slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
od 5,7,2025 je sesa na dovce .-(       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám Jawu 21 s SPZ ale bez TP jak přihlásit na papíry nebo jak to udělat abych mohl na veřejné komunikace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
jen tak pro doplnění: u těch živejch dokladů hlavně musíš znát nynějšího majitele (aby někdo neprodával papíry psaný na nějakýho Frantu z kotěhůlek), resp. aby byly bez problému přepsatelný... další věc je ta pojistka. Ta tebe, jakožto novýho majitele, do doby převodu NEMUSÍ zajímat,,, pojištěný to hlavně musíš mít až to bude psaný na tebe (resp. už při převodu musíš mít zelenou kartu)... a poslední věc, kdyby byl ztracenej štítek, tak lze koupit novej a raznicema (3mm) vyklepat údaje dle TP...
 
 
Datum: 30. března 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok velice děkuji
 
 
Datum: 30. března 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jednoduše musíš koupit stroj s živými papíry a placenou pojistkou z něj sejmeš štítek, značku, pozor musí odpovídat barva v tp. (za 50 kč se to dá změnit) dáš na svýho fichtla a zbytek si necháš či prodáš ..... žádnou přestavbu či co nepotřebuješ.
 
 
Datum: 30. března 2015 15:21
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím trochu polopatě jak na to, mám zgenerálkováný motor a zbytek zrenovovaný. jsem motoristický nepolíbený úplný začátečník.
 
 
Datum: 29. března 2015 22:58
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím na koho je SPZ.Smůlu nemáš jestli chceš jezdit silnice tak kup vrak s platným pov. ruč. udělej přestavbu hlavně ať se shoduje č. rámu na štítku a č. motoru s techničákem. Uděláš pojistku evidenci +technickou já také jsem vše dělal stejně a platím roční 30Kč.
 
 
Datum: 29. března 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 29. března 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud je vozidlo stále evidovaný a je psaný na tebe (resp. někoho známýho), tak ztráta není problém, na tvém obecním úřadě s rozšířenou působností ti na odboru dopravy vystavěj duplikát, ovšem pokud to někdy někdo odhlásil, tak nějaká SPZ, která na tom fichtlovi zůstala, je ti k prdu... se zelenejma značkama zkušenosti nemám, ale obecně platí, že to vyjde na cca 5tis. a každoročně probíhá retestace HV... jen moc nepočítej, že zrovna na fichtla by ti to dali, resp. se to ani nevyplatí... to už je pak lepší možnost koupit "rám" s platnejma dokladama a naroubovat to na tvuj stroj (ne uplně čistá, ale za to funkční cesta)...
 
 
Datum: 29. března 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se to dělá při ztrátě či jde-li o veterána
 
 
Datum: 29. března 2015 18:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bez platnýho techničáku máš smůlu
 
 
Datum: 29. března 2015 18:04
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17952    
ahoj seso cez vikend som poslal obiednavku ale nič my na email neprišlo tak neviem ako som stím na tom či ste ju dostali odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 15:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17849    
Dostal jsem od pritelkyne poukazku do hotelu ze slevomatu. Je to horskej hotel asi 60km daleko a vytasila se s tim ze tam pojedem na jare az bude venku pekne a ze chce jet na pionyru. Kdyz jsem protestoval ze asi trochu upadla ze nemuzem prece na fichtlu jet ve dvou nekam na hory, kdyz to do kopce dycky sotva jede a hotel si vybrala az buhvi kde na kopci tak prej no a co ze se vozi rada kopce ji nevadej a ze si s tim mam poradit :-) Ja kdyz si predstavim jak ji mam 60km nalozenou a nejen ji ale jeste urcite i nakej jeji batoh kramu a bude nas cekat do cile krpal 10km v kuse tak na me jdou mrakoty. A motorce co ma jet ve dvou malem na klinovec se bude zdat o certech... Mam do toho jit? Uz se totiz vidim jak ji v pulce volam tago ze to ve dvou nejde vyjet :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17863    
Svez ji 20-30km okolo komína,uvidíš co dělá pio a ona třeba bude remcat už po 10km ... jako ty to dáš,pio to dá (aspoň 11/55 , klidně 10/55),ale nevěřim tomu,že to dá tvoje drahá polovička ... mladá se mnou jela na 250 péráku 28km na berounku asi třikrát a vždy ji bolela prdel...
 
 
Datum: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jak pišeš náhradní duši, pumpičku a fichtl to vydrží. Jak píší kolegové zpřevodovat a jedem. Jestli jsi vyděl ty borce co jeli trábošema přez Afriku tak původně z Prahy vyráželi taky z fichtlem. Na Slovensku to tedy vymenily za zetku ale jenom proto že by to časově nestihli. To dáš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:47
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Dej tam 11 zubej sekundár a uvidíš jak bude svištět :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17853    
Jirka-z: mno tak s 35kg nakladu bych si to taky trouf :-) Jenze ja vzadu povezu pritelkyni tj. asi 65kg a jeji batoh co bude mit dalsich klidne 15. Takze to bude fakt vyzva - s timhle nakladem urcite :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Je to výzva, budeš(te) na to vzpomínat at to dopadne jak chce
 
 
Datum: 09. února 2015 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dal bych radši menší sekundární kolečko ;-) :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 18:29
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít pionýra v pořádku tak to bude v klidu......jel jsem v chorvatsku hodinu do kopce na jednicku. Bylo to asi 15 kilometrů. Samozřejmě naloženo asi 35 kilo věcí za sedadlem na nosiči. Takže toho bych se nebál. Maximálně si dáte v polovině pauzu aby schladnul motor a pojedeš dál.
 
 
Datum: 08. února 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel17176    
Ahoj chci se zeptat jestli vodící pouzdro karteru z pařezu by šel i na pionýr 21 :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli to dobře chápu tak vodící pouzdro karteru myslíš ten váleček (dva) co se zalisovávají při sesazování? asi by měli být stejné(stačí změřit posuvkou). Pochybuji že by dělali (tak zásadni krok do kartérů). Otázka spíš jestli si rozumíme o co jde.
 
 
Datum: 20. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: admp      IP: uživatel17792    
Zdravím, \\r\\ndávám dohromady Panelku 250 a řeším teď pravý držák stupačky. Mohu mít k dispozici z 350ky. Nemáte prosím zkušenost o kolik je delší a jestli s tim nemohu mít nějaké trable?\\r\\nDíky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budoutrable,, je delsi asi o 2 cm bude to okaty a hlavne bude treba i jiny drzak paky pro zadni brzdu
 
 
Datum: 17. ledna 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši jakýma šroubkama má být uchycena maska na pionýrovi aby to bylo original? Jde mě o to jestli šroubkama s klasickým šestihranem nebo kulatou hlavičkou,půlkulatou.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2014 7:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Originál tam má být šroubek s půlkulatou hlavou.
 
 
Datum: 22. prosince 2014 7:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16204    
Určitě .. toho se měnilo mraky za ty léta co byli fichtlové ve výrobním programu .
 
 
Datum: 21. prosince 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je možný, že se to postupem času měnilo, protože já mám J21 1972...
 
 
Datum: 21. prosince 2014 18:05
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16204    
Já zase normální M6šroubek na šroubovák s půl kulatou hlavou.stejný jako na bříšku . Máme originál J21 1968 .
 
 
Datum: 21. prosince 2014 13:52
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam mám originál šroubky zápustné s čočkovitou klavičkou na klasický šroubovák a pod nimi jsou bílé plastové podložky
 
 
Datum: 21. prosince 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: SESA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci,,, dnes online pokec,, pripominky,dotazy,ztiznosti, dekovacky :-) proste vsechno na jednu hromadu,, stamgasti to maji za povinost se ucastnit :-) jsem zvedavej zda prijde fk,wiku,majo, labirint, atd tichbylo kdysi :-) http://chat.fichtlkramek.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 12:20
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké máte zkušenosti se syntetickou barvou při opravách pionýrů, vzal jsem zatím jen rám a má to takový originální odlesk, mám jí proto že ve sprejích nedělají ČSN odstíny a za čas to zase začne někde rezivět tak nemá cenu na to dávat drahý autolaky který mimo jiné praskají odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17688    
existuje i tužidlo na syntetiku,za pár dní je to krásně vytvrzeny..akorát po pár letech na slunci každá syntetika bledne, musíš občas přeleštit...
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
a co chceš jako slyšet? je to prostě levná varianta laku, u kterýho je dost velký mínus nízká mechanická odolnost a celkem dlouhá doba vyzrání... někdo to zlepšuje tužidlem z akrylátovýho laku, ale to je buď a nebo, může se to vysrážet... já to zkoušel pouze u tabulek SPZ a výsledek asi o něco málo lepší než samotná syntetika, ale možná to bylo placebo...
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 9:43
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17669    
Ahoj jak se prosim rozebiraji zadni tlumice na mustangu - chromova viditelna pruzina. Potrebuju to zrepasovat myslel jsem ze uprostred na tom valci kde vylejza tycka tak kdyz tam vytocim ten vrsek tj to vicko kudy tycka leze ven ze to odskoci a rozeberu to. Vrsek jsem i pres pruzinu tenkym klicem vytocil a nerozebralo se to. A bohuzel uz ani nejde vratit nenjitam poradne misto a nechytnu zavit. Takze nejak jinak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ok... v táhle (tyčce) je kousek pod hornim závěsem vyfrézovaná drážka na tušim stranovou 7 klíč, takže musíš stlačit pružinu tak, abys tam ten klíč dostal, pak vyklepneč zajišťovací kolíček, kterej prochází skrz závěs i táhlo no a potom už jednoduše vyšroubuješ ten závěs z táhla..
 
 
Datum: 22. listopadu 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17679    
Pruzina je sevrena tim tlumicem a nevim jak ji vyndat. Takze se nemuzu dostat dal nevim odkud se to zacina rozebirat.
 
 
Datum: 20. listopadu 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
nějak nechápu, co přesně ti nejde. Pružinu máš teda sundanou nebo ne? Nejde ti sundat ten vrchní závěs tlumiče z toho táhla (tyčky) nebo už máš pružinu dole a nejde ti rozebrat přímo ten tlumič?
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 17:19
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, prvně v životě jsem půlil motor ( mustang ). protože se zaseklo sekundární kolečko. Po rozpůlení motoru jsem vyměnil některé díly převodovky za jiné, nové pístní kroužky a také jsem vyměnil spojkové lamely. Motor jsem složil a okamžitě chytil. Na neutrál jde krásně za plynem. Seřídil jsem spojku a všechno se zdálo v pohodě. Při zkušební jízdě mě ale překvapilo, že nemá motor výkon ani na jedničku a ani při běhu na neutrál se nedá motor vytočit do plných otáček. V nich vynechává. Také to dost kouří. Myslíte si, že by to mohlo být nějak špatně utěsněné ( dělal jsem to na silikon ) a olej nějak vniká do spalovací komory? Moc se mi do půlení znovu nechce, tak jestli máte nějaký nápad, budu rád. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
Myslim jsi že předstih ani od trh by neměl mit nějak velkej vliv na to že se dusi :-) s velkym odtrhem by se akorat motor nevytočil do vysokych otaček jelikož by se nestihalo vracet kladivko . seřidit karbec... Jake maš trysky ? :-D přetěsnit .. Karburator-koleno koleno-valec popřipadě valec a blok motoru .
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Kdyby to žralo olej, tak půjde z výfuku bílý dým a bude z výfuku kapat černá kapalina. Jestli to kouří modře, tak bych to spíš viděl na špatně seřízený předstih/odtrh.
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ta svíčka moc dobře nevypadá a je pravda, že gufero jsem neměnil, vypadalo v pořádku. Zkoušel jsem to ještě znovu projet a při jízdě na 3/4 plynu se to docela rozjede, jakmile dám ale plný plyn, okamžitě se to začne dusit. To samé na neutrál. Takže se zdá, že to ovlivňuje množství vzduchu nebo benzinu. Neměnil jsem těsnění pod válcem, ani pod kolínkem karburátoru, nemohlo by to být tím? Díky předem za odpověď.
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
No jestli to moc čoudi tak to muže být špatny gufero na klice ze strany spojky .. Muže přisavat olej .. Svíčka hodně napovi ;-) jestli je černa . mastna prostě hodně zanesena nejspiš to je to gufero .. A jestli jsi daval noveé kroužky tak to chvili trva než se to zajede měl jsem to samý dal jsem nove kroužky za 1 dobry ale za 2 se do mirneho kopce nechytal :-D časem si to sedlo a všechno okej ;-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel17076    
Ahoj Draci :-) potřebuju poradit,Jak mám ten šroubek s tou utrženou hlavičkou dostat ven ? dík za rady http://ctrlv.cz/RTVk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17650    
Skusil bych vyndatt tlumic bryle smacknout sverkou a na konec sroubu navarit matici jinak pokud to nejde hodit ram vzuru nohama a PRESNE. sroub odvrtat. vrtakem 6.4mnn
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html
 
 
Datum: 05. listopadu 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
skus ho vyvrtat :-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
lidi nádrž jsem natřel štětcem bílou barvou a bojím se že po našplíchání sprejem tam budou vidět stopy, mám tu barvu zase ztrhnout? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok, díky
 
 
Datum: 08. října 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Stačí přebrousit.
 
 
Datum: 08. října 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: jara      IP: uživatel16669    
Dobry den, mam asi dost hloupej dotaz, muzete mi prosim poradit, na kolik kPa mam pumpovat kola u Jawa 20, kdyz je tam predepsano 1,5 atp na predni a 1,9 atp na zadni kolo? Nikde nemuzu dohledat presnej prevod atp na kPa. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, tady máš převodník: http://www.jednotky.cz/tlak/fyzikalni-atmosfera/
 
 
Datum: 23. září 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, je tu někdo kdo se vyzná v babettě 210?? Už mě se*e se v tom hrabat beze změny :-( Napíši jak to celé je. Babettu jsem dostal od kamaráda, kde asi 10 let ležela. Tak jsem rozpůlil motor vyměnil vše, co bylo potřeba vyměnit. Babetta šlapala v pořádku. Po zjištění že je malé obložení na rozběhových čelistech jsem koupil nové. Od té doby když se babeta zahřála a zastavil jsem například na stopce, tak chcípla. Do toho stále praskaly žárovky. Tudíž jsem se rozhodl, že vše dám dopořádku. Koupil jsem "omezovač" napětí, nové žárovky a pustil se do toho. Při kontrole celé motorky jsem zjistil, že mám stržený šroubek u kolínka od výfuku, co jde do válce. Proto jsem nemohl doráhnout zcela a unikala mi tamtudy směs, což by mohla být možná příčina toho, že se motor sám vypínal a zároveň jinak než roztlačením se nechtěl rozběhnout. Vyměnil jsem žárovky, nasadil usměrňovač, seřídil brzdy a kouknul jsem se na spojky. Ty jsem pouze odmastil a po zjštění, že nic nechybí nasadil zpět. Nevím kde se ve vesmíru stala chyba, ale babetta ne a né startovat, tak jsem zkoušel všechno možné, dokonce jsem koupil odmašťovač na brzdy aby vše bylo dokonale odmaštěné a stále nic. Při točení šlapkamy se točí řemen, ale nedokáže ani pootočit kilkovkou. Avšak, když vyšroubuji svíčku, tak to krásně vše zabírá a pist se krásně pohybuje ve válci. Všechna obložení jsou v pořádku, pružinky také. Dnes, když jsem neuspěl ani s rozjetím se z prudkého kopce nastartoval babettu vrtačkou. Vím, prasárna, ale potřeboval jsem zkusit zda se motor rozběhne. Motor se rozeběhl, měl sice zvláštní zvuk, ale šlapal. A v tom zase další problém. Žárovky pulzovali jak o život a přední dokonce okolo obímky jiskřila, po chvilce se vypálila žárovka v tachometru, následována zadní žárovkou. Usměrňovač, jsem připevnil na rám a přidělal k drátu co vede do předního světla, ne do zadního. Po tom co se motor alespoň trošku zahřál jsem ho utíp. Nastartovat znovu šlapkamy opět nešlo, jen se protáčí s radostí, jako by nic. Před tím naskočil motor na půl otáčky šlapkou. Může mi někdo poradit čím to je? Nebo nemá někdo podobný problém? Děkuji za každou konstruktivní radu. Na netu jsem nic nenašel, samé rady nerady. Za chvilku se naseru a ten motor rozpůlím, ale nevím jestli tím něco vyřeším. Díky za vše, Kobe. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17585    
Unašač by som neriešil pokiaľ nieje krivý. Vymen to obloženie a babeta bude štartovať na brnk :-)
 
 
Datum: 17. září 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ještě jsem zapoměl tady je galerka co jsem udělal tý spojky :-) http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Babetta_210_problemy/ A zjistil jsem, když jsem teď byl na chvilku v garáži, že se mi u toho dvojkového bubnu začínají odírat čelisti i buben na fotce je to celkem vidět a pak se mi taky extra nezdá ten unašeč, jestli neni už vyčvachtanej :-(
 
 
Datum: 16. září 2014 11:28
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ahoj draku, právě včera jsem zjistil, že když buben přidržím jen mírným tlakem palce, tak se nezačne točit, takže je to jasný, nechám si udělat nové obložení na startovací a dvojkovou spojku, protože rozběhové jsem kupoval nové a jsou v pořádku. Tak uvidíme :-)
 
 
Datum: 16. září 2014 10:37
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17580    
Nazdar, mal som ten istý problem, remen sa točil ale štartovaci bubon len tak trhalo. Vymenil som štartovacie čeluste aj pružinky, gufera všetko odmastnil a stale nič. Potom som študoval fora a tam som prišiel nato že chyba je v spojkach druhej rychlosti. Darmo že je na nich polovične obloženie a remen sa toči, ale nema to dostatočnu silu ako nahle pride do kompresie. Jednoduchy test ako zistiš že su spojky druhej rychlosti su zle, že zobereš nejaky hruby plochy šrubovak a vopchaš ho medzi remen a prečnievajuci karter tak aby zaseklo bubon. Potom zober a pretoč s pedalmi, ked len pri malom pootočeni pedalmi bubon stoji a spojky prešmyknu znamena to že su zle. Ja som sa stym vela natrapil a nakoniec takyto lahky test a spojky pprešmykli. Hned som kupil nove a teraz babeta štartuje na šupu. Daj potom vedieť ako to dopadlo. Veľa zdaru :-)
 
 
Datum: 16. září 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar s babettou som si už preskakal niečo a sú to špiny na poruchy:-D elektriku som ja osobne vyriešil tak že som prešiel na 12V žiarovky a dopredu daj aspoň 25W alebo 21W a čo sa týka štartovania motor je v úplnom poriadku len problém robia štartovacie spojky z veľmi nedobrej druhovýroby defakto iné dnes ani nekúpiš stači na nich zbrúsiť brúskou tlsté steny viď obrázok https://imageshack.com/i/f0YlW85tj ak by to robilo i na dalej problém so štartom obrús ich ešte viac
 
 
Datum: 13. září 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: jaros      E-mail:      IP: uživatel17526    
Cau lidi, potreboval bych vedet jestli misky a kulicky v krku rizeni u cz175/487 jsou stejne jako u panelky. Dik za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nebuď líný a otevři si oba katalogy dílů, kde to najdeš.
 
 
Datum: 19. srpna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel17376    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jaká je matice na Mustangu na čepu rozety a jaké je tam ložisko? Popř. jestli je na mustangu jedno nebo dvě ložiska. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 17:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17375    
zdravim , prosim vas cim mam prelestit chrom na vyfukoch , kolach atd... a jakej hadr nato pouzit ? ... jo a este cim ozivit sedanku dik moc za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta drátěnka/šmirgl teda nevím, řekl bych, že to spíš poškrábeš .. co nejvíc to vyčisti třeba technickým benzínem a potom si sežeň leštící (filcové) kotouče do vrtačky (nejlíp různé velikosti) a leštící pastu (hrubší, jemnější), tím to vyleštíš do zrcadlového lesku a zbytky té pasty otřít normálně hadrou, osvědčial se mi i kus flanelové košile .. sedačku lehce napustit nějakým krémem na kůži .. :-)
 
 
Datum: 05. července 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Já bych to přeleštit leštěnkou na chrom.
 
 
Datum: 04. července 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Chrom-vezmi si coca-colu a drátěnku nebo slaboulinký smirglpapír a začni ten chrom polevat cocacolou a brousit to tím smirglem :-) oživí ti to ten chrom. Mám to oskusane :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:11
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Ahoj , potřeboval bych poradit kolik budu potřebovat barvy na moji jawu 20 , budu jí celou lakovat , tak abych věděl kolik mám koupit barvy , DÍKY . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2014 15:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tři plechovky po 0,7l na jednoho pionýra? Přes dva litry barvy? Neni to nějaký překlep? :-D
 
 
Datum: 01. července 2014 15:45
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6 plechovek po 0,7l, to chceš vážně říct že na pionýra vyplácáš přes 4l barvy :-D, no tak ty seš hustej
 
 
Datum: 01. července 2014 6:16
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Kupuju klasické 0,7L plechovky.
 
 
Datum: 30. června 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýráku to teda nevím co kupuješ za plechovky ale 1,5L jsem nestříkal celé auto i s vnitřkama, 6 standartních plechovek jsou 3L barvy
 
 
Datum: 30. června 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
jirka : ve spreji nemyslím. Mám na mysly barvu v plechovce.
 
 
Datum: 30. června 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že budeš potřebovat asi tolik barvy jako na jednoho pionýra:-D ne ted vážně, je to jak píše KOLEČKO, kupuju vždycky 2dc šedý + 3dc odstínu co potřebuju, stříkám dvě vrstvy (ne že by to bylo nutné ale líp to vypadá) a ještě mi zbyde.
 
 
Datum: 30. června 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Co je to za novou jednotku ta plechovka barvy? :-D Odhadem bych řekl, že ti musí stačit 0,5-0,6l barvy.
 
 
Datum: 30. června 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
pionýrák: nemyslíš náhodou barvu ve spreji ?
 
 
Datum: 30. června 2014 0:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jsi potom špatný stříkač... mě na 150C stačila jedna plechovka polyuretanu a ještě hodně zbylo...
 
 
Datum: 29. června 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
cezetak :-D no to asi tezko :-D 6 motorek :-D dve plechovky mines jenom na zadni plech a pulku horniho prsicka :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli budes delat bílou jen masku, všavle a prsa tak to budou stačit tak 2 decky.... na zbytek plechů což je blatník, podsedlák, horní prsa a rám... na to bude jedna plechovka bohatě stačit a ještě hodně zbyde.
 
 
Datum: 29. června 2014 22:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýrák: ze 3 plechovek udelas 6 motorek :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Jak jako 3 plechovky ?To myslis 3 plechovky bílí a 3 plechovky červený ? Nebo celkem 3 plechovky ?
 
 
Datum: 29. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj, zhruba tři plechovky.
 
 
Datum: 29. června 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Oiseau      IP: uživatel17020    
Zdravím, mám takový problém, v dílech na pionýra si mně udělal hnízdo pták (udělal si ho v plechovce, kde mám trisky do karburátoru a tak) dloho jsem tam teď nechodil, tak si tam postavil hnízdo a sedí na vajíčkách, nechtěl bych ho vyhazovat, abych mu nepřekazil hnízdění, ale potřeboval bych tam už chodit a taky mám strach aby se mě nepostrácely ty věci. Jestli by to nějak šlo abych mu nepřekazil hnízdění a přitom ho odtud vystrnadil. Opravdu si nedělám srandu, takže kdyby měl někdo nějaký nápad, jak to vyřešit, tak napište díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, opatrně předělej hnízdo do jiné krabice a nech je vyvést mladý. Předělej si věci někam jinam, jestli máš kam. Bohužel jinak máš smůlu. Když jim odneseš hnízdo na jiné bezpečné místo tak ptáčci musí být u toho, aby ho nehledali. Snad se ti to podaří. Staří tě budou trochu napadat.
 
 
Datum: 28. června 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: kanex      IP: uživatel16310    
ahoj mam dotaz, chci si dělat papiry na 125, motorku uz mam doma, prepsana na me uz taky je, vsechno zarizene mam jen nevím jak je to s lekarnickou? patri do povine vybavy? lekarnicka a reflexni vesta? já to nevím tak se ptám vás, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2014 23:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Lékárnička ano, vesta ne.
 
 
Datum: 18. června 2014 23:29
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.07.2025 8:26:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu