slovensky
Třikrát sláva draci, konečně je v nákupním koši, možnost vybrat rovnou výdejko za 75kc a to včetně dobirky od GLS .-) jen se omlouvám za dobírku bez možnosti platby předem, to lze jen na vyžádání, lebo sesa love předem než dojde balík na adresu neuznává :-( trošku rychleji se už krámek načítá v mobil ale stále je to nepřehledné a tak prosím každého draka, Ať svůj nákup jede přes PC, to je vždy top
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  .  |  .       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  236  237  238  239  240  241  242  243  244  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci!Práve sa mi stala hrozná vec.Prestala mi fungova? prevodovka.Mal som tam jednotku a pri preraďovaní na dvojku zrazu radička povolila a ostala tam jednotka.Radička sa mi voľne pohybuje hore a dole a zostala tam visie? jednotka.Predpokladam,že asi praskla pružinka na radiacom automate,keď sa to tak voľne pohybuje.Viac zistím,keď sa to rozoberie.A chcel som sa spýta?,či nepoznáte nejakú fintu pri povoľovaní šrúb.Môj kamoš chcel meni? ložiska na kľuke a nevedel povoli? šruby,čo držia motor pohromade, tak sa na to vysral. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2006 22:34
 
 
 
 
Jméno: OVERdriver      E-mail:      IP: uživatel43    
1) skusim šroub normálně vyšroubovat - velkym dloukym šroubovákem nekdy i za pomoci kleští. 2) když selže 1), tak do toho několikrát přes šroubovák říznu kladivem a ono to většinou povolí. 2- alternativní) snažim se otáčet šroubovákem a z boku do šroubováku bouchnu kladivem. 3) když selže 1) i 2), tak šroubovák vyosim tak, aby zabíral do drážky šroubu po směru otáčení a říznu ho kladivem - pustí se VŠECHNY šrouby i vyžvejkaný.
 
 
Datum: 17. října 2006 22:34
 
 
 
 
Jméno: žděba      E-mail:      IP: uživatel44    
Když máš pořádnej šroubovák tag to jde, ale když je ten šroub tak vojebanej že ho ničím nepovolíš, tak si sežeň někoho, kdo umí svářet, ten at ti heftne na ten vojebanej šroub normální šroub s šestihranou hlavou a pak to stačí povolit klíčem nebo golou. TEN člověk musí umět SVÁŘET! jinak skončí špatně
 
 
Datum: 11. října 2006 12:31
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pařez: to je přeci normálka a u nás doma se to dělá běžně.
 
 
Datum: 08. října 2006 16:56
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
 
 
Datum: 07. října 2006 23:13
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
 
 
Datum: 07. října 2006 23:11
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
WIKU, kdes mě to viděl dělat???? Já myslel,že tenhle postup používám sám. Funguje bezvadně,jen chci doporučit,aby ti někdo pomohl s tím klíčkem. Lépe když ten šroubovák budeš držet oběma rukama aby nestrhl drážku.
 
 
Datum: 07. října 2006 13:04
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tu převodovku budeš muset asi rozebrat. Šrouby povolíš takto: vem si šroubovák který přesně pasuje do drážky ve šroubu,případně hrot šroubováku naostři.Ten šroubovák by měl být šestihranný.Dáš šroubovák do drážky,nasadíš na něj stranový klíč ( nejspíš desítku) a zabereš.Na šroubovák musíš hodně tlačit aby se šroub neožvýkal.Když to nechce povolit tak na ten šroub uhod kladivem a zkus to znova.
 
 
Datum: 06. října 2006 21:56
 
 
 
 
Jméno: sklibor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim,muzete mi nekdo poradit aby jel muj pincek do kopce na dvojku, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2006 14:38
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebo vyměnit přední ozubené kolečko za kolečko s menším počtem zubů bude lépe táhnout ale nepojede tak rychle.
 
 
Datum: 04. října 2006 14:38
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Zásadní je velikost kopce!!
 
 
Datum: 03. října 2006 21:44
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
V prvom rade poriadne nastavi? odtrh,predstih,karburátor.Potom vymeni? ojazdené piestne krúžky poprípade aj piest.Asi všetko.Keby dačo,dpplňte ma.Ja som tieto veci urobil a do kopca na plnej dvojke.Aj keď sa rozbehujem už spod kopca.S rozbehom do polovice kopca na trojke.Alebo by možno stačilo da? menšie sekundárne koliesko.
 
 
Datum: 03. října 2006 20:50
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel1    
mám pionýr 555 a potřeboval bych radu jak narvat na ty pružinky podložku a zajistit ségrovkou ???? zatím mně to nejak nejde :-( nemůžu stlačit ty pružinky tak aby tam vlezla podložka a ségrovka Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2006 17:18
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pařez: to je taky použitelný,ale ten klíč míň tlačí do ruky.
 
 
Datum: 08. října 2006 17:18
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
Jo udělal sem to podle návodu a šlo to hladce Dík
 
 
Datum: 03. října 2006 20:56
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja odporúčam Wikuov návod.Ja som takto poskladal spojku za 10 minút.
 
 
Datum: 03. října 2006 18:51
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
já na to mám přípravek, asi 1,5 cm šroubovák, vybrus tam drážku cca 0,7cm těma dvouma zubama co zbydou zmačkneš bodložku s pružinou najednou z obou stran a v pohodě tam dáš segerovku.
 
 
Datum: 03. října 2006 15:56
 
 
 
 
Jméno: dobré rady      IP: uživatel50    
Anebo zkus "bráchovku".
 
 
Datum: 03. října 2006 7:51
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
http://wiku.ic.cz tady v Návodech je popis rozebírání motoru na fíka.Je v něm i postup sundání pružinek,tak ho aplikuj obráceně.
 
 
Datum: 02. října 2006 19:54
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel1    
zdravím, když mám moc vytahaný prim. řetěz mohl bych ho místo výměny zkrátit o 1 článek ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2006 0:00
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
 
 
Datum: 08. října 2006 0:00
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
 
 
Datum: 07. října 2006 23:59
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
 
 
Datum: 07. října 2006 23:57
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
Radši na to kašlu a pořídím nový. ještě dotaz jaký je rozdíl mezi řetězem na pařez (mám 555) a na 05 , 20 ,23???? je to stejné ??? můžu to použít na tu 555
 
 
Datum: 02. října 2006 19:23
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku ani nahodou,,,bud jinej starsi a nebo funglovka,,,,zkratit nejde
 
 
Datum: 01. října 2006 21:13
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
ahoj zkrátit můžeš,ale uvědom si ,že nejde zkrátit 1 článek,ale DVA!!!! pokud ubrousíš jeden článek tak budeš mít vedle sebe dva stejné síly. A pokud odděláš dva tak pochybuji,že ti to zase na délku vyjde.
 
 
Datum: 01. října 2006 20:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel1    
čest draci nevíte čím by to mohlo být že mi občas vypadne kvalt? Každou odpověd vítám,FICHTLU ZDAR odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2006 23:11
 
 
 
 
Jméno: brumbál      IP: uživatel300    
vyskakování také často způsobuje příliš napnutý sekundár
 
 
Datum: 29. listopadu 2006 23:11
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Tohle všechno můžou způsobovat moc velký nebo malý vůle v převodovce.Když ti to samo vypadává tak je to buď moc velká vůle hlavního hřídele při pohybu do boku a nebo máš ožvejkaný kolečka.
 
 
Datum: 29. září 2006 7:17
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já mám něco podobnýho když zařadim neutrál tak mi to hned skočí do kvaltu. Takže já na neutrál nejezdim
 
 
Datum: 29. září 2006 6:57
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mne to robí to samé.Predpokladám,že asi bude niečo s radiacim automatom.Chystám sa na to až v zime.
 
 
Datum: 28. září 2006 14:41
 
 
 
 
Jméno: jaby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale to není to pouzdro toto je to http://badynek.wz.cz/prevodovka.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2006 13:59
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jaby: tak tam ale není pouzdro ale jehlový ložisko.Pouzdro je nahoře u pístu proto ti ostatní nerozuměli.A s tím záběhem to neí tak strašný.Ten záběh 500km se počítá u motoru kterej byl zgenerálkovanej a byl na výbrusu.Jestli jste to jen přetěsnili a vyměnili klikovku tak to žádnej záběh nepotřebuje,maximálně ho prvních 20km trošku šetři.
 
 
Datum: 24. září 2006 13:59
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel1    
Nevím jaké ložisko na ojnici máš na mysli.Na pístním čepu je u 555 pouzdro. jinak když chceš generálkovat kliku,dej to firmě. doma to neuděláš kliku pak musíš vyvážit.Na záběh motoru stačí 500km až až.Neviň tátu,že svou vahou zničil fichtla. já mám 110kg a 2 metry a moji 3 kamarádi pod metrák taky nejdou a jezdíme na 555 kách, každoročně na dovolenou,kde je taky nešetříme a jsou v pohodě.Jsou to prostě báječný stroje. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2006 11:10
 
 
 
 
Jméno: jaby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No, já tatu nevinil, ale už je to zpraveny, dali jsme tam jinou ojnici a jede to suprově, na to, že se to musí ještě protáhnout atd. nikde není ani kapka oleje nebo benzínu, kromě karbecu. Se mnou to valilo do kopca proti větru dost rychle, až sem se divil a na kopci na opač to semnou jelo furt na 3, jenže nás chytnou policajti a co, nemáte tp, technickou a to by stálo tatu papíry, takže jediný co nám chybí sou papíry. Někde na burze budou ža ano_
 
 
Datum: 23. září 2006 11:10
 
 
 
 
Jméno: jaby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No, já tatu nevinil, ale už je to zpraveny, dali jsme tam jinou ojnici a jede to suprově, na to, že se to musí ještě protáhnout atd. nikde není ani kapka oleje nebo benzínu, kromě karbecu. Se mnou to valilo do kopca proti větru dost rychle, až sem se divil a na kopci na opač to semnou jelo furt na 3, jenže nás chytnou policajti a co, nemáte tp, technickou a to by stálo tatu papíry, takže jediný co nám chybí sou papíry. Někde na burze budou ža ano_
 
 
Datum: 23. září 2006 11:09
 
 
 
 
Jméno: Toňas      E-mail:      IP: uživatel28    
s cenou počítám mno,až bude burza někde tak tam zajedu a omrknu to,díky ;-)
 
 
Datum: 23. září 2006 8:43
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Toňasy,ty plechy jsem sháněl taky a nakonec jsem je koupil na veteranburze.Objíždím jich dost a všude jsou nějaké ke koupi. počítej ale zhruba 400- 700kč.
 
 
Datum: 22. září 2006 20:02
 
 
 
 
Jméno: Toňas      E-mail:      IP: uživatel28    
Sou to báječný stroje.Hele nemáš ty nebo tvoji kamarádi náhodou dvířka pod nádrž a ten plíšek pod nádrž co kryje eletriku?To jediné my chybí abych jí měl komplet......
 
 
Datum: 22. září 2006 18:58
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
omluvám se že jsem to blbě zadal,měla to být reakce na příspěvek č.467
 
 
Datum: 22. září 2006 17:33
 
 
 
 
Jméno: jaby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj ses, tak jsme s tatou rozebrali převodovku, a čekali jsme hrůzu, jenže jsme byly překvapeni, jak nejsou kolečka ošoupaná, vše bylo v pořádku, jen v ojnici se zadřelo ložisko když jel můj táta (86 KG) do kopca za dva na plný otáčky držel se jednou rukou, před zatáčkou se chytl oběma a hned poté se motor zastavil. No a teď jsme přišli na to, že je zadřený ložisko, naštěstí jsme měli dvě převodovky, takže jsme tam dali ojnici z té druhé, protože to nešlo vyklepnout, ale ta zase byla trochu skříplá, takže ju tata musel tata trochu narovnat, tak sme to tam neska naskládali, zatěsnily, vyleštily kryt spojky (trhá to teĎ oči) smontovali, a zítra to dáme na rám a budeme to vyskoušet, jen že nemáme ten novej primární řetěz, ten nám škrtá dole ažaž. A ještě jsem slyšel, že než se motor zaběhne, tak to trvá asi 1000 KM, a po 500 KM prej můžem dát plyn trochu víc nad půlku, není to trochu blbost? Tak dlouho se čekat nechce. A asi se až budu moct, přihlásím na Ecce homo historic závody do vrchu ve Šternberku. Kámoš má 23 mustafa a nějak mu nechce jezdit, tak sem přemýšlel, jestli není ta 555 kvalitnější, když se mnou, což je 42 kg + pincek54 kg je dohromady 96 kg do kopca na 3/4 otáček za tři, je trochu podivuhodný výkon škode že nám nefachčí tachometr, už se těším na zimu, budem našu 555 renonovat, ale jedna věc nám chybí, a bude ještě dlouho chybět, prokletý papíry!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2006 20:36
 
 
 
 
Jméno: Hero      E-mail:      IP: uživatel1    
Prosim poradte jak mam vytahnout zpruzinu ze zadniho odpruzeni z mustanga. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2006 13:56
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Pozri sa do katalogu náhradných dielov na tejto stránke.
 
 
Datum: 21. září 2006 13:56
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel1    
Caves Drakouni!Mohol by mi prosim vas niekto napisat ake dlhe maju byt tie tycky v spojke?dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2006 22:09
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dragonier > snad ti sesa jednou dobre poradi,,tohle se mi moc nepovedlo,,,,jinak majo dik
 
 
Datum: 20. září 2006 22:09
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Nie je za čo.Aj druhí krát.
 
 
Datum: 20. září 2006 15:17
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel81    
Diky moc Majo dost si mi pomohol :-)
 
 
Datum: 20. září 2006 14:06
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Veľká má 14,4cm a malá má 2,5cm.Plus mínus nejaký ten milimeter,keďže sú roky jazdené a meral som ich len pravítkom.
 
 
Datum: 20. září 2006 11:13
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel81    
Ale ja som myslel ako v centimetroch :-DDD
 
 
Datum: 19. září 2006 19:05
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jsem to ale jouda, zas jsem to poplet,,,,,uz se vic divam do compu nez na ponk,,,,,,,jasne ze nejdriv ta mala k e spojce,,sorac
 
 
Datum: 19. září 2006 16:24
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar ja mam taky malou kuličku a pak velko sesa piše že to má byt naopak.Tak jak to teda je??,
 
 
Datum: 19. září 2006 16:15
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já je dávám opačně, ale o to ti asi nešlo, jestli chceš ty rozměry proto aby sis to udělal doma tak to nedoporučuju, jak nemaj kalený konce tak sou s tim jen problémy, rači kup kvalitní a vydržej věky
 
 
Datum: 19. září 2006 15:55
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku,velka smer k lamelam pak kulicka a pak ktatka,,,nebo, spojka << --------------------------- o ----------- >> dekl
 
 
Datum: 19. září 2006 14:15
 
 
 
 
Jméno: Hero      E-mail:      IP: uživatel1    
Ahoj seso.Chtel bych se zeptat jestli nekdy budes prodavat vyfuky HIKONE dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2006 15:17
 
 
 
 
Jméno: PanDeRass      IP: uživatel315    
Mam na mustangovi takovej zbastl. původně tam byl předělanej výfuk ze simsona (dostal jsem k tomu i originál z 23A), vedenej nahoru pod sedlo. Pak jsem u riegera objevil právě výfuk hikone za 450 Kč - řikali, že to jen změní zvuk. No nevim - měřim dva metry, vážim sto kilo a když se s tim jdu projet, tak to po rovině tak nějak na plnej plyn jede 70 - cestovní pohoda je 50. Hezky to zamnou brblá do luftu. Nevim - ale když to porovnám s tim ze Síma, nebo s tim původnim, tak je to spíš trošičku lepší. S tim Sifonovym se to srovnat nedá - to je špatně... Ale přijde mi že ten dvoukomorák Hikone je lepší jak originál, zdá se mi že to jde líp do otáček...
 
 
Datum: 05. prosince 2006 15:17
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel82    
snižuje to výkon má to jenom placebo efekt
 
 
Datum: 20. září 2006 7:06
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No pržý to opravdu víc řve neš jede.Takže bych to nedoporučoval.
 
 
Datum: 19. září 2006 21:16
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku,,ja se toho bojim,,dle slov komosu to vic rve nez jede, znizuje to kompresi ve vyfuku,pry? Pokud bych to prodaval tak to musim nejdrive vyzkouset na mem fichtlu a pak se teprve rozhodnu. Ale to bude? jeste fakt nevim, chtel sem vse proverovat ale odspoupil sem od toho, pac neni na to chvile.
 
 
Datum: 19. září 2006 12:06
 
 
 
 
Jméno: agent      IP: uživatel1    
Ahoj chlapi. Potřebuju se podívat na spojku u Jawa 90, skoro vůbec nevystavuje. Předpokládám, že jsou špatné lamely. Musím sundat vačku, aby šlo sundat levé víko? Nemáte nějaký náčrtek stahováku nebo radu. Čeká mě ještě nějaké překvapení, až se dostanu ke spojce? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel409    
kdyžtak napiš mail a ja ti pošlu fotky jak to tam vypada, když sem to dělal tak sem to dokumentoval :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel409    
čus ja sem sundal víko i s vačkou ta vačka je na krytu pridělaná a sundavat ju teda nemusiš na kliku je dana tak aby se neprotačela takovym jakoby tisícihranem ale je to vlastně jen dvouhran... takže jen vyšroubuj šrouby a ono to pude samo:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar, budes muset tu vacku dat ven,,,jinak dal si to nepamatuji,,pac to uz je dlouho
 
 
Datum: 19. září 2006 12:34
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdravíčko DRACI!Serie ma spojka.Nie že by nefungovala.Práve naopak!Kupil som mustanga s novou spojkou.Už teraz ju mám pritiahnutu na fest.Žiadna vôľa.Lanko mám napnuté na maximum.A predsa.Keď sa zahreje a vypnem spojku,mustang by chcel stále niekde ís?.Najhoršie to je keď preraďujem.Vypnem spojku,uberiem plyn a pri tom motorka reaguje akoby som ani nevypol spojku,dokýn nehodím dvojku alebo trojku.A takisto keď idem dole kopcom len tak s vypnutým motorom a na konci,keď chcem hodi? rýchlos?,vypnem spojku a v prevodovke to neskutočne zaškrípe až stoho bolia uši a trhá mi srdce pri pomyslení,čo sa tam deje.Už ho nechcem takto trápi?.Neviete,čo s tým?Ja som uvažoval,žeby som rozobral spojku a trocha obrúsil lamely s jemným šmirgľom. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2006 21:03
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Samozřejmě že nejdřív musíš zkontrolovat to co píše Sesa
 
 
Datum: 14. září 2006 21:03
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku rozeber,,bud povolenej spojkovej kos a nebo tycky mas deformovany,,,,,,,,,,
 
 
Datum: 14. září 2006 7:27
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
jj přesně tak.Rozebrat a obrousit.
 
 
Datum: 14. září 2006 7:18
 
 
 
 
Jméno: Valda      E-mail:      IP: uživatel1    
Ahoj, scháním spojku, nejlépe pěknou na Staďáka, nemáte někdo náhodou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2006 17:25
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku, budou funglove ve shopu tak za tyden,
 
 
Datum: 12. září 2006 17:25
 
 
 
 
Jméno: AirWoRy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
M8m na motokáře motor z 05ky! když sem měnil olej tak mi nešel vyšroubovat měrnej šroubek a tak sem tam toho nalil oc!! po chvilce se mi zasekla spojka a nešla! vyla pořád v záběru!nemůžu to ani nastartovat! lamely sem rozebral a dal tam nový i korky! ale teď se mi zas ta spojka nechce dostat do záběru!! nevíte co stím je? a když tak tak napište! Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2006 12:14
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku a ten merny sroubek neni nahdou velky?
 
 
Datum: 11. září 2006 12:14
 
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel1    
nevíte čím to je když jedu a něco lupe v motoru čím rychleji jedu tím rychleji to lupe i když třeba fichtla jenom tlačím tak v tom lupe.Mužou to být ložiska??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych to vyděl na dost vyčochtanou převodovku nebo volnej prim řetěz.Ale spíš tu převodovku.Kamarádovy to tam taky klepe a nic si z toho nedělá.Zatím jezdí a v zimě prostě rozpůlíme a střeva vyměníme no.
 
 
Datum: 12. září 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel87    
nao a taky když tlačím dozadu tak se to sekne vždycky a nejde dál.a musím šlápnout na start páku a pak to povolí
 
 
Datum: 11. září 2006 19:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel88    
Bud ti ulitla segrovka ze spojky a loupe ti pruzinka o dekl nebo mas vytahanej retez. To dela moje CZ,kdyz ji tlacim dozadu.
 
 
Datum: 11. září 2006 16:21
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel89    
Já bejt tebou tak ten motor vyndám a rozpůlim,určitě to bude vidět a když to budeš mít rozdělaný tak bych vyměnil ložiska i gufera,zas to dýl vydrží ;-)
 
 
Datum: 09. září 2006 21:21
 
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel87    
lupe to pravidelně i když je vyplý motor(jen když jedu nebo tlačím).Na neutral to slaběji lupe ale když zařadím na jedničku tak to zesílí.Myslel jsem že to bude ozubeným kolečkem na řetaz 12ctkou ale vyměnil jsem ji za 13ctku a lupalo to stejně.
 
 
Datum: 09. září 2006 20:31
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Keď to lupe na ľavej strane,môže to by? primárna re?az.A mne to lupalo raz aj na pravej strane.Dal som dolu kryt a videl som povolený príchyt statora.Dotiahol som a bolo.
 
 
Datum: 09. září 2006 20:30
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel89    
Jak jako lupe?popiš to víc.....
 
 
Datum: 09. září 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel1    
Nazdarek!Mam taky problem,ostala mi visiet 1 a nejde ani hore ani dole.Rozpolil som motor,ale nic podozrive som nespozoroval.Prosim vas poradte mi co s tym mam spravit aby to bolo take ako predtym.diky za navrhy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2006 18:42
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel39    
Cau Draku, to sem zazil uz na dvou fichtlech....... na jednom to byla praskla pruzinka v zasouvacim mechanismu, nebo jak se ten nesmysl jmenuje... kdyz rozpulis motor, tak to je v prevodovce nahore a vede k tomu tycka od radici paky........ a podruhy sem na tom mechanismu okem nic nevidel, ale asi byly nejak pokurveny zuby v ty radici kulise, tak sem to vymenil za jiny [starsi] a fichtl beha dal.....
 
 
Datum: 13. září 2006 18:42
 
 
 
 
Jméno: Tondajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec. Mám teď rozpůlený motor - na Mustafovi.Co by jste zkontrolovali, respektive vyměnili? Já budu měnit samozřejmě těsnění, gufera, spojkové lamely a mezilamelu, chtěl jsem vyměnit i čepy a pouzdra na ojnici, ale jak jsem zde četl, tak to nejde bez speciálního nářadí.....A co taková ložiska - kdy se mají měnit? Mě se zdají v pohodě...Musím podotknout, že jsem puntičkář.. A když už mám tu motorku rozdělanou, tak tam vyměním, co bude potřeba...Podívám se i na brzdy. Jestli mi můžete nějak poradit, prosím napište, každou chvíli se sem dívám.Díky. Škodovku 105 ku jsem rozdělával nesčetněkrát, ale ta má přece jen 4 válce, takže když jeden nejel, tak to jelo aspoň na tři, al u Mustafa je to problém :-) ... Jó a jak se dá rozdělat klikový hřídel od rotoru dynama? Asi se to musí nějak vyrazit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2006 16:53
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No tak jestli to chceš opravdu dobře udělat tak mu vyměň i ložiska i futra pro hřídel v převodovce.Pak bys mohl ještě kouknout jestli primární řetěz nedře o karter a kdyžtak ho vyměnit (nejčstějš dře dole) a mohl bys koupit nový zajiš?ovací plechy pod matičky
 
 
Datum: 22. července 2006 16:53
 
 
 
 
Jméno: Jindra      E-mail:      IP: uživatel1    
Čus draci. Prosím HELP, nemáte někdo odkaz nebo kontakt na borce, který vypaluje ozubení rozety podle dodaného řetězu? Potřeboval bych asi 60-65 zubů na krosinu, nemá když tak někdo? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2006 7:17
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku na http://www.gasgasmoto.cz a nebo někde v kutné hoře ale o tom nic podr. nevím
 
 
Datum: 21. července 2006 7:17
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel1    
Gufero je tam nove, lamely sem taky zvladnul, teda spojka este moc dobre nevali ale asi si to musi sednout. Ale problem je, ze prevodak furt do valce tece. Sou tam este nejake jine otvory, kteryma by se to do valce moho dostavat?? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2006 14:04
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Ten samý olej co je ve spojce je i v převodovce.U dna motoru jsou dírky kudy to protejká ze spojky do převodvky a zpět.Jestli to pařád teče tak bych ten motor rozpůlil (nic na tom není) a přetěsnil bych ho.Když ho rozpůlíš tak ho hlavně pořádně zevnitř umej benzínem (na dně bejvá bordel) a slep ho nějakým tmelem na motory (papírový těsnění se mi neosvědčilo). Ten olej to může sát jen tím gufererm a nebo mezo karterama jinudy ne. Kdyby spotřeboval poradit při půlení tak jsme tady :-))
 
 
Datum: 16. července 2006 14:04
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel108    
Takze mam rozpulit motor, vycistit to a cele pretesnit a dat dohromady?? Protoze ja fakt nevim kama to muze valit ten olej.. este mi reknete estli je ten olej aj v prevodovce, abych vedel kde vsude je a podivam se kama to muze sát.
 
 
Datum: 15. července 2006 22:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Johnyppe > všechno je poprvé,,,lec gou, ono to nějak dopadne
 
 
Datum: 15. července 2006 21:58
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel108    
Soudim podle toho ze to divne smrdi, a prevodak mi kape mezi karterama a valcem, je pravda ze to tam nemam pretesnene, ale myslim ze by to nemelo kapat ani tak. Tak ja nevim sak mezi karterama to nemoze tect ne? Olej je enom v te spojce nebo vali aj do prevodovky? Ja sem motor este nepulil tak nevim jak to tam je :-)
 
 
Datum: 15. července 2006 21:37
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
může to sát buďto guferem pod prim kolečkem a nebo mezi karterama a to znamená půlení!!! Podle čeho soudíš že tam teče?
 
 
Datum: 15. července 2006 20:03
 
<  236  237  238  239  240  241  242  243  244  >

 







Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.03.2026 23:37:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu