Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus.dnes sem konečně po dlouhé době zporovoznil mustanga.no ale mám pár problémů...  1-nejde nastartovat jen roztlačit,2- když vyřadím a brzdím jako že zastavuju taky zdechne.prostě nemůžu zastavit jinak zdechne.aji když jedu na jedničku a držím spojku a při tom zastavuju okamžitě to zdechne.mám komplet vyčištěný karburátor i nádrž.a mám nové pístní kroužky.a ještě se mi občas stává že když jedu do kopce tak to začne ůplně ztrácet výkon a zdechne.volnoběžný šroubek mám utažený na plno.je to možné že to je třeba výfukem? nebo šoupátkem? prosím poradte...děkuju moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 0:17
 jak to poznám?motor jsem rozpůlený neměl.ale asi to bude že nemám nastavenou spojku
Datum: 10. června 2010 0:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 co lamely ve spojce? nejsou náhodou sjetý?
Datum: 09. června 2010 16:11
 no předstih mám 1,7.asi to bude nejspíš ten výfuk.protože mám všechno komplet vyčištěné.vačka vůli nemá ... díky moc
Datum: 09. června 2010 15:00
Jméno: xman
IP: uživatel9346
 předstih,karbon ve vejfuku,plovákovka,odtrh,zasraný kladívka,možná v píči ložiska na klikovce zkus jestli má vačka vůli,jestli bude mít vůli tak vyměn ložiska
Datum: 09. června 2010 14:36
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 Tak sem dnes podložil pružiny na spojkovém koši o jednu podložku na víc a zkusil čz 175/477 projet po městě a už miu to tak nevylétavalo do otáček jako před tím , ale musel sem plyn přidávat pomalu jinak to vyletělo jako kdybych stiskl spojku a otůroval tomu. Ale časem se to zhoršilo a už sem skoro nedojel ani dom. Do otáček to létalo už při menším přidání, tak sem se docoural 30km/h dom a už si s tím nevím rady. Lamely jsem kontroloval a nejvíc mi na jedný trčel korek asi 1 milimetr tak nevím jestli je to špatně. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:55
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Odmontuj pravé víko motoru. Když pomalu přizvedneš řadící páku ,vidíš pohyb vačky ,která je na konci řadící páky. Do prohlubně
této vačky dosedá páčka nosníku spojky. Na konci je otáčející kolečko. Mezi tímto kolečkem a prohlubní vačky musí být
nepatrná vůle ( 0,2mm). Seřidˇto seřizovacím šroubem na nosníku spojky. Také musíš mít vúli na páčce na řidítkách 1-2 mm.
Datum: 09. června 2010 19:55
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 jaký automat myslíš?
Datum: 09. června 2010 18:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej tam převodový olej PP7 a seřidˇvypínací automat spojky. Ta rolna nesmí tlačit na vypínací vačku.
Datum: 09. června 2010 13:20
 Čau, potřeboval bych poradit kde sehnat na mou 05ku plovák do karburátoru Jikov 2915 PSb. Takový ten s pevnou jehlou a tyčkou dole. Zatím jsem všude narazil jen na ty se šroubovací jehlou. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 10:36
 tu na fichtlkramku sa dá sehnat ale nebude otvorené len od 1. 7. 2010
Datum: 09. června 2010 10:36
 Zdarec jak poznam že mě jawa 21 pije převodovej olej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:06
 Bude ubývat s převodovky takže skontroluj převodovej olej a uvíš a po čase se ukáže jestli ubýva či ne.Jinač to bude hulít dost a smrdět hnusně jak tady píše vlastní zkušenost
Datum: 09. června 2010 23:06
 Poznáš to tak že to hulí jak ruskej tank,a bude to jinak smrdět..
Datum: 09. června 2010 11:27
 Čau draci nechystáte se někdo na fichtl cup v Přelouči.je to 19.6.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 9:22
 Čus.dnes sem konečně po dlouhé době zporovoznil mustanga.no ale mám pár problémů...  1-nejde nastartovat jen roztlačit,2- když vyřadím a brzdím jako že zastavuju taky zdechne.prostě nemůžu zastavit jinak zdechne.aji když jedu na jedničku a držím spojku a při tom zastavuju okamžitě to zdechne.mám komplet vyčištěný karburátor i nádrž.a mám nové pístní kroužky.a ještě se mi občas stává že když jedu do kopce tak to začne ůplně ztrácet výkon a zdechne.volnoběžný šroubek mám utažený na plno.je to možné že to je třeba výfukem? nebo šoupátkem? prosím poradte...děkuju moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:55
 čau, no tak tohle je na výmněnu celého motoru ale kdybi sme se domluvyli ja bych ho od tebe mozna koupil teda jestli máš zájem a je s papírama ?
Datum: 09. srpna 2010 12:55
 jehlu mám na druhém zářezu
Datum: 08. června 2010 22:57
 ahoj,sprovoznil jsem mustanga,ale motor nemá sílů nevijede ani jemně stoupavej kopec,když dam za 2 tak spíše řve než aby zrychli a také nema sílu,po zařazaní 3 převodu motorka pomalu spomaluje.Myslíte že pomůže výbrus ??? nebo někde saje falešný vzduch ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 18:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To těsněni tam muže a nemusi byt.Pokd je hlava rovna a dotahnes to na krev tak to foukat nebude,ale pro jistotu ho tam dat mužes..
Datum: 10. června 2010 18:43
 To je takhle těžký určovat .Mě fík nejel a zjistil sem že byl ucpanej výfuk alobalem.A pak mě povolilo těsnění mezi kolenem a výfukem a hned to jelo jako kráva....
Datum: 09. června 2010 22:39
 hlavu mám ještě jednu zkusím jí vyměnit
mezi hlavou a válcem má být jen to kovové těsněný? to kolečko hlníkové myslím
Datum: 09. června 2010 21:50
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Zřejme to ztrati kompresi a nejede to..Bud vyběhany valec nebo kříva hlava
Datum: 09. června 2010 12:42
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš na spojkovém lanku ( na páčce na řidítkách) předepsanou vůli ?
Datum: 09. června 2010 9:23
Jméno: jawa21
IP: uživatel5056
 A co předstih mě to taky jelo na 1 dobre,ale na 2,3 uš to fubec nejelo
Datum: 09. června 2010 8:31
 průser je ten že spojku mám novou s výfuk jsem čistil.....ta jednička a dvojaka jede ale nemá sílu,spojkou to není to bych poznal,slyšel
Datum: 08. června 2010 23:05
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 "když dam za 2 tak spíše řve než aby zrychl" Vypada to že ti klouže spojka.. Nebo se mi taky stalo že to nemelo sílu a neslo se na tom ani rozjet,cely viken sem na tom dělal a bez vysledku..Tak sem sehnal novy motor,dal ho tam a porad stejne..Nakonec to byl ucpaný vyfuk.
Datum: 08. června 2010 23:01
 dobrý den hoši mám takovej problém vubec my nejde nastartovat můstang ale kdiš to roztláčim tak to blafne a nic tak sem to skusil skopce ale abi to chytlo tak musim furt cupat kdis to rozláčim a pak to jede ale dusí se dělato od doby co sem mněl sundanej válec pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:42
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Mě spíš napadlo, jestli to nemáš přechlastané. Tvůj problém vidím v přívodu paliva do válce, eventuelně ve směsi benzín+vzduch z karburátoru do válce. Jestli ti to po roztlačení jede ...? Válec si podtlakem v otáčkách spíš strne palivo, než při startování a spíš překousne i špatně namixovanou směs benzín+vzduch. Zkus opět seřídit a vyčistit karburátor.
Datum: 12. června 2010 17:42
 jiskra my de a to všechno a karburator sem také čistil předstih je taky dobrý a kdiš stříknu pod svíčku tak to jenom blafne nic víc a nemuže to dělat třeba náko klikovka nebo válec píst ??????
Datum: 08. června 2010 22:30
 Skuš jestli ti de jiskra, jestli nejde tak předstih odtrh nebo někdeněco s elektrikou. Jestli jde hledej problém v karburátoru nebo přívodu paliva. Skuš stříknout pod svíčku benzín, jestli chytne na chvilku tak máš asi v karburátoru vodu nebo podobnej sajrajt kterej ti tam nepustí benzín.
Datum: 08. června 2010 22:19
 Zdar draci, je stejný lanko spojky u ČZ 125/453 jako třeba u kývačky 350/354 nebo 250/353? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:46
 já bych řek že to bude stejný poněvač všude máš 5 lameloví spojky a vždycky to vede z podmotoru takže proč by to dělali jiný.
Datum: 09. června 2010 22:46
 mělo by být stejné
Datum: 08. června 2010 21:23
 nazdar jawaři nevi nekdo jestli na jawe 555 maji bejt original chromovaný ráfky nebo nastříkaný nejakou barvou popřípadě jakou
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:06
 ahoj,stříkni to obyčejnou stříbrnou barvou bez metalízy(ta v te bobe ještě neexistovala  kola pionýru555 byla přévážne stříbrná,chromovaných kol bylo málo,ale záleží kolik chceš do renovace investovat
Datum: 08. června 2010 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já myslím že byli tzv lidové verze ( levnější ) a ty měli stříbřenku...a pak byly ty dražší a ty měli chrom
Datum: 08. června 2010 21:25
 chrom
Datum: 08. června 2010 21:24
 zdravím... mám takovej problém.. pincek asi 5 let stál teď sem ho dal trochu dopucu novej lak komplet, výbrus 5. a tak... ale nechce jet... jiskru háže krásnou předstih odtrh by měl bejt taky ok ale ani neśkytne.... ten předstih a odtrh sm dělal asi pul hodiny než to bylo správně.. je to 1,6 nebo 1,7 prostě něco mezi... napadlo mě jestly nemám ucpanej karbec ale jak je ta dírka na karbcu těsné před napojením na koleno tak tam mi benzín stříká domysky celkem hodně, aj když to neprošlapávám a nechám to v klidu tak zní kapa trošku ale když vyndám svíčku a prošlapávám tak zhlavy nestříká benzín žádnej tak sem stříkačkou dal kousek pod svíčku do válca a párkrát prošláp a nechytlo to vubec ani jednou... fakt nevym co stim je prosím o pomoc musým na STK...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 21:58
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 těsnění je z kupované sady tam díra byla určitě  výfuk sem čistil ten je ok při nakopávání když dám zaněj ruku cýtím prot vzduchu... rotor sem skoušel měnit... asi tři sem tam měl... jiskru háže pěknou...
Datum: 08. června 2010 21:58
 a nezabudol si spraviť dieru do tesnenia pod karbecovim kolienkom na valci?  možno slabý rotor... a piest máš naopak, krúžky ti chytia o kanály a zlomia sa, je možné že je zakarbónovaný výfuk... nastav hladinu keď ti tečie cez misku benzín, daj 0,5mm na sviečke... ak nič nepomôže zapaľovanie bude kaput
Datum: 08. června 2010 21:55
 tam jde o první kroužek.minulý týden jsem toto řešil.píst naopak kroužek omlácený do špice na koncích.po 12 km
Datum: 08. června 2010 21:43
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 a myslýte že karbcem to není?? já sy vždycky myslel že když vyndám svíčku a prošlápnu tak přez tu díru mě to poprská... to se pletu?
Datum: 08. června 2010 21:40
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9591
 Teď se nechci hádat. Ale tuším že to je jedno. Ale nevím jestli jsem to zjišťoval u 2 kroužkového nebo u tří. Ted doopravdy nevzpomínám.
Datum: 08. června 2010 21:38
 tomáš:machruješ se znalostma a píšeš že se zámky u fichtla řešit nemusí?tak si ho sám otoč a pak uvidíš.
Datum: 08. června 2010 21:32
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 no svíčka je určitě dobrá skoušel sem brysk N 15C a N17C obě venku ok vavnitř nezapálí.. na jiným fichtlu obě vpohodě...
Datum: 08. června 2010 21:28
Jméno: Tomas
IP: uživatel9591
 jediné co mi ted napadá je španá svíčka, to že hází jiskru venku, neznamená že správně funguje i při tlaku v motoru. Doporučuji vyměnit.. Zkus to a uvidíš. Startovací sprej neřeš, je to zbytečné. Fichtl musí chytnout. Stříknutí cca 1ml pod svíčku řeší všecky problémy.
Datum: 08. června 2010 21:26
Jméno: Tomas
IP: uživatel9591
 Udělalo mi to tam nějakou prasárnu. J//R//NY = ZÁMKY (zámky kroužků)
Datum: 08. června 2010 21:23
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 tomasi ahoj... dík za rady kroužky na pístu mám dva, sedí my v zámkách perfektně a flava je fungl nová taze tam by problém být neměl... komprese výborná...
Datum: 08. června 2010 21:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel9591
 Ahoj, píst je opravdu obráceně, šipka má jít k vejfuku. U fichtla se to ani nějak řešit nemusí, píst je stejný a nemá žádné okénka. Jen j\\r\\ny které mimochodem při otočení pístu také vycházejí dobře pokud nemáš upravované kanály. Tvuj problém bude nejspíše v netěsnící hlavě. Očisti docedací plochu hlavy. Je to ta zapuštěná plocha! Ne ta vyčnívající jak si hodně lidí myslí. A otoč raději píst. I když tím to nebude tak pro jistotu. A ještě otázka. Nevím jaké jsou tvoje znalosti ale když nevíš kam má směřovat šipka... Máš na pístu kroužky?? P.S neber to jako urážku..
Datum: 08. června 2010 21:20
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 ok a ten startovací sprej se stříká kam? soráč za blbý otázky nemám szím moc zkušeností...
Datum: 08. června 2010 21:20
 buď rád že ti to nechytlo.obrať píst a pak mu pomož startovacím sprejem
Datum: 08. června 2010 21:18
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 Aha ok.. dík za radu myslýš že je to jen tím¨? já sem si právě myslel že když dám ten benzín přímo do válce tou stříkačkou tak že by to mělo aspoň jednou blafnout ne? nato přece poloha pýstu nemá vliv? nebo se pletu? soráč za tu chybu čeština je boužel moje slabší stránka...
Datum: 08. června 2010 21:12
 pýst neznám, ale píst jsi namontoval opačně.
Datum: 08. června 2010 21:09
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 jo eště mě napadlo jestly sem nedal pýst obrćeně.. byla naněm taková šipeška tu sem dal nahoru je to správně?
Datum: 08. června 2010 21:04
 cua. pls jakej je odstin signalni cerveny, co se davala na 638 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:58
 prosimvas chtel bych ze septat mam 175 cezetu 477 je po vybrusu a zacala semi dusit newim si stim rady???dekuji predem za odvoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 14:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když je válec po výbrusu ,změní se poměr vzduchu a benzínu v nasáté směsi. Tím, že je válec těsnější je směs nasávána
jiným podtlakem ,způsobeným sacím zdvihem pístu.
Datum: 09. června 2010 14:10
 a kdyz to nebude tim???
Datum: 09. června 2010 13:40
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když je po výbrusu ,přeladˇkarburátor. U 477 dej jehlu na 3. zářez a šroubek přídavného vzduchu okolo 1/2- 3/4 otáčky.A filtr
by to chtělo nový.
Datum: 09. června 2010 9:09
 Zdar,můžu na sebe i když je mi 14 nahlásit pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 20:56
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Pravdu má Tomáš,já byl na úřadě přepisovat fíka z mýho dědy na mě,a chtěli po mě občanku,a tu jaksi ty ve čtrnácti ještě nemáš
Datum: 09. června 2010 20:56
 rodiče se mnou zajedou a chci to abych to zas za dva roky nemusel přepisovat
Datum: 08. června 2010 22:19
 Motorku můžeš mít na sebe napsanou bez ohledu na věk. Je to evidence vlastnictví a majtel můžeš být i den po narození. Pokud ti nebylo 18, můžou chtít souhlas rodičů. Jestli ho budou chtít záleží na konkrétním uředníkovi.
Datum: 08. června 2010 21:55
 Já jsem na úřad šel v 16ti letech a přepsal jsem na sebe motorku i bez rodičů. Stačila mi občanka, doklady k motocyklu a evidenčka.
Datum: 08. června 2010 21:41
Jméno: Tomas
IP: uživatel9591
 Pokud já vím tak motorku si na sebe můžeš napsat až od 15ti když máš občanský průkaz. Pokud ti je 15-18 let tak musíš mít sebou rodiče, pokud ale nemají náladu běhat po úřadech kvůli tomu vraku tak ti musí na papír napsat plnou moc. Jako něco že ví o tom, že si tu motorku píšeš na sebe. A proč to vlastně budeš psát na sebe když na to nemáš papíry? Na který si ještě 2 roky počkáš?
Datum: 08. června 2010 21:30
 nebo staci napsat nakej papir kde ses podepsanej ty a ten kdo to za tebe vyřídí a nemusis tam ani chodit
Datum: 08. června 2010 21:14
 Mužeš, ale na uřad by s tebou měli jít rodiče. Když sem přihlašoval čízu tak tam musel se mnou jít otec aby tam něco podepsal.
Datum: 08. června 2010 21:04
 Jo ja mam na sebe nahlaseniho pincka
Datum: 08. června 2010 20:51
 a proč bys to dělal a ne nemůžeš
Datum: 08. června 2010 20:49
Jméno: Jawer
IP: uživatel6644
 dobrej nemate nekdo sedlo na mustnga(neroztrhane a aby se nehybalo)díky sorry ze je to inzerát
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:29
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf lidi potřeboval bych vědět vše o lakování a hlavně co mám dát za podklad pod lak budu to dělat sprejem vím není to ono ale nemám jiné možnosti
taky bch rád věděl čím ste kytovai důlky díval sem se na google a po webu ale všude píšou něco jiného motorka bude v černém laku čím ste dělali linky a odmaštovali podklad ?
Dík za podklady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:16
 kluci problém je ten , že barva ve spreji je v dnešní době nejčastěji jednosložkový akryl, kterej prostě neni moc odolnej... pokud bys to chtěl dělat nějakym kvalitnim sprejem, tak počítej s několikanásobnou cenou...navíc sprejem málokdy vytvoříš nějakej slušnej povrch...
Datum: 09. června 2010 19:16
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 SaGy souhlasim..Ale musi to byt kvalitní sprej a dobrý podklad a nakonec bezbarvý lak a drži to..
Datum: 09. června 2010 12:38
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Todle mi taky každý tvrdil, sprej se ti bude loupat nevydží ti to.. můžu jen říct, že to není pravda. Pokud tam nedáš tenkou vrstvičku, budeš mít dobrý podklad tak to drží jako každá jiná barva... Mám to vyzkoušené takže....
Datum: 09. června 2010 12:11
 nejlepší je obrousit na plech, vykitovat, stříknout plničem, samozřejmě přebrousit, na to vrchní barvu a nejlépe ještě přelakovat. Sprejem ti to vydrží chviličku, pak se to začne škrábat a bude se to loupat, sprej sou vyhozené peníze...kup nějakou lepší barvu a puc si od nekoho kompresor s pistolí
Datum: 08. června 2010 20:29
 za kolik se dá sehnat celej motor na mustoše?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:38
 1200 je GO jenom napr. klikovky,sou tam i jiny veci a motor sam o sobe ma taky velkou cenu...
Datum: 08. června 2010 20:38
 mustangista: to bych si opravdu přál vidět motor po GO za 500-800kč...i když v dnešní době je i výměna kroužků GO, bohužel...
Datum: 08. června 2010 20:30
 díky
Datum: 08. června 2010 20:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Někdo může prodat motor po GO i za 500-800.po GO 1200 je moc
Datum: 08. června 2010 20:12
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 záleží v jakém je stavu. Jestli je po GO, tak bych za něho dal maximálně 1200. Ale třeba si kup radši nějaký starý za 500 a GO si uděláš sám.
Datum: 08. června 2010 20:05
 jooo??? tak proč se ptáš když víš vole  ......tak se pochlub....kolik
Datum: 08. června 2010 19:58
 nekecej  ja vim ale kolik stojí ?
Datum: 08. června 2010 19:49
 za cenu jakou si určí prodejce
Datum: 08. června 2010 19:40
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec mám dotaz ohledně mojí čz 250 zjistil jsem že mám motor čz 250 ale rám tam mám z jawy 250 čz ho má z trubky a jawa ho má obdelníkový jak na pinckovy až bych někdy dělal na ní TP vadilo by moc že je tam rám z jawy ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 19:36
 Mám je tam navařený ale suprově je to jak s fabriky vubec to není poznat že by to tam někdo vařil je to OK
Datum: 08. června 2010 19:36
 bylo by to defakto jedno, jde hlavně o číslo toho rámu, které by jsi musel pravděpodobně stejně přerazit při koupi jiných papírů...btw nemáš tam vařené úchyty motoru?
Datum: 08. června 2010 19:01
 jak šetrně sundat magneto u altiku z bety 207..se stim seru jak pes a ani zaboha nejde dolu,nechci tomu ubližit..a zjistil jsem posuv klikovky v ose o cca 3mm.je to velkej problem?hejbe se cela v bloku sem a tam aji se spojkama a magnetem...hmm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 13:28
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Vyndej gufero co je pod magnetem a pohybuj klikovkou v ose. Uvidíš hned posuvá-li se klikovka ve vnitřních kroužcích ložisek, nebo klikovka i s ložiskama v polobloku.
Datum: 09. června 2010 13:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když tam tu vůli necháš , bude to za chodu rachotit a ještě se poničí uložení ložisek v kartérech.
Datum: 09. června 2010 9:18
Jméno: pawka
IP: uživatel9411
 tak magneto sundano..diky za radu,ale ten posuv na klice tam je!at už ho tam nechali konstrukteří,anebo zub času a opotřebení...je to velkej problem?je fakt že tam nemam momentalně nahozenej válec a s valcem se to muže jeste trocha vycentrovat..newim pouze špekuluju
Datum: 09. června 2010 5:16
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Vyšroubuj šroub M5, který drží magneto na klikovce. Potom vezmi šroub se závitem M8 a našroubuj jej do otvoru uprostřed magneta, ve kterém je taky závit M8. Utahováním šroubu se magneto sundá z kužele klikovky. Většinou to nejde úplně lehce od sebe a je potřeba sundávání pomoci poťuknutím dřevěnou paličkou z boku na utažený šroub M8. Posuv klikovky v ose může být způsoben vůlí mezi klikovkou a vnitřními kroužky ložisek, nebo vůlí mezi vnějšími kroužky ložisek a otvory pro ložiska v poloblocích. 3mm posuv není možný, tolik místa tam konstuktéři nenechali.
Datum: 09. června 2010 1:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 čau hoši dneska jsem jel s mustangem se projet a jel jak drak a potom najednou mě cosi začal záhadně dýmit a přestal jaksi tahat tak jsem ho nechal vychladnout a zase jel a potom zase zachvilku začal dýmit zdálo se mi to jakkdyby nepálila svíčka nebo co motor jsem teďka přetěsňoval ještě jsem přemýšlel že to někde saje olej ale kde to nevím. Nevíte co by to tak mohlo dělat? Jak jsem přijel domů tak jsem vyměnil svíčku a je to lepší ale pořád to jaksi dýmí jak fabrika zamnou bylo dýmu jak prase. Prosím poraďte co by se s tim dalo vyšpekulovat a co s tim může být
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 18:49
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Olej z převodové skříně ti to snad brát může, záleží na tom, jak moc ti ty gufera netěsní, každopádně by ti to nemělo brát ten olej donekonečna, pokud ho nebudeš dolívat. Tím chci říct, zkontroluj množství oleje které liješ do levé strany motoru jak jsou lamely spojky, jestli není přelitý. Vyšroubuj kontrolní šroub oleje a nech vytéci vše co bude nad ten šroub dokud olej nepřestane téci. Pokud olej přelitý nemáš, tak zkontroluj stejným způsobem množství oleje a když ho bude málo, tak ho opět dolij po kontrolní šroub. Pak to projeď delší trasou a až to trochu vychladne, zkontroluj jestli nemáš úbytek v převodové skříni. Pokud bude olej chybět, tak je to guferama, pokud to bude skoro stejné, tak bych to hledal v karburátoru, nebo palivu. V karburátoru bych se zaměřil, jestli ti tam nejde málo vzduchu a příliš paliva - pak by to taky dýmilo. Případně není-li málo průvzdušný vzduchový filtr a v neposlední řadě, jestli nemáš příliš přemixovaný benzín s olejem (1:50 = 5 litrů paliva + 1 dc oleje). Pokud toto všechno máš 100% OK, pak už asi jen ty gufera. Jen si myslím, že s těma guferama by ti to začalo dýmit poměrně rychle = jestli jsi ujel např. 10 km a až potom to začalo dýmit, spíš bych to viděl na málo vzduchu a taky by měl být trochu menší výkon motorky. Hodně štěstí.
Datum: 12. června 2010 18:49
 při opětovné montáži mužeš strhnout břit,muže ti spadnout pružinka atd a hlavně stojí 20kč tak to neřeším
Datum: 08. června 2010 21:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já jsem si říkal že ještě ty gufera něco vydrží no tak sem nové nedíval ale od teď budu dávat gufera nové. Ještě se ptám jestli to gufero je navyhozeni jako když ho třeba vytáhnu tak už je na nic a jak dlouho vydrží gufero?
Datum: 08. června 2010 20:59
 no jo gufero stojí každé 1000 kč že?pokaždé když půlím motor,automaticky nové gufera.to mi nestojí za to abych znova sundával spojku a zapalování.takže: Znovu a radostněji!!!
Datum: 08. června 2010 20:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 motor jsem měl rozdělaný a přetěsnil sem ho ale gufera jsem neměnil. Musím tomu do kopce pomáhat nohama a pak to jede
Datum: 08. června 2010 20:14
 jj nasava ti to olej z prevodovky..jakmile si dal jinou svicku tak to bylo chvilku lepsi,protoze nebyla spinava od oleje a za chvili se zase zamazala tak to jelo opet na nic..  takze ti nezbyva nic jinyho nez rozpulit motor,vymenit gufera a tesneni
Datum: 08. června 2010 19:00
 tohle je jasné netěsnící gufero na levé straně..
Datum: 08. června 2010 18:53
|



|