Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kinglet
IP: uživatel9879
Posl.aktualizace: 13. července 2010 21:25
Jméno: kinglet
IP: uživatel9885
 dík moc
Datum: 13. července 2010 21:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Fíbrové těsnění seženeš v obchodech s autodíly.
Datum: 13. července 2010 20:22
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Blbost,žádný silikon tam necpi ! Zajdi do železářstvi a kup tzv. Fibrové těsnení.Jsou to takove kroužky.Koipíš za cca 30kč celý pitlik a je jich tam asi 20 a každá ma jinou velikost.
Datum: 13. července 2010 20:18
Jméno: 182
IP: uživatel5573
 Nandej tam silikon....
Datum: 13. července 2010 18:45
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 cau draci o kolik setin se vrevrtavaj trysky?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel9886
 Z jakého důvodu?? bohatsi smes jede spatne...
Datum: 13. července 2010 22:05
 Přesně: No coment
Datum: 13. července 2010 19:33
 na tohle lze řict jen jediný, a to : no coment
Datum: 13. července 2010 17:17
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
  jediny co ti k tomu reknu je ze je to pic.ovina a bez vyraznejsich DALSICH uprav to nema smysl a nepojede to , radsi misto niceni trisek kup benzin
Datum: 13. července 2010 17:02
 o kolik chceš
Datum: 13. července 2010 16:56
Jméno: Nevim si už rady
IP: uživatel8530
 Zdar hoši, mam problem, mam jawu 585, a špatně mi to dobíjí, ze začátku to jede, svítí troubí, vše funguje ale ujedu tak kilometr a už nefunguje nic a ztěží je nastartovanej motor, ohli byste mi poradit co bych s tim měl dělat?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 16:15
Jméno: Jan Vondrák
IP: uživatel9856
 Zdravím všechny hele potřeboval bych nutně pomoci koupil jsem na svojí kejvačku nový elektronický regulátor MR7-P s ukostřením na + pol normálně jsem ho namontoval a motorka normálně běží ale ampérmetr na nádrži mi ukazuje nulu i když jedu nebo přidávám plyn pořád ukazuje nulu takže nevím jestli to dobíjí. Prosím poraďte co mám dělat nebo čím by to mihlo být popřípadě jak to mám proměřit díky za radu Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 16:00
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel5299
 Zdar draci, potřeboval bych se na něco zeptat má tu sea na fichtl krámku čep zadních stupaček na pionýra, nikde jsem to tu nenašelm, možná že jsem slepej,  ale fak to tu nevidím, díky za pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 15:08
 cest hosi mam pincka 21 a bez filtru mi to jede uplne normalne a s filtrem to dusi jak nwm co cim to muze byt nevite nahodou
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 12:13
 jo vicko sem uz mel taky sundane a dla to uplne to same a jak velkej odpor co stim mam jako udelat protoze cele noce viko uz nikde nesezenu je n tak
Datum: 14. července 2010 12:13
 v tom pripade ma ten filtr velkej odpor, zkus sundat jen vicko airboxu, pokud se to dusit je jasny cim to je ne?
Datum: 13. července 2010 22:45
 no hosi 8 vybrus nemam mam 0 a ucpanej filtr to taky nemuze byt protoze ho mam novy no skratka mi do dusi aji snovym filtrem aji se starym filtrem jeste sem mysle ze to muze byt kontenzator ale ¨to taky neni a benzin dotika v poho takze uz new sam sem vkoncach a sere me to tak prosim radte jak jen muzete dik moc
Datum: 13. července 2010 22:15
Jméno: Aleš
IP: uživatel6617
 A nemáš tam nějaky vetsi vybrus pac treba u 8 vybrusu se to u originalniho filtru pry dusi..
Datum: 13. července 2010 21:18
 vyčistit v jaru (namočit přes noc a pak oprat)
Datum: 13. července 2010 18:05
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau draku nejlepší je koupit uplně novej filtr stoji tak 90 kč protože vyčistit de docela blbě
Datum: 13. července 2010 15:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 devile ses mental ne ? proc by cistil karbec ? draku paklize ti to jede lip bez filtru tak ti filtr dela moc velkej odpor , tudiz je zaprasenej a nebo mas naladenej karbec na sani bez filtru nebo "otevrenej" filtr , nejlepsi je si ho udelat pekne domorobo , klade minimalni odpor
Datum: 13. července 2010 15:14
 ucpanej filtr...to ej uplně jasný
Datum: 13. července 2010 15:12
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 vycisti karbec
Datum: 13. července 2010 14:54
 zdravim, potřeboval bych poradit, u pionýra 05 jsem měl špatnou světelnou cívku, cívku jsem vyměnil za úplně novou ale když změřim napětí které z cívky jde tak je to jen 0,3 V. Nevíte v čem bude problém protože nesvítí ani netroubí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:13
Jméno: trubka
IP: uživatel9883
 I nová cívka může mít mezizávitový zkrat.Také čím měříš ? Kvůli velkému magnet.poli digitál moc vhodný není. Doporučil bych ručkový na střídavé napětí.Posléze nemáš slabší magnet ?
Datum: 13. července 2010 20:13
 a meříš střídavé napětí?
Datum: 13. července 2010 16:55
Jméno: dawid.b
IP: uživatel9878
 mezera je nastavena na 0,4 mm
Datum: 13. července 2010 14:24
 podle mě si dal cívku moc blízko,nebo daleko od rotoru.
Datum: 13. července 2010 14:09
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
 Zdarec drací měl bych tu jeden slušnej dotaz mam doma plno válcu na fichtli a tak sem koukal na internetu pročítal fora a i kamošu co jezdí fichtlcupy se ptal a tak sem upiloval u vyfukovího kanálu horní uvrať z 29,7 mm což má jawa 20 21 23 na hranici 28,5 mm (max mi radili 28 mm ) tak se ptam protože po nasazení válce sem fichtla projel a zdá se mi ze jede o neco líp mam ho osazeny origos karburatorem HV triska 70 a VV triska 38 a vejfuk sem zvolil ladák hikone poupravený což jsem měl na seriovém pionyru válec se teďkon trošku hřeje ale mislím si že to přestane sorry za tak hloupý dotaz ale rači se zeptám lepších znalců protože začínam spíš se pokouším upravit válec pro teréní účel kategorii klasik ve fichtlcupech díkec moc Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 8:43
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
 Zdarec chlapcí děkuji za odpovědí dneska skusim jikova 2918 co to udělá
Datum: 14. července 2010 8:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Karbonovej kroužek? to jsem v živote neslyšel..Bud litinovej nebo chomovej
Datum: 13. července 2010 23:22
 To zahřejvání válce sem měl taky a to sem neměl žádný upravy akorát karbonovej jednokroužek a stačilo vyměnit sedumdesátku trysku za sedumdesát dvojku a už se to tolik nezahřejvá
Datum: 13. července 2010 22:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To je dalši možnost a myslim že i realnějši než ta moje  ale určitě bych dal vetši trisku
Datum: 13. července 2010 22:11
Jméno: standa
IP: uživatel9886
 a houby.....to je vyssima otackama...pokud mas dva krouzky tak to je o duvod vic...
Datum: 13. července 2010 22:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To zahříváni muže být způsobeno chudou směsí..Jestli máš možnost,tak dej karbec nekomu na frézu at ti přefrézuje difuzor na 19mm,nebo jestli máš frézky do vrtačky,tak si to můžes udělat sám..Nebo jestě zkus sehnat vetší trisku..
Datum: 13. července 2010 20:12
 Z čeho byste vyráběli těsnění mezi válcem a kolenem karbecu na 555? Jeden koumák tam měl snad noviny, ale jak se jmenuje a kde se dá sehnat ten materiál, oni mají v krámě jen na 20/21/23 pionýra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 0:07
 snikrsko... no comment... odpovedi predemnou jsem ani nečetl, tak nevím, co vybuřuješ... takhle mě napadat muže snad jen malý děcko... a jestli si myslíš, že s tou nohou je to vtipný, tak jsi na omylu.. je to ubohý (zvlášť po tom, co jsi tady předvedl)
Datum: 14. července 2010 0:07
Jméno: trubka
IP: uživatel9883
 Nechci rejpat , ale nato že máš 8 motorek si neumíš poradit ?Co takhle desky od školního sešitu ?
Datum: 13. července 2010 20:16
Datum: 13. července 2010 15:41
 Ok.
Datum: 13. července 2010 13:35
Jméno: Snickers16
IP: uživatel9877
 Dachl21-neřeš to. Nic se neděje. Tady šlo o to, co mezi válec a koleno karbanátku..... Tohle tady nemá cenu rozebírat....... Vše OK
Datum: 13. července 2010 13:31
 snickers : co tady blázníš?
Datum: 13. července 2010 13:22
Jméno: Snickers16
IP: uživatel9877
 hlada-podívej se, když se tady někdo na něco ptá, tak se mu většinou druhý snažej poradit podle svejch znalostí a dost často jsou tady i ty, který choděj jenom kritizovat odpovědi druhejch. Klingerit je sice pryžová hmota protkaná ocelovejma drátkama určená k těsnění spíš třeba vody, ale tam kde ji potřebuje ondragam by stačila. Já tomu asbestosu prostě říkám klingerit a jestli ti to vadí, tak si kvůli tomu třeba uřízni nohu.... Já jsem se jenom snažil poradit a jestli se ti to nelíbí, tak s tím stejně nic neuděláš...
Datum: 13. července 2010 13:07
 klingerit, kde ho sezenes, sam nevim, vygugluj si to
Datum: 13. července 2010 12:59
 ja tam mam 2nebo 3 tvrdy čtvrtky na sobe vastrizeny
Datum: 13. července 2010 12:48
Jméno: Snickers16
IP: uživatel9877
 Vyrobil bych to normálně z klingeritu. Prostě azbestovej papír (jakoby). Jmenuje se to asbestos, dělaj se různý tloušťky. Někde v mototechně by to mohli mít.
Datum: 13. července 2010 12:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdar hoši takže u te babety 207 jsem vyskoušel snad všechno komplet jsem vyčistil karburátor,10svíček n17c,i jine,jiskru to hází všechno jsem už vyskoušel a pořád nejede a přitom před včerem jela krásně ale od te doby co jsem vymněnil tu cívku zapalování od te doby to nejede ale jiskra je!!!tak opravdu nevim co stim kdyby byla nějak blbě dana ta cívka tak by to jiskru neházelo že?ale ona je určitě zapojená dobře poradtě fakt už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 19:01
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 právě že ja startuju s vypnutými světly
Datum: 13. července 2010 19:01
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Ještě něco. Startuj raději s vypnutými světly na babettě. Takto se pozná závada na indukční cívce, s vypnutými světly může fungovat normálně a se zapnutými nemusí fungovat správně. Škoda, že nejsi alespoň elektroamatér. I s nejlevnějším multimetrem se dá překontrolovat celé zapalování na babettě, stačí proměřit odpor jednotlivých částí zapalování.
Datum: 13. července 2010 18:17
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Jsi-li si jistý, že je zapalování v pořádku, předstih správně nastaven, plováky v karburátoru seřízeny, trysky vyčištěny, sací potrubí dobře utěsněno, benzín teče do karburátoru a bohatost směsi je alespoň zhruba nastavena, potom je potřeba prověřit další možné závady. Výfuk si perfektně vyčistil? Kompet celý od výfukového kanálu až po dírku v zátce? Výfuk je u dvoutaktu poměrně důležitý a stačí jeho přiucpání a je po ježdění. Máš ho doufám správně připevněný. Další možností je přisávání falešného vzduchu přes gufera, která těsní klikový hřídel. Hoď babettu na stojan a šlapáním jako o závod se ji pokus nastartovat. I s lehce vadnými gufery na klikovce musí jít motor alespoň nastartovat. Nepodaří-li se motor nahodit ani po několikerém zběsilém šlapání do pedálů, toto ukonči a zkontroluj svíčku. Je-li mokrá od benzínu potom karburátor pravděpodobně funguje dobře, ale chyba je v zapalování. Je-li svíčka suchá, nejde benzín skrz karburátor. Všechno prověř a dej vědět, nakonec to bude nějaká prkotina. Jinak co se svíček týče: N17C je teplá svíčka pro lepší studené starty a N14C je pro ty kterým se to přehřívá a pak to nechce jet
Datum: 13. července 2010 17:51
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 tak skus dat z5 tu covku na kterou to jelo a kup svicku n 14 mi fichtl a babeta na 17ctku nejede ani prd
Datum: 13. července 2010 12:06
Jméno: rux
IP: uživatel9813
 Čau, potřeboval bych výkres nebo nějaký technický údaje k tomu mezikusu jak se davá na 250 a 175 aby jezdily na fichlácký zapalování.Každá rada dobrá. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 11:22
Jméno: Swobajz
IP: uživatel9876
 Zdarec hoši, mám jeden dotaz renovuji malou jawu 550 a chci ji dát na slonovou koust nevíte někdo jaké byli na slonové kosti linky?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 10:49
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zlate
Datum: 13. července 2010 10:49
Jméno: Babeták
IP: uživatel9046
 Zdarec. Nevíte jak se vytahuje lanko tachometru z Babetty 210? Měl sem i sundané přední kolo, ale lanko v tom šneku drží jako přibité. Jo a nevíte na co je tam ten šroubek u toho šneku? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:13
Jméno: rej
IP: uživatel7357
 dobry den, mam otazku kdyz necham zaply privod paliva tak muze vytec cela nadrz? Jsem nato vcera zapomel a vytekla pulka .. je to normalni ? nebo kde je problem ? diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 14:23
 možná to je šroubkem (plováková jehla) pod karbem potřeba dotáhnout
Datum: 13. července 2010 14:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi máš nastavenou velkou hladinu v plovákovce
Datum: 13. července 2010 13:40
 Možná ti to taky vyteklo z kohoutu-netěsnící gumička uvnitř kohoutu, nebo tak něco
Datum: 13. července 2010 11:13
 stát se to může, normální to není. netěsní ti plovákový ventil v karburátoru. rozebrat a vyčistit, případně vyměnit. a na delší stání radši zavírat kohout
Datum: 13. července 2010 8:28
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 13. července 2010 11:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 prvne tam dej kliku a druhy karter a nech mezi nimi mezeru cca 2cm,pak vem palu a otoč ji o celou otáčku aby byla v normalni poloze a kartery přiklempi a sesřoubuj
Datum: 13. července 2010 11:45
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 dává se to na druhý zub
Datum: 13. července 2010 8:23
 ahoj takovej dotaz mam čz 175 a jede krásně akorat za tepla nechce chytnout musim ji roztlačit nevíte čim to je?? svičku mam Brisk N 15
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli je předstih podle návodu ,doladˇpřídavný vzduch u karburátoru. Podívej se na barvu svíčky a podle toho to doladˇ.
Datum: 13. července 2010 9:07
Jméno: Zoufalej Pepa
IP: uživatel9873
 Předem zdravím všechny příznivce Jawy.
Můj problém je nebrzdící kývačka. Řekl bych to asi takto - pokud není matice zadního kola nadoraz dotažená, vše je jak má být (vyšteluju páčku a pedál a brzdí to hned od začátku). Jakmile matici dotáhnu, štít brzdy co drží pakny jako by se zkroutil a pakny drhnou o buben. Když povolím pakny, aby se mi aspoň točilo kolo, tak musím pedál silou tlačit skoro na asfalt, aby to brzdilo. Přitom vše je jak má být, sedí to na ložiskách (když vyhodím pakny, je to ok). Napadá mě, akorát že by byla nějak pochroumaná kyvka, ale když jsem ji mel položenou na rovné desce, nekolíbala se. Všem předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 7:54
Jméno: Zoufalej Pepa
IP: uživatel9873
 Všechno je tam vloženo jak má - rozpěrky v kolu, ložiska, záchyt reakce,... prostě jakmile to začnu dotahovat, příčí se to a kolo začne brzdit.
Datum: 14. července 2010 7:54
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš dobře vložené pouzdro na straně ,kde je zácht reakce zadní brzdy ? Příložky tam máš obě ?
Datum: 13. července 2010 9:55
 Mám to samé u pařeza 555. Vyzkoušel jsem dát jiný štít, dal jsem i nové obložení, nic. Já to mám seřízené, že pedál zabírá teda skoro hned po sešlápnutí, ale brzdný účinek taky na hovno, pokud je kolo namontované v motorce.
Datum: 13. července 2010 0:44
Jméno: timomas
IP: uživatel9499
 čao borci rozhodl jsem se koupit nový stator a rotor na 250/559 ale 75w.mohli by jste mi prosim poradit,kde nejvýhodněji koupit a ještě bych k tomu potřeboval relé ale nevim jak se v nich vyznat.slyšel jsem něco o polovodičovém ,ze je lepší.a ještě bych potřeboval plánek zapojení toho relé díky moc.vrrrrrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 11:54
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Relé AEV 0361 6V 75W . Je na kostru (-). Nový rotor 1144 kč. Asi bude lepší dát poptávku po použitém zapalování.Někdo
dává Wape a dynamo prodá.
Datum: 13. července 2010 11:54
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdar chlapi jakou máte zkušenost se stříkacím tmelem ve spreji jakožto samotnou základovou barvu  ?? Kolik by ho byla cca. potřeba pro celého pionýra? 400ml asi nestačí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:56
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Vonehdá jsem dělal novej lak na 05ku a právě střikací tmel sem musel koupit ve spreji... Je to uplně na houby... Je teho málo, sprej je nahovno no a je to drahy... 555ku sem stříkal tmelem z plechovky a ještě mě ho půlka zbyla a byl o polovinu levnější... Jenže v plechovce ho nikde neměli.
Datum: 18. července 2010 23:56
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Ve spreji? Nebo plechovka, myslim jakože přes kompresor. Já právě asi kompresor neseženu  A sprej by byl pro mne snažší jelikož ho nemusím ředit(myslím u toho tmelu, barvu bych naředil vpohodě  ). Jinak děkuju.
Datum: 13. července 2010 13:45
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Jinak pul kilovka mě stála asi 115 kč .
Datum: 13. července 2010 12:34
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Pul kilovka základovky stačí ve spreji...
Datum: 12. července 2010 22:28
 DRACI CO RIKATE NA TO VIDEO V LEVO,,, JE TO GUT?TED TO VYSKAKUJE dole na pravo,, o prezdnich dle akce sasa ,,budou videa smerujici na bezpecnost, pak budou na zavodeni,, pak na renovaci,, a nakonec na dovoleny,,proste videa se budou stridat,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 8:46
 draci ja vim,,vydrziteto do konce prezdnin??? nez vymenim za videa jak fichtlini jezdi na zavodech? a to jeste nevite ze prijde nahoru malej banerr odkazujici na web  ten vas urcite dorazi
Datum: 13. července 2010 8:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2141
 Taky podobny bezpecnostni videa moc nemusim, je jich vsude az az... A kokot i pres tyhle videa bude jezdit jako kokot.
Datum: 13. července 2010 8:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 13. července 2010 0:02
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 hele pitomec sem....bohuzel si v tomhle moc verim a nejak se mi nikdy nic nestalo ve strizlivym stavu....nalitej na motorku uz bez helmy nelezu,protoze sem se jednou moc vytřískal a dlouho to bolelo a helma mi mozna zachranila krk.....doslova....ja bych to pustil vsude....at lidi blejou.....ja na to koukat nebudu radsi
Datum: 12. července 2010 22:18
 aha....áááj....kolem takových pomníčků u cety jedím čato :-/
Datum: 12. července 2010 22:14
 To cezetak : musíš jít pŕimo na krámek, pokud tam nejsi
Datum: 12. července 2010 22:10
 jaké video? mě se nic nezobrazuje
Datum: 12. července 2010 22:09
 pitomec si z toho nic nevezme člověku který to dodržuje se zvedne žaludek
Datum: 12. července 2010 22:08
Datum: 12. července 2010 22:01
 ja vim,,,, musite to prekousnout,,muzu to davat jen na http://www.fichtlkramek a nebo na http://www,fichtlpokec,,, kam to mam dat?
Datum: 12. července 2010 21:57
 Stando, byl sem stejný jako ty, ovšem po bouračse s kámošem čelně do plotu, sem nikdy, nevlezl na fíka bez helmy, a taky už nejezdím jako prase. Mě se to zamlouvá
Datum: 12. července 2010 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 Ahoj. V tomhle smeru sem jeden z nejhorsich stamgastu. Bezpecnost dost opomíjím a podobné "upoutávky" na mozna rizika mi jen rozcilují,protoze ja o sobe vim ze sem kkt a nemusi mi to pripominat i video na oblibenym pokecu....sorry....me se to moc nepáčí....
Datum: 12. července 2010 21:50
|



|