálky motorů...jestli máš digitální foták...tak můžem přes maily tvůj motor složit spolu...ty se zeptáš a já ti to názorně vyfotím na svém rozebraném motoru a popíšu...už jsem i spravoval motor přes telefon...che che...čus
Datum: 15. ledna 2007 15:57
Drahý houmles, tvoje odpověď něco naznačuje o tvém IQ
Datum: 14. ledna 2007 10:47
Jméno: houmles
IP: uživatel335
dyz umis hovno tak si ho taky muzes slozit ale pochybuju ze ti ho vemou ve srotu
Datum: 13. ledna 2007 21:33
O aky motor ide?Z coho.
Datum: 13. ledna 2007 20:19
 Zdravim,u fika mi vyskakujou prevody  ,trojka pravidelne pri 60km/h,dvojka jen obcas...s tatkou sme se shodli ze to asi budou opotrebeny prevodovy kolecka.motor uz je skoro napul,ale tak se vas jeste ptam jestli to vydite stejne??a ty muzes seso urcite do mesice ocekavat objednavku dilu do prevodovky   ,tak diky moc za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2007 19:36
Jméno: kjk
IP: uživatel275
dej novej automat a máš to můžeš mít vohlou tyčku
a tu kdyš srovnáš tak to máš zachvilku znova v prdeli!!!
Datum: 01. února 2007 19:36
Jméno: Luboš
IP: uživatel428
Většinou opotřebovaný kolíky u kola 3 a vyšlehaná díry v protikole ( to je to na čem je řetěz. kolečko).
U 2. stupně jsou to ošlehané drážky na hřídeli a v kolečku.
Datum: 23. ledna 2007 19:42
Máš servanej řadící segment a nekupuj si novej protože je drahej,ale mě se zdá že sesa to má levný.Jinak se dá sehnat na vrakáčích.
Datum: 16. ledna 2007 7:40
Jméno: michal5u
IP: uživatel403
jj diky moc,dneska sme to rozebrali,je tam lehce pokurvenej radici automat...,tak to nejak vyspravime a bude  ale horsi je ze sem zjistil ze mi na pistu chybi jeden krouzek a pist je uz pekne v hajzlu,na cepu vule jak svin a kus je ustiplej...docela sem cumnel...
Datum: 13. ledna 2007 19:16
jsou to jistojiste ojetý řadici vidličky but je vymen nebo vyvař a bude po problemu cau A.
Datum: 13. ledna 2007 18:25
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
Problém bych viděl v řadícím automatu, a trojka nemá zpřevodování (1:1), je to přímo hnané tím pádem ojeb. čepy.
Datum: 12. ledna 2007 22:48
Alebo este zuby na radicim automate.
Datum: 12. ledna 2007 21:05
Jméno: rapid
IP: uživatel380
 seso kolko zubovy je ten samostatny venec na jawetu a stadion?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 21:03
Jméno: sesa
IP: uživatel390
draku 35 zubu
Datum: 06. ledna 2007 21:03
|



|