česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1150  1151  1152  1153  1154  1155  1156  1157  1158  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dravec      IP: uživatel8364    
čaite nevíte čím to je že kyž chcu rano roztlačit pionýra tak to trva třeba 10 minut než naskoči prvně nic a pak zacne chytat a cuka jak kdby tam nešel benzin ale karbec je vyčištěnej palivovej kohoutek taky a když je motor teplej taky chytne hned. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: hank      E-mail:      IP: uživatel7338    
si kup novou svicku
 
 
Datum: 22. června 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký je prosím vás rozdíl např mezi Jawa 500 OHV a Jawa 500 OHC ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7889    
asi tak 30 let vývoje..........Jawa 500 OHV byla první jawou vůbec a liší se taky rozvody, výkonem, vzhledově prostě úplně jiné motorky
 
 
Datum: 21. června 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou to úplně jiné motocykly.
 
 
Datum: 21. června 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mají jiný typ ventilového rozvodu :-)
 
 
Datum: 20. června 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel9726    
Zdar draci mam asi hodne blbej dotaz, ale nemohu najit nikde vypousteci sroub oleje u jawy 125 travel, ze spodu na motoru zadnej sroub neni, nevite kde je? neni to treba ta stribrna velka matka dole z boku na motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Pod tou velkou stříbrnou matkou je sitko, které při vymene oleje vyčisti. A jestli je plastové tak bacha na dotahovaní, ať ti nepraske :-D:-D
 
 
Datum: 20. června 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to za moto max do 45km/h konstrukční rychlostí... ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě napsali do techničáku na moji jawu 20 max. rychlost 45km/h :-D myslím že má mít 60 ale co. hlavně na to múžu se svým AM :-)
 
 
Datum: 09. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555 ma vyšší...
 
 
Datum: 21. června 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: Jerry100      IP: uživatel9676    
Jawa 555 a 550 to je taky
 
 
Datum: 21. června 2010 6:30
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
A taky to jsou mopedy babetta, jawetta, stadion a podobné.
 
 
Datum: 20. června 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel9727    
všechno co má napsany v TP max. povolená rychlost 45 km/h ...takže skorto každej skůtr co má 50ccm ,fichtl to už není.
 
 
Datum: 20. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaká je nejsilnější jawa?jawa 500 OHC? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 650 dakar ma pouze 35kw, takze ten typ 673 je vykonnejsi
 
 
Datum: 21. června 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: hopejgang      IP: uživatel6812    
ne jawa 650 dakar,jawa 500 thc
 
 
Datum: 21. června 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš s největším výkonem, tak Jawa 350 typ 673. Tahle Jawa měla 80 koní a maximálku 260 km/h.
 
 
Datum: 20. června 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím Vás chci se zeptat kolik stojí papíry na fichtla..?a od kolika je můžu dělat?od 15? a jak je to s přihlášením?mám pojízdného mustanga v dobrém stavu..všecko funguje...je nepřihlášený.(zatím sem s ním jezdil jen tak bez).kdybych s ním chtěl na cestu tak co musím udělat?a kolik to stojí ? díky moc a nezlobte se nikde jsem to nenašel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě od 16, ale s tou registrací, je tu taky veteránský Tp ale o tom moc nevim, to chce bejt v klubu nebo co??
 
 
Datum: 30. června 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No bylo to od 15 jenže jak ti dementi fůrt bourali tak to posunuli od 16.Mě vyšla autoškola ma 3800+750 za závěrečný testy.To je škoda že neámš od toho papíry no nejlepší by bylo jak tady píše koupit někde od nekoho papíry cena tak od 500-1500.
 
 
Datum: 21. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Harmi      IP: uživatel9602    
asi tě moc nepotěšíma ale pakliže od toho nemáš papíry (ani v depozitu) tak to přihlásit nejde. Jediná možnost je od někoho koupit papíry se štítkem na rám a SPZ.
 
 
Datum: 21. června 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s prihlasenim nevim,uz je to dlouho co sem to delal...nn je od 16,ma konstrukcni rychlost 65 km/h coz je brano jako 125 ccm
 
 
Datum: 20. června 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od 16??? vždy bylo od 15..ne? a jak je to s tím přihlášením.. ?
 
 
Datum: 20. června 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ridicak A1 stoji u nas 5500,muzes ho delat od 16,
 
 
Datum: 20. června 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Absolut      IP: uživatel9724    
Mám takový problém xD mám motor asi jawa 21 kdyz ho nakopnu tak drží volnoběh ale kdyz pridám plyn tak to jenom hučí a nejde do otáček do otáček jde jenom když zmačknu tlačitko na plovakove komoře (kdyz dam plný zacne chcípat) nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel8251    
kompletne rozeber paliovou soustavu coz znamena kohout hadice profoknout vse poradne karbec poradne project a vyfoukat a sestelovat hladinu otacky atd a bude slapat vse jak ma a kup sitko na hadici jde ti asi z nadrze bordel tak zbohem.
 
 
Datum: 23. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si spíš myslím, podle toho, co píšeš, že Ti tam jde málo benzínu.. Zkus poštelovat hladinu v plovákovce, pročistit trysky a karbec celkově, taky pročisti kohout a sítko na nádrži.. Radek
 
 
Datum: 21. června 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9630    
Mněl jsem podobný problém,skus si pro začátek pohrát se vzduchovým filtrem.Oddělej vrchní kryt vzduch.f.,a jen ho polož a nezacvakávej.Za jízdy si reguluj dávku vzduchu a uvidíš jestli je to lepší.
 
 
Datum: 21. června 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám takový problém. Nemohu nahodit takový malý dvoutáktek:-D Benzín tam teče, karbec jsem čistil. Jiskru to při silnějším protočením hází, koplo mě to i přes gumový kleště. Má to kopresi jak hovado na to jak je to malý, není to sranda protočit. Dekopresor je zavřenej, na benzín pod svíčku to prdí. Z vejfuku to hulí, ale nemá to ani snahu chytit. Zapalování jsem nenašel, nevím, kde je. Je tam nějaká ovládací klapka plynu, ale nevím, jak se ovládá. Našel jsem tam různě rozlámaný kousky svíčky, jestli to nemohlo něco nasát, nevím. Hlavu a válec jsem přitáhl natvrdo. Zboku je takové malé vyndavací okénko, zřejmě přepouštěcí kanál, to jsem taky přitáhl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:O no na to som fakt nemislel ze to je na 12 klic :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vojenská centrála.
 
 
Datum: 21. června 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to z malého lietadla?
 
 
Datum: 20. června 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sklepni elektrody Btw:Co je to za stroj ?
 
 
Datum: 20. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdybych ji měl, tam je takovou mikro svíčka, musí se povolovat 12 klíčem...
 
 
Datum: 20. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus jinou svíci
 
 
Datum: 20. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel6843    
Čus fichtlaři fichtl mi jede nádherně ale tak po 500 metrech se začne dusit, když vyměním svíčku tak to jede zase tak 500metru a pak se to začne dusit znovu. Svíčka je vždy úplně černá nevíte čím by to mohlo být? http://cz.iq-test.eu/#574114 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel6843    
Už vím čím to bylo. Tahalo si to olej z převodovky, vyměnil sem gufero a je to v pohodě. As to by si se asi divil tady z fichtlkramku už mam 2 dealery za který mám prachy :-)
 
 
Datum: 21. června 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: Mysuge      IP: uživatel9729    
Pokud mas cernou svicku, to znamena, ze ti dava jiskru ve spatnou dobu...sesteluj si zapalovani (odtrh na kladivkach)
 
 
Datum: 21. června 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel7559    
stejně když na to někdo klikne tak ti to nic nepřičte-to musí udělat IQ test.
 
 
Datum: 21. června 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzes mi laskave vysvetlit,proc sem furt davas ten iq test?
 
 
Datum: 20. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedobíjela mi jawa 175/356. Tak jsem sundal uhlíky, byly doat dlouhý. Sundal jsem dynamo, očistil jsem komutátor, furt nedobíjela. Tak jsem sundal regulátor a trochu jsem ohnul jednu kotvičku, předtím byla furt seplá. Pak to začlo makat. Při přidání otáček začal regulátor klapat a jiskřičky lítat, ampérmetr začal lítat. Vytlačil jsem to ven, nakopnul, odpojil baterku za běhu a ono to skoro chcíplo, tak jsem rychle hrábl po plynu, chytlo se to a vylítlo do maximálních otáček. Zprvu ten ampérmetr při malých otáčkách stál na nule a postupně šel do plusu, po chvíli začal při běhu lítat z jedné strany na druhou. Pak jsem udělal další test-jel jsem na 3jku dost rychle a rychle jsem přepnul do polohy "jízda na dynamo" a vesele jsem jel dál. Ale trochu se mi nezdá, že při jemném přidání plynu už je ampérmetr hned na +8A. Jestli to třeba nemůže dobíjet moc? Nebo při moc malých otáčkách? Přikládám video http://www.youtube.com/watch?v=BPHmEh4cMTQ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
zkus proměřit ampérmetr ve spínačce
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to 175/356, relé na statoru. Takže myslíš, že je to OK? Mě na jawamanii řekli, že jsem jak ukrajinec, když to seřizuju ohýbáním. Jak to mám hlídat? Jinak-abych jel po vesnici na maximální otáčky bez papírů jak motorka tak já-nehrozí. Takže mám zapnout velký světla a normálně jet a mělo by to být za jízdy kolem jednoho ampéru v plusu?
 
 
Datum: 20. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9725    
dulezity je,kam jde rucicka ampermetru se světly....ja to mam tak serizeny,ze to se se svetly dobiji na pridani plynu a bez světel mi taky chodi rucicka az k 8A,ale nepreleze je....pri beznem provozu bez svetel leze bezne k 3A bez svetel a k 1A se světly,coz je OK...neni to nej ale jde to....myslim ze u tebe je to OK,jen bych hlídal,aby rele rozepinalo proti odporu pri pretizeni okruhu....pokud to rozepínat nebude a nebo se to nebude vracet,muze se pak stat,ze se to pri max otackach rozepne proti zátěži na kostru a už se to nevrátí a baterka se ti vybije zhruba za 20 minut jízdy....me se to jednou stalo....neprijemne....ale jak motor zdechne,tak to rozepne a dá se zase roztlačit... je to rele dost citlivy,takze opatrne na prihybani kontaktů...o jakou masinu se jedna? ja mam 250 a jednocivkovy dvouoplovy rele....
 
 
Datum: 20. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hoši mám v hlavě pár takových možná dementních dotazů o kterých dlouho přemýšlím. Jsou to možná blbé otázky ale prostě mě zajímá proč tomu tak je. 1) Jaktože každý pionýr jezdí nejlíp na jinačí hodnotu předstihu když ty motory jsou uplně stejný? Když jsou třeba dva nejeté motory po kompletní generálce se stejnýma dílama a každý z nich jede nejlíp na jinačí hodnotu. 2) Jaktože auta,který mají 4T motor který je více poruchový jak 2T ujedou i milion Km bez generálky jako třeba má najeto několik osobních aut Tatra a taková jawa najede něco kolem 30 000km a šlus. vyběhá se válec,zničí se ložiska a už se s tím nedá jezdit. 3) Jaktože některé novější dvoutaktní padesátky mají kompresi že to udrží na nakopávačce metrákového chlapa třeba i 5 sekund a pincek jde nakopnout rukou? Nějaký lepší materiál? 4)jakotže můj pincek,který má poctivě zajetý výbrus 2000Km jde vpohodě prošlápnout rukou a kámošův,který má najeto něco kolem 8 000 tak skoro nejde nakopnout ani nohou a na jedničku nejde rozltlačit když na něm sedí chlap který váží 95km? rozbehne se ,pustí spojku,skočí na to a kolo mu na asfaltu klouže? má to kompresi jako svině a fakt mu to tahá jako dábel. řekl bych že snížená hlava tu kompresi až tak extrémně nezvýší... sorry za ty blbé dotazy ale myslimže za optání se nic nestane tak prosím nenadávejte.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to vim ze originalu se nic nevyrovna... sem v te dobe nemel origo hlavu kdyz jsem si ten motor skladal a zrovna generalkoval tak jsem koupil novou...uz jich mam asi 8 originalnich tak najdu nejakou peknou a dam ji tam. Skusim si ji nechat nekde snizit
 
 
Datum: 20. června 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tyhle novy hlavy....nejlepsi je dat to co bylo na co staveno-original hlava s original valcem,nerikam ze takto to je spatny,ale lepsi to je origo
 
 
Datum: 20. června 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skusím to s tou brusnou pastou... Hlavu tam mám novou,neni to original je to ta nova vo se ted prodává i tady na fichtlkramku... nijak to nesyčí tak by podfukovat neměla
 
 
Datum: 20. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus sundat hlavu,jestli bude nekde mastnota obalena prachem,zbrus ji pastou na ventili,delal sem to,a paráda,pak si to sedne,s tim valcem,a komprese se urcite zlepsi (pokud si mel teda nerovnou plochu hlavy)
 
 
Datum: 20. června 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimvas řekl by mi někdo co mám udělat pro to abych měl tu kompresi taky takovouže to rukou nenakopnu? Jsem si myslel ze jak ten vybrus zajedu tak to tu kompresi met bude jenze nema, vpohode to nakopnu rukou bez pouziti vetsi sily a to nejsu nejaky kulturista. na záběhu jsem si dal fakt záležet,po dobu než jsem najel 2000Km jsem motor ani jednou pořádně nevytočil a na trojku jsem jel maximálně 50Km/h... po tech 2000 jsem to uz hnal aby se to trochu probralo a pořád je to bída. je možné že mi ten výbrus udělali nějak blbě?
 
 
Datum: 20. června 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa : pravda,do otacek to jde mnohem lip,ale jak si mi psal,na ukor spodku,jde to hur,ale kdyz se to rozjede,tak to jede paradne
 
 
Datum: 20. června 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ej chlapi :-) to vsetko je stym ze pionyr má dusu!!! a to sa ani s casem sa nezmeni,,,majlepsi mechanik nevie poskladat fichtla aby to slo poriadne ked delá to len tak ale ked chce a má stym plány a dá do toho srdce stoji co stoji fichtl pojede ;-) fichtl má dusu to je tajomstvo ;-) iné novo vyrábané motorky nestoja za to, ked sa starés o fichtla tak on to podakuje ;-) :-) to si piste
 
 
Datum: 20. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9725    
1) každý motor je "jiný" a každý válec je svym způsobem "jiný" a každá hlava je "jiná"....když se potkaj dobrý díly,tak vznikne pionýr,kterej jede 70,má kompresi jak bejk,sílu jako prase,minimální spptřebu a maximální spolehlivost...v opacnym pripade je to mrdka prasivá,co se furt sere,poradne nejede a zere jako prase....2) auta jezdi provozní otáčky 1500-2500 a maj dobre reseny chlazeni a motor má defakto stále stejnou teplotu a válce jsou mazany furt stejne bez vlivu bohatosti smesi a mnozstvi oleje v benzinu. 3) To neni pravda,točivý 2T maj minimální kompresi a treba 2T krosku nakopneš rukou....4) seriový pincek s dobre zajetym vybrusem nejde nakopnout rukou,má kompresi jak bejk(viz kámošův fík)... pro Dachl21:Ano,CU s jedním kroužkem ma minimalni kompresi,ale o to víc točí.....poznáš...říkal jsem ti to...
 
 
Datum: 20. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě kámoš tam má dvojkroužek a já taky... Já mám ten výbrus zajetý už 2000 km a ta komprese neni nějak velká.
 
 
Datum: 20. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovou kompresi sem mel u cestovky taky,vcera jsem dal jednokrouzkovej pist,s kompresi jaka byla je slus,predtim me to krasne drzelo celou vahou tak 3 sekundy,propadlo se to doprostred,drzelo to tri sekundy a propadlo se to dolu,tim chci rict ze na tom hodne zavisi kolika krouzkovy pist je v danem motoru.
 
 
Datum: 20. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak taky Tatra asi nejezdí běžně na 6000otáček.
 
 
Datum: 20. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2).Hlavně kvůli zacházení...
 
 
Datum: 20. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci co se stane když zvětším výfukový kanál?na babettě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel6617    
bude ti to víc řvát a budeš mít větší spotřebu
 
 
Datum: 21. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aby to líp jelo..
 
 
Datum: 20. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč ho chceš zvětšovat?
 
 
Datum: 20. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO, budeš nabízet ten stahovák rotoru na Tatrana 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
CAw klucí potřebuju vedět je mi 16,a jestli mohu mít čz 180ccm-9.5Kw nebo čz 125ccm?Co můžu mít??Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
voboje ale ta 180ccm musi ject max 45km/h :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
jenom do obsahu 125 jestli máš A1
 
 
Datum: 20. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nevíte někdo jak je dlouhá ojnice do pincka?a ještě kolik stupnů je předstih na pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
adas: máš pravdu, už mi to taky došlo...
 
 
Datum: 21. června 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
kolecko: takhle se to nepočítá určitě, cpou se tam nějáký sinusy, zohledňuje se délka ojnice atd. já si to z hlavy nepamatuju. Kreslim si to v cadu, je to rychlejší.
 
 
Datum: 21. června 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vřelé díky
 
 
Datum: 21. června 2010 6:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
adas: mě to vyšlo cca 6,5 stupně (ekvivalent pro hodnotu 1,6mm), snad by to i mohlo být dobře...počítal jsem jako 88mm=360 stupňů, tzn 1mm=4,09 stupně, tzn 1,6mm=cca 6,5 stupně
 
 
Datum: 20. června 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
jestli dobře kreslím, tak je předstih 19,9-21,8 stupňů
 
 
Datum: 20. června 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 mm
 
 
Datum: 20. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik má prosím průměr ten větší čep?
 
 
Datum: 20. června 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od zacatku oka k zacatku oka to je 7,9 a od kraje ke kraji je 12,1 a od zacatku ke konci to je 12,7
 
 
Datum: 20. června 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já šilhám.Denzil vzálenost os čepů
 
 
Datum: 20. června 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezi oky je asi 100 mm...
 
 
Datum: 20. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ojnici ti klidně změřím ale odkud kam se to měří?
 
 
Datum: 20. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čím by jsi to jako chtěl měřit?? dej to od oka
 
 
Datum: 20. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky marku ale stroboskopem mm nezměřím
 
 
Datum: 20. června 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nevím kolik stupňů, ale 1,6-1,9mm před horní úvratí ;-)
 
 
Datum: 20. června 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Taky vam teče benzin z karburatoru mě to teče jenom u plovakové komory jinak je to dobry je to u karbecu jikov. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup novou jehlu plováku a novej plíšek plováku, nic nenastavuj ani to neohýbej, jenom to tam namontuj a maz 100% po starostech. Tohle dělá křivá jehla a novým plíškem už budeš mít 100% nastavenou hladinu.
 
 
Datum: 20. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ohni plisek dolu v plovakovce a askousej az to nebude tyct a pojedeto
 
 
Datum: 20. června 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Po úklidu sklepa mi zbylo pár dílků na pincka. Přesněji: Rám (pěkný, nemá olámané závěsy, ale je bez misek a štítku), přední maska na světlo (natřena základní bílou barvou), válec (docela pěkný) a nekompletní karburátor (chybí v něm jehla a trysky). Pak tam mám i pěkné vidle, tuším že jsou z JAWA 90 cros. Kdyby o něco z toho měl někdo zájem, daruji to za odvoz. Nechce se mi to vyhazovat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: Michal Bartík      IP: uživatel9728    
skama jsi ja z Rymic ale odvoz bych si zaříďil
 
 
Datum: 21. června 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Věci už nemám, dneska si je jeden zájemce odvezl.
 
 
Datum: 21. června 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
2 block: píšu to dole. Jsem z Turnova a nic víc tam už nemám.
 
 
Datum: 20. června 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a odkud jsi?máš tam ještě něco? dík
 
 
Datum: 20. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Okey...
 
 
Datum: 20. června 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
2 denzileck: Je mi líto, ale neposílám. Pokud by jsi něco z toho chtěl chtěl musel by sis přijet. Ale pokud jsi z daleka, tak by se ti to nevyplatilo, za cenu benzínu by sis to mohl koupit. Tudíž je to spíš pro ty co jsou z okolí.
 
 
Datum: 20. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poštou neposíláš?
 
 
Datum: 20. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jsem z Turnova
 
 
Datum: 20. června 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím po víkendu. Hrozí zadření, když svíčka vypadá takhle? http://ondragam.rajce.idnes.cz/barva_svicky/#P1020215.JPG Je to jak hodně suchá hlína. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me se stava ze cast je cervena,cast bila,a cast svetle cihlova taky nechapu
 
 
Datum: 20. června 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
Já jsem měl svíčku tak černou že mi přestala fakat a to jsem měl tu sportovní den předem jsem jel závod a vpoho druhý den nefakala. :-)
 
 
Datum: 20. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Svíčka má být cihlová. Mě ale se stává, že část je černá, část bílá. Občas taky část černá, část cihlová. Nechápu to.
 
 
Datum: 20. června 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim, že to máš v pořáddku.
 
 
Datum: 20. června 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html
 
 
Datum: 20. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
spíš bych řekl že máš chudou směs
 
 
Datum: 20. června 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nehorzi,ale mas bohatou smes nebo moc oleje
 
 
Datum: 20. června 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tu svíčku vypálíš a vyčistíš tak ji budeš mít zase dobrou
 
 
Datum: 20. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      E-mail:      IP: uživatel9723    
ahoj draci..nemůžete mi někdo poslat schéma elektriky na jawu 555 ...děkuju mockrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.sesa-moto.cz ---> minulost schemata...najdeš to tam lemro
 
 
Datum: 20. června 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,nepatří to sem ale byl bych štastný,kdybyste mi odpověděli.Znáte nějaký fórum nebo pokec o škodovkách?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík
 
 
Datum: 20. června 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. června 2010 19:20
 
<  1150  1151  1152  1153  1154  1155  1156  1157  1158  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 7:51:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu