Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj Draci chtěl bych vás poprosit o radu.Když nakopnu fíka chvíli drží normálně volnoběh a pak to začne šíleně let'et do otáček ,že už mám i strach tak to raději chípnu.A když mě to nedělá tohle tak to jedu projet, jedu chvíli a pak to začně uplně kuckat až to úplně chípne a ke všemu furt slyším ,že se mě z motoru ozývá cinkaní (jako když mámáte kliče na svazku a cinkáte s nima [vysoký zvuk]).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:55
 No nědkě ti to netěsní nejspíš karbec .Zkontroluj těsnění a pošteluj karbec
Datum: 02. dubna 2010 14:55
 Je fakt ,že benzínu mi tam teče opravdu málo mno.Budu si muset pohrát s karbecem.Mno jinak měnit ty pístní kroužky nebo ložiska na té klice (do toho se mě fakt nechce [nikdy jsem to nedělal[)uvidíme ale i tak díky za odpovědi
Datum: 02. dubna 2010 6:43
 tohle ti saje falešnej vzduch,a to cinkání to budou bud kroužky nebo KO ložiska na klice
Datum: 01. dubna 2010 18:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis tam nedotejka benzin. To cinkani je divny musel bych to sliset abych ti rek co tto je abysis neznicil motor!!
Datum: 01. dubna 2010 18:04
 ahoj nevíte někdo jak zpravit spojku vůbec mi nezabírá dal jsem tam ten kradší váleček a potom kuličku a delší tyčinku a když zmáčku spojku tak to vůbec neraguje pořád tam mám rychlost zkoušel jsem to štelovat jak na řídítkách tak na motoře prosím poraďte !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 10:13
Jméno: entrik
IP: uživatel5056
 děkuji zkusím to tak udělat\r\n
Datum: 03. dubna 2010 10:13
 aha aha...tk to sorry
Datum: 01. dubna 2010 19:29
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak ale do motora ne do krytu
Datum: 01. dubna 2010 18:32
 blazen.šak ano,on napsal že tam dal kuličku...zkus lanko,jesli je OK
Datum: 01. dubna 2010 18:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 aste ma it kulicka do krytu od spojky jak tam ide z venka srub tak on tlaci natu kulicku .
Datum: 01. dubna 2010 17:26
Jméno: gb
IP: uživatel3079
 Jezdíte na babetě ve dvou, jak to jede? Když na nosič vemu holku tak nás předjede i babka na kole co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 7:43
 Ahoj nechci ti fušovat do řemesla ,ale Bába na tohle fakt není stavěná...Dva borci ze třídy jezdili také oba na jedné Bábě a skončilo to tak jak jsem čekal zadřeli moto  X-)...
Datum: 02. dubna 2010 7:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 holky vem do postele a netahej je na nějakou babettu
Datum: 01. dubna 2010 20:50
 vem obe dve holky na babettu,babettu zaprahni lanem za fichtla a jedte
Datum: 01. dubna 2010 20:26
Jméno: gb
IP: uživatel9094
 Anebo prej on ze pobere urcite obe holky na tom fichtlu a muzu jet na ty babete sam - tak co si mam asi tak vybrat  Nejlepsi bude jit asi vsichni pesky anebo uplne nejlepsi nechodit nikam
Datum: 01. dubna 2010 20:08
Jméno: gb
IP: uživatel9094
 Ne nechci jet 140  - budu rad kdyz to s nama pojede aspon nejak a nebude potreba slapat. Jeden takovej trhlej kamos nas zve na chatu a ze prej urcite k velikonocum dame vejlet za jeho podobne trhlejma dalsima kamosema odnekud ze sousedni vesnice - ma tam fichtla a nejakou babetu a jsme 4  )) Babeta holt poveze pres 140kg - to jsem na ni zvedavej
Datum: 01. dubna 2010 19:44
 Babetta dobře táhne. Pokud dohromady i s holkou budete vážit 130Kg tak neni problem  Nad 130kg by to taky jelo ale kdoví esi by se už něco neodsralo,třeba tlumiče a tak
Datum: 01. dubna 2010 18:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a co chces od babety abi ti je 140?
Datum: 01. dubna 2010 17:27
 cau, uz jsm to sem daval vcera - ptal jsem se jestli je mozny nabijet baterku 6v z kejvy na nabijecce ktera je jen na 12v - bylo mi razeno ze kdyz dam zasebe 2 baterky - ale kdyz mam jenom jednu?????? - muzu to nabijet primo nebo jak to treba upravit????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 10:41
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ok - dik
Datum: 02. dubna 2010 10:41
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Dej mezi nabíječku a baterku žárovku 6 až 12V. Laboruj s výkonem žárovek abys našel rozumnej nabíjecí kompromis.
Datum: 02. dubna 2010 8:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ja sem tak nabijal normalne nemas sa ceho bat aspon sa ti lepsi nabije .
Datum: 01. dubna 2010 17:28
 čus draci,pio mi za studena nastartuje parádně bez plynu na první...za tepla už tomu tak není,někdy to nechytne.někdy to musím roztlačit (na roztlačení chytne hned) poradte jakou tepelnou hodnotu svíčky si mám pořídit?Ted mám brisk n15c,na lepší teplejší starty je 14c že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 16:37
 jj
Datum: 01. dubna 2010 16:37
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1163
 Čus draci, dneska jsem čistlil fichtla. A pak když jsem to nakopnul tak vše v pohodě, ale když jsem rařadil 1, tak to hned táhlo dopředu i když jsem měl zmáčklou spojku, a když jsem jel a zmáčl spojku, tak to jelo dál. Poraďtě jak mám nastavit spojku aby bylo vše OK. Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:52
 Tohle mě přesně dělala má 21 .Musíš ten štelovací šroubek dotáhnout tak minimálně o jeden závit možná víc neim ják to máš taky to nemusí jít seštelovat třeba už vůbec.Uvidíš jak ti to půjde
Datum: 02. dubna 2010 14:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 v krytu mas srubek ten dotahni a skusaj jak ti to pujde.
Datum: 01. dubna 2010 17:30
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1163
 Čus draci, dneska jsem čistlil fichtla. A pak když jsem to nakopnul tak vše v pohodě, ale když jsem rařadil 1, tak to hned táhlo dopředu i když jsem měl zmáčklou spojku, a když jsem jel a zmáčl spojku, tak to jelo dál. Poraďtě jak mám nastavit spojku aby bylo vše OK. Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 17:54
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1163
 Hoši díky moc, už to zas jezdí jak má.
Datum: 02. dubna 2010 17:54
 dotahni ho,pač jestli to to samo jede když držíš spojku,je logické že ho musíš dotahnout
Datum: 01. dubna 2010 19:31
 no to záleží jak zabírá spojka. Když ten šrub přitáhneš tak ti asi bude prokluzovat při startování když ho povolíš tak nebude fungovat vubec. Teda doufám že to tak je
Datum: 01. dubna 2010 17:50
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 dotahovat
Datum: 01. dubna 2010 17:49
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1163
 A mam ho dotahovat nebo radši povolovat?
Datum: 01. dubna 2010 17:38
Jméno: JAWA 21
IP: uživatel9092
 Ma nejednodussi reseni..jestli si se nemontoval ve spojce a prdtim jezdil tak zmackni spojku a zacni nakopavat ale pomalu.melo by to po chvili prokluzovat---myslim to nakopavani a pak by melo byt vse ok....
Datum: 01. dubna 2010 17:00
 utáhni šroub na deklu zapalování
Datum: 01. dubna 2010 16:50
 joooooo s tiiiim siiiiii musiš vyhrát
Datum: 01. dubna 2010 16:36
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čuste chlapi mám takovej problém dnes sem konečně doladil předstih a odtrh u mej 175 jela krásně, svíčka cihlová jak má bejt. Tak si řikám že se trochu víc projedu tak sem dotáh všechny šrouby, nahustil pneu,dal všechny kryty jak maj bejt. nakopnu to a už ten volnoběh byl takovej nestálej když sem sednul a chtěl jet tak ubec nejela nemoh sem to vytočit ani do čtvrt otaček prostě sem trošku šáh na plyn a začlo se to dusit. Pak mě to chiplo a už to ubec nejede. vyčistil sem trysky na karbci ale ubec nic. Prosím nevíte čim to muže bejt??? docela spěchá za tyden jedu na STK. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 13:52
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9092
 kdy?pred tim nez se to posralo nebo po...?
Datum: 02. dubna 2010 13:52
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 celej karbec sem čistil
Datum: 01. dubna 2010 21:00
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9092
 A co karbec neni zasranej?
Datum: 01. dubna 2010 20:45
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 šrouby jen prostě co nebyly dotaženy třeba od nadrže nebo od pravyho karteru jinak sem nic jinyho neutahoval... baterku jsem nedávno nabíjel a je OK
Datum: 01. dubna 2010 17:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 mas dobru baterku?
Datum: 01. dubna 2010 17:25
Jméno: JAWA 21
IP: uživatel9092
 JAký šrouby si dotahoval?
Datum: 01. dubna 2010 17:03
 ahoj, slysel jsem ze kdyz se zajizdi valec po vybrusu tak pak jede tak,jakym stylem se zajede... zni to jako blbost ale mozna na tom neco bude,ptz kamos ho zajizdel opartne(moc ho netocil) a taky mu ten fichtl moc nejede...ja ho normalne tocim do plnejch(samozrejme ho tam nedrzim) a zatim jede slusne... tak jsem se chtel zeptat jak se ma spravne zajizdet a jestlli se meni krouzky po zajeti nebo ne..mam 2hy vybrus.dekuju za vase nazory..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:56
 No taky sem o tom dost přemýšlel jak říkáš že na tom něco bude to bych taky řekl kdo ví jak to zajížděli v továrně   .Ty se stím asi moc nesral*  ....
Datum: 02. dubna 2010 14:56
 Ta vymena krouzku po zabehu je hovadina...pokud teda nejsou ty krouzky z nejakeho blata...
Datum: 02. dubna 2010 5:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Zdar já zrovna zajíždím,nevim,moc ho nehonim,ale občas ho protáhnu,s těma kroužkama si myslim že se pak neměněj,protože ty nový bys pak musel znova zajíždět  ,zatim jede pěkně
Datum: 01. dubna 2010 17:44
Jméno: Kucis
IP: uživatel7802
 Zdar,\r\nzjistil jsem že mám vytahaný primární řetěz ( dřel mi o spodní , střední šroub kartru ).Koupil jsem si nový ale nejde mi nasadit na primarní kolěko a spojové lamely. Je jakoby krátky - ale má stejný počet článků jako minulý řetěz ( 44 článků ).\r\nNevíte jak ho tam nasadit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 15:10
Jméno: Kucis
IP: uživatel7802
 aha , skusim to diky
Datum: 01. dubna 2010 15:10
 to musíš vodelat obě kolecka a pak až tam budeš mít řetěz tak je tam das, jako z venku tnemáš šanci to tam dat
Datum: 01. dubna 2010 13:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 musíš ho nasadit jako komplet.....to znamená s primárem a lamelala najednou....
Datum: 01. dubna 2010 13:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dneska jsem se chtěl projet a fichtl nechtěl naskočit. Na nakopnutí nic. Na roztlačení taky nic. Pohrál jsem si s předstihem. Už to jelo, ale při jízdě na nižší otáčky to jakoby vynechávalo. Při zmáčknutí cucáku na karbeci to jelo. Nevíte jak tento problém odstranit? jak vyřešit startování za studena? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:49
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9092
 pokud neni zasroubovana hl tryska az na doraz zasroubujes a pak 2 zavity zpet a melo by to jet tak to vzdy delam ja a vzdy se to povede a delal sem to na 6 fichtlech...
Datum: 02. dubna 2010 16:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to bi mna teda zajimalo jak seridis hl. trisku
Datum: 01. dubna 2010 19:40
Jméno: JAWA 21
IP: uživatel9092
 JE spatne serizena hlavni tryska benzin a vzduch to sem mel taky....
Datum: 01. dubna 2010 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Právě, že ona nelícovala. Hladina byla ještě výš!!! Tak jsem ji snížil!
Datum: 01. dubna 2010 16:10
 je to tím že máš malou hladinu v plovákovce,jen přihni plíšek na horu a bude to ok,hadina benzínu by ti pak měla lícovat s nejvyšším bodem plováku
Datum: 01. dubna 2010 16:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíčka to ne. Ale přívod jsem čistil. Jediné co mě napadá je to, že když pustím benzín, tak tam teče strašně pomalu a má problém jakoby otevřít jehlu v plovákové komoře.
Datum: 01. dubna 2010 15:28
 Nastav hladinu v plovákovce, pročisti přívod benálu
Datum: 01. dubna 2010 14:23
 lepší svíčka
já bych dal tak 14tku
Datum: 01. dubna 2010 13:58
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 zdar mám pionýra 21 a když přidám plyn tak to vůbec nejde do otáček asi az tak za 5 vteřin nevim cimto muže být prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 13:36
 můžeš mít špinavý filtr sání, špatně nastavená hladina nebo možná taky trysky. Zkus to bez filtru
Datum: 01. dubna 2010 13:36
 Zdravím,chci se na neco zeptat tak poradte prosím. Kámoš má jakýsi rotavátor,má to válec i hlavu komplet zapalko z babetty 210. Ten motor je tam přišroubovaný oproti babetě naležato. Neni to domácí výroba. Vůbec to nechce blafnout. Elektrika dobře zapojená,předstih dobrý,jisku hází,svíčka dobrá,všechno je v pořádku. Zkoušeli jsme točit na maximální klikovkou přes vrtačku a stříkat benzin do sání a ani to neblafne. Ani nezakouří proste nic. Zkoušeli jsme to i bez filtru a výfuku.Taky jsme zkoušeli různě pootáčet zapalováním když jsme točili klikovkou přes vrtačku a vůbec,vůbec nic. Kompresi to má dobrou,jsou tam nové pístní kroužky... Prosím poradte čím by to mohlo byt,rýpali jsme se v tom asi 3 hodiny a na nic jsme nepřišli. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 12:39
 No jo kdyby neházela pod tlakem tak to by bylo svíčkou tuším. Ale my jsme vystřídali svíček nejmín 5. a dvě z nich byly nové nikdy nevytáhlé z krabičky...
Datum: 01. dubna 2010 12:39
 že jiskru hází venku neznamená že ji hází i pod tlakem
Datum: 01. dubna 2010 12:31
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 Čau jak se vyndává šnek tachometru u jawy 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 22:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 na konci šneka(jakoby zezadu šneka) je zaražený kolíček ten vyrazíš a šneka pak už taky vyrazíš.
Datum: 01. dubna 2010 22:01
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 jo to mam vypačení,ale tam kam se strka to lanko tak mě nejde ven nwm jak nato
Datum: 01. dubna 2010 20:49
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 v tym hlinikovym pouzdře je plech s filcem ,to musiš vypáčit,třeba šroubovákem
Datum: 01. dubna 2010 20:18
Jméno: rýša
IP: uživatel6553
 Zravim všechny, chci se zeptat mám na ČZ 175 nově zapojenou elektriku a při spuštěném motoru odpojím akumulátor a motor přestane přestane běžet. Mnohokrát dějuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 11:24
 tak to je někde špatně zapojené jestliže nedobíjí...napiš mi na icq 204-156-619, probereme to
Datum: 01. dubna 2010 11:24
Jméno: rýša
IP: uživatel6553
 Na volnoběh chcípne,ale po 3 minutách jízdy prostě deat, vymlácená baterka.
Datum: 01. dubna 2010 11:16
 to je v pořádku...pokud je to teda na volnoběh...když ji odpojíš při vyšších otáčkách tak chcípnout nesmí
Datum: 01. dubna 2010 11:11
Jméno: motom
IP: uživatel987
 Zdarec může mi někdo hodit odkaz na nějakou stránku kde je schéma na motor jawa 250/353 :?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 12:06
 sesa-moto.cz,jawa-50.cz
JE TO TAM
Datum: 02. dubna 2010 12:06
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 ozvy se mi na icq 357200122 ja ti to oskenuju
Datum: 01. dubna 2010 11:48
Jméno: Libor
IP: uživatel4573
 Zdarec draci mam takovej problem mam na 21 rez v nadrzi minuly rok jsme to mel na mustangovi a nekde jsem vycet ze se ma pridat do vody kyselina citronova a pomohlo me to tak jsem se rozhdl ze to skusim i tet ale nemuzu tu stranku najit tak jsem se chtel zeptat jestli nekdo nevi kolik te kyseliny mam dat cca do 5l vody.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 11:47
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 Ja jsem minule nalil do 13 litrove nadrze asi litr a pul vrouci vody a necele pul kilo te kyseliny  a byl to fakt fofr, ta rez mizla před očima
Datum: 01. dubna 2010 11:47
 Hoj chci se zeptat jaký předstih ma mít jawa 20.Předem dík za udpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 15:01
 Odtrh 0,4 a předstich tak od toho 1.5 bych šel nahoru já sem dával malinkej odtrh 0,4 tak nějak a předstich 1.6-1.8 a dobrý ale u každý fíka to je jiný jeden ti pojede na odtrh jak péro a druhý ho musí mít uplně malinký .....
Datum: 02. dubna 2010 15:01
 ma mit 1,6-1,9... ale zalezi na kazdym fichtlu, ptz me to treba jezdi na skoro 1 cm  ale to uz je opravdu extrem
Datum: 01. dubna 2010 14:10
 1.6
Datum: 01. dubna 2010 9:04
 zdar draci mám pincka tak 100km po výbrusu do ted sem mazal m2t 1:25 ale teď sem rozdělal motor a všechno vyčistil takže motor je jako novej ale nevím jakym olejem mazat můžu mázat polosintetikou?a doslechl sem se že to mám na polosintetiku zajížďět 1:33a pak 1:40?je to pravda?mám tam na ojnici futuro
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 11:22
 zpočátku mazej tím oregonem 1:33...po 500 km,už dávej pincku zabrat,ale oleje furt stejně...já sem to takto udělal s olejem agip moto mix 2t..a válec je hladkej
Datum: 01. dubna 2010 11:22
 klidně můžeš mazat polosyntetikou,je to lepší než M2T:já mám olej Shell Advance SX 2T a mažu 1:40
Datum: 01. dubna 2010 8:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau potřebuju poradit...dal jsem si tedy na mustanga tlumiče ze simsona ty stavitelný a stačí to trochu poupravit COčkem ale to už je všechno promyšlený...ted mi poradte jak zvednout předek??na vidle ze simsona bohužel nemám money a tak bych chtěl nějak prodloužit ty původní...přemýšlel jsem o tom že by se možná dali uříznout úplně dole kde už je ta trubička kterou je protáhlá křídel na kolo a vystužit nějakou kulatinou a zase zpátky navařit...myslíte že by to šlo?dělal jste to už někdo?jo a ještě by se mi hodil nějakej napínák na řetěz protože s těma tlumičema je řetěz volnej a když na to sednu tak zase moc utáhlej..tak bych chtěl nějakej napínák aby byl pořád jakoby stejně naple....mohl by jste mi kdyžtak poslat někdo foto toho napínáku nebo třeba tý vidlice jak to máte vy?? icq 463-310-564
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 11:25
 myslím jsem to viděl na aukru to někdo prodával ty nástavce aby to bylo větší,nebo děda říkal že ty pružiny zas natahovali aby to líp pružilo
Datum: 01. dubna 2010 11:25
 Hovno, blbě, pod miskou byla přivařená ta kulatina a pak ta pružina.
Datum: 01. dubna 2010 11:16
 Zdarec, hele s tou přední vidlou, viděl sem už párkrát takovou trubičku, která se dala místo tý mysky co je nahoře a přitáhla se tam, byla cca 10cm vysoká a pod tim byla obyčejná pružina. O tom mi říkal tata že se to za jeho mladejch let používalo.
Datum: 01. dubna 2010 10:08
|



|