Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj chci se zeptat mám karburátor z Jawy 555 a chybí mi tam pružinka k šoupátku nemohl bych tam dát klasickou pužinku z PIO karbecu? Nemá s tím někdo zkušenost?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 13:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyzkoušej to..ale asi jo proč by ne ...jestli tam bude pasovat ..
Datum: 24. června 2010 13:54
 Ahoj,
už aby jste zase fungovali jak máte. Potřebuju lvíčka na policejní škopek a vím, že jsem ho u vás viděl. Nebo si to aspoň myslím
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:28
 Čus, nevíte jaký má být předstih u Tatrana 125? Předpokládám že bude odtrh stejný jako u pincka, ale s předstihem si nejsem jistý. Mám v něm svíčku PAL N7Y, startuju se sytičem. Před rozebráním motoru mi startoval za studena hned, ale teď musím točit motorem tak 3 minuty během kterých to občas bouchne a po velkým přemáhání chytne, ale pak jede pěkně. Potom když je motor teplý startuje okamžitě. Šroubek na štelování směsi jsem úplně zatočil a pak povolil o 1,5 otáčky. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 18:48
 Díky za radu, nebyl jsem si jistý. Dnes jsem to vyladil a vypadá to, že je vše OK. Tvůj píst už v motoru šlape jako hodinky, taky děkuji.
Datum: 24. června 2010 18:48
 Tak koukám, že už je můj píst v motoru. Předstih dej na 3mm a nějakej chlup.
Datum: 24. června 2010 13:44
 čaute draci... mám dotaz když mám korky v klice tak mi to zvýší výkon nebo sníží? ... díky a ještě jestli nevíte čím slepit odštíplý kopusek kartru
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel9756
 spodní komprese je pro nekoho nic nerikajici slovo....ekvivalentem by mohlo bejt rčení,že by to melo jet líp odspoda vlivem lepsiho plneni valce....ale skutecnost???
Datum: 24. června 2010 15:08
 asi chceš vycpak vyvažovací otvory v setrvačníku, že? pokud korkem ´tak jedině tím poctivím pravým korkem.....né levým!!!  ..... a docílíš akorát toho že zvedneš spodní kompresy
Datum: 23. června 2010 22:05
 Výkon to nezvýší,protože ten korek se usmaží
Datum: 23. června 2010 21:51
Jméno: george
IP: uživatel5654
 Zdarec, vim ze je to blbej dotaz, ale delam takovou ozdravnou kuru pro fichtla. Muj problem je, ze jsem omylem zlomit dva ze tri pistnich krouzku a nevim, jestli az je vymenim mam motorku zajizdet, jako kdyby byl delanej vybrus, nebo je to jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 15:48
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jezdil bych do vyjeí 5l benzínu volně a po vyjetí 5l ůplně normáně
Datum: 24. června 2010 15:48
 ča hoši mám takej problém s ČZ 175/502 ( skůtr ).Vždycky normálně nastartuje a po jedný projížďce asi půl km chcpípne a už to nenastartuju ... tak přemýšlím co stym vyměním svíčku a zase po půl km chcípne ... přitom svíčka krásně cihlově zabarvená klasická Brisk N15C tak nevím co stym díky za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:04
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj přesně, vyčisti kohoutek, popřípadě nádrž, vyčisti, seřiď pořádně karbec...
Datum: 23. června 2010 21:04
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 asi ti tam nedotejka benzin
Datum: 23. června 2010 20:58
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tak jsem dal nasebe a micham special s technyckym benzinem 1:1 a na vykonu to neni vubec znat u 175/450. Vubec by jste to nepoznali na teplote motoru, na vykonu ani na kourivosti vse je stejne. Prece jenom technycak stoji 24,50 Kc bohuzel uz taky zdrazil. Este uvazuju ze to budu krmit i do pionyra uvidim jak to bude jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:04
 Jestli nemáš detonace, není důvod, proč by to mělo jet špatně. Jedinej problém techničáku je, že má oktanový číslo cca 60 a to trochu doženeš specialem. Takhle z toho dostaneš cca 75 oktanovej benzín.
Datum: 23. června 2010 22:04
 jasně na petrolej 110 a na carreru 120
Datum: 23. června 2010 21:41
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 já jezím už dva roky na petrolej a na 1 l petrloleje dám vždy oleje 1.5 vršku od kofoly jede to i naa denaturák ale na petrolej musíš stříkačkou stříknout benzín do karbecu a pak už to norm jede ale na samotný petrolej mi to nechtělo chytit  jo a kompres mám furt stejný a jede na petloej 110
Datum: 23. června 2010 21:17
 za týden tu budeš plakat že ti zmizely kruhy a kompres
Datum: 23. června 2010 21:11
 vole když nemáš prachy tak nejezdi
Datum: 23. června 2010 21:06
 na fermež to jede taky dobře
Datum: 23. června 2010 21:00
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdravim vsechny moc potrebuji pomoct nevito co delat kdyz jsem dneska dal dokupy cely motor rozlozil a slozil a nechce to hodit vubec neutral jenom rychlosti neutral tam vebec nejde co stim?prevodovka a.... je vse slozeno dobre diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:46
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 s automatem jsem nic nedelal jeste to rozeberu a jak to dam hned k sobe tak to vyzkousim...
Datum: 23. června 2010 21:46
 Heh mam úplně stejnej problém?Btw:Neohejbal si automat?
Datum: 23. června 2010 21:35
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 no tak někde bude nějaky problem, tak to znovu rozdělej a uvidiš
Datum: 23. června 2010 21:08
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 na kolik maj bejt nafoukany kola u 175/450??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 13:02
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Panebože to sou otázky takový primitovnosti to je moc
Datum: 24. června 2010 13:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 predni 1,5 zadni 1,9
Datum: 24. června 2010 8:11
 Zdarec začal jsem davat benzín 1litr + olej 25ml a začal mě cinkat primarní řetaz o kartor a je strašne vytahanej neni to tým že jsem žačal davat 1litr + olej 25ml dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já dam 30ml oleja na 1 litr benzínu
Datum: 23. června 2010 21:18
 fermez: blbče do pio se nemíchá 1:50 at je to jak koliv dobrý olej...udvědom si blbe že se maže bronzové kluzné futro a né ložisko....to kluzné ložisko se musí hodně mazat jinak se vydře.....zaspoj mozek a pak piš...už mě s těma chytráckýma kecama pěkně sereš!!!
Datum: 23. června 2010 21:08
Datum: 23. června 2010 21:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to stim nema nic spolecnyho, vymenho!! a olej davej klidne dal v tomhle pomeru jen pokud davas nakej lepsi co se davaj 1:50
Datum: 23. června 2010 20:49
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ne,je to prostě tím,že už je vytahanej,doporučuji výměnu,jinak ti ten primární retěz ten kartek celej zevnitř vydře..!
Datum: 23. června 2010 20:42
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 no a jaky na to ma vliv benzín??
Datum: 23. června 2010 20:41
Jméno: xx
IP: uživatel5573
 To bych neřek že to bude tim ale oleje bych daval aspon 30ml ....
Datum: 23. června 2010 20:39
 Zdravíčko lidi, měl by jste někdo doma na prodej sekundární kolečko 21zubí s tou objímkou jako je na Panelce? Předem moc díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 20:35
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čusec vim že bych to sem neměl psat ale chtěl bych se zeptat jesi byste neměl někdo levně simsonácké vidlice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 10:48
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Ok domluvime se na mailu
Datum: 24. června 2010 10:48
 mam... navrhni cenu
Datum: 23. června 2010 23:39
 zdravim, mam dotaz ohledne paliva ktere je bezne k dostani na cerpacich stanicich, mam na mysli ETANOL E85... chtel bych se zeptat jestli s timto palivem mate nejakou zkusenost, jak to redit s naturalem nebo jestli se da jezdit na cisty etanol... a take jestli to neskodi motoru... moje zkusenosti jsou pomerne dobre, nalil jsem to do fichtla a motor krasne taha uz odspodu, a tim padem klesla i spotreba... navic voni to jak lihovar tak se kazdy otaci... ale bojim se o motor, aby to po nejake dobe nezacalo skodit, protoze toto palivo se pomerne obtizne micha s olejem(pouzivam kvalitni od SHELL v pomeru 1:50)..budu rad za kazdou vasi zkusenost a nazor...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 11:12
 S tim etanolem je to zajímavej nápad,jezdim v závodnim stroji N95ku s plnou syntetikou v poměru 1:100.Zajímalo by mě jestli ten etanol opravdu přidá vyšší krouťák,protože mám jednokroužkové písty a ty mají horší spodek.Nad 8.000 ot už je to prima,ale stejně při závodě přes 11.000 nejdu,takže rozsan nic extra.Kdyby si vyzkoumal jakýkoliv další poznatky dej vědět.A taky by mě zajímalo na kterých čerpačkách ho mají,u nás o žádné nevím
Datum: 24. června 2010 11:12
 to cezetak: o ty oktany mi nejde,vim ze u seriovyho fichtla je stejne nevyuzijes,tady jde spis o to ze oproti naturalu je o 8 kc levnejsi,takze proto.. takze rikas mazat vic, ja jsem si to myslel ze 1:50 bude malo... jinak dik za rady, a za kazde dalsi postrehy budu jen rad..
Datum: 23. června 2010 23:02
 Co udělá sériovýmu motoru syntetickej olej?
Datum: 23. června 2010 22:39
 rosi: přesně o tom mluvím....simál má píst na jehle.... a jen ti povím že plná syntetika do sériového pionýra nepatří  .....spíš polo
Datum: 23. června 2010 22:32
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 cezetak,joo mazával sem taky 1:50,-prece to mely tak simaky tak proc ne fichtl,jenze jednyho krasnyho dne dys sem delal vybrus tak sem zjistil ze sem me otocilo aj futro v ojnici,od tej doby valim 1:30 byť tam dávám plnou syntetiku.Chran buh toho kdo me rekne ze mrhám olejem
Datum: 23. června 2010 22:28
 petanek: šlo jenže už mě tu svou brylkatou chytrostí nehorázně sere..... na etanos se vykašly... u sériovéhi pionýra využiješ jen 88 oktanů..... těmy oktany navíc si jen zbytečně zahříváš motor.... a když už tak aspon 1:35
Datum: 23. června 2010 22:07
 bez tech nadavek by to neslo?!! etanol by mel mit od 105 do 113 oktanu. kolik by se teda melo idealne mazat pro tento benzin? 1:40 nebo jeste vic?
Datum: 23. června 2010 21:45
 co meleš o riziku? POMĚREM 1:50 jednoznačně kurvíš kluzné bronzové furto at je sebelepší olej tak se futro vydírá ty troubo..... si zas nějaký chytrák vole, ne? podlě čeho soudíš že máš mazat 1:50?
Datum: 23. června 2010 21:10
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 malo mozna ne tezko rict je to ryziko ja mazu taky normalne 1:50 ale radsi zvisuju na 1:40 u čízy
Datum: 23. června 2010 20:57
 1:50 je málo!
Datum: 23. června 2010 20:13
 To není oktanové číslo, ale 85% lihu a 15% benzínu.
Datum: 23. června 2010 20:07
 jestli je to cislo 85 oktanove cislo, tak by to mohlo jet lepe, jelikoz se spálí víc směsi nez treba u naturalu 95.. tam zbyde nespalena smes aa pak se to zanasi (moje dedukce  ).. driv taky jezdili jen na 80 oktanovy palivo ci co (aspon ja mam v technicaku BA 80, jako palivo)
Datum: 23. června 2010 20:04
 nejhorsi je, ze kdyz rano prijdes k motorce,tak na dnu nadrze je usazenej olej,takze to chce poradne promichat nez vyjedes... za vikend projedu cca 5 litru naturalu... etanolu jenom 3,5 pri stejnych kilometrech... jezdim v terenu takze spise zalezi na stylu jizdy,ale jelikoz tahne od spodu tak se tim padem nemusi tolik tocit a ta spotreba klesa...rikam je to o stylu jizdy, nekomu se ta spotreba treba zvedne... jo a zapomnel jsem na studene starty, jak teplota venku klesne cca pod 10 stupnu, pekne se zahrejes nez ho nastartujes.
Datum: 23. června 2010 19:34
 Hlavní problém je právě to míchání s olejem. Jak si měřil spotřebu? Líh má menší výhřevnost než benzín a proto by měla být vyšší spotřeba.
Datum: 23. června 2010 19:26
 čau máte nějakou teorii proč je tachometr tak hrozně drahej?
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak mi řekni co je dneska levný
Datum: 23. června 2010 22:57
 ne na tom nic  ale v obchodě na jawu 23 stoji 1000kč
Datum: 23. června 2010 21:23
 proc vzdycky sezenu dobre fungujici tachac za 100 ? co ti na tom prijde drahy
Datum: 23. června 2010 21:02
 skoro všechny tachometry sou dražší než ostatní náhr.díly proc?
Datum: 23. června 2010 19:01
 jak jako drahej? jakej tachometr?
Datum: 23. června 2010 18:31
 čus hoši , sice se to netýká jawy ae sekacku s motorem jikov , ma bezkontaktni zapalování ducati , jiskru háže , svíčka je mokrá a ne a ne chytit , co by stím mohlo být ? už su bezradný
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 20:31
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Maš tam starej benzín,nebo zaplej sytič to je taková malá páčka u filtru ale myslím si že ti ten třeba plovák neuzavára nebo jak jsem psal benzín.Hodně štěstí
Datum: 23. června 2010 20:31
Datum: 23. června 2010 18:00
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 zdravím nemate prosim někdo na prodej masku na hranate světlo a ten panel kde je tachač otačkomněr kontrolky a Bosch diki pokud byste nemněli vše napište.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 17:31
Jméno: Zdeno7311
IP: uživatel6313
 myslim z jawy 350 myslim že některe 634,638 a novější.
Datum: 23. června 2010 17:31
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 nevíte čím by to mohlo být mám fechtla a blbě táhne na dvojku do kopce trojku tam dát nemužu, děkuji za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Potoč statorem od oka pak nastav odtrh tak že dáš prst do fajky šlápneš a musí ti to dát ranu pořádnou jak ti to ranu dá je to v pořádku pak to zkus roztlačit a pak nalaď předstih podle toho jak to pojede jestli blbě nebo dobře když dobře a bude tahat tak to nech
Datum: 24. června 2010 21:48
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 karbec propste- dej to nekomu ze vsi at ti to sesteluje
Datum: 24. června 2010 20:55
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Ano, škube to, cuká to čím by to mohlo být?
Datum: 23. června 2010 21:12
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 mužeš to mýt tím, že máš v motoře přehozene koleča v převodovce z hlavní hřídele na předlohovou a naopak, pak je dvojka pomalejší
Datum: 23. června 2010 20:52
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 ale mosis aj napsat, estli ti to treba neskube, nebo sa to nedusi nebo proste co ti to dela.
Datum: 23. června 2010 18:19
 Muze to byt tim ze mas fichtla
Datum: 23. června 2010 16:42
Jméno: jawa 550
IP: uživatel5084
 zdarec draci , nemáte někdo bzučák 4,5 V na jawu 550 pařez ? Je napájený ze dvou suchých článků 4,5V zapojených do série, umístěný na rámu pod nádrží a schovaný v prsíčkách. díky za nabídky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 14:56
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Dobrý den....nevíte jestli je možné změnit barvu motocyklu v techničáku a jak se postupuje? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 14:49
 Já to teda nikdy nedělal, ale kámoš zajel na evidenčku kde se na to podivali, vystavili papír a s tím šel pak na úřad. Ale je to už cca 5 let.
Datum: 23. června 2010 14:49
 Jo jde to.Normálně jim to tam řekneš že chceš změnit barvu.Stojí to asi 50,-
Datum: 23. června 2010 14:46
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau dělam generalku motoru a chcu se zepat jakym lepidelm tam lepíte ložiska a kde se da koupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 15:36
 Dobře,díky
Datum: 24. června 2010 15:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak dej klikovku na repas a oni ti opraví nebo vymění čepy...
Datum: 23. června 2010 22:59
 A když jezdí volně i na klikový hřídeli tak novou?
Datum: 23. června 2010 22:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ložiska se lepí jen když ten motor pulíš o ložisko nezustane v karteru
Datum: 23. června 2010 18:29
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ten motor nebyl pulen 40let
Datum: 23. června 2010 15:59
Jméno: j
IP: uživatel2970
 1) ložiska se nelepí  ale přelisovávají, když nemáš lis tak stačí nahřat karter třeba na vařiči, a on se roztahne, a ložiska už vyndáš, mužeš tomu pomoct paličkou, když tam dávaš nové ložisko tak to ložisko dej na pul hodky do mrazaku a karter ohřej na vařiči, vznikne vule par tisicin mm a ložisku mužeš trochu momoct paličkou, pak se teploty srovnaj a je to, bez lepidla, pokud to nakej šikula vyrážel hned kladivkem, a ložisko se tam točí, zksu to tam nalepit loctitetem - byla na to i reklama v televizy, koupiš to v železařstvíé, nebo v drogerii
Datum: 23. června 2010 15:41
|



|