Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdárek, na jawe 555 mám mezi předním kolem a řídítkama (při podržení kola a otočení říditkama) jakousi vůli mám vážnou obavu že to budou ošoupané silony ve vidlici. Odmontoval jsem kolo zkusil jsem vytáhnout pohyblivou čast ve vidlici a cele to šlo vysunout (to mě překvapilo), chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak mám vytáhnout ty staré silony (v katalogu ND PVC pouzdro) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:06
 fermez: já ty nove silony mam jen nevím jak vytáhnout ty stare
Datum: 23. června 2010 12:06
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nevom jak utebe, ale u nas maj bezne v mototechnach kde maj neco malo na tyhle stroje.
Datum: 22. června 2010 21:03
 Zdravim. mám takový dotaz hledne jawy 21... Mam ji po vybrusu zajetou asi 2500Km. po dobu zajizdeni jsem motor snad ani jednou poradne nevytocil dal jsem si na zabehu extra zalezet. Mam tam dvojkruh. o co jde? že to má strašně malou kompresi. po zajeti jsem to zacal trohu hnat s tim ze se to trochu probere ono porad nic .Rukou to nakopnu uplně vpohodě a na startpáce mě to neudrží. jak se na to postavím tak ihned se to protočí několikrát za sebou.Pak mám doma ještějawu 20 taky s dvoukruhem,od vyroby to ma najete pouhych 2000Km a kompresi to ma ze abych to proslapl rukou tak me to da fest zabrat a na nakopavacce me to udzi 3 sekundy,pak se klikovka pretoci a zase me to drzi 3 sekundy. vážím 70Kg... Je možné že ten výbrus udělali nějak blbě? To neni možný přece,kámoš si taky u té samé firmy dělal výbrus na mustanga a má to kompresi snad ještě větší jak ta dvacítka kterou popisuju. a to ho zajížděl asi 100Km a pak to hnal pořád do plných. Radili ste mi tu kdysi dat tam origo hlavu a slicovat ji brusnou pastou a datna osedaci plochy tenkou vrstvu tmelu. To presne jsem udelal,take jsem si na tom nechal zalezet a ono porad nic. diky za kazde rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:16
 já som valec zabehával asi tak 5km  od vtedy jazdím na full boiler  a takých závadach ako máš ti môžem len snívať
Datum: 23. června 2010 13:16
Jméno: Noname
IP: uživatel9747
 No, metodika měření tlaku ve válci podle nakopávačky a doby udržení 70kg telete je opravdu převratná. A já ti garantuju, že když ti přitáhnu spojku do záběru, tak tě ta nakopávačka neudrží ani na sekundu se zadřeným motorem! Seřiď si spojku tak, aby ti při nakopávání neprokluzovala, případně vyměň lamely. Nechce se mi věřit, že se dá zhuntovat motor po výbrusu za 2500 km na GO. Zkus úplně povolit spojku, nakopávat a po nastartování neřadit, jestli ti ta nakopávačka půjde víc ztuha. Pak se pochlub, jak si dopadl.
Datum: 23. června 2010 0:53
 no tak to jsem debil... no nic mám ve skříni rezavý válec tak pujde na výbrus do mého pincka aspon ten válec zachráním...ještě jediné co bych chtěl vedet je ten píst. Má to tak dělat že v horní uvrati vyčnívá asi 1mm přes hranu vložky ven? Mám takový dojem že po složení motoru byl v horní uvrati zároven hranou vložky... Jak se to mohlo stat? Klikovka je po generálce a ložiska nové. ikdyby to bylo nějakou vůlí tak to by přece bouchao ale vzdyt to jede krásně tam jde slyšet jenom čistý zvuk jak má
Datum: 22. června 2010 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to je jasný vole  za 1,5 km se motor ani neohřeje a má veliký opotřebení
Datum: 22. června 2010 22:28
 fakt nema zadreny motor protoze jede až to ruky trhá... Ještě jsem si vzpomněl jestli to nemůže být tím že když jsem od pincka ještě neměl papíry tak jsem to tak kokotsky zajížděl po ulici... vzdycky jsem to vytahl,projel se asi 1.5km po ulici a zase to schoval a tak jsem to udelal asi 5x za kazdy den. a takymto stylem jsem najezdil asi 350Km ale nijak jsem motor nevytáčel
Datum: 22. června 2010 22:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jo jeto divny nekdy to sedne hned a nekdy to trva. Tvuj broblem je hodne divnej a ty drazky na krouzkach jsou nejspis kuli rychlejsimu zabehnuti. ja je davam bezne do vybehanejch valcu a neni stim broblem
Datum: 22. června 2010 21:08
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 podle toho co pises za nesmysly tak ten zajetej je OK akorat neni asi vycistenej a vystelovanej a ten druhej ma asi zadrenej motor kdyz te to udrzi na nakopavacce
Datum: 22. června 2010 21:07
 standa: aha ze by? no na kruhach byly drazky ze se to dalo pouzit jako pilnik na nehty a pist to same... Co se stane když zajedu výbrus těma debinlíma kruhama a pak tam hodím ty dobré od sesy? Bylo by lepší to dat znova na výbrus a už koupit ty od sesy ne?
Datum: 22. června 2010 20:47
 to jsem z toho fakt blbý... babettu jsem taky vybrušoval u stejný firmy,zajížděl jsem to stejným stylem jako pionýra a má to kompresi jak svině... na šlapátku mě to udrží klidně i pul minuty ve vzduchu
Datum: 22. června 2010 20:34
 tak to by mělo být dobrý snad,má tam být asi 0,3
Datum: 22. června 2010 20:33
 jo to všechno mi dali k výbrusu nové.... kroužky,píst,čep,pojistky... kroužky když dám do válce tak je mezi nima mezera tak na cigaretový papírek
Datum: 22. června 2010 20:31
 to ze ti vycniva pist z vlozky valce,odstran radeji tim ze das pod valec 2 tesneni,u stejskyho sady to mam taky tak,jeste me napada,pri zabehu vybrusu krouzky dostavaj nadmerne zabrat,ty uz si najel 2500 km,vymenoval si je? Já bych to určitě provedl,ale záleží na tom jestli mají ve válci velkou nebo malou mezírku,nicméně se na to podívej
Datum: 22. června 2010 20:31
 a co pístní kroužky ? po výbrusu se musí koupit kroušky které jsou dělané na určitý výbrus
Datum: 22. června 2010 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel9744
 Možná ti k výbrusu dali levný píst a kroužky....vím o čem mluvím....jsou jedny písty a jsou takové hrubé-drážkované a kroužky slabé-drážkované....neumím to líp popsat....pokud si mel v ruce písty i kruhy od více výrobců tak pochopíš....proste sou to šmejdy....dnes preferuji jedině píst a kruhy od SESY,protoze pist je takovej festovnejsi a hruhy jsou poradne silne a hladke.....tohle dela strasne moc....ale zase ten "levnej" píst a kruhy se rychle ojíždí a třeba pro upravený válec s 2Kr pistem jsou docela dobre,protoze diky mensimu pritlaku vznika mensi treni a dovoli motoru jit vice do otacek....
Datum: 22. června 2010 20:30
 No tak jako kompresi to má ale na to že je to po výbrusu tak je fakt ubohá
Datum: 22. června 2010 20:29
 Ještě co se mi na tom dneska nějak přestalo líbit a zároven mě to zarazilo je to že když dám píst do horní uvratě tak vyčnívá z vložky válce asi 1mm ven a divím se že nemlátí do hlavy. Mám takový dojem že to tak nebylo ale nevim to jistě. Vždyt ten motor je po kompletní generálce. nové ložiska,repasovaná klikovka,nová ojnice,píst,výbrus.... a na ničem neni žádná vůle tak nevim jakto tak...ale řekl bych že to tak byt nemá
Datum: 22. června 2010 20:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 sezen nekde valec a pist (originalni) a kup na to kroužky a musí mít kompresi jak ďas. Těsní ti to všude dobře? máš tam těsnění? ale to je divné že po zajetém výbrusu to nemá kompresi
Datum: 22. června 2010 20:26
Jméno: tom
IP: uživatel9577
 Zdar draci nevíte někdo jaká barva se mi neoloupe na vejfuku a když už se ptám víte někdo o nějáký červený barvě která se jen tak neodře
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:36
 existuje křemíková barva,viděl jsem to je to velice odolné a jednou tak dražší.za lak pincka v křemíku chtěl lakoš 10000.profi
Datum: 22. června 2010 21:36
 třeba barva na kotle, případně normál barva na výfuky...
Datum: 22. června 2010 21:01
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj o jedné vím ale ta už se nevyrábí používala ji tatra a ta barva byla vypalovací mněli sme doma jednu plechovku protožr děda dělal v tatře ale ta šlana mojeho pionýra poptej se třeba seženeš
Datum: 22. června 2010 20:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, prosím vás byl jsem na závodech se svym mustangem a přijedu domu a koukam že se mi nějak trochu hejbe celej předek, řikam si , to zas bude povolenej krček a ono ejhle vite jak jsou na krčku nahoře a dole ty dvě mističky co jsou v nich ty kuličky(ložisko) tak ta spodní mi normálně kolmo skoro upně praskla a malinko se rozevřela! nevíte jestli je to součást rámu nebo se dají vyměnit? (je to upně vepředu ty misky, prostě je to ze skoku, jak ma předek malinko snahu "podjiždět"dopředu tak to miska nevydržela a rupla) nevite co s tím? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:22
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 nejlepsi vyndat celej predek abysi se ktomu lepe dostal vytukat a vymenit dat nove oba 2 na obou stranach pak to bude zase jak novi tk nazdar.
Datum: 23. června 2010 16:22
 Nejsou pevně spojeny s rámem. Dají se lehce vyťuknout a vyměnit.
Datum: 22. června 2010 19:57
 cus draci, chci udelat vozejk na svyho pincka, napiste jestli stim mate nake zkusenosti, nebo s necem podobnym. Jo a jeste se mi muzete pochlubit s vasim vyrobkem z vaseho draka at mam niakou inspiraci
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 19:28
 zdar draci nevite kdy a kde jsou motoburzy(jawa) v moravskoslezskem kraji?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 20:20
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 čest...bývá v bašce jednou za rok a v Rožnově co já vím..ale to už bylo všechno...
Datum: 22. června 2010 20:20
 zdravim draci... mám problém scháním kliku do ČZ175/487 nemáte někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 18:45
 Zdravím všechny draky. Na první červencové dny bych chtěl uspořádat spanilou jízdu fichtlů po Královéhradecku, takže pokud by měl někdo zájem vědět o této akci více nebo se jí dokonce zúčastnit, tak pište na mail a dohodneme podrobnosti. Mějte se a ať to jezdí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 18:35
 Zdravim hoši... chci předělat čz 125 na 175 mám typ 488 a mám problém. Moje 125tková klika má doražená ložiska až na setrváky není tam žádný náběh. Mám doma kliku ze 175 a ta tam má takové prstýnky na gufera... jsou všechny kliky ze 175 s těmito prstýnky? u hranatých motorů? dík za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:03
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ouu skoda to je moc daleko.mohli jsme dat vyjizdku.
Datum: 22. června 2010 21:03
Jméno: David
IP: uživatel8941
 Od Prostějova
Datum: 22. června 2010 20:55
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Odkud jsi Davide??Jsi druhej člověk o kterym vím že má tuhle čízu.Já jí mam taky.
Datum: 22. června 2010 20:42
Jméno: David
IP: uživatel8941
 jo do vím že je to rozšířené takže 487 je už rovná ok dik a ostatní dílly mám všechny všechno by to pasovalo kdybych měl tu kliku z té 487
Datum: 22. června 2010 18:32
 david: klikovka z 477 ty prstýnky má, ale čep je pod nimi asi o 0.5mm rozšířen, takže sundání kroužků nic neřeší...klikovka z 487 už tyto kroužky ani rozšíření nemá, takže ji lze použít...jinak na přestavbu potřebuješ jinou hlavu, jinej válec, jinej píst, jinou klikovku, jinej karburátor a jiný štefty...a taky je tam myslim jiné sekundární kolečko...
Datum: 22. června 2010 18:30
 tak z těmi prstýnky je z typu 477....ta má ložisk au kliky mazané převodovým olejem... ty kroužky jsou stáhnout a pak jde kliku použít
Datum: 22. června 2010 18:28
Jméno: Davis
IP: uživatel455
 čau, vyskakuje mi trojka na 175/356 nevíte co tomu může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 18:30
 omleté boční ozuby na kolečkách
Datum: 22. června 2010 18:30
 Zdar,může hodně velké jiskření kladívek zbůsobovat vynechávání motoru ve vysokých otáčkách?Jak to odstranit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 20:05
 Nizkej prestih
Datum: 22. června 2010 20:05
 tak proč mi ten motor vynechává pls?
Datum: 22. června 2010 19:50
 Na vynechani motoru to mit vliv nebude, spis jestli je jiskra nepravidelna to potom jo. Velke jiskreni muze mit za nasledek vadny nebo jiny kondenzator, nebo proste jenom velky predstih
Datum: 22. června 2010 19:31
Jméno: Lukšík
IP: uživatel9739
 Čauves draci!!
Mám takový problém s dvourychlostní babettu (210) a to s řazením druhé rychlosti. Babetta se chová tak, že když je studená na několik prvních (asi tak 10) rozjezdů, když se rozjedu asi tak na 20 km/h, tak natvrdo skočí druhá rychlost a strašně to škubne a dvojka drží. No ale po několika takovýchto rozjezdech si to jakoby sedne nebo nevím co a dvojce se tam nechce ani za boha. Musím jedničku hodně vytočit a pak hodně ubrat a jen tak šolíchat plyn aby tam pomalinku vlezla, hrozně dlouho to řadí. Musím motor vytočit až tak na 25km/h a pak opravdu pomalinku jí nechat zařadit. Nedej bože aby byl vítr nebo nějakej kopec, do toho to neřadí vůbec.
Jinak podřazuje dobře. Myslím že problém bude v řadícím mechanismu, ale nevím kde. Pakny jsou nové, gufero taky, olej v bubnu není.
Už si opravdu nevím rady, čím to může být. Že by něco vymyčkaného v řadícím mechanismu? Prosím, poraďte
Díky za moc rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 8:11
Jméno: Lukšík
IP: uživatel9739
 to jsem ještě nezkoušel. taky mě to napadlo a asi to budu muset zkusit, ale nechce se mi do toho zase vrážet peníze... Nedavno jsem kupoval to soukolíčko do převodovky za 6 kil....
Vypadá to, že máme stejný problém. Tak snad někdo bude vědět co s tim!??
Datum: 23. června 2010 8:11
 skoušels nové unašeče? vnitřní a regulační... hochu toto mě trápí 5 let ale jakš takš jsem si na to zvykl... motor po kompletní GO. uplně všechno repasované a nové. řadící mechanismus taky celý nový... buben,pakny,všechny unašeče i ten co drží pakny. Po složení motoru to dobře řadilo asi 5 km a pak to samé co popisuješ... když to nechám tak hodinu stát tak to samé. 5 kiláků pohoda a pak zase tragédie. můžu to odmaštovat jak chci a nic.
Datum: 22. června 2010 20:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši můžu použít klingerit červený na vystřižení těsnění mezi kolénko a karbec?a pak to potřít hermetikem nebo silikonem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 17:51
 myslíš tvrdej papír? jo
Datum: 22. června 2010 17:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 může být z výkresu? on je takový lepší tlustší
Datum: 22. června 2010 17:50
 Stačí když si to těsnění vystřihneš z papíru
Datum: 22. června 2010 17:48
 Je babetta 207 i na delší vzdálenosti? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 drive se na babette jezdilo k mori...!
Datum: 23. června 2010 13:32
 asi pojedu na babetě 204km takže v klidu
Datum: 22. června 2010 18:00
 30km jo...ale každej den bych to na babettě jezdit nechtěl
Datum: 22. června 2010 17:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
  30 km musí ujet i kdyby se měla posrat
Datum: 22. června 2010 17:21
 30km by ujela??
Datum: 22. června 2010 17:20
 zalezi jake mas pozadavky...cestovni rychlost je nízká, takže cesta bude dost zdlouhavá...
Datum: 22. června 2010 17:14
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cus , jakym otackam se rovna na pilovym diagramu rychlost 80 kmh, pouzil sem ve predu 13zubu . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 22:40
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jo jel sme po rovine , rychlost neco malo pres 80 kmh
Datum: 22. června 2010 22:40
 presne 8000 ked más tam 13 sekundarko presne tak je ked vypocitas ze 50km/h 5000ot/min,60km/h 6000ot/min, 70km/h 7000ot/min,80km/h 8000ot/min a tak dalej
Datum: 22. června 2010 21:20
 jel si po rovině nebo z kopce? to ja taky důležité. rychlost se měří jedina na rovině....z kopce to pak přetáčíš a je to zkreslené.... jinak těch 80 s 13z se rovná asi 8 000
Datum: 22. června 2010 18:02
 mysllim 8000
Datum: 22. června 2010 17:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 22. června 2010 15:28
 Jak již z názvu vyplývá, je to ta schránka kde je uložený vzduchový filtr.
Datum: 22. června 2010 15:28
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ajo
Datum: 22. června 2010 15:13
 Sériovej filtr
Datum: 22. června 2010 15:10
 Čus draci. Chtěl bych poradit. Nedávno jsem vyměnil duši, pač jsem ji píchnul hned u toho kovu ve kterém je ventýlek(nevím jak se tomu říká). Kolo jsem vycentroval, pod nyply nalepil pásek, gumu vysypal takovou tou speciální křídou do pneumatik. Problém je že jsem po pár kilometrech píchnul zas a chová se to úplně stejně, co tam foknu, to hned vysičí ven.Neporadil byste mi někdo jak tomu předejít?
A druhý dotaz by byl na babetu. Kámoš by jí chtěl zpravit,ale já se v tom nikdy nevrtal. Prej nejde rozběhnout a už předtím prý slábla spojka. Má v háji lamely anebo se to zmazalo olejem? Na co kouknout?Napište mi prosím nějaký postup.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:12
 neboj jak to nafoukáš kouknou
Datum: 22. června 2010 21:12
 No špice koukat nemůžou.pač jsou přelepený speciální lepenkou pod ráfkem.
Datum: 22. června 2010 20:57
 zkontroluj jestli ti nečouhají špice z niplu jinak to musíš obrousit
Datum: 22. června 2010 20:26
 Zkontroluj jestli v tom plášti ještě něco nemáš píchlýho.
Datum: 22. června 2010 14:08
 Já ti reknu jedno měl jsem skoro to samé co ty. Taky jsem mel starou duši u ventilku pryč, koupil jsem novou a hned odešla u ventylku. Takže moje rad zní buď oprav starou a nebo nějak zalep díru po ventylku, udělej pak novou díru a do ní dej ventylek.
Datum: 22. června 2010 13:48
Jméno: Patrik
IP: uživatel9738
 Zdar borci, nevíte kde sehnat sadu gumiček do přední brzdy na Jawu Travel 125 r.v.2005?, prosakuje mi brzdovka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:25
Jméno: roman
IP: uživatel8280
 cus hele fichtl je tak paradni stroj ja ho normalne miluju a co vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jsem zvedav jestli ti ta laska vydrzi az se projedes na lepsim moto  ale i to je mozne taky mam lepsi motorky ale proste fichtl me odkojil a rad se na nem sem tam projedu
Datum: 23. června 2010 13:35
 dort: jo aha, takže máš na mysli kývačku...
Datum: 22. června 2010 21:40
 jako s ženskou.miluješ ji,někdy tě sere,občas bys ji nakopal do prdele ale nakonec jsi rád že ji máš...
Datum: 22. června 2010 20:02
 dort: co je to ta KYWACKA?
Datum: 22. června 2010 19:26
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Jestli tě to nedošlo tak se běž fakt léčit..akorát si tu z lidí dělal debili a sám si debilem..
Datum: 22. června 2010 18:04
 Demennce,akorát tu zas založil spouru jawáckých "nadšenců"
Datum: 22. června 2010 17:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jako já nechápu jak mě tady půlka lidí nesnáší a kvůli čemu. Udělal jsem jim já něco? Tak mě prosím neříkej že mám být zticha
Datum: 22. června 2010 17:31
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Mustangisto zrovna ty buď sticha..ty si ten první koho tu půlka lidí nesnáší..
Datum: 22. června 2010 17:23
Jméno: HonzíkCholerik
IP: uživatel9157
 Kluci kluci, byť sebevíc zkušenější, opět ste dokázali jací jste mladí parchanti. Vžijte se do situace, kdy si dovezete domu fichtla jako svoji prvnní motorku, podaří se vám rozjet se a uháníte si to polňačkou jako král okolí.. Chybí vám empatie, nechte klukovi jeho radost! A když už, tak asertivně prosaďtě svůj názor. Jo a kluci, taky ho miluju, někdy sice nenávidím, ale to k tomu patří  !
Datum: 22. června 2010 16:49
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 DEMENCE...
Datum: 22. června 2010 16:32
Jméno: PLAYBOY
IP: uživatel8937
 bež se léčit kundo skleslá !!
Datum: 22. června 2010 16:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 proč ho tady urážíte? No tak se ptá kdo miluje fichtla no a napsal že ho miluje on sám jako co je na tom? jaká demence? Já taky miluju fichtla.
Datum: 22. června 2010 16:21
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Demence.
Datum: 22. června 2010 14:55
 samozřejmě že ho miluju ale pochop že kdyby sem toto napsa lkaždý kdo ho miluje tak nebude stačit kapacita internetu
Datum: 22. června 2010 14:15
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ty si debil a já tě nesnášim..
Datum: 22. června 2010 13:45
Jméno: Václav
IP: uživatel9737
 Nazdar kluci prosim vas mate nedko zkusenosti s mz 150 potrebuji se zeptat jak je to zklikou protoze mam potuchy pist mi klepe o hlavu valce nevim cim by to bylo ale asi bude v prdeli ta klika a nova stoji kolem asi 3 litru a necha se koupit jen ojnice za 1litr tak jeslti se to necha nejak udelat nebo musim koupit novou kliku Diiiik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:43
 zkus tam vrazit pod valec jeste jedno tesneni
Datum: 22. června 2010 13:43
|



|