|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar hoši,nevíte někdo,kde bych sehnal nový molitan do sedla na pionýra? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 20:58
 Zajeď se zeptat nějakého čalouníka. Já jsem dal sedlo čalouníkovi a ten mi udělal komplet nový potah z kůže (černá a šedá kůže), dal nový molitan a i nový sponky co tu kůži drží a chtěl za to jen 500 Kč. Sedlo mám opravené už několik let a je pořád jako nové
Datum: 23. listopadu 2013 20:58
 Ahoj, pokud si vzpomínám tak Moto Jelínek měl sedlo, jinak asi nový nikde neseženeš.
Datum: 23. listopadu 2013 20:22
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Zdravím, vás chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví originál odstín červené barvy na stadionu s 22. je to normálně čsn 8850, jak je na jawách nebo se pletu. a ta šedá má normu 1003? hledal jsem, ale furt jsem si celkem nejistej, pokud máte někdo zkušenosti podělte se. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 8:21
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar draci,mám dotaz. Nevíte jakým číslem barvy se lakoval spodek'ten plech) sedla na pio 20,21? Nebo alespoň přibližnou barvu... Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 17:10
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Ok,díky.
Datum: 22. listopadu 2013 17:10
 co to kecám  myslel sem RAL 7001
Datum: 22. listopadu 2013 16:10
 bude to něco jako RAL 91019, takovou to budu strikat ja
Datum: 22. listopadu 2013 13:45
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Jojo,to vím. ALe číslo,alespoň přibližně? :/
Datum: 21. listopadu 2013 20:39
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 Čus, mám takovej pocit že na šedou... páč mám originál fichtla 20tku a mám tam šedou..
Datum: 21. listopadu 2013 20:24
Jméno: Mara
IP: uživatel14082
 zdar draci, jak poznám že mám na fechtlu 30w nebo 20w zapalko ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 19:34
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Já mám právě napsané pod kladívky 20w ale cívkymám jako na 30w
Datum: 21. listopadu 2013 19:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15996
 a taky je to napsane pod kladívky
Datum: 21. listopadu 2013 16:57
 20w má tři různé cívky - malou světelnou, velkou světelnou a zapalovací. 30w má dvě stejné světelné a zapalovací.
Datum: 20. listopadu 2013 16:25
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci na má 125 476 mám vzadu světlo z 350 a osvětlení mlhovky svítí a světlo na žárovky sem zkoušel a brzdoví taky svítí jen nesvítí klasický nějaký rady nevím co s tim kámoš řikal že osvětlení na značku je napájeno ze stejného zdroje jak klasická světlo tak nevim co stim za rady předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 18:08
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar dík za rady kámoš mně to už visvetli
Datum: 18. listopadu 2013 18:08
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
 z jaký 350? Můžeš mít minimálně 5 druhů světel, ale počítám, že nejpíš světlo z 638. Pokud jo, tak na prostřední konektor přijde kostra, na spodní brzdový, a na horní konektor světlo jako takový, jehož paprsek, (2 žárovky ba9s 4W) prosvětlují jednak červenou plochu "skla" dozadu a jednak svítí spodem přes bílou na SPZ. Nějak jsem ale nepochopil ty mlhovky
Datum: 18. listopadu 2013 6:44
 Kolik ti vede kabelů do světel? tři a z toho je jedna kostra?
Datum: 17. listopadu 2013 20:26
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, chci se zeptat, jestli někdo nevíte, jaké mají být šrouby v krytech karburátoru na stadionu s22? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 0:52
 Myslim že je to v katalogu ND...
Datum: 15. listopadu 2013 0:52
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 17:33
 Dík, takto přibližně to stačí.
Datum: 01. listopadu 2013 17:33
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 210 mm a 50 mm ale dle mého co kus to originál budou tam nějaký milimetrové odchylky
Datum: 31. října 2013 18:41
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci jak dlouho vám vydrží např. plynove lanko na motorce km? mám čz 250/455 najel jsem 300km a nove lanko se začlo už trhat nevíte čím to je ? praskaji mi hodně ... jak to jde ovlivnit? vždycky lanko trochu namažu olejem tím že ho stříknu do bowdenu ... děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 13:55
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, na pekáčovi 20 máme lanko od roku 1971 a furt dobrý na 350/640 jsem lanko vyměnil v létě, prasklo. Dej nové bowden i lanko a pořádně promaž. Uvidíš
Datum: 30. října 2013 13:55
Jméno: Jakub
IP: uživatel16234
 Zdravím vás příznivci jedné stopy.Prosím o radu mám ČZ 125/476 (motor 175) a mám neustále povolený řetěz i po dotáhnutí je opět po čase povolený a prokluzuje.Děkuji za případnou pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 14:23
 Neposouvá se ti zadní kolo dopředu?
Datum: 06. října 2013 14:23
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci mám jawa 21 motor po generálce vše je nové včetně kliky, a převodovky... má i vybrus který má najeto přes 1000km možná víc a chcu se zeptat jak seřídit karbec aby měl pionýr správný táh při jízdě na 3 jede rychle všechno fajn ale přijde kopec a ztrácí docela ty správné točky. Prostě jesl jsem na fichtlu od kamoše a ten tahal od začatku do konce
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 15:58
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 nenajdeš 2stejny motory už z vyroby...
Datum: 06. října 2013 15:58
 taky záleži jak si sedne výbrus a motor celkově a hlavně na tom seřízení, a taky co tam máš za píst, kámoš teď zaběhnul tříkroužák a ten tahá jak bejk, já mám zase 1 kroužek a ten má zase točky jak sviň,
Datum: 03. října 2013 16:41
 no nejlepší je tovární nastavení karbce,když máš originál motor- viz příručka. A je známou pravdou, že u pionýra co motor to originál. Plus jde o to, jak byl motor složen, jaka má loziska atd. Také záleží na sekundárním kolečku a mnoha jiných faktorech
Datum: 03. října 2013 10:58
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci skládám si motor na jawa 250 353 vádí když je ve spodní časti vložky jak jsou ty dvě okýnka u jednoho ten spodek ulomenej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 19:11
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 jo fakt moc dík za rady
Datum: 29. září 2013 19:11
 a když už jsi u toho tak vyřež a zapiluj i ten druhý nesmysl.. je to tak jako časovaná bomba
Datum: 29. září 2013 18:10
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 moc dík už se mysle l že budu muset schánět vále
Datum: 29. září 2013 17:11
 Ahoj draku, ne nevadí pokud nebyl umomenej dovnitř tak to nevadí. Mám péráka a ten to nemá ani na jedné straně originál.
Datum: 29. září 2013 16:54
 zdar draci má nekdo zkušemosti a přetesnováním tlumičů zadních na čz 125 476
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 20:56
 Asi...
Datum: 25. září 2013 20:56
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 čau  půjde namontovat motor z jawy 21 na rám jawy 555?ps:motor tam namontuji jen na zkoušku,na furt tam nebude
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:08
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 díky
Datum: 25. září 2013 19:08
 ano jde to
Datum: 25. září 2013 18:31
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci nevíte čím to může být že simson škube za jízdy?
nový kabel, indučka, klobouček, svíčka, karbec čistý
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:45
Jméno: filip
IP: uživatel16115
 díky vyzkouším vše co mě napadne
Datum: 25. září 2013 19:45
 Zdar, setkal jsem se s podobným problémem u Mustanga. Později jsem přišel na to, že se nestíhá víčkem u nádrže dosávat vzduch, tím tam vznikne podtlak a benzín už nedotíká.
Datum: 25. září 2013 18:44
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci nevíte čím vším muže být na čz 250/455 způsobena vibrace? při vysokých otáčkách motorka docela vibruje do ruk a do noh je to docela dost... motor je po go předstih 3.5mm a vše je nove klika je vyvážená  děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 17:52
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 už jsem si o tom sehnal dost info není tam vzpěra a tak si ji vyrobím v hlavě už mam napad jak udělat vzpěru, na ramu uchyty nejsou ale navařím je  pod svorníky od válce to cele chytím  ale dík za rady
Datum: 16. září 2013 17:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 některe motorky 250 jednolaufy jí měli jine ne ..těško soudit odborník by ti řekl žda na tu tvou v danem roce patří ...ale technicky to u čz vibrace řeší ...musím mít hlavu se svorníkem m10 za svíčkou a za indučkou pod nadrží 2 držáky ..vlastní vzpěra je stejná z modelu 476 477 a všech kulatejch----pokut te ti vibrace sejří budeš to muset dodelat pokut jí tva motorka z víroby neměla ---pokut ti jí jen někdo hodil do kopřiv je to korunová položka..jinak sehnat jinou hlavu vzpěru dodelat podle ní držáky navařit na rám...kontrolní otázka namaš za svíčkou šroub??
Datum: 15. září 2013 23:28
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 tam se nějáká dávala?
Datum: 15. září 2013 20:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 máš tam vzpěru mezi rámem a hlavou???
Datum: 15. září 2013 18:40
 nevíte někdo o gumách na pincka co na mokru nekloužou? takovou tlamu jsem ještě nehodil
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 9:54
 Zadní brzdu si nastav tak, abys to i dostal do smyku, jinak tam budeš mít vždycky rezervu. A píšeš trochu protichůdně...napřed napíšeš že to neni o tom umět nebo neumět brzdit...a pak napíšeš že si instinktivně zahamtnul brzdy. A to je právě ono. Umění brzdit na motorce v krizovkách spočívá právě v tom, abys udržel při brždění kola těsně před hranicí smyku a né na to "instinktivně" dupnout. Pokud to takhle zamáčkeš, kolo se ti dostane do smyku a ty to včas nepustíš, tak samozřejmě následuje nepříjemný pád. Pokud zachováš chladnou hlavu, tak máš daleko větší šanci že regulovánim brzdné síly udržíš kola na hranici smyku a že tu krizovku nějak rozumně dobrzdíš. Já samozřejmě netvrdim že zvládnu na silnici vybrat cokoliv, to rozhodně ne. Ale věnoval jsem dost času a úsilí tréninku na parkovišti, a musim zaklepat že se mi to v provoze už mnohokrát osvědčilo. A v té gumě to opravdu nehledej. Samozřejmě jak píše Marquee, jestli je ta guma stará několik desítek let, tak je prostě v prdeli a její vlastnosti se rovnaji lisované tmě. Takže trénovat pořád do kola brždění, zkusit si dostat přední i zadní kolo do smyku a hlavně, naučit se ten smyk rozpoznat a brzdu hned mírně uvolnit...Jinak přeji brzké uzdravení a taky ať dáš fichtla dohromady
Datum: 10. září 2013 9:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 u fichtla jde hodně často o stáří gumy než o kvalitu, s 30-40let starou gumou na mokru nic neubrzdíš, já na fichtlech, který mám na jěždění dávám Continental Conti Go, dobrý poměr cena/výkon
Datum: 10. září 2013 8:18
 MNO.. Konkrétně zadní brzdu mám nastavenou tak aby mi nešlo kolo do smyku. Jinak Kolecko myslím že to neni o tom umět nebo neumět brzdit... vjel mi tam, tak abych se vyhnul kolizi, tak jsem instinktivně zašláp zadní a zmáčknul přední... a bohužel přední mi ujelo... a mám pocit že kdybych se pokusil o nějakej zběsilej úhybnej manévr, tak bych taky lehnul... bolí rameno a kyčel, ale víc mne sere odřenej lak.. je to ještě origoš. Jen jsem se chtěl zeptat zda neexistujou gumy třeba na mokro
Datum: 09. září 2013 22:38
 kubacz mám to stejně, taky cítím takový klepotání na fichtlu .. normálně brzdím přední, sice není kdovíjak účinná, ale stačí, v nouzovkách zadupnu i zadní, nebo když se stojí do kopečka delší dobu ..
Datum: 09. září 2013 22:11
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 kolečko má pravdu jenomže bohužel třeba na babettě mám strach brzdit přední brzdou, protože pak klepe a ničí se předni vidlice, ale nedělá to jenom mě, kámoš tak oddělal uplně ko vildici
bohužel na babettě brzdit předni je o držku
Datum: 09. září 2013 21:34
 Já používám na motorce tu brzdu, kterou mám zrovna v lepším technickým stavu  Ale obecně reflexivně skáču spíš po zadní.
Datum: 09. září 2013 21:13
 filip: To že neumíš brzdit neznamená že přední brzda neni bezpečnější...dostat zadní kolo do smyku jde velice lehce, dostat přední kolo do smyku jde dost blbě...navíc přední kolo má více než dvojnásobný brzdný účinek oproti zadnímu kolu, a už jenom kvůli tomuhle je přední brzda pro provoz a pro řešení případných krizovek bezpečnější. Zadní brzda prostě nedokáže motorku bezpečně zastavit na potřebné vzdálenosti...
Datum: 09. září 2013 21:09
Jméno: filip
IP: uživatel14454
 Kolecko - že je bezpečně bych netvrdil teda pro někoho kdo brzdit neumí párkát jsem mněl problém s jízdou po předním kole
Datum: 09. září 2013 20:59
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Kolecko -- máš pravdu každej by se měl naučit brzdit obouma brzdama né jen zadní. Kdo se to nenaučí může stím mít někdy problémy. Nechápu jak může někdo brzdit jen zadní brzdou.
Datum: 09. září 2013 20:13
 A ještě dodam že zadní brzdou, kor na mokru, ubrzdíš leda velký hovno. Na motorce se brzdí hlavně přední brzdou, protože je to bezpečnější a účinnější. Kdo se to včas nenaučí a bude furt brzdit zadkem, tak bude mít problém...
Datum: 09. září 2013 18:31
 Každá guma na mokru klouže, tak to prostě je. Já si teď koupil gumy na motorku, který maji mít perfektní vlastnosti i na vodě, dal jsem za ně 6500kč a stejně když mi tam někdo vlítne tak přední kolo neni problém dostat do smyku...v těhle krizovkách tě prostě žádná guma nepodrží...takže spíš se nauč správně brzdit...
Datum: 09. září 2013 17:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16078
 brzi zadkem ....jinak na fichtla by ti měla stačit i obyč čína pokud nebude sjetá ....vždyt to jede 50....
Datum: 09. září 2013 17:22
 jízda přizpůsobená byla, ale něakej magor s felckou mi tam vjel, tak jsem začal brzdit a podjelo mi přední kolo...
Datum: 09. září 2013 14:24
 Pořiď si pásy z tanku, nebo přizpůsob jízdu stavu vozovky a povětrnostním podmínkám.
Datum: 09. září 2013 12:19
 Zdar draci, není tu nějakej drak z Telče, který nezná někoho, kdo svařuje hliník? Praskla mi přepážka u zápalka, tak potřebuju opravit. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:21
 Díky díky, škoda že to není konkrétnější, ale i tak mi to snad pomuže
Datum: 04. září 2013 20:21
 Ahoj draku, myslím že to dělá nějakej pán v Horních Dubenkách, ten ještě má nějaké díly a dělá výbrusy. Ale jméno nwm, jestli ti to pomůže  .
Datum: 04. září 2013 20:02
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, když jsem vlastnil V3S za komanča tak ojnice udělala díru v bloku a tak mě to zavařili na elektrárně v Dukovanech, ale to byla litina. To by ses musel poptat jestli tam od Vás někdo dělá.
Jenže tenkrát to šlo domluvit. Jak padl režim vše se zpřísnilo ale zkuz to.
Datum: 04. září 2013 17:23
 jo jestly ti to ruplo mezi řetězem a zapalováním tak sem někde viděl že tam někdo dával přišrouboval plech
Datum: 04. září 2013 16:32
 Zdar hele já Jsem z Rácova ale nevím a taky bych potřeboval poradit protže mi na pařezovy praskl držák stojanu.
Datum: 04. září 2013 14:35
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdravim, tak mám pořád problém, výfuk už jsem dal z jiné dandy, ale zdá se mi, že je problém v kohoutku, měl jsem ho venku, čistil ho, ale jakmile ho tam namontuji, tak když jedu, pořád to vytáčim, tak pak je prázdná hadička a motor chcípne,pak chvíli počkám, zase tam trochu nateče a už to jede, to může být přece jedině kohoutem, nebo čim by to bylo? A ještě je problém, že mi to nejede v nízkých otáčkách, naopak ve vysokých to tahá, nevíte zda se dá někde sehnat kohout, nebo vzduch.filtr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 9:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 odvzdušnění nádrže je také čisté?
Datum: 09. září 2013 9:33
 kohout seženeš lehce. ale zkus nejdřív ten původní rozdělat a vyčistit. případně se podívat, jestli tam máš správně dané vevnitř kohoutu to těsnení. Jinak filtr koupíš taky lehce... pokud by jsi chtěl celej airbox, tak to už je horší, ale když budeš šikovnej, tak na aukru se sem tam něakej objeví....
Datum: 09. září 2013 9:08
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdravim, mám jawa 50 dandy, furt mam problém s tím, že mi tam pořádně neteče asi benzín, když to studené nastatuju, tak to blbe chyta, musim to nechat bezet, kdyz to chytne, tak jakmile pridam plyn, tak chcipne, po chvilce musim pak pridavat plyn pomalu aby se to dostalo do otacek, kdyz dam hned plnej tak to chcipne, zda se mi ze tam tece malo benzinu, ale kohout je čistej, karbec taky a kdyz pak jedu, tak to musim tocit, v nizkech to moc nejede a po ujetí pár km je prázdná hadička benzínová a už to nejede. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 23:10
 dandyna ani v jinejch otáčkách nejede a to s tím benzínem bych viděl v bohatosti
Datum: 31. srpna 2013 23:10
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, chci se zeptat čím bych měl u mého Stadiona S22 utěsnit výfukové koleno u válce. Žádný těsnění jsem tu nenašel, znamená to tedy, že si ho musím vyrobit sám nebo něco existuje? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 16:34
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Aha, díky a jakej kroužek máš na mysli? Nějak ho tu nemůžu najít, nemohl bys mi dát link?  Děkuji za odpověď
Datum: 02. září 2013 16:34
 Azbestovou šnůrou
Datum: 01. září 2013 11:58
Jméno: Dan
IP: uživatel13644
 Ahoj .. Musíš mít ve válci, konkrétně ve výfukovým kanálu samozřejmě ten kroužek, kterej se prodává i tady, jak tam neni, fouká to. Když ho tam budeš mít a bude to spasovaný, tak kolem vejfuku natoč buď těsnící šňůru, nebo zatěsni pastou na vejfuky, dotáhnout a mělo by to bejt bez problému  ..
Datum: 30. srpna 2013 22:23
|



|