|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau lidi, mám jen takový jednoduchá dotaz, jsou prsíčka v jawyy 550 stejné jak na 555? jde mi především o díru na cupovák jestli není na opačné straně, když má 550 levostranný karbec? chci je totiž koupit na svoji 555 a nerad bych koupi l nějaké jiné  předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 550 z roku 1958 má stejný prsa jako 555,jinak jsou jiný zmíněnejma otvorama pro levostrany karbec....musi to bejt posledni 550 s pravostranym karburatorem
Datum: 05. října 2010 17:44
 čau draci měnil sem lameli i mezi lamelu gefera a pístní kroužky ale tejně jde asi jen o ty kroužky stačí když je zajedu tak 50 km? jo jestě se chci zeptat když sem dával motor do kupi a sklepával sem k sobě ty kartery je možné že ta pružina u automatu viletela? ona je tam celkem na pevno ne? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 21:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kroužkum 50km stačí, pak už jen víc mazat
Datum: 04. října 2010 21:44
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 no automatem jde v poho hýbat do předu i do zadu ale nemělo by být tam slišet takovy cvaknutí vždycky?
Datum: 04. října 2010 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 pokud si silou sklepával kartery,tak je dost možný,že ti vyskočila vidlička z vodící drážky v automatu....motor se nemá sklepávát! Přinejhorším k sobě musí jít stáhnout pomocí šroubů v motoru,ale dobrý motor složíš rukou!
Datum: 04. října 2010 18:52
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Máš nějaký problém s řazením?
Datum: 04. října 2010 18:46
 čau hoši potřebuju poradit nevím jaký je rozdíl mezi simsonem endurem a elektronikem??? pls poradte jak se dají rozeznat jesli jsou náko odlišní od sebe a je simson dobrej ?? jako dotahu a tak??? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 21:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavní viditelný rozdíly jsou: u endura zvedlej vejfuk,jiný zadní tlumiče, řidítka a u endura vzpěry rámu pod nádrží
Datum: 03. října 2010 21:00
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Enduro je do crossu a electronic na silnici
Datum: 03. října 2010 20:18
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jj simson je celkem dobry stroj a liší se vyfukem a pár detailama
Datum: 03. října 2010 19:22
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, čím mže být že klikovka háže ze strany na stranu, vůle cca 1 mm. Může to mít vliv na jízdu? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 17:21
 já jsem měl ještě menší vůli a měl jsem problem ten že to cukalo, škubalo apod.. A právě vůli blbě spínal kontakty kladívka a proto to škubalo a cukalo.
Datum: 02. října 2010 17:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli se ti nehýbe magneto na klice, tak se zkus zamyslet čím by to asi mohlo být?
Datum: 02. října 2010 13:44
Jméno: Michal Valenta
IP: uživatel5546
 myslíš na fichtlovi? já mel taky u jednoho vuli ,muže to mít vliv na jizdu ale to že na pistu je čep kde je taky vule tak 1cm tak by se to melo vyrovnat  ale určite to neni dobre znamení muže se ti vychodit válec . A bude to nejspíš zpusobenu ložiskama na klikovce
Datum: 02. října 2010 13:24
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 čus draci prosim vas jak mam nastelovat spojkuna pionírovi 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 16:41
Jméno: KubiceQ
IP: uživatel6617
 proste trosku utahni a skus jestly ti vere spojka kdyz ne tak zase utahni atd......
Datum: 02. října 2010 16:41
 kolik? no podle toho jak sjetou spojku mas  DDD musis vyzkouset
Datum: 01. října 2010 20:58
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 a kolik
Datum: 01. října 2010 20:52
Jméno: Michal Valenta
IP: uživatel5546
 na prave strane motoru (víko od zapalování) je uprostred takový šrub pritáhly matkou tak povol matku a šoubrovákem pritaženi toho šroubu nastavíš prítlak páčky na tičinku
Datum: 01. října 2010 20:23
 Čau draci potřebuji radu jak odmontovat z Jawa05 palivovou nádrž 2 matky na koncu těch tyček jsem odmontoval i tu spodní matku která drží nádrž nádrř už je volná dá se snou hýbat ale vyndat ji nemužu protože tam zavazijou ty 2 tyčky ktery nemužu vyndat tak sechci zeptat jak to mám vyndat jestli vyklepat nebo já nevím díky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 19:10
 jak jsou ty dve tycky tak do nich lechce bouchni a oni vypadnou dole to dtzi jen ohlej plisek
Datum: 01. října 2010 19:10
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, prosím radu, mám pionyra a ve vyšíchich otáčkach cuka a nechce jet. Čím to muže být? Trisky sem čitil. Mám 11 kolečko a do kopoce nemužu jet na tři dusí se to. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 21:57
 No u mne to pomohlo. JA je mel sisaty kohout ale byl pruchozi a sitko bylo v poradku. Takze nebylo nic jinyho co by to mohlo delat. Koupil jsem to a bylo to vyreseny. Investice cca 15 kc
Datum: 03. října 2010 21:57
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Wasabi: A ta guma v tom kohoutu musí fakt mít kulaté dírky? Já tam totiž mám takové ty šišky, jak říkáš... Rezerva jde, plná ne. Už jsem to celé čistil i vyvařoval v octu, rezerva pak už začala téct, ale ta plná ne.
Datum: 02. října 2010 17:34
Jméno: ppupek
IP: uživatel8888
 Zkus taky jestli mas dotazeny ty 2 srouby co drzi magneto. Me tohle delala 555.
Datum: 02. října 2010 15:52
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 tak tak jak pise nahoře  kdyz uz tak poradne....
Datum: 01. října 2010 21:21
 TAk tak jak pise dole koukni na kohout jestli nemas sejtko v haji. Pak se koukni na tu cernou gumicku s 5ti dirama co je z boku pod matkou. Diry musej bejt kulaty ne zadny sisky. Kdyz uz budes mit ten ventil sundanej tak ho profoukni jak na rezervu tak na plnou. Musi to krasne profukovat.
Datum: 01. října 2010 21:06
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 muze ti blbe tect benzin ( zkontrolovat) zkusit jinou svicku... vycistit karbec... popr... predstih a odtrh
Datum: 01. října 2010 20:45
 Zdravím.Měl bych dotaz.Mám po strýcovi 50/20 a ted sem ho komplet rozdělal a zistil sem že na rámu pod motor jsou zlomené ty 2 uchyti co jsou pod motorem co držíja kříž.Tak se chcu optat co stím?...jestli to přivařit tam a nebo jak je to kdybich sehnal druhu kostru a chtěl předět výrobní štítek to je právě z papírama a chcu na tom dělat STK tak sem bojím aby to udělalo....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 15:29
Datum: 01. října 2010 15:29
 Jo původně to bylo nýtama!!
Datum: 01. října 2010 15:10
Jméno: martin
IP: uživatel455
 a cím ho přidělat?..ten štítek??...nýtem???....nebo čím???
Datum: 26. září 2010 19:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no a co? řekneš že ti upad tak si ho tam musel přidělat znova, prosim tě nikdo nebude zjišťovat co je to za rám, bude ti jen kontrolovat číslo na štítku, daleko důležitější je celkový technický stav..
Datum: 26. září 2010 14:01
Jméno: martin
IP: uživatel455
 a když předělám štítek tak to bude poznat ne?....no mě ty O kružky nepraskly mě to prasklo celé pod kyvku až takže motor drží na 2 šroubech né na 3
Datum: 26. září 2010 12:33
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 vetsinou praskaji ty o-krouzky  tak tam vzdicky dam podlozku a navarim
Datum: 26. září 2010 12:00
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Šikovnej svářeč to lehce přivaří. Jiná kostra není třeba.
Datum: 26. září 2010 10:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Já to normálně zavařil, a drží to. Jinak změnou rámu se to dá taky řešit, pak musíš přendat motor a štítek. Pincek číslo rámu nemá, tak je to v klidu.
Datum: 26. září 2010 10:27
 čau mám dotaz kolik mám nastavit předstih na čz 175/477 když jezdim tereny aby byla ostřejší díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 11:40
 Jo jak řká Kolecko, nastav dle příručky, tedy by to mělo být 2,9mm před horní úvratí, odtrh je 0,4mm
Datum: 26. září 2010 11:40
 nastav takovej jakej má bejt podle příručky a pojede ti to nejlíp
Datum: 25. září 2010 21:30
 Ahoj určitě se zde schází lidé kteří kolki na mé stránky fychtlmanie.websnadno.cz přidal jsem nové fotky motorek a chtěl bych vyřídit těm co mi psali vzkazy a neodpověděl jsem ať klidně napíší znovu a já odpovím nějak se mi totiž přestali ukazovat zprávy ,které jste mi psali ale už je to good  dík za zkouknutí čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 16:16
 hh: já jsem taky kdysi neuměl html, css ani php... všechno se dá samoukou naučit.... http://www.jaknaweb.cz tak se naučiš všechno.....
Datum: 26. září 2010 16:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cezetak: takovej web si udělá někdo, kdo neumí html ani css... ne každej umí všechno jako ty..
Datum: 26. září 2010 10:36
 "web" pres servry jako je websnadno, blog a podobne kraviny si udela jenom LAMA.... a takovy "web" je ve všech připadech o NIČEM!....
Datum: 26. září 2010 1:09
Datum: 25. září 2010 20:11
 to byl záměr protože už jsem někde našel fichtlmanie a nechtěl jsem to mít stejný
Datum: 25. září 2010 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fYchtlmanie? to nemůžeš myslet vážně..
Datum: 25. září 2010 19:28
 Hoj, mám doma Fichtla, ale když jedu do kopce tak vynechává plyn ikdyž tam mám jedničku a plnej plyn, dále nakopávačka když to nakopávám tak není ani náznak toho že by to zabralo...jen sjede dolu a nic, když tam mám neutrál, do toho kopce se to dusí prostě jedu mám plnej plyn ale i tak mi to chcípne. po rovince to krásně letí, i z kopce bez problému na trojku jedu, ale když stojim, a mám tam neutrál tak musim přidávat plyn aby mi to nechcíplo...myslím že to bude něco v karburátoru..ale radši se zeptám díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 1:10
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 DominikKlare (či jak se jmenuješ): Sorry  , zkus seřídit volnoběh, plovákovku, vyčisti trysky... A řaď vhodně podle kopce. Koukni na ten segment v jakém je stavu.
Franky: To bylo na mě?
Datum: 26. září 2010 14:09
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Jak jsi na to přišel? .. nechceš radši poradit?
Datum: 25. září 2010 21:34
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 malarkky: No to se není čemu divit, když jedeš do prudkýho kopce na trojku.
Datum: 25. září 2010 21:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. září 2010 21:05
Jméno: malarkky
IP: uživatel10436
 Omlouvám se.. při každém obnovení stránky se to odeslalo znovu
Datum: 25. září 2010 20:50
Jméno: malarkky
IP: uživatel10436
 Omlouvám se.. při každém obnovení stránky se to odeslalo znovu
Datum: 25. září 2010 20:36
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:26
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:25
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:25
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:19
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 uživatel10436, ať už se jmenuje jakkoli: jako první bych ti doporučil přečíst si příručku, když neumíš seřídit volnoběh. Ty problémy co popisuješ jsou protikladný a navíc by to chtělo víc rozvést.. když jedeš do kopce tak vynechává (cuká) nebo jen netáhne a zpomaluje? Je dost divný že by do kopce vynechával a na rovině ne.. K volnoběhu, pokud chcípá, je třeba ho zvednout (štelovacím šroubkem, který se nachází mezi hlavní a volnoběžnou tryskou, seřizuje se na zahřátym motoru a pokud šroubuješ dovnitř, musíš tak činit s přidanym plynem, jinak řežeš díru do šoupátka - možná to udělal už někdo před tebou a pak to nejde seřídit). Taky by to mohla dělat vysoká hladina v plovákovce nebo upchatá volnoběžná tryska
Datum: 25. září 2010 19:19
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Spíš by jsme chtěli vědět co s tím vynecháváním.. nakopávání je až na 2. místě, dá se to roztlačit.
Datum: 25. září 2010 18:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 greadr: To těžko, když píše, že "nic, jako když je tam neutrál", tak by to ani neroztlačil a za jízdy by to furt prokluzovalo.. přiklánim se k názoru Přemy, vylámanej segment, popřípadě chybí úplně..
Datum: 25. září 2010 18:11
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 ta nakopávačka může být i špatnýmy lamely na spojce
Datum: 25. září 2010 18:00
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 K té startovačce... nejspíš máš vylámaný startovací segment... Rozpul motor a koukni na to...
Zkus ještě poladit volnoběh...
Datum: 25. září 2010 17:32
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, prosím radu. Nefunguje my tachometr lanko mám nové a samotnej budík funguje, šnek se točí jak má ale když to nasadim na rozetu. Tak tachometr nefunguje čím by to mohlo být? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 18:33
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Tak už jsem to spravil. Byly to ty klínky děkuji vám.
Datum: 25. září 2010 18:33
 máš v rozetě ty 2 kolíky, které sednou do drážek ve šneku ?
Datum: 25. září 2010 16:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 môže byť ze to lanko je až veľmi nastrčene do rozeti a do budika ide len veľmi málo skús ho povitiahnúť a tak ho daj do budíka a uvidíš ten problem som mal aj ja tie lanka robia krátke
Datum: 25. září 2010 16:08
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
Posl.aktualizace: 23. září 2010 15:55
 ondragram  ked si ohnul origo monpáku tak ne v monpake bola chyba  ,ja to delám s velkym srobovakem
Datum: 23. září 2010 15:55
 Hele, povedlo se mi ohnout i origo, ne replikovou montpáku. Tahle by měla vydržet za předpokladu, že s tím umíš.
Datum: 22. září 2010 19:39
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Normální montkpáka na zouvání a obouvání pneu.
Datum: 22. září 2010 18:27
Jméno: Nunik
IP: uživatel8793
 cau draci  delam GO mooru na fika.. nechal jsme si udelat 7 vybrus.. a chtel jsem se zeptat jesi na staci tryska 68? nebo lepší bude 72? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 19:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 měla by stačit, ale záleží na motoru... uvidíš jak to pojede po záběhu, když to bude ve vysokých otáčkách ztrácet sílu a vynechávat, pak zkus tu větší..
Datum: 21. září 2010 19:43
 čůůůs dracííí takže už to začíná  za pár týdnů tady máme už zimu.. a sníh.. a zimu..  jen ybch se Vás chtěl zeptat, co děláte se sými stroji?? //// kdo jezdí non-stop, kdo je zazimovává a tak dále.. díky předem... ptám se, protože ještě nejsem zkušenej s jízdou in winterrr  ale upřímně se těším
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 22:12
 čízu vytahuju v zimě jen v čerstvym sněhu, než to posolí.. jinak jako každou zimu fichtl homecross na poli
Datum: 20. září 2010 22:12
 na tuto zimu se těšim,jelikož jsem si tu minulou moc nezajezdil,nemocnej jsem byl a jel mi jen jeden fichtl překopanej do krosu ale bez tereniho plaště,furt to hrabalo takže sem to schoval a čekám na tuto,ale zas se mi bude špatně stavět speciál jelikož mám dílnu ve stodole bez vrat a topení a elektriky
Datum: 20. září 2010 21:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cca 10cm ujezděných na asfaltové silnici= plochá dráha, když se fak nebojíš a fík ti trochu jede neni problem jet 50km/h a projet driftem třeba 15m dlouhou otáčku, neskutečnej zážitek
Datum: 20. září 2010 21:19
 Do teď jsem jezdil na číze i v zimě, ale letos jsem si pořídil na zimu mustafa s drapákama
Datum: 20. září 2010 17:15
 drive jsem jezdil i v zime, ale v letnich rukavicich to moc dobre nejde. Ja mam ted trindu rozebranou do sroubku a pres zimu budu opravovat a upravovat.
Datum: 20. září 2010 16:50
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 Ahoj mám pionýra 05 a když brzdím přední brzdou tak se mě kolo natačí směrem k té brzdě a drhne, má někdo taky takovouhle zkušenost? A nevíte nekde zda má být nějaké těsnění v karburátoru? díky moc za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2010 20:27
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 Myslím, že neteče zkotroluju si to. Díky všem moc za pomoct.
Datum: 20. září 2010 20:27
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 Myslím, že neteče zkotroluju si to. Díky všem moc za pomoct.
Datum: 20. září 2010 20:08
 pokud to neteče za jízdy tak je to normální...
Datum: 20. září 2010 19:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 Jo tak to pod tím víčkem to bude asi ono, mě to totiž když pumpuju benzín pres ten kolíček tak se stane že to tam po stěně teče
Datum: 20. září 2010 19:35
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 Díky moc za ten návod. Nevíte ještě někdo náhodou zda v karburátoru je nějaké těsnění čí tam má být?
Datum: 20. září 2010 19:34
 tak jedno je mezi válcem a kolinkem,druhý mezi kolinkem a karbcem a někdy bývá pod víčkem plováku ale to tam nemusí být
Datum: 20. září 2010 19:26
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 Díky moc za ten návod. Nevíte ještě někdo náhodou zda v karburátoru je nějaké těsnění čí tam má být?
Datum: 20. září 2010 19:21
Datum: 20. září 2010 18:57
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 A ty plastová futra se tu prodavaji? Ja jen ze tohle jsem jeste rozebrane nemel tak nevim co to je a jak to vypada
Datum: 20. září 2010 17:59
 žádný předek měnit nemusíš.... stačí vyměnit plastové futra v trubkách pro kluzáky.
Datum: 20. září 2010 15:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 Tak to mě neteší, to se má teda koupit co všechno? Můžes zaslat nějaký soupis dílů???
Datum: 20. září 2010 15:24
Jméno: Lukáš
IP: uživatel9790
 Tak to mě neteší, to se má teda koupit co všechno? Můžes zaslat nějaký soupis dílů???
Datum: 20. září 2010 15:22
Jméno: filip
IP: uživatel10402
 to jak se ti natáčí to kolo tak to je vidlema máš je hnutý tento problem sem měl taky vymem komplet celej předek !
Datum: 20. září 2010 14:34
Jméno: MZ
IP: uživatel4563
 čus. mám dotaz... vim že je todle pro jawky ale mám problém s MZtou! mužu sem dát dotaz jestli to nebude vadit?????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2010 20:54
 Máš štěstí že moje sestra má taky MZ a stalo se ji to samé. Jeden z těch šroubů se jí taky protáčel a nešel dotáhnout a nakonec vypadl uplně. Vyřešili sme to tak, že sme tam zkrátka narvali větší a delší šroub a zatím to drží a funguje pěkně. Tak jedině to zkus takhle vyřešit, jinak nevím.
Datum: 19. září 2010 20:54
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Ahoj hod sem nějaké to foto at víme jak to vypadá a jestli ti poradíme
Datum: 19. září 2010 12:14
Jméno: MZ
IP: uživatel4563
 no tak to je fajn. no mě se stal jeden problém jak svin ja nevim jestli ste už měli nebo viděli mztu rozebranou. mě se totiž strlhli závity v těch dírách na spojce jak tam sou ty 3 šrouby ( mužu dát i foto) no a právě že jak sou strhlí \r\n tak mám furt sepnutou spojku. prostě to nedotáhnu. tak bych se chtěl zeptat jak to udělat. vetší závit tam udělat už nemužu to by už nešlo. a kdybych tam dal náký vložky tak nevim jestli to udrží.... pomoooc
Datum: 19. září 2010 8:32
 jasně dej to tu, to je skoro to samé jako jawy, dvoutakt jako dvoutakt ne
Datum: 18. září 2010 21:22
 cau! mozes sem dat podla mna vseobecné dotazy... napriklad vimena niektorych dielov napriklad pneumatiky a tak,ktoré sú vatsinou u motorkách stejné,,ale ked budes sem dávat dotazy len konkrétne na MZ nepriklad jak zlozit motor a ze preco nezaradi prevodovy stupen,nebudú sa tesit ani vela pomáhat
Datum: 18. září 2010 17:52
 čau draci jelikož rozdělávám jawu 05 a budu renovovat tak jsem dnes oddělal zadní kolo a teleskopi ale spátky k dotazu chcise zeptat jak je tam připevněná ta palivová nádrž já vímn jen že ze spodu jsuo jakýsi 2 kumovy kousky a tod vše .Já osobně si myslím že to drží na těch dvou tyčkách na čem je ta guma navliklá ale nevím to jistě tak se radči ptám dáky za odpověd draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 21:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 DaCaN to prost enepochopis hromada lidi ma doma tatu nebo dedu tak kdys mi neco nejde tak se zeptam ale jsou tu i taci lide kdo proste nepremysli a hned to vybleje na internet co a jak prijde mi to jako kdys se vytahuje ze dokazal oddelat zadni krici plech a par sroubku a dava najevo jak daleko se dostal!!!  pokud jsem urazil autora tohoto tematu tak se OMLOUVAM ale mel by se zamyslet
Datum: 18. září 2010 21:23
 no teda kam to lidstvo jde vždŤ to je ůplně logický :-O
Datum: 18. září 2010 15:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 z vrchu nadrze je sroub kterej vyndas pak odmontujes ty tycky z ramu co mas na tom zasterku zadniho kola a tu nadrz vyvliknes z tech silentbloku
Datum: 17. září 2010 22:46
 hoši mám velkej problem s pinckem mám ho po kompletní go motoru-ložiska,gufera,kolečka,výbrus no prostě vše zapalování seštelovany a karbec taky ale ten pincek nemá žádnej tah když ten motor byl před go tak měl 3x větší výkon a to nekecám kopce sem normálně jezdil za 3 a teď to jedu sotva na1 nevíte čim to je?jo a ještě se to šíleně zahřívá a jakmile se to zahžeje tak to pak nejede to je jako by tomu motoru něvo bránilo když to je horky tak mám 1 plnej plyn a je to v polovičních otáčkách je to jako bych měl zmáčklou brzdu nevíte co to ten motor dělá a čám to je?děkuju za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 17:04
 Pokud máš výbrus píst a kroužky měněné tak se neni čemu divit že ti to nejede, postupem času se to bude zlepšovat sám to poznáš, neni proč mít obavy. Dále gufera pokud sou nvé tak ti pěkně tesní, tudíž ti zezačátku lehce brzdi klikovku, a pokud sis pomáhal kladívkem abys ložiska usadil, tak se taky není šemu divit bodou si o něco déle sedat. Hold to chce zlehka jezdit a uvidiš po první nádrži se to musí změnit k lepšímu, pokud ne, je někde problém
Datum: 17. září 2010 17:04
 tím těsnením to není zářez na 3 mám,oleje mám hodně ale ne zas uplně mám to 1.cca20-25 s štilkou koleno je uplně novy a vyfuk čistej benálu taky teče dost prostě všechno v pohodě jinak bych to sem nepsal
Datum: 17. září 2010 14:45
 Jako po GO motoru by se ti měl výkon omezit ,vše je nové je vetší tření ,ale né až tk moc jak říkaš?...Až po zajetí to dostane grády ,zkus ještě předstih ,odtrh ,zářez na 3 čárku od vrchu nwm zkoušej prostě. Dej více oleje,vyčisti výfuk koleno to taky dělá hodně...zkontroluj jestli benzínu teče dost, jiskru, kontakty na káblech ,indkukčka ,svíčky a tk dál vymýšlej prostě hlouposti.
Datum: 16. září 2010 22:59
 Já jsem taky dva roky hledal závadu a nakonec to pravděpodobně bude tím, že čumí těsnění kolínka do sání, zkus ho upravit.
Datum: 16. září 2010 20:59
 výbrus musíš zajed
Datum: 16. září 2010 20:50
Jméno: Petr
IP: uživatel10360
 Zdar. Čím protahujete futra v předních vidlicích u fichtla? Už jsem tu psal, že jsem to dělal výstružníkem, což se mi moc neosvědčilo. Tak shánim jinou variantu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 20:37
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 jo je pravda že sem nenapsal stavitelnej výstružník..já ten klasickej nepoužívám tak to sory
Datum: 15. září 2010 20:37
 petr: nejlepší je na to stavitelný výstružník, tzn že si jemně šteluješ jakej průměn chceš vystružovat...když to uděláš pečlivě tak to musí fungovat
Datum: 15. září 2010 19:07
Jméno: Petr
IP: uživatel10360
 No otec mi z práce přinesl výstružník 22H7 a asi je to moc velký, kluzák má pak ve futrech vůli.. asi musim někde sehnat nějakej jinej.. nebo je možný aby byly tak vyběhaný kluzáky ?
Datum: 15. září 2010 18:47
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 už několikrát sem to dělal výstružníkem i pro kámoše..nikdo s tim doteď nemá problémy a ani já s tim nemám při práci problémy..můžu sde zeptat co se ti na tom neosvědčilo?
Datum: 15. září 2010 17:27
|



|