Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ku3cis
IP: uživatel7802
 Zdravím,
jak mám přetěsnit motor Pionýra 21.Dáva se Těsnění samotné nebo se dává Těsnění + Tmel ( případně jaký tmel ? ).
Diky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 15:00
Jméno: PRAWACK
IP: uživatel9026
 Žádnej tmel bych nedaval,zbytečně to bude všechno zasraný,bohatě stačí normální papírový těsnění.
Datum: 02. dubna 2010 15:00
Jméno: Ku3cis
IP: uživatel8279
 Diky moc
Datum: 30. března 2010 14:33
 cau,ja davam tesneni + z kazdy strany to namaznu silikonem na motory...mam nejakej co vydrzi extra velkou teplotu a strasne smridi po octu  a nikdy mi to z toho neteklo  je to jistota tam dat i ten tmel,kdyz ti nebudou sedet kartery,bude tam treba skrabanec na ty plose,tak ten tmel to hezky zamazne
Datum: 29. března 2010 22:15
Posl.aktualizace: 30. března 2010 21:12
 já ji sundávat nebudu xD mam koupenou motorku a po přepisu sem si jště pro TP- SPZ a ani tu nálepku eště nedošel, oni ji tam nelepí to si musim udělat sám
Datum: 30. března 2010 21:12
 to by mě zajímalo jak budeš sundávat tu nálepku na stk když na TK ji sundával opatrně a stejně ji natrhnul a přilepil bys to sekunďákem  Ne nějaký způsob na sundání určitě na to je
Datum: 30. března 2010 16:28
 Zdarec, myslím že u starý SPZ to nevadí, ale jestli máš tu novou, s logem EU tam už bys měl asi problémy
Datum: 29. března 2010 20:50
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Udělal jsem to přesně tak, jak to popisuješ,ale co policajti nevím, zatím mně nestavěli.
Datum: 29. března 2010 19:33
 Zdravim, mam fichtla po vybrusu, nove kladivko, startovaci civku, vse ok...ale na bezne hodnoty predstihu a odtrhu to ani nechytne, i kdyz to dava jiskru.. jede mi to az na hodnoty odtrhu priblizne 2 - 2,5 mm a predstihu 1cm!!! jinak to ani neblafne.. zapalovani mam otoceny na max. do leva a na jine polohy to nejede... problem je v tom,ze mi nejde na rozum proc takove obrovske hodnoty a proc to jede jen na svicku z krovinaku,na normalni do fichtla to ani neskytne... jede to super ale hodne casto se stava, ze to z niceho nic prestane jet a nejde uz nastartovat...nevite nekdo co s tim? nejake napady nebo rady rad uvitam, ptz jsem z toho uz na prasky..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 15:02
 Tohle se mi stalo nedávno u 21 koukni se do zapálka sundej magneto a zkontroluj klínek jestli se ti nezalomil ..
Datum: 02. dubna 2010 15:02
 taky,měl jsem předstih 2.5 na ten to jezdilo parádně...uplná krása...dal jsem 1.8,nestartovalo to vubec to skoro nejelo...pak jsem řpišel an to že to je tím jak je z startovacího polu srát na ukostření nějak sem ho ulomil,,,tk jsem ho přiletoval a vše na jeden den OK.druhej den zas problémy,,,dal jsem novej kondík,stejně to nejelo,nová svíčka stejně nic,,,pak jsem vyndal startovací cívku znova ji tam dal,vykoupal karbec v acetonu a jelo to
Datum: 29. března 2010 21:21
 Motor jsem mel rozdelany, jsou nova loziska na klice,magnet se nehybe. vsude jsem daval nove tesneni.dal jsem si se vsim hodne prace.takze vsude to tesni tak jak ma. a jeste takova zajimavost, kdyz normalne dotahnu svicku(tu z krovinaku) tak ani na ni to neskytne,musi byt malinko povolena(proste ne uplne dotahla).. zkusim to poladit podle vasich rad a pak dam urcite vedet,jinak dalsi rady uvitam..aspon budu mit o cem premyslet nez se do toho zase pustim
Datum: 29. března 2010 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel9064
 Petanek11 ® : Kdyz chytnes za magneto,hejbe se??? pokud jo,mas v haji loziska na klice a jak se klika mrská tak to jede jenom na ty nesmyslný predstihy.....zkontroluj to!
Datum: 29. března 2010 18:49
 jiskru ti to házet může ale jde o to jakou a v kterou dobu, pokud by měl netěsnej motor jakej by to mělo vliv na to že při danym před. odtrh to pojede a na jinej ne? prosím vysvětli
Datum: 29. března 2010 18:44
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 to elektrykou nebude pokud to hazi na svicce. Hledej to v netesnosti asi si spatne utesnil hlavu nebo valec podivej se zespoda kde to je mokry pod valec je lepsi dat papir+silikon a pod hlavu nic hlavne ji utahuj do krize
Datum: 29. března 2010 18:41
 Měl jsem to stejný, odtrh dej tak kolem 0,5 a zkus vychytat předstih aspoň aby to baflo a pak když to bafne povol zápalko a našteluj kdy to jde pěkně do otáček a běž to project, pokud ti to pojede vše utáhni. Svíčku si dej nejlépe starou palku jinak zkus 17 teplou aby opálila olej když zajíždíš máš ho tam hodně a bohatou směs. Snad to pomůže
Datum: 29. března 2010 18:32
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 03. dubna 2010 21:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já sem to píchlé kolo hodil do pneuservisu a za 10 Kč mi sundali plášť. Mě to nešlo sundat ani za prase...
Datum: 30. března 2010 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel9064
 nemluv mi o tom....ja na fichtlu pres zimu najel 10 metrů mezi kulnou a garaží a nekde mezi tim sem píchnul přední kolo
Datum: 29. března 2010 18:51
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 musis to nejdriv odlepit odravku poloz kolo nazem a nohou to kolem dokola poslapej to uvidis kde to je prilepeny pak uz to pujde snad doporucuju sundavat nejdriv u ventilku
Datum: 29. března 2010 18:44
 monpáky a gumu s ráfkem potřít jarovou vodou aby se hezky přehouply přez okraj
Datum: 29. března 2010 18:39
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Je to pakárna no..chce to montpáky dvě a pak to jde líp..
Datum: 29. března 2010 18:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 zdar draci chci s e zeptat jestli ke stadionum byly naky papiry
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 18:33
 KArtičku si sežeň repliku, nikdo nepozná a hlavně povinný ručení bez toho nejezdi
Datum: 29. března 2010 18:33
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 a da se nak sehnat nebo da se bez ni jezdit?
Datum: 29. března 2010 18:27
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Akorát kartička s pojištěním..
Datum: 29. března 2010 18:20
Jméno: jawak21
IP: uživatel9066
 cau mam fichtla a kdys mam pres noc vysroubovanou svicku a rano ji tam dam tak to rostlacim na poprvý a pak to chvily jede minutu asi chcipne to a uz to neroztlacim nevite cim to muze byt pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:15
 Se všim souhlasim až na olej 1:40
Datum: 31. března 2010 10:15
Jméno: jawak21
IP: uživatel9066
 tak to skusim o vikendu na chalupe
Datum: 30. března 2010 19:48
 * predstih a odtrh
Datum: 29. března 2010 22:42
 a nebo to muze bejt predstih..
Datum: 29. března 2010 22:41
 Tak pokud je mokrá od benálu tak to máš moc bohatý, dej jehlu na druhej zářez a olej 1:40 ať ho tam neni moc, překontroluj hladinu v plovákovce. Když přestane jéct, pomůže pokud tu svíčku očistíš jede pak dál?
Datum: 29. března 2010 22:19
Jméno: jawak 21
IP: uživatel9066
 barvu ma cernou a je od benzinu a jinou sem takz skousel a to samí
Datum: 29. března 2010 22:05
 Pověs nám jakou má ta svíčka barvu, jestli jsi zkoušel jinou. Jinak bych to viděl na palivovou soustavu, přez noc nateče ale jak jedeš nestačí dotejkat a chcíp vyčisti kohout a karbec.
Datum: 29. března 2010 18:34
Jméno: pepažíla
IP: uživatel1859
 draci, poraďte mi, koupil jsem si velkou podkovu, ( klika 85 mm ) jak ji přidělat do toho karteru? Kam přišroubovat ty šrouby? Popř nějaký odkaz s fotkama, nic nemužu najít, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 12:17
Jméno: pepažíla
IP: uživatel1859
 opravdu nic?
Datum: 03. dubna 2010 12:17
 Zdarec, najde se tu nekdo kdo mi zmeri vnutornu diru na pistnim cepu u Jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 18:29
 To fakt mi nikdo nepomuže? Ja bych sem si to zmeril ale nejsem momentalne doma
Datum: 30. března 2010 18:29
 jo to vonkajši prumer, ja potrebuju ten vnutorny, tej diry ktera jede cez celej čep
Datum: 29. března 2010 17:36
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 14,1 je čep na to
Datum: 29. března 2010 17:32
 zdar draci mimu kamosovy praskl zadni tlumic na pionyrovy a nevi jak to rozdelat a ja taky ne protose ptam.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 17:28
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
Datum: 29. března 2010 17:28
 Zdar draci,už jsem bezradnej nemužu nikde sehnat tu takovou rozpínací matku do řídítek jak se do ni z vrchu šroubuje ten dlouhej šroub.Prosím vás kdyby se někomu válel doma dejte vědět na icq 414427520 nebo na mail FrydrychJakub@seznam.cz.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 19:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajdi na šroták a vytáhni to ze starého kola
Datum: 29. března 2010 19:23
 Skus se zeptat v obchode s kolami, kola mneli ten jistý system na volante.
Datum: 29. března 2010 17:30
 zdar draci, delam GO tak se chci zeptat jaky olej mam do toho nalit neco dobreho diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 21:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 proc ma davat do prevodovky motorový olej z traktoru, kdyz je tam urceny PP80 nebo PP90
Datum: 29. března 2010 21:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jako jaké hovadiny si normální to je čistá pravda to co říkám
Datum: 29. března 2010 18:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tyhle rady si strč do prdelele...
Datum: 29. března 2010 16:03
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mustangisto: di vymíšlet hovadiny jinam
Datum: 29. března 2010 15:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do převodovky motorový olej do traktoru a do benzínu oleomac do křovináků nebo m2t
Datum: 29. března 2010 15:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 PP 80,PP90 bohatě stačí
Datum: 29. března 2010 15:38
 jo a NEmyslim do benzinu
Datum: 29. března 2010 15:34
 čest,,,vím že tato otázka již zde kolovala velmi často,ale i přesto se chci zeptat na váš názor ohledně benzínu special a natural...s jakým vám jede moto nejlépe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 20:23
 já taky jezdim jenom na Special 91, furt ho u nás maj, tak toho využívám
Datum: 29. března 2010 20:23
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Souhlas se Standou. Jezdím zásadně na speciál.
Datum: 29. března 2010 19:21
 100 oktanovej benzín s plnou sintetikou hmmm plnou sintetiku do fichtla co netočí víc jak 7000 je zbytečnost, ten olej ani nedosáhne pracovní teploty aby kvalitně mazal. Neřeknu na upravenym pokud ho máš to je jiná
Datum: 29. března 2010 18:38
 Já jezdím na Shell W-power.....a kt tomu plná sintetika....repsol....nemužu si stěžovat.......mnohem lepší průběh otáček než u normálního speciálu......ale to je můj názor..
Datum: 29. března 2010 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel9064
 moje osobní zkušenost je,že na specíál 91 to jede líp,dobře to chytá,dobře to jede a celkově bez problémů
Datum: 29. března 2010 16:28
 správně máš používat do motoru special ( taky škodovky, douvtakty, frézy atd.) ale natural je výkonnější.
Datum: 29. března 2010 16:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je hodne nepravdepodobny...
Datum: 29. března 2010 16:05
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 na natural se prej hreje vic motor kdyz ma vetsi okt. cislo
Datum: 29. března 2010 15:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jede to s obojema,ale kdyz se meni z jednoho na druhej tak se musi vymenit svicka jinak to jede spatne..Ja preferuju natural
Datum: 29. března 2010 15:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 natural je rozhodně lepší léce me to s ním jak das
Datum: 29. března 2010 15:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar hoši jak vypada chromový sprej? je to pěkné na něčem? popřípadě mě pošlete foto. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 19:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přijed si moje icq 463-310-564 a já ti pošlu foto jak vypadá ,,chromový'' KOMAXIT je to docela pěkný
Datum: 29. března 2010 19:27
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 je stejně na hovno jako tvoje rady a dotazy
Datum: 29. března 2010 18:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stribrenka s lakavejsim nazven nic vic...
Datum: 29. března 2010 15:06
 jj přesně tk.Nevypadá to jk chrom !
Datum: 29. března 2010 15:02
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 uz jsem to nekde videl proste humac vubec to nevypada jako chrom. Mozna to dotycnej zapomel rozlestit  ja vubec nevim co to maj vtom za sracky
Datum: 29. března 2010 15:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pošli mě nějakou fotku jak to vypada
Datum: 29. března 2010 14:48
 Je to hnus ! Rozhodně nekupovat !
Datum: 29. března 2010 14:46
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 caute kdyz si chcu udelat ridicak na 50ccm tak je to am nebo a1??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 19:20
 njn ale jsou to blbci abych pravdu řekl. Proč už neudělali A1 jenom na omezení 11KW? Mohli jsme jezdit na 175kách a mozna aj na te 250ce... Když jsou dané Kw tak podle me objem nehraje roli. Může být 125 která má 30Kw a 250ka která má asi 8Kw... Co je potom silnejsi? A pres to ze 250ka je dvojnasobek toho co 125 tak ta 125 bude silnejsi Mozna tlápu hlouposti ale myslim si že je to pravda
Datum: 29. března 2010 19:20
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Vy ste se popletli..je to omezený jen do konstrukčky 45 km/h!Dám příklad..moped auta mmůžete řídit od 15 řidičák AM,konstrukčka 45km/ha obsah většinou 500ccm..myslíte si že 50ccm by utáhlo autíčko o hmotnosti 300kg +pasažéři?  100% je to omezený do těch 45km/h
Datum: 29. března 2010 17:23
 jo teoreticky by to tak mohlo fngovat, ale v zakone neni u Am psanej obsah
Datum: 29. března 2010 16:01
 nepoplet v zakone nic o 50ccm neni, takze do konstrukcni rychlosti 45
Datum: 29. března 2010 16:01
 jo, takže mužes mit motorku, která má 15kW (vic. nez je povoleno u A1) a muzes to ridit za predpokladu, ze to bude mit v technicaku 45 km/h
Datum: 29. března 2010 15:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U nas maj napsany omezeni akorat tu rychlost obsah ne...
Datum: 29. března 2010 15:21
 boocher presne  karlos to nejak poplet
Datum: 29. března 2010 15:18
 Spíš do konstrukční rychlosti 45Km/h a zároven obsahu 50ccm ne?
Datum: 29. března 2010 15:18
 Am ale neni to do 50ccm, ale do konstrukcni rachlosti 45km/h
Datum: 29. března 2010 15:05
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 AM je do konstrukcni rychlostik 45km/h , A1 je do 125; do 11KW
Datum: 29. března 2010 14:38
 to mas podle konstrukcni rychlosti motorky
Datum: 29. března 2010 14:23
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 caute kdyz si chcu udelat ridicak na 50ccm tak je to am nebo a1??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 14:18
Jméno: hnupo
IP: uživatel8952
 nevite kurva kolik amper maji byt nafukle draty na pionyru aj zarovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 15:27
 dráty bych dofoukl chujem,a do žárovek bych nacpal nějakou mrtvou krysu,z nich se uvolnuje nejvíce mrtvého vzduchu,a tím pádem se žárovka nafoukne
Datum: 29. března 2010 15:27
 Draty nafoukni proudem co nejvíc to jde ale dbej na to aby ti nepraskly,popřípadě se neucpaly
Datum: 29. března 2010 14:56
Jméno: fsdf
IP: uživatel8364
 jaky draty ty kokso?
Datum: 29. března 2010 14:11
Posl.aktualizace: 30. března 2010 20:28
Datum: 30. března 2010 20:28
 já jedu všechny Medlovy
Datum: 29. března 2010 19:51
 Suchdol je dobrej závod, minulej rok sem tam byl a líbilo se mi tam
Datum: 29. března 2010 18:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dolany,volině,švihov zatim
Datum: 29. března 2010 18:19
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 fikusi kde bydlíš ? ja asi 7km od Paky
Datum: 29. března 2010 17:18
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 ume je blizko Nova Paka ktera by me tak nak vyhovovala jenze to je moc nakladny 1000Kc za startovny to se asi ten dotycnej posral kkt. bych mu dal prezdrzku ne 1000Kc. 24h zavod to je dost no a toho benzinu este ktomu mozna za dalsich 1000Kc to je nahlavu
Datum: 29. března 2010 15:00
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Kozmice, Porici, Brehy, Stremy, Jelen, Sendrazice, 3 dvory, mozna Licomelice, Chaberice, Jedousov, Suchdol... Je toho pozehnane
Datum: 29. března 2010 14:19
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Jesi to dopadne... tak suchdol
Datum: 29. března 2010 13:18
Jméno: kicis
IP: uživatel7889
 ¨taky bych jezdil, ale na severní moravě je jenom jeden závod
Datum: 29. března 2010 12:03
 mam dotaz když nastartuju na fiku a sundam kryt od zapalovani tak mi tam něco píská ale jak zvyším otačky tak to už nejde slyšet.co mi tam muže piskat a proč?je to važny problem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 12:05
Jméno: .
IP: uživatel3343
 mě jednou pískalo aj gufero
Datum: 29. března 2010 12:05
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jj,to bude ta vacka normálně na ni kapni a rozmaž trochu oleje
Datum: 29. března 2010 8:58
Jméno: jawa
IP: uživatel8627
 asi nemas namazanu vacku a to moze piskat
Datum: 29. března 2010 7:07
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 zdar seso budeš mit zase naky novinky v nejbliši dobe diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 22:34
 draku kdyby byl cas,,tak uz jsou davno,,ale v dohledne době asi cas nebude,,
Datum: 28. března 2010 22:34
Jméno: Jawa 175 sport
IP: uživatel5299
 Zdar draci scháním na ČZ 175 SPORT víko kastlíku na baterii, poku byste ho nědko mněl, nebo pokud byste alespoň někdo věděl o někom kdo by ho mněl prosím Vás napište mi sem určtě se dohodnem!! \r\nhttp://motorbike-search-engine.co.uk/classic-bikes-2/cz-jawa-250-sport.jpg Je to ten kastlík jak je na něm nápis "250"
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 21:15
|



|