Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 cauwea ... stavim krossovyho fika, kdyz dam do motoru tuning 9z porimarni kolecko.... bude to mit vetsi silu ???? budu lepe vyjizdet kopce ??? poradte co to bude delat s tim 9z koleckem ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bude to pěkně silný taková bjá bjá bjá ale pojede to sotva 45km/h
Datum: 22. března 2010 22:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Bude to silnejsi a pomalejsi to je jasny
Datum: 22. března 2010 21:54
 nazdar pionyri mam taky problem mam fekala 21 jede jako drak ale nekdy mu to stoupne fo hlavy a zacne blbnut tak ze kdyz dam plyn tak se zacne dusit a chcipne nekdy ale jinak leta good mam tam vic olaca nemoze to byt tym? nebo cim to moze byt kdyz dam plyn tak zacne dusit a chcipne ale jenom nekdy diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 21:11
 skontroluj hladinu v plovákovce a benzínovej kohout, jakou barvu má svíčka?
Datum: 22. března 2010 21:11
 dělá mi něco podobného pincek,,ale u mě je to elektrikou-někde mám špatnej dotek
Datum: 22. března 2010 21:07
 Nebo to může být i jinde v přívodu paliva (kohout, špatně nastavená jehla), ale ja si myslím, že buď svíčka nebo špatně nastavený karbec.
Datum: 22. března 2010 21:05
 Tou tryskou myslím jako ucpaná tryska nebo jen přicpaná.
Datum: 22. března 2010 20:53
 Me to dnes delala tryska, ale muze to byt i svickou.
Datum: 22. března 2010 20:52
 Zdarec, je jawa 350/639 dobrý stroj? Jaké máte s ní zkušenosti? Měl bych ji možnost koupit ve slušném stavu a docela mě láká...  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:17
Jméno: standa
IP: uživatel9010
Datum: 22. března 2010 22:17
Jméno: Pérák
IP: uživatel5173
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:01
Jméno: Pérák
IP: uživatel5173
 Tím si právě nejsem jistej.. koukni se Stando schválně na iveterán. je to inzerát z 22.3. a nějakej člověk právě takovýho shání, tak si myslím, že o bastl právě nepůjde. Snad pro četníky tam píše, ale já nic takovýho zatím neviděl.
Datum: 23. března 2010 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel9010
 asi ti neříká nic lidová tvořivost.....totálně nabastlený......
Datum: 22. března 2010 22:18
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Čau, potřeboval bych poradit, je u čz 175/450 kulička mezi tyčkami spojky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 17:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle katalogu nd tam bejt nemá... nic se ti mkaždopádně nezkazí, ale jak řikam v katalogu neni
Datum: 23. března 2010 17:03
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já ji tam má a mám úplně stejnou motorku jako ty (jedny z nejlepších co kdy v 70 létech vyráběly čezety)
Datum: 22. března 2010 21:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne
Datum: 22. března 2010 20:05
Jméno: O.
IP: uživatel8976
 Zdarec draci dneska sem pulil motor a víte jak odděláte levy bok motoru kde je spojka a od děláte spojku lamely a tam je 5 šroubku tak 1 jsem povolil ale 5 je tak nehorázně dotáhlích že si nevím rady co stím hodinu jsem to zkoušel aj s kamošem a nic Wédéčko jsem tam stříkl prostě nic nevíte jak to udělat nějaky zpusob???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 16:24
Jméno: O.
IP: uživatel8976
 Jenže tam sou ty hlavy sroubu ty drážky tak vymlete že když zaberes tak to z tama hned vyjede oni sou dojebane jak svina....A já to rozdelávám poprve takže nekdo predemnou to musel dojebat...
Datum: 23. března 2010 16:24
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 já mam taky dobrý skušenosti s horkovzdušnou pistolí, stačilo trochu nahřát a šlo to rukou
Datum: 22. března 2010 22:30
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Velkej šroubovák,šířku na průměr hlavy a zbrousit ho tak aby pasoval přesně na šířku drážky.Nejlepší je se šestihranným dříkem,dá se na něj nasadit klíč.
A potom tam dej imbusy,ty se pak dají povolit kdykoliv.
Datum: 22. března 2010 21:26
Jméno: O.
IP: uživatel8976
 No díkec za odpovědi zítra to vyzkoušímea a uvidíme a kdyžtak ta vrtačka
Datum: 22. března 2010 20:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já to několikrát odvrtával a bylo to za 5 minut bez bolesti
Datum: 22. března 2010 20:39
Jméno: paya
IP: uživatel8670
 Starej velkej šroubovak s šestihranym dříkem ,nasadim 8 klíček a jak říká karlos opřu se o to a pomalinku točim. Někdy to skusim jako dotahnout protože na tu stranu to většinou neni tak ošudlany.Zatim jsem takhle povolil všechno. Vrtačku bych použil až v krajni nouzi .odně zdaru
Datum: 22. března 2010 20:39
 zkus to nahřát horkovzdušnou pistolí,tohle mi vždy zaručeně pomohlo.....
Datum: 22. března 2010 20:33
Jméno: O.
IP: uživatel8976
 Ráčnou ne ale jak říká karlos tak sme to zkousely tím srubovakem a zeleznou tyckou taky neslo.....
Datum: 22. března 2010 20:21
 ne kladivem do šroubu ! ale kladivem přes šroubovák !! a ráčnou ste to zkoušeli ?
Datum: 22. března 2010 20:16
 Vem plochej sroubovak s ockemnahore v rukojeti a tim ockem provlikni jinej sroubovak, nebo zeleznou tycku. Pak normalne nasad plochej sroubavak do lavicky sroubu a opri se o nej celou vahou a povoluj
Datum: 22. března 2010 20:15
Jméno: O.
IP: uživatel8976
 Zkoušely jsem kladivem na hlavu sroubu aby to povolilo všechnoi snad asi budeme moset zakročit zitra tu vrtačku nebo já nevím fakt je to hrozne utahle
Datum: 22. března 2010 20:12
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 nasaď šrubovák na šroubek a poťukej kladivem, pak by to mělo jít, mě to pomohlo...
Datum: 22. března 2010 20:06
 Vem úderovej šroubovák a boucni do šroubu , pokud to nepomuže tak vrtačka
Datum: 22. března 2010 20:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 draku stim si nedelej starosti vem sroubovak priloz na sroub a kladivem do nej par krat bouchni on povoli pokud nepujde tak znova a dej vetsi rany normalne rovne donej bouchni!! Hlavne ne zesikma!!!! urval by si hlavu a uz bys to jen tak nevindal
Datum: 22. března 2010 20:04
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 Čau hoši jak je na plovakovce to víčko tak ja mam jeden šroubek na plovakovce strašně vočesanej a je utahlej nemužu ho vyšroubovat nevíte někdo jak na to? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 13:56
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 dík
Datum: 23. března 2010 13:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus nabrousit šroubovák a opatrně to toho klepnout ..třeba se ti udělá trošku drážka a půjde to pak povlit...nebo pak jedině nahřát a když ani to ne tak odvrtat
Datum: 22. března 2010 22:31
 Ahoj draci je stejná ojnice na stadáka a ojnice na pařeza díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel9010
 moc zajímavej dotaz! Ma stejný oko a myslim ze ma i stejnej spodni čep,ale jestli je i stejne dlouhá....??
Datum: 22. března 2010 22:20
 Zdar draci, když jste u fíka vyměnili píst jak vám to jelo hned po prví..? jak to jelo a chytalo..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 20:04
 já když jsem daval novy pist z krouzkama do zajetyho valce tak to nemelo kompresi. Spatný tah,bylo to slabé... Ale po nějakých 100 kilometrech se to zajelo a jelo to jak drak-líp jak před výměnou
Datum: 22. března 2010 20:04
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mě to jelo za tři hrabačky a pořád to tak jede
Datum: 22. března 2010 19:24
 hled mě to nechtělo chytit vůbec...byla to doba...ale to bude tim že nemám seřízenej předstih..to zítra doladim a uvidim...a dostaneš do na jedničku do toček abys mohl přeřadit..?
Datum: 22. března 2010 19:05
 mě to chytlo na první kop, ale nemá to sílu. Jenže to je normální když je novy pist....
Datum: 22. března 2010 19:00
Jméno: Kozloň
IP: uživatel1859
 zdar draci, jakých rychlostí se dosahuje na závodech fíků ve třídě RS ? Mátě nějakou radu, jak vytunit sériový karbec aby však fachal???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel9010
 JJ,vedoucí jezdec třídy predchozí pro RS prekračoval i 100km/h(ovšm na 15z sekundár,ktery uz neni povoleny,)....bezne drzel tempo s první čtyrkou speciálů.....myslim si ze tech 90km/h to pojede všem......ale dost dela taky spolehlivost!! V rámci seriových dílů se dá udělat RS motor co pojede 95,mozna ke 100....je to hodně o detailech ....musí to dost točit,ale musi to mit i dobrej prubeh odspoda...seriovej karburátor umí k 9000 otačkam...v kombinaci se správnym válcem,hlavou,zapalovánim a vhodně vyřešenym výfukem by to 90 mohlo dát.....pokud to bude dostatecne silné,muze se uvazovat o 14z kolecku a presazeni rychlosti 90......uprava a nasledne odladeni serioveho karburatoru není legrace a zbytecne bych se do toho nepouštěl.....mě upravoval karburátor Fishracing- rozšířeno do oválu.....dobrý návod je na Stejskyho strankach v sekci Technika....ale prumer 18.5mm-kruh se me osobně zdá nereálný......
Datum: 22. března 2010 22:34
 podle me to v RS bude nekde kolem 90 - 100 km/h ... sam jsem na to zvedavej...
Datum: 22. března 2010 19:30
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 v třídě RS nejspíš tak 80 km/h ale normálně na 400 metrech 120 km/h když testovali
Datum: 22. března 2010 19:27
Jméno: jawa 23
IP: uživatel5608
 čus hoši vytvářim prezentaci o jawách v powerpointu a nevim jak tam mam vložit vydeo z youtube tak prosím pomoste?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 17:29
 Do prezentace video z youtube nevložíš, leda odkaz nejdříve to musíš video stáhnout. Ale pozor jak ho stáhneš a vložíš do prezentace tak powerpoint si pamatuje cílový adresář kdeje video nahrané jakmile ho třeba smažeš nebo přesuneš na jiný disk tak ti nebude fungovat, ale tedy mě to vždy dělalo.
Datum: 23. března 2010 17:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 čus draci jedete zitra nekdo na techagro do brna?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 20:55
 můj tata jede z celím vedením družstva
Datum: 22. března 2010 20:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jel bych, ale letos se tam asi nedostanu
Datum: 22. března 2010 20:41
 čau draci,poradte please.svíčka mi někdy hodí jiskru,někdy vubec nehodí,,,když na tom jedu jakoby se to dusí.vynechává to....dělá to od tej oby co jsem změnil předstih na 1.9...včera se mi urval drátek ze zapalovacího polu na kostru,ten jsme přiletovali a včera to nádherně jezdilo....jenže dneska s tím zas něco bude...jen jsem to komplet umyl horkou vodou,a nechtělo to startovat ani roztlačovat,zkusil sem iskru,někdy žádná někdy krásná  když sem dal prst do fajfky,taky mě to někdy koplo někdy ne...nevíte čím to je? díkes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 21:05
 jj to vono,tomuhle se neubráníš....já si myslím že jak jsem včera připájel ten drát ze zapalovacího polu na kostru.tak sem ho nějak ukroutil,a ted se jen někdy dotkne,a někdy ne...
Datum: 22. března 2010 21:05
 protože děda to má na feldě taky mu to zničeho nic začně kuckat ale za chvíly to přestane.dělá to když je to studený,teplý,jede rychle,pomalua byl ve 4 servisech nikde nic nenašli(mysleli že je to řídící jednotkou)a nakonec v obci jeden opravář to celý rozdělal a zjistil že jeden drát byl zoxidovanej
Datum: 22. března 2010 21:01
 díky za rady,všichi jste se shodli...zítra se na to kouknu
Datum: 22. března 2010 20:57
 taky bych řek studenej spoj
Datum: 22. března 2010 20:48
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Taky bych řek že to bude špatný kontakt...
Datum: 22. března 2010 19:25
 ted jsem to zkoušel ještě roztlačit,chytlo mi to,,jel jsem na jedničku ta jela normal,dvojka vynechávala....a když sem zastavil vyřadil,okamžitě to chcíplo.a už sem to nenastartoval.......nwm co s tím je,ještě zkusím kupit new svíčku
Datum: 22. března 2010 19:18
 Nejspíš máš někde blbej kontakt když ti to někdy hází a někdy ne
Datum: 22. března 2010 19:05
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel9008
 Čau. Mám problém s Jawou 21. Když řadim, tak neni slyšet to cvakání. Tlačim to a najednou tam padne nějáká rychlost, skoro ani vyřadit se s tim nedá. Čim by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 17:05
 no to budes muset rozdelat tomu se nevyhneš
Datum: 23. března 2010 17:05
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel9013
 No když jel, tak občas vypadávaly...takže to asi bude ono
Datum: 23. března 2010 15:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejspíše to budou už unavené pružinky v řadícím automatu a nebo celý špatný automat,nezbývá nic jiného než půlit....nevypadávají ti někdy kvalty?
Datum: 22. března 2010 22:37
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel9008
 Teď si nejsem jistej...ani to nemůžu vyzkoušet, sem na intru...ale čim by to třeba mohlo podle tebe být?
Datum: 22. března 2010 19:20
 čau hele a vrací se ti nakopávačka protože když zůstane dole tak to cvaká
Datum: 22. března 2010 18:57
 zdarec draci nemáte někdo na prodej karbec na jawu 05 ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 19:07
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 v sobotu sem ten karbec koupil kompletní za 50 kč
Datum: 22. března 2010 19:07
 čau mám ho, origo s 15mm difuzorem a tou atipickou plovákovkou, kompletní karbec. Kolik nabídneš, kdyžtak napiš na můj mail grapple@seznam.cz
Datum: 22. března 2010 16:43
 zdarec draci nevíte někdo kod ral na originální bílou barvu na fichtla dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 http://www.aqua-polyfex.cz/RAL-vzornik.htm zde máš nějaký vzorník ral tak se koukni a porovnej
Datum: 22. března 2010 22:39
 Zdarec nejblížš originálu je podle toho co jsem zjistil RAL 1026.
Datum: 22. března 2010 19:49
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 podlem me to ciste slonova kost neni..neco mezi tim,ale spis do seda nez slonovka..
Datum: 22. března 2010 17:18
Datum: 22. března 2010 17:01
Jméno: martin
IP: uživatel8931
 čaute draci mám Jawu 175 a mám řidičák na A1 tedy do 125ccm, myslíte že by byl velký průser kdyby mě chytli benga?? jina výkon je 9,5 kW. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 19:11
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 kamos ma cagiva supercity 125 A ma starsi model ktery ma 17kw v papirech a policajti ho stopovali opravdu mockrat a nikdy nebyl nejmensi problem
Datum: 26. dubna 2010 19:11
 Kámoš se ptal policajtů já sme byl pouze spolujezdec.
Datum: 27. března 2010 0:51
 ty řeknu ti to takhle sami policajti stym maji problem nevi jak to zrovna je ja bych to asdi neřešel a jezdil bych no ale nejak extra jisty pocit bych nemel pokud naraziš na nejake svine moh by nastat problem
Datum: 22. března 2010 17:38
 Čau hele taky tenhle stejný problém řeším .O víkendu nás stavěli policajti tak sem se jich ptal jak to je teda když ten obsach je překročen ale KW to má mín.Já mám doma totiž 150 a to nasere ale má to něco přes 6 koní a když sme jich ptali tak bych to mohl řídit a je to tak taky nevím proč to určili takhle dementně a ne jenom podle výkonu .........
Datum: 22. března 2010 15:45
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Záleží na koho narazíš..ale budeš vlastně řídit něco na co nemáš řidičák
Datum: 22. března 2010 15:07
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čau hoši hele poradte prosim jakej mám dát převodovej olej do čz 175/477??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 16:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 PP90
Datum: 22. března 2010 16:58
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 zdar draci ničí se nějak motor když jezdím bez výfuku a válec ještě není zajetý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:37
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 Co ti jako říká mazání a chlazení válce???Směs ti motor nasaje a hned ti vyletí výfukem ven protože to nemá žádný odpor!!A co hluk,to nikomu nevadí???
Datum: 23. března 2010 15:37
Jméno: slezan
IP: uživatel7721
 jo u fichtl.....dělám ted krosoveho fichtl a trosku upravuju výfuk a jeste jsem ho nestihl dát dohoromady, ale kdyz uz je tak hezky rád bych si zajezdil
Datum: 23. března 2010 14:30
 proč jezdíš bez výfuku?
Datum: 22. března 2010 19:01
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 no vadi to protoze ti do motoru může nalítat bordel a valec si tim muzes poskodit a krome toho si snizujes vykon motorky
Datum: 22. března 2010 16:57
 u fichtla?
Datum: 22. března 2010 16:56
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 Ahoj borci, potřeboval bych nutně poradit ohledně elektriky na Jawě 23 mustang. Elektriku jsme zkoušel na dotek prstem a kope pouze když se druhou rukou chytnu říditek nebo kostry, jinak nekope a svíčka neháže jiskru. Vůbec si s tím nevím rady, byl bych rád kdyby mi někdo pomohl...diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 15:54
 Dělalo mi to to samé na mustangu, je to vadná zapalovací cívka v magnetu,  Vyměň ji, nastav odtrh, a dobre.
Datum: 07. června 2011 15:54
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 ok skusim tu indicku vymenit ale nejprve ji musim sehnat a jinak konicek sem cistil aj smirglem
Datum: 23. března 2010 20:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skuis vimenit inducku,alebo si skus vicistit konicek naku hadru
Datum: 23. března 2010 15:09
Jméno: viktor009
IP: uživatel9009
Datum: 22. března 2010 18:58
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 a skousel sem tam novou svicku a nic a kdyz sem tu svicku skusil na kamosove motorce tak fungovala perfektně
Datum: 22. března 2010 16:53
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 praveze to mam ukostřený. Vsechny kontakty i na kostře sem brousil smikovým papirem a všechny draty jsem skontroloval jestli tam neni spatnej kontakt nebo jestli nejsou poruseny a nic. A svicku sem pokladal na hlavu valce....neni treba mozny ze ten ukotvovaci pol na inducce je spatnej? nebo neco s kladivkem?.....divalo se mi na to nekolik lidi a nevijou co by stim mohlo byt ze je to hodne divny
Datum: 22. března 2010 16:51
 A když zkoušíš tu svíčku pokládáš jí na válec?Aby házela jiskru musíš jí mít ukostřenou..A že tě nekope když se nedotýkáš kostry to je normální,protože neuzavřeš obvod.
Datum: 22. března 2010 16:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Elektrice nerozumim,ale as to dobre ukostreny?
Datum: 22. března 2010 15:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak ale to nemosi mjet na jezdeni naki vliv
Datum: 22. března 2010 15:08
|



|