Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 čao draci, můj problém nevím jestli se to dá nezývat problémem, ale zgenerálkoval jsem motor mustanga nové gufera a ložiska .. nové futra atd. válec je byl zajetý už předtím (nový píst, kroužky) předtím jsem jezdíval 70km/h ted po výměně, mám taky sníženou hlavu podle objemu 5,7 by to mělo odpovídat kompresi něco kolem 9,8 a ted ve stejném místě kde sem to roztáhl na 70 ted s bídou vytáhnu na 60 . Klika chdí trochu ztěžka nové gufera, ale už si sedla a jde pěkně takže už nevím kde jsem ten výkon ztratil ... všude čtu jak každý sníží hlavu na kompres 10,5:1 a lítá jak drak, no v mém přípaadě bohužel nelítám tak jak jsem si představoval, na co bych se podle vás měl zaměřit, svíčka krásně cihlová do otáček jde ochotně a karbec je taky čistý už nwm co s tím ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 20:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já zajíždím novej výbrus, a tady mi doporučili 500km, když zajíždíš novej motor, tak ještě víc....moje první jízda byla celkem dobrý, hodně to táhlo, ale málo jelo, potom ani jedno a teď je to perfektní.....až to pořádně zajedeš, bude to o něčem jiném
Datum: 09. července 2010 20:46
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 no uvidime ale bych bych rád kdyby se to zlepšilo, aspon na uroven než sem to generalkoval ...
Datum: 09. července 2010 20:13
 20 km? těch poslednćh..ložiska si sednou až tak po 150....sice to není moje zkušenost ale kámošova
Datum: 09. července 2010 20:03
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 myslíš že tk do 20 km? i gufera si sednou trochu ? už mam nalitane skoro 10km trochu se to zlepšilo ...
Datum: 09. července 2010 20:02
 nové ložiska se za tepla motoru roztahujou,a tím dochází ke ztráté výkonu...musí si to pořádně sednout
Datum: 09. července 2010 19:51
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Zdravím..Dneska mi dal jeden pán válec na fichtla a chtel sem ho hned trochu popilovat,ale jak sem vylisoval vložku,tak sem se nestacil divit..Sací kanal je nejak moc široký a přefuky už od oka nejsou symetricke..Jak zarovnat ty prefuky? dám to dědovi na frezu..o kolik je muže vzit do boku? a protahnout dolu nebo nahoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 19:26
 Zdar chlapi mam par otazek 1.Vcera sem jezdil na me jawe 21 jezdil sem asi 30min v kuse a pak sem to chcipl na cca 10 min a pak sem to chtel nakopnut a ani skit.Roztlacil sem to az na 4 roztlaceni.Cim to moze byt svicku mam N15YC,novy kondenzator,zapal.civku a dneska to same vytahnu to chcu nakopnut a chytlo to tak na 20 nakopnuti tak na 2-3s.a od te doby zase nic co s tim mam delat?2.Co mam udelat aby sem zvysil vykon motoru?Diky Za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 19:35
 Jiskra je takova svetle modra.GO motoru sem dodelal asi pred 2 tydny
Datum: 09. července 2010 19:35
 1.tohle dělá nejčastěji pecka na kontaktech,špatná svíčka,jaká je jikra barvově? 2. Udělej GO motoru,a pak uvažuj o stejskyho cestovní,silniční,závodní úpravě
Datum: 09. července 2010 19:30
Jméno: Lich
IP: uživatel9828
 Zdravím bikeři. Už se vám stalo, že jste koupili do FICHTLA nové brzdové čelisti a ty by tam pak neseděly ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:01
 stalo. je to normální obložení si musí sednout.
Datum: 09. července 2010 22:01
 ja som uz mal aj tak ze nové oblozenie do bubnu ani nezmestili,bolo to u fichtla a original nové oblozenie
Datum: 09. července 2010 19:16
 je to normální....obložení si musí sednout na tvar bubnu... uplně stejně je tomu i u aut....
Datum: 09. července 2010 19:05
 Poraďte, ladičové fichtlů. Mám svíčku N14YC, hladinu nastavenou, jehlu na druhém zářezu. Svíčka je po urputném tavení motoru na půlce černá, na trochu půlce je světlejší. Jak byste vrtali díry do airkrabice? Kolik a jakýho průměru, potřebuju trošku ochudit směs.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 19:20
 koukni se jak byly diry na originalnim airboxu... jedna je u vstupu, a na nekterych jsou pak dve diry jeste z boku. jeste je moznost ochuzeni taky mensi tryskou (napr 60 z 05)... nejdirv bych se ale zameril na to , aby byla ta svicka jednobarevna, to ze je pul na pul znamena, ze to nekde saje falesnej vzduch do jednoho prefuku. jinak jestli by byla svicka serna a jelo to dobre tak ybch to neresil.
Datum: 09. července 2010 19:20
 mislim si vycistil karbec
Datum: 09. července 2010 19:03
 Udělej jednu ze spoda 0.8 cm vrtáčkem.a 1.0 udělej na horu,takhle se mi to osvědčilo nejlépe
Datum: 09. července 2010 19:03
 ked motor más v dobrom stave mislim aspon na vybrus tak nerozvrtaj nic len vycisti vyfuk a filter prefukaj ked nestaci filter prefukat tak si to vymen
Datum: 09. července 2010 19:01
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Posl.aktualizace: 12. července 2010 10:09
 JJ to bohuzel je tak. Ale vam zkusenejsim je k smichu kdyz s nekdo zepta proc mu to nejede ze tam ma benzin a dava to jiskru a blablabla... ale vsichni jsme nak zacinali. Ja jeste zacinam. Mam ridicak 2. tejden. Fíka 2.rok. Ale kdyz uz mam fichtli tak rad tak pokut vim tak mu poradim! Jo mozna to tady uz bylo ale nekoho kdo se vcera registroval moc nebavi prohledavat nekolikalete zapisky fora. Kdyz vim tak mu poradim. Mozna by stalo za to udelat to jako je na jinejch diskuzich tzv koutek mimo misu kde by si delali prdel a vkladali vtipne prihody a vtipy a nevim co (ale nejsem majitelem tohoto fora a nechci majiteli kecat do jeho dila). Ja myslim ze kdyz mam rad fichtla TAK UZ JEN PROTO ABY O NEJ BYLO DOBRE POSTARANO I KDYZ NENI MUJ BYCH MEL DOBRE PORADIT MAJITELI CO A JAK AT NECO NEPOKAZI!!! Kdyz uz to nedelame pro sebe, delejme to aspon pro ty stare stroje co nam poctive slouzi. Delejme to pro ne protoze si to zaslouzi.
Datum: 12. července 2010 10:09
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 No jo,ale když tu někdo žebra o pomoc, že se mu ucpala hadička nebo neco podobneho, tak normalni člověk se zasměje a listuje v diskuzi dál, ale najsou se i lidi, kteři do toho přispěvku napišou že je debil atd.. a už je s toho hádka..
Datum: 11. července 2010 18:04
 Teď budu asi trochu drzej nebo to pojmenujt jak chcete ale: Sesa si tady s tim dal praci a ne proto aby ste se tady tvarili ze to uz je naky debilni a nevim co. Je spousta začátečníků včetně mě a když ste se vy na něco zeptali tak vam kazdej poradil. Dnes zaujímáte postavení kterému jsem nikdy nevěřil (na slovensku tzv "posraný češi"  když už na ten pokec se registruju, nese to ssebou jistej zavazek. Ten pokec byl dle mě dělanej na to aby poradil těm fichtlarům co si nevědí rady a aby sdružoval dnes už ne moc lidí co mají rádi starý poctivý československý motorky. Právě proto musíme držet spolu jako Svatoplukovi pruty! A ne stylem tady je na mě moc otázek tak jdu pryč! A takhle stroskotalo uz hodně diskuzí. Pokusme se VŠICHNI udržet rodinu Draků na fichtlech! Byla by to myslím škoda aby ti zkušení práskli do koní a ti nezkušení tady zústali jako ryby na suchu. Když od někoho dostanu náké zkušenosti a rady, tak si myslím že je skoro povinností je předat dál aby vydrželo na silnicích aspon tolik fíkú a jaw jako dnes!
Datum: 10. července 2010 9:13
 Nemá to cenu...fichtlpokec je zkaženej...nevim co stim, kdysi jsem se o něco snažil, k ničemu to ale asi nevedlo, stejně to nikdo neocenil...nejrozuměnší pro mě bude, zaujmout vůči fichtlkrámku stejnej postoj, jako to udělal Standa...Mějte se
Datum: 09. července 2010 20:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 To je fakt...
Datum: 09. července 2010 18:50
 za to můžeme všichni.jedni co mají debilní dotazy a druzí co na ně odpovídají
Datum: 09. července 2010 18:40
Jméno: Tonczek
IP: uživatel5056
 zdarec chci zvisit vykon jawy 21 tim ze chci zvetsit dirku v triskach a nmam nove udelanej vybrus a GO motoru myslite že je to dobra volba ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 koukni se na tu trisku jakou ma vevnitr ta dira upravu : jak je hladonka cista a krasna .... ty tam naprasaka naseres vrtak celou vnitrni stranu poskrabes a tim akorat je horsi pruchodnost smesi... moze boze kup si trisku a nedelej zadny takovidle veci... nekteri tuningari to by clovek zasnul  JEN PRO INFO!!! triska se nikdy
necisti ostrima predmetama!! (zadna stetina z ocelaku!) ale but vlascema nebo zinema co se prodavaj v mototechne...
Datum: 30. července 2010 21:41
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Ja sam za sebe rikam ze bych to nevrtal protze kdysi sem si to taky nechal udelat a jenom sem si to posral stupen 1 jel paradne ale jak sem preradil na 2 tak mi to chcipalo a to aji na rovine ...tak ze to nedej
Datum: 30. července 2010 20:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jo určitě je to dobrá volba..jeste bych válec provrtal skrs na skrs,aby to lepe vyfukovalo..Pak bych jeste pprovrtal prevodovku s klikou aby to lepe mazalo,pak to pojede minimálne 90..Fakt sám to tak mám a vyhrávam závod za závodem..Jo a tu trysku převrtej 8mm vrtákem at to lepe jede..Tuningu zdar
Datum: 30. července 2010 17:23
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 dybys provrtal trysky tak by ti to žralo benal jak auto
Datum: 30. července 2010 8:42
Jméno: mataa
IP: uživatel9904
 trysky se nikdy nevrtaji to lepsi si kup benzin carrera 100 a uvidis ten rozdil
Datum: 15. července 2010 18:33
 kluku já jezdil na motorkách v dobách kdy ty jsi tahal kačera ze sebou takže vím co dělám a jak to dělám to je vše
Datum: 10. července 2010 23:33
 Viper....trysky se nikdy neprovrtávali...a sorry ale tohle dělá jen blázen,nebo magor
Datum: 10. července 2010 13:22
 Hej už to je tady fakt ubohé jako kdybyste mu poradili at si tam dá přímé sání 72 trysku a ty Dandlík asi víš prd o vrtání trysek já vrtal tolik trysek a všecky jsou 100% funkční nač kupovat trysku když stačí pořádná stojanovka a přesné vrtáky nikdy jsem tady nepsal jenom tiše příhlížel ale už mě to tady pěkně štve to vaše vyjádřování já kdysi začínal s knížkama a stylem pokus omyl internet jsem neměl a taky jsem jezdil ale je to ubohost tady měj te se
Datum: 09. července 2010 23:54
 Omg si chuj ne asi????? tryska se neprovrtava ale kupuje jina presne na chod motoru - zalezi jestli mas naky tuning(bezkontaktni zapalovani, prepousteci kanaly, vybrus...) co to tu pisou za kokoti tyvole to je neco hrozneho..... no comment
Datum: 09. července 2010 21:46
 dachl21:Vid,taky mi přijdou jak postižený.
Datum: 09. července 2010 21:26
 5 mm vrtak by tu trysku rozvrtal na sračku a to je dan za to že taková blbost někoho napadla.Že je 5 mm moc je snad jasný...
Datum: 09. července 2010 21:25
 no coment tady to.....chce provrtávat trysky,no tý vole
Datum: 09. července 2010 19:32
 no hele 5mm uz je mozna moc, to zas neprehanej... ! jiank ten pist jsem samozrejme neuvadel protoze to pak je takovy vykon ze jde zivotnost prudce dolu... !
Datum: 09. července 2010 19:03
 Aspon 5 mm a nezapomen provrtat pist to prida straaaasne moc vykonu
Datum: 09. července 2010 18:49
 ignoruji
Datum: 09. července 2010 18:42
Jméno: Tonczek
IP: uživatel5056
 Takže je to jepši jo ? jakym tak vrtakem to provrtat
Datum: 09. července 2010 18:40
Jméno: Tonczek
IP: uživatel5056
 Takže je to jepši jo ? jakym tak vrtakem to provrtat
Datum: 09. července 2010 18:39
 to není dobrá volba
Datum: 09. července 2010 18:39
 jestli máš motor v sériovém stavu tak to je zbytečné,bude ti to žrat a pojede to na nic. Tryska se dává větší jenom s přímým filtrem sání. tam se dává tryska 72
Datum: 09. července 2010 18:36
 ta nejlepsi volba... ! vsak na co upravovat valec kdyz staci provrtat trysku a hned ma spar koniku navic , ze?
Datum: 09. července 2010 18:34
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 zdar draci mám mustanga a nefunguje mě volnoběh je to zajímavé tohle se mě nikdy nestalo na žádné jawě čím to může být díky maras
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 20:40
 Skus přitáhnout šroub na štelování volnoběhu. Pokud máš volnoběh ve strašně vysokých otáčkách a chcípne ti to když to plynem neudržuješ v chodu tak to bude chyba gufer a taky možno netěsnících katerů mezi sebou. V horším případě to dělá extrémně vyhoněný válec
Datum: 09. července 2010 20:40
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 Když to nakopnu tak to chytne na poprvý a potom (chvíli držím plyn cca 10sek)někdy ne to jsem vše skoušel a potom ho pustím a zdechne a benzín tam jde vše je v pořádku a prostě nedrží volnoběh díky za rady.
Datum: 09. července 2010 19:50
 Jak to myslíš nefunguje... Motor musí mít obrovské otáčky aby to nezdechlo? Nebo to má pěkný pravidelný volnoběh a zdechá to?
Datum: 09. července 2010 17:58
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 hoši, vy myslíte že všichni sou tady super chytrý jako vy  ? každej takhle začínal, i já ....... od toho to tady přece je, aby se kdokoliv zeptal....a když umíte zpravovat jawy, tak to pochopíte co tím asi myslel autor....to nemůžete nikomu vytýkat, furt lepší když se zeptá
Datum: 09. července 2010 17:53
 je to takový hůř pochopitelný...
Datum: 09. července 2010 16:35
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 to je jedno ne?
Datum: 09. července 2010 16:21
 jo a neumíš ani napsat nedrzí mi volnobeh,a napises nefunguje mi xD..
Datum: 09. července 2010 16:16
 přesně tak
Datum: 09. července 2010 16:15
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 mám ještě 21 a jawu 250 kejvačku
Datum: 09. července 2010 16:15
 Tohle se ti na žádný jawě ještě nestalo protože žádnou jinou némáš,kdybys jich mel víc tak máš i víc zkušeností a neptáš se na takovou blbost.
Datum: 09. července 2010 16:14
Jméno: maras
IP: uživatel5084
 to jsem všehchno skoušel a furt nedrži volnoběh trysky jsem čistil i karbec
Datum: 09. července 2010 16:13
 zkoušel si vubec utahovat serizovaci sroubek volnobehu?
Datum: 09. července 2010 16:05
 jo?? nepovídej? Prosím co myslíš pod pojmem "nefunguje mi volnoběh"?
Datum: 09. července 2010 16:04
Jméno: Tony
IP: uživatel5566
 zdar seso mám dotaz,kde bereš nebo jak objednáváš díly ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 20:31
 draku vsude mozne,,, je to narocne,,
Datum: 09. července 2010 20:31
 Chceš si udělat vlatní obchod?
Datum: 09. července 2010 18:50
Jméno: Jakub
IP: uživatel9852
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat estli by mi někdo nepomohl a neřekl kde se dá sehnat schéma zapojení bezkontaktního zapalováni PAL magneton které mám na své Jawe 350/634 moc by mi to pomohlo bo se mi podařilo nejspis něco spálit a potřebuju jít po drátech a zjistit co to shořelo díky moc za radu kdyby ste měli nápad co to je tak uvítám názory. Dík předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 17:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 podle mě ti zhořelo relátko....je to můj názor
Datum: 09. července 2010 17:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám 175ku, nedávno sem měnil těsnění a olej v předních teleskopech, pružilo to krásně a už 3 měsíce mi to snad nepruží, nevíte čím to může být? unavené pružiny? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 15:08
 draci,je pravda že u jawy 350 s kladívkovým zapalováním pořád dochází k nějakým problémům? Slyšel jsem nějaké pomluvy že to je endokonale promyšleé že se neustále rozlazuje zapalování,že jeden válec udělá větší ránu než druhý a pak zase jinak. že se válce hádají,je to nespolehlivé a tak. Prej se té 350ce dokonce nějak kroutí rám nebo co.Jezdím na pionýru a dál se rozmýšlím mezi panelkou 250 a kývačkou 350. Chci koupit jednu z těchto motorek po renovai a kompletní GO. Ta 350ka mi vyhovuje víc ale nikdy jsem neměl příležitost ji vlastnit. Jde mi hlavně o tu spolehlivost a životnost. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:37
Jméno: RBMK
IP: uživatel5771
 Stejně tam pak dáš VAPE... Já jsem bral 250, po převrtání na 290 je to taková univerzální mašina a ani na dálnici se neztratí. 350 jsou 2 problémy oproti jednomu a řere to taky jako prase, si nevybereš. Projeď se na obou a ber tu v lepším stavu nebo co se bude víc líbit.
Datum: 10. července 2010 18:18
 dneska jsem prijel z vyletu na 350 dlouhyho cca 900 kilaku a ze by byl jeden jedinej problem rict nemuzu. Jasne seridit predstih na 350 je tezsi, nez na jednovalci, ale kdo to ma "v ruce" ma predstih za chvilicku hotovej a lita jak drak. Co se vlneni ramu u trindy tyce tak je to pravda ten ram se nechova zrovna jiste, hlavne v zatackach a vyssich rychlostech dela nekdy psi kusy, ale da se zvyknout a pak to ani neprijde. Jestli chces mit v zapalovani absolutni jistotu kup si bezkontakt VAPE a o zapalovani uz za celou dobu pouzivani motorky nebudes ani vedet. Preju stastnou ruku pri vyberu.
Datum: 09. července 2010 22:09
Jméno: jacob
IP: uživatel9852
 jezdím na Jawa 350 / 632 a sem s ni zatim spokojene jeji jizdní vlastnosti nejsou sice luxusni ale kdo nejezdil na Jawe ten nevi co to je extrémní jízda když ti někdy v zatačkách začne uskakovat zadní kolo. Rám se nekroutí ale zadní kyvka potřebuje čas od času dotáhnout. Kladívka sou opravdu na prd když už by si uvažoval o Jawe tak si ju kup s bezkontaktnim zapalovanim daji se sehnat luxusni motorky za 1200 ja sam jednu mam je to bezudržové a nemusíš se otravovat se seřizováním kladívek po každé delší jízdě. Ja už na svoji Jawe ujel 1000 Km a nechala mě ve štychu jen dvakrat a to jednou ucpana tryska a jednou zanešený vzduchový filtr. Jawa ma dlouhou životnost a opravy te vyjdou jednou za sto let do par korun. to sou moje zkušenosti tak si je přeber jak chceš. pokud si ju pořídíš tak přeju mnouho ujetech Km bez nehod
Datum: 09. července 2010 15:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 v zapalování bych zas takovej problém neviděl, dyštak ti to někdo sešteluje a bude to ok, jestli chceš motorku, do který by si nemusel moc vrážet peníze, je lepší 25O, když by si pak oddělal píst, je tam jenom jeden, než u 350 takže v tom by to bylo levnější....
Datum: 09. července 2010 15:14
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Každý motor, co má zapalování s kladívkama se musí občas poštelovat, jinak spolehlivost součástek zapalování je stejná jako u jednoválce. Jinak seřízení předstihu není žádná věda, akorát že tam jsou ty válce dva
Datum: 09. července 2010 14:59
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 na kladivkovy zapalování na 350 nadávají jenom lidi kteří ho neumí zeštelovat...
Datum: 09. července 2010 14:42
Jméno: hh
IP: uživatel6963
 zdravim, rozpulil jsem motor pionyra, ale nemuzu vylisovat kliku z druheho karteru, protoze mi nejde vyndat zajistovaci kolicek rotoru. asi zarezlej. wdcko sem zkousel, klestema to taky poradne nesevru abych s tim pohnul. nevite co s tim? dik za kazdej napad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 16:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Potukej lehce ten količek kladívkem a kombinaškama ho vytahneš.
Datum: 09. července 2010 16:52
 Asi nezbyde nic jiného než se snažit,obětovat trochu trpělivosti a času a ono to povolí. Taky jsem s tím půl hodiny kmásal přes kombinačky a nakonec jsem ho vytahl. Nevim jestli to bude efektivní ale můžeš skusit nahřít hřídel
Datum: 09. července 2010 13:10
 zdravím vás. prosím o radu někoho zkušenějšího. Dostala se mi pod ruky čz 175 / 477 v polorozebraném stavu ale motor kompletní. Dotahl jsem to ze šrotu a chci to opravit,hodit na papíry a jezdit s tím. Motor funguje ale co potřebuji vědět tak je to. Jak můžu ověřit,jestli funguje oilmaster. Nechci to riskovat kdyby náhodou nefungoval abych to nezadřel,první bych to chtěl ověřit a až pak lejt olej a benzin zvlášť. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 15:10
 Cus, nechapu proc vsichni oilmastery tak odsuzují. Táta na číze s oddelenym mazanim najel přes 40tis. km a bez problemu. Staci jenom jednou nastavit a pak se v tom nevrtat. Funkci cerpadla dobře overis rovnou na motorce. Vypojís trubičku za karburátorem a otáčíš takovym velkým plastovým kolem na boku čerpadla. Z trubice by mel zacít kapat olej. Samozrejme predtim nezapomen cerpadlo odvzdušnit odvzdušnovacim šroubkem. Před nastartováním se přesvědč, jestli je celá hadička od čerpadla ke karburátoru plná oleje, jinak nez by se stačila naplnit, zadřel bys.
Datum: 09. července 2010 15:10
Datum: 09. července 2010 13:08
Jméno: Veverka
IP: uživatel5299
 Kašli na to zaslaep to třeba šroubem nebo tak, a jezdi na benzím s olejem, ale pokud opravdu chceš oil master tak známý mi radil až to tam naleju a tak ať sleduju třeba bublinku jestli se pohybuje, ale podle mně je to risk, jednou to přestane za jízdy fungovat a je po srendě!§ Bohužel....
Datum: 09. července 2010 12:58
 Zdar Draci!! Hledám někoho z okolí Kolína na projíždku na fichtlech! Ted o prázdninách se nudím a mazel venku čeká ze ho projedu. Ozvěte se na icq 382 841 302 nebo skype solaris15cng . Piste piste. Uz tu nudu nevydrzím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 14:24
 jiste
Datum: 09. července 2010 14:24
 ondrash : a proč sem pišeš ty když nejsi z kolína a nechceš se projet? To mě chceš jen řict že jsou moje komenty na facku? To si mi klidně mohl napsat na mail nebo na icq.....
Datum: 09. července 2010 14:22
 protože už sem hold takovej,a nehodlám se měnit  ...tot vše
Datum: 09. července 2010 14:20
 dachl21: ty tvoje komenty jsou nekdy fakt na facku  proc sem vubec pises kdyz nejsi z kolina a nechces se projet .. ?
Datum: 09. července 2010 14:07
 Radimek. To je kousek od Cerhenic.
Datum: 09. července 2010 13:59
Jméno: KuBaJzS_01
IP: uživatel8498
 a od kud jsi od kolína?
Datum: 09. července 2010 13:56
 Jo beru. Můj fichtlík je můj miláček. Moje první moto. A velice si ho vážím. Veterány mají svoji duši. Jak se k ním chováš, tak se ti odvděčí. Jo jsem možná blázen, pro někoho je fík kopa starého šrotu ale pro mě je to něco úplně jiného.
Datum: 09. července 2010 13:41
 sourozenci? Ty to ale bereš nějak vážně
Datum: 09. července 2010 13:18
 Jezdit sám dokážu. Ale projíždka více fichtlú, pokec majitelů a vse kolem je uplne neco jineho. Můj fichtl se neviděl se svými sourozenci ani nepamatuje. Takze rady stylu nauc se jezdit sam je jako nauc jezdit fichtla bez ridice.
Datum: 09. července 2010 13:08
 to n3rv: máme podobný fíky....jen mě zajímá jaký rok výroby vlastníš?
Datum: 09. července 2010 13:03
 přesně tak
Datum: 09. července 2010 12:59
 to nedokážeš jezdit sám?  ....
Datum: 09. července 2010 12:39
Jméno: Veverka
IP: uživatel5299
Posl.aktualizace: 09. července 2010 18:56
 presne tak ked sa ti nepaci nedivaj se na to,,,novy rám lacnejsie nezohnás,,,
Datum: 09. července 2010 18:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co tady řešíš....nikdo tě nenutí aby jsi to kupoval
Datum: 09. července 2010 12:14
Jméno: Veverka
IP: uživatel5299
 Ale k čemu je ti novej rám, když seženu nějakej použite adám tam třeba jen nový čepy do kyvky, takl mně to výjde podstatně levněji!!
Datum: 09. července 2010 11:00
 Hochu sežeš si novej nepoužitej rám,je sice poškrábanej,ale to díky putování po světě
Datum: 09. července 2010 10:56
 Vím, už se to tu rozebíralo několikrát. Mám tento problém. Mustang mi za studena dobře startuje,drží volnoběh a nechá se velmi ochotně točit. Když na to sednu a chci odjet, tak musím přidat na můj vkus hodně plynu(jiný fichtl se rozjede pomalu na volnoběh), motorka rychle poskočí vpřed, pak skoro chcípne a líně se rozjede. Mezi rychlostma to má velký prodlevy. Když jsem jel na plně otevřené šoupátko, ani to nedosáhne maximálních otáček. Při jízdě při plném otevření šoupátka se z toho někdy linou takový divný jakoby plechový zvuky. Když se to ohřeje, mizerně to startuje a naprosto nemá snahu držet volnoběh. Svíčka je černá, jsou tam nepatrné náznaky tmavě hnědé. Dotaz1)Jak nějak efektivně lehce ochudit směs(vše mám seřízené podle návodu)? Dotaz2)Jakou svíčku do tohohle počasí? Dotaz3)Stalo se vám někdy, že když jste měnili ložiska, že by se pak hrozně blbě otáčel motor? Já jsem třeba musel fakt točit sekundárním kolečkem kleštěma, když jsem nandaval řetěz. Po ujetí 3km si to sedlo a je to jak původně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 17:18
 Problém, je že si nemůžu dovolit jet na plnej bez papírů, už teď se divím, že na mě nikdo nezavolal čerty. Kousek mám polňačku jak tankodrom, tak tam to zkusím potavit. Já se tam budu chvilku točit, pak se vrátím. Svíčku mám N14YC a jehlu na prvním zářezu, hrozí nějaké potíže? Nebo to mám před jízdou dát raději na druhý?
Datum: 09. července 2010 17:18
 kolo : tak to máme opačné zkušenosti  ,mě fík jede s tím žlutým novým filtrem líp,,než s uplně novým origo  ...to ej prostě o nastavení karburátoru no....
Datum: 09. července 2010 14:43
 je to divny ale ty mas ten filtr novej takovej ten zlutej ze?me se to taky dusilo s tim novym tak pomolhlo jak rik dachl jenom udelat ti diry v ty krabici asi ty novy berou malo vzduchu ale s origo to jede jinak...
Datum: 09. července 2010 14:38
Jméno: hh
IP: uživatel6963
 zkus jednoduchej test. jed cca 3km furt na plnej plyn bez ubrani, nejlepe na rovince, pak jeste za jizdy a s plynem vypni motor, zastav, nech zchladnout a vyndej svici. jestli bude vnitrni elektroda cihlova, mas to spravne serizeny.
Datum: 09. července 2010 13:23
 Ok,tak pak napiš jak si dopadl
Datum: 09. července 2010 13:03
 Asi takhle. Já tam teď mám N5Y PAl, to je jako N19C. Počkám na čtrnáctku, odpoledne ji budu mít a vypravím se na kopeček a udělám tam pár koleček.
Datum: 09. července 2010 13:03
 Jo tak to je fajn,ale přeci jenom zkus jet někde dálej,docela by mě zajímalo jaký budeš mí potom zabervení svíčky
Datum: 09. července 2010 12:29
 Tak jsem trochu poladil spojku a přesunul jehlu na první zarážku. Svíčka je furt černá(i když jsem nejel nikam daleko, takže se nestihla zabarvit). Je to lepší, i ty rozjezdy.
Datum: 09. července 2010 12:21
 Tak já je nebudu řešit. Jehlu zkusím dát na první, když to nepůjde, tak ji vrátím a bude se vrtat do krabice. Filtr mám novej.
Datum: 09. července 2010 10:57
 myslím že nezáleží na tom kde je uděláš.ale já bych je pro klid duše udělal tam kde mají být...hele ty rány to můžou dělat ty kroužky,čep,vyrachtaný šoupátko,je toho moc
Datum: 09. července 2010 10:53
 A co ty rány, co by to mohlo být? Mám vzít vrtačku a vrtnout si do airboxu? Záleželo by nějak na umístění, že bych dy díry udělal tak, aby nebyly vidět.
Datum: 09. července 2010 10:49
 ja sem to odvrtal vrtáčkem,ucpávky sem tam taky neměl
Datum: 09. července 2010 10:49
 No a to tomu taky vadí..na víčku airboxu jsou dvě jak ty říkáš (zavařeniny) jedna z toho má být uvolněná,a zespoda airboxu má být jedna taky uvolněná....ale neříkám že tohle může spůsobovat tvůj problém.
Datum: 09. července 2010 10:48
 Jo, já už mám ve skříni vybroušený válec, ale nejde mi nasadit čep do pístu. Když jsem ho zkoušel ohřívat a chladit čep, taky nic, když jsem ho lisoval přípravkem, akorát jsem uštíp kousek pístu(a to jsem přípravkem už nandal a sundal dva písty bez problémů, podle mě tam jde křivě ten čep) Blbě se to točilo i bez gufer. A ten airbox-ten nemá žádné díry ani ucpávky, prostě jednolitá plocha plastu. Zevnitř vypadá, jak kdyby to někdo zavařil.
Datum: 09. července 2010 10:38
 a podle mě už máš špatný kroužky na to co ti to dělá při dotazu č.1
Datum: 09. července 2010 10:21
 1 desticku na jehle první zářez,a poštelovat airbox 2) N14C 3) Nezamačkl si moc gufera?
Datum: 09. července 2010 10:20
 1) odspunovanim airboxu pripadne danim cistyho filtru 2) N14C 3) nekde jsi nevymezil nejakou vuli, spraven by se tohle stat nemelo, ale taky s emi to uz na par motorech stalo
Datum: 09. července 2010 10:17
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9851
 Ahoj, mám v karabičce hrst mrtvých svíček - jsou zaolejované neházejí jiskru i po vyprání v benzinu. Po nasazení fajfky a prošlápnutí stratpákou je slyšet že jiskra práská, ale ne v jiskřišti. Může mi někdo vysvětlit technicky co se s těma svíčkama vlastně stalo? Asi má někde svod, to chápu, ale proč po zaolejování? Proč nepomůže vyprání? Má někdo zkušenost s oživením takhle odešlých svíček?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 21:44
 proc maj svody? nemusi byt ani zaolejovane, staci abys to mel bohaty a karbon vodi...a jiskry tam litaj ale mezi izolatorem a vnitri stenou zavitu, podivej a uvidis...a zrovna tam se tvori casto karbon, kor kdyz je to bohaty ci zapalovani vynechava, saje oil z prevodovky, mazes to srackama (zkuseni vedi ktery "olej" s tremi pismenky myslim, nechci rozpoutavat dalsi hadky ohledne tohoto "oleje"  ci to mas celkove blbe nastaveny...az motor pojede na spici, pojede tak i svicka...jinak ten zapalovac se da ale dlouhodoby reseni to neni...
Datum: 09. července 2010 21:44
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9851
 nebo opalovací pistolí? Zkusím. Ale stejně mě zajímá proč maj svody.
Datum: 09. července 2010 11:04
 Přesně , opálit zapalovačem.
Datum: 09. července 2010 9:52
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 musíš je opálit zapalovačem
Datum: 09. července 2010 9:43
Jméno: Jawa 350/640
IP: uživatel5299
 Zdar hoši, na kolik si myslíte, že může vijít přistrojová deska, a přední maska na Jawa 350/640 popřípadě i světlo, mám možnost to koupit a nevím jakou mám tak zhruba navrhnout cenu, abych se nenechal nějak ošidit, díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 12:43
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 zdar možna bych ji koupil.
Datum: 13. července 2010 12:43
 Nick si nechám. Omlouvám se za hodně dotazů, nevěděl jsem, že vám to nějak vadí. Dobře, budu psát jeden dlohej sloh, než víc malejch, když vám to vadí. Ptám se hodně, raději se zeptám, než bych to pokazil. Myslím, že je tu spousta 2krát debilnějších dotazů, než moje. Teď už se na motor z fichtla ptát nebudu, protože už vím co a jak. A nechlubím se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 9:58
 Dobře, tak to má být. Když se vám něco nelíbí, tak to řekněte. Je škoda, že jste mě rozebírali zrovna ten den, když jsem nebyl na PC.
Datum: 09. července 2010 9:58
 to ze se ptas je v poradku,spis slo o to,ze jsi se nekdy ptal na veci,ktere jsi nejspis predtim ani nevyzkousel sam,nebo ze jsi psal hodne dotazu za sebou..
Datum: 09. července 2010 6:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ondro nic se nedeje je to v poho jen by to chtelo nad tim zapremyslet nez zacnes psat dotaz ... napsal si zpoustu dotazu a pak si zjistil ze to jde tak a tak a
dostal si to dolu nebo ven to je je jedno i bez cizi pomoci ... kdys neco delas a nejsi si jisty je dobre si k tomu vzit dedecka nebo otce.. vetsinou na techto
peklech litaly za mlada taky a taky vedi jak co udelat
Datum: 08. července 2010 22:55
 az tak moc nevadi,mne vobec, aspon vidime ze niekto z mladsich generace chce vic vediet nie len blbo tvrdit bez skusenosti svoju pravdu a hádat sa,,,keby by si potreboval nieco mozem ti pomahat aj mimo pokeci
Datum: 08. července 2010 22:45
|



|