Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar, mam dotaz dneska sem jezdil na fíkovi a uplně se mi rozpad píst a potřebuju koupit novej i s obložením. mám koupit píst s 1. výbrusem nebo 2. až 4. výbrusem co jede líp? a kolik přibližně stojí obložení. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale tohle jsi asi nechtěl slyšet....výbrus bude stát tak 500,-
Datum: 31. března 2010 20:02
 hurá tohle sem chtěl slyšet moc dík
Datum: 31. března 2010 17:39
 Netuším, co jsi s tím mohl provádět, ale jestli se to rozpad píst, radši zkontroluj, jestli není potřeba rovnou výbrus. Koukni do válce. Jestli tam budou rejhy, nebo bude zevnitř u vršku válce schod, dej válec rovnou na výbrus a oni ti už novej píst i s kroužkama a čepem daj.
Datum: 31. března 2010 17:38
 jo a jeden ten kroužek stojí cca 30 - 40 kč max..
Datum: 31. března 2010 17:22
 tak pověs kámošoj,že si to nejspíš spletl s brzdovým obložením,ale on asi myslel pístní kroužky
Datum: 31. března 2010 17:22
 jo dělat si z někoho prdel to vám de, já jako přiznávám že s tim nemam vubec žádný zkušenosti ale takle mi to řek kamoš (já sem se taky divil) ale co se dalo dělat
Datum: 31. března 2010 17:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 víš co?? vem si ten válec do mototechny a řekni jím že nevíš jak se to jmenuje ale potřebuješ tam dát něco aby to jelo
Datum: 31. března 2010 17:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 no ty krávo..nemyslíš pístní kroužky?tvle obložení...
Datum: 31. března 2010 15:27
 mabode : on asi brzdí pístem,na něm má nějaký obložení,jen něco zmačkne,a brzdí mu píst a ne brzda
Datum: 31. března 2010 15:25
 díky já sem to eště nikdy nedělal... nevyměňoval... tak se radši ptám abych něco nepos... mam tu motorku tet pul roku koupenou (jawa 23) a nevim jakej je tam výbrus ale změřim to a kolik stojí přibližně to vobložení toho pístu?
Datum: 31. března 2010 15:24
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 jo a válec,měř vložku ne celej válec a pa řikat že u každýho žebra to má jinej rozměr
Datum: 31. března 2010 15:24
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 31. března 2010 15:23
 si změř válec šuplerou,origo výbrus má 38.00...při každým výbrusu se přidáva 0.25..příklad : první výbrus 38.25
Datum: 31. března 2010 15:17
 jžš.píst musíš koupit takovej jakej máš výbrus ne? přece nemůžeš dát do nultýho výbrusu píst na 4 vábrus..to je snad logický
Datum: 31. března 2010 15:16
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jako jak tu píšeš s jakym výbrusem...to snad jusíš ty vědět rozměr tvýho válce ne?
Datum: 31. března 2010 15:15
 zdravím, měl bych dotaz. Moje ČZ 175 nejde do vyšších otáček jen tak do poloviny nevím čím to je? Jestli předstihem nebo někde v elektrice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 20:20
 jehlu sem dal na 1 drážku ale hlavně sem pročistil vejfuk a jde už líp do otáček a ještě tam dám menší trysku a bude to ok  a teď mám zas další problém s dobíjením
Datum: 10. dubna 2010 20:20
 a zkoušel si pokud máš na karbecu šroub na vyměření bohatosti směsi tak to nejak poladit? popřípadně se mrkni na jehlu jak je nastavená nejlepší je vyzkoušet na všechny polohy a zjistit jak jede nejlip  a nebo si myslim že by mohl byt problem v sani že saje mnoho vzduch ale sám nevím delalo mi to na 250 taky tak jsem demontoval karbec nastavil odtrh a předstih, karbec jsem celej vyfoukal kompresorem plíšek na jehle jsem dal na 2drážku a zatim si nestežuju jede...
Datum: 10. dubna 2010 17:03
 trysku špinavou nemám. Vyměním svíčku a pročistím vejfuk a uvidím ale ten předstih sem už několikrát šteloval a furt moc netáhne. nevím jestli by bylo dobrý udělat výbrus kdyžtak poraďte prosím...
Datum: 31. března 2010 22:03
Jméno: Misik29
IP: uživatel9089
 Nemáš špinavý trysky?
Datum: 31. března 2010 21:02
 skus vymnenit svicku
Datum: 31. března 2010 18:37
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 mam CZ 175 ale moc toho nevim, hladina stelovat nejde ta je nastavena, mohl by ti to delat ucpanej vejfuk nebo otvor z valce do vejfuku vycistito a uvidis nevim v jakym stavu to mas tak se spatne radi, Tim prectihem to rozhodne muze bejt je moc malej
Datum: 31. března 2010 17:07
 ne tohle m2t,dělat nebude...
Datum: 31. března 2010 15:55
 nevím jestli se da seřizovat hladina ale podívám se. Nemůže to být třeba i olejem? Dal sem tam M2T.
Datum: 31. března 2010 15:51
 tohle sem nikdy nevlastnil,takže si nejsem vubec jistej,,,nemáš třeba moc velikou hladinu v plovákovce?
Datum: 31. března 2010 15:39
 Zdarec, nema nekdo doma rozetu na cestny minibike? muze mat i poskozene alebo zodrate zuby.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 14:29
 Hojte,dnes mi přišla spojka Ferodo na dachla.Mám dotaz,musím ju před nasazením přejed šmirglem ? A jakej lít olej? Stačí PP80-90 ? Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 15:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 U feroda to neni potreba davat do oleje..Jinak se syntetikou shell to nikdy jeste neproklouzlo
Datum: 31. března 2010 15:41
 taky je tam mám,ponořil jsem je na den do oleje,složil spojku,a faká jak nikdy
Datum: 31. března 2010 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 kdyby nechteli na spojkovej kos tak je tam nervi nasilim,ale protahni ji vnitrek!!
Datum: 31. března 2010 15:19
 ok
Datum: 31. března 2010 14:32
 ja sem ji dal jenom do oleje-na kratkou chvilku,nez sem pripravil zbytek motoru....nic sem neprejizdel smirglem,jenom ji nasadil a facha krasne  olej mam taky pp 80 a je ok
Datum: 31. března 2010 14:26
Jméno: karel
IP: uživatel9081
 Čau draci je mi 16 a chci si udělat papíry na 125 a chtěl bych poradit nějakou dobrou autoškolu v Praze nebo okolí děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 19:07
Jméno: zdenda
IP: uživatel9086
 zdravim hodně dobrá autoškola na 125 je autoškola kříž nejlépe když si zařídíš pana Boučka
Datum: 31. března 2010 19:07
 http://www.auto-skola.cz/index.html velmi dobrá a slušná autoškola...
Datum: 31. března 2010 15:02
Posl.aktualizace: 31. března 2010 18:55
 nic jinyho nez koupit nozovou pojistku danne hodnoty se s tim delat neda
Datum: 31. března 2010 18:55
 už jsem to taky pochopil, ale prodvavač mi dal do toho válečkový pojistky a tam patří nožový, ta kjsem chvilku přemýšlele co s tím.
Datum: 31. března 2010 17:36
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 nechapute je to pouze pouzdro dotoho musis dat pojistku
Datum: 31. března 2010 17:12
Jméno: End
IP: uživatel9080
 Hoši mám dotaz.Jak si míchá olej do benzínu? Mám 1L benzínu a chcu to smíchat 1:40 . Kolik mililitrů oleje tam mám nalít? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 17:37
 Já prostě koupím do kanystru vždycky 5l benzínu, 0,25 litru M2T, ten olej naleju celej do kanystru, zaštěrchám a leju do motorky.
Datum: 31. března 2010 17:37
 úplně nejlepší je si kupit tu malou flaštičku oleje na 5 litru benálu,a podle toho to měřit,já už to takto dělám pul roku
Datum: 31. března 2010 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ja osobne si myslim ze je lepsi si pamatovat kolik litrů benzinu prijde na decku oleje pri danem pomeru ......1:40 je decka oleje na 4 litry benzinu.....atd......ale furt je to jen trojčlenka
Datum: 31. března 2010 15:51
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 end:ještě nahoď dotaz jak zjistím kolik je 25ml oleje
Datum: 31. března 2010 15:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jde videt ze jsi neprosel 7. tridou...
Datum: 31. března 2010 15:43
 Možná by to chtělo zopakovat si matematiku a trojčlenku....! Jinak množství oleje získáš tak že objem benzínu v ml vydělíš požadovaným poměrem...výjde ti množství oleje potřebněho k dosažení poměru. Tj. tvůj případ = 1000/40=25ml oleje.
Datum: 31. března 2010 10:01
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9078
Posl.aktualizace: 07. dubna 2010 19:46
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9140
 kdyžtak mi napiš na icq 406540508 a pokecáme víc takhle to je vo ničem
Datum: 07. dubna 2010 19:46
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9140
 ale časem to budu muset vyřešit zatim tam mám klasik válec českej s 8výbrusem ale pracuju na jyným válci tenkokrát závodním a snad se to povede když mám rady od P. Hoze a J. Pažouta který v tom sou v tom jsou jako ryba ve vodě
Datum: 07. dubna 2010 19:44
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9140
 trysku tam mám zatim stejnou uvidim až se uzdravim tak pudu na brigádu aby vývoj byl rychlejší protože bez peněz to nejde
Datum: 07. dubna 2010 19:38
 a jak si to řešil ty s tryskou tam sedla ta co tam byla
Datum: 07. dubna 2010 15:50
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9133
 bohatost i volnoběh a trysky tam maj pasovat na dell orto se závitem m5 hladinu sem nezkoušel jestly de
Datum: 06. dubna 2010 21:10
 jo sem si všimle že se ti to tam jaksi nevejde a ono na tom karbce de nastavit i bohatost že
Datum: 06. dubna 2010 16:05
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9127
 ale je tady jedna chyba nenasadíš tam plech ale to je jednoduchý řešení vyřízneš do něj díru pro filtr a hotovo
Datum: 05. dubna 2010 22:57
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9127
 jj skus to a uvidíš moc času to taky nezabera a tolik to nestojí
Datum: 05. dubna 2010 22:42
 takže vice otaček i lepši tah jo ?
hmm to me laka teda
Datum: 05. dubna 2010 19:07
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9112
 Tak zatim sem to skusil jednou pač nemám prachy abych si nechal udělat lanko a na benál ale co sem s tim jel tak to hrozně točilo a táhlo a po dlouhý době šel i po prdely bez nějakýho fňukání i stim 14zubem takže myslym že je gut a nádherně se hnedka vytočila dvojka a trojka měla víc otáček že se to dalo fakt poznat a z dob co sem ho měl na minibiku tak mám i vyzkoušený že se dobře ladí né jak píšou všichni že točíš a otáčky furt stejné
Datum: 05. dubna 2010 2:12
 mohl by si my pospsat ja to stym jede pls me zaujalo že to ten motor sežral ten karbec
Datum: 01. dubna 2010 12:19
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9090
 800 ty jo když jsem ho pře rokem kupoval dal jsem za něj dal litroš a to byl ve slevě a je to 19
Datum: 31. března 2010 22:49
 no ja tam sem tam zajdu se pokochat tym karburatorem karbec za 8 kyl a pokud to snim jede fakt dobře tak to musi byt pecka na to že to je karbec na hračku
Datum: 31. března 2010 16:06
 web docela dobrej, sice kazdej nejak zacinal, ale kdyby si udelal web v pocitaci a pak ho nahral na web bylo by to lepsi a jestli je ten web fakt dobrej jak nekteri pisou a neni tam nic kopirovany tak napis "bububu nesmite mi tu nic kopirovat nikoho neodradi udelej to tak, ze zakazes na strankach prave tlacitko mysi
Datum: 31. března 2010 15:39
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9083
 ten vzducháč je prozatimní sem student a tudíš šetřil každou kačku abych ji pak vrazil do fichtla, jo a tu 05 tam doplnim a je to o tom co píše standa proč bych tam toho nemoch mít hafo kdybych kopíroval z jinejch stránek ale to radši tam budu mít prd ale vlastního
Datum: 31. března 2010 14:47
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No tak každej nějak začal ne?
Datum: 31. března 2010 14:23
 jo a v tý anketě Jakýho máte fíka ti chybí 05 tu mam nejradši
Datum: 31. března 2010 14:14
 Nechtěj znát můj názor.....................................................
Datum: 31. března 2010 10:03
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 Avšak 100x lepší než skopírovaný weby a nebo web mustangisty kde se akorat dovis jak sedet na sedačce a jak držet řidítka.....tenhle aspon neco dela.....a nekopíruje! Za to chválim! Osobně bych ti doporučil jiný vzduchový filtr,ale na to asi brzo prijdes sám
Datum: 31. března 2010 7:51
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 další plevel na webu. Hrubky, hrubý slova, hloupě zpracovaná témata, která nic nového nepřinášejí. Už se tam nikdy nevrátím a tipuju že stejně tak většina návštěvníků. Dobrej web si dělá reklamu sám a nepotřebuje aby mu start někdo zajišťoval (parazitováním) na zdejších stránkách, ale ocitl by se v komentáři od návštěvníků.
Datum: 31. března 2010 7:06
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 čus draci,mam dotaz a sice,mam doma přihlašku do autoškoly a nevim jak je ten papír na zdravotní způsobilost jestli má bejt vyplněnej z obouch stran,nebo jenom ta část I. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 9:48
Jméno: Pida
IP: uživatel8502
 jj dik,ale to asi bude doktorka vědět
Datum: 31. března 2010 9:48
 jenom jednu část..ta druhá je kdybys chtěl dělat papíry na kamion
Datum: 30. března 2010 23:12
 Cau draci mam jeden dotaz. Dala by se sehnat tryska na karbec Jikov 2914HZ(Jawka 555)??Mam tam drazky na utahovani silene zhlodaný, navíc už pěkně dodělaná(pán přede mnou to musel rozebírat denně  ).. Nejaka je u motojelinka (http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=367&sName=Tryska-65), ale není tam obrázek, takže nevím, jesi je na tento karbec. Dík za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 8:43
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
Datum: 31. března 2010 8:43
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Pasuje tam tryska 65 M6 ,je tady na fichtl krámku ,myslím u třindy.Mrkni.
Datum: 31. března 2010 8:40
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 sorry....k dotazu...... jo patří tam tryska 65
Datum: 30. března 2010 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel9073
 hele urcite tam musej pasovat trysky z neceho jinyho protoze ja mam doma Jikov 2916(stejnej ale sirsi) a k nemu sadu ruznejch trysek od 55 po nejakych 75
Datum: 30. března 2010 21:58
 zdar, mam takovej dotaz mužu s řidičákem A1 (od 16ti) řídit jawu 15 nebo čz 175? nebo mění se nějak od 17ti kubatura? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 22:01
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 v 17ti? na 175 mužeš až od 18ti taky mám doma 175 a taky mě to štve
Datum: 30. března 2010 22:01
 lukin: bude ti sedmnáct...jinak dalsi skupina je az v 18
Datum: 30. března 2010 22:01
 já sem si to myslel ale dík a kdybych si uděla řidičák od sedumnácti mění se nějak ta kubatura? (v květnu mi bude sedumnáct)
Datum: 30. března 2010 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele nedávno jsem se ptal přímo příslušníků policie ČR a ty mi řekli že když to bude mít mín jak 11kw že bych ,,asi'' na tom jezdit mohl....ale když chytíš nějakýho policajta kokota co ti bude kontrolovat i tlak v pneumatikách a výrobní čísla tak ti to bude počítat jako že na to nemáš řidičák tzn. jízda bez řidičáku,pokuta xx ticíc bla bla bla
Datum: 30. března 2010 21:47
 sorry jawu 150 nebo čz 175?
Datum: 30. března 2010 21:44
 Čau.Mám takový menší problém s klikou .No když vezmu ojnici tak se hýbe i jakoby po čepu co je slisovaný s klikou hýbe se to jen asi tak něco kolem 1 mm jako jinač to jde těžce s tím hýbat ale jako můžu si tu ojnici posunout po tom čepu ale jen trošiščku to jde.Zajímalobymě jestli to nečemu vadí aby to třeba nezvonilo kvůli tomu co myslíte vy setkali jste se stím nebo je to naschvál tak udělaný ????dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:05
 Boční vůle nejen že nevadí ale dokonce je žádoucí. Radiální vůle se musí blížit nule axiální je až několik desetin milimetru....
Datum: 31. března 2010 10:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bocni vule nevadi...
Datum: 30. března 2010 21:59
 PROSÍM O BLESKOVOU ODPOVĚĎ!! Je u všech ČS strojů(kejvačky, pionýr, tatran) + - stejný průměr pístního čepu? Budu vyrábět vytlačovák čepu a rád bych věděl, jaký průměr šroubu koupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:00
 Mám taky na ni 15A pojistku takze tam asi má být...
Datum: 31. března 2010 20:00
 ja bych to vyresil tak, ze bych udelal vymenne hroty na ten vytlacnej sroub/cep...s ruznejma prumerama podle toho, co zrovna opravujes , je to prace tak na 20 min na soustruhu  , jinak pojistka asi bude 15A, ale to si zjisti z internetu, urcite to nekde najdes
Datum: 30. března 2010 21:16
 No tak ne nutně stejný, ale abych koupil takový šroub, aby se nezasekl o píst-chci univerzál na všechny moje motorky. A dále je u JAWA-ČZ 175/356 pojistka 15A?
Datum: 30. března 2010 21:13
 tak nejak od 10mm do 18mm
Datum: 30. března 2010 21:11
 já bych řekl že není,ale nwm to jistě
Datum: 30. března 2010 21:09
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam udělat ,že mě pod Řetězovím kolečkem mě řetas dře o tu karteru vevite co tam dat dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 19:40
 nemas za co
Datum: 31. března 2010 19:40
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jj dík
Datum: 31. března 2010 19:14
 koukni jak ti to dre a zkus to namerit...zkus tam dat ty kolecka obe a pak uvidis kolik mas odriznout
Datum: 31. března 2010 19:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 A okolik to mam u říznout
Datum: 31. března 2010 18:48
 jj tak tam zkus odriznout jeste kousek a prestane to soupat
Datum: 31. března 2010 18:46
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ja mam dvě 1 na motorce a 1 doma
Datum: 31. března 2010 18:35
 presne to je on...no a me nestacil tak sem tam musel dat jeste pulku z dalsiho,..aby mi to nesoupalo o karter..
Datum: 31. března 2010 18:33
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 31. března 2010 18:27
 hele me to delalo taky..je tam takovej krouzek co se da pod to a ten ma asi 1 cm a me to taky skrtalo...tak sem si od kamose vzal jeste jeden ten krouzek,uriznul z nej pul centimetru a dal to tam,tim padem je retezovy kolecko dal od motoru a nedre to...taky to nechapu ze z niceho nic to zaclo drit..
Datum: 31. března 2010 14:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tím že to je 12 zub to není...já na něj jezdím pořád..ale je to tím že už je hodně opotřebený..a ta podložka pod tou matkou se samozřejmě musí ohnout
Datum: 30. března 2010 23:49
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já mam 12z
Datum: 30. března 2010 21:33
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a nebo větší sekundár,nemáš tam náhodou 11z. ?
Datum: 30. března 2010 21:20
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Pod to matkou se mušsí ta podložka zohnout.
Datum: 30. března 2010 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když dáš podložku pod matku tak si ničemu nepomůžeš...já dávám jednu starou podložku pod kolečko a ještě pod matku..podle mě už budeš mít ohoblované kolečko,aproto ten řetěz lítá hodně do stran a dře ti tam
Datum: 30. března 2010 20:47
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jo pod matku
Datum: 30. března 2010 20:34
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Dal jsem tam podložku.
Datum: 30. března 2010 20:32
 Cs chlapy,nedávno jsem koupil dachla s Tp a dnes mi předchozí majitel napsal ať mu pošlu značku,jinak to na mě nemůže odhlasit.Není to nějakej kec ? Přece já musím značku odevzdat na úřadě a dostanu new,mýho okresu.Co si o tom myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 15:12
Jméno: jirka
IP: uživatel8128
 vžádným případě neodhlašovat,, pač ty stary rakety už nejdou přihlasit..... stači když to na tebe necha jenom přepsat
(a značku si nech starou,,, ty nový na tom vypadaj děsně)
Datum: 31. března 2010 15:12
 zdar, když sem já minulej rok v září kupoval mustanga tak mi na tom předchozí majitel udělal stk a potom to přehlásil na mě. Přivez mi to a byla tam pořád ta stará značka s TK nálepkou a já jí při přepisu na mě vodevzdal a dostal sem novou....
Datum: 30. března 2010 20:52
Jméno: vandus
IP: uživatel6858
 zdar chlapi takhle mě vošmelil jeden chlap s papírama na pařeza řek at mu přinesu značku a kripl to odhlásil uplně ale co koupil jsem brutalně zachovalou 550 za 1500=D
Datum: 30. března 2010 20:42
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Napíšu ti to ještě jednou. Dělalo se to asi tak, že předchozí majitel to šel s techničákama odhlásit a myslím, že už dal napsat nového majitele ( to nevím jistě). Ty pak půjdeš na svůj úřad to přihlásit s TP. Mně se ptali jestli chci nechat starou značku (tu malou) a já že jo tak mi ji nechali. Nejlepší bude, když se informuješ na úřadě, než něco podnikneš.
Datum: 30. března 2010 20:28
 SPZ na odhlaseni pri prepisu nepotrebuje dyt na evidencce musis mit SPZ potrebujes akorat TP, ORV a kupni smlouvu
Datum: 30. března 2010 20:20
Jméno: Dejw
IP: uživatel1966
 Zdar Draci,mám takovej problém,když nakopávam pionýra,tak se mi segment pretočí uplně dozadu,tak to vrátim zpátky a když se rozjedu,tak když tam zařadim dvojku tak stejně vyskočí... nevíte čím by to mohlo bejt ?  dík za odpověĎ
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 10:09
 Jako já nepochopim tenhle systém oprav...  Proč mu někdo neporadí tak, aby to bylo vyřešený. Ano, máš omletou hliníkovou zarážku na karterech. Moje řešení. Rozebrat, kartery očistit, dojet ke svářeči hliníku nechat si to zavařit na čisto vypilovat vyměnit nakopávací segment (stejně máš první dva zuby už KO) a znovu sešroubit. To je podle mě řešení problému na dalších 40 let které to vydrželo doteď.
Datum: 31. března 2010 10:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš omletou tu zarážku...stačí rozpůlit motor a trošku to odvrtat...sice bude potom páka víc vzadu ale už nebude vyskakovat
Datum: 30. března 2010 20:52
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Máš v karteru omletou zarážku, která drží nakopávačku ve své poloze
Datum: 30. března 2010 20:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 může to být třeba vydličkou v převodovce
Datum: 30. března 2010 19:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,hele když jsem k papírům nedostal SPZ tak když si tu SPZ namaluju podle TP myslíte že mi to na úřadě vezmou a poté na evidenčce?
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 11:51
 je upozornění, pokud tam budete mít jinou značku než která vám byla přidělena tak vám za to můžou sebrat řidičák!!!
Datum: 01. dubna 2010 11:51
Jméno: HORST
IP: uživatel8771
 Přesně tak,já mám velkou plachtu doma a na fichtlu vozím malou!!!
Datum: 31. března 2010 23:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Svata pravda
Datum: 31. března 2010 20:22
Jméno: jirka
IP: uživatel8128
 namaluj si svoji (stači když to bude čitelný),,, tu novou si tam nedavej, vypada to děsně
Datum: 31. března 2010 15:16
 ale stejně i když si to přepíšeš tak tu přepsanou musíš odevzdat a dostaneš tu velkou čtvercovou s tvim krajem i kdyby ses stavěl na hlavu, já ji musel taky povinně odevzdat a dostal jsem na mustanga čtvercovou SPZ...
Datum: 30. března 2010 20:47
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Takže oni mi vystaví new spz mého okresu a já než pojedu na evidenčku tak podle ní přepíšu čísla na tu malou na kterou dostanu nálepku stk.Může být?
Datum: 30. března 2010 20:20
 nic nepošlu
Datum: 30. března 2010 20:13
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 A proč chce značku? Co je to za blbost? Nic mu neposílej.
Datum: 30. března 2010 20:12
 jj něco podobnýho dělám teď já.Teď v pátek sem koupil fíka s TP a dnes mi napsal že chce abych mu poslal SPZ,ae až já půjdu na můj úřad pro tu plachtu tk jim musím odevzdat já tu značku...Tk teď nwm
Datum: 30. března 2010 20:08
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Právě nedostal,a tu velkou tabuli od nich nechci proto bych si namaloval novou spz se kterou bych poté jel na evidenčku kde bych dostal vytoužené stk
Datum: 30. března 2010 20:03
 myslim že vezmou,ae zaplatíš za strátu SPZ,a to myslím není levný  a tys tu značku nedostal od předchozího majitele ??
Datum: 30. března 2010 19:54
 já si myslim že by ti to měli normálně vzít...
Datum: 30. března 2010 19:54
 zadrec draci hele nevíte jak mám vyndat ložiska v kole (pionýr)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 22:13
 Hele jesli to ložisko budeš vyhazovat, tak si tam opatrně přivaž šroub, cca M8 a pak si tam hoď ořech z goly, podložku, matku, budeš utahovat a ložisko je venku
Datum: 30. března 2010 22:13
 Ani bych neřekl..Já tak vytahuju ložiska ze všech kol a nikdy sjem nic neposral...Když to umíš a víš jak na to aby jsi ten buben neskurvil tak to jde jedna báseň...ALe tak každej má svůj způsob jak to vytáhnout....
Datum: 30. března 2010 21:44
 Ani bych neřekl..Já tak vytahuju ložiska ze všech kol a nikdy sjem nic neposral...Když to umíš a víš jak na to aby jsi ten buben neskurvil tak to jde jedna báseň...ALe tak každej má svůj spůsob jak to vytáhnout....
Datum: 30. března 2010 21:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 NE !!!! hlavně né do lisu je tam osazení každý ložisko musíš vyklepat na jinou stranu,a protože tam je to osazení tak to nevylišuješ proste bys ten buben skurvil,
muj kamarád když neveděl jak to má vydělat tak to taky zkoušel vylisovávat,a v lisu se mu prostě rozerval,takže lis je NEJVETŠI HOVADINA
Datum: 30. března 2010 21:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 BLBOST !!! vydělej segrovky, nahřej to (hořákem bo na sporáku to je na tobě ) a potom to zevnitř nějak vytukni třeba pomocí šroubováku a kladívka  ....když to pořádně nahřeješ tak stačí někdy parkrát klepnout a ložisko vypadne
Datum: 30. března 2010 20:55
 jasně ! To je moje pořekadlo !!
Datum: 30. března 2010 19:50
 taky možnost...Co nejde silou pude ještě větší silou
Datum: 30. března 2010 19:48
 kladívkem !
Datum: 30. března 2010 19:45
 vylisovat
Datum: 30. března 2010 19:40
 cus draci vcera sem tady psal dotaz ohledne tech krouzku a jak poznam ze je valec vybehanej??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:06
Jméno: Misik29
IP: uživatel9089
 Motorka ma malej tah a vubec nechce do otáček.
Datum: 31. března 2010 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tohle bylo v minuly diskuzi taky zodpovezeno tak nevim proc delas novej topic
Datum: 30. března 2010 20:06
 osoupanej, poskrabanej,kdyz to skousis nakopnout tak ti to de bez velke namahy krasne a lehce to protocis...
Datum: 30. března 2010 19:42
 Zdar dělalala se jawa 05 s motorem s jawa 20 nebo 21 myslím s tím pravým krytem motoru.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 21:06
 Zdar v papírech je napsáno 05 ale tak dvacet let to mněl jeho bratr a ted sem ho dovezl a ptal sem se ho tak prej jeho bratr na tom nic nepředělával pokud si pamatuje ale je dost možnů že na to zapomněl.
Datum: 31. března 2010 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ok,ok omlouvam se.....spletl jsem to s motorem z mototechny......To tom 1972: JJ,znam tenhle typ.....je to nejak přelom 65/66 roku
Datum: 31. března 2010 10:47
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Já mám 05 z roku 1966 ,v papírech je typ 05.1,má to brzd.klíče vně bubnu,ale víko je pořád kulaté!!!!!!!
TO standa:čislo motoru je na zadním horním držáku motoru.Vše souhlasí s TP.Mám i fakturu z mototechny(je tam dokonce místo lehký motocykl uvedeno motokolo)
Datum: 31. března 2010 8:55
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 kdyz to deda koupil v mototechne tak od toho deda musi mit i technicak.......cislo u 05 motoru je vyražený svisle na prvnim úchytu k rámu u karburátoru...je to na strane od zapalování....jestli je to vyrazený na karterech vodorovně nad zapalovanim tak to ani nekontroluj,je to dvacítka  dekly prehodit jdou.......
Datum: 31. března 2010 7:57
 Štítek tam není motor je jak z 20 a nemá číslo děda to nepředělával už to tak koupil.
Datum: 30. března 2010 21:13
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych se podíval co je na výrobním štítku a jestli je tam typ 05 a číslo motoru je shodné s číslem uvedeném na štítku ale podle mě to není možné- podiv se pořádně na štítek jestli to neni 68 nebo něco takovýho protože někdy byli některé číslice hůř čitelné.
Datum: 30. března 2010 21:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě v 66 roce se dělal kulatý dekl na motoru ,někdo to mohl předělat na kryt z 20,21,23.Poznáš to podle šroubů které ho drží ..u 05 jsou myslím M6 a u 20,21,23 jsou M8 a taky podle náboje na kterém je sekundární kolečko (řetězové ) je kratší protože v krytu z 05 nebylo ještě ložisko
Datum: 30. března 2010 20:45
 tak rok je to 1965 ale od té doby co to děda koupil v mototechně tak s tim nic nedělal
Datum: 30. března 2010 19:51
 jaký je rok výroby? no a jiné než kulaté dekly se na 05 nedávaly...takže to někdo časem přehodil...
Datum: 30. března 2010 19:37
 no mozny to je  to at ti spis reknou ostatni  tolik toho nevim  ale je mozny ze jim zbyl ram 05 a motor 05 uz nebyl tak tam narvali z 20tky
Datum: 30. března 2010 19:37
 Zplést to ne můžu je to v původním stavu a na kastlu a i v papírech je 05 motor se nikdy nemněnil.Nemůže to být poslední verze??
Datum: 30. března 2010 19:33
 co ja vim tak nedelala...ale muzes to zaplest s 20tkou...ta vypada podobne,jenom ma jinej motor a par drobnosti
Datum: 30. března 2010 19:18
|



|