Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus draci vcera sem tady psal dotaz ohledne tech krouzku a jak poznam ze je valec vybehanej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:06
Jméno: Misik29
IP: uživatel9089
 Motorka ma malej tah a vubec nechce do otáček.
Datum: 31. března 2010 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tohle bylo v minuly diskuzi taky zodpovezeno tak nevim proc delas novej topic
Datum: 30. března 2010 20:06
 osoupanej, poskrabanej,kdyz to skousis nakopnout tak ti to de bez velke namahy krasne a lehce to protocis...
Datum: 30. března 2010 19:42
 Zdar dělalala se jawa 05 s motorem s jawa 20 nebo 21 myslím s tím pravým krytem motoru.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:06
 Zdar v papírech je napsáno 05 ale tak dvacet let to mněl jeho bratr a ted sem ho dovezl a ptal sem se ho tak prej jeho bratr na tom nic nepředělával pokud si pamatuje ale je dost možnů že na to zapomněl.
Datum: 31. března 2010 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ok,ok omlouvam se.....spletl jsem to s motorem z mototechny......To tom 1972: JJ,znam tenhle typ.....je to nejak přelom 65/66 roku
Datum: 31. března 2010 10:47
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Já mám 05 z roku 1966 ,v papírech je typ 05.1,má to brzd.klíče vně bubnu,ale víko je pořád kulaté!!!!!!!
TO standa:čislo motoru je na zadním horním držáku motoru.Vše souhlasí s TP.Mám i fakturu z mototechny(je tam dokonce místo lehký motocykl uvedeno motokolo)
Datum: 31. března 2010 8:55
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 kdyz to deda koupil v mototechne tak od toho deda musi mit i technicak.......cislo u 05 motoru je vyražený svisle na prvnim úchytu k rámu u karburátoru...je to na strane od zapalování....jestli je to vyrazený na karterech vodorovně nad zapalovanim tak to ani nekontroluj,je to dvacítka  dekly prehodit jdou.......
Datum: 31. března 2010 7:57
 Štítek tam není motor je jak z 20 a nemá číslo děda to nepředělával už to tak koupil.
Datum: 30. března 2010 21:13
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych se podíval co je na výrobním štítku a jestli je tam typ 05 a číslo motoru je shodné s číslem uvedeném na štítku ale podle mě to není možné- podiv se pořádně na štítek jestli to neni 68 nebo něco takovýho protože někdy byli některé číslice hůř čitelné.
Datum: 30. března 2010 21:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě v 66 roce se dělal kulatý dekl na motoru ,někdo to mohl předělat na kryt z 20,21,23.Poznáš to podle šroubů které ho drží ..u 05 jsou myslím M6 a u 20,21,23 jsou M8 a taky podle náboje na kterém je sekundární kolečko (řetězové ) je kratší protože v krytu z 05 nebylo ještě ložisko
Datum: 30. března 2010 20:45
 tak rok je to 1965 ale od té doby co to děda koupil v mototechně tak s tim nic nedělal
Datum: 30. března 2010 19:51
 jaký je rok výroby? no a jiné než kulaté dekly se na 05 nedávaly...takže to někdo časem přehodil...
Datum: 30. března 2010 19:37
 no mozny to je  to at ti spis reknou ostatni  tolik toho nevim  ale je mozny ze jim zbyl ram 05 a motor 05 uz nebyl tak tam narvali z 20tky
Datum: 30. března 2010 19:37
 Zplést to ne můžu je to v původním stavu a na kastlu a i v papírech je 05 motor se nikdy nemněnil.Nemůže to být poslední verze??
Datum: 30. března 2010 19:33
 co ja vim tak nedelala...ale muzes to zaplest s 20tkou...ta vypada podobne,jenom ma jinej motor a par drobnosti
Datum: 30. března 2010 19:18
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 caute potrebuju poradit jestli se da nejak rozebrat tachometr myslim tam jak je rucicka ktera ukazuje rychlost. mam jawu 20.predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 19:34
 musis vzit sroubovak a opatrne odvíčkovat tu obrubu na sklíčku,až to budeš dávat dohromady mačkej to kleštěma přes nějakej hadr.
Datum: 30. března 2010 19:34
 Zdar draci,chci se zeptat jak nejlíp vyčistit vejfuk?Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:03
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 No já mám doma asi 18 litrů v kanystrech  .
Datum: 31. března 2010 10:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Benalu je skoda....
Datum: 30. března 2010 22:29
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Ok díkec,zítra zkusím benzín.
Datum: 30. března 2010 21:09
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 ja mam chrom a delal sem to tak, ze sem tam nalel benzin, trochu sem to nahl aby sa rozlel po celem vnitrku a zapalil. chrom nezmodral
Datum: 30. března 2010 20:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Benalu je skoda,nejdokonalejc to udelas plynovym horakem
Datum: 30. března 2010 20:08
 Pokud máš bez chromu tak vypáleit ( nalejt benál zapílit nechat vyhořet vyklepat bordel) pokud máš chrom tak vypalovat se nedoporučuju, chrom zmodrá. Zde jedině zahnutej drát a špárat a kvrdlat, benzínem ho taky můžeš prolejt aby to pustilo ale nazapalovat
Datum: 30. března 2010 19:13
 buď ho vypálit, ale to příjdeš o chrom anebo čistý benzin a prošťarat ho nějakou kulatinou.
Datum: 30. března 2010 19:11
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 čau pasují na mustanga tlumiče ze simsona enduro?? ty stavitelný
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 22:06
Jméno: pinclista
IP: uživatel917
 nevim zda to je ještě aktuální ale šlo by otočit ty tlumiče tak, aby to stavitelný bylo nahoře, myslím ta páka na nastavení, aby nebyla dole u rozety ale nahoře pod plechem
Datum: 05. dubna 2010 22:06
 Tak tam kopni ty ze simsona,prevar uchyty vic dopredu,pak by to mohlo jit a nedrhlo by to,ale nevim jiste ja takhle mam origo z mustace...
Datum: 30. března 2010 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já ale mám ty simsonácký doma
Datum: 30. března 2010 20:58
 dej si tam origo,vic dopredu,mam s tim tedka vlastni skusenost a luxus
Datum: 30. března 2010 19:24
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 dooprdele  dneska jsem je tam zkoušel nacpat a ten jeden jsem tam dal ,ale ten druhý mi vadí o rozetu...jak by jste to vyřešili vy?? navařili by jste držáky na obě strany ?? zase kdyby to bylo na každý jiný tak by se mohla zkřivit kyvka..
Datum: 30. března 2010 19:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne bez uprav
Datum: 30. března 2010 18:59
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec lidi,ja se chci zeptat ja mam fíka 21 a nevím jak mam přidělat vzduchový filtr,skuste neco poradit on my stama furt vypadava
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 8:07
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 Mě nepadá.........a kdyz jsme dřív jezdili bez plechu tak sme ho primotali izolackou k rámu......na sportovní filtr ser....a speciálně ty levný filtry snad nikdo sportovníma ani nemohl nazvat......
Datum: 31. března 2010 8:07
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9078
 dej tam sportovní a hotovo
Datum: 30. března 2010 23:03
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já ten filtr vždy přidělám izolačkou k rámu,tou černou
Datum: 30. března 2010 21:37
 mel sem taky takovej problem a vyresil sem ho tak ze sem vzal dusu z kola faforit asi 3 cm a nasadil na to kolinko filtru a na karbec stahl sem to eska paskama a je klid
Datum: 30. března 2010 21:34
 Hele mě tam taky nedrží, protože to plastový kolínko mám zežvejkaný. Nechám si na to udělat plastovou redukci, že to kolínko trochu zaříznu, a hrdlo udělám nový na soustruhu.
Datum: 30. března 2010 19:13
 anebo hrdlo nahřej nandej na hrdlo a escapaskou stáni.
Datum: 30. března 2010 19:10
 anebo hrdlo nahřej nandej na hrdlo a escapaskou stáni.
Datum: 30. března 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej ho na hrdlo karbecu a přiškrt sponkou na hadice
Datum: 30. března 2010 18:49
Jméno: Fissu
IP: uživatel9075
 zdarec chtěl sem se zeptat když mam v TP 25 kw a motorku mam otevřenou na 96 kw tak jesli to cajti ňák mužou poznat..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 21:53
 frikulin:neobyčejně moudře řečeno
Datum: 07. srpna 2010 21:53
 u Fechtla stačí mít zajebaný trysky a budeš mít omezovač taky..
Datum: 07. srpna 2010 21:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 neco jako vykonovou brzdu maj v aute uz v rakousku a diagnostiku maj v americe.... i kdyby tady na krasne neco takoveho udelaly tak normalne
na CDI se da vykonovej prepinac kterej omezi tak otacky ze to vice vytociit nejde (omezenim jiskry) a motorka je zavrena pak staci prepnac opet prepnout
a je otevreno  dnes se da ochcat fakt vse... samozrejme u techto stroju jako fichtl by byl asi problem...
Datum: 31. března 2010 21:21
 Jak u kterejch fichtlů
Datum: 31. března 2010 10:10
 Ted chystaji pro pojicajty prenosne meraky vykonu, ktery by meli bejt presne pro tyhle ucely a merit vykon s presnosti +-5KW(ano, nekteri urcite podotknou ze by to u fichtla slo do zapornejch cisel  )
Datum: 30. března 2010 20:43
Datum: 30. března 2010 19:40
Datum: 30. března 2010 19:22
 nepoznaj to,ae pokud se ocitneš u nějaké nehody a jen tk zprdele ti daj motku na brzdu tk seš v piči.Celý bys to zacvakal ty a ještě by sis še sednout
Datum: 30. března 2010 19:13
 čau podle mě je jim to fuk,je zajimaj papíry,pokud v nich máš 25 kw mělo by to bejt v cajku
Datum: 30. března 2010 18:57
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 A coje to za motorku?
Datum: 30. března 2010 18:56
 Cus hosi,nevite nekdo jestli de na fichtla valec a hlava z babety? A zda to necemu pomuze...?(snad ne do hrobu) 
Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 8:09
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 hlavně to má jinou rozteč šroubů pokud si spravne pamatuju hoši........
Datum: 31. března 2010 8:09
 jenže má upravenou vložku ve válci....neni to jenom o tom že tam ten válkec "mrdneš" a jede to.
Datum: 30. března 2010 23:19
Datum: 30. března 2010 22:22
 Tak to je na prd  ale prave proto se ten valec musi nejak upravit,nekde jsem to videl na krosovejch fekalech a ty to tam asi nemaj proto aby jim to hur
jelo,ne?
Datum: 30. března 2010 19:45
 když jen vemeš válec z babety a dáš to na pio tak to pojede ještě hůř než pionýr
Datum: 30. března 2010 19:39
 A jak a které se musejí upravit?
Datum: 30. března 2010 19:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bez uprav dir ne
Datum: 30. března 2010 19:00
 Hoši nedá mi to,ikdyž nerad musím se vám pochlubit jak jsem dneska dojezdil s babettou  Jel jsem ze školy asi 45Km/h na rovince,najednou rána jak z děla,zablokovalo se mi zadní kolo. Letěl jsem saltem přes řidítka a jak jsem dopadl tak do mě ta babetta ještě napálila. Co se stalo? Na unačeči řadících čelistí se ulomily zuby,který zapadají do ozubeného kolečka v převodovce. Nějak se to zaseklo v převodovce. Na předlohové hřídeli zlomený jeden zub a na tom kolečku kde zapadá řadící bůben tak dva zuby. Nevim jak se to stalo a jakou to má souvislost s převodovkou ale praskla mi ojnice a roztrhl se řemen... Zážitek jak prase a to nekecám
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:13
 Nerve ty seš blbej jak daleko vidíš...................................
Datum: 31. března 2010 10:13
 presne tak
Datum: 30. března 2010 22:37
 Já jsem jel prostě takovým vyhlídkovým stylem. Řiditka jsem držel jenom prstama a kochal sem se krajinou.Mám nové pláště a jel jsem po rozpáleném asfaltu  vi co tvrdíte že je to blbost tak skuste nekdy jet tímto stylem a požádejte někoho kdo by vám vrazil tyčku do zadního kola.  Ad víte co to umí
Datum: 30. března 2010 22:35
Datum: 30. března 2010 21:31
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 pro: zajic13 taky se mi přihodilo to samé taky stupačkou o pařez a následně do koulí
Datum: 30. března 2010 21:08
Datum: 30. března 2010 19:49
Datum: 30. března 2010 19:42
 jj koupil...newm jestli udělal dobře viděl jsem jeho jízdu a padaly od moto šroubky..tak to celý rozdělal šroubky zalepl a zatím jezdí...No ale motorka teda hnus :!.De to vidět že to je čína...ty chromový plasty...Zlatá moje Hondička
Datum: 30. března 2010 19:40
 jj,možná ho znám.Nekoupil si Yamasaki ? :-!
Datum: 30. března 2010 19:37
 Znám borde co jezdí tady na babetě a stáče jak pošuk na sedátku.Jednou přejel takovej hrbol a jak skákal tak ho to ještě vyhodilo a letěl přes řídítka...On měl rozbitou hlavu babeta si jela zvesela dál až taky vletěla do plotu borec brečel matka ho zbila a už na babatě nejezdí koupil jsi 125ccm.  .
Datum: 30. března 2010 19:34
 je to klidně možný,tky záleží jk vysoko má sedlo.Pokud ho to vyhodilo nahoru tk se nemá čemu divit...
Datum: 30. března 2010 19:33
 jj diky za doplneni
Datum: 30. března 2010 19:33
 Jen bych zajíce doplnil o setrvačnost.
Datum: 30. března 2010 19:31
 hele ale predstav si to...jedes si ty 4 petky,cumis okolo a najednou se ti to kousne...kdyby si to cekal tak se zapres o riditka,ale kdyz to necekas tak te pretizeni posoupne dopredu (ty jedes dal,motorka brzdi) no a tim padem se da slusne rozbit huba...me se to stalo v rychlosti asi 10 km/h,a uz sem si narazil kule o vicko od nadrze na mustfovi
Datum: 30. března 2010 19:30
 ještě že můj stadion tak nebrzdí  ...
Datum: 30. března 2010 19:30
 hele vím toho celkem dost.Jednomu borcovy se to stalo na "dváce" v rychlosti něco přez 130km/h.Sletě na bok a jel prdeli....
Datum: 30. března 2010 19:28
 Už možná vím co se ti stalo.Asi jk se ti seklo to zadní kolo tk ses z toho tk zesral až si zmáčkl přední brzdu a přeletěls  lol
Datum: 30. března 2010 19:27
 pane boze..nerv-kdyz jedes a necekas to,a najednou to prudce zacne brzdit tak prelitnes...je videt ze s tim skusenosti nemas..o tom ze se postavila babetta na predni nikdo nic nerikal..stalo se mi neco podobnyho,jedu si vp ohode,vyhybam se z jedny strany keri,z druhy strany mi ji napali vetev a zastavil sem stupackou o parez...nastesti sem jel pomalu takze sem se na mustafovi jenom presunul na nadrz...jet rychlejc tak prelitnu...co mas z fyziky?  rika ti neco pretizeni,gravitacni rychlost a gravitacni sila??
Datum: 30. března 2010 19:26
 njn babata.ten koník co tam šlape spíš pokulhává  .Co bys taky chtěl slyšel jsem že když tě bude tlačit bábinka tak pojedeš 2x tak rychle
Datum: 30. března 2010 19:24
 stadionak@:jj znám tky tady z Litovle jednoho Babeťáka,tvl ten je blbej jk cip.Zkouší to dávat na prdel.Na netu si přečetl že z 1rych. Báby dostane až 85km/h.Tk se o to pokouší...No magor.
Datum: 30. března 2010 19:24
 tvl ještě v tak malé rychlosti,no to mě poser....
Datum: 30. března 2010 19:22
Datum: 30. března 2010 19:22
 jedinej morec si tu asi ty... Když se ti sekne zadní kolo tk to položíš na bok a nn na předek tvl.Pěknej kec...
Datum: 30. března 2010 19:21
Jméno: Kubys
IP: uživatel9075
 vsude more nerve..
Datum: 30. března 2010 19:19
 No lol.Nepleteš si to neseklo se ti peřdní kolo?  .Souhlas s nervem.Je blbost když se ti sekne zadek že letíš přes řídítka když už tak hodíš smyka a rozsekáš se ale přez řídítka!No dobrý toto si někam napíšu
Datum: 30. března 2010 19:19
Datum: 30. března 2010 19:14
Jméno: Kubys
IP: uživatel9075
 DObry no more..
Datum: 30. března 2010 19:12
 že ne? jak nic...
Datum: 30. března 2010 18:31
 pokud se ti bloklo zadní kolo tk si nemohl letět přez řidítka...
Datum: 30. března 2010 18:28
 to jo málem jsem měl... Představte si ten pocit že jedete,kocháte se krajinou a ve zlomku sekundy letíte přes řidítka a nevite co se deje  Hrůza. Jeste se chci zeptat když už. Jak jsou na tom nové válce tady z fichtlkrámku? Je to kvalitní práce a nebo je to odflíknuté podobně jako nové válce na pionýra? Ta ojnice mi tam totiž udělala ráhu snad 3mm tak pochybuju ze to jeste pujde vybrousit. A co nová klikovka taky z krámku? Je tot aky kvalitní? Je funglnová a nebo je to repase staré? Dík
Datum: 30. března 2010 17:55
 Nemáš v kalhotech?  Ještě že to byla jen Babetta. Jet rychlejc, tak se hůř sbíráš z příkopu.
Datum: 30. března 2010 17:50
Jméno: jirka
IP: uživatel2115
 Čau kluci potřeboval bych vědět kolik se dává na tacháči z kola velikost kola na simsonu S51 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 1.7 metru ......neboli 170cm neboli 1700mm ......zjisti si v jakych jednotkách se to tam zadává.....ale myslim ze v milimetrech
Datum: 30. března 2010 20:28
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Zmeříš si ujetou vzdálenost na jedno otočení kola = obvod kola a ten zadáš do tachometru v milimetrech. Jednoduché
Datum: 30. března 2010 17:14
 Zdravím nevíte někdo kde bych sehnal karburátor na jawa mosquito?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 16:19
Jméno: Chris
IP: uživatel7128
 Hoj hele dneska mi kamos menil dusi uz pichlou od listopadu a ja sem na zadn brzde postracel ty matky.Myslite ze mi DOCASNE staci predni?Ty matky sem myslel ja sou ty prepuleny a pak je secvaknete kombinackama.A jeste jeden dotaz.Kdzy brzim na tu predni tak trosku hazi predni kolo ale fatk jenom trosku .CO to pls je a co s tim delat.Jinak Jawa 23\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 16:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, nevíte čím by se dal do vysokého lesku vyleštit hliník (škeble, kartery)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 9:25
Jméno: slezan
IP: uživatel7889
 tatík to prvně jemným smirkovým papírem přejel, a pak 2ma nakými pastami (jedna žlutá, jedna bílá) nevím značku ani název ,nanášel to a postupně leštil takovými hadrovými kotouči....nakonec to vypadalo jako chrom, prostě zrcadlo
Datum: 09. dubna 2010 9:25
 silichrom,mám s ním velmi dobré zkušenosti.Doporučuju!!!!!
Datum: 30. března 2010 17:49
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 silichrom a hadru.ale tedka sem viděl na burze brutální vecičku takovej kotouček se dal na vrtačku na to se taky dal silichrom a hnedka to bylo
Datum: 30. března 2010 14:29
 Nazdar Draci. Mám dotaz. Je rozdíl, popřípadě v čem přesně, mezi válci z Jawa 05 a Jawa 20? Jestli jsou nějaké kanálky větší, nebo na jiném místě a tak. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 12:56
Jméno: adas
IP: uživatel7954
Datum: 30. března 2010 12:56
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 http://www.adas.chytrak.cz/rozdil.htm
Datum: 30. března 2010 12:55
Jméno: Standa
IP: uživatel9073
 Válec z 05 má malinko jiné časování sacího a výfukového kanálu a menší přefuky ve vložce.....oproti válci 21 by mel válec 05 nepatrne mene tocit a mít lepsi půběh odspoda,ale realitou je,ze jede celkově líp jak valec z 21 akorát se tolik nepřetočí.....
Datum: 30. března 2010 12:52
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 na te 05 su kulaté myslím
Datum: 30. března 2010 12:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 nedávno jsem srovnával valce z 21 a z 05 a řekl bych, že jsou rozdíly jeno v kanálkách.
Datum: 30. března 2010 12:10
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zdar draci,konečně se zase jezdí,nemohl jsem se dočkat.Jinak mám dotaz k těm co mají 125ccm ve 4T a používají iridiové svíčky.Jestli se to vyplatí,přecejenom nejsou zrovna levné,ale někde
jsem četl že to líp spaluje a líp startuje za studena,jaké máte zkušenosti???Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 14:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mel jsem ji na MTX oproti normalni je pouze v delce jeji zivotnosti... celkem to startovalo hodne dobre...
Datum: 30. března 2010 14:04
 jj,tky sem chtěl kupovat iridiovou,ae nemá to cenu
Datum: 30. března 2010 11:31
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zkusím to,ještě jsem někde četl že vydrží o hodně víc než obyč,jestli to je pravda,tak by to vyšlo na stejno,akorád by to líp startovalo a spalovalo.Koupím na zkoušku a
kdyžtak už příště budu vědět že mám koupit obyč.
Datum: 30. března 2010 11:08
 jj prej to spaluje líp,ae je to zbytečný kupovat svíčku za 5kil...Stačí obyč.
Datum: 30. března 2010 10:52
 Čím by mohlo být, že když jedu delší vzdálenost, babetta se zahřeje a naprosto zleniví??? Kroužky nové, svíčka cihlová, karbon téměř žádný...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 16:44
Jméno: lada
IP: uživatel9074
 Ahoj. Mněl jsem taky takový problém, ale vyřešil jsem to výměnou svíčky.
Datum: 30. března 2010 16:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo a kolik tím myslíš tu delší vzdálenost skilere ?
Datum: 30. března 2010 16:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to normální, každý dvoutakt chlazený vzduchem po zahřátí ztratí trochu výkon, a u těchto motorků to bývá obzvláště znát.
Datum: 30. března 2010 16:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ještě je tu možnost že nemáš v motoru ložiska s označením c3
Datum: 30. března 2010 14:42
 caute kluci, mam problem nechce mi nastartovat Jawa 50, nehazelo mi to jiskru tak jsem spravil eletriku byla spatne zapojena, pak mi preskakovala jiskra i na kontaktech tak jsem vymenik Kondik a je to vporadku. Po dlouhem roztlacovani mi to chitlo ale jen na chvilku a pak se mi to uz nepovedlo. Mam takove podezdreni na gufera na klice muze to byt tim? a jak to poznam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 12:30
 Kompres to ma dobrou jde to z trochu ztezka i predstih mam serizeny dobre
Datum: 30. března 2010 12:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Jakou to má kompres? jak se ti šlape pákou? musí to jít trochu ztěžka
Datum: 30. března 2010 8:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čavec potřebuju poradit....chtěl bych koupit papíry na pionýra ale hned potom si je dát do depozitu abych nemusel platit pojistku když s tím nebudu jezdit...musím to tedy dát do polopřevodu a zajet s nějakým strojem na evidenčku a potom to přehlásit na sebe?? nebo na to je nějakej fígl abych ty papíry napsal třeba na sebe a hned je dal do depozitu aniž bych scháněl nějakou motorku s kterou bych zajel na evidenčku (motorku mám ale je v dezolátním stavu a postupem času přijde Go), a ještě jedna věc..platí se něco za to že ty papíry budou v depozitu?? a jak dlouho je tam můžete mít??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 7:24
 já sem si minulej rok v září koupil mašinu a on ji na mě odhlásil a nic neplatím.Až si ji přihlásím na sebe tk pk se platí
Datum: 30. března 2010 7:24
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
Posl.aktualizace: 30. března 2010 14:48
 Zdar tak mezi těma lankama nahon tachometru neni.Co tohle nepasovalo by?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2175.html nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1350.html.Ja se 150c nema žádný zkušenosti,ale mysli že jedno z těchle by mělo sedět,na péráka jdou určitě a myslim,že na čz dělali stejný.
Datum: 30. března 2010 14:48
Jméno: Jan Kryla
IP: uživatel5626
 Čus lidi. Má dotaz-šipka na pístu musí vždy směřovat k výfuku?....je tomu tak i u pionýra i u jawy 350?....díky za odpověď!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 a když nevíš tak je vždycky první zámek na opacny strane nez vyfukovy kanal.......
Datum: 30. března 2010 12:55
 vzdycky je to bud k vyfuku, nebo po smeru toceni motoru - v tomhle pripade je to k vyfkovymu kanalu
Datum: 29. března 2010 20:03
 nj fichtl-na tom to mám na 100% taky šipkou dolů ale pls nevíte jak je to na jawe 350?..........
Datum: 29. března 2010 19:53
 nj fichtl-na tom to mám na 100% taky šipkou dolů ale pls nevíte jak je to na jawe 350?..........
Datum: 29. března 2010 19:52
 já když sem na fichtlu dával píst tak šipku dolu a první zámek má být nahoře
Datum: 29. března 2010 19:48
|



|