slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1278  1279  1280  1281  1282  1283  1284  1285  1286  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,rad bych sundal valec na čz 175/450,ale uz pod nej potom nemam tesneni..myslite ze staci dat misto toho cervenyho tesniciho papiru jenom ctvrtku a namaznout to silikonem?nebo jeste jinej zpusob?hlavne abych to nedelal za par dni znova a aby to vydrzelo.. :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8535    
je to jedno kdyz das silikon tak se to pak bude spatne sundavat ale zaas to bude urcite tesnit ja osobne pouzivam radeji samotnej papir namazlej vazelinou pokud to dobre priseda
 
 
Datum: 28. března 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,diky :-)
 
 
Datum: 28. března 2010 0:36
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Zajici, udělej to normálně ze čtvrtky a potři olejem nebo vazelínou a přilep a nasadíš válec. já bych to silikonem nepotíral.Nejlepší je čtvrtka,mám to tak na zetkách.
 
 
Datum: 28. března 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) a mam ji namazat silikonem nebo vazelinou?a nebo ji tam rovnou soupnout tak jak je? :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jo, ze ctvrtka se to taky necha vyrobit :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Ještě něco: Když jsem pionýra po zimě vytáhl, nechtěl chytit. Byla špatná svíčka(Brisk N15C), která tam byla tři týdny před tím, než jsem ho zazimoval. Dal jsem ta zpět starou PAL 14K-7 která tam byla minimálně 20 let a jede to. Jak je to možné? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neim asi matrix...já na ty Palky taky jezdím a dokonce jsem si koupil pár kusů fungl nových :-D
 
 
Datum: 28. března 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem se dneska projel...akorat ja tam mel pres zimu palku a dal sem tam brisku a jelo to :-D
 
 
Datum: 27. března 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PALka je PALka, já to říkám pořád... :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdarec. Jak sem včera psal o tom zadrhávajícím šoupátku, dělá to pořád. Šoupátková komora není vůbec šišatá. Dneska jsem vyčistil komoru i šoupátko. Mám tam šoupátko ze starého karburátoru, které je v určitě v pohodě, když sem s ním před výměnou karburátoru jezdil. Pružina je taky určitě dobrá. Nic jiného kromě šoupátka to asi nebude že? Jak jsem psal, přidám plyn a najednou to valí na plno. Může být třeba špatné lanko? Dík moc, už si fakt nevím rady... Slunko svítí a já nejezdím :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej lanko a zkus ho chytit za bovden a za lanko tahej...musi jit nadherne volne,jestli ne tak ho vyhod a kup novy.. :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
jj díky moc, zkusím to...
 
 
Datum: 27. března 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndej si lanko a prostříkni ho silikonovym sprejem a zkontruluj jestli nemá někde ten bowden velkej ohyb...
 
 
Datum: 27. března 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci kam si davate tu nalepku fichtlkramku kam si ji lepite na pionyrovi nebo na babette??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kazdej kdo si neco koupi ma pravo na jednu samolepku fichtl kramku,, ale jen kdyz si o ni napise do vzkazu,,, a to muze vybrat bude pod SPZ na moto, nebo pod SPZ na auto (je to samolepka co jse lepi normalne na spodni plast tabulky SPZ) a nebo klasika samolepka baneru fichtl kramku,,, to jen info
 
 
Datum: 28. března 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je dobry na kolinko od vejfuku :-D:-D:-D
 
 
Datum: 27. března 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čelo :-D
 
 
Datum: 27. března 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
kde si ji sehnal ??:-)
 
 
Datum: 27. března 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kolínko vod vejfuku :-D
 
 
Datum: 27. března 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na regal v garazi :-) nerad lepim neco na motorku :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Cechy      IP: uživatel5573    
Čusec,prosimvás chci nákej pěknej filtr na káru mám tam motor čz 175 origo karbec.prosim dejte nákej odkaz kde se dá sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: Cechy      IP: uživatel5573    
to zajic 13 čusec to víš že měl mý icq 477-772-764 ale chtěl bych aby už někdo poslal nákej odkaz na filtr:-(
 
 
Datum: 28. března 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,nemel bys fotky ty kary? :-)
 
 
Datum: 28. března 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: Jawar      E-mail:      IP: uživatel5577    
Nechal jsem si opískovat svojí Jawu21 u http://www.tryskani-piskovani.com a byl jsem moc spokojen jak s cenou tak s kvalitou. Velmi slušné jenání a dodací doba. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: jj      IP: uživatel987    
ty si fakt pako , je to dost trapný dělat si takhle reklamu , stejně za 1300 si nechat u vás opískovat jawu 21 , to já bych to za 1500 vybrousil , vykitoval a stříkl aji lakem
 
 
Datum: 28. března 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zase ta sama IP...demence....
 
 
Datum: 27. března 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: jj      IP: uživatel5577    
Zato, že jim udělám reklamu tak od nich dostávám značnou slevu na pískovani
 
 
Datum: 27. března 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj přesně tak denzileck...jeho IP se snadno zapamatuje
 
 
Datum: 27. března 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Moc vtipny,hlavne ze si pod jinym jmenem ale se stejnou IP si tu tuhle sluzbu nabizel...Ja by sem se stydel timhle zpusobem se vychvalovat..
 
 
Datum: 27. března 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel2673    
dobrý den jawaři,mám dotaz,jaká matice je použita na závit kde se připevňují přední stupačky,nemohu najít žádnou matici která by souhlasila,tuším že je to M10 ale nevím jaké je stoupání PS:nemám na mysli čep stupačky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel2673    
jo,ale já nemám závitovej hřebínek abych si změřil stoupání...
 
 
Datum: 31. března 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako strojař bys měl ale umět ten závit změřit.
 
 
Datum: 28. března 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel2673    
to sem myslel,ja sem strojař ja vim že metrický závyt má áhel 60°,to se nebojte,takže díky za radu ;-)
 
 
Datum: 28. března 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
myslíš stoupání, 60 stupnů je vrcholový ůhel.je tam M12x1,5. stejná matka ale jinak tvarovaná je třeba na kolech u 120 škodovky
 
 
Datum: 28. března 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel2673    
myslím jawa 250/353 a nemyslím stoupání,ale každý závit má označení např. M10x1 nebo tak tak jaký je tento?
 
 
Datum: 28. března 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
a to na jakém stroji, na traktoru? na ponorce?? thomas05: to jsi vypotil pěknou blbost:-))))
 
 
Datum: 28. března 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jestli myslíš stoupání závitu tak METRICKÝ má 60 stupnů......
 
 
Datum: 27. března 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: HaveX      IP: uživatel1058    
Zdravím,mám jawu 21.Nedrží volnobě,tj.chvilkujsou otáčky neúměrně vysoko (hned po nastratování),po 60s fichtl chcípá.Protůruju zase otáčky hodně vysoko.Čím to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: HaveX      IP: uživatel1058    
Šoupátko se neseká,spíš bych to tipoval na nedotáhlo plyn. lanko.
 
 
Datum: 28. března 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budto ti to někdy přisává falešnej vzduch,nebo prasklé gufero,nebo se ti seká šoupe
 
 
Datum: 27. března 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
Zdarec čím to je když u jawy 21 nastartuju motor naskočí tak mam někdy maléj volnoběh a někdy zas velký šoupě mě necinká a mam to nsatvení jak to má byt dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chvilku jezdi až se motor zagřeje, a pak šroubkem mezi tryskama (má pružinku) tak tim nastav volnoběj takovej, aby to nechcíplo, ale nebyly vysoký otáčky
 
 
Datum: 28. března 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
A jak to mam nastavit na teplym motoru dík.
 
 
Datum: 28. března 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš rozdílnej volnoběh na teplym a studenym motoru je to normal, nastav volnoběh na TEPLYM motoru a bude to ok, pokud se všek mění často a otáčky sami od sebe rostou, tak ti to saje někde falešnej vzduch.
 
 
Datum: 27. března 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: Rampa      IP: uživatel9046    
Zdarec. Dnes jsem na babettě 210 chtel projet kaluž přes celou silnic ale ta kaluž byla trochu hlubší a nebyla možnost se na tom malém prostoru otočit a musel jsem do toho. Výfuk a asi čtvrtina motoru šla pod vodu, zdechlo to a tak sem to jeste rozšlapal a projel potom dojel dom celkem v pohodě ale jak jsem dojel tak když jsem to chtel potom nastartovat tak to na našlápnutí prokluzuje a vůbec to nestartuje ale když zašlapu dozadu tak to vypadá že by to chtělo startovat. Do předu bohužel nic. Nevíte co tam je za problém? Děkuji předem za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych řekl že ti natekla voda na čelisti a ted je to mokrý a klouže se to...třeba to do zítra vyschne a už to pojede :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
prolej to tym technyckym benzinem jak jsem ti dnes rykal udelame to zitra u nas ve stodoli O.K
 
 
Datum: 27. března 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
Cus draci jaka babetta je lepsi jednorychlostni nebo dvou???ktera jede rychlejc ???a kolik jste s jakou jeli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
mam jednorychlostni a dal jsem sni 45 ale je fakt ze rvala jak 350 v bahne... k tematu: 2 rychlostni je rychlejsi
 
 
Datum: 28. března 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no jednorychlostni a dvou rychlostni by mely mit čiste teoreticky stejnou max rychlost ale 2 rychlostni lepe tahne atd ale zase se to sere ty řadici spojky ale tak pokud clovek vi jak na to tak neni prooblem no no kamoš upravenou babetu a ta pojede hodne rychle ale jeste to neni dodelane ale 60 to jelo s malym karburatorem a origo truskou tedka sme tam daly ten s fichtla to je aspon pořez ale max sem neskoušel
 
 
Datum: 27. března 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel6843    
Čau rozhodně jede rychleji dvourychlostní je i celkově lepší
 
 
Datum: 27. března 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
jenomze na dvourychlostni se kurvi strasne spojka a voni rikaj ze prej ty babetty jedou stejne
 
 
Datum: 27. března 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
mam babetty doma 3 dvě 2 rychlostni a 1 jednorychlostní s dvourychlostni jsem vytahnul 60 KM/h a z jednorychlostni ani ne 40 KMúh takze si asi kup 2rychlostni
 
 
Datum: 27. března 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: rampa      IP: uživatel9046    
určite 2rychlostní
 
 
Datum: 27. března 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na babattě sem nikdy nejel,ale na otázku která jede rychlejc si troufám říci že dvourychlostní
 
 
Datum: 27. března 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši je to pravda že M2T vyžírá gufera?Jestli jo mám tak dávat třeba stihlácký červený olej? a v jakem poměru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak to jo koupim si jeden M2T a budou tam zbytky po nejaky syntetice a pak si koupim druhej kde bude normalni mineral :-D
 
 
Datum: 29. března 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9045    
hele to je tak nejak jedno.....podstata veci byla recena....
 
 
Datum: 28. března 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych nebyl s tou regenerací použitých olejů tak hysterický. Pokud je řeč o recyklaci skutečné a opravdové, tak obecně vzato je recyklace oleje k opětovnému použití velice náročný proces na jehož konci stojí naprosto stejně kvalitní základ jako základ vyprodukovaný z ropy. Ekonomicky je to ale velice náročná záležitost a tvrdím, že olej z recyklátu by byl dražší než olej z nové suroviny. Proto se mi nechce věřit, že by zrovna M2T bylo vyráběno touto cestou, obzvláště nějakými pochybnými firmami. Drtivá většina vyjetých olejů se zpracuje tak, že se ekologicky nechá vyletět komínem :-), případně se "zpracuje" na oleje nižších kvalit - což může být právě ono M2T - ale pozor!!! Nemluvíme v žádném případě o recyklaci, ale o něčem jako vyčištění, odkyselení, doplnění aditiv a znovupoužití - rozdíl mezi recyklací a touto cestou je asi takový jako mezi špičkovou generálkou mašiny a opravou, kdy co je na upadnutí se tak nějak přidrátuje. To je vše, chtěl jsem jenom reagovat v tom smyslu, že olejů z recyklovaných surovin se netřeba bát.
 
 
Datum: 28. března 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: deznicek :-D :-D :-D      IP: uživatel7358    
Ja taky umim cist...
 
 
Datum: 28. března 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
deznicku v tomdle má standa pravdu některy m2téčka sou fakt dělany reciklací ale např.to m2t od parama je to dobry
 
 
Datum: 28. března 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Prej sou NEKTERY M2T udelany recyklovanim jinejch oleju :-D
 
 
Datum: 28. března 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9045    
M2T žere gufera:-D:-D kravina nad kraviny......esterovej olej žere klasický levný černý gufera....pro zmenu silikonovy gufera žere všechno,ale kupříkladu bracha na jiný než červený gufera v 513 jezdit nemohl......o oleji M2T se radsi uz bavit nebudeme..... zase tady zaznivaj hlasy že je to totál kekel a naopak že to na to jezdilo sto let......jo jen dodam,že to jezdilo na dvoutaktní OLEJ mogul.... a tady se dostáváme do sporu.....vy mluvíte obecně o nejmene kvalitnim oleji pro mazani 2T ale on se este deli na docela slusnej 2T olej a sajrajt kterej ti v motoru udela paseku...... pak jsou 2 skupiny lidí.......všeobecně jedna jezdí na M2T od Parama či od Trysku(nekteri dokonce m2t super) a ta skupina olej m2t obhajuje či dokonce chválí a to právem(však je to "dobrý" olej).....pak je tu druhá skupina lidí,která má skusenosti pouze s recyklátem olejů,sraček a bordelu o názvu m2t od pochybných výrobců......to sou ty přidřený válce,vysypaný kliky,přikouřený gufera,výfuky prorostlý tvrdym černym sajrajtem,kterej jde urazit sotva majzlikem,po týdnu nejezdeni zaolejovaný karburátor atd........to je sajrajt vsech sajrajtů......specálně M2T od firmy Paramo a Trysk obsahuje stejný základový olej jako třeba Castrol 2T a Castrol Garden.....
 
 
Datum: 28. března 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
m2t hnuj:a myslíš že to bylo olejem?
 
 
Datum: 28. března 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Souhlasim,jen ne s tim cudenim..
 
 
Datum: 28. března 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevim co tady zase řešíte,pincek do kteryho to M2t lít nechceš tak na to stejně jezdil a jezdí do teď tak nwm co řešíš,pincek byl konstruován na M6A coš je ještě horší než M2T,uznávám že M2T karbonuje ale to je takovej problem jednou za rok to vyčistit?hold kdo chce něco fakt extra tak ať si tam lije nějakou sintetiku a na m2t a´t se vysere a to že to kouří tak vy nečucháte a mě osobně se ten kouř líbí a to žere gufera tak to už je trochu přehnany nemyslite?kdo na fichtlovi nejezdí POŘÁD PLNEJ KOTEL tak m2t je vyhovující a když se to správně namíchá tak to ani nečudí
 
 
Datum: 27. března 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To je fakt tady je clanek jakej to byl rozdil ale je to uz 1974 takze tam M2T vynachvalujou ale dneska kdyz to chce mit kazdej bezudrzbovi tak M2T se na to nehodi.... : http://www.trabant.cz/clanky/technika/sm-14-74-mazani-dvoudobych-motoru-a-olej-m2t
 
 
Datum: 27. března 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě M2T musel být ve své době docela pokrok už jen tím, že byl primárně určen pro 2T motory a do jisté míry řešil specifika jejich provozu.
 
 
Datum: 27. března 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, zázrak to teda nebyl -univerzál,co se lil se do dieslů, 4T, 2T motorů a kurevsky zanášel, dneska pro něj vlastně už ani není norma - uvádí se "přibližně SAE 30", protože neobsahoval detergenty - musely se používat vyplachovací oleje a vem si, že interval výměny oleje v osobáku byl třeba 3000km. V benzínu se ne zrovna dobře rozpouštěl - mísítelnost prachbídná. Ale v té době to bylo normální, lidi byli zvyklí provádět častou údržbu vozidel a tato byla na použití olejů v podstatě stavěná. U fika je potenciální problém už jen v tom, že má relativně rychloběžný motor a riziko zadření je vyšší než u jiných motorů.
 
 
Datum: 27. března 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Souhlasim,ale tam uz by byl mozna u fika problem,protoze to M6A neni urceny na spalovani nebo tak neco..
 
 
Datum: 27. března 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč bych to jako měl rozdělávat? já netvrdím, že nejsou lepší oleje jak M2T, já říkám pouze to, že na M2T se dá jezdit rovněž velice dobře - nové oleje jsou jistě lepší a jezdci odpustí to co M2T trestal zvýšeným opotřebením, v případě extrémní blbosti řidiče i zadřením...Každopádně tady se hystericky křičí, že M2T je na nic a přitom zrovna stroje, které sedláme většinu svého života nic jiného nepoznaly a dodanes jezdí. Na druhou stranu tvrdím, že 80% strojů dnes provozovaných náctiletejma frikulínama při použití sebelepších olejů se další generace už bohužel nedočká - různý přestavby na rádoby krosky, tjůnyngy a úpravy nemluvě o naprosto idiotským zacházení pošlou tyto stroje na smetiště bez ohledu na to, jestli do nich bude litej olej za kilo nebo za pět set. Mimochodem, byly doby, kdy se do benzínu lil olej M6A a jezdilo se bez větších potíží.
 
 
Datum: 27. března 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To zee ses debil souhlasim,nemels jezdit na M2T...
 
 
Datum: 27. března 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: M2T=hnůj      IP: uživatel9049    
Tak to je fakt M2T je nejvetsi svinstvo sem jel hezky 60 s kopecka klidek za mnou modrej smradek a najednou neco cvaklo pak to zacalo rachotit a uz se mi zasekla ojnice ve valci a zadni kolo zablokovany..drzka jak svina...kdybych ja nebyl takovej debil a priplatil si 30 Kč na pořádnej olej tak tedka pekne jezdim a nemusim litry M2T co mam doma vylejvat do kanalu...:-D
 
 
Datum: 27. března 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak zkus jezdit rok na M2T a potom ho rozeber a pak jezdi rok na nejakou polosyntetiku a uvidis ten rozdil...
 
 
Datum: 27. března 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uvidím jako něco šokujícího - hlavu válce, píst a válec - ještě se mi nestalo, že bych ji sundal a vypadla stokoruna... Ach, ty máš asi na mysli karbon, že... Dekarbonuju vždy na konci sezóny a netvrdím, že tam nic není, každopádně není to nic hroznýho a bude to možná tím, že mám seřízíno, dobře namícháno a je provozováno za podmínek, pro které bylo výrobcem v Pováží konstruováno.
 
 
Datum: 27. března 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak zkus sundat hlavu u valce a uvidis...
 
 
Datum: 27. března 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T žere gufera, motory a malý děti... je prej úplně k ničemu a proto v mým fichtlu k plný spokojenosti slouží od roku 1979 - nic jinýho neviděl, můj děda nic jinýho než M2T nepoužil a i já se držím letitých tradic.......
 
 
Datum: 27. března 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T není ani svinstvo, ani nevyžírá ložiska. Stihl je předraženej.
 
 
Datum: 27. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
stihl je na visoky otacky a lej ho tam 1:45
 
 
Datum: 27. března 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No tak M2T je svinstvo ale ze by vyziralo gufera to je trochu prehnany....Ten stihl bude urcite lepsi..
 
 
Datum: 27. března 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Prosimvás tu nekde byl odkaz co je to fichtl a byl tam docela podrobný návod i s fotkami na zapalování+rozdíly mezi 20 a 05..neví někdo kam to zmizlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, dneska jsem začal ladit Dellorto a nějak se přestalo líbit svíčce v hlavě a tak si vyletěla. Samozřejmě závit v pytli. Normálně bych dal hlavu jinou, ale tahle byla snížená. Tak se ptám, je nějaká možnost obnovit závit v hlavě? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ji pučil kámošovi a ten kokot to utahoval když to bylo teplý. Ještě jsem na tom jezdil a v pohodě držela. Včera si to rozmyslela. Já vždycky chodím k sousedovi na soustruh, takže to asi vidím na krabičku startek :-D
 
 
Datum: 28. března 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9045    
to ses teda peknej dobytek......pochybuju ze by ti stejsky snizil hlavu která mela evidentne jen čtvrtinu závitu....spis verim tomu ze si dobytek a utahoval si to golou a urval si to.....to znam:-D Osobně bych se na vložky vykašlal a nechal snížit hlavu jinou.....mám skusenost že u pařezů ta vložka drží na století,ale z jednadvacítek a můstangů se nám vzdycky povolovali i kdyz sem je dole rozklepal dulcikem.......mozna je to nejakou tepelnou roztažností.......muj osobni nazor a zkusenost......snizeni hlavy vychazi cenově od krabičky startek po 200,- coz neni tak hrozný.......
 
 
Datum: 28. března 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zde v krámku se prodává opravný závit... tj: vložka... do hlavy si vyvrtá nová díra M18x1.5, zašroubujese se vložka, pak svíčka, dotáhne a je to.
 
 
Datum: 27. března 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja to tak mam
 
 
Datum: 27. března 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
čus hošu jakej ma venkovní rozměr vložky simson ??? dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: jimmy      E-mail:      IP: uživatel8214    
venkovní průměr je 46mm, dýlka 94
 
 
Datum: 28. března 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechapu,jak nekdo muze znicit peraka...teda neni znicenej uplne,urcite by to slo dat zpatky,ale stejne... http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/392129-250-10-perak.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no není to sice nic chvályhodného, každopádně není třeba brečet nad každým pérákem... Bylo a je jich dost a cenu či hodnotu vyšroubovali nahoru tak leda vychcánci na burzách a aukcích, protože ty motorky až takovej zázrak nebyly, vyráběly se v relativně velkých sériích (alespoň na tehdejší dobu). Tohle vzhledem ke zbastelnosti může být za docela dobrou cenu a tím pádem dobrý základ pro renovaci. Nevím, ale každej druhej tady má fichtla ořezanýho flexou, popřípadě udržovanýho stylem co tam půjde namontovat, to tam dám a za pár let může někdo i o vás říct, že jste zničili perspektvního veterána. V době, kdy mě bylo 15 byl pařez, stadion nebo jaweta k mámí za pěkně děkuju (mám za zhruba tuto cenu dva stadiony, kamarád má z té doby za totéž jawetu sport)na pařezu tady jezdil jeden do hospody na pivo, ožral se dycky a pařez stál opřenej o zeď u hospody celej tejden bez povšimnutí... motorka jako je pérák tady v našich končinách byla ještě relativně nedávno obchodovatelná za tisíc korun, pokud sis sedl v hospodě se správným dědulem, ale nevím, zrovna tady u nás pérák, panelka, kejva a podobně není vůbec žádná vzácnost.
 
 
Datum: 27. března 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to sem videl ten cross,ale ten aspon neznicil ram...tam mel ram z kejvy protoze perak ma ram delanej jinak a ma tam ty maly tlumice...ale kdyz uz stavet krosku,tak ne s motorem a dilama z peraka :-)
 
 
Datum: 27. března 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Lidé jsou různí... Někteří k tomu prostě nemají vztah jako my...
 
 
Datum: 27. března 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
No jak říkáš..šlo by to zpátky,ale na motoinzerci byl i pérák přestavěnej na rádoby cross..no strašný ta demence..
 
 
Datum: 27. března 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel8931    
čau klicí dneska sem po dlouhé době zprovoznil 175 a jela jak das pak začalo pršte tak sem ji uklidil asi za hodku přestalo tak se znova nased ale už to ubec nejelo, vynechavalo to, škubalo nevite čim to muže bejt?? ubec ničim sem nehejbal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to nenasálo někde vodu třeba do benzinu mě se to taky stalo
 
 
Datum: 27. března 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, k čemu slouží tlumivka u pařeza ? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k tomu, aby se ti nepřepálila žárovka, když ti jedna z nich praskne :-)... a vubec s tlumivkou to svítí líp (myslím)... ale je to divný :-D onehda mi vzadu praskla a jak sem to vytacel, tak se me ve predu prepalilo vlakno na dalkový svetlo..
 
 
Datum: 27. března 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec dracimproblémy s pio pořád přetrvávají...za studena ho musím roztláčet...ale stejně se někdy udusí...nedrží volnoběh,dusí se.ale za teeplého motoru se vše obrátí na normal...jede to,nedusí se to,a hlavně to jde nastartovat na 1 bez plyná...svíčku mám n15c...dělá to od tej doby co jsem dal předstih z 2.5 na 1.9..nevíte co stím? měnil jsem vn cabel,a kondík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,ty kladívka zkusím jemně projet jemným šmirhlem...myslíte kdybych dal předstich místo 1.9 na 1.8 nebo 1.7 už by to mohlo startovat a vše? a nebo jen o ty dvě setinky to nebude poznat?Dík
 
 
Datum: 27. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
a nebo skus vyčistit kladívka mezi sebou,bud jehlovím pilníkem nebo jemným šmirhlem,nebo na hadru techničák,protože tam muže bejt škvarek
 
 
Datum: 27. března 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tim předstihem, musíš chytit takovej, kdy to pojede jak za tepla, tak za studena
 
 
Datum: 27. března 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Franc      E-mail:      IP: uživatel9046    
Zdar. prosím vás nevíte někdo kdo dělá generální opravu motoru Jawa 50 typ 23 Mustang? Nejlépe Jihomoravský kraj. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
boocheer hele udelal bys mi ji,mas icq nebo skipe nebo tel cislo? napis jo diky
 
 
Datum: 27. března 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer      IP: uživatel9048    
delam kompletni GO. nedelam zadne ochcavky a delam to jak se patri. za kompletni GO si uctuju 400kc. jsem z vracova. okres hodonin.
 
 
Datum: 27. března 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
napiš na meil : Fojtomutomuts@seznam.cz
 
 
Datum: 27. března 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych ti mohl udělat go, levně. Nudím se :-D, udělal jsem asi 10 GO, první 3 skončily, že nejdel fichtl vůbec :-D, ty začátky, ale pak těch posledních 5 motorů jsem i vyčisti a vyleštit. Jestli chces víc info, tak napiš na meil nebo na icq : 589 987 628
 
 
Datum: 27. března 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
hele,ja se ptam jestli nekoho neznate a ne ze si to mam udelat doma jj8-)
 
 
Datum: 27. března 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
Boocheer.
 
 
Datum: 27. března 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl si to udělej sám doma nn ? Máš to jistý že tam máš vše cos tam dal...Když to dáš někomu tk tě pěkně vysere a ještě si vezme pěknou pálku na víc.
 
 
Datum: 27. března 2010 13:23
 
<  1278  1279  1280  1281  1282  1283  1284  1285  1286  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 5:01:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu