Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zadrec draci hele nevíte jak mám vyndat ložiska v kole (pionýr)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 22:13
 Hele jesli to ložisko budeš vyhazovat, tak si tam opatrně přivaž šroub, cca M8 a pak si tam hoď ořech z goly, podložku, matku, budeš utahovat a ložisko je venku
Datum: 30. března 2010 22:13
 Ani bych neřekl..Já tak vytahuju ložiska ze všech kol a nikdy sjem nic neposral...Když to umíš a víš jak na to aby jsi ten buben neskurvil tak to jde jedna báseň...ALe tak každej má svůj způsob jak to vytáhnout....
Datum: 30. března 2010 21:44
 Ani bych neřekl..Já tak vytahuju ložiska ze všech kol a nikdy sjem nic neposral...Když to umíš a víš jak na to aby jsi ten buben neskurvil tak to jde jedna báseň...ALe tak každej má svůj spůsob jak to vytáhnout....
Datum: 30. března 2010 21:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 NE !!!! hlavně né do lisu je tam osazení každý ložisko musíš vyklepat na jinou stranu,a protože tam je to osazení tak to nevylišuješ proste bys ten buben skurvil,
muj kamarád když neveděl jak to má vydělat tak to taky zkoušel vylisovávat,a v lisu se mu prostě rozerval,takže lis je NEJVETŠI HOVADINA
Datum: 30. března 2010 21:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 BLBOST !!! vydělej segrovky, nahřej to (hořákem bo na sporáku to je na tobě ) a potom to zevnitř nějak vytukni třeba pomocí šroubováku a kladívka  ....když to pořádně nahřeješ tak stačí někdy parkrát klepnout a ložisko vypadne
Datum: 30. března 2010 20:55
 jasně ! To je moje pořekadlo !!
Datum: 30. března 2010 19:50
 taky možnost...Co nejde silou pude ještě větší silou
Datum: 30. března 2010 19:48
 kladívkem !
Datum: 30. března 2010 19:45
 vylisovat
Datum: 30. března 2010 19:40
 cus draci vcera sem tady psal dotaz ohledne tech krouzku a jak poznam ze je valec vybehanej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:06
Jméno: Misik29
IP: uživatel9089
 Motorka ma malej tah a vubec nechce do otáček.
Datum: 31. března 2010 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tohle bylo v minuly diskuzi taky zodpovezeno tak nevim proc delas novej topic
Datum: 30. března 2010 20:06
 osoupanej, poskrabanej,kdyz to skousis nakopnout tak ti to de bez velke namahy krasne a lehce to protocis...
Datum: 30. března 2010 19:42
 Zdar dělalala se jawa 05 s motorem s jawa 20 nebo 21 myslím s tím pravým krytem motoru.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:06
 Zdar v papírech je napsáno 05 ale tak dvacet let to mněl jeho bratr a ted sem ho dovezl a ptal sem se ho tak prej jeho bratr na tom nic nepředělával pokud si pamatuje ale je dost možnů že na to zapomněl.
Datum: 31. března 2010 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ok,ok omlouvam se.....spletl jsem to s motorem z mototechny......To tom 1972: JJ,znam tenhle typ.....je to nejak přelom 65/66 roku
Datum: 31. března 2010 10:47
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Já mám 05 z roku 1966 ,v papírech je typ 05.1,má to brzd.klíče vně bubnu,ale víko je pořád kulaté!!!!!!!
TO standa:čislo motoru je na zadním horním držáku motoru.Vše souhlasí s TP.Mám i fakturu z mototechny(je tam dokonce místo lehký motocykl uvedeno motokolo)
Datum: 31. března 2010 8:55
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 kdyz to deda koupil v mototechne tak od toho deda musi mit i technicak.......cislo u 05 motoru je vyražený svisle na prvnim úchytu k rámu u karburátoru...je to na strane od zapalování....jestli je to vyrazený na karterech vodorovně nad zapalovanim tak to ani nekontroluj,je to dvacítka  dekly prehodit jdou.......
Datum: 31. března 2010 7:57
 Štítek tam není motor je jak z 20 a nemá číslo děda to nepředělával už to tak koupil.
Datum: 30. března 2010 21:13
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych se podíval co je na výrobním štítku a jestli je tam typ 05 a číslo motoru je shodné s číslem uvedeném na štítku ale podle mě to není možné- podiv se pořádně na štítek jestli to neni 68 nebo něco takovýho protože někdy byli některé číslice hůř čitelné.
Datum: 30. března 2010 21:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě v 66 roce se dělal kulatý dekl na motoru ,někdo to mohl předělat na kryt z 20,21,23.Poznáš to podle šroubů které ho drží ..u 05 jsou myslím M6 a u 20,21,23 jsou M8 a taky podle náboje na kterém je sekundární kolečko (řetězové ) je kratší protože v krytu z 05 nebylo ještě ložisko
Datum: 30. března 2010 20:45
 tak rok je to 1965 ale od té doby co to děda koupil v mototechně tak s tim nic nedělal
Datum: 30. března 2010 19:51
 jaký je rok výroby? no a jiné než kulaté dekly se na 05 nedávaly...takže to někdo časem přehodil...
Datum: 30. března 2010 19:37
 no mozny to je  to at ti spis reknou ostatni  tolik toho nevim  ale je mozny ze jim zbyl ram 05 a motor 05 uz nebyl tak tam narvali z 20tky
Datum: 30. března 2010 19:37
 Zplést to ne můžu je to v původním stavu a na kastlu a i v papírech je 05 motor se nikdy nemněnil.Nemůže to být poslední verze??
Datum: 30. března 2010 19:33
 co ja vim tak nedelala...ale muzes to zaplest s 20tkou...ta vypada podobne,jenom ma jinej motor a par drobnosti
Datum: 30. března 2010 19:18
Jméno: kuba
IP: uživatel9076
 caute potrebuju poradit jestli se da nejak rozebrat tachometr myslim tam jak je rucicka ktera ukazuje rychlost. mam jawu 20.predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 19:34
 musis vzit sroubovak a opatrne odvíčkovat tu obrubu na sklíčku,až to budeš dávat dohromady mačkej to kleštěma přes nějakej hadr.
Datum: 30. března 2010 19:34
 Zdar draci,chci se zeptat jak nejlíp vyčistit vejfuk?Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:03
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 No já mám doma asi 18 litrů v kanystrech  .
Datum: 31. března 2010 10:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Benalu je skoda....
Datum: 30. března 2010 22:29
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Ok díkec,zítra zkusím benzín.
Datum: 30. března 2010 21:09
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 ja mam chrom a delal sem to tak, ze sem tam nalel benzin, trochu sem to nahl aby sa rozlel po celem vnitrku a zapalil. chrom nezmodral
Datum: 30. března 2010 20:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Benalu je skoda,nejdokonalejc to udelas plynovym horakem
Datum: 30. března 2010 20:08
 Pokud máš bez chromu tak vypáleit ( nalejt benál zapílit nechat vyhořet vyklepat bordel) pokud máš chrom tak vypalovat se nedoporučuju, chrom zmodrá. Zde jedině zahnutej drát a špárat a kvrdlat, benzínem ho taky můžeš prolejt aby to pustilo ale nazapalovat
Datum: 30. března 2010 19:13
 buď ho vypálit, ale to příjdeš o chrom anebo čistý benzin a prošťarat ho nějakou kulatinou.
Datum: 30. března 2010 19:11
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 čau pasují na mustanga tlumiče ze simsona enduro?? ty stavitelný
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 22:06
Jméno: pinclista
IP: uživatel917
 nevim zda to je ještě aktuální ale šlo by otočit ty tlumiče tak, aby to stavitelný bylo nahoře, myslím ta páka na nastavení, aby nebyla dole u rozety ale nahoře pod plechem
Datum: 05. dubna 2010 22:06
 Tak tam kopni ty ze simsona,prevar uchyty vic dopredu,pak by to mohlo jit a nedrhlo by to,ale nevim jiste ja takhle mam origo z mustace...
Datum: 30. března 2010 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já ale mám ty simsonácký doma
Datum: 30. března 2010 20:58
 dej si tam origo,vic dopredu,mam s tim tedka vlastni skusenost a luxus
Datum: 30. března 2010 19:24
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 dooprdele  dneska jsem je tam zkoušel nacpat a ten jeden jsem tam dal ,ale ten druhý mi vadí o rozetu...jak by jste to vyřešili vy?? navařili by jste držáky na obě strany ?? zase kdyby to bylo na každý jiný tak by se mohla zkřivit kyvka..
Datum: 30. března 2010 19:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne bez uprav
Datum: 30. března 2010 18:59
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec lidi,ja se chci zeptat ja mam fíka 21 a nevím jak mam přidělat vzduchový filtr,skuste neco poradit on my stama furt vypadava
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 8:07
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 Mě nepadá.........a kdyz jsme dřív jezdili bez plechu tak sme ho primotali izolackou k rámu......na sportovní filtr ser....a speciálně ty levný filtry snad nikdo sportovníma ani nemohl nazvat......
Datum: 31. března 2010 8:07
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9078
 dej tam sportovní a hotovo
Datum: 30. března 2010 23:03
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já ten filtr vždy přidělám izolačkou k rámu,tou černou
Datum: 30. března 2010 21:37
 mel sem taky takovej problem a vyresil sem ho tak ze sem vzal dusu z kola faforit asi 3 cm a nasadil na to kolinko filtru a na karbec stahl sem to eska paskama a je klid
Datum: 30. března 2010 21:34
 Hele mě tam taky nedrží, protože to plastový kolínko mám zežvejkaný. Nechám si na to udělat plastovou redukci, že to kolínko trochu zaříznu, a hrdlo udělám nový na soustruhu.
Datum: 30. března 2010 19:13
 anebo hrdlo nahřej nandej na hrdlo a escapaskou stáni.
Datum: 30. března 2010 19:10
 anebo hrdlo nahřej nandej na hrdlo a escapaskou stáni.
Datum: 30. března 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej ho na hrdlo karbecu a přiškrt sponkou na hadice
Datum: 30. března 2010 18:49
Jméno: Fissu
IP: uživatel9075
 zdarec chtěl sem se zeptat když mam v TP 25 kw a motorku mam otevřenou na 96 kw tak jesli to cajti ňák mužou poznat..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 21:53
 frikulin:neobyčejně moudře řečeno
Datum: 07. srpna 2010 21:53
 u Fechtla stačí mít zajebaný trysky a budeš mít omezovač taky..
Datum: 07. srpna 2010 21:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 neco jako vykonovou brzdu maj v aute uz v rakousku a diagnostiku maj v americe.... i kdyby tady na krasne neco takoveho udelaly tak normalne
na CDI se da vykonovej prepinac kterej omezi tak otacky ze to vice vytociit nejde (omezenim jiskry) a motorka je zavrena pak staci prepnac opet prepnout
a je otevreno  dnes se da ochcat fakt vse... samozrejme u techto stroju jako fichtl by byl asi problem...
Datum: 31. března 2010 21:21
 Jak u kterejch fichtlů
Datum: 31. března 2010 10:10
 Ted chystaji pro pojicajty prenosne meraky vykonu, ktery by meli bejt presne pro tyhle ucely a merit vykon s presnosti +-5KW(ano, nekteri urcite podotknou ze by to u fichtla slo do zapornejch cisel  )
Datum: 30. března 2010 20:43
Datum: 30. března 2010 19:40
Datum: 30. března 2010 19:22
 nepoznaj to,ae pokud se ocitneš u nějaké nehody a jen tk zprdele ti daj motku na brzdu tk seš v piči.Celý bys to zacvakal ty a ještě by sis še sednout
Datum: 30. března 2010 19:13
 čau podle mě je jim to fuk,je zajimaj papíry,pokud v nich máš 25 kw mělo by to bejt v cajku
Datum: 30. března 2010 18:57
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 A coje to za motorku?
Datum: 30. března 2010 18:56
 Cus hosi,nevite nekdo jestli de na fichtla valec a hlava z babety? A zda to necemu pomuze...?(snad ne do hrobu) 
Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 8:09
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 hlavně to má jinou rozteč šroubů pokud si spravne pamatuju hoši........
Datum: 31. března 2010 8:09
 jenže má upravenou vložku ve válci....neni to jenom o tom že tam ten válkec "mrdneš" a jede to.
Datum: 30. března 2010 23:19
Datum: 30. března 2010 22:22
 Tak to je na prd  ale prave proto se ten valec musi nejak upravit,nekde jsem to videl na krosovejch fekalech a ty to tam asi nemaj proto aby jim to hur
jelo,ne?
Datum: 30. března 2010 19:45
 když jen vemeš válec z babety a dáš to na pio tak to pojede ještě hůř než pionýr
Datum: 30. března 2010 19:39
 A jak a které se musejí upravit?
Datum: 30. března 2010 19:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bez uprav dir ne
Datum: 30. března 2010 19:00
 Hoši nedá mi to,ikdyž nerad musím se vám pochlubit jak jsem dneska dojezdil s babettou  Jel jsem ze školy asi 45Km/h na rovince,najednou rána jak z děla,zablokovalo se mi zadní kolo. Letěl jsem saltem přes řidítka a jak jsem dopadl tak do mě ta babetta ještě napálila. Co se stalo? Na unačeči řadících čelistí se ulomily zuby,který zapadají do ozubeného kolečka v převodovce. Nějak se to zaseklo v převodovce. Na předlohové hřídeli zlomený jeden zub a na tom kolečku kde zapadá řadící bůben tak dva zuby. Nevim jak se to stalo a jakou to má souvislost s převodovkou ale praskla mi ojnice a roztrhl se řemen... Zážitek jak prase a to nekecám
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:13
 Nerve ty seš blbej jak daleko vidíš...................................
Datum: 31. března 2010 10:13
 presne tak
Datum: 30. března 2010 22:37
 Já jsem jel prostě takovým vyhlídkovým stylem. Řiditka jsem držel jenom prstama a kochal sem se krajinou.Mám nové pláště a jel jsem po rozpáleném asfaltu  vi co tvrdíte že je to blbost tak skuste nekdy jet tímto stylem a požádejte někoho kdo by vám vrazil tyčku do zadního kola.  Ad víte co to umí
Datum: 30. března 2010 22:35
Datum: 30. března 2010 21:31
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 pro: zajic13 taky se mi přihodilo to samé taky stupačkou o pařez a následně do koulí
Datum: 30. března 2010 21:08
Datum: 30. března 2010 19:49
Datum: 30. března 2010 19:42
 jj koupil...newm jestli udělal dobře viděl jsem jeho jízdu a padaly od moto šroubky..tak to celý rozdělal šroubky zalepl a zatím jezdí...No ale motorka teda hnus :!.De to vidět že to je čína...ty chromový plasty...Zlatá moje Hondička
Datum: 30. března 2010 19:40
 jj,možná ho znám.Nekoupil si Yamasaki ? :-!
Datum: 30. března 2010 19:37
 Znám borde co jezdí tady na babetě a stáče jak pošuk na sedátku.Jednou přejel takovej hrbol a jak skákal tak ho to ještě vyhodilo a letěl přes řídítka...On měl rozbitou hlavu babeta si jela zvesela dál až taky vletěla do plotu borec brečel matka ho zbila a už na babatě nejezdí koupil jsi 125ccm.  .
Datum: 30. března 2010 19:34
 je to klidně možný,tky záleží jk vysoko má sedlo.Pokud ho to vyhodilo nahoru tk se nemá čemu divit...
Datum: 30. března 2010 19:33
 jj diky za doplneni
Datum: 30. března 2010 19:33
 Jen bych zajíce doplnil o setrvačnost.
Datum: 30. března 2010 19:31
 hele ale predstav si to...jedes si ty 4 petky,cumis okolo a najednou se ti to kousne...kdyby si to cekal tak se zapres o riditka,ale kdyz to necekas tak te pretizeni posoupne dopredu (ty jedes dal,motorka brzdi) no a tim padem se da slusne rozbit huba...me se to stalo v rychlosti asi 10 km/h,a uz sem si narazil kule o vicko od nadrze na mustfovi
Datum: 30. března 2010 19:30
 ještě že můj stadion tak nebrzdí  ...
Datum: 30. března 2010 19:30
 hele vím toho celkem dost.Jednomu borcovy se to stalo na "dváce" v rychlosti něco přez 130km/h.Sletě na bok a jel prdeli....
Datum: 30. března 2010 19:28
 Už možná vím co se ti stalo.Asi jk se ti seklo to zadní kolo tk ses z toho tk zesral až si zmáčkl přední brzdu a přeletěls  lol
Datum: 30. března 2010 19:27
 pane boze..nerv-kdyz jedes a necekas to,a najednou to prudce zacne brzdit tak prelitnes...je videt ze s tim skusenosti nemas..o tom ze se postavila babetta na predni nikdo nic nerikal..stalo se mi neco podobnyho,jedu si vp ohode,vyhybam se z jedny strany keri,z druhy strany mi ji napali vetev a zastavil sem stupackou o parez...nastesti sem jel pomalu takze sem se na mustafovi jenom presunul na nadrz...jet rychlejc tak prelitnu...co mas z fyziky?  rika ti neco pretizeni,gravitacni rychlost a gravitacni sila??
Datum: 30. března 2010 19:26
 njn babata.ten koník co tam šlape spíš pokulhává  .Co bys taky chtěl slyšel jsem že když tě bude tlačit bábinka tak pojedeš 2x tak rychle
Datum: 30. března 2010 19:24
 stadionak@:jj znám tky tady z Litovle jednoho Babeťáka,tvl ten je blbej jk cip.Zkouší to dávat na prdel.Na netu si přečetl že z 1rych. Báby dostane až 85km/h.Tk se o to pokouší...No magor.
Datum: 30. března 2010 19:24
 tvl ještě v tak malé rychlosti,no to mě poser....
Datum: 30. března 2010 19:22
Datum: 30. března 2010 19:22
 jedinej morec si tu asi ty... Když se ti sekne zadní kolo tk to položíš na bok a nn na předek tvl.Pěknej kec...
Datum: 30. března 2010 19:21
Jméno: Kubys
IP: uživatel9075
 vsude more nerve..
Datum: 30. března 2010 19:19
 No lol.Nepleteš si to neseklo se ti peřdní kolo?  .Souhlas s nervem.Je blbost když se ti sekne zadek že letíš přes řídítka když už tak hodíš smyka a rozsekáš se ale přez řídítka!No dobrý toto si někam napíšu
Datum: 30. března 2010 19:19
Datum: 30. března 2010 19:14
Jméno: Kubys
IP: uživatel9075
 DObry no more..
Datum: 30. března 2010 19:12
 že ne? jak nic...
Datum: 30. března 2010 18:31
 pokud se ti bloklo zadní kolo tk si nemohl letět přez řidítka...
Datum: 30. března 2010 18:28
 to jo málem jsem měl... Představte si ten pocit že jedete,kocháte se krajinou a ve zlomku sekundy letíte přes řidítka a nevite co se deje  Hrůza. Jeste se chci zeptat když už. Jak jsou na tom nové válce tady z fichtlkrámku? Je to kvalitní práce a nebo je to odflíknuté podobně jako nové válce na pionýra? Ta ojnice mi tam totiž udělala ráhu snad 3mm tak pochybuju ze to jeste pujde vybrousit. A co nová klikovka taky z krámku? Je tot aky kvalitní? Je funglnová a nebo je to repase staré? Dík
Datum: 30. března 2010 17:55
 Nemáš v kalhotech?  Ještě že to byla jen Babetta. Jet rychlejc, tak se hůř sbíráš z příkopu.
Datum: 30. března 2010 17:50
Jméno: jirka
IP: uživatel2115
 Čau kluci potřeboval bych vědět kolik se dává na tacháči z kola velikost kola na simsonu S51 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 1.7 metru ......neboli 170cm neboli 1700mm ......zjisti si v jakych jednotkách se to tam zadává.....ale myslim ze v milimetrech
Datum: 30. března 2010 20:28
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Zmeříš si ujetou vzdálenost na jedno otočení kola = obvod kola a ten zadáš do tachometru v milimetrech. Jednoduché
Datum: 30. března 2010 17:14
 Zdravím nevíte někdo kde bych sehnal karburátor na jawa mosquito?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 16:19
Jméno: Chris
IP: uživatel7128
 Hoj hele dneska mi kamos menil dusi uz pichlou od listopadu a ja sem na zadn brzde postracel ty matky.Myslite ze mi DOCASNE staci predni?Ty matky sem myslel ja sou ty prepuleny a pak je secvaknete kombinackama.A jeste jeden dotaz.Kdzy brzim na tu predni tak trosku hazi predni kolo ale fatk jenom trosku .CO to pls je a co s tim delat.Jinak Jawa 23\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 16:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, nevíte čím by se dal do vysokého lesku vyleštit hliník (škeble, kartery)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 9:25
Jméno: slezan
IP: uživatel7889
 tatík to prvně jemným smirkovým papírem přejel, a pak 2ma nakými pastami (jedna žlutá, jedna bílá) nevím značku ani název ,nanášel to a postupně leštil takovými hadrovými kotouči....nakonec to vypadalo jako chrom, prostě zrcadlo
Datum: 09. dubna 2010 9:25
 silichrom,mám s ním velmi dobré zkušenosti.Doporučuju!!!!!
Datum: 30. března 2010 17:49
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 silichrom a hadru.ale tedka sem viděl na burze brutální vecičku takovej kotouček se dal na vrtačku na to se taky dal silichrom a hnedka to bylo
Datum: 30. března 2010 14:29
 Nazdar Draci. Mám dotaz. Je rozdíl, popřípadě v čem přesně, mezi válci z Jawa 05 a Jawa 20? Jestli jsou nějaké kanálky větší, nebo na jiném místě a tak. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 12:56
Jméno: adas
IP: uživatel7954
Datum: 30. března 2010 12:56
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 http://www.adas.chytrak.cz/rozdil.htm
Datum: 30. března 2010 12:55
Jméno: Standa
IP: uživatel9073
 Válec z 05 má malinko jiné časování sacího a výfukového kanálu a menší přefuky ve vložce.....oproti válci 21 by mel válec 05 nepatrne mene tocit a mít lepsi půběh odspoda,ale realitou je,ze jede celkově líp jak valec z 21 akorát se tolik nepřetočí.....
Datum: 30. března 2010 12:52
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 na te 05 su kulaté myslím
Datum: 30. března 2010 12:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 nedávno jsem srovnával valce z 21 a z 05 a řekl bych, že jsou rozdíly jeno v kanálkách.
Datum: 30. března 2010 12:10
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zdar draci,konečně se zase jezdí,nemohl jsem se dočkat.Jinak mám dotaz k těm co mají 125ccm ve 4T a používají iridiové svíčky.Jestli se to vyplatí,přecejenom nejsou zrovna levné,ale někde
jsem četl že to líp spaluje a líp startuje za studena,jaké máte zkušenosti???Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 14:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mel jsem ji na MTX oproti normalni je pouze v delce jeji zivotnosti... celkem to startovalo hodne dobre...
Datum: 30. března 2010 14:04
 jj,tky sem chtěl kupovat iridiovou,ae nemá to cenu
Datum: 30. března 2010 11:31
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zkusím to,ještě jsem někde četl že vydrží o hodně víc než obyč,jestli to je pravda,tak by to vyšlo na stejno,akorád by to líp startovalo a spalovalo.Koupím na zkoušku a
kdyžtak už příště budu vědět že mám koupit obyč.
Datum: 30. března 2010 11:08
 jj prej to spaluje líp,ae je to zbytečný kupovat svíčku za 5kil...Stačí obyč.
Datum: 30. března 2010 10:52
 Čím by mohlo být, že když jedu delší vzdálenost, babetta se zahřeje a naprosto zleniví??? Kroužky nové, svíčka cihlová, karbon téměř žádný...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 16:44
Jméno: lada
IP: uživatel9074
 Ahoj. Mněl jsem taky takový problém, ale vyřešil jsem to výměnou svíčky.
Datum: 30. března 2010 16:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo a kolik tím myslíš tu delší vzdálenost skilere ?
Datum: 30. března 2010 16:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to normální, každý dvoutakt chlazený vzduchem po zahřátí ztratí trochu výkon, a u těchto motorků to bývá obzvláště znát.
Datum: 30. března 2010 16:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ještě je tu možnost že nemáš v motoru ložiska s označením c3
Datum: 30. března 2010 14:42
 caute kluci, mam problem nechce mi nastartovat Jawa 50, nehazelo mi to jiskru tak jsem spravil eletriku byla spatne zapojena, pak mi preskakovala jiskra i na kontaktech tak jsem vymenik Kondik a je to vporadku. Po dlouhem roztlacovani mi to chitlo ale jen na chvilku a pak se mi to uz nepovedlo. Mam takove podezdreni na gufera na klice muze to byt tim? a jak to poznam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 12:30
 Kompres to ma dobrou jde to z trochu ztezka i predstih mam serizeny dobre
Datum: 30. března 2010 12:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Jakou to má kompres? jak se ti šlape pákou? musí to jít trochu ztěžka
Datum: 30. března 2010 8:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čavec potřebuju poradit....chtěl bych koupit papíry na pionýra ale hned potom si je dát do depozitu abych nemusel platit pojistku když s tím nebudu jezdit...musím to tedy dát do polopřevodu a zajet s nějakým strojem na evidenčku a potom to přehlásit na sebe?? nebo na to je nějakej fígl abych ty papíry napsal třeba na sebe a hned je dal do depozitu aniž bych scháněl nějakou motorku s kterou bych zajel na evidenčku (motorku mám ale je v dezolátním stavu a postupem času přijde Go), a ještě jedna věc..platí se něco za to že ty papíry budou v depozitu?? a jak dlouho je tam můžete mít??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 7:24
 já sem si minulej rok v září koupil mašinu a on ji na mě odhlásil a nic neplatím.Až si ji přihlásím na sebe tk pk se platí
Datum: 30. března 2010 7:24
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
Posl.aktualizace: 30. března 2010 14:48
 Zdar tak mezi těma lankama nahon tachometru neni.Co tohle nepasovalo by?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2175.html nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1350.html.Ja se 150c nema žádný zkušenosti,ale mysli že jedno z těchle by mělo sedět,na péráka jdou určitě a myslim,že na čz dělali stejný.
Datum: 30. března 2010 14:48
|



|