Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar,rad bych sundal valec na čz 175/450,ale uz pod nej potom nemam tesneni..myslite ze staci dat misto toho cervenyho tesniciho papiru jenom ctvrtku a namaznout to silikonem?nebo jeste jinej zpusob?hlavne abych to nedelal za par dni znova a aby to vydrzelo..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 10:37
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 je to jedno kdyz das silikon tak se to pak bude spatne sundavat ale zaas to bude urcite tesnit ja osobne pouzivam radeji samotnej papir namazlej vazelinou pokud to dobre priseda
Datum: 28. března 2010 10:37
 ok,diky
Datum: 28. března 2010 0:36
 Ahoj Zajici, udělej to normálně ze čtvrtky a potři olejem nebo vazelínou a přilep a nasadíš válec. já bych to silikonem nepotíral.Nejlepší je čtvrtka,mám to tak na zetkách.
Datum: 28. března 2010 0:14
Datum: 27. března 2010 22:49
 ale jo, ze ctvrtka se to taky necha vyrobit
Datum: 27. března 2010 22:25
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ještě něco: Když jsem pionýra po zimě vytáhl, nechtěl chytit. Byla špatná svíčka(Brisk N15C), která tam byla tři týdny před tím, než jsem ho zazimoval. Dal jsem ta zpět starou PAL 14K-7 která tam byla minimálně 20 let a jede to. Jak je to možné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 11:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neim asi matrix...já na ty Palky taky jezdím a dokonce jsem si koupil pár kusů fungl nových
Datum: 28. března 2010 11:11
 taky sem se dneska projel...akorat ja tam mel pres zimu palku a dal sem tam brisku a jelo to
Datum: 27. března 2010 22:06
 PALka je PALka, já to říkám pořád...
Datum: 27. března 2010 22:01
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec. Jak sem včera psal o tom zadrhávajícím šoupátku, dělá to pořád. Šoupátková komora není vůbec šišatá. Dneska jsem vyčistil komoru i šoupátko. Mám tam šoupátko ze starého karburátoru, které je v určitě v pohodě, když sem s ním před výměnou karburátoru jezdil. Pružina je taky určitě dobrá. Nic jiného kromě šoupátka to asi nebude že? Jak jsem psal, přidám plyn a najednou to valí na plno. Může být třeba špatné lanko? Dík moc, už si fakt nevím rady... Slunko svítí a já nejezdím
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 22:08
 sundej lanko a zkus ho chytit za bovden a za lanko tahej...musi jit nadherne volne,jestli ne tak ho vyhod a kup novy..
Datum: 27. března 2010 22:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 jj díky moc, zkusím to...
Datum: 27. března 2010 21:42
 vyndej si lanko a prostříkni ho silikonovym sprejem a zkontruluj jestli nemá někde ten bowden velkej ohyb...
Datum: 27. března 2010 21:40
 Cus draci kam si davate tu nalepku fichtlkramku kam si ji lepite na pionyrovi nebo na babette???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 0:53
 kazdej kdo si neco koupi ma pravo na jednu samolepku fichtl kramku,, ale jen kdyz si o ni napise do vzkazu,,, a to muze vybrat bude pod SPZ na moto, nebo pod SPZ na auto (je to samolepka co jse lepi normalne na spodni plast tabulky SPZ) a nebo klasika samolepka baneru fichtl kramku,,, to jen info
Datum: 28. března 2010 0:53
Datum: 27. března 2010 21:43
 Na čelo
Datum: 27. března 2010 21:42
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 kde si ji sehnal ??
Datum: 27. března 2010 21:36
 Na kolínko vod vejfuku
Datum: 27. března 2010 21:30
 Na regal v garazi  nerad lepim neco na motorku
Datum: 27. března 2010 21:13
Jméno: Cechy
IP: uživatel5573
 Čusec,prosimvás chci nákej pěknej filtr na káru mám tam motor čz 175 origo karbec.prosim dejte nákej odkaz kde se dá sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 18:41
Jméno: Cechy
IP: uživatel5573
 to zajic 13 čusec to víš že měl mý icq 477-772-764 ale chtěl bych aby už někdo poslal nákej odkaz na filtr
Datum: 28. března 2010 18:41
 cau,nemel bys fotky ty kary?
Datum: 28. března 2010 0:06
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:09
Jméno: jj
IP: uživatel987
 ty si fakt pako , je to dost trapný dělat si takhle reklamu , stejně za 1300 si nechat u vás opískovat jawu 21 , to já bych to za 1500 vybrousil , vykitoval a stříkl aji lakem
Datum: 28. března 2010 19:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zase ta sama IP...demence....
Datum: 27. března 2010 21:37
Jméno: jj
IP: uživatel5577
 Zato, že jim udělám reklamu tak od nich dostávám značnou slevu na pískovani
Datum: 27. března 2010 21:32
 jj přesně tak denzileck...jeho IP se snadno zapamatuje
Datum: 27. března 2010 21:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Moc vtipny,hlavne ze si pod jinym jmenem ale se stejnou IP si tu tuhle sluzbu nabizel...Ja by sem se stydel timhle zpusobem se vychvalovat..
Datum: 27. března 2010 21:06
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 dobrý den jawaři,mám dotaz,jaká matice je použita na závit kde se připevňují přední stupačky,nemohu najít žádnou matici která by souhlasila,tuším že je to M10 ale nevím jaké je stoupání PS:nemám na mysli čep stupačky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 16:15
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 jo,ale já nemám závitovej hřebínek abych si změřil stoupání...
Datum: 31. března 2010 16:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako strojař bys měl ale umět ten závit změřit.
Datum: 28. března 2010 20:08
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 to sem myslel,ja sem strojař ja vim že metrický závyt má áhel 60°,to se nebojte,takže díky za radu
Datum: 28. března 2010 12:33
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 myslíš stoupání, 60 stupnů je vrcholový ůhel.je tam M12x1,5. stejná matka ale jinak tvarovaná je třeba na kolech u 120 škodovky
Datum: 28. března 2010 9:31
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 myslím jawa 250/353 a nemyslím stoupání,ale každý závit má označení např. M10x1 nebo tak tak jaký je tento?
Datum: 28. března 2010 8:53
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a to na jakém stroji, na traktoru? na ponorce?? thomas05: to jsi vypotil pěknou blbost  )))
Datum: 28. března 2010 8:35
 Čau jestli myslíš stoupání závitu tak METRICKÝ má 60 stupnů......
Datum: 27. března 2010 21:52
Jméno: HaveX
IP: uživatel1058
 Zdravím,mám jawu 21.Nedrží volnobě,tj.chvilkujsou otáčky neúměrně vysoko (hned po nastratování),po 60s fichtl chcípá.Protůruju zase otáčky hodně vysoko.Čím to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:49
Jméno: HaveX
IP: uživatel1058
 Šoupátko se neseká,spíš bych to tipoval na nedotáhlo plyn. lanko.
Datum: 28. března 2010 19:49
 budto ti to někdy přisává falešnej vzduch,nebo prasklé gufero,nebo se ti seká šoupe
Datum: 27. března 2010 20:37
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 Zdarec čím to je když u jawy 21 nastartuju motor naskočí tak mam někdy maléj volnoběh a někdy zas velký šoupě mě necinká a mam to nsatvení jak to má byt dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 13:51
 Chvilku jezdi až se motor zagřeje, a pak šroubkem mezi tryskama (má pružinku) tak tim nastav volnoběj takovej, aby to nechcíplo, ale nebyly vysoký otáčky
Datum: 28. března 2010 13:51
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 A jak to mam nastavit na teplym motoru dík.
Datum: 28. března 2010 9:07
 Pokud máš rozdílnej volnoběh na teplym a studenym motoru je to normal, nastav volnoběh na TEPLYM motoru a bude to ok, pokud se všek mění často a otáčky sami od sebe rostou, tak ti to saje někde falešnej vzduch.
Datum: 27. března 2010 20:39
Jméno: Rampa
IP: uživatel9046
 Zdarec. Dnes jsem na babettě 210 chtel projet kaluž přes celou silnic ale ta kaluž byla trochu hlubší a nebyla možnost se na tom malém prostoru otočit a musel jsem do toho. Výfuk a asi čtvrtina motoru šla pod vodu, zdechlo to a tak sem to jeste rozšlapal a projel potom dojel dom celkem v pohodě ale jak jsem dojel tak když jsem to chtel potom nastartovat tak to na našlápnutí prokluzuje a vůbec to nestartuje ale když zašlapu dozadu tak to vypadá že by to chtělo startovat. Do předu bohužel nic. Nevíte co tam je za problém? Děkuji předem za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych řekl že ti natekla voda na čelisti a ted je to mokrý a klouže se to...třeba to do zítra vyschne a už to pojede
Datum: 27. března 2010 20:15
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 prolej to tym technyckym benzinem jak jsem ti dnes rykal udelame to zitra u nas ve stodoli O.K
Datum: 27. března 2010 19:50
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 Cus draci jaka babetta je lepsi jednorychlostni nebo dvou???ktera jede rychlejc ???a kolik jste s jakou jeli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 13:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mam jednorychlostni a dal jsem sni 45 ale je fakt ze rvala jak 350 v bahne... k tematu: 2 rychlostni je rychlejsi
Datum: 28. března 2010 13:27
 no jednorychlostni a dvou rychlostni by mely mit čiste teoreticky stejnou max rychlost ale 2 rychlostni lepe tahne atd ale zase se to sere ty řadici spojky ale tak pokud clovek vi jak na to tak neni prooblem no no kamoš upravenou babetu a ta pojede hodne rychle ale jeste to neni dodelane ale 60 to jelo s malym karburatorem a origo truskou tedka sme tam daly ten s fichtla to je aspon pořez ale max sem neskoušel
Datum: 27. března 2010 20:59
Jméno: petr
IP: uživatel6843
 Čau rozhodně jede rychleji dvourychlostní je i celkově lepší
Datum: 27. března 2010 20:23
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 jenomze na dvourychlostni se kurvi strasne spojka a voni rikaj ze prej ty babetty jedou stejne
Datum: 27. března 2010 19:50
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 mam babetty doma 3 dvě 2 rychlostni a 1 jednorychlostní s dvourychlostni jsem vytahnul 60 KM/h a z jednorychlostni ani ne 40 KMúh takze si asi kup 2rychlostni
Datum: 27. března 2010 19:48
Jméno: rampa
IP: uživatel9046
 určite 2rychlostní
Datum: 27. března 2010 19:32
 na babattě sem nikdy nejel,ale na otázku která jede rychlejc si troufám říci že dvourychlostní
Datum: 27. března 2010 19:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši je to pravda že M2T vyžírá gufera?Jestli jo mám tak dávat třeba stihlácký červený olej? a v jakem poměru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 15:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak to jo koupim si jeden M2T a budou tam zbytky po nejaky syntetice a pak si koupim druhej kde bude normalni mineral
Datum: 29. března 2010 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 hele to je tak nejak jedno.....podstata veci byla recena....
Datum: 28. března 2010 22:43
 já bych nebyl s tou regenerací použitých olejů tak hysterický. Pokud je řeč o recyklaci skutečné a opravdové, tak obecně vzato je recyklace oleje k opětovnému použití velice náročný proces na jehož konci
stojí naprosto stejně kvalitní základ jako základ vyprodukovaný z ropy. Ekonomicky je to ale velice náročná záležitost a tvrdím, že olej z recyklátu by byl dražší než olej z nové suroviny. Proto se mi
nechce věřit, že by zrovna M2T bylo vyráběno touto cestou, obzvláště nějakými pochybnými firmami. Drtivá většina vyjetých olejů se zpracuje tak, že se ekologicky nechá vyletět komínem  , případně se "zpracuje" na oleje nižších kvalit - což může být právě ono M2T - ale pozor!!! Nemluvíme v žádném případě o recyklaci, ale o něčem jako vyčištění, odkyselení, doplnění aditiv a znovupoužití - rozdíl mezi recyklací a touto cestou je asi takový jako mezi špičkovou generálkou mašiny a opravou, kdy co je na upadnutí se tak nějak přidrátuje. To je vše, chtěl jsem jenom reagovat v tom smyslu, že olejů z recyklovaných surovin se netřeba bát.
Datum: 28. března 2010 17:30
Jméno: deznicek :-D :-D :-D
IP: uživatel7358
 Ja taky umim cist...
Datum: 28. března 2010 16:58
 deznicku v tomdle má standa pravdu některy m2téčka sou fakt dělany reciklací ale např.to m2t od parama je to dobry
Datum: 28. března 2010 16:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prej sou NEKTERY M2T udelany recyklovanim jinejch oleju
Datum: 28. března 2010 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 M2T žere gufera   kravina nad kraviny......esterovej olej žere klasický levný černý gufera....pro zmenu silikonovy gufera žere všechno,ale kupříkladu bracha na jiný než červený gufera v 513 jezdit nemohl......o oleji M2T se radsi uz bavit nebudeme..... zase tady zaznivaj hlasy že je to totál kekel a naopak že to na to jezdilo sto let......jo jen dodam,že to jezdilo na dvoutaktní OLEJ mogul.... a tady se dostáváme do sporu.....vy mluvíte obecně o nejmene kvalitnim oleji pro mazani 2T ale on se este deli na docela slusnej 2T olej a sajrajt kterej ti v motoru udela paseku...... pak jsou 2 skupiny lidí.......všeobecně jedna jezdí na M2T od Parama či od Trysku(nekteri dokonce m2t super) a ta skupina olej m2t obhajuje či dokonce chválí a to právem(však je to "dobrý" olej).....pak je tu druhá skupina lidí,která má skusenosti pouze s recyklátem olejů,sraček a bordelu o názvu m2t od pochybných výrobců......to sou ty přidřený válce,vysypaný kliky,přikouřený gufera,výfuky prorostlý tvrdym černym sajrajtem,kterej jde urazit sotva majzlikem,po týdnu nejezdeni zaolejovaný karburátor atd........to je sajrajt vsech sajrajtů......specálně M2T od firmy Paramo a Trysk obsahuje stejný základový olej jako třeba Castrol 2T a Castrol Garden.....
Datum: 28. března 2010 12:38
 m2t hnuj:a myslíš že to bylo olejem?
Datum: 28. března 2010 9:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Souhlasim,jen ne s tim cudenim..
Datum: 28. března 2010 8:39
 nevim co tady zase řešíte,pincek do kteryho to M2t lít nechceš tak na to stejně jezdil a jezdí do teď tak nwm co řešíš,pincek byl konstruován na M6A coš je ještě horší než M2T,uznávám že M2T karbonuje ale to je takovej problem jednou za rok to vyčistit?hold kdo chce něco fakt extra tak ať si tam lije nějakou sintetiku a na m2t a´t se vysere a to že to kouří tak vy nečucháte a mě osobně se ten kouř líbí a to žere gufera tak to už je trochu přehnany nemyslite?kdo na fichtlovi nejezdí POŘÁD PLNEJ KOTEL tak m2t je vyhovující a když se to správně namíchá tak to ani nečudí
Datum: 27. března 2010 22:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 27. března 2010 22:05
 prostě M2T musel být ve své době docela pokrok už jen tím, že byl primárně určen pro 2T motory a do jisté míry řešil specifika jejich provozu.
Datum: 27. března 2010 21:58
 no, zázrak to teda nebyl -univerzál,co se lil se do dieslů, 4T, 2T motorů a kurevsky zanášel, dneska pro něj vlastně už ani není norma - uvádí se "přibližně SAE 30", protože neobsahoval detergenty - musely se používat vyplachovací oleje a vem si, že interval výměny oleje v osobáku byl třeba 3000km. V benzínu se ne zrovna dobře rozpouštěl - mísítelnost prachbídná. Ale v té době to bylo normální, lidi byli zvyklí provádět častou údržbu vozidel a tato byla na použití olejů v podstatě stavěná. U fika je potenciální problém už jen v tom, že má relativně rychloběžný motor a riziko zadření je vyšší než u jiných motorů.
Datum: 27. března 2010 21:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Souhlasim,ale tam uz by byl mozna u fika problem,protoze to M6A neni urceny na spalovani nebo tak neco..
Datum: 27. března 2010 21:47
 proč bych to jako měl rozdělávat? já netvrdím, že nejsou lepší oleje jak M2T, já říkám pouze to, že na M2T se dá jezdit rovněž velice dobře - nové oleje jsou jistě lepší a jezdci odpustí to co M2T trestal zvýšeným opotřebením, v případě extrémní blbosti řidiče i zadřením...Každopádně tady se hystericky křičí, že M2T je na nic a přitom zrovna stroje, které sedláme většinu svého života nic jiného nepoznaly a dodanes jezdí. Na druhou stranu tvrdím, že 80% strojů dnes provozovaných náctiletejma frikulínama při použití sebelepších olejů se další generace už bohužel nedočká - různý přestavby na rádoby krosky, tjůnyngy
a úpravy nemluvě o naprosto idiotským zacházení pošlou tyto stroje na smetiště bez ohledu na to, jestli do nich bude litej olej za kilo nebo za pět set. Mimochodem, byly doby, kdy se do benzínu lil olej M6A a jezdilo se bez větších potíží.
Datum: 27. března 2010 21:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To zee ses debil souhlasim,nemels jezdit na M2T...
Datum: 27. března 2010 21:42
Jméno: M2T=hnůj
IP: uživatel9049
 Tak to je fakt M2T je nejvetsi svinstvo sem jel hezky 60 s kopecka klidek za mnou modrej smradek a najednou neco cvaklo pak to zacalo rachotit a uz se mi zasekla ojnice ve valci a zadni kolo zablokovany..drzka jak svina...kdybych ja nebyl takovej debil a priplatil si 30 Kč na pořádnej olej tak tedka pekne jezdim a nemusim litry M2T co mam doma vylejvat do kanalu...
Datum: 27. března 2010 21:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak zkus jezdit rok na M2T a potom ho rozeber a pak jezdi rok na nejakou polosyntetiku a uvidis ten rozdil...
Datum: 27. března 2010 21:32
 uvidím jako něco šokujícího - hlavu válce, píst a válec - ještě se mi nestalo, že bych ji sundal a vypadla stokoruna... Ach, ty máš asi na mysli karbon, že... Dekarbonuju vždy na konci sezóny a netvrdím, že tam nic není, každopádně není to nic hroznýho a bude to možná tím, že mám seřízíno, dobře namícháno a je provozováno za podmínek, pro které bylo výrobcem v Pováží konstruováno.
Datum: 27. března 2010 21:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak zkus sundat hlavu u valce a uvidis...
Datum: 27. března 2010 21:08
 M2T žere gufera, motory a malý děti... je prej úplně k ničemu a proto v mým fichtlu k plný spokojenosti slouží od roku 1979 - nic jinýho neviděl, můj děda nic jinýho než M2T nepoužil a i já se držím letitých tradic.......
Datum: 27. března 2010 21:05
 M2T není ani svinstvo, ani nevyžírá ložiska. Stihl je předraženej.
Datum: 27. března 2010 20:27
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 stihl je na visoky otacky a lej ho tam 1:45
Datum: 27. března 2010 19:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No tak M2T je svinstvo ale ze by vyziralo gufera to je trochu prehnany....Ten stihl bude urcite lepsi..
Datum: 27. března 2010 19:36
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Prosimvás tu nekde byl odkaz co je to fichtl a byl tam docela podrobný návod i s fotkami na zapalování+rozdíly mezi 20 a 05..neví někdo kam to zmizlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 19:00
 Zdarec draci, dneska jsem začal ladit Dellorto a nějak se přestalo líbit svíčce v hlavě a tak si vyletěla. Samozřejmě závit v pytli. Normálně bych dal hlavu jinou, ale tahle byla snížená. Tak se ptám, je nějaká možnost obnovit závit v hlavě? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:02
 Já ji pučil kámošovi a ten kokot to utahoval když to bylo teplý. Ještě jsem na tom jezdil a v pohodě držela. Včera si to rozmyslela. Já vždycky chodím k sousedovi na soustruh, takže to asi vidím na krabičku startek
Datum: 28. března 2010 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 to ses teda peknej dobytek......pochybuju ze by ti stejsky snizil hlavu která mela evidentne jen čtvrtinu závitu....spis verim tomu ze si dobytek a utahoval si to golou a urval si to.....to znam  Osobně bych se na vložky vykašlal a nechal snížit hlavu jinou.....mám skusenost že u pařezů ta vložka drží na století,ale z jednadvacítek a můstangů se nám vzdycky povolovali i kdyz sem je dole rozklepal dulcikem.......mozna je to nejakou tepelnou roztažností.......muj osobni nazor a zkusenost......snizeni hlavy vychazi cenově od krabičky startek po 200,- coz neni tak hrozný.......
Datum: 28. března 2010 12:44
 zde v krámku se prodává opravný závit... tj: vložka... do hlavy si vyvrtá nová díra M18x1.5, zašroubujese se vložka, pak svíčka, dotáhne a je to.
Datum: 27. března 2010 20:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja to tak mam
Datum: 27. března 2010 19:31
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 čus hošu jakej ma venkovní rozměr vložky simson ??? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 16:22
 venkovní průměr je 46mm, dýlka 94
Datum: 28. března 2010 16:22
Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:57
 no není to sice nic chvályhodného, každopádně není třeba brečet nad každým pérákem... Bylo a je jich dost a cenu či hodnotu vyšroubovali nahoru tak leda vychcánci na burzách a aukcích, protože ty motorky až takovej zázrak nebyly, vyráběly se v relativně velkých sériích (alespoň na tehdejší dobu). Tohle vzhledem ke zbastelnosti může být za docela dobrou cenu a tím pádem dobrý základ pro renovaci.
Nevím, ale každej druhej tady má fichtla ořezanýho flexou, popřípadě udržovanýho stylem co tam půjde namontovat, to tam dám a za pár let může někdo i o vás říct, že jste zničili perspektvního veterána. V době, kdy mě bylo 15 byl pařez, stadion nebo jaweta k mámí za pěkně děkuju (mám za zhruba tuto cenu dva stadiony, kamarád má z té doby za totéž jawetu sport)na pařezu tady jezdil jeden do hospody
na pivo, ožral se dycky a pařez stál opřenej o zeď u hospody celej tejden bez povšimnutí... motorka jako je pérák tady v našich končinách byla ještě relativně nedávno obchodovatelná za tisíc korun,
pokud sis sedl v hospodě se správným dědulem, ale nevím, zrovna tady u nás pérák, panelka, kejva a podobně není vůbec žádná vzácnost.
Datum: 27. března 2010 20:57
 jj to sem videl ten cross,ale ten aspon neznicil ram...tam mel ram z kejvy protoze perak ma ram delanej jinak a ma tam ty maly tlumice...ale kdyz uz stavet krosku,tak ne s motorem a dilama z peraka
Datum: 27. března 2010 18:32
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Lidé jsou různí... Někteří k tomu prostě nemají vztah jako my...
Datum: 27. března 2010 18:31
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No jak říkáš..šlo by to zpátky,ale na motoinzerci byl i pérák přestavěnej na rádoby cross..no strašný ta demence..
Datum: 27. března 2010 18:30
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čau klicí dneska sem po dlouhé době zprovoznil 175 a jela jak das pak začalo pršte tak sem ji uklidil asi za hodku přestalo tak se znova nased ale už to ubec nejelo, vynechavalo to, škubalo nevite čim to muže bejt?? ubec ničim sem nehejbal
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:43
 jestli ti to nenasálo někde vodu třeba do benzinu mě se to taky stalo
Datum: 27. března 2010 20:43
 Nazdar, k čemu slouží tlumivka u pařeza ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 15:38
 k tomu, aby se ti nepřepálila žárovka, když ti jedna z nich praskne  ... a vubec s tlumivkou to svítí líp (myslím)... ale je to divný  onehda mi vzadu praskla a jak sem to vytacel, tak se me ve predu prepalilo vlakno na dalkový svetlo..
Datum: 27. března 2010 15:38
 zdarec dracimproblémy s pio pořád přetrvávají...za studena ho musím roztláčet...ale stejně se někdy udusí...nedrží volnoběh,dusí se.ale za teeplého motoru se vše obrátí na normal...jede to,nedusí se to,a hlavně to jde nastartovat na 1 bez plyná...svíčku mám n15c...dělá to od tej doby co jsem dal předstih z 2.5 na 1.9..nevíte co stím? měnil jsem vn cabel,a kondík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 18:36
 jj,ty kladívka zkusím jemně projet jemným šmirhlem...myslíte kdybych dal předstich místo 1.9 na 1.8 nebo 1.7 už by to mohlo startovat a vše? a nebo jen o ty dvě setinky to nebude poznat?Dík
Datum: 27. března 2010 18:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a nebo skus vyčistit kladívka mezi sebou,bud jehlovím pilníkem nebo jemným šmirhlem,nebo na hadru techničák,protože tam muže bejt škvarek
Datum: 27. března 2010 16:44
 Je to tim předstihem, musíš chytit takovej, kdy to pojede jak za tepla, tak za studena
Datum: 27. března 2010 15:04
 Zdar. prosím vás nevíte někdo kdo dělá generální opravu motoru Jawa 50 typ 23 Mustang? Nejlépe Jihomoravský kraj. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 19:25
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 boocheer hele udelal bys mi ji,mas icq nebo skipe nebo tel cislo? napis jo diky
Datum: 27. března 2010 19:25
Jméno: boocheer
IP: uživatel9048
 delam kompletni GO. nedelam zadne ochcavky a delam to jak se patri. za kompletni GO si uctuju 400kc. jsem z vracova. okres hodonin.
Datum: 27. března 2010 18:48
 napiš na meil : Fojtomutomuts@seznam.cz
Datum: 27. března 2010 15:03
 Já bych ti mohl udělat go, levně. Nudím se  , udělal jsem asi 10 GO, první 3 skončily, že nejdel fichtl vůbec  , ty začátky, ale pak těch posledních 5 motorů jsem i vyčisti a vyleštit. Jestli chces víc info, tak napiš na meil nebo na icq : 589 987 628
Datum: 27. března 2010 15:02
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 hele,ja se ptam jestli nekoho neznate a ne ze si to mam udelat doma jj8-)
Datum: 27. března 2010 13:48
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Boocheer.
Datum: 27. března 2010 13:23
 tvl si to udělej sám doma nn ? Máš to jistý že tam máš vše cos tam dal...Když to dáš někomu tk tě pěkně vysere a ještě si vezme pěknou pálku na víc.
Datum: 27. března 2010 13:23
|



|