Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci,existuje indučka 4 volty?Když dám na babču 210 6 voltů a rozsvítín světla,tak mi babča chcípá.Musím ji držet v otáčkach. Rey\
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:29
 ah tak to pardon, ale nikdy sem o tom neslyšel...
Datum: 13. července 2010 9:29
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 12. července 2010 22:08
 nevim jestli existuje ale když ji dáš na el soustavu s 6V, tak ji spálíš. Indukčka nic nevyřeší, spíš se dívej jestli se ti někde nekostří kabel..
Datum: 12. července 2010 21:08
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:24
 Zdarec mel bych dve kola i s gumama a dusou ale je teda trosku v horsim stavu sak se rozhodni foto muzu poslat
Datum: 12. července 2010 21:24
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jenom za blbej vyplet + pouzitej rafek jsem zaplatil 700 Skoda ze tenkrat jsem na aukru neco takovyho nenasel
Datum: 12. července 2010 21:18
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 12. července 2010 20:30
 Protože ten nerozhodný pán, je tady z pokecu, když viděl že je o něj zájem, zvedl cenu... dokonce kup teď 500 KĆ
Datum: 12. července 2010 20:16
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 tak se dívám a pán asi očividně neví, kolik by chtěl za ten ráfek, už to má od 300kč.
Datum: 12. července 2010 20:13
 Hochu říkám ti, tohle ber určitě, ani neváhej, než ti ho někdo vybere stejnak mám tedka aukro účet zablokovaný, dlužím tam něco přes 3 kila
Datum: 12. července 2010 20:09
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 Tak bude můj  , při nejlepší 250Kč  , možná vemu oba, sem zvědavej na slevu jakou nabídne
Datum: 12. července 2010 20:07
 Achjo, srašně bych chtěl, ale mkoje poslední keše mi nutí koupit nové ložiska a gufera..na tohle bohužel nemám.
Datum: 12. července 2010 20:04
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 Klidně přihoď , ja se stejně rozmýšlím ještě...
Datum: 12. července 2010 20:01
 Ty krávo  , přemejšlím že bych ti ho odebral  , ten se mi extra zamlouvá
Datum: 12. července 2010 19:59
 Zdarec hoši chcu si koupit digitalni tachometr na pionyra.. urcenej na kolo.. poradite mi napriklad jakej a jak ste snim spokojeni? diky za kazdou odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 10:02
 na trinde pouzivam jakejsi Longus M-1. Ma jedno vetsi tlacitko, takze se da ovladat i v rukavicich. Jenom jsem pouzil jinej magnet, nez byk v baleni s timhle cyklo tachometrem, protoze jsem mel tlusty dratky a magnetu nestacil zavit. Je levnej (stal 299 korun) Funkce ma okamzitou rychlost, hodiny, pocitadlo ujetejch kilometru a denni pocitadlo kilometru. Je do rychlosti 199 km/h, takze plne dostacujici, Mam u nej osobne overenou i vodeodolnost, kdyz jsem projizdel docela brutalnim slejvakem, i odolnost proti nerazu, kdyz mi dvakrat spadnul, pritom jednou to bylo za jizdy a podruhy na miste, ale kdyz jsem se ho snazil chytit nohou tak jsem do nej navic kopnul  . Co bych mu vytknul tak asi to opozdeni rychlosti (to co ukazuje X zkutecna) Treba zastavim a tachometr jeste chvilku ukazuje treba 10km/h. Jinak si myslim, ze za tu cenu je to slusnej vyrobek. Ale kdyby si mel zajem tak Sigma prej vyrabela takovejhle "cyklocomputer" specialne na motorku. Mel zvysenou odolnost, delsi snuru a ukazoval do 300km/h, ale typ nevim.
Datum: 13. července 2010 10:02
 já ho mám taky, ale mosel trochu opílit špicu, nebot kolo má špice užší, mám nejaký longus, ale to je asik všecko stejné, batérka vydržela rok a pul
Datum: 12. července 2010 21:49
 Zajdi si do cyklo centra  ..tam ti určité poradí...hele záleží podle toho kolik máš peněz, ale mě by postačil nějaký obyčejný do 2 stovek.
Datum: 12. července 2010 20:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 draci nezlob te se ale ale ještě mam dotaz ohledně te babety jelikož jsem zvyklý na pionýry tak babetě moc nerozumím a proto mám dotaz jak se šteluje hladina v karburátoru díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 1:35
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Argo: Mám obavu, že tebou zvolený postup nepovede k opravě babetty. Napřed řešíš zapalovací cívku které pravděpodobně nic nebylo. Pak řešíš barvu svíčky, přestože ti babetta vůbec nejede a nyní řešíš plováky v karburátoru aniž bys napsal proč je chceš štelovat. Je potřeba postupovat cíleně a před vlastním štelováním si o jednotlivých částech nastudovat nějakou tu teorii a poshánět správné náhradní díly. Své dotazy více rozepisuj, co s tím máš, proč se v tom vrtáš, co všechno se ti už podařilo vyřešit a s jakým výsledkem a jaké náhradní díly jsi použil. Jinak se nikam nedostaneme a přes prázdniny toho moc nenajezdíš. Podaří-li se ti podle návodu nastavit správně plováky stejně ti bude přetíkat benzín protože nemáš připravené nové těsnění plovákové komory, staré bude určitě zpuchřelé. Dalším problémem bude možné přisávání falešného vzduchu přes příruby kolena karburátoru (ohnutá trubka mezi karburátorem a válcem). Čím chceš těsnit příruby, které bývají křivé? Papírové těsnění nemusí těsnit celou plochou, tyto součásti je lepší těsnit tmelem (např Paulin).
Datum: 13. července 2010 1:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 12. července 2010 20:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej kontakt a pošlu ti obrázek. Tu cívku povol, dej pod ni proužek z petlahve a dotáhni.Ta cívka se magnetem přitáhla k
rotoru a proto ti to nehází dobrou jiskru.
Datum: 12. července 2010 19:25
Jméno: jacob
IP: uživatel9852
 Hoj Draci potřebuju radu. je možné, že vlivem přepolování baterky na Jawe 350 mohlo dojít ke spálení indukční cívky Z04 od firmy VAPE kromeříž, kterou mám na svojí motorce brácha mi promeřil altik a ostatní součástky, ale s promeřením indučky tehoto typu si neví rady světla svíti ale motorka neháže jiskru. díky za rady přes elektriku sem tak trochu mimo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 19:07
 nunik: ano...638, 639 i 640 má altík
Datum: 12. července 2010 19:07
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 je to dost možný protože ta indučka je strašně náchylná na přepólování
Datum: 12. července 2010 18:31
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 Jawa 350 ma altík ?
Datum: 12. července 2010 18:27
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 taky se mi zda u te babety 207 že ta svíčka je dost suchá skskoušel jsemtam dat do hlavy aspon 2 stříkačky benzínu a pořád se mi zdá že ta svíčka je moc suchá jeno mírně od benzíu poradte mi bo ja už fakt nevim inak karbec všechno čísté cvo stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:24
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Barva svíčky se kontroluje po ujetí delší vzdálenosti, po ohřátí motoru a ustálení jeho chodu. Zkus ujet např. 10km v kuse a potom kontroluj svíčku, ale radši až po zchladnutí motoru ať nestrhneš závit v hlavě. Máš správnou svíčku? Brisk doporučuje N17C a vzdálenost elektrod 0,5mm. Fajfku máš odrušenou nebo neodrušenou? Používáš-li odrušenou fajfku a zároveň odrušeno svíčku, výsledek může být jiný něž když bude odrušená jenom jedna ze součástek. Vše je potřeba zkontrolovat.
Datum: 12. července 2010 23:24
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kdyz tam striknes benzin... a mas pist ve spodni uvrati.. tak ti vsechen vytece do vejfuku...  svicka musi mit cihlovou barvu..  ale do cihlova se ti nezbarvi po jednom nastartovani
Datum: 12. července 2010 18:23
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 joa ještě jedna věc hzi to slabou jiskru a svíček jsem skoušel spousta
Datum: 12. července 2010 18:07
 hoj.prosím vás na čem všem ještě záleží nastavení předstihu.našel jsem tu jen toto .....předstih je podle kompresního stupně,síly komprese,výšky vyfukovyho kanalu,zdvihu,vrtání ... a na čem ještě?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 17:57
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Zdar draci mam doma.. fika.. (cros) a zkousim na nej ruzny vychytavky atd... a doma jsme tedka obevil karburator z TERY (vari system) myslite že by to slo nejako vykoumat.. aby to na to frcelo? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:37
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Ja nevim proc se tady resi takovy ptakoviny muj nazor je ten ze at silnicni tak krosovy upravy maj neco do sebe... silnicari se zamerujou vic na motor a na podvozku jim staci jina vidlice a maj vystarano zase krosari se poustej vic do ramu kterej to musi ustat a motor taky nesmi bejt zadna konzerva proste toho bavi kros toho silnice a z fichtla se da udelat oboji a na zavode se pozna jak moc si stim ten clovek vyhral a kolik tomu dal casu.. a k tomu prispevku s tim karbecem bych to rpste vyzkousel a pak uvidis jak to jede za zkousku proste nic nedas
Datum: 13. července 2010 22:37
 z čeho je to karbec
Datum: 13. července 2010 18:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 pisu tu nekde ze chci z toho dostat 5 koniku? jen sem to chtel zkusit... jak se to bude chovat atd
Datum: 13. července 2010 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 Ahoj. O karbu to neni....dnes jsem zkousel muj novej RS dvoukánál....karbec seriovy,vyfuk ladeny a uz v zabehu prekonal Stejskyho cestovní upravu a to tam mam "jen" seriový karburátor.....sám se bojim jak to pojede s propilovanym jikovem  uz ted je to brutalita......fakt neco neskutecnyho.....
Datum: 12. července 2010 21:53
 Pŕesně tak, takový lidi co si myslejí že získají karbecem velkej výkon, považuju za blbce.
Datum: 12. července 2010 21:06
 na tohle ti nikdo z hlavy neodpoví, to musíš vyzkoušet... ale stejně taky nechápu proč si každej myslí že s jinym karburátorem bez dalších úprav získá aspoň 5 koní...
Datum: 12. července 2010 20:57
 zkus to, uvidíš
Datum: 12. července 2010 19:08
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 takze to povali.. ale bude to stat za prd jo?
Datum: 12. července 2010 17:56
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 A kdyz uz tady fňukas....tak se zajdi podívat nekdy na fichtl cup  udelat z fika crosku.. to neni jenom znicit fika vis? Co takhle sehnat nahradni dily.. ktery jsou knicemu dat to pomalu dohromady.. někde neco povarit naohybat...seskladat si motor kterej vypada ze uz nikdy nepojede.. pak si stoho udelat nejaky vozitko... u kteryho budes travit svuj volnej cas.. kdyz se budes zrovna nudit  pak uvidis jak te to potesi... a me rozhodne bavi zkoumat, vymejslet, upltnovat teorie... ale ne tim stylem ze vemu peknou 21čku.. a rozbouram ji na cros  o tom to neni  tak newim proč se do me navazis
Datum: 12. července 2010 17:54
 Raz som to uz skusil ale neide ani tak ako s original karbecem,,,lebo to m§ skrtiaciu klapku nie supatko
Datum: 12. července 2010 17:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Ty si sranda vid?  hold jsem narazil na toho praviho noo  jáá mam doma spousta fiku ktery jsou v origo stavu... a že neumím psát?? tím mě fakt neurazíš  kde je takdy napsáno že musím psát spisovně? ses ňouma nic víc
Datum: 12. července 2010 17:45
 vy, co se snazite udelat z fichtla krosku, me fakt hrozne bavite.. vzdyt ono to ma cely 2 kone, vid? velka sila...
a jeste neumis psat.
Datum: 12. července 2010 17:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši mám postrhané závity ve válci tam jak se našroubovává výfuk. jak to mám spravit? Nedrží mě to moc a fučí to tam a řve mě to
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:35
 neni, ale lenost po práci je velká  mám čas jen v neděly a to se mi nechce
Datum: 12. července 2010 23:35
 až budeš od rána do večera makat tak budeš rád když si po práci sedneš na funkčního pio a nemusíš se z ničím drbat....
Datum: 12. července 2010 22:36
 Já vás teda nechápu  to je zaležitost na 10 minut uříznout z tyče se závitem M6 kousek napleskat na nej tekutej kov a koudel a pak zašroubovat...
Datum: 12. července 2010 22:31
 taky sem línej sehnat štefty a na RS mám šrouby  ....mám dlouhý šroub a na něm matku... lehce zatáhnu šroub a dotáhnu to matkou...
Datum: 12. července 2010 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 dobre sem prase,na cestaku mam taky srouby....sem linej shanet stefty....ale stefty se zatoci jak maji a zatahnou....nestrhnes s nima zavit.....obyc sroubem utrhnes zavit raz dva....
Datum: 12. července 2010 21:55
 když přetáhneš závit na šteftu,vyměníš šteft a matici.když povolí závit u šroubu ve válci ta vyměníš co?šteft zatáhneš a drží a nehýbeš s nim.
Datum: 12. července 2010 21:49
 Nevím, proč by vadilo, že tam má šroub. Já ho tam mám taky a ani náznak netěsnosti.
Datum: 12. července 2010 21:42
Jméno: trubka
IP: uživatel9871
 Blbě radit umíš,ale poradit si neumíš.Standa má pravdu.Kup si závitové vložky M10 x 6 ,nebo nech udělat redukované štefty M10 na M6,nebo to zavař.To přece umíš né ?
Datum: 12. července 2010 21:40
 vsadím se tam máš šrouby místo šteftů
Datum: 12. července 2010 19:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pro standu: řezat zavity umim, z rozvedene rodiny nejsem a válec za 800 se mi kupovat opravdu nechce
Datum: 12. července 2010 18:28
Datum: 12. července 2010 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 Tak tam s prominutim naser rovnou m10 zavity a kup si za 30,- vložky-redukce M10 / M6 ....nevim jak jinak uz ti odpovedet....co chces slyset?? prilepit vterinovkou ani loctitem ani silikonem to proste nejde....loctitem by to mozna chcili drzelo,ale i maly baleni loctitu stoji 350,-....proste ve valci musi byt zavity aby bylo koleno k cemu pripevnit....neni zavit-neni vyfuk....nebo pokud je to pro tebe takovej problem,tak si kup rovnou novej valec on-line na nejakym e-shopu a nemusis nic delat,jen nasadit.....ale to bude zas 5 dotazů jestli utahovat doprava a nebo doleva a jestli pod hlavu tesneni nebo ne atd a furt dokola..  ....tahle rovnice ma jen dvě řešení....bud to opravíš a budes mit vyfuk a nebo to neopravis a bude to řvá a stejnak to upadne.....ty jsi z rozvedené rodiny a mas jen matku??? Ja vzdycky šel za tátou at mi poradí a nebo pomůže.....člověk si vše lépe ošahá...pozná....takle on-line to začíná strácet význam...samozrejmne pokud te ve skole jeste neucili točit závity,tak radit on-line uplne ztraci vyznam........to chce jit za tatou a at ti to ukaze....uznavam,kdyz me bylo 14,taky sem vsechno neumel,ale nebyl takle rozjetej internet a pro pomoc sem sel za nekym zkušenym a staršim....timto se pomalu dostavame k pointe upadku pokecu.....on-line řezat závity tě nenaučí ani s pěti videi na youtube,protoze tam ti cit v ruce a odhad nepřehrajou v žádnym formátu!
Datum: 12. července 2010 17:57
 Tak místo tý M6 udělej M7 a tu M8 třeba vyvložkuj...
Datum: 12. července 2010 17:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli je ten m8 strhlý tak jsi v díře
Datum: 12. července 2010 17:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jeden závit tam mám M8 a druhá M6 oba jsou strhlé
Datum: 12. července 2010 17:19
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 Hlavně si to upni někam do sveraku a nedelej to na motorce at trefis zavitnik kolmo!!! Samozrejmne pokud si utrhl M6 zavit,tak protahni diru postupne I.,II.,III. zavitnikem M8....samozrejmne napred jedničkou a trojkou až nakonec pro zacisteni!
Datum: 12. července 2010 17:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 závitníkem sem to zkoušel ale nedrží to
Datum: 12. července 2010 17:14
 Odpověd je jednoduchá,závitníkem, ale bacha aby si nešel moc hluboko
Datum: 12. července 2010 17:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar hoši mam problem vymněnil jsem tu cívku na te babetě 207 a nejede už vubec nevíte co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:09
 to je sice hezký že si ji přitahnul. ale mezi rotorem a polovym nastavcem ma byt mala mezirka,takže pod tu cívku dej ustrizek z pet lahve, a pak ji dotahni,samozrejme ustrizek pak vyhod
Datum: 12. července 2010 21:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to je na šroubky takl jsem ju tam nasadil a přitahnl tak jak byla ta stará ale jiskru hází
Datum: 12. července 2010 18:50
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když jsi měnil cívku, jak daleko je od rotoru ? Máš tam mezeru 0,3 mm od pólových nástavců ?
Datum: 12. července 2010 18:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nn ja jsem jenom odpojil od te cívky ten červený drátek a to se lepí pájkou a zalepené to mam
Datum: 12. července 2010 17:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 možná špatně zapojené káblíky
Datum: 12. července 2010 17:05
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši hele mám problém s otáčkama mě vždycky klesnou a z těžka je dostanu nahoru a volnoběh je v cajku a jehlu mam uplně nahoře mam Simson S51 a svíčka taky cajk ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 16:59
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 skus dat jehlu na druhy zarez a uvidis
Datum: 12. července 2010 16:59
 Vypadá to na velkou hladinu, ale ovšem nevím jestli v´bec simson má seřizování hladiny (PS: bratroj to dělá u simsona taky,a nic mu nepomohlo)
Datum: 12. července 2010 16:45
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:38
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 dík moc
Datum: 12. července 2010 21:38
 Napsal sem to blbě, nerejbovat do stran ale točit s tim
Datum: 12. července 2010 20:30
 Měl sem s tim stejnej problém, má to více možností: 1) seženeš si výstružník a projedeš to komplet výstružníkem, ale musíš z pravý strany aby ti to šlo rovně proti sobě. jenže je celkem problém sehnat dlouhej výstružník aby došáhl nakonec. 2) seženeš si kulatinu dlouhou cca 30 cm a stejnej pruměr jako je hřídel, z jedný strany tu kulatinu trochu zbrousíš na brusce do roviny. Tam si dáš brusnou pastu + olej stáhneš kartery bez převodu a kliky k sobě šroubama a budeš s tim tak dlouho rejbovat do stran dokud si to nevytvoří vůli.
Datum: 12. července 2010 20:29
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 tak uš vym čím to je je tou startovací Hřídel přotože klikovku dam na doraz převody taky jenom jak je ta dýra na startovací Hřídel tak je strašne mala že se tam neprotahnu startovací Hřídel
Datum: 12. července 2010 17:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pořádně se podiv jestli ti tam nic nezavazí co by mohlo bránit tomu že to nemůžeš nasadit
Datum: 12. července 2010 16:50
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
Posl.aktualizace: 13. července 2010 13:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele taky jsem koupil pár pincků za 500 z toho jeden byl docela luxus , ale to ostatní byly šroty
Datum: 13. července 2010 13:50
Jméno: Adam
IP: uživatel9179
 Ja jsem si myslel, že to není zase takové hrozné. Viděl jsem i horší a 1200Kč a těch dílu tam není taky málo. Ale uvítám, pokud někdo víte o někom za 10 piv  nebo za 500Kč  Děkuji
Datum: 12. července 2010 19:52
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 beru beru za teke prachy co víc si přát prodavají i věší ždorba za neskutečné prachy!!!!
Datum: 12. července 2010 19:11
 Ber to hele...kdyžtak ti to pak poslouží jako ND fík, vše se jednou bude hodit
Datum: 12. července 2010 18:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 no tak plechy žádná koroze nejsou akorád sešlá barva
Datum: 12. července 2010 18:18
 jo to bych kopil...ale mozna bych dal max 400..jeste podle stavu vidlic,plechu,atd...
Datum: 12. července 2010 18:08
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 no ja mam ten samy dotaz mam koupit fichtla 21?akorad je tam prý něco s píste a chtělo by to prý go.mam ho koupit?cena je 500
Datum: 12. července 2010 18:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 blázni  tady kecáte něco o 10 pivech...kdo vám dneska prodá fíka za 500??????kdo????
Datum: 12. července 2010 17:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nevypadá ten mustang teda vůbec solidně a to na cenu přitlačil nejak hodně to bych ho pěkně stáhnul dal bych mu tak 500 ještě bych se potom dlouho rozmýšlel nad tou cenou
Datum: 12. července 2010 16:53
 asi bych to nekoupil...
Datum: 12. července 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 tohle se prodává za 10 piv v hospodě....trosku silný kafe,nemyslíš??? Nepojizdnej poskladanej vrak za 1200??? ja bych to nekoupil nikdy......uz ode me vzeslo pár střepů izercí,ale kompletní,pojízdný a ve slušnym stavu....kupující se vždy svez a vždy vedel co kupuje....zadne info typu: udajne nova gufera!!! Ja bych za tohohle dal nejvíc 400,-pokud sou k tomu nejaky dily
Datum: 12. července 2010 16:37
 to musíš vědět ty sám jestly se ti to vyplatí.Ale já bych to nebral....
Datum: 12. července 2010 16:16
 zdar hoší mám dotaz na jawu 250/353 jaky jsou příznaky že moto nedobíjí,nabiju baterku nastartuju a jedu a až se baterka vycucá tak to udělá co??díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 16:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak nakopnout přidat plyn odpojit jeden kontakt z baterky a nesmi to zdechnout ale nechat to jenom chvilku odpojené pak to zase napojit
Datum: 12. července 2010 16:57
 tak to chcipne.....
dobijeni vyzkousis nejlepe tak, ze to nadlabnes, odpojis baterku a i na volnobeh by to melo vydrzet nastartovany, pripadne aspon na zvyseny otacky, ale to uz by si s tim mel neco delat.
Datum: 12. července 2010 15:34
 Zdar draci, ui svého motoru uź se mi protáčí ložisko v karteru na, je už asi dost vymletý když se mi hejbe celej rotor, je dobrej nápad, ložisko pocintat cínem a dá zpět do bloku? Drželo by to? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:32
 Kaźdopádně ti děkuju za radu franky, ale poslednich 5 slov sis mohl nechat, nebo se úplně zdržet komentáře
Datum: 13. července 2010 9:32
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 na kladně okolo poldovky nenajdes kus železa....co neni pribetonovany v pultunovy kostce betonu ukradnou.....kdyz je chtynou policajti tak este drzkujou,ze si poctive vydelavaji....
Datum: 12. července 2010 21:59
 Jo Díky, taky dobré řeśení,neboť u nás jedna taková škola je, jen co se k tomu dostanu, zajdu se tam optat.
Datum: 12. července 2010 21:51
Jméno: trubka
IP: uživatel9871
 Pocínovat ložisko je strašná práce.Lepidlo je taky nanic,ale jestli u vás práškově navařují , tak to zkus.Svářečské školy to dělají za pár peněz.Vrstva pěkná,tvrdá na způsob nikasilu.
Datum: 12. července 2010 21:48
 No jo, ty lidi už taky nevědí co ukradnout...hrůza ta dneśí doba
Datum: 12. července 2010 21:45
 v práci pořád.k nám domů nevlezou kvůli psa.sousedovi komplet svody,riny i hromosvod uřízli.
Datum: 12. července 2010 21:39
 Máš s tím zkušenost na vlastním baráku?
Datum: 12. července 2010 21:35
 stěhuju se k vám
Datum: 12. července 2010 21:31
 vítáno***
Datum: 12. července 2010 21:31
 bydlím na vesnici, a tedy není vátáno krádeží
Datum: 12. července 2010 21:31
 ne nic nikde.....
Datum: 12. července 2010 21:31
 u vás se neztrácí železo?měděné okapy atd?
Datum: 12. července 2010 21:30
 Můj ostraźitý mozek stále nepobírá
Datum: 12. července 2010 21:27
 když je naši spoluobčané nadnášejí
Datum: 12. července 2010 21:24
 Tak tohle už sem nepobral
Datum: 12. července 2010 21:23
 když odlítaj dekly od kanálu...
Datum: 12. července 2010 21:18
 Apon vydíš že je zcela nemožné vyslat do tvého kraje motorového holuba
Datum: 12. července 2010 21:18
 Velmi zajímavá teorie....
Datum: 12. července 2010 21:16
 kofoly by ho sundaly.kvůli hliníku
Datum: 12. července 2010 21:13
 A když už by doletěl, prodal by to po cestě někomu jinýmu za vyšší peníz.
Datum: 12. července 2010 20:59
  ten by nedoletěl, po cestě by ho sežralo něco velkýho
Datum: 12. července 2010 20:58
 pošli holuba.nebo 2.každý může vzít jednu půlku.
Datum: 12. července 2010 20:44
 To postul : tam bydlíš? Bohužel je to téměř daleko, 140 kilometrů
Datum: 12. července 2010 20:41
 si přijed do opavy
Datum: 12. července 2010 20:27
 Samozřejmě že je lepší dát jiné kartery, ale všude na motoinzerci mi nabízejí za 300 Kč, na aukru není to co bych potřeboval, a nemám zrovna ted moc financí, už tak budu kupovat 2x ložisko skf na kliku,a nové dvoubřitvé gufera, a všechny moje keše dělají něco přes 500 kč.
Datum: 12. července 2010 19:30
 není lepší dát jiné kartry než riskovat že to povolí?půlit budeš stejně,nové ložiska ....
Datum: 12. července 2010 19:10
 No mě vlastně ani nic jinýho než to pocínovat nezbývá, určitě zkusim udělat kolem ložiska dulčiky,drahý lepidlo se mi kupovat na jedno použití opravdu nechce, takže cín,a dulčiky...
Datum: 12. července 2010 18:36
 Já tam dal lepidlo na šrouby (takový modrý) a ďůlčíkem jsem udělal po obvodu zápichy jak píše jawa. Děda mi taky radil pocínovat, ale nějak se mi to nezdá.
Datum: 12. července 2010 18:31
 Ještě uvidím co z toho udělám, každopádně moc dík za rady
Datum: 12. července 2010 18:18
Jméno: jawa
IP: uživatel9462
 cawvte neviem ci bi to fungovalo a kilnerom kebi si urobil do bloku do okola tak bi to malo trzad ja to mam tak na jawe 05 urubene na kluke caw
Datum: 12. července 2010 17:09
 Sakra, vśechno hraje proti mě
Datum: 12. července 2010 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 cín roztavíš i zapalovačem na lžičce,takze odpoved je jasna......
Datum: 12. července 2010 17:03
 Ou,já jsem čekal že to nebude tahhle jednoduché,  šlo by to tím cínem?
Datum: 12. července 2010 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 sorry jeste k dotazu......pokud potrebujes zafixovat karter/lozisko tak ti nepomuze ani loctite.....loctite ja na spoje kov/kov......tj.klika/lozisko...
Datum: 12. července 2010 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel5172
Datum: 12. července 2010 16:38
 Jaj to je smůla.u nás žádná ložiskárna není, zkusím to v mototechně. nebo v citroenu.
Datum: 12. července 2010 16:27
 Prostě tam přijdeš a řekneš že chceš lepidlo na vymezení vůlí ložisek nebo tak nějak
Datum: 12. července 2010 16:14
 V každej lepší ložiskárně
Datum: 12. července 2010 16:13
 jj loźisko dám určitě nový....a nevíč kde se dá koupit ta vodička? ale nevím jestli to pomůže,ten karter už je asi dost vyklepanej
Datum: 12. července 2010 16:07
 Ložisko dej určitě nový a na ty ložiska je speciální vodička je to nějak Loctite 602 nebo tak něco a hodně to pomůže jestli neni ložisko moc sjetý takže bych dal nový
Datum: 12. července 2010 15:28
Jméno: ondra
IP: uživatel9828
 aute draci chtěl bych poradit jednoho dne ráno jsem se jel projet na mojem fichtlu dojel jsme domu a vše bylo ok večer jsme se jeli projet s kámošem přijel jsem k němu chcípl jsme fichtla vyčistil trisky přidělal drátem výfuk (provizorně upadl mi šroubek ) no a potom mi už pincek nechytl od te doby neháže jiskru nekope skoušel jsem viměnit cívku kondenzátor všechny dráty ale nic nevíte čím to může bejt už mně napadá jen špatné zapalováni tím myslím poly .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 14:08
 ale beztak bude všechno dobre a nekde se ti ukostřuje drat nekde blbej kontakt atd si musel hybat s indučkou ne jak si čistil ty trysky proste fichtl špatne zapalovani - to je malopravdepodobne ale je možne i to
Datum: 12. července 2010 14:08
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nevi nekdo kde bych sehnal hodne ale opravdu hodne silnej magnet?! popripade z ceho ho vykuchat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 14:59
 jenze delat magnety na rotoru trvalym magnetem neni vhodne. von magnetizuje ale neni to vono. dnes jedu za kamaradem co na to ma takovou elektrickou vecicku a magnety na rotoru vam spravi tak vam dam
pak vedet. mimochodem byva na burze v chotusicich.
Datum: 12. července 2010 14:59
 rozeber starej pevnej disk, tam jsou mrte silny magnety.
Datum: 12. července 2010 14:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.mamejeradi.cz/img/p/301-531-home.jpg&imgrefurl=http://www.mamejeradi.cz/48-cisteni-akvaria&usg=__WuohRZM7YFMf99F5NcoLyREm0zQ=&h=129&w=129&sz=7&hl=cs&start=40&sig2=bPpJ1lddaf2ke7Lr_gVCCw&itbs=1&tbnid=8PV0emHKQXClNM:&tbnh=91&tbnw=91&prev=/images%3Fq%3Dmagnet%2Bdo%2Bakv%25C3%25A1ria%26start%3D20%26hl%3Dcs%26sa%3DN%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1&ei=Zgo7TIqFCsaRsgawyoSpAQ
mám na mysli tu magnetickou stěrku
Datum: 12. července 2010 14:29
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 skodovak: magnet v rotoru vymenovat nehodlam  jen ho malinko probudit 
pero: vubec nevim co myslis?! aspon nejaky nazev ceho se cyhtnu
Datum: 12. července 2010 13:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele hodně silný magnety jsou v takovejch sračkách se kterejma se meje sklo u akvárka
Datum: 12. července 2010 13:28
 na co ti bude? jestli mas slabej magnet v rotoru tak to nevymenuj. kamarad spravuje rotory. zesiluje magnety. nejde ani tak o silu magnetu jako o hustotu magnetickeho pole. zrovna vcera jsme o tom meli debatu. ozvy se mi pripadne na icq nebo skype
Datum: 12. července 2010 12:48
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar chlapi, prosim vas mam dva dotazy  budu poprve pulit motor chci vymenit vsechny loziska ale nevim kolik jich tam je a jake mji cisla mohl by mi to tu nekdo prosim napsat ty cisla vsech lozisek ktere budu potrebovat?byl bych vam moc vdecny  a druhy dotaz kdyz zaradim na 555 jednicku tak jako by tam nebyla motor rve a nic dvojka trojka krasne jede cim to je?je ohlodana prvni prevodove kolecko (23 zubu)??co myslite dekuji moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 13:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 20,21,23 mají stejné ložiska 05 má jiné a 555/550 má ještě jiné....a u 555 má to první převodové kolečko 24zubů
Datum: 12. července 2010 13:05
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 zdarec  na kliku 6303 C3 dva kusy,nejlepe SKF,Pod spojku 6202 C3 jeden kus-staci ZVL, pod sekundar 6004 C3 jeden staci ZVL
Datum: 12. července 2010 12:26
 na jawette jsem mel stejnej problem s tou jednickou. predchozi majitel (vůl) nepouzival spojku pac nemela lanko a tak jsem z prevodovky doloval zuby  ale u fíka nevim.
Datum: 12. července 2010 12:22
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar seso,ja se chci zeptat lesti tenhle karburátor
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html
je škrcen,lesti tám má tu clonku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 14:07
 ne clonka se dava pred karbec toto neni skrceno,,jak das clonku pryc bude to lepsi ale bastiti to bude a trosku to bude hlucnejsi
Datum: 12. července 2010 14:07
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Datum: 12. července 2010 12:33
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Datum: 12. července 2010 12:32
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 12. července 2010 12:07
 zdar chtěl sem se zeptat čím to je že mi nezabírá spojka lanko je vpořádku pačka se vrací a zničehonic přestala zabírat muůžete mi pomoct? na lamely se mi to moc nezdá
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 13:06
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_44.html
Datum: 12. července 2010 13:06
 pokut jen jedna, je to dobry. nevim jak fichtl ale zkompletovat spojku na jawette bylo dílo  ta pruzina je sviňa! Nám se začalo šponovat lanko od spojky a citili jsme ze prokluzuje. pri startu neprokluzovala ale pri jizde jo. tak tata povolil lanko a zas se sponovalo. tak jsme to rozdelali a koukali kde asi zalitli 2 segrovky  nakonec jsme se nasrali a udelali na ty 4 tycky zavit a matky. ted cekame nez zaschne speci lepidlo na tech matkach a pak budou zas hokusy pokusy
Datum: 12. července 2010 13:04
 ok a kolik to tak stojí nové?
Datum: 12. července 2010 13:00
 Takže vypust z motoru olej, tím šroubem ze spodu motoru, pak odďělej levej dekl motoru, uvidíš tam 5 pružinek,které stlačuje podložka a segerka..pokud bude jedna segerka vypadlá, máš problém, a musíš koupit novou podložku a segerku.
Datum: 12. července 2010 12:29
 no já nejsém žádny profík takže jestli mi poradítte co a jak mám udělat prosím?
Datum: 12. července 2010 11:45
 Hele tak oddělej levej dekl motoru, a zkoukni to, myslím že to bude tím co píše škodovak.
Datum: 12. července 2010 11:37
 mě tohle dělalo na jawette když mi vypadli asi 2 ze 4 segrovek držících spojku
Datum: 12. července 2010 11:22
 právěže nevypadl a nakopávačka neprokluzuje
Datum: 12. července 2010 11:12
 a co startpáka neprokluzuje?
Datum: 12. července 2010 10:56
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Máš asi brutalně sjete lamely,že už o nic nezabiraji,nebo zkus trochu povolit šroubek na štelováni spojky
Datum: 12. července 2010 10:52
 nevypadl ti šroubek na štelování spojky?
Datum: 12. července 2010 10:40
|



|