Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jan Vondrák
IP: uživatel9856
 Zdravím všechny hele potřeboval bych nutně pomoci koupil jsem na svojí kejvačku nový elektronický regulátor MR7-P s ukostřením na + pol normálně jsem ho namontoval a motorka normálně běží ale ampérmetr na nádrži mi ukazuje nulu i když jedu nebo přidávám plyn pořád ukazuje nulu takže nevím jestli to dobíjí. Prosím poraďte co mám dělat nebo čím by to mihlo být popřípadě jak to mám proměřit díky za radu Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 17:38
Jméno: Jan Vondrák
IP: uživatel9856
 ne ručička se ani nehne i když rozsvítím světla tak je pořád na nule vůbec nic nedělá.
Datum: 10. července 2010 17:38
 lita rucicka ze strany na stranu ? co to udela kdyz rozvitis svetla ? jde do minusu ? nebo je stale na nule ?
Datum: 10. července 2010 14:49
 Čau klucí potřebuju rychle poradit, zapojuju v hlavě u Mustanga světlo a klakson a nemůžu si poradit kterej drátek kam, prosim vás nepošlete mi třeba fotku jak to máte zapojený vy, nebo mi to vysvětlit jaká barva drátku má bejt kde, dík moc za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 22:39
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Jo
Datum: 10. července 2010 22:39
 76? máme stejnej rok výroby
Datum: 10. července 2010 22:09
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Hele já sem tady dneska poprvý tak nevim kde se vkládaj fotky.
Datum: 10. července 2010 21:40
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak sem ten štítek nakonec našel asi po půl hodině a je tam rok 1976.
Datum: 10. července 2010 21:35
 Fotku zveřejnit, ostatní se chtějí taky podívat.
Datum: 10. července 2010 16:21
 Ok,hlavně ten štítek neztrať
Datum: 10. července 2010 13:59
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Hele tak to ti přesně nepovim, řek bych že tam bylo asi 1970 nebo 1980, ale spíš to druhý. Ten štítek sem někde položil a nevim kde, pudu se po něm kouknout.
Datum: 10. července 2010 13:57
 Ještě jedna otázka,jakej rok výroby?
Datum: 10. července 2010 13:53
 Fakt pěkný  ...jen tak dál
Datum: 10. července 2010 13:51
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Máš to tam
Datum: 10. července 2010 13:47
 Mě klidně fotku můžeš poslat , rád se podívám . e-mail : dachl21@email.cz
Datum: 10. července 2010 13:39
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Já sem právě chtěl abych ho měl v co nejlepšim stavu, kdyby někdo chtěl pošlu vám fotku, jen mi dejte mejl.
Datum: 10. července 2010 13:36
 Tohle chce dobrou cívku na bzučák
Datum: 10. července 2010 13:35
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Aha tak díky kluci, tak já to měl dobře a předělávám to jak debil.
Datum: 10. července 2010 13:35
 Ovšem , já svítím a troubím zároveň , světla mi nejdou vypnout
Datum: 10. července 2010 13:34
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Vapi: dřív se jezdilo přes den bez světel, takže se dalo troubit, ale od určitého roku se musí jezdit na motorce přes den se zapnutým světlem, tak se logicky nedá troubit, protože všechen proud spotřebuje světlo a na klakson už nic nezůstává
Datum: 10. července 2010 13:33
 když si přečteš návod zjistíš že když svítíš,netroubíš.dřív motorka nemusela svítit ve dne tak to nikdo neřešil.když prohlídneš schema je to tak zapojené
Datum: 10. července 2010 13:32
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A můžu i svítit i troubit najednou?
Datum: 10. července 2010 13:28
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Když ti to někdo vyfotí tak ti to je k hovnu,protože každej to může mít jinak  barva drátku a podob,já sem taky furt nevěděl jak to zapojit,jednou přišel kámoš,trochu mi to ukázal a teď mám celý schéma v hlavě,takže si dokážu zapojit co chci...
Datum: 10. července 2010 13:21
 To se neptej mě,a zeptej se pracovníku Považskej strojárny
Datum: 10. července 2010 13:05
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak k čemu tam pak ten klakson je když musim svítit a pak nemůžu troubit.
Datum: 10. července 2010 12:56
 jenže proto není dostatek proudu...všechno jde do světel,a na klaxon už ti nezbyde moc štávy
Datum: 10. července 2010 12:41
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak to snad musí i troubit i svítit najednou .
Datum: 10. července 2010 12:39
 tohle dělá každýmu fichtloj...ale mě to troubí i se zaplejma světlama,vypnout mi nejdou,.....
Datum: 10. července 2010 12:35
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Jo já sem to aktualizoval, já tam ma právě problém když zapnu el. jenom normálně bez světel tak troubim, ale jakmile to přepnu na světlo tak už netroubim.
Datum: 10. července 2010 12:19
 Ale jak tak na to schéma koukám,myslím že jeden drát vede na kostru,a druhý do přepínače světel,a následně do svételnej civky
Datum: 10. července 2010 12:18
 tak ještě je možný že si aktulizoval stránku....hele jak to z toho schématu poznáš nevím,já elektrice taky nerozumim.....
Datum: 10. července 2010 12:14
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 F5 sem ani jednou nezmáčk, potřeboval bych prostě fotku jestly někdo nemá
Datum: 10. července 2010 12:14
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 F5 sem ani jednou nezmáčk, potřeboval bych prostě fotku jestly někdo nemá
Datum: 10. července 2010 12:10
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Sakra se to nějak seklo sorry ale jak tam poznám kterej drátek mam kam přidělat?
Datum: 10. července 2010 12:09
 nemačkej dokola F5 pak se ti to kopíruje,
Datum: 10. července 2010 12:08
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:07
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:05
 tam si najdi jawa 50 typ 23 mustang
Datum: 10. července 2010 12:05
Datum: 10. července 2010 12:05
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:04
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:02
 a koukal ses už na schéma?
Datum: 10. července 2010 11:55
 Když přeliju olejovou skříň, vyteče to u fíka kolem sekundáru jako u jinejch našich strojů. Já jsem zaparkoval přes noc fichtla opřením o zeď(tudíž nebyl přelitej, ale olej vlivem celkem znatelného naklonění natekl ke kolečku) a pod stupačkou byla kaňka oleje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 23:19
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Kvůli kance nejezdit 14 dni? moc to řesis, sem tam vždycky neco ukapne at už z karbce nebo kolem nakopavačky..Jestli to teče dost,tak skontroluj tu misku s O kroužkem u nakopavačky..Ja to tam mam a stejne mi to teče pač už je takova pomuchlana.
Datum: 11. července 2010 23:19
 Gufera jsem naklepal nový, tam bych problém neviděl. Dneska jsem motorku postavil rovně a 14 dní na ní nehrábnu, uvidím, jestli tam bude kaňka na papíře. Doufám, že to neteče mezi blokama.
Datum: 10. července 2010 22:04
Jméno: trubka
IP: uživatel9858
 kucero nemáš v těch guferech a simerincích trochu zmatek ?
Datum: 10. července 2010 20:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nema cenu to okecavat pokud tece oleje nasleduje vymena gumovych tesneni a podlozek a to ze s toho nekterym prasatum tece olej je jenom lenost
Datum: 10. července 2010 19:50
 no buď máš špatný gufero na krytu a nebo simering za sekundárkem
Datum: 10. července 2010 17:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to tam bude špatné gufero
Datum: 10. července 2010 13:08
 Správně by to nemělo týct nikde. I u sekundáru máš gufero.
Datum: 10. července 2010 12:46
 To máš pravdu , ale já mám ještě motor , kde se ten tesnici krouzek nedaval....
Datum: 10. července 2010 12:37
 Ale to by být nemělo, tam je taková gumička a plechový kroužek.
Datum: 10. července 2010 12:33
 to mám tak i já...a teče mi to ještě pod nakopávačkou
Datum: 10. července 2010 11:56
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2887.html tadyto ferodo pujde na jawa 90 ??m ma to nekdo odskousene a ma se konkretne mezi todlecto dávat nejaky plech nebo neco mezi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 11:16
 neite nekdo jak jsou tad na prodej ty lamely na jawa 90 ferodojstly e mezi ne ma davat plechova podlozka ktera ktomu asi neni ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 11:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vždy musí být ferodo - plech - ferodo ....nikdy nesmí jít ferodo na ferodo , takže tam bude nějaká mezilamela
Datum: 10. července 2010 11:04
Jméno: jeník
IP: uživatel5084
 zdar draci,mám ŘO A1 .... CO MĚ UDĚLAJÍ - kolik dostanu flastr - KDYŽ POJEDU NA FICHTLOVI CO NEMÁ papiry ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 13:37
 Zkus to.
Datum: 10. července 2010 13:37
 mě už jednou chytli policajti na fichtloj,ještě já dement sem jim zdrhal když měli zapnutej maják,pak mé chytli fíka mi hodili do přikopa,vyfoukli mi obě kola,odvezli mě dom,a zbytek si dovedete představit,nakonec z toho vyšla poslední šance,silnicím už se vyhejbám co to de
Datum: 10. července 2010 10:12
 nemá fichtl na silnici co dělat takže pruser.spoléhat na benevolenci policie je dost o držku
Datum: 10. července 2010 9:28
 Nařežou ti na prdel. To jsou otázky.
Datum: 10. července 2010 9:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nekolikrat resene tema pouzij tlacitko HLEDAT jinak furt omilane jeden policajt te zastavi a veme ti treba ventilek a necha te tlacit druhej ti da flastr a zakaz rizeni 3 te ani nezastavi... rozumej clovek je kazdej jinej! takze tezko rict
Datum: 10. července 2010 9:27
 hele ?1/muzu se zeptat pls podle ceho poznam ze mam chudou nebo bohatou směs...akorat vim že šroubek 1 otacku a pul ale nevim co se stane nebo co zlepši kdyz udělam 2 nebo 1 otacku ??? jak to mam seštelovat akorat aby to bylo nejlepší?? 2/ jakou by jste zvolili trisku na čz 125 kulatou ..mam tam 50tku ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 10:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Trysky podle typu (manuál) a seřízení běhu naprázdno je popsáno na stránkách : http://www.skútrklub.cz. V levém sloupci vyber
rady a tipy , potom klikni na str.2.
Datum: 10. července 2010 10:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 poznas podle barvy svicky ..... nastaveni karburatoru a spravne osazeni trisek najdes v manualu
Datum: 10. července 2010 9:25
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Poradíte? Jakej píst je dobrý koupit, pomuže to nějak na sílu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 10:14
 na sílu určitě tří kroužák
Datum: 10. července 2010 10:14
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau skladam motor jawy 21 a nejde mě fubec ten kartor na ten druhej fubec narazit jak to dělate vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 10:55
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Hlavně dej pozor na vodící tyčku vidličky. Musí zapadnout do prohlubně . Jinak můžeš poškodit blok převodovky.
Datum: 10. července 2010 10:55
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 no ta klika by mu tam mela zajet jak do masla když to nahřejes tak aby kdyz na to flusneš odskočilo
Datum: 10. července 2010 10:16
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 10. července 2010 9:28
 musiš 1 nahřát a pak ho tam nalisovat ale musiš rychle a na prvi pokus ho tam normalne narazit horkej na kliku hlavne ale pokud uz tamn mas nalisovany ložiska ...a nepouživej kladivo !!!! trěba paličku gumovou ..ale prvne nalisuj ložiska a nalisuj kliku na 1 karter pak naskaldej prevodovku a nalisuj 2hy ohratim..
Datum: 10. července 2010 9:22
Posl.aktualizace: 15. července 2010 11:45
Datum: 15. července 2010 11:45
Datum: 10. července 2010 12:41
 to máš tak se vším když máš strach tak děláš i to co bys nikdy neudělal
Datum: 10. července 2010 7:01
 Jo to znám to srdce bušíčí až někde v palci u nohy  Taky dřív když jsem jezdíval bez papírů a viděl jsem policejní auto tak konec. Jednou mě ale vyhecovali tak že jsem málem chytl infarkt a zvládl jsem nezvládnutelné. Prostě mě honili po poli v den závěrečných zkoušek na řidičák. já jsem jel na čz175 a normálně jsem to zdechl,motorku chytl pod paži,nevnímal jsem nohu škvařící se o výfuk a s motorkou pod paží jsem přeběhl příkop,nakopl toa po poli dojel zadní brankou k nám domů. Později jsem o tom přemýšlel jak jsem to dokázal,šel jsem ven a tu čezetu jsem nezvedl ze země ani centimetr. Doted nechápu jak jsem to udělal. To je jak s tím stromem  Ani za boha na něho nevylezeš ale kdyby tě honil medvěd tak jsi na něm za sekundu
Datum: 09. července 2010 23:50
Datum: 09. července 2010 23:45
Jméno: jawaaaaaa
IP: uživatel9456
 chci se zeptat, kde se dá koupit sekundární kolečko, a jaký méte názor na tzv. silnou dvojku, prohození dvou koleček v převodovce. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 9:34
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Ja mam udelanou silnou dvojku, motor po go, a jezdim, hlavne pole a les, kde se mi hodi, dat za 2 a ono to poradne tahne, ale jakmile jedu po silnici, tak tam ta trojka jde blbe, a moc to nejde, ale je kazdyho vec, na co a kde tu motorku vyuziva ( jinak na silnici to resim tak ze mam dalsiho fichtla kterej ma prevodovku normalne)
Datum: 10. července 2010 9:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 BooCheer pravda pravda jenze prehozeny kolecka maj za sebou krasne odstupnovani coz se hodi na rychle crossove trate... jede to lepe nez s 11 koleckem to se mi zdalo takove uslintane a pomaljesi
Datum: 10. července 2010 9:32
 Kdybych měl slabšího fíka tak bych to řešil tím že si tam dám sekundární kolečko 11Z popřípadě 10Z. S takýmto kolečkem trhají asfalt i ty nejslabší motory a je to přece jenom lepší než půlit motor. Ovšem už nemůžeš snít o tom že pojedeš nějakých 70-75Km/h
Datum: 09. července 2010 23:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo pokud mas slabiho fichtla a litas v terenu tak to prohoot ale DOBRE UDELANEJ A SESTELOVANEJ FICHTL nepotrebuje prohazovat kolecka a jezdi to jak pitomi
v terenu i za 3...
Datum: 09. července 2010 23:33
Datum: 09. července 2010 23:14
 mno tak si mě předběhl
Datum: 09. července 2010 23:13
 sekundár koupíš itady na fichtlkrámku pokud vím... S tím prohozením jsem jednou experimentoval a je to bída a utrpení. Na rovině to na tu trojku sotva utahne s vítrem v zádech,přijde sebemenší kopec nebo menší protivítr a musíš podřazovat. Alespon teda u mě to tak bylo a to jsem měl motor po generálce. Nejlepší je to nechat tak jak to je. Možná by to bylo výhodné u nějaké stejskyho upravě válce
Datum: 09. července 2010 23:12
 sekundární kolečko koupíš tady na krámku....silná dvojka je k ničemu,když ejdeš ve dvou,sotva se chytne trojka
Datum: 09. července 2010 23:12
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau mám ještě jeden dotaz jestli někdo nevte návod na nastevení předstihu podle žárovky díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 14:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo no prijde mi jako detinske chovani .... admin rekne at se to a to nedeje a hned nejaky aktivista zalozi nejake vlakno s dotazem a hned jak nekdo neco napise kejha ze je to a to spatne a ze se to a to nedela ... prijde mi to jako na 1 stupni zs... ,,DETI POKUD NECO CHCESTE PRIHLASTE SE'' ,,prosim prosim tady ja ja - co chces? ale zkousim jestly to funguje''... lidi ste zkoro dospeli tak se chovejte ne
Datum: 10. července 2010 14:36
 ale jako to by mě fakt nenapadlo zkoušet dotazama lidi....
Datum: 10. července 2010 13:13
 Už sem se vyjádřil dolej......
Datum: 10. července 2010 13:12
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 dach21: Ty asi nevíš že teď v prázdniny začíná mnoho malích kluků s fichtlama proto by se jim mělo s tím co potřebují poradit a ne jim nadámvat že jsem blbci já i ty jsem jednou začínali anebily jsem na tom lím já už s fichtlama pracuji hezký roky. A proto zkouším jestli když se tu objeví takový dotaz který nám připadá směšný tak jak na něho zareagujete a co pak si začátečníci počnou. Já si taky mnohdy na nějaký dotatz říkám co za blbca ale poradím takže měj se pěkně a klídek
Datum: 10. července 2010 13:03
 jj je to best stroj
Datum: 09. července 2010 23:53
 fakt na tom něco bude. Já kdy mám nějaké trápení nebo něco tak si vyjedu s pionýrkem a hned na všechno zapomenu
Datum: 09. července 2010 23:51
  léčí to jo  ale angínu nevyléčí
Datum: 09. července 2010 23:42
 jn,už tejden ležim,nebo sem na PC,ale na fíka nemůžu
Datum: 09. července 2010 23:41
 fichtl léčí ....
Datum: 09. července 2010 23:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 09. července 2010 23:40
 na projíždku bohužel nepojedu pač sem nemocnej,ale palici procistit si můźu,
Datum: 09. července 2010 23:38
 noo dobrá
Datum: 09. července 2010 23:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 09. července 2010 23:31
 jawasss : ty nás sice zkoušiš,ale neuvědomuješ si,že takhle nás tady rozčiluješ (nevím jak to vidí ostatní,ale mě teda rozhodně)
Datum: 09. července 2010 23:02
 je to jedna z variant zjištění okamžiku přeskoku jiskry.bud 0.05 (při této mezeře přeskočí jiskra),můžeš i ohmmetrem nebo stroboskopem
Datum: 09. července 2010 22:54
 Otoč vačkou tak,aby kladívko bylo maximálně rozevřený,až je rozevřený na max tak spároměrkou nebo kouskem petflašky nastav mezeru mezi kladívkem a kontaktem na 0.4mm. Potom si udělej jednoduchý elektrický obvod dejme tomu na 4,5V baterku a 4.5V žárovku. Jeden drátek přiložjedním koncem na kostru a druhým na baterku. Druhý drátek jedním koncem na kladícko a druhým koncem na žárovku a třetí drátek jedním koncem na žárovku a druhým na baterku. Nejlíp se to dělá krokosvorkou. Podle směru hodinových ručiček dojed pístem do horní uvrate a pak proti směru hod. ručiček pohni pístem o 1.6mm zpět. Zajisti aby se píst nepohl a otáčej statorem dokud žárovka nezhasne. Až zhasne tak to vše pořádně utahni a máš to seřízené...
Datum: 09. července 2010 22:53
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 nepotřebuji radu já to umím nastat jenom zkouším jestli se řídíte podle toho co psal admin vidínm že ne ty machře
Datum: 09. července 2010 22:52
 ááááááá jáá vypěníím!!!!!!
Datum: 09. července 2010 22:51
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 předstih se nastavuje podle žárovky tak co je
Datum: 09. července 2010 22:49
 Ja si připadám jako v blázinci...
Datum: 09. července 2010 22:46
Datum: 09. července 2010 22:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau draci potřebaval bych se zeptat jestli někdo nevíte jak se dá vyrobit nějaká měrka na přesné naměření předstihu nešlo by to nějak ze staré svíčky nebo tak nějak. Já jsem to vždycky dělal šuplerou ale to se musí sdělávat hlava neni to nijak přesné díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 12:54
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 díky mohl bysi mě poslat tu fotku toho přípravku na email. doctus@email.cz díky
Datum: 10. července 2010 12:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a nebo jsem si jeste vzpoeml na nouzovku co jsem delal kdysi jako malej  i tet jako nouzovku vzal jsem si sroubovak a najel s pistem do horni uvrate strcil sroubovak do otvoru pro svicku a zaroven se zebrama jsem si udelal rysku... mno a pak jen odmeril na sroubovaku rysku na predstih udelal sjel s pistem po tu delanou rysku a ladil...
Datum: 09. července 2010 23:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 but koupit nebo vyrobit sam jsem si udelal 2.. jednoduse vemes starou svicku a vymlatis z ni keramiku (obal to hadrem a rozmlat kladivem polkou bys to
neurizl jen zku*vil platek) kovovej obal co ti zbyl das stranou pak si vemes kus silonu a opracujes ho tak aby ti vlezl do diry (blize k matici na povolovani svicky(
silon tam zatluces a pak vemes 8micku vrtak a udelas diru zkrs ... nakonec vemes 8srou a PRESNE si ho platkem ocejchujes mno a trada mas pripravek a
usetreny prachy  kdys bys nevedel jak to myslim tak bych ti zitra poslal fotku pripravku (tet uz do garaze nepolezu)
Datum: 09. července 2010 23:27
 Koupit tady na krámku za 350 kč...kdž chceš jezdit,musíš i investovat  ..
Datum: 09. července 2010 22:43
 Hele stamgasti,,je vam jasny ze zrovna zacali dvoumesicni prazdniny a ze tu sem nabehlo mraky zacatecniku,,, co zrovna zacatkem prazdnin jdou poprve k fichtlu,,tak neblbnete bud odpoveste ale uz neodpovidejte povysene,,,, ja taky zacal,, jen v te dobe nebyl internet,,jinak byc h taky tu psal  JINAK VASIMA REAKCEMA ZE JSTE ROZCILENY NA SSTUPIDITU DLE VASICH DOSAVADNIM ZKUSENOSTMA,, TAK ODRADITE scela novou generaci fichlaru,,ktera se kazdou generaci meni vic a vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 9:48
 kdyby naši otcové měli takový přístup jako mladí dnes,tak jezdíme na horských kolech z globusu protože žádný fichtl by se nedožil dneška
Datum: 10. července 2010 9:48
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 jasny,ale nemužete mlady naučit jak se maji chovat a jak to bylo dřiv ,protože naši otci a dál měli fichtla na uplně jinym žebřičku hodnot než kluci teď.prto fichtlařem se stává ten kdo si ho dokáže vážit,a když si toho váži tak na tom nebude dělat akovy pičoviny na co se tu ptaj
Datum: 10. července 2010 9:42
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Tak tak..Sme jako jedna "rodina" a nove členy musime naučit pořádku !
Datum: 09. července 2010 23:11
 presně seso ale je třeba je naučit systému jak problém řešit,jak používat kebuli.když jsi začal sám taky jsi 10 přečetl navod a špekuloval.taky jsi určitě za někým šel až když si byl s rozumem v koncích.proč tolik pincků jezdí dodnes?protože takto řešit problém naši otci sami.neznám nikoho kdo má nebo měl pincka z té starší generace a neuměl rozebrat a slozit motor
Datum: 09. července 2010 23:08
 draci hele jak nebudem jedna velka fichtlarska rodinä,,, a budem tu rozhadanyma,,,tak fichtlaři padnou,,, apc tu je nejvetsi konsetrace,,tak je nazklamte,, vy uz mate za pubertou,,oni teprve zacinaji v pubetre litat
Datum: 09. července 2010 22:56
 ondarsh : nic ve zlým,ale zdrž se prosímťě těhlech urážejících komentářů,nemáš tady na mě co vybíhat jo? klídek
Datum: 09. července 2010 22:52
 presne  hlavne at si to precte dachl21  ten to potrebuje
Datum: 09. července 2010 22:50
 Zdarec mam dotazy jake mate zkusenosti z vyfukem hikone na pinckovi pridava to neco?Nekde sem slysel ze by se do benzinu mohlo pridavat redidlo je to pravda?A jestli jo tak jake mnozstvi redidla do benzinu a v jakem pomeru redit benzin olejem.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 17:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Seriovy hikon ti ubere spodek a přida na špici..5edidlo do benzinu: Blbost,ale pojede to..
Datum: 11. července 2010 17:45
 K tomu hocone..kup si k němu kratši a tlustější koleno,navař si na něj výletovou trubičku,a nárůst točivého momentu určitě poznáš
Datum: 09. července 2010 22:45
 Klidně tam lej ředidlo pojede to. Pojede to i na samotné ředidlo ale nepočítej s moc velkou životností motoru. Ten výfuk hikone jenom nepatrně přidá výkon ve vyšších otáčkách ale to nepoznáš. Je to poznat až na pořádně upraveném motoru
Datum: 09. července 2010 22:43
 Nou koment
Datum: 09. července 2010 22:40
 Jako proč furt vymýšlíte takový píčoviny? lejt ředidlo do benzínu,provrtávat trysky..se už vzpamatujte
Datum: 09. července 2010 22:26
 Hikone bez odladění nic nepřidá jen zlepší zvuk a lejt tam ředidlo je úplná debilita
Datum: 09. července 2010 22:25
 cau v zime chci delat GO 638, ale narazil jsem na kovany radici vidlicky. Jsou v necem o hodne lepsi ? (odolnost,...), nez ty "obycejny", nebo ma vubec cenu davat je do seriovejch motoru ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:24
 jsou na zivotnost lepsi!!
Datum: 09. července 2010 22:24
Jméno: Veveřák
IP: uživatel5299
 Lidi, něco mi řekněte, co se to tady stalo, bývylo to tady bomba, ale teď už vetšinou narážím je na samé "pitomé" dotazy a někdy i jetšě na "pitomější" odpovědi a co je asi nejhorší.....zbytečné nadávky, proč si tu nadávát, to si tady chcete něco dokazovat, pokec je dle mého už na pokraji úpakdu, opravdu je to tu ajk na tenkém ledě, musí se s tím něco udělat.....nebo to tu nedopadne dobře...opravdu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:35
 Tak M2T se dlouho neřešilo,ale problém je takový to rádoby zvyšování výkonu kdy se začne vrtat do trysek,jezdit bez filtra,na ředidlo a k tomu navrtaný vejfuky a kdoví co všechno..To tu nejvíc zasírá pokec...
Datum: 09. července 2010 22:35
 že by se na M2T zapomnělo a nastala éra záchrany pokecu?
Datum: 09. července 2010 22:15
Datum: 09. července 2010 22:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 A je to tu zase..Panebože jsi slepy?? Podívej se co kolega psal ob příspěvek ! napsal skoro to same co ty ! a oto tu jde ! stačí se dívat
Datum: 09. července 2010 22:00
 Draci neblbnete,,nedelajte ramena a nerikej ze s pokecem to jde ke dnu,,, je to jen na prazdniny,,co asi maji delat draci co maji mraky volneho casu,, a nez aby zapojily svuj hadver (hlavu) a trosku si zamakali,,, pac samouka je nejlapsi pro hadver,tka pisou pro vas,,stupidny dotazy,tak je ignorujte a nenechte se vyprovokovat,,budte stamgastama,,, jinak mi zlomite vas,,, pac pokec me sta ljak cas tak uspory,,,,sesa,,, jak bude cas,,, dostanou stamgasti hvezdi dle sesi uvahy  A HLAVNE DLE NEJVICE PRISPEVKU A CASU STRAVENEHO V POKECU
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 23:29
 ty , to není ale vůbec marný nápad , uzamykatelný příspěvky
Datum: 09. července 2010 23:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 seso, né že bych chtěl být tak strašně moderátorem, ale chci pomoct přes ty prázdniny to tu udržovat, aby to tu bylo jako dřiv..Nejsem žadny Zm°d abych tu naschvál mazal normálni příspěvky apod. prasečiny.
Datum: 09. července 2010 23:16
 porosil bych nejostrejsi draky a stamgasty denzileck ® a dachl21 ® aby se zdrzovali odpovedi na nove prispevky za predpokladu ze budou dokola narazet na tem samej problem
Datum: 09. července 2010 22:50
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Ještě co bych tu zřídíl(jestli to moderátoři nemají) že se bude dát ten příspěvek "zamknout" aby už do nho nemohl nikdo nic přidávat
Datum: 09. července 2010 22:49
 denzileck : souhlasím pro foggiho..
Datum: 09. července 2010 22:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Díky.Ja jsem tu taky každý den a klidně pomůžu stavajicim Moderátorům,ale vše je na sesovi jak s tím pořídí
Datum: 09. července 2010 22:46
Datum: 09. července 2010 22:42
 V tom případě nějakého moderátora.který by tu byl každej den,a promazával zbytečná dotazy a někdy i odpovědi.
Datum: 09. července 2010 22:39
 To by nešlo,vždycky se najde někdo kdo odpoví i když ostatní před ním ignorujouu...
Datum: 09. července 2010 22:37
 na každej blbej dotaz napsat no coment....a víc se s tím nebabrat,at si to najde v manuálu
Datum: 09. července 2010 22:35
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 *neodpovídat na blbý dotazy
Datum: 09. července 2010 22:33
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 SESA má pravdu, vydržet to a neodpovídat blbý dotazy a ono to ty lidi přestane bavit
Datum: 09. července 2010 22:31
 tohle nepomůže...to chce aby se nad sebou lidi zamysleli....
Datum: 09. července 2010 22:31
 Jsem pro to aby byl Fogi moderátorem...
Datum: 09. července 2010 22:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Ja bych to hned mazal,kdybych byl moderátorem.Myslim si,že kdyby tu nebylo tolik "zbytečnych" dotazu,tak pokec je i svižnějši.
Datum: 09. července 2010 22:23
 ignorovat,,, napsat do takveho prizpevku,,, nou komnet
Datum: 09. července 2010 22:18
 kdo bude mít blbý dotaz tomu pošli vira a vodu do benzínu
Datum: 09. července 2010 22:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Přesně tak seso..Ale řekni že je normalni psát 8 přispěvku za sebou o tom jak pulit motor..Chtělo by to více moderátorů at mažou příspěvky,ktere tu jsou mnoho krát a jen stačí použit funkci HLEDAT a hned najdou co potřebujou..
Datum: 09. července 2010 22:04
 Můj soubor dotazů:1)SESO, ty písty co prodáváš, jsou maďarské? 2)Měl jste někdo špatnou zkušenost s písty z FK(Doposud jsem všechny písty hravě sundal, s tímto z FK mám potíže, čep tam jde podle mě zkřiva, při lisování se kousek pístu štíp, na nahřívání se mi to vyprdlo, zkusím to rozpálit a zchladit více, ale je to divné). 3)Kdo máte Slovenskou pomstu, setkal jste se někdy s něčím podobným(musíte to vidět celý, začátek klame) http://www.youtube.com/watch?v=NfYJY3SRQb0
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 11:19
 Jenže to už asi nevyměníte, když je lehce poškozený.
Datum: 10. července 2010 11:19
 Pokud jste si všimli, tak jsem regulátor úplně vyřadil... Na auto jsem to zkoušel připojovat, je to ten samý výsledek. Ta baterka je nová, má tak rok a nabíjel jsem ji. Všichni mi to rozmlouvají, ale já si myslím, že je spálený dynamo.
Datum: 10. července 2010 11:18
 starter - bud baterka jak rekl Dave´s (vnitrni odpor v baterii, zvysuje se lety provozu), pak to delaj zaoxidovany svorky a kontakry (zase odpor) a nakonec to zvlaste u aut dela regulator co ma za ukol bud pri dostatku napeti roztocit starter nebo pri nedostatku opak...ty odpory jsou male, normalnim multimetrem tezko meritelne, jde o to, ze sic to ma odpor 0,01 ohmu pri minimalnim odberu, kupr. primereni baterie "na sucho", je to stale neco kolem 11-12V ale jak se odber z baterie zvysi (nejvetsi odber dela starter, kdy je treba ve spicce i treba 100A) tak tam je ten odpor uz znat hodne markantne a pak ses jen na par voltech, ktery ti uz motor nerozotci...proto je treba ty odpory minimalizovat, protoze cim vetsi zatizeni, tim je odpor vice znatelny, "videt"...vysvetluju to laicky, tka me nekamenujte...cili baterka, zaoxidovane spoje, popr. regulator...
Datum: 09. července 2010 23:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 problem se starterem:ano setkal jak u aut tak u motorek je to uplne jednoduche baterka je v haji nema dost stavi na to aby roztocila starter.... rozumej starter otoci klikou naprosto v poho kdys tam neni svicka jakmile ji tam zasroubujes motor ma odpor (kompresi) starter musi dostat vetsi stavu aby ten odpor premohl jenze bateri mu vic energie nevyda-je mrtva but ji zkus nabit a nebo hold novou... jinak jestly tam je 12v (nevim tatrana nemam) tak tam zkus jen pres startovaci kabely z auta
Datum: 09. července 2010 23:11
 posli pist se stahovakem,,prozkoumame a napisem,,
Datum: 09. července 2010 22:59
 Problémy technického rázu přímo vyhledávám a jsem od přírody zvídavý.....
Datum: 09. července 2010 22:32
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Je nějakej den kdy jsi bez problému?
Datum: 09. července 2010 22:14
 Ale ne že bych ho prostčil jednou dírou a on se netrefil do té naproti, on se nedá dát rovně ani na okraj té první. Já to zkusím víc nahát, mě by stačilo, kdyby tam kousek zalezl.
Datum: 09. července 2010 22:14
 MADARSKE,, LEPSI NEJSOU,,NA KRIVO NEMUZE JIT JSOU VRTANE NA JEDEN ZATACH,,,
Datum: 09. července 2010 22:04
 správně bys měl mít ještě vodící čep(v podstatě 2 pístní čep o 0,2mm menší)aby šel pístem suvně a vedl ten pravý v ose.
Datum: 09. července 2010 21:55
 Lidi prosím vás,uvažujte nad svými dotazy.Vždyt máte internet.já musel vše hledat v knihách nebo u starších.místo aby si přečet něco o karburátorech,jeho funkčních okruzích,směšovacích poměrech radši tam hned flakne vrtání trysek nebo nefunguje mi volnoběh.tenhle pokec je obrovská poradna ale místní matadoři začínají být znechuceni a odcházejí.A až tu nikdo z nich nebude bude pozdě.Nerad bych se dočkal toho že by si tu pár pubertáků předvádělo slovník.Aproto bděte,čtěte a hlavně uvažujte.Vy nemáte radost když sami na něco přijdete aono to funguje?to vam musí 10lidí napsat že máte profouknout trysku volnobehu když vám to chcípe?přitom by stačilo si přečíst návod k obsluze a pak by se nikdo nemohl zeptat naco jsou ty zlaté šrubky na karbecu.neblbněte než bude pozdě
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:02
 sem tam mám blbej dotaz,ale máte všichni pravdu,že toto fórum upadá.Já když jsem začínal s fichtlem jsem něvěděl ani jak se přidává plyn natož chtít zvyšovat výkon,jenže jsem neznal FP ,abych se mohl zeptat,všechno jsem dělal s dědou,nebo listoval v manuálu atd...Myslím si , že tady tak by to mohli dělat všichni,a né jeden den se zeptat jak vyčistit trysky a kde jsou a na druhý den se ptát jak propilovat válec aby to líp jelo.Chodil jsem na jedno fórum o modelařině,vypadalo to jak tady,chaos blbé otázky,nadávky...admini a moderátoři a všichni ti zkušení si udělali svoje fórum,kde nikdo jinčí přispívat nesmí a to staré zaniklo.Lidi,skuste se polepšit aby to tady taky tak nedopadlo...
Datum: 09. července 2010 22:02
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Věř mi že to nepomuže..Na našem foru jsme zkoušeli ruzne zpusoby a lidi prostě založi Přispěvek "nejde nastartovat" a ob přispěvek je "nestartuje" ..
Datum: 09. července 2010 21:57
 Mělo by to bejt zvýrazněný a aspon přez půl stránky aby si toho ti ocasníci všimli
Datum: 09. července 2010 21:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Jak piše kolega..Lidi jsou líní hledat v diskuzích a ještě k tomu tady mají funkci HLEDAT !
Datum: 09. července 2010 21:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a presne jaks to napsal jsou líní přečíst si manuál , nebo se poradit s někým starším a zkušenějším , a proto píšou každou banalitu zde
Datum: 09. července 2010 21:44
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Stímto musím naprosto souhlasit..Sice i já a určitě spousta z nás měla ze začátku pár "debilnich" příspěvku, ale toto co je tu posledni dobou se tomu nerovná.. Klidně si moderatorské práva vemu, ale to už nezáleží na mě.
Datum: 09. července 2010 21:44
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Já už tu taky neodepisuju , pokec se zhorsil a je potreba s tim neco udelat
Datum: 09. července 2010 21:43
 pro mnohe uz pozde je...jeste tu tak pise Standa a ty...ti dobri uz tady pramalo chodi, treba Horsta ci Chonga tu nechodi, FK, ABC, jawaracing uz tu nepisou a takovejch pripadu je hodne...a to s tebou a Standou tady byla elita...
Datum: 09. července 2010 21:38
 Přesně tak postul má pravdu.
Datum: 09. července 2010 21:35
|



|