slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  237  238  239  240  241  242  243  244  245  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel1    
nevíte čím to je když jedu a něco lupe v motoru čím rychleji jedu tím rychleji to lupe i když třeba fichtla jenom tlačím tak v tom lupe.Mužou to být ložiska??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych to vyděl na dost vyčochtanou převodovku nebo volnej prim řetěz.Ale spíš tu převodovku.Kamarádovy to tam taky klepe a nic si z toho nedělá.Zatím jezdí a v zimě prostě rozpůlíme a střeva vyměníme no.
 
 
Datum: 12. září 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel87    
nao a taky když tlačím dozadu tak se to sekne vždycky a nejde dál.a musím šlápnout na start páku a pak to povolí
 
 
Datum: 11. září 2006 19:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel88    
Bud ti ulitla segrovka ze spojky a loupe ti pruzinka o dekl nebo mas vytahanej retez. To dela moje CZ,kdyz ji tlacim dozadu.
 
 
Datum: 11. září 2006 16:21
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel89    
Já bejt tebou tak ten motor vyndám a rozpůlim,určitě to bude vidět a když to budeš mít rozdělaný tak bych vyměnil ložiska i gufera,zas to dýl vydrží ;-)
 
 
Datum: 09. září 2006 21:21
 
 
 
 
Jméno: vašon      IP: uživatel87    
lupe to pravidelně i když je vyplý motor(jen když jedu nebo tlačím).Na neutral to slaběji lupe ale když zařadím na jedničku tak to zesílí.Myslel jsem že to bude ozubeným kolečkem na řetaz 12ctkou ale vyměnil jsem ji za 13ctku a lupalo to stejně.
 
 
Datum: 09. září 2006 20:31
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Keď to lupe na ľavej strane,môže to by? primárna re?az.A mne to lupalo raz aj na pravej strane.Dal som dolu kryt a videl som povolený príchyt statora.Dotiahol som a bolo.
 
 
Datum: 09. září 2006 20:30
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel89    
Jak jako lupe?popiš to víc.....
 
 
Datum: 09. září 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel1    
Nazdarek!Mam taky problem,ostala mi visiet 1 a nejde ani hore ani dole.Rozpolil som motor,ale nic podozrive som nespozoroval.Prosim vas poradte mi co s tym mam spravit aby to bolo take ako predtym.diky za navrhy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2006 18:42
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel39    
Cau Draku, to sem zazil uz na dvou fichtlech....... na jednom to byla praskla pruzinka v zasouvacim mechanismu, nebo jak se ten nesmysl jmenuje... kdyz rozpulis motor, tak to je v prevodovce nahore a vede k tomu tycka od radici paky........ a podruhy sem na tom mechanismu okem nic nevidel, ale asi byly nejak pokurveny zuby v ty radici kulise, tak sem to vymenil za jiny [starsi] a fichtl beha dal.....
 
 
Datum: 13. září 2006 18:42
 
 
 
 
Jméno: Tondajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec. Mám teď rozpůlený motor - na Mustafovi.Co by jste zkontrolovali, respektive vyměnili? Já budu měnit samozřejmě těsnění, gufera, spojkové lamely a mezilamelu, chtěl jsem vyměnit i čepy a pouzdra na ojnici, ale jak jsem zde četl, tak to nejde bez speciálního nářadí.....A co taková ložiska - kdy se mají měnit? Mě se zdají v pohodě...Musím podotknout, že jsem puntičkář.. A když už mám tu motorku rozdělanou, tak tam vyměním, co bude potřeba...Podívám se i na brzdy. Jestli mi můžete nějak poradit, prosím napište, každou chvíli se sem dívám.Díky. Škodovku 105 ku jsem rozdělával nesčetněkrát, ale ta má přece jen 4 válce, takže když jeden nejel, tak to jelo aspoň na tři, al u Mustafa je to problém :-) ... Jó a jak se dá rozdělat klikový hřídel od rotoru dynama? Asi se to musí nějak vyrazit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2006 16:53
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No tak jestli to chceš opravdu dobře udělat tak mu vyměň i ložiska i futra pro hřídel v převodovce.Pak bys mohl ještě kouknout jestli primární řetěz nedře o karter a kdyžtak ho vyměnit (nejčstějš dře dole) a mohl bys koupit nový zajiš?ovací plechy pod matičky
 
 
Datum: 22. července 2006 16:53
 
 
 
 
Jméno: Jindra      E-mail:      IP: uživatel1    
Čus draci. Prosím HELP, nemáte někdo odkaz nebo kontakt na borce, který vypaluje ozubení rozety podle dodaného řetězu? Potřeboval bych asi 60-65 zubů na krosinu, nemá když tak někdo? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2006 7:17
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku na http://www.gasgasmoto.cz a nebo někde v kutné hoře ale o tom nic podr. nevím
 
 
Datum: 21. července 2006 7:17
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel1    
Gufero je tam nove, lamely sem taky zvladnul, teda spojka este moc dobre nevali ale asi si to musi sednout. Ale problem je, ze prevodak furt do valce tece. Sou tam este nejake jine otvory, kteryma by se to do valce moho dostavat?? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2006 14:04
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Ten samý olej co je ve spojce je i v převodovce.U dna motoru jsou dírky kudy to protejká ze spojky do převodvky a zpět.Jestli to pařád teče tak bych ten motor rozpůlil (nic na tom není) a přetěsnil bych ho.Když ho rozpůlíš tak ho hlavně pořádně zevnitř umej benzínem (na dně bejvá bordel) a slep ho nějakým tmelem na motory (papírový těsnění se mi neosvědčilo). Ten olej to může sát jen tím gufererm a nebo mezo karterama jinudy ne. Kdyby spotřeboval poradit při půlení tak jsme tady :-))
 
 
Datum: 16. července 2006 14:04
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel108    
Takze mam rozpulit motor, vycistit to a cele pretesnit a dat dohromady?? Protoze ja fakt nevim kama to muze valit ten olej.. este mi reknete estli je ten olej aj v prevodovce, abych vedel kde vsude je a podivam se kama to muze sát.
 
 
Datum: 15. července 2006 22:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Johnyppe > všechno je poprvé,,,lec gou, ono to nějak dopadne
 
 
Datum: 15. července 2006 21:58
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel108    
Soudim podle toho ze to divne smrdi, a prevodak mi kape mezi karterama a valcem, je pravda ze to tam nemam pretesnene, ale myslim ze by to nemelo kapat ani tak. Tak ja nevim sak mezi karterama to nemoze tect ne? Olej je enom v te spojce nebo vali aj do prevodovky? Ja sem motor este nepulil tak nevim jak to tam je :-)
 
 
Datum: 15. července 2006 21:37
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
může to sát buďto guferem pod prim kolečkem a nebo mezi karterama a to znamená půlení!!! Podle čeho soudíš že tam teče?
 
 
Datum: 15. července 2006 20:03
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel1    
tak gufero je uz venku, ale nemuzu na lamely nandat ty segrovky, nevite cim to stlacit??? Pls help odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2006 10:09
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
No ja kdyz sem to zkousel sroubovakem tak me ta pruzinka malem vystrelila oko, tak radsi zkusim to s tim stranovym klicem :-)
 
 
Datum: 15. července 2006 10:09
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dachl: šroubovák je nástroj pro ty šikovnější.Já používám tohle a vždycky tu segrovku nasadím na první pokus.
 
 
Datum: 15. července 2006 9:50
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No jo no me staci sroubovak a ruce a mam to :-)
 
 
Datum: 15. července 2006 6:46
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vím,mám na to fígl.vem si stranový klíček 10/8.Polož ho jednou půlkou na primární kolečko a druhou půlkou na podložku (pod segrovkou má být podložka).Zatlač dlaní levý ruky do klíče a pravou tam dáš segrovku. Jestli to nepobereš tak nakreslím obrázek,kdyžtak mi napiš na mail.
 
 
Datum: 14. července 2006 20:09
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci dnes sem měnil lameli ve spojcea moc to zabírá nevíte cim to je? jo a menil sem ten stelovací sroubek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo skusim to trochu poštelovat a ja si myslim ze se to trochu ty korky oderu a bude to dorty
 
 
Datum: 14. července 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Spojka na pionýru je nejslabší místo tohohle stroje!!! Nešlo by to nějak seštělovat tím šroubkem?A nebo jezdi a ono si to sedne
 
 
Datum: 14. července 2006 12:10
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci jak se zdělává koš spojky??? předem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2006 23:55
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to podobný jako ta matička co drží řetězový kolečko pod pravým deklem.Je to prostě matice a je zajištěná plechem který je okolo ní zohýbaný.Ohneš trošku ten plíšek a musí to jít povolit
 
 
Datum: 07. července 2006 23:55
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo tam je ve spodu jakejsui kroužek a neni to jeste nejakmjisteny treba segerovkama
 
 
Datum: 07. července 2006 22:12
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
musíš nejdřív odehnout ten zajiš?ovací plíšek a pak to musí jít povolit
 
 
Datum: 07. července 2006 11:26
 
 
 
 
Jméno: Wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
http://www.wiku.ic.cz/popisy/20/katalog20/20-21.jpg tady se mrkni na díl číslo 10 . To je ta matice,je našroubovasná přímo na hlavní hřídeli převodovky
 
 
Datum: 07. července 2006 11:15
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak v tom případě to máš nějaký divný .
 
 
Datum: 07. července 2006 10:32
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tonejde to sem skousal a to neni zadnej sroub,
 
 
Datum: 07. července 2006 7:28
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Uprostřed spojkovýho koše? To je matka,musíš použít trubkovej klíč číslo 13.
 
 
Datum: 06. července 2006 23:16
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ta matka ale nejde protoze to neni matka to je jenom kolecko a nic.??,
 
 
Datum: 06. července 2006 22:14
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Musíč vytáhnout těch pět segrovek.Sundáš ten horní plech a povolíš matku která je podnd ním.
 
 
Datum: 06. července 2006 22:05
 
 
 
 
Jméno: jaby      E-mail:      IP: uživatel1    
Čau, jak už jsem říkal, vyskakovala nám 3 a teď už nejde ani zařadit. Nevíte, kde bych našel návod na rozebrání převodovky u Jawy 555? I kvůli těsnění mezi kartery, teče to tam. Ta převodvka co máme má hodně dobrou spojku, takže to konečně kdykoliv nakopnu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2006 9:41
 
 
 
 
Jméno: jaby      E-mail:      IP: uživatel74    
ee, tak to nee. Už sme tam s tatou daly tu starou, a až bude garáž, tak v zimě spravíme teda tu převodovku závadu asi víme, a uděláme pro mě crossku, s objemem 70 ccm. A dáme tam 11-kolco. To všechno abych potom neničil tátovýho veterána. S ním asi budu jezdit do školy.
 
 
Datum: 09. července 2006 9:41
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud chceš do převodovky tak musíš kompletně rozpůlit motor.Návod na půlení motoru je tady http://www.sweb.cz/m.b.simpson/vozitka/postup/fichtlapul/index.htm není to sice na 555 ale to je stejný. Kdybys měl při půlení s čímkoliv problém tak napiš buď sem a nebo mě na můj mejl. Ps: v tom návodu ten chlap používá stahovák na primární kolečko,ten taky budeš potřebovat.Pokud ho nemáš a budeš ho vyrábět tak to nedělej z pásovinky ale z pořádnýho vinglu nebo čtyřhranu aby se to neohlo.
 
 
Datum: 05. července 2006 19:45
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar, nevite o nejakych upravach prevodovky, aby se mi zvysila maximalka?? Me motor skvele tahne, ale proste kvuli prevodovce z toho vic nedostanu.. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2006 18:59
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak koukám
 
 
Datum: 04. července 2006 18:59
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci ja mam taky kamosa a ma Mustanga a ten mu valí taky 80Km/h a ma 12z. kolecko a bez uprav
 
 
Datum: 04. července 2006 18:08
 
 
 
 
Jméno: Dachl      E-mail:      IP: uživatel17    
Zdarec hosi tak mam kamarada kterej z fichtla samosebou ze tam byli nejaky upravy vytah 90km/h a nekecam kdo neveri at neveri ale rikam pravdu sam sem si to vyzkousel a to je hafo moc good .
 
 
Datum: 04. července 2006 17:02
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel122    
Jo, myslím to 12-zubý kolečko. A myslím úplně bez úprav. (Samozřejmě nesmíš jet proti větru.) Byla to ale spíš výjimka, narazit na takhle dobré kus (a mně se to podařilo:-). Pokud tomu nevěříte, tak nevěřte, ale já nemám proč Vám lhat...:-)
 
 
Datum: 03. července 2006 2:14
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na tom vehiklu co jsem postavil mám převod (když se to přepočítá) jako kdyby na pionýru bylo vepředu 16zubý kolečko.Motor do kopce jede jen v jednom člověku,rozjezd do kopce nemožný,rozjezd po rovině ve v pohodě,na dvojku 60km/h,maximálku jsem se zatím bál vyzkoušet jelikož nemám futra v předních vydlích a funguje jen přední brzda. Plyne z toho že když chcete jezdit po rovině a jen sólo tak je težší převod dobrej ale pro dva lidi na hovno.
 
 
Datum: 02. července 2006 21:29
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Black Sabbath > 80km/h bez úprav ale musí mit 14z. řetězový kolečko a nebo jet z kopce, když myslíš bez úprav tak tim myslíš 12z. kolečko? -s tim to jede něco málo přes 65km/h, s 13z. kolečkem to jede kolem 75km/h, samozřejně ty rychlosti sou po rovině a za bezvětří
 
 
Datum: 02. července 2006 14:35
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Ja mam jako dobry tah, ale mam pocit ze uz to kvuli prevodovce jet nemuze.. tedka tam budu jeste delat vybrus tak se to zlepsi, no ja to kolecko zkusim a uvidim jak to pojede..
 
 
Datum: 02. července 2006 13:47
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel122    
Tak tím kolečkem zvedne
 
 
Datum: 02. července 2006 13:12
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Ok, to je to kolecko pod vikem z prave strany motoru?? Na kterem je ten retez..
 
 
Datum: 02. července 2006 11:40
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Stačí dát větší řetězový kolečko.Originál je 12 zubů,sesa tady prodává 11 12 a 13 ale vejde se tam i 14 a 15
 
 
Datum: 02. července 2006 10:49
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draku podivej se na netu docela dost tady koluje navod jak vymenit převodou skřín ,že tam dáš Skřín z CZ 175 . A hafo dalších upráv a blbostí.
 
 
Datum: 02. července 2006 3:48
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čuss... nevadí, když mám misku pružiny u spojky trochu zdeformovanou v tom místě jak se zužuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2006 19:39
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
neva ale nesmi se vrtet to pak vysune sagrovku a smites
 
 
Datum: 26. června 2006 19:39
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřebuju poradit...při upevňování lamel na pincka...jestli se mezi ty péra (je jich tam pět) a ségrovku dává podložka?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2006 21:45
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobře,,díky...
 
 
Datum: 25. června 2006 21:45
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tady ve shopu v sekci SPOJKA jsou takový mističky pod segrovku.Já tam dávám normální podložky a kdyby spojka pořád prokluzovala a nešla seřídit (už jsou hodně sjetý lamely) tak tam ty podložky dám dvě.
 
 
Datum: 25. června 2006 10:14
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdard draci nevíte cim to je ze mne nechce zabírat spojka????Moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2006 22:46
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Jo přesně tam,pod segrovkou je podložka,tak pod ni dej ještě jednu
 
 
Datum: 24. června 2006 22:46
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kam jako na koš jak su ty pružinky
 
 
Datum: 23. června 2006 20:52
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
teď mě napadlo: zkus dát pod segrovky na spojce ještě o podložku na víc.Tím se zvýší přítlak a nemuselo by to klouzat. Ps: je tam vůbec nějakej olej?
 
 
Datum: 23. června 2006 12:27
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kuličká má 5mm.Ale tím to nebude,spíš se koukni pod levej dekl na to jak vypadají lamely.
 
 
Datum: 23. června 2006 12:25
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no aj má byt ta kulicka velké protoze ta moja je asi moc male je mensi nez promer tycky
 
 
Datum: 23. června 2006 10:25
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku, pokud se ti vzdy povoly ten stelovak, tak ho je potreba zajistit kontramatkou, cili matkou. A pak budes mít pokoj. Jinak jde nejdriv mala tycka pak jedna kulicka a pak dllouha tycka>>>>pak jen stelovak nastelovat spravou polohu a ok
 
 
Datum: 23. června 2006 8:50
 
 
 
 
Jméno: Monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
podle me to budou ty sjeté lamely
 
 
Datum: 23. června 2006 8:10
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To uz sem skousel s tym srobkem ten se dicky povolí a nemoze to byt tyckama tam mají býát 2 a kulička první má byt malá+kulicka+velká né olej nevim ja sem ho det koupil
 
 
Datum: 22. června 2006 21:21
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Můžou bejt sjetý lamely nebo unavený pružinky. Jaký tam je olej? No každopádně bych sundal levý výko motoru a kouknul na to. A nebo si zkus pohrát s tím ladícím šroubem na pravým karteru
 
 
Datum: 22. června 2006 21:07
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau kucí,potřebuji vědět kam se do motoru do fíka dává těsnění k řadičce.Cpe se zevnitř nebo zvenku? Já jsem takovýhle drobnosti nikdy neřešil. A jak jsou zajištěný dolní futra ve vidlích? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2006 12:20
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo tak proto mi chčije olej,já ho dal zevnitř.
 
 
Datum: 23. června 2006 12:20
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo tak ten se dava zvenku
 
 
Datum: 23. června 2006 9:52
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslím ten co tady prodáváš.Těsnící kroužek na startovací páku.
 
 
Datum: 22. června 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
presnenejsou zajisteny,,,,a tesneni, které myslis,?
 
 
Datum: 22. června 2006 19:36
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Splet jsem se.Myslím startovací páku.Tam je O kroužek,ale dává se zvenku nebo zevnitř?
 
 
Datum: 22. června 2006 19:25
 
 
 
 
Jméno: Athlonek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli myslíš utěsnění řadícího mechanizmu, tak ten těsní O kroužkem. A futra ve vidlicich nejsou nijak zajištěny.
 
 
Datum: 22. června 2006 13:59
 
 
 
 
Jméno: benny      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdravím vás lidičky. Měl bych dotaz. Mám teď v dílně dvě babety.R.v. tak 78-nevím přesně. Jedna jednorychlostní a druhá dvourychlostní. Nevyhazuje ani jedna rychlost. Co s tím?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2006 7:50
 
 
 
 
Jméno: papu      IP: uživatel42    
šqre
 
 
Datum: 15. září 2006 7:50
 
 
 
 
Jméno: papu      IP: uživatel42    
ddd
 
 
Datum: 08. září 2006 17:20
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, bud se ti dostal benz. nebo olej do paken a nebo jsou jiz ojete,,,ale u babety clovek nevi
 
 
Datum: 20. června 2006 18:13
 
 
 
 
Jméno: skunk.1®      IP: uživatel1    
zdar darci cim to je ze mne nazbírá spojka?kdyz ju zmacknu tak je tam furt rychlost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2006 19:24
 
 
 
 
Jméno: skunk.1®      IP: uživatel9    
jo uz je to v pohode diky
 
 
Datum: 14. června 2006 19:24
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zašroubovat dle potřeby a napiš
 
 
Datum: 14. června 2006 18:06
 
 
 
 
Jméno: skunk.1®      IP: uživatel9    
ne ja sem si kupil novyho fichtla a ta spojka de tak lechce tak nevim nemoze to byt lamelama?a ten sroubek zašrobovat nebo povolit
 
 
Datum: 14. června 2006 16:49
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku, to musíš tim šroubkem co je dekl u řetězu,,,,,vem šroubovák a šroubni o no to pomůže. A nebo, ta jsi vindavakl tyčku, pokud ano, zapoměl jsi na kuličku co je mezi tyčkama
 
 
Datum: 14. června 2006 15:42
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel1    
cus ...mam problem porad se mi povoluje spojka, mam na ni kryt z mustanga la to by nemelo vadit ...kontra matku mam utazenou co to de ..... poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku tak to máš povolenej spojkovej koš, odpust olej, povol olej, a dej pod matku pojistovej plíšek viz. shop nabídka
 
 
Datum: 05. června 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: ms163 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chtěšl bych se zeptat čím to může být když mi vypadává jednička na mustangovi.pište na email m.s.163@seznam.cz moc děkuju zatím musím jezdit na jawě 20.mám sportovní výfuk na jawě 20.měnil jsem i pístní krůžky.mustang má výbrus nový píst,kroužky,gufera ložiska,spojku skoro všechno mám ho po ta?kovi a dávám ho do kupy ale nemůžu dojít na to proč vypadává jednička. moc děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2006 14:44
 
 
 
 
Jméno: majvoš      E-mail:      IP: uživatel158    
budou to oz. kolečka nebo nějaká hřídelka zkus to rozpůlit.
 
 
Datum: 12. června 2006 14:44
 
 
 
 
Jméno: drlon      E-mail:      IP: uživatel181    
zkus vymenit takove bronzove vlozky v blokua vymenit radici segment
 
 
Datum: 04. června 2006 19:31
 
 
 
 
Jméno: JIRKA      E-mail:      IP: uživatel17    
Přesně
 
 
Datum: 23. května 2006 21:26
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku špatné kolečka, ohnuta vidlička, špatný řadič,,,,musíš to kuhnout abys věděl wo co gou
 
 
Datum: 23. května 2006 10:06
 
 
 
 
Jméno: JARIN      IP: uživatel1    
Zdar draci,potřebuju poradit jak vyměnit primár řetež,je totiž vytahanej a vybrušuje mi víko.Nevím jak to sundat,na pařezoj to má spojku jako normoš žetěz,ale tady nee,mám 20tku díky......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2006 15:44
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Sesa: u mě jsi nezapoměl. A je taky dobrý dávat bycha aby ti to nestřelilo do oka . Já mám brejle takže v poho ale ostatní....
 
 
Datum: 18. května 2006 15:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebojte draci Já to jistím, ke každé objednávce kde jsou segrovky automaticky přihodím jednu či dvě gratis, vím o čem to je. Vždycky mě to vytočilo, když mě segrovka vystřelila do trávy, kdy jsem to vždy po půl hodině vzdal a čekal sem, až ji seženu
 
 
Datum: 17. května 2006 20:45
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
to nesmí vylítnout :-)) já ztratim průměrně 1,5 segrovky na 2 motory, ale většinou při rozdělávání když se záhadnym způsobem ztratěj z hadru do kterýho to chytám
 
 
Datum: 17. května 2006 16:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
vyspu: jde to v jednom,ale když to vyklouzne tak lítaj segrovky a pružinky po celý dílně
 
 
Datum: 17. května 2006 15:11
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
m2t>až uděláš víc motorů tak zjistíš že to de v pohodě v jednom, jenom na to musíš mit patent
 
 
Datum: 17. května 2006 14:40
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
já to zvládl sám
 
 
Datum: 17. května 2006 14:33
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Větší práce než to rozebrat, je nandat to zpět, tohle sem dělal nedávno ve dvou, protoze sou tam ty blbý pružiny, který musí jeden člověk zmáčknout a druhej zajistit.
 
 
Datum: 17. května 2006 6:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
musíš rozebrat spojku a sundat lamely
 
 
Datum: 16. května 2006 21:42
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ten postup je stejný pro pařeza a 20, jen 20 ma o jednu laml navíc a řetěz vetčí
 
 
Datum: 16. května 2006 21:24
 
 
 
 
Jméno: pdcustoms      IP: uživatel1    
nanete nasiel pekne nafoteny postup rozobratia a zlozenia celeho motora i s opisom tu je linkhttp://www.sweb.cz/m.b.simpson/vozitka/postup/fichtlapul/index.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2006 12:52
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pdcustoms > super, dal sem to chned do sekce >>>Co je fichtl ? a? to jde dál
 
 
Datum: 07. května 2006 12:52
 
<  237  238  239  240  241  242  243  244  245  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:29:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu