Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosím poradte mi. Mám možnost koupit čezetu 175 ccm ale chybí tam zapalování z čeho by tam šlo dát? Šlo by tam z pionyra? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 17:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kdyz tam dáš zápalko z fichtla a parádně seřídíčš tak to bude chytat jak hloupé. strýc to tak má a chytá mu to hned
Datum: 12. září 2010 17:53
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 díky...a z jake motorky by tam ještě šlo?
Datum: 12. září 2010 12:46
 mam tam zapalko z pareza,uz tam bylo kdyz jsem ji koupil.nestartuje to ale nakopavackouna roztlaceni bez problemu.nakopavackou se mi to povedlo snad jen 2x a to ji mam rok.
Datum: 12. září 2010 9:58
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html ... mas tam vyfocenej i ten mezikus, popr termix tu zkousi vyrabet bezkontakty, tak se s nim leda nejak domluvit,.... kazdopadne z FICHTLA TAM NIC NEDAVEJ! sice to pasuje, ale je to nahovno
Datum: 12. září 2010 9:38
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Neposlal bys prosím nějakej obrázek jak ten mezikus ma vypadat
Datum: 12. září 2010 9:24
 Jo z pionýra by tam jít mělo co jsem slyšel, ale musíš mít nějakej mezikus jinak to nenamontuješ. Ale stejně když tam dáš to z pionýra - tak sice nemusíš mít baterku, ale starty budou podle mě horší,s origo zápalkem dynamem, který se tam dávalo je to lepší,pokud je dobře nastavenej předstih a odtrh tak startuje napoprvé! Mimochodem jaký typ čezety kupuješ? Kulatou 450 nebo 470 a nebo hranatou čízu 477,487?
Datum: 11. září 2010 23:28
Jméno: snad
IP: uživatel1506
 ahoj nevim kde to najit, jakej je odstin cerne barvy co se strikala na ČZ 250/455?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 23:25
 Originál ČZ černá je odstín 9005!
Datum: 11. září 2010 23:25
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 Zdravím..už sem to tu hledal trochu, ale asi sem slepy..Potřeboval bych vědět odstín té modré barvy jak byli origoš modro-bílé pincky 21... tak tu modrou..ona je taka světlejší že? prosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 21:56
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Čau draci, prosímvás nevíte jaký je gufero na pravým víku u zapalování u řetězovýho kolečka? nikde to nemuzu najit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 21:23
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 OOK, díkec, premyslel jsem jestli to je ono to prvni cos mi poslal ale moc jsem nepochopil ten popis takze zitra kupuju dikec
Datum: 09. září 2010 21:23
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
Datum: 09. září 2010 20:47
 Zdravím lidi. Neni to sice dotaz ale musím se s vámi podělit o můj zážitek co se mi stal... Každé ráno jako vždy jsem jel na pionýru do školy,já jsem jel 60km/h a předemnou kamion jel taky 60Km/h. Schválně jsem si od něj enchával velký odstup protože byla mokrá silnice tak kdyby náhodou prudce zabrdzil abych to stihl ubrzdit... no však do toho prostoru které mi sloužilo jako odstup se mi vesral další kamion,který mě předjížděl snad rychlostí 110km/h a proti němu se řítil odobák co jel tak 100Km/h,on si ho všiml,smýkl to do toho prostoru co mi sloužil pro odstup a metř předemnou začal brzdil smykem aby se nesrazil s tím kamionem co jel 60Km/h. Já jsem jel těch 60Km/h,obě brzdy na plno,kola zablokované,pěkně klouzala po asfaltu a tou rychlsotí jsem vpálil zezadu do toho kamionu,přeletěl jsem řiditka a motorka mě zezadu ještě trefila do zad. Pionýr ma masku i se světlem na odpis,ohlé vidlice a uplně nové přední kolo které mě vyšlo na 1500Kč má osmici jako prase no a potom ještě je tam pár odřenin. Já jsem vyvázl jenom s modřinami,rozbitou hubou a vyraženým dechem a kamionák ihned ujel takze jsem nestačil přečíst SPZ... Všechno se to stalo během 3 sekund... Tím vám chci říct at si dáváte pozor na ty svině kamionácké a hlavně na mokrou vozovku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 19:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já bych jel 40 a ne 60 a ty kamioňáci jsou svině. Ty buď velice rád že se ti nic nestalo.
Datum: 11. září 2010 19:29
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Fík že je na odpis je na k naštvání ale buď rád že si to přežil
Datum: 09. září 2010 20:20
 jojo,ti polší sou největší sfině...Dnes sem jel ze školy a jak sou u benzínek takový ty odbočovací pruhy k nim tak jel přímo po tom,vedle sem na pravé straně měl 2 metry volnej pruh a on jel po prostředku.... Ale ještě se mi nikdy nestalo že by mě nějakej kamion předjel v malý blízkosti.Já s fichtlem jezdím po svým pruhu uprostřed a kdo chce tak si mě předjede.Seru na ně
Datum: 09. září 2010 17:40
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Taky mám podobnou zkušenost kdy jsem takle rozbil 05 a naštěstí jsem vyrovnal blatník jinak mám všechno měněný jenom mě sralo to kolo bylo z 63 roku a chrom mělo pěkný a když jsem nad tím přemýšlel tak jsem došel k tomu že to nebyla ani tak chyba druhých ale moje protože jsem neměl dodrženou bezpečnou vzdálenost a ještě ty brzdy 555 taky nějak extra nebrzdí a když to do někoho střihneš ze zadu tak se s tebou o tom nikdo nebaví a máš vinu ty, ale to nic nemění že někteří kamioňáci jsou kurvy zasraný
Datum: 09. září 2010 17:09
 nojo komionáci jsou svine hlavně ti polští
Datum: 09. září 2010 15:26
 Někteří ten omezovač nemaj...Znám takový
Datum: 09. září 2010 7:15
 Vždyt' kamiony mají omezovače na 90tku ? A ty říkáš 110  ...Nechci být rejpal no  A počkej ty jsi pritom nárazu vyčelil dveře toho kamionu?
Datum: 09. září 2010 7:05
 nehlásil ale ani by ho nenašli. Vždyt ten kamion má vzadu místo nárazníku jekl jako kráva,tam nebude ani škrábanec. Vůbec si ani nepamatuju co to bylo za kamion,jakou měl barvu,prostě nic,akorád ten okamžik jak mi tam vletěl,já měl obě brzdy nadoraz,kola klouzaly po asfaltu,věděl jsem že nic nemůžu dělat tak jsem čekal co se stane... A kdybych to stříhl do pole,v těch 3 sekundách jsem ještě rozmýšlel jestli to nemám štřihnout do škarpy ale nakonec jsem si vybral možnost přímého nárazu do kamionu protože vjet v 60ce do škarpy kde jsou kameny,cihle a stavební suť co tam lidi navozí to by dopadlo hůř
Datum: 08. září 2010 23:45
 Když jsi do něj vlítnul tal by ho fici měli najít podle stop po nárazu. Hlásil jsi to?
Datum: 08. září 2010 23:01
 Ten by potřeboval teda a navíc to bylo na plné čáře... Kdybych znal tu SPZ nebo alespon ten název fitmy co mohl třeba mět z boku na plachtě tak hned bych po něm šel
Datum: 08. září 2010 21:26
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 kkt, skoda ze nemas jeho spz ten by potreboval prezdruzku.
Datum: 08. září 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel10362
 to si nedopad este tak hrozne....sám jsem mel horsi kolizi s nehýbajícím se předmětem a fichtl to odsral daleko víc....jen dodám ze jsem loni pri GO rovnal rám i nad nádrží......zlomeniny nebyli,ale narazeniny....klicni kost,rameno,ruka,noha.....   dopad si dobre kamo......
Datum: 08. září 2010 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě takhle jednou kamionák skoro natlačil do příkopa...předjížděl mě do kopce a ještě do zatáčky , kde nic neviděl a v protisměru mu vyjelo auto
Datum: 08. září 2010 21:17
 nezávidím ti,já si jel o prázdinách kousek po silnici cca 100m abych najel na polní cestu,jedu do zatáčky ukážu rukou že odbočuju doleva a najednou cyklista uplně kousek odemně zabrzdi tatak že do mě nevletěl,naštestí mu nic nebylo tak jsem upaloval pryč
Datum: 08. září 2010 20:36
 ješt jsem zapomněl dodat že na odpis je i přední blatník
Datum: 08. září 2010 20:32
Jméno: Petr
IP: uživatel10360
 Zdravím. Mám problém, u Jawy 20. Vyměnil jsem futra v předních vidlicíh. Všechno v pohodě, vyčištěný namazaný, chodí to krásně, ale když někdo drží řidítka a já vemu za kolo tak s nim prostě můžu pohnout do strany.. o kousek ale bojim se že na technickej mě poženou. Je to jako by nebyly vidlice dotažený, ale všechno jsem utáhl co to šlo.. Nevíte čím to je? Já mám podezření na spodní brejle, ale ať koukám jak koukám nic nevidim  dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2010 16:52
Jméno: Petr
IP: uživatel10360
 Jo už jsem se smířil s tím, že to budu muset dělat znova  škoda práce no
Datum: 12. září 2010 16:52
 No vis co ty futra jsi asi vybrousil moc. Ja to udelal tak ze jsem si to vzal do dilny natlouk prvni futro , vzal jsem modelarskou frezku a kotoucek se smirglem. Lehce jsem to preliznul a hned zkusil. Slo mi to tam nakonec trosku ztuha ale nedrhlo to. ZAsunul tech 16cm a dxal dalsi opet stejny postup. No a vysledek je jaik rikam skoro neznatelnej pohyb kola. Takze si ty futra kup znova a udelej to bez vystruzniku. Muzes mit spodni dil savli trochu slabsiho pruimeru a pak mas vakl protoze jsi to rovnou projel. Takhle postupnym brousenim si to uedlas presne na triko.
Datum: 09. září 2010 16:13
 no a co ložiska v kole?
Datum: 08. září 2010 23:00
Jméno: Petr
IP: uživatel10360
 Ta je dotažená až až.. ještě mě napadlo že jsem ty futra projížděl výstružníkem 22 H7 a tak jestli to třeba nebylo moc.. ale to by nemohlo mít zas takovej vakl.. chodilo to v tom akorát.. fakt nevim asi to nechám jak to je ...
Datum: 08. září 2010 22:04
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 jestli se hýbe kolo proti blatníku, tak to asi nebude na brejlích, protože blatník je chycený na vidlici, to by se hýbal taky. Nemáš povolenou osičku kola?
Datum: 08. září 2010 21:56
Jméno: Petr
IP: uživatel10360
 futra jsem samozřejmě měnil obě, jedno 16cm dovnitř a další nakraj. matky jsem dotáhl co to šlo.. pružinu jsem našrouboval.. nevim asi to nastříkám nazeleno a hodim to do kopřiv  nevim no přijde mi že se to hejbe moc.. vemu za kolo a vychýlim ho až na blatník, takže cca 2 cm na každou stranu.. taky jsme si říkal že to už asi lepší neudělám, protože jsem udělal co jsem mohl  ale překvapilo mě to
Datum: 08. září 2010 20:11
 NO tak ono jde o to co si mame predstavit pod pohnu do strany o kousek. Obecne bych rekl ze u fichtla asi nikdy nedosilis toho aby se to nehlo. Menil jsem je ted taky a futra jsem udelal vic natesno a i presto se mi lehce pohne. Takze pohoda. A STK neres to si myslim resit nebude pokad to je fakt jen trochu
Datum: 08. září 2010 19:30
 hmmm...asi začnu číst celé texty  ... hele kolik těch futer si dal? a našruboval si kluzáky na pružiny?
Datum: 08. září 2010 18:18
 vyůajdané plastové futra v trubkách....http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_319.html 2 kusy v každé trubce
Datum: 08. září 2010 17:42
 zdar a skoušel si i dotahovat tu matku nad horníma brejlema?mě se to taky mlelo a neveděl sem čím to je a tak sem to utáhl a je to v pohodě.
Datum: 08. září 2010 17:12
 Cus potrebuju poradit odpalujou se mi svicky proste dam tam svicku nasartuju projedu to je pred barakem a postavim to necham bezet a chcipne to tak prijdu a nejde to nakopnout a kdyz to strcim tak to jen obcas skytne tak vymenim svicku a takhle se to opakuje do kola zkurvil jsme takhle 6 svicek co s tim co je v haji ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:35
 Ne. Na odrh se hýbe kladívkem. Pootočíš tak aby bylo co nejvíce otevřené, pak ho povolíš a zklepneš, aby mezera byla 0.4mm. POZOR musíš potom nastavit i předstih.
Datum: 07. září 2010 19:35
 A kdyz pootocim rotorem do prava tak je vetsi nebo mensi ?
Datum: 07. září 2010 18:38
 Já ho zmenšil, ale chyba může být i jinde
Datum: 07. září 2010 17:31
 A teda cos tim mensi predstih ?
Datum: 07. září 2010 16:46
 Nedávno jsem měl ten samý problém a zjistil jsem, že se mi o hodně zvětšil předstich, nebo mě to začlo taky dělat od té chvile, co jsem koupil novou svíčku Brisk N15C najel na ni 3km a pak to chcípalo, ale přitom na N15YC mi to pak jelo v pohodě a to i s tim velkym předstihem.
Datum: 07. září 2010 16:43
Posl.aktualizace: 07. září 2010 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 07. září 2010 21:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1962-1963 je tam karbec ze stadiona s23 s difuzorem 15mm a hliníkový airbox ....64-66 se dával karbec 2915...oproti 2917 měl menší difuzor o 2 mm a plovák byl napevno s jehlou
Datum: 07. září 2010 21:33
 muže se ti zdat ze mas karbec schodnej s fichtlem na tom - ale vipada podobne - jen si zmer prumer difuzoru - uz by tam nemel byt ze stadaka ale prumer difuzoru 15 - na tech strankach jak mas prvni odkaz je nejvic info co muzers ziskat - tak tam se podivej - jinak uz nvm
Datum: 07. září 2010 19:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 V roce 1965 už se prodávaly modernizované 05 tlumič sání celoplastový a karbec už nebyl stadioňácký
Datum: 07. září 2010 16:35
Posl.aktualizace: 07. září 2010 15:12
 Mě doma leží tento karb taky a mám užší kolíček....
Datum: 07. září 2010 15:12
 bez závad
Datum: 07. září 2010 14:53
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, mám problém ruplo mě magneto, kde seženu nové? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 16:39
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 podiv se na aukru na díly nebo někde v kovošrotu z nějákýho fichtla
Datum: 07. září 2010 16:39
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 na burze
Datum: 06. září 2010 20:33
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, Mám dotaz: Mám jawu 21 ale špatně táhne po rovině nemůžu dát dvojku, nevzala by ji. Sešteloval sem předstih, vyčistil trysky čím by to mohlo být? Chytne na první našlápnutí. Ale prostě špatně táhne. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 17:10
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 04. září 2010 17:10
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Kroužky jsou staré týden a dobře zajeté a válec byl před rokem na výbrusu.
Datum: 04. září 2010 17:04
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 filtr výfuk a pak výbrus .D
Datum: 04. září 2010 17:03
 udělej generálku motoru a výbrus
Datum: 04. září 2010 16:54
 asi to bude chtít nové píst kroužky když se dají nové tak to hned líp táhne možná i výbrus válce
Datum: 04. září 2010 16:53
 čůs mohl by mě někdo vysvětlit, proč stroje jako je jawa/čz 175, 250 atd. nejedou bez baterie? nechápu to .. díky předem...( nemám se stroji s baterií zkušenosti)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 10:10
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 případně na regulátoru propojit drátkem svorky D a B, čimž se vyřadí z funkce spínač a motorka půjde snáž nastartovat a nebude chcípat na volnoběh
Datum: 03. září 2010 10:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když je dobře seřízen regulátor, jede i bez akumulátoru,ale musí se roztlačit. Musíš dosáhnout 1200 ot/min.na dynamu,aby
regulátor sepnul obvod s dynamem.
Datum: 03. září 2010 9:53
 tyhle stroje ale mohou jet bez baterky...kámoš má 125/355 a bez baterky to jede, sice se musí roztlačit, ale pak jede normál bez baterky...
Datum: 03. září 2010 7:05
 kluci díky za rady.. Ondragam: jasný že fyziku máme ale takový věci jsme se ještě neučili.. jen taks ems e chtěl zeptat...
Datum: 02. září 2010 21:24
 A jentak mimo- vy jste ještě neměli fyziku, nebo ti to nedošlo?
Datum: 02. září 2010 20:58
 Při určitých otáčkách přebírá funkci baterky dynamo a při dalším zvýšení otáček nabíjí baterii.
Datum: 02. září 2010 20:57
 Kde se bere el. energie u fíka? Takzvaný jev magnetická indukce, kdy při pohybu magnetu kolem cívky vznká STŘÍDAVÝ proud, který je pak indukčkou-v podstatě transformátorem-zvýšen pro napětí potřebné pro zapálení směsi. U kývaček(vyjma 150) se energie bere z baterky.
Datum: 02. září 2010 20:56
 Vyrob nebo kup mezikus a vraž tam pinckový a máš klid nevim jak na 250 ale na 175 pasuje tutově
Datum: 02. září 2010 20:54
 http://www.youtube.com/watch?v=TN9VwAF1kCk&feature=related .čus nevíte jak ten fechtl mohl tak začat hořet??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 23:14
 jednou jdem přišel k jednomu blbečkovi a on si pěkně nalél do plastového kýbla 2 litry benzinu,hodil tam výfuk a zapálil to... no debil,přijdu,kýbl se mu roztavil,ten benzin se rozlél po celém dvoře,my jsme to nemohli uhasit... kýble s vodou jsme na to čáchali a to vždy zase chytlo,pak donesl jakousi starou deku,udusili jsme to a bylo uhašené
Datum: 02. září 2010 23:14
 Me začal hořet válec,když jsem zkoušel jestli svíčka dává jiskru.Za 30 vteřin uhašený...Nevím proč tam ten šulín šaškuje s mobilem než aby došel pro kýbl s vodou a polil to...
Datum: 02. září 2010 21:38
 chytla mi 175 kyvka a uhasil jsem ji bez jakykoliv potizi
Datum: 02. září 2010 19:50
 Uhasit to jde máš pravdu ale bez prolbémů ne to už zas takovou pravdu nemáš... Schválně vylej na beton 5 litrů benzínu,zapal to a lej po tom vodu... benzin je lehčí jak voda,nadnáší se na hladině té vody a na té hladině taky hoří... Takto si to myslím já
Datum: 02. září 2010 16:33
 jenco: to se teda hodne pletes jde to uhasit bez problemu
Datum: 02. září 2010 14:54
 vyliajte olejovy benzin doma zapalte a skuste to uhasit s vodou........nedá sa to
Datum: 02. září 2010 12:59
 hlavně že kolem toho 5 minut chodí s telefonem a natáčí to... kýbl vody a je po ohni, přitom si stěžuje jaká je to škoda...
Datum: 02. září 2010 12:11
 To jsou s prominutím debilové... Mě řekni co to má za význam podpálit fehtla a zavézt ho do šrotu,beztak ti hasiči jich stáli nějaké prachy a ve šrotu za to víc jak 3 kila nedostali.. a kdyby to prodali na netu někomu do dobrých ruk za 2 000 tak udělají nejlépe jenže ne oni musí byt kokoti a podpálit ho
Datum: 01. září 2010 22:52
 No kurva to je ale kokot opravdu vymaštění já bych ho vyliskal ať se probere trochu a prej "Sranda za 2000"....no nalil do nádrže 5 l a polil zadek fíka benzínem nebo něčím no a to chytlo..na FACKU A POŘÁDNOU! Zapálit nějakou novou naleštěnou Yamahu by nedokázal, ale zapálít starého veterána to by mu šlo!
Datum: 01. září 2010 17:41
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Toho fagana bych zabil normálně omg zapalí to schválne a eště volá hasiče no omg ja bych to uhasil troskou vody a ne hasici mg
Datum: 01. září 2010 14:04
 Tohle je tottal kokot...mohl to uhasit, a beztak to zaalil sám at si tam píše co chce.
Datum: 01. září 2010 13:38
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
Posl.aktualizace: 01. září 2010 21:36
Jméno: jawa 20
IP: uživatel10228
 ja se priklanim za mogul tsf me snim fichtl jede jak drak oproti shell mam odskouseno do poradneho kopce
Datum: 01. září 2010 21:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shell
Datum: 01. září 2010 20:36
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 jednoznačně Shell sx2 advance, mustang jede výborně i v níských otáčkách a moc nečudí ,MOGUL TSF je do sekaček ,motorové pily atd... je dělanej pro vysoko otáčkové motory ,prostě mojemu fechtlu nevoněl , tak jsem ho vyměnil za Shell...spokojenost.....
Datum: 01. září 2010 19:38
Jméno: Sharker_work
IP: uživatel3429
 lepší bude ten TSF, je to polosyntetika a taky je o dost dražší.. ale ten rozdíl na fichtlu nemáš šanci poznat, maximálně v karbonování, že ten shell oproti mogulu o trošku víc karbonuje, ale je to srovnání mezi těmahle dvě ma olejema, ve srovnání s M2T nekarbonuje ani jeden...
Datum: 01. září 2010 17:36
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci mám Jawa50/05 bez SPZ aTP myslíte že kdybych koupil doklady na jawa 21 se štítkem SPZ a TP (propadlá STK) myslíte že by to šlo příhlásit na mojeho fichtla a nebyli by stím problémy třeba že by nesedělo číslo motoru atd prosím za rady skušenosti atd díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:56
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 šlo v pohodě, jen musíš s papírama zajít na DI nechat si za 50kč vymazat číslo motoru z TP
Datum: 30. srpna 2010 10:56
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ja to tak přihlásil, mám 21ku, a doklady z 20ky jezdím s tím 10let, jenže pujde prodat nebo jen doklady.... a číslo motoru ,jen zažádej o výmaz v tech....musel jsem o to zažádat ,když mě klekl motor na mustangovy a dal novej...
Datum: 30. srpna 2010 9:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čišlo motoru nieje podstatné dnes ale myslím že by to šlo v pohode prilásiť ako 21
Datum: 30. srpna 2010 9:31
 Draci potrebuju konzultaci drive jsem tu psal ze jsem mel problem s predstihem ze mi nelezelo kladivko na vacce vyreseno posoupnutim vacky smerem do prava ale predstih serizenej odtrh taky na svicce jiskra jak blazen ale svicka je mokra takze mi to nepali nechapu svicka je uplne nova ? naky napady ? proste nechce chytit ani neblafne
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 23:39
 Kondik novej
Datum: 29. srpna 2010 23:39
 Hele tenhle problém sem měl taky svíčka mokrá jiskra dobrá a ani to neblaflo a bylo to fajfkou dal sem novou a dobrý. Nevim jak je možný že když byla vyndaná svíčka tak to jiskru házelo
Datum: 29. srpna 2010 20:24
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chytni se svicky a protoc jestli te to kopne hodne je ok kdyz jen malicko je KO  co kond je dobrej ?
Datum: 29. srpna 2010 16:43
 ok naky dalsi napady ?
Datum: 29. srpna 2010 16:09
 Zdar draku zkus si pohrat s odtrhem na svicce dej nejdriv mensi a pak zkus vetsi a u kladivka taky.Treba muj pionyr chtel odtrh na kladivku velkej jinak nechtel chytit....Proste zkus prvni to kladivko tu svicku az pak kdyztak. =)
Datum: 29. srpna 2010 13:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši jak mám co nejšetrnějc vypálit výfuk na fechtlovi? nejde mě z něho vůbec kouř a hřeje se mě to. nevím jestli ho vypálit benzínem třeba nebo nečím jiným a kolik tam toho nalét na to vypálení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 23:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kolik stojí ten perchloretylen?
Datum: 28. srpna 2010 22:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 problém je v tom že mám ten výfuk chromový. Pro jawacezetak:olej v benzínu mám.
Datum: 28. srpna 2010 22:32
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Muže klidně sirkou =) já to taky dělám.
Datum: 28. srpna 2010 22:13
 hele a mas olej v benzinu?
Datum: 28. srpna 2010 21:42
 A nemáš ho doufám chromovej, jinak množství kolem 100ml, zapálit dlouhou věcí ne sirkou v ruce
Datum: 28. srpna 2010 21:21
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Benzínem,musíš rozebrat celej výfuk a nalít tak tak cca pul až 1 deci benzínu  a zapálit
Datum: 28. srpna 2010 20:51
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, mám dotaz u mího fechtla jsem píchnul přední kolo. Je to díra cca 2 cm ale je to jen prořízlý čím to pujde zalepit když nemam doma lepení na motorku. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 21:48
 vykasli se na opravu a vymen dusi. Ja taky pichnul, mel jsem v dusi podstatne mensi diru a co 100-150km se to rozlepilo, takze si asi umis predstavit jak vypadala cesta merici skoro 400km. Rikam: nic na tom neusetris, spis si pridelas starosti, kde se to zas pukne a nervy pri prezouvani.
Datum: 28. srpna 2010 19:49
 prostě ten kterej dáváš pod záplatu když lepíš duši u kola... google chlape...
Datum: 28. srpna 2010 18:25
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 jakej rOztok?
Datum: 28. srpna 2010 18:17
 můžeš zkusit vyříznout záplatu z jiné duše a dát tam dost vulkanizačního roztoku, ale neni to stoprocentní, nemusí to vyjít, jestli chceš jistotu tak novou duši..
Datum: 28. srpna 2010 18:15
 Novou duší.
Datum: 28. srpna 2010 18:09
 čau dá se sehnat opravná sada na zadní tlumiče u Mustanga ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 22:10
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 12:11
 Tyjo Stando tak to jsi z toho fakt moc nedostal :-O.
Datum: 28. srpna 2010 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel10299
 Dva roky sem s tim 8.vybrusem jezdil....jeho zpracovani je ubohý,ale po doladění pilníkem to jde,levý šteft karburátoru je o milimetr posunutý ke středu válce a tudiz spatne pasuje karbec,musi se propilovat dira,nepasují přefuky a tudíž v nich vznikají nechtene turbulence,vyfukovy kanal je ctvercový a nižší o pul milimetru nez origo.....avsak i pres vsechny tyhle nedostatky to po odladění umí jet až 75km/h s origo převodem 13/55 a s převodem 14/55 a jinou hlavou to umí k 80km/h....ve srovnání s origo válcem broušenym na tento rozměr je to málo muziky za hodně peněz a moc práce....údajně bys měl pocítit nárůst výkonu až o 10% ale ja ten nárust nikde nezaznamenal... řekl bych že válec CSSR vyroby s 1.vybrusem jede víc....
Datum: 28. srpna 2010 10:34
 Jawaaaaa jak psali kluci ,těžko říct (nezáleží jen na válci).Chce to mít í ostatní věci karbec,zápalko v pořádku atd.Já například vyčistil výfuk a ůplně to trhalo asfalt ,navíc otázka proč chceš pionýra 60ccm??? Jestli chceš pořádně lítat kup si něco silnějšího.Můj názor no.Ale i mě by zajímalo jak to jede no. Jinak když furt mluvíte o tech Polských válcích.Kámoš si koupil Český válec a zajižděl mno a zadřel ,podotýkam jezdí slušně. Udělal výbrus a zase zadrřel po chvíli.Koupíl Polský ,bez jediného problému zajel a ted' jezdí jak pán  ..nevím no nechci být rejpal no
Datum: 28. srpna 2010 1:35
 Buď rád, nebudeš muset u toho tolik přemejšlet
Datum: 28. srpna 2010 0:38
 už vůbec nic, jen že jsi první debil co se neumí ovládat od začátku fichtl krámku co i když má k tématu hovno musí prostě do něj napsat
Datum: 28. srpna 2010 0:18
 Já zas nemůžu vystát tebe Franky, si ostuda tohodle pokecu, kdybys nepřispíval nikomu by to nevadilo, nikdy nemáš nic k tématu jenom nadáváš a ukazuješ svůj intelekt. Bejt tu admin co se o to stará nikdy bych tě nenechal napsal ani písmenko
Datum: 28. srpna 2010 0:05
 ČSR válec po výbrusu bude mnohem lepší, polský válce jsou nepřesný
Datum: 27. srpna 2010 19:40
 KDyž nevím nepovím, a typovat nebudu
Datum: 27. srpna 2010 19:34
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Mám 13 zubé sekundárko a motor není moc vyběhanej, tak kolik?
Datum: 27. srpna 2010 19:29
 To je otázka kolik bys mohl dát...to nezáleží jen na válci
Datum: 27. srpna 2010 19:25
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Kolik bych stoho mohl dát?
Datum: 27. srpna 2010 19:21
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Jestli to dobře v Polsku udělali a dobře to zajedeš tak to poleti...
Datum: 27. srpna 2010 19:18
|



|