|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petřik
IP: uživatel18705
 Prosím Vás neumíte mi někdo poradit originální barvy na ČZ 175/487? Případně číslo barvy, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2016 13:52
Jméno: Roman Král
IP: uživatel18755
 Bohužel nikdo ti asi neporadí,převodník čsn na ral neexistuje jediná možnost je použít alkydové barvy (syntetiku) a podle kousku orig.dílu si to nechat namíchat v autolakovně. Nekde v Brně je lakovna která se specializuje na renovace veteránů najdi si to na netu ti by to měli věďet
Datum: 21. července 2016 13:52
Jméno: Kuba
IP: uživatel18385
 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda je výfukové koleno na pionýra 20 stejné jako na pionýra 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 10:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 není
Datum: 06. dubna 2016 10:03
Jméno: Stanik
IP: uživatel18608
 Ahoj, mám dotaz draci: mohu do válce ktery byl zajizden na 2 kruhový píst cca 350 km, misto nej dat 1 kruhový píst, nebo je třeba to vybrousit o dalších 0,25 ??? jde mi o to jestli si to správně sedne, zatím mám vrtání 40,75. Důvod je takový, že jsem přehnal šířku výf. kanálu, po uprave jsem to nasadil a pravdepodobne druhy krouze/zámek brká ... náběhy jsou udělané s citem, ale bohužel jsem to rozáh moc, tak musím do 1K pístu. Díky za pomoc !
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2016 16:19
Jméno: standa
IP: uživatel18609
 V žádnym případě tam nenechávej ten dvoukroužkovej píst s jednim kroužkem,dělá si z tebe prdel,docházelo by k přepouštění vejfuku do přefuků a přefuky do vejfuku. Dej jednokruh a víc neřeš.
Datum: 24. března 2016 16:19
Jméno: Stanik
IP: uživatel18608
 Děkuji
Datum: 23. března 2016 22:40
Jméno: já
IP: uživatel16483
 sundej jen ten druhy kroužek a nic nekupuj
Datum: 23. března 2016 16:18
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, nevidím důvod proč by to nemělo fungovat.
Datum: 23. března 2016 7:21
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý den, pánové. Jak je to se svařováním karterů ?? Na co si dát pozor ?? Je potřeba nahřát karter před svařením (a nebo je sešroubovat dohromady), aby se nepokroutili ?? Jedná se klasicky o uštíplou přepážku mezi zapalováním a řetěz. kolečkem na pinďourovi. Žádný plíšek tam nechci, mám to na originála (renovace) a chci aby to nějak vypadalo... Děkuji předem za věcné komentáře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2016 19:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18602
 nestačilo by třeba jen nabodovat?
Datum: 19. března 2016 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 Asi by to šlo vařit v nějakym chladícim médiu který hned nechytne a nebo nebouchne. Ale napadá mi jen voda. Třeba je to blbost. To by věděl svářeč. Nadruhou stranu hezky opravená přepážka taky neurazí. Motor je holt původní. Jde hlavně o funkci.
Datum: 19. března 2016 13:30
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Děkuji za odpověď. Popravdě, najít nějaký pěkný, nepobouchaný kartery, které se nerozlisovávali šroubovákem, je docela kumšt... A s vašimi zkušenostmi naprosto souhlasím.
Datum: 19. března 2016 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 Můj názor je nevařit. Zkrouťej se i kdybys nechtěl. Pak bys je musel nechat orovnat dle přípravků, protože to zkroucený moc nepojede. To raději vlepit nějakou přepážku epoxidem či tekutym kovem a nebo plech. Já tam mam ohlou plechovou cedulku SONP Poldi Kladno a jsem maximálně spokojenej. Jinak na originála jiný kartery. Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno. Raději budu mít 2 motory s plechovou přepážkou který fakt pojedou než jeden vyvařenej na ozdobu... sice si tohle slyšet nechtěl,ale je to tak ... spousta lidí se trápí s motory,že jedou blbě... a tohle je jeden z důvodů... pak nepárový a páteční kartery ... jedny mam made in mototechna,přenádherný,nový,značky maj stejný a jedou blbě ... pak mam olámanej motor z roku 1971 ,kdyby mu chyběla jen přepážka,ono tam toho chybí už víc  a ten jede !!! Holt mam jedno bronzový futro vlepený,nakopávačku opřenou ohlou kulatinou o stupačku a místo přepážky plech,ale jako testovací motor dosahuje nejlepších výsledků  no dělej jak myslíš,ale já mam v tomhle jasno.
Datum: 19. března 2016 12:43
 Dobry den chtel jsem se zeptat koupil jsem babetu 207 a province jede 28-31 kmh he to normal I rychlost ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2016 22:41
 Krouzky jsem daval nove ale ten prevod me nenapdl protoze do kopce taha hak blazen diki za radu
Datum: 29. února 2016 22:41
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Možná by pomohly nové pístní kroužky. Jaká je vůle v zámku kroužku?
Datum: 29. února 2016 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel18574
 Tak už je třeba dojetá. Točí to doplna? Má to tlaky? Neni motor brutál vyrachtanej? A nemá třeba převod do pomala? ... jinak klasický "závady" jako předstih a bohatost směsi se dají vyloučit?
Datum: 29. února 2016 18:41
 Aha a nevite cim by to mohlo but svicka he nova karburato vicisten serizen vejfuk cisty a vzduchovej filtr jsem taky vistil dekuji za odpoved
Datum: 29. února 2016 18:08
Jméno: Pedro kašmír
IP: uživatel12281
 Ne,měla by jet kolem 40km/h
Datum: 29. února 2016 18:03
Jméno: mustangman
IP: uživatel17133
 Prosím o radu budu posílat věci na povrchovku potřebuji vědět jakou origo upravu měl výplet ráfku, pedál zadní brzdy, koleno výfuku a šrouby motoru(dokonce jsem četl, že byly niklované kvůli hliníku).Nemůžu to posoudit, protože většina věcí je napadena korozí jedná se o jawa mustang 1979 děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2016 18:28
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den potreboval bych zadni rafek chrom nypl a paprsek jen nevim kterech druh to je zde v kramku, poradte mi ktery typ rafku nyplu a dratu mam vybrat jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2016 6:21
Jméno: standa
IP: uživatel18528
 Ráfek 16x1,6 ten dražší a niple 3,5 a dráty taky 3,5. Drátů a niplů je 36ks.
Datum: 04. února 2016 6:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
Posl.aktualizace: 08. února 2016 18:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 budiž ti přáno... já se držím pouze u reálnejch hodnot, ale věřím, že někdo tich 60 i víc dá,,, když prej dneska deluxka 450 chodí za 28 tis. ... neskutečný, kam se ty přepálený ceny šplhají...
Datum: 08. února 2016 18:45
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
 Už mam nabídky za 60 tis, takže leda že by někdo dal víc
Datum: 08. února 2016 9:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dost toho chybí... dám 40 tis.
Datum: 05. února 2016 15:11
Jméno: origo
IP: uživatel16049
 no moc od toho necekej tak max 30 tisic .
Datum: 03. února 2016 20:45
Jméno: artpeter
IP: uživatel13868
 zdar, má cenu zkoušet svařovat prasklý revmáč na dvacítku klasickou obalenou elektrodou(svářečka elektrokov js90)? nerad bych nadělal víc škody než užitku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2015 17:53
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 Neni to sice samozřejmě ono, ale dá se to udělat i normální trafo svářečkou, já jsem ted v létě svářel jedny revma plechy- dodělával jsem celý ten ohyb a nemám to nejhorší, takže pokud máš zkušenosti tak to jde i tím trafem, jinak samozřejmě nejlepší co2
Datum: 13. prosince 2015 17:53
 zasoplil bych to i elektrodou, ale kvalitní by to nebylo, lepší n to bude COčko nebo tig
Datum: 11. prosince 2015 17:17
Jméno: pepa
IP: uživatel18451
 Zapajet natvrdo mosazi
Datum: 11. prosince 2015 15:13
Jméno: artpeter
IP: uživatel13868
 Předpolkádal jsem podobnou odpověď. asi to nechám tak jak to je. díky
Datum: 09. prosince 2015 17:46
Jméno: Honza
IP: uživatel18450
 No to ne protože to propálíš to je tak na co nebo sletovat autogenem, nebo jestli je možnost tak to odnes nějákým svářečům ty ti to udělají pořádně a umí to i zabrousit že pomalu nic nepoznáš pokud ne tak je na to lepší nehrabat že jinak uděláš víc škody než užitku
Datum: 09. prosince 2015 16:54
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 14:33
Jméno: standa
IP: uživatel7134
 Ty seš fakt asi úplně blbej co ? http://www.sesa-moto.cz/minulost/ v levym sloupečku je typ motocyklu a v ostatních sloupečcích popis,historie,schéma,katalog dílů,dílenská příručka,manuál .... musí se na to kliknout aby se to otevřelo....
Datum: 07. listopadu 2015 14:33
 Pls nevim jastli toje uplně ta stránka mam jenom plánek dík všem
Datum: 06. listopadu 2015 7:20
 to ho máš fakt dlouho zasekaný  ...za ty 3 dny by jsi to mel už 100x hotovo
Datum: 05. listopadu 2015 23:15
 Prosím mam.ho wakt za sekanej a mam 1 stránku a nevim jastli je to uplně vono pls
Datum: 05. listopadu 2015 6:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Nasrat na ruce a nepustit k vodě, lemro líná!
Datum: 04. listopadu 2015 22:39
 Prosím mam zasekanej com muže mi nikdo poslat odkaz prosím díky všem
Datum: 04. listopadu 2015 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel18381
 Proč jste dneska všichni tak pohodlný a líný ?? Všechno až pod nos !! Utahovat šrouby budeš sám ??? Najeď si třeba na sesa-moto.cz a v sekci minulost najdeš jak schéma zapojení tak manuál (ten se musí přečíst) a možná je tam i katalog dílů či dílenská příručka. Ještě před několika lety to i největší tupec dle těchto publikací zvládnul a pochopil. Ovšem někdy je problém i to čtení,ale to snad dneska ve škole ještě učej ne? Psát rukou už neumíte,to je jasný,diakritiku opravuje každej slušnej textovej program,tak kdo by se tim zabejval ...
Datum: 04. listopadu 2015 14:42
 Tak mi pls 1 pošli
Datum: 04. listopadu 2015 7:20
 na netu jsou 3 (_!_) .... slovy "tři prdele" návodů jak na to..... a jako první si přečti něco o pravopise
Datum: 03. listopadu 2015 20:35
Datum: 03. listopadu 2015 18:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stará cívka tě na burze může vyjít na 20Kč? nebo 50Kč? ... baterka alespoň 11 Ah na cca 4-5 stovek? To to chceš furt dobíjet? za mě je to prostě blbost a původní světlo nesvítí vůbec špatně, když se co možná nejvíc eliminujou všechny přechodový odpory, není uplně hotovej rotor a hlavně je dobrá parabola, ta udělá hrozně moc! ... každopádně udělat to můžeš, tzn, 6V nebo 12V motobaterku, z jednoho jejího vývodu kabel na vypínač, z něj kabel na patici žárovky a odtud kabel zpět na baterku (druhej kontakt)
Datum: 03. listopadu 2015 13:02
 ok ale stejně bych chtěl světla abi svítili furt na plno ale to je jedno spíš mam starost mam 1 start cífku a myslim si že byto asi nevydržela fakt by nešlo přes baterii napájení jen na světla (stačilo by jen přední světlo). nechci kupovat novou cífku. díky za odpověd předem.
Datum: 02. listopadu 2015 19:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevymejšlej kraviny a zprovozni světla podle schématu...
Datum: 02. listopadu 2015 18:48
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar fichtlaři potřeboval bych poradit s rámečkem u tachometru jawa20pionýr ňákej inteligent co fichtla měl přede mnou tak stříkal masku na bílo a nezakril tachometr no a ta barva vlítla dovnitř tak sem to chtěl vyčistit(na co je funkční tachometr když není vidět kolik jedu...........na úponý hovno) jenže tento zmiňovaný rámeček tachometru už tam nejde nasadit tak sem ho tam všelijak zkoušel dávat až sem ho skurvil no a koupil bych nový jenže na fichtlkrámku a td stojí okolo 200 kč a to je trošku moc nemyslíte ???? Vim že je to veterán a že díly nebudou levný když už se z poloviny nevyráběj no a k věci kde sehnat třeba neoriginál ale levnější popřípadě jak tacháč utěsnit aby mi do něj nechcalo sklíčko mám
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2015 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel18361
 Na burze jsem sehnal normálně funkční tacháče stovka/kus ... zkus taky ... většinou jsou funkční,každej se točil jen dokud neprasknul náhon,což je klasika... takže pokud na tacháči neni vysloveně vidět,že je nějak porubanej a je pěknej tak většinou funguje ...
Datum: 20. října 2015 8:31
 Ahoj chlapi, mám pionýra a potřeboval bych poradit s pár věcma...Je tu někdo z plzně kdo by mi pomohl?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2015 9:58
 Čus draci neví někdo o někom kdo by mi vyleštil kartry na pařeza díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2015 11:23
 Zdravicko panove, mam dotaz ohledne jawky 350/634. Na stitku mam ze je to typ 634-4 a vyroben v roce 1979, avsak nevim jestli v tomto roce jeste mela predni svetlo z califa anebo uz to plastove ploche a jednobudik. Prosim Vas pomozte mi to rozcarovat abych vedel jaky svetlo tam ma byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2015 15:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je tady nějaká dobrá duše, která má možnost nafotit a oměřit originální (původní) krycí gumu co je chycená na podsedadlovém plechu na J 555? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2015 17:33
Jméno: PePanhamer
IP: uživatel18264
 Zdravím fichtlaře,\r\nmám na Vás na všechny prosbu, brácha se snaží něco vyhrát v soutěži a nastyloval do soutěžní fotky fechtla a sebe jako mechoša  \r\nChtěl bych Vás poprosit ,zda by jste tam neskočili a nedali mu hlas.  \r\n\r\nhttp://www.adriasoutez.cz/\r\n\r\nJe to jedna z prvních fotek na té stránce, Jirka Kalas  \r\n\r\nDíky moc lidi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 8:38
 Zdravim, mám Jawa 175/356 motor po go a chodí bez problému chytá na našlápnutí ale když jedu na 4 a je už ohřátá na plnej tak tak divně prská plácá ubýrá navýkonu pak se zas chytne nevíte nněkdo co stím? děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel18147
 Ad1) neplave ti tam moc kladívko a není na nějaké straně kontaktu "otlučené" víc? Ad2) nemáš to chudý/bohatý? Pak mi napadá ucpanej kohout? Dobijí ok? Mě Pérák na plnej prskal když odešlo rele a když měl ucpanou trysku a to trdlikání na plnej mi dělá taky,je dobitý kladivo,ale řešit to nehodlam,v klidu to 95-100 jede....
Datum: 19. června 2015 22:14
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
Datum: 18. června 2015 20:16
 Zdravím mám motorku jawa 50 mosquito 585 dnes jsem se byl projed a asi za 2km co jsem nesledoval tachometr se mi ocitl na konci když jsem ho rozdělal nic jsem tam nevyděl vrátil jsem ručičku zpět a ted si dělá co chce skáče atd. může někdo poradit co s tím? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 20:46
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Dvě možnosti-náhon v háji-nebo opatrně vyndej rafiku bud víc zatlač ale opatrně nebo malinko vteřináku a nasad.
Datum: 10. června 2015 20:46
Jméno: marty
IP: uživatel18109
 Draci,mate někdo zkušenost se zvysenim svitivosti předního svetla na babette 210? mam 6V elektriku a jizda ve tme je na tom sebevražda  ,třeba nejaky Led svetlo co jentak neshoří  dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 1:37
 Na stadionu jsem to vyřešíl čtveřicí světel na baterky na kolo(aneb vietnamský obchodník řekl: "Budiž světlo!"  . Pokud máš origo elektriku, tak moc variant není. Větší žárovky problém nejsou(dokud se vejdou) ale nastává problém čím to živit(nevím jak moc dokáže kouzlit VAPE, alepokud je k mání, tak 12V varianta). Jde si trochu pomoct ledkama do zadního světla zapojených paralelně s předkem, kam nacpeš žárovku. Můžeš se podívat po internetu, jestli by se nedal sehnat 5W(10,15,20 - co utáhneš) LED modul a ten zkusil zadělat do paraboly(plus nějaký elektrikář aby vymyslel ochranu před přepětím). ale upozorňuju předem, že podobné hračky dokážou slušně topit. Kdybys chtěl, někde se mi tu poflakuje 700W takovejhle kousek, ale ten má chlazení vodou, napájení 60V a svítivost jako cca 3,5KW výbojka(nevím jestli by to plechovkáři rozchodili...). Možná by šla udělat nějaká vyskofrekvenční šílenost s nějakou výbojkou z blesku(a zase otázka čím to živit). Nakonec varianta s přídavnou baterkou, a k ní případně vymyšlený dobíjení přes den. Případně sežeň starou dobrou nádražáckou petrolejku...
Datum: 10. června 2015 1:37
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar draci, mám takovej problém s mojí babettou 210. Od výměny volnoběžky šlapacího řetězu se mi při jízdě furt dře kolo a ta volnoběžka o kyvku. Předtím to nikdy nedělalo. Už 3x komplet rozebrané a složené zda se někde nestala chyba.. a furt nic... kolo je přitom "vycentrované" a není nijak do strany.. nestalo se to už někomu? kdyby měl někdo nějakej nápad tak ho rád přivítám. Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 16:13
Jméno: pepa
IP: uživatel18000
 Dal jsi tam cca 15 mm vysokou trubicku na vymezeni vule ? Dava se do kola okolo osy
Datum: 12. dubna 2015 16:13
|



|