|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdravim, nevíte, zda je ve výfuku jawa dandy 50 vata? nebo jestli tam není a můžu ho tedy normálně vypálit? Jinak bych ho musel rozříznout, jak myslíte že je to nejlepší rozříznout, máte někdo nějaké zkušenosti/foto? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 9:34
 vata tam určitě není, já jsem ho už vypaloval, dandyna je na ten výfuk hodně háklivá tak je lepší si tu zadní část rozřezat a potom to vyčistit a zpátky přidělat třeba nýtkama pro časté čistění
Datum: 30. srpna 2013 9:34
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci dnes jsem doskladal motor čz 250/455 dal ho do ramu a nejde protočit je kousnutý... bez válce protočit šel krásně po nasazení valce nejde roztlačit ani kopnout. V motoru je nova klika nove ložiska nove gufera pružiny radiče těsnění labyrint a je na něm vybrus.
Je možné že se kousnuly pístní kroužky? nebyly sražené hrany...
PS: píst je dobře. šipka=vyfuk
Děkuji za rady co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:09
 je pěkný že hlavu a válec nasazuješ až na motorce ale tož tím sakra protočím rukou ne...
Datum: 29. srpna 2013 20:09
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 hold asi nějaká nedokonalost nových pístů....ikdyž se docela divím, že ten píst vydržel ty pokusy o roztlačení a nastartování...no hlavně že to jede
Datum: 29. srpna 2013 18:31
Jméno: Filip
IP: uživatel15070
 válec jsem daval až na motorce i hlavu tak se sklidni.. jinač napadlo mě podívat se dolu jak píšeš a ubrousil jsem to naražel totiž do karteru a říkal jsem si jakou to dělám prasečinu a když čtu že jsi to udělal taky tak mi spadl kémen ze srdíčka  jinač píst (ALMET)  ubroušeno a fachčí
Datum: 29. srpna 2013 15:07
 pokud ti natvrdo nejde protočit motorem a ty to zkoušíš kopnout nebo nedejbože roztlačit tak jsi chuj.to sis nezatočil motorem po montáži hlavy a válce?
Datum: 29. srpna 2013 12:25
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 mě se u tohoto typu stalo, že když jsem vyměnil píst za nový, tak se sekal v DU o kliku nebo kartr....spodek pístu se trochu ubrousil podle původního pístu a fachčí to....ovšem jestli ti to šlo v poho protočit už bez válce tak nevím...no rozeber to, a zkoušej to.....to s těma kroužkama mě přijde nepravděpodobné.....
Datum: 29. srpna 2013 10:22
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 píst prošel krásně volně ... bez kroužků samozřejmě..
Datum: 28. srpna 2013 22:05
 vyzkoušel sis jak chodí píst ve válci?
Datum: 28. srpna 2013 19:05
Jméno: jozef
IP: uživatel14729
 čau chlapi, prosím nevíte o návodu ohledně složení motoru jawetty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 18:05
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdravim, mám dotaz, mám Jawa Dandy 50, nejezdí mi, válec a píst je ok, elektrika také, hází jiskru, ale prostě nejede, jen občas škytne a to je vše, nevíte čím by to mohlo být a co s tím? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 12:44
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Předstih,svíčka,směs,faleš...
Datum: 20. srpna 2013 12:44
 Caute draci mam na Vas dotaz. Prosim Vas kdyz si tady na kramku objednam rychlopal na 250/559 tak kam dam packu na sytic? Pochybuju ze se mi to vejde vedle sebe
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2013 19:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když chceš nabastlit rychlopal, tak holt musíš nějak nabastlit i sytič.. tzn. ho předělat třeba na páčku přehazovačky z kola... nebo sem měl u původní páčky takovej ten novější "cvakací" rychlopal, ale taky to neni pěkný... každopádně kdyby ses zbavoval původní kolejky, tak dej vědět, schánim na panelku
Datum: 16. srpna 2013 19:51
Jméno: milan
IP: uživatel15729
 chtel bych se zeptat co je rychlejsi JAWA MUSTANG NEBO SIMSON
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 10:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15978
 to jsou vš e příplatkové díly par jich měl 5 stupnovou převodovku z výroby ale to asi v pěknym stavu neseženeš... další vrcholem byla přestavba na motor 70ccm... potom simač zdatně uháněl i 100km v hodině.... neřeším cenu protože by to vyšlo asi kolem 7 tisíc za díly...
jsou i lacinější varianty válec pouze 60ccm ktery jde namontovat za original na 70 se musí přefrezovat kartery... a převodovka ponechat jen 4 kvalta....pozor byli verze jen se 3 ryschlostmy....prostě ten simson je vi v tuningu takovej do dnešní doby...pionír je láska....
Datum: 17. srpna 2013 10:46
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Zrovna dneska jsem jel na jednom SR50 jako spolujezdec,víc jak samotný výkon,prostě ta motorka je živější se mi strašně libí ta pohodlnost s jakou přejíždí nerovnosti,ty tlumiče a odpružení je prostě paráda je to jak na gauči.Eletrika je strašná,to kdyby se na ní něco vysralo tak simsna radči hodim ze skály a du pro jinýho,ale jinak na denní ježdění fakt parádní stroj.A jak se označuje ten s 5-ti kvaltem a 70kou válcem?
Datum: 15. srpna 2013 22:01
 1-bzz,2-bzz,3-bzz,4-bzz.roztočený fichtl v nervu to jsou ty pravé syrové točky.
Datum: 15. srpna 2013 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Odpověď na otázku co je rychlejší ? Z kopce a po rovině určitě Mustang...když je pio v dobrym stavu a má převod 13/55 tak simsonu o chlup ujede.... každopádně po technický a komfortní stránce je lepší Simson,to je jasný,je mladší o 20 let....
Datum: 15. srpna 2013 17:44
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 To je blbost,jestli se chces kazdej den nekam dopravit(prace,skola)jednoznacne je lespi simson,uz jen kvuli tomu,ze to tak nerve...Ač jsem zarytej jawista,tak simson je lepší jak pincek.Mam pionyra na vylety a víkendové jízdy a simsona jako delnika do prace a skoly...
Datum: 15. srpna 2013 16:30
 kup mustanga je jednodušší na opravy protože simson má šílenou elektriku a fichtl je lepší má apon nějakej zvuk u Simsona seš rád že slyším motor když stojí
Datum: 15. srpna 2013 15:47
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 Simson! mám simsona aji fichtla ale simson je prostě novější hezčí a prostě to jede lépe a je tam menší spotřeba ty 4 kvalty jsou super na fichtlu jedu na 2-ku má co dělat a na simsonu se 4-ka drží ale zase je to podle toho na jakeho simsona narazíš
Datum: 15. srpna 2013 10:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15970
 vždyt simson je o 20 let novější.... tak co asi bude lepší? kor se 70 válcem a 5 kvaltem..... první ekonomicke verze simsona s 3 kvaltem by srovnání snesly ale pak už jen jawka dostová na frak ....
Datum: 15. srpna 2013 10:17
 Já jsem jezdil s kámošem na jeho simsonu 80 ve dvou z mirneho kopce, s jedním to jede celkem hezky  ale i ve 2 to taha na zadní, žádný simson z okolí nejede tak dobře jako tento, můj fichtl je proti tomu fakt slabota, ale zase mě ten simson tolik nebaví, je to takové "suché"  oproti fichtlu, nevyměnil bych to.
Datum: 15. srpna 2013 7:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 zvláštní, i na 20ce nechávám v i kopci sifony za sebou  Simson je mrtvej ani 4 kvalty mu nepomůžou
Datum: 15. srpna 2013 6:17
 Nejde o rychlost, ale o pocit z rychlosti  Na fichtlu je větší sranda a jak je tu psáno, jde to vytáčet. Sifón je nudáááá
Datum: 14. srpna 2013 23:47
 Simson
Datum: 14. srpna 2013 23:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 S kopce mustang, protože jde přetočit, do kopce simson díky 4-kvaltu. Po rovině spíš simson. Měl jsem oboje...
Datum: 14. srpna 2013 23:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zetor 7745 na vykvalt z dlouhýho kopce.. to jsou zase dotazy...
Datum: 14. srpna 2013 22:42
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 12:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 možná sem slepej ale v tom teleskopu ti chybí tozříznuté futro..podelně rozříznutá tubicka ta by ti měla tošku rozpíra a tomu zabranovat..puvodně byla bronzová nyní koupíš ocelovou.... a nebo vyrobit ale musíš jí říznout aby ti to zajitlo osu proti otáčení
Datum: 12. srpna 2013 12:51
 Vím že to sem nepatří a proto velkej soráč. Vyhlašuju pátrání po Octavii Combi I. zlatá metalíza 1,9TDi rz. 2SF 3330 ,v noci nám ukradli auto (Nová Studnice,Kladno). Za informaci vedoucí k nalezení se štědře odměním. Jsme tu přece fichtlaři z celé ČR,tak třeba někdo něco uvidí. Auto žádné zvláštní znamení nemá,krom toho že je v TOP stavu a má tmavě zlatou metalízu která není moc častá. Dík všem kdo aspoň okem koukne z paneláku na parkoviště. Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 19:52
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Promiň nechci nic říkat ale podle mě se to auto asi už nenajde octavia je jedno z nejkradenějších aut a moc se jich už nenašlo jestli se nenajde tak bude už rozebraná na díly nebo někde v zahraničí
Datum: 11. srpna 2013 19:52
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci jel sem takle po lese skočil a prorazil motor typ 353 a mám doma bloky z panelky a válec píst prostě komplet motor bez kliky a převodovky de do toho dat převodovka předem dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 20:09
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci moc dekuju zejtra se de půlit
Datum: 31. července 2013 20:09
 i klika pasuje za použití příslušeného pístu ke klice
Datum: 31. července 2013 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 převodovka ano ale klika neee
Datum: 31. července 2013 18:25
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec jawaři,chci se vás zeptat jak leštíte na motocyklech hliníkové věci ( bloky motorů , středy kol atd.) A ještě se vás chci zeptat jestli někdo z vás ví jak se u 90tky sundává ta spodní část na které jsou položeny řídítka. k tomuhle dílu se přišroubovává držák předního světla a ještě horní držák řídítek , za odpovědi vám všem moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 17:37
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Zdar chlapi, mam dotaz o svareni : packy dole u motoru se mi zlomily a premejslim o koupi svarecky. Jaka se na to hodi nejlip, za nejlepsi cenu? Je jich nekolig typu MMA, MIG, TIG atd. a vubec se v tom nevyznam. Dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 10:49
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Myslím, že bude nejlepší, když si za těch 2500 koupíš jinýho fichtla  Nebo alespoň nějakej vrak s nedojebanou kostrou :o)
Datum: 28. srpna 2013 10:49
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Naucit se to musim  jeste neco, kartery maj zespod takovej drzak na kriz, a ten je taky trochu polamanej, jde to opravit s elektrodama na slitinu ?
Datum: 20. července 2013 14:59
 stačí ale pochybuju že to pevně svaříš pokud budeš svářet prvně ...
Datum: 20. července 2013 2:47
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 A stačí to MMA na to co chci svarit ?
Datum: 20. července 2013 0:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Já mám CO Omikron 205 za cca 14 tisíc a jsem s ní max spokojenej. Za mě určitě CO.
Datum: 20. července 2013 0:08
 Za 2500kč seženeš jednoduchý trafo, tzn MMA metodu...
Datum: 19. července 2013 23:41
Jméno: Pérák
IP: uživatel14082
 Já jsem to vařil COčkem za 170 tisíc  a bez problému
Datum: 19. července 2013 23:07
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
Datum: 19. července 2013 22:53
 Jaký packy či páčky to jsou? Jinak výběr je docela jednoduchej...buď si koupíš MMA, což je klasická elektroda. Tam máš na výběr z trafa, usměrněného trafa, inventoru atd...Nebo koupíš "COčko". TIGa bych asi neřešil...spíš napiš na co to chceš používat - materiál, síla amteriálu atd. A taky kolik na to máš vyhrazeno peněž...
Datum: 19. července 2013 17:43
 chlapci,jaký správný průměr pístu má být pro válec s vrtáním 40mm ? jedná se o pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2013 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel15209
 Přesně,kup píst na 8.výbrus - 40mm a víc neřeš,ten píst ať koupíš jakejkoliv kdekoliv tak bude pasovat,vždy má zprávnou toleranci,přece by nikdo nevyráběl písty,který do ničeho nejdou a neprodá je
Datum: 16. července 2013 14:25
 Normálně na 40.00 vrtání kup 40.00 píst, nic víc neřeš
Datum: 16. července 2013 13:26
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Myslim že to 40mm nebude spiš min ale pist by ti měli k výbrusu přidělit.
Datum: 16. července 2013 13:21
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 nejspíš 40mm
Datum: 16. července 2013 12:56
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, mám taková problém, před pár týdny jsem si přivedl z chalupy mopeda a zjistil jsem, že má křivé zadní kolo, nevíte někdo, jak ho narovnat nebo budu muset kupovat komplet ráfek + výpleť novou? Zde jsou nějaké fotky:
http://i39.tinypic.com/muif7d.jpg
http://i42.tinypic.com/jt2plg.jpg
Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2013 17:58
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ok díky, dám vědět jak jsem dopadl, až se k tomu dostanu
Datum: 15. července 2013 17:58
 to bych neohejbal to se nevyplatí to bude plavat jak se to bude kinklat ,,musíš vyndat celej zadní blatník kolo a až to všechno dostaneš ven tak sou z kraju ty futerka a ty nějak dostan ven já jen vybral zevnitř vystružnkej stavitelnym a pak se zbortili a pak dát nové a vystružit na správnou velikost návod nevim skus vygooglit ale to dáš i bez návodu
Datum: 12. července 2013 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 a nebo jen někdo hrubou sílou tu kyvku ohnul a na to nezbejvá nic než další ,,hrubá síla ''lepší je to nahřát
Datum: 12. července 2013 9:26
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Aha, takže musím rozdělat zadní vidlici a vyměnit a mělo by to být v pořádku? Říkám, jsem celkem amatér a nikdy jsem nic podobného nedělal, takže by se kdyžtak hodil nějaký návod nebo jestli něco takového existuje. Děkuji mnohokrát.
Datum: 11. července 2013 18:55
Datum: 11. července 2013 18:39
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci nevíte prosím kde sehnat pružiny vidliček řazení do čz 125/453 175/450 nebo 250/455? jde o pružinku která je v řadícím automatu jsou tam dva kusy u řadicíh kolíčku (válečky se zkošenou hranou) děkuji na FK jsem je nenašel.. kdyby se někomu váleli doma byl bych vděčny za ně
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 11:12
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci renovuju motor čz 250/455 a mam problem s klikovkou nevím jestli je spodní ložisko dobré když ale kliku chytnu a zkusím hýbat ojnicí tak vůli nemá... stačí vyměnit jen horní pouzdro?
a druhá věc je jak poznám jestli jsou špatné vydličky řazení? jsou jen trochu odřené ale né něják do hloubky jen povrchově.. mám to řešit nebo použít staré?
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 1:27
 chytni kliku za ojnici a bouchni rukou zhora do ojnice, jak klika zazvoní tak nic moc
Datum: 06. července 2013 1:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 myslím že pokut to dobře poskladaš a nenajedeš 30 000 za sezonu bude to ok
Datum: 02. července 2013 18:42
Jméno: filip
IP: uživatel4706
 no prave motor jsem koupil na burze tak nevím ale převodovka nevypada ze by byla nejak moc opotrebovana...
Datum: 02. července 2013 14:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 heh vše jen o pečlivosti a penězích .ale pokut to chodilo nechal bych to být....
klikovka je dobrá když nemá hmatovou vuli ... a pokut to řadilo ok nejni co řešit... mě se zdá že ten motor toho moc nenajezdil že....
Datum: 02. července 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 zdar draci nevíte čím muže být že když se simson zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat? civku jsem dal druhou a furt to samé
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 23:10
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 ano na stroji je bezkontakt
Datum: 02. července 2013 23:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 a jeje ti mě asi jednou zabiješ ale za mě simson má složitější polovodičovou elektriku a podobný neduh jako indučka na jawě muže mít i např tiristor či vlastní zapalování...prostě s teplem roste elektrický odpor a součastky přestávají fungovat.... a nejni to zrovna nejlevnější.....
skuz schánět laciné díly po netu anebo aspon skoušet z funčních stroju ...metoda dám vše nove tě vijde dráž než celá motorka...
osobní zkušenost a muj názor byt tě asi nepotěším ......
máš namontované bezdotykové zapalko že?
Datum: 02. července 2013 18:50
 zkusil bych vyměnit řídítka...
Datum: 01. července 2013 22:18
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 vše je vyměněno právě
Datum: 01. července 2013 21:32
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 gufera na klice, nebo svíčka a co takhle dát nové těsnění mezi válec a karburátor  pak už musí šlapat na 100%
Datum: 01. července 2013 19:24
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zdarec, na fichtl krámku jsem si koupil nový kluzák do vidle a je v průměru o něco silnější jak original a nemůžu to tam dostat, musím tedy vysoustružit všechny futra ve vidlici na tento rozměr? Nebo jak to mám řešit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 11:30
 Výstružník si sežeň stavitelný nejlíp. Jsou tam v každém rameni dvě silonová futra, obě stejná. Takže kup 4ks futer.
Datum: 30. června 2013 11:30
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 No výstružník už asi za pár korun nebude, ale možná ho bude mít známý... Ještě bych se chtěl zeptat kolik je tam futer a z jakého materiálu? Dole jsou silony a nahoře jsou bud dvoje nebo jedny futra z mosaze? Nebo jsou všude ze silonu? Je to rok 1980.
Datum: 30. června 2013 11:24
 Nejrozumnější by bylo koupit za pár korun nová futra, a ta samozřejmě výstružníkem přizpůsobit novému kluzáku.
Datum: 30. června 2013 8:52
Jméno: Ondra
IP: uživatel14110
 Zdravim nevěděl by někdo jaká je velikost rozpěrného kroužku přední vidlice který se vkládá do přední vidlice dolu kde prochází osa předního kola a zároveň slouží jako rozpěrka je to ta podelně rozříznutá trubička a potřeboval bych to pro JAWU Panelku on je delší než třeba u kejvačky a opírá se až o ložisko a tím dělá i rozpěrku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:03
Jméno: Honza
IP: uživatel15707
 Zdravím nevíte prosím někdo kde by mi pochromovali řidítka na pionýra v okolí Pardubic nebo Hk?? Díky Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 22:08
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Přímo v Hradci Králové je Ryna, já k nim dávám chromovat. Jsou hned u podjezdu v Kuklenách vedle bývalé Tatry.
Jen počítej s dodacíma termínama cca 2 měsíce.
Datum: 23. června 2013 22:08
Jméno: lolek
IP: uživatel15390
 Jaka může být cca cena chromu na vyfuk velikosti panelkoveho vyfuku? jde mi o pribliznou cenu toho chromu...Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 myslím že na strance chromování veteránu... či nějak tak maj uvedeno že udělá i jetej výfuk ale cena mezi 1500 2000 za kus musí to perfektně odmastit vyrovnat stahnout chrom.... pokut je replika vyplatí se jí koupit kor jestli to bude stroj aspon trošku v provozu ...nejlacinější kompromis je sehnat pěkný puvodí díl
Datum: 24. června 2013 11:48
|



|