Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj mám Jawu 21 s SPZ ale bez TP jak přihlásit na papíry nebo jak to udělat abych mohl na veřejné komunikace
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2015 19:23
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 jen tak pro doplnění: u těch živejch dokladů hlavně musíš znát nynějšího majitele (aby někdo neprodával papíry psaný na nějakýho Frantu z kotěhůlek), resp. aby byly bez problému přepsatelný... další věc je ta pojistka. Ta tebe, jakožto novýho majitele, do doby převodu NEMUSÍ zajímat,,, pojištěný to hlavně musíš mít až to bude psaný na tebe (resp. už při převodu musíš mít zelenou kartu)... a poslední věc, kdyby byl ztracenej štítek, tak lze koupit novej a raznicema (3mm) vyklepat údaje dle TP...
Datum: 30. března 2015 19:23
 ok velice děkuji
Datum: 30. března 2015 17:12
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, jednoduše musíš koupit stroj s živými papíry a placenou pojistkou z něj sejmeš štítek, značku, pozor musí odpovídat barva v tp. (za 50 kč se to dá změnit) dáš na svýho fichtla a zbytek si necháš či prodáš ..... žádnou přestavbu či co nepotřebuješ.
Datum: 30. března 2015 15:21
 prosím trochu polopatě jak na to, mám zgenerálkováný motor a zbytek zrenovovaný. jsem motoristický nepolíbený úplný začátečník.
Datum: 29. března 2015 22:58
 Nevím na koho je SPZ.Smůlu nemáš jestli chceš jezdit silnice tak kup vrak s platným pov. ruč. udělej přestavbu hlavně ať se shoduje č. rámu na štítku a č. motoru s techničákem. Uděláš pojistku evidenci +technickou já také jsem vše dělal stejně a platím roční 30Kč.
Datum: 29. března 2015 22:14
 díky
Datum: 29. března 2015 19:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud je vozidlo stále evidovaný a je psaný na tebe (resp. někoho známýho), tak ztráta není problém, na tvém obecním úřadě s rozšířenou působností ti na odboru dopravy vystavěj duplikát, ovšem pokud to někdy někdo odhlásil, tak nějaká SPZ, která na tom fichtlovi zůstala, je ti k prdu... se zelenejma značkama zkušenosti nemám, ale obecně platí, že to vyjde na cca 5tis. a každoročně probíhá retestace HV... jen moc nepočítej, že zrovna na fichtla by ti to dali, resp. se to ani nevyplatí... to už je pak lepší možnost koupit "rám" s platnejma dokladama a naroubovat to na tvuj stroj (ne uplně čistá, ale za to funkční cesta)...
Datum: 29. března 2015 19:35
 jak se to dělá při ztrátě či jde-li o veterána
Datum: 29. března 2015 18:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bez platnýho techničáku máš smůlu
Datum: 29. března 2015 18:04
Jméno: david
IP: uživatel17952
 ahoj seso cez vikend som poslal obiednavku ale nič my na email neprišlo tak neviem ako som stím na tom či ste ju dostali
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2015 15:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel17849
 Dostal jsem od pritelkyne poukazku do hotelu ze slevomatu. Je to horskej hotel asi 60km daleko a vytasila se s tim ze tam pojedem na jare az bude venku pekne a ze chce jet na pionyru. Kdyz jsem protestoval ze asi trochu upadla ze nemuzem prece na fichtlu jet ve dvou nekam na hory, kdyz to do kopce dycky sotva jede a hotel si vybrala az buhvi kde na kopci tak prej no a co ze se vozi rada kopce ji nevadej a ze si s tim mam poradit  Ja kdyz si predstavim jak ji mam 60km nalozenou a nejen ji ale jeste urcite i nakej jeji batoh kramu a bude nas cekat do cile krpal 10km v kuse tak na me jdou mrakoty. A motorce co ma jet ve dvou malem na klinovec se bude zdat o certech... Mam do toho jit? Uz se totiz vidim jak ji v pulce volam tago ze to ve dvou nejde vyjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2015 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel17863
 Svez ji 20-30km okolo komína,uvidíš co dělá pio a ona třeba bude remcat už po 10km ... jako ty to dáš,pio to dá (aspoň 11/55 , klidně 10/55),ale nevěřim tomu,že to dá tvoje drahá polovička ... mladá se mnou jela na 250 péráku 28km na berounku asi třikrát a vždy ji bolela prdel...
Datum: 13. února 2015 20:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak jak pišeš náhradní duši, pumpičku a fichtl to vydrží. Jak píší kolegové zpřevodovat a jedem. Jestli jsi vyděl ty borce co jeli trábošema přez Afriku tak původně z Prahy vyráželi taky z fichtlem. Na Slovensku to tedy vymenily za zetku ale jenom proto že by to časově nestihli. To dáš
Datum: 10. února 2015 17:47
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Dej tam 11 zubej sekundár a uvidíš jak bude svištět
Datum: 10. února 2015 16:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel17853
 Jirka-z: mno tak s 35kg nakladu bych si to taky trouf  Jenze ja vzadu povezu pritelkyni tj. asi 65kg a jeji batoh co bude mit dalsich klidne 15. Takze to bude fakt vyzva - s timhle nakladem urcite
Datum: 09. února 2015 22:17
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Je to výzva, budeš(te) na to vzpomínat at to dopadne jak chce
Datum: 09. února 2015 19:30
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
Datum: 09. února 2015 18:29
 když budeš mít pionýra v pořádku tak to bude v klidu......jel jsem v chorvatsku hodinu do kopce na jednicku. Bylo to asi 15 kilometrů. Samozřejmě naloženo asi 35 kilo věcí za sedadlem na nosiči. Takže toho bych se nebál. Maximálně si dáte v polovině pauzu aby schladnul motor a pojedeš dál.
Datum: 08. února 2015 20:36
 Ahoj chci se zeptat jestli vodící pouzdro karteru z pařezu by šel i na pionýr 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:08
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jestli to dobře chápu tak vodící pouzdro karteru myslíš ten váleček (dva) co se zalisovávají při sesazování? asi by měli být stejné(stačí změřit posuvkou). Pochybuji že by dělali (tak zásadni krok do kartérů). Otázka spíš jestli si rozumíme o co jde.
Datum: 20. února 2015 20:08
Jméno: admp
IP: uživatel17792
 Zdravím, \\r\\ndávám dohromady Panelku 250 a řeším teď pravý držák stupačky. Mohu mít k dispozici z 350ky. Nemáte prosím zkušenost o kolik je delší a jestli s tim nemohu mít nějaké trable?\\r\\nDíky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:15
 budoutrable,, je delsi asi o 2 cm bude to okaty a hlavne bude treba i jiny drzak paky pro zadni brzdu
Datum: 17. ledna 2015 17:15
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši jakýma šroubkama má být uchycena maska na pionýrovi aby to bylo original? Jde mě o to jestli šroubkama s klasickým šestihranem nebo kulatou hlavičkou,půlkulatou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2014 7:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Originál tam má být šroubek s půlkulatou hlavou.
Datum: 22. prosince 2014 7:06
Jméno: Petr
IP: uživatel16204
 Určitě .. toho se měnilo mraky za ty léta co byli fichtlové ve výrobním programu .
Datum: 21. prosince 2014 20:27
 Je možný, že se to postupem času měnilo, protože já mám J21 1972...
Datum: 21. prosince 2014 18:05
Jméno: Petr
IP: uživatel16204
 Já zase normální M6šroubek na šroubovák s půl kulatou hlavou.stejný jako na bříšku . Máme originál J21 1968 .
Datum: 21. prosince 2014 13:52
 Já tam mám originál šroubky zápustné s čočkovitou klavičkou na klasický šroubovák a pod nimi jsou bílé plastové podložky
Datum: 21. prosince 2014 12:32
 draci,,, dnes online pokec,, pripominky,dotazy,ztiznosti, dekovacky  proste vsechno na jednu hromadu,, stamgasti to maji za povinost se ucastnit  jsem zvedavej zda prijde fk,wiku,majo, labirint, atd tichbylo kdysi http://chat.fichtlkramek.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 12:20
 Jaké máte zkušenosti se syntetickou barvou při opravách pionýrů, vzal jsem zatím jen rám a má to takový originální odlesk, mám jí proto že ve sprejích nedělají ČSN odstíny a za čas to zase začne někde rezivět tak nemá cenu na to dávat drahý autolaky který mimo jiné praskají
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 17:35
Jméno: rosi48
IP: uživatel17688
 existuje i tužidlo na syntetiku,za pár dní je to krásně vytvrzeny..akorát po pár letech na slunci každá syntetika bledne, musíš občas přeleštit...
Datum: 26. listopadu 2014 17:35
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 a co chceš jako slyšet? je to prostě levná varianta laku, u kterýho je dost velký mínus nízká mechanická odolnost a celkem dlouhá doba vyzrání... někdo to zlepšuje tužidlem z akrylátovýho laku, ale to je buď a nebo, může se to vysrážet... já to zkoušel pouze u tabulek SPZ a výsledek asi o něco málo lepší než samotná syntetika, ale možná to bylo placebo...
Datum: 19. listopadu 2014 9:43
Jméno: Pavel
IP: uživatel17669
 Ahoj jak se prosim rozebiraji zadni tlumice na mustangu - chromova viditelna pruzina. Potrebuju to zrepasovat myslel jsem ze uprostred na tom valci kde vylejza tycka tak kdyz tam vytocim ten vrsek tj to vicko kudy tycka leze ven ze to odskoci a rozeberu to. Vrsek jsem i pres pruzinu tenkym klicem vytocil a nerozebralo se to. A bohuzel uz ani nejde vratit nenjitam poradne misto a nechytnu zavit. Takze nejak jinak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 10:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ok... v táhle (tyčce) je kousek pod hornim závěsem vyfrézovaná drážka na tušim stranovou 7 klíč, takže musíš stlačit pružinu tak, abys tam ten klíč dostal, pak vyklepneč zajišťovací kolíček, kterej prochází skrz závěs i táhlo no a potom už jednoduše vyšroubuješ ten závěs z táhla..
Datum: 22. listopadu 2014 10:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel17679
 Pruzina je sevrena tim tlumicem a nevim jak ji vyndat. Takze se nemuzu dostat dal nevim odkud se to zacina rozebirat.
Datum: 20. listopadu 2014 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 nějak nechápu, co přesně ti nejde. Pružinu máš teda sundanou nebo ne? Nejde ti sundat ten vrchní závěs tlumiče z toho táhla (tyčky) nebo už máš pružinu dole a nejde ti rozebrat přímo ten tlumič?
Datum: 19. listopadu 2014 17:19
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ahoj, prvně v životě jsem půlil motor ( mustang ). protože se zaseklo sekundární kolečko. Po rozpůlení motoru jsem vyměnil některé díly převodovky za jiné, nové pístní kroužky a také jsem vyměnil spojkové lamely. Motor jsem složil a okamžitě chytil. Na neutrál jde krásně za plynem. Seřídil jsem spojku a všechno se zdálo v pohodě. Při zkušební jízdě mě ale překvapilo, že nemá motor výkon ani na jedničku a ani při běhu na neutrál se nedá motor vytočit do plných otáček. V nich vynechává. Také to dost kouří. Myslíte si, že by to mohlo být nějak špatně utěsněné ( dělal jsem to na silikon ) a olej nějak vniká do spalovací komory? Moc se mi do půlení znovu nechce, tak jestli máte nějaký nápad, budu rád.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 16:08
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 Myslim jsi že předstih ani od trh by neměl mit nějak velkej vliv na to že se dusi  s velkym odtrhem by se akorat motor nevytočil do vysokych otaček jelikož by se nestihalo vracet kladivko . seřidit karbec... Jake maš trysky ?  přetěsnit .. Karburator-koleno koleno-valec popřipadě valec a blok motoru .
Datum: 10. listopadu 2014 16:08
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Kdyby to žralo olej, tak půjde z výfuku bílý dým a bude z výfuku kapat černá kapalina. Jestli to kouří modře, tak bych to spíš viděl na špatně seřízený předstih/odtrh.
Datum: 08. listopadu 2014 20:31
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ta svíčka moc dobře nevypadá a je pravda, že gufero jsem neměnil, vypadalo v pořádku. Zkoušel jsem to ještě znovu projet a při jízdě na 3/4 plynu se to docela rozjede, jakmile dám ale plný plyn, okamžitě se to začne dusit. To samé na neutrál. Takže se zdá, že to ovlivňuje množství vzduchu nebo benzinu. Neměnil jsem těsnění pod válcem, ani pod kolínkem karburátoru, nemohlo by to být tím? Díky předem za odpověď.
Datum: 08. listopadu 2014 14:50
Jméno: honza
IP: uživatel17406
 No jestli to moc čoudi tak to muže být špatny gufero na klice ze strany spojky .. Muže přisavat olej .. Svíčka hodně napovi  jestli je černa . mastna prostě hodně zanesena nejspiš to je to gufero .. A jestli jsi daval noveé kroužky tak to chvili trva než se to zajede měl jsem to samý dal jsem nove kroužky za 1 dobry ale za 2 se do mirneho kopce nechytal  časem si to sedlo a všechno okej
Datum: 08. listopadu 2014 13:04
Jméno: Venca
IP: uživatel17076
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 11:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17650
 Skusil bych vyndatt tlumic bryle smacknout sverkou a na konec sroubu navarit matici jinak pokud to nejde hodit ram vzuru nohama a PRESNE. sroub odvrtat. vrtakem 6.4mnn
Datum: 06. listopadu 2014 11:29
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html
Datum: 05. listopadu 2014 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 skus ho vyvrtat
Datum: 05. listopadu 2014 21:00
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 lidi nádrž jsem natřel štětcem bílou barvou a bojím se že po našplíchání sprejem tam budou vidět stopy, mám tu barvu zase ztrhnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2014 19:53
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 ok, díky
Datum: 08. října 2014 19:53
 Zdar. Stačí přebrousit.
Datum: 08. října 2014 16:36
Jméno: jara
IP: uživatel16669
 Dobry den, mam asi dost hloupej dotaz, muzete mi prosim poradit, na kolik kPa mam pumpovat kola u Jawa 20, kdyz je tam predepsano 1,5 atp na predni a 1,9 atp na zadni kolo? Nikde nemuzu dohledat presnej prevod atp na kPa. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2014 12:14
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 23. září 2014 12:14
 Ahoj Draci, je tu někdo kdo se vyzná v babettě 210?? Už mě se*e se v tom hrabat beze změny  Napíši jak to celé je. Babettu jsem dostal od kamaráda, kde asi 10 let ležela. Tak jsem rozpůlil motor vyměnil vše, co bylo potřeba vyměnit. Babetta šlapala v pořádku. Po zjištění že je malé obložení na rozběhových čelistech jsem koupil nové. Od té doby když se babeta zahřála a zastavil jsem například na stopce, tak chcípla. Do toho stále praskaly žárovky. Tudíž jsem se rozhodl, že vše dám dopořádku. Koupil jsem "omezovač" napětí, nové žárovky a pustil se do toho. Při kontrole celé motorky jsem zjistil, že mám stržený šroubek u kolínka od výfuku, co jde do válce. Proto jsem nemohl doráhnout zcela a unikala mi tamtudy směs, což by mohla být možná příčina toho, že se motor sám vypínal a zároveň jinak než roztlačením se nechtěl rozběhnout. Vyměnil jsem žárovky, nasadil usměrňovač, seřídil brzdy a kouknul jsem se na spojky. Ty jsem pouze odmastil a po zjštění, že nic nechybí nasadil zpět. Nevím kde se ve vesmíru stala chyba, ale babetta ne a né startovat, tak jsem zkoušel všechno možné, dokonce jsem koupil odmašťovač na brzdy aby vše bylo dokonale odmaštěné a stále nic. Při točení šlapkamy se točí řemen, ale nedokáže ani pootočit kilkovkou. Avšak, když vyšroubuji svíčku, tak to krásně vše zabírá a pist se krásně pohybuje ve válci. Všechna obložení jsou v pořádku, pružinky také. Dnes, když jsem neuspěl ani s rozjetím se z prudkého kopce nastartoval babettu vrtačkou. Vím, prasárna, ale potřeboval jsem zkusit zda se motor rozběhne. Motor se rozeběhl, měl sice zvláštní zvuk, ale šlapal. A v tom zase další problém. Žárovky pulzovali jak o život a přední dokonce okolo obímky jiskřila, po chvilce se vypálila žárovka v tachometru, následována zadní žárovkou. Usměrňovač, jsem připevnil na rám a přidělal k drátu co vede do předního světla, ne do zadního. Po tom co se motor alespoň trošku zahřál jsem ho utíp. Nastartovat znovu šlapkamy opět nešlo, jen se protáčí s radostí, jako by nic. Před tím naskočil motor na půl otáčky šlapkou. Může mi někdo poradit čím to je? Nebo nemá někdo podobný problém? Děkuji za každou konstruktivní radu. Na netu jsem nic nenašel, samé rady nerady. Za chvilku se naseru a ten motor rozpůlím, ale nevím jestli tím něco vyřeším. Díky za vše, Kobe.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 19:16
Jméno: Kendy
IP: uživatel17585
 Unašač by som neriešil pokiaľ nieje krivý. Vymen to obloženie a babeta bude štartovať na brnk
Datum: 17. září 2014 19:16
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ještě jsem zapoměl tady je galerka co jsem udělal tý spojky http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Babetta_210_problemy/ A zjistil jsem, když jsem teď byl na chvilku v garáži, že se mi u toho dvojkového bubnu začínají odírat čelisti i buben na fotce je to celkem vidět a pak se mi taky extra nezdá ten unašeč, jestli neni už vyčvachtanej
Datum: 16. září 2014 11:28
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draku, právě včera jsem zjistil, že když buben přidržím jen mírným tlakem palce, tak se nezačne točit, takže je to jasný, nechám si udělat nové obložení na startovací a dvojkovou spojku, protože rozběhové jsem kupoval nové a jsou v pořádku. Tak uvidíme
Datum: 16. září 2014 10:37
Jméno: Kendy
IP: uživatel17580
 Nazdar, mal som ten istý problem, remen sa točil ale štartovaci bubon len tak trhalo. Vymenil som štartovacie čeluste aj pružinky, gufera všetko odmastnil a stale nič. Potom som študoval fora a tam som prišiel nato že chyba je v spojkach druhej rychlosti. Darmo že je na nich polovične obloženie a remen sa toči, ale nema to dostatočnu silu ako nahle pride do kompresie. Jednoduchy test ako zistiš že su spojky druhej rychlosti su zle, že zobereš nejaky hruby plochy šrubovak a vopchaš ho medzi remen a prečnievajuci karter tak aby zaseklo bubon. Potom zober a pretoč s pedalmi, ked len pri malom pootočeni pedalmi bubon stoji a spojky prešmyknu znamena to že su zle. Ja som sa stym vela natrapil a nakoniec takyto lahky test a spojky pprešmykli. Hned som kupil nove a teraz babeta štartuje na šupu. Daj potom vedieť ako to dopadlo. Veľa zdaru
Datum: 16. září 2014 9:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Nazdar s babettou som si už preskakal niečo a sú to špiny na poruchy  elektriku som ja osobne vyriešil tak že som prešiel na 12V žiarovky a dopredu daj aspoň 25W alebo 21W a čo sa týka štartovania motor je v úplnom poriadku len problém robia štartovacie spojky z veľmi nedobrej druhovýroby defakto iné dnes ani nekúpiš stači na nich zbrúsiť brúskou tlsté steny viď obrázok https://imageshack.com/i/f0YlW85tj ak by to robilo i na dalej problém so štartom obrús ich ešte viac
Datum: 13. září 2014 20:26
 Cau lidi, potreboval bych vedet jestli misky a kulicky v krku rizeni u cz175/487 jsou stejne jako u panelky. Dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 15:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nebuď líný a otevři si oba katalogy dílů, kde to najdeš.
Datum: 19. srpna 2014 15:05
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jaká je matice na Mustangu na čepu rozety a jaké je tam ložisko? Popř. jestli je na mustangu jedno nebo dvě ložiska. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 17:28
Jméno: filip
IP: uživatel17375
 zdravim , prosim vas cim mam prelestit chrom na vyfukoch , kolach atd... a jakej hadr nato pouzit ? ... jo a este cim ozivit sedanku dik moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 15:05
 Ta drátěnka/šmirgl teda nevím, řekl bych, že to spíš poškrábeš .. co nejvíc to vyčisti třeba technickým benzínem a potom si sežeň leštící (filcové) kotouče do vrtačky (nejlíp různé velikosti) a leštící pastu (hrubší, jemnější), tím to vyleštíš do zrcadlového lesku a zbytky té pasty otřít normálně hadrou, osvědčial se mi i kus flanelové košile .. sedačku lehce napustit nějakým krémem na kůži ..
Datum: 05. července 2014 15:05
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Já bych to přeleštit leštěnkou na chrom.
Datum: 04. července 2014 18:02
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
 Chrom-vezmi si coca-colu a drátěnku nebo slaboulinký smirglpapír a začni ten chrom polevat cocacolou a brousit to tím smirglem  oživí ti to ten chrom. Mám to oskusane
Datum: 04. července 2014 7:11
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 Ahoj , potřeboval bych poradit kolik budu potřebovat barvy na moji jawu 20 , budu jí celou lakovat , tak abych věděl kolik mám koupit barvy , DÍKY .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2014 15:45
 Tři plechovky po 0,7l na jednoho pionýra? Přes dva litry barvy? Neni to nějaký překlep?
Datum: 01. července 2014 15:45
 6 plechovek po 0,7l, to chceš vážně říct že na pionýra vyplácáš přes 4l barvy  , no tak ty seš hustej
Datum: 01. července 2014 6:16
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Kupuju klasické 0,7L plechovky.
Datum: 30. června 2014 23:23
 pionýráku to teda nevím co kupuješ za plechovky ale 1,5L jsem nestříkal celé auto i s vnitřkama, 6 standartních plechovek jsou 3L barvy
Datum: 30. června 2014 16:49
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 jirka : ve spreji nemyslím. Mám na mysly barvu v plechovce.
Datum: 30. června 2014 16:32
 Já bych řekl, že budeš potřebovat asi tolik barvy jako na jednoho pionýra  ne ted vážně, je to jak píše KOLEČKO, kupuju vždycky 2dc šedý + 3dc odstínu co potřebuju, stříkám dvě vrstvy (ne že by to bylo nutné ale líp to vypadá) a ještě mi zbyde.
Datum: 30. června 2014 9:29
 Zdar. Co je to za novou jednotku ta plechovka barvy?  Odhadem bych řekl, že ti musí stačit 0,5-0,6l barvy.
Datum: 30. června 2014 9:08
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 pionýrák: nemyslíš náhodou barvu ve spreji ?
Datum: 30. června 2014 0:03
 tak to jsi potom špatný stříkač... mě na 150C stačila jedna plechovka polyuretanu a ještě hodně zbylo...
Datum: 29. června 2014 22:40
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 cezetak  no to asi tezko  6 motorek  dve plechovky mines jenom na zadni plech a pulku horniho prsicka
Datum: 29. června 2014 22:12
 jestli budes delat bílou jen masku, všavle a prsa tak to budou stačit tak 2 decky.... na zbytek plechů což je blatník, podsedlák, horní prsa a rám... na to bude jedna plechovka bohatě stačit a ještě hodně zbyde.
Datum: 29. června 2014 22:04
 pionýrák: ze 3 plechovek udelas 6 motorek
Datum: 29. června 2014 22:01
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 Jak jako 3 plechovky ?To myslis 3 plechovky bílí a 3 plechovky červený ? Nebo celkem 3 plechovky ?
Datum: 29. června 2014 21:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj, zhruba tři plechovky.
Datum: 29. června 2014 20:45
Jméno: Oiseau
IP: uživatel17020
 Zdravím, mám takový problém, v dílech na pionýra si mně udělal hnízdo pták (udělal si ho v plechovce, kde mám trisky do karburátoru a tak) dloho jsem tam teď nechodil, tak si tam postavil hnízdo a sedí na vajíčkách, nechtěl bych ho vyhazovat, abych mu nepřekazil hnízdění, ale potřeboval bych tam už chodit a taky mám strach aby se mě nepostrácely ty věci. Jestli by to nějak šlo abych mu nepřekazil hnízdění a přitom ho odtud vystrnadil. Opravdu si nedělám srandu, takže kdyby měl někdo nějaký nápad, jak to vyřešit, tak napište díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2014 7:55
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, opatrně předělej hnízdo do jiné krabice a nech je vyvést mladý. Předělej si věci někam jinam, jestli máš kam. Bohužel jinak máš smůlu. Když jim odneseš hnízdo na jiné bezpečné místo tak ptáčci musí být u toho, aby ho nehledali. Snad se ti to podaří. Staří tě budou trochu napadat.
Datum: 28. června 2014 7:55
Jméno: kanex
IP: uživatel16310
 ahoj mam dotaz, chci si dělat papiry na 125, motorku uz mam doma, prepsana na me uz taky je, vsechno zarizene mam jen nevím jak je to s lekarnickou? patri do povine vybavy? lekarnicka a reflexni vesta? já to nevím tak se ptám vás, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2014 23:29
 Zdar. Lékárnička ano, vesta ne.
Datum: 18. června 2014 23:29
|



|