Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus draci.ctel jsem se jen zeptat jestli někdo nevíte o hvězdicovité hlavě na pincka a za kolik.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 19:33
 běžne se prodávají okolo 1200,- myslim ze i tady na fichtlkramku ji meli,nevim zda jeste maj....skus to prohlidnout
Datum: 30. března 2010 19:33
 zdarec draci potřebovalbich poradit dávám si blinkry na jawu 50 tip 20 a nevim jestli potřebuju nějaky potvrzeni nikdy sem je tam nemíval a tak se potřebuju zeptat jestli stím sou nějaké problémy s policajtama nebo s stk.Prostě si stím nevim rady a nechtělbich platit pokutu kdyby to tam nesmělo bít ale blinkry tam teda potřebujutak potřebuju poradit.děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 13:34
 já bych řekl že na to musí být papír. Stejně jako na výfuk hikone tak na ty blinkry....ale nejsem si jist to jsem zaslechl
Datum: 27. března 2010 13:34
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 zdravim všechny jawaře,je možné že mám na mé kývačce (250/353/ na štítku vyražené číslo rámu a kolonka číslo motoru je prázdná? čím to je? jinak,slyšel jsem že dnes už na úřadech berou když je jiné číslo motoru oproti rámu,něco jako v rámci opravy nebo co,jak to teda je? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 21:09
 Čau draci potřebuju poradit mám motor po go i s výbrusem když ktomu přijdu tak to chytne nadrc jak se to zahřeje tak pak to chytá hůře na po čtvrtý někdy to musím i roztlačit myslíte že 60km/h s tím můžu jet když to mám po výbrusu už sem na to najel přes 100km a jak stím najedu těch 500km tak sem tu četl že se tomu májí vyměnit píst. kroužky? a špatně to de do otáček otáček, když jedu do kopce na čtvrt a dám plnej tak to trocha zakucká (přidusí) a pak se to rozjede.A když to je zahřátý a přidám na místě plyn tak to hned zareaguje a jak přidám podruhý tak se to zadusí a až pak se tomu zvednou otáčky anebo to někdy i zdechne.Poradte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 20:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Motor po výbrusu sa má zajížďat 1000 kilometrů!
Datum: 27. března 2010 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 fikusi normalni clovek kdyz zgenerálkuje motor,tak mu to nikdy nikde nefouká.....to jen ty si pretesnoval vsechno 3x nez jsi to udelal poradne  jinak je to líný a blbě to chytá kvuli velky bohatosti smesi....zajizdej jeste alespon 150km a nevytáčej to tolik.....
Datum: 27. března 2010 10:51
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 taky je mozny ze to nekde netesni treba pod karbecem nebo pod valcem skus se nato podivat!
Datum: 27. března 2010 8:39
 To je normalni... To dušení dělá hlavně velká hustota směsy při záběhu a myslim si že i vysoké tření mezi kroužkama a válcem... To delalo i me,uz ho mam zajety a jede jak pila
Datum: 26. března 2010 20:59
 100 km,je málo.aspon těch 500,
Datum: 26. března 2010 20:42
 Zdar draci chtěl sem se zeptat jestli nemate nekdo skusenos sbabetou. Mam totiš takovej problém jak jen na zadním kole ten volnoběh tak ten mi nefunguje. Furt se protáčí, opravoval ste to někdo někdy nebo nevíte alespoň jak na to. Fakt díky protože si stím nevim vůbec rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 20:34
Jméno: Ondr.
IP: uživatel8976
 Zdarec tak jsem dneska dal nove ložiska na klikovku nove lozisko jak je spojkovy kos nove gufera nový pístní čep a a jde to celkem těžce startovat jako že to de stuha se to točí neudělal jsem něco špatně nebo se to tepr rozchodí nevíte??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 23:09
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 na tvym místě bych bejt nechtel  mučedníků v historii bylo sakra moc a kolikrát padli i pro vyšší věc.....
Datum: 28. března 2010 23:09
 Já vím ale mě prostě nasere když já někomu něco radím a radím dobře a nějakej debil mě prostě napíše že by u mě nenechal opucovat svíčku. Jinak tedy FRANKY: ještě jsi nám nenapsal jak vypočítat tu axiální vůli na klice. Vždy když tě tu o to někdo požádal tak zmizels.
Datum: 27. března 2010 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 boocher: Chlape klid! MASA_HJ i TOP GUN je jeden ten a samej clovek a to Franky.....a ty delas jako bys ho neznal...ma svoje teorie a vsichni sou curaci a on jedinej vsechno umi nejlip...ja uz si zvyknul....nesmis ho tak resit.....
Datum: 27. března 2010 11:03
 MASA_HJ 2: Kdo je u tebe machýrek ? jediný kdo tady dělá machírka tak si tak maximálně ty.také lidi znám. Typuju že všechno víš,všechno znáš ale kdybych ti dal na generálku motor tak nevíš kde je klikovka. A že se to usí volně otáčet to ví každý debil. Ale po složení je prostě normální že se to otáčí těžce i přes to že se to musí otáčet lehce!
Datum: 27. března 2010 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 ahoj Franky,ja te zdravim  proc furt pises pod jinym nickem?
Datum: 27. března 2010 10:52
 Jak tady někdo říká to je normální až motor až se motor pořádně ohřeje tak to povolí
Datum: 27. března 2010 0:48
 vim co mluvim... Já už jsem zgenerálkoval x motorů a všechny šly po složení ztuha. Po ujetí tak 100Km to šlo všechno krásně volně jak má...
Datum: 26. března 2010 23:08
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 zkus sylonovou palickou poklepat kartery
Datum: 26. března 2010 21:43
Jméno: Ondr
IP: uživatel8976
 Tak to jo tak doufám že to bude vklidu zitra to projedu a uvidím
Datum: 26. března 2010 20:43
 to je vpohode to je normální... po pár desítkách km jak se motor zahřeje a rozhábe tak si to vsechno sedne a bude to vpohodě
Datum: 26. března 2010 20:31
 delal sem vybrus na jawe 250 a je pravda ze po zajeti 500km se maji vymenit krouzky? ale v tom pripade by se musely ty krozky znovu zajizdet ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 20:41
 neni to nutny, ale je to dobry. Honovanej valec ma hrubsi povrech a tim se krouzky rychle sjedou . Nemenej se po 500, ale po uplnym zajeti. a ze se kouzky zajizdej ? no tak tech par kilometru neni zas žtakovej problem ne ?
Datum: 26. března 2010 20:41
 oki ale vrta mi hlavou proc tam rikali ze to je pravda no ale menit je nebudu
Datum: 26. března 2010 20:29
Jméno: lubos
IP: uživatel1420
 proboha nic neměn nebo budeš dělat další výbrus
Datum: 26. března 2010 20:24
Datum: 26. března 2010 20:07
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jakej kkt ti tohle nakecal. A skus trochu premeslet mozna ti to dojde, je blbost je menit""
Datum: 26. března 2010 19:57
Jméno: Jenicek
IP: uživatel9041
 Ve velkým TP má můj fichtl napsaný pneumatiky 2,27 x 16" , což je blbost, zřejmě překlep. Nevíte, jak docílit toho, aby mi na registru vozidel napsali do TP ty gumy, co na fichtla patří (2,50 a 2,75 x 16"  ?
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 16:03
Jméno: Jenicek
IP: uživatel9041
 VYŘEŠENO V POHODĚ.
Zavolal jsem na registr vozidel, co mám za problém. Spojili mě s technikem registru, jenž mi sdělil, že problém opravit údaje na původní hodnoty není problém ani u vozidla, které nikdo nedováží/nevyrábí. Že ty chyby opraví úřednice při registraci vozidla na mne. No, neopravila je, pač na to nebyl čas (naštěstí jsem se objednal přes net, takže jsem ntam nemusel tři hodiny čumět, za to ale na mě měla jen 15 minut). Tak mne poslala s přepsaným techničákem za tím technikem registru, který mi tu chybu v TP opravil. Normálně se to opravuje podle ZTP, což je dokumentace vozidel podle výrobců, jenžo ZTP je jen u novějších vozidel. Údaje k fichtlovi mi ten technik opravil podle vlastních vzpomínek, Návodu k obsluze a podle internetu.  Zdarma a na počkání.
Datum: 31. března 2010 16:03
Jméno: Jenicek
IP: uživatel9041
 Mně na ty rozměry čuměli, ale prošel jsem bez závad. Že si ty gumy mám ale vyměnit, nebo přepsat. Ale neporadili, jak přepsat. Na ráfky a gumy jiných rozměrů, než předepsal výrobce vozidla potřebuju typový list (http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Dovoz_registrace_a_schvalovani_vozidel/Schvalovani_vozidel/Zapis_rafku_a_pneumatik/Postup_zapisu_rafku_a_pneumatik_do_technickeho_prukazu_vozidla.htm) Jenže to není můj případ, navíc výrobce fichtlů už neexistuje, dovozce taky ne.
Datum: 27. března 2010 11:31
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 OK, tak na to peču a nic přepisovat nebudu
Datum: 26. března 2010 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na to čumět nebudou....akorát kouknou kolik máš vzorku a jestli je nemáš nějak spuchřelý a dobrý...
Datum: 26. března 2010 21:40
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mám úplně ten samej problém, při přepisu jsem dostal místo té malé knížečky velkej a malej techničák a v tom velkým techničáku mám taky napsaný rozměr pneumatik 2,27 x 16". Zatím jsem to neřešil, ale asi za 3 týdny jdu na technickou a nevím jestli si to mám před tou technickou nechat opravit nebo je to jedno...
Datum: 26. března 2010 20:32
 jo mimochodem opravili mi to tak že to škrtili a napsali nad to až jsem se divil.
Datum: 26. března 2010 19:43
 No zajímavé že já jsem měl podobnou chybu akorát v datumu výroby. Fichtl byl vyroben 9.9.1969 a oni tam napsali 9.9.1979 a jelikož jsem si toho táta náhodou všiml jak jsme vycházeli z úřadu, tak tam skočil ještě jednou a opravili mu to ale nevím jak to probíhalo bo u toho jsem nebyl
Datum: 26. března 2010 19:40
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec hoši. Mám na 555 takový problém... Přes zimu jsem měnil karburátor. Víčko plovákovky a šoupátko jsem dal z toho původního, protože byly v pořádku. Dneska jsem pionýra po zimě vytáhl. Když chytil, přidal jsem plyn, ale ten se zasekl a jelo to na plný kotel. Musel jsem otočit chcípákem. Potom jsem různě šoupátko šteloval, přitahoval bowden atd. atd. Ale když jsem se rozjel zase se to seklo. Nevíte čím to může být? Nemáte nějakou osobní zkušenost? Může to být tím novým karburátorem? Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 9:07
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 jj dávám
Datum: 27. března 2010 9:07
 a dáváš tam to šoupátko správně drážkou?
Datum: 26. března 2010 22:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zkusím tam dát to šoupátko z toho nového karburátoru...
Datum: 26. března 2010 19:34
 může ti drhnout lanko v bovdenu a špatně chodit... Nebo nekdo praštil nebo jinacim zpusobem zdeformoval šoupátkovou komoru a místo toho aby tam byl otvor kulatý tak je šišatý. To same u šoupátka. pak ještě tam může byt nějaký nepořádek... třeba prach nebo písek atd. šoupátko se zasekává. I slabá pružina by tam mohla být.nic vic me nenapadá
Datum: 26. března 2010 19:18
 Dobrej draci mám problém s fikem 21 skončila zima tak jsem vytach motorku vše jsem vyčistil sešteloval koupil novou svíčku a jedu a po tejdnu jsem jel a najednou strácel rychlost a asi po 2 km se zastavil a konec nejde chitit a když chití tak zas chcípne motor je po go i s výbrusem a ejtzdil perfekně 80km jako prd ale ted nic nejede celej den to opravuju a nic nevíte čim to může bejt ?nevim si rady a budemi končit stk v září a ono ted vzdechne fakt nevim napište jeto duležitý
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 12:49
 karburátor mám novej a čištěnej svíčku novou mám n17c slabši to ani neškitne  filtr novej těsnění vše nový onje ve skutečnosti motorově jak novej nevim čim to bude ještě se zeptám strýce on renovuje jawy tak se ho zeptám
Datum: 27. března 2010 12:49
 ucpanej karbec,bo jen tryska
Datum: 26. března 2010 19:52
 zaprví výbrus jsem nechal dělat před rokem zas nejsem blbej abych to hned hnal za druhý psal že mito chitne a hned chcípne a zatřetí je motorově vpořádku myslim si žeje chyba spíš karburátoru nevim ale když vyndám svíčku očistim tak dává slušnou jiskru pak zandám tak chitne a po 10 s chcípne a už nechytne a zas dokola když to chci nakopnout tak možná nevim ale mám pocit že to kloužeale jak píšu motorově je vpořádku
Datum: 26. března 2010 19:48
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jati reknu co stim je skurvil si vybrus 80 KM jel protoze netesnili krouzky a spaleny palivo slo prezkrouzky spet do klikovy skrine tim si znicil loziska na klice a znicil si gufera takze to budes muset rozpulit  . Skus nejdriv vindat svicku a otocit magnetem jestli to pujde zlechka nebo ztezka. Prehral si gufera tim padem se mozna i roztavili. Proste lama
Datum: 26. března 2010 18:49
 jestli máš po výbrusu a hned si to hnal na "80" tak sis pěkně domrvil válec a můžeš to dát znovu na výbrus  ....příště zajíždět!!!
Datum: 26. března 2010 18:45
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Zdravím, stala se mi divná věc - složil jsem motor, po spojení karterů motor normálně řadil a fungoval. Když jsem dotáhnul všechny šrouby, tak se stalo to, že když zařadím neutrál a otočím nakopávačkou, tak se otáčí i hřídel, který pohání řetěz a zadní kolo. Toto dělá u obou neutrálů. Kartery jsem těsnil papírem + hermetikum. Netuší někdo, kde se mohla stát chyba?
Díky
Tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 1:17
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Tak jsem to znova rozpůlil, a závada byla zřejmě v tom, že výčnělek řadicího automatu, který má zapadnout do drážky v karteru, do drážky nezapadl, protože plechy automatu jsou trochu ohnuté... Mám ještě jeden automat, tak ho tam dám a uvidím....
Datum: 27. března 2010 1:17
 TOhle se mi stalo taky že se mi hřídele f§rt hýbyli a taky sem to měl dobře složený uvidíš až to projedeš ono je něco jinýho když je to sekundárko samotný než když tam máš řětěz tak ti to popojíždět nebude
Datum: 27. března 2010 0:46
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Převodovka je složená dobře, vidlička taky - před dotažením to fungovalo v pohodě
Datum: 26. března 2010 21:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neposkládal jsi špatně převodovku??nebo neotočil jsi vidličku??
Datum: 26. března 2010 21:43
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Problém je, že když zařadím neutrál, a začnu rukou otáčet hřídelí, na které je spojkový koš, tak se otáčí i hřídel, na které je řetěz. A otáčí se tak, že ho nemůžu rukou zastavit. Před tím, než jsem dotáhl všechny šrouby, tak se netočila.
Datum: 26. března 2010 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 to je normalni ze se toci na neutal po slozeni motoru vetsinou vic a po par km by to melo bejt lepsi tocit se bude ale mel bys ho zastavit prstem bez problemu
Datum: 26. března 2010 18:52
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Do kterého kolečka?
Datum: 26. března 2010 18:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To se mi také stalo. Vem si kladívko a nějaký špalíček. Normálně do toho kolečka bouchni púřes to dřevo a mělo by jít lehce.
Datum: 26. března 2010 18:09
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/391566-50-23-mustang.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 19:45
 max. 1500 Kč ale maximlně
Datum: 26. března 2010 19:45
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 jj 1000,-
Datum: 26. března 2010 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 souhlasim z BOBKEM
Datum: 26. března 2010 18:54
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 ne víc nez litra
Datum: 26. března 2010 18:19
 kolik by jste za to dali?
Datum: 26. března 2010 17:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pánové mám na Vás takovou otázku. Dneska si jedu (skoro jako každý den) do školy na fichtlu. Těsně před školou najednou začala zlobit spojka. Páčka byla do půlky volná a až skoro úplně ke konci se jen trochu rozepnula sojka. Ve škole jsem spojku seřídil. Vše fungovalo. Na půli cesty domu spojka vykazovala stejné problémy. Při dojetí domu už páčka byla úplně volná. Doma jsem spojku seřídil, jel to projet a zase po pár km a zmáčknutí spojky se zase povolila. Po změření tyčky od spojky jsem zjistil, že zalézá dovnitř. Milimetr po milimetru. Nevíte co se ve vnitř stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 9:44
Jméno: standa
IP: uživatel9064
Datum: 29. března 2010 9:44
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 ha ha ha..... ty vole ja kdyz zacal jezdit,tak internet byl v plenkách  Ja co vim,to vim ze skusenosti kamo.....to neni o tom ze sem ja udelal na piču motor,ale sehnal sem motor.kterej byl totálně v píči....co se v primáru deje a nedeje se bavit nebudem,protoze ty to nevíš,pouze nesmyslne dedukuješ  to že ty vymrdaný mističky tam nejdou dát je jen dobře...dát je tam umim pomocí přípravku,ale proc,ze jo...?....podložka je lepsi....dostali se mi do ruky dva namrdaný motory s totálně povolenym košem....a ted pozor! oba meli klasický podlozky pod segrovkama a oba meli matici povolenou na posledni casti hridele a proste ze zavitu naspadla,stale byla na zavitu  ....jo jednou sem na tom jezdil tak dlouho az se omlátili tyčky i se segrovkama....nezajimalo mi ze to klepe,spojka fungovala,motor byl pred smrtí,jelo to a mě bylo 13....a človece ono to jelo i na dve tyčky nez se jedna skousla do retezu......a tohle vsechno je otazka stovek kilometrů a ne okamžiku......nebudu machrovat.....první motor sem půlil v 8.třídě...bylo mi 14.....do tý doby motor jel a nebo nejel a když nejel,tak sem sehnal jinej,kterej jel.....vše v rámci sousedských vztahů....na ICQ bych te milerád poslal do prdele,ale večně jsi offline....skoro si zacinam myslet ze mi mas v invisible listu.....
Datum: 28. března 2010 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 kecy,kecy,kecy hovna........ fichtl bude normalne jezdit i bez tý matice,jen nebude fungovat spojka a bude to rachtat o dekl.....že matice vypadne nevadí,zustane vyset na spojkový tyčce  ty vole nepoučuj tu o necem co neznáš..... normalni clovek tam rozklepne zajistovaci podlozku,ale kokot ji tam treba vubec nedá a pak se deje tohle...... ty vole ty si dobre zgumovanej......a kdyz uz ti dojde argumentace,tak zacnes vytahovat CBR ktery ma vsechno delany "trosicku" jinak...čti co píšu....reagujes na uplne nesmysly ktere tu nepadly.....kdyz si takovej frajer tak by mi zajimalo od kolika let si na fichtlu najezdil......a jestli si treba ochotnej se podelit i o svoje nezdary?? co jsi kdy na fichtlu skurvil a proc? Ja nez cala motory opravovat,tak sem je spise nicil......proto treba znam kazdou moznou poruchu v motoru a jeji pricinu
Datum: 28. března 2010 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 Franky kecáš blbosti....je videt ze si s tim v zivote nejezdil.......delas ze sebe machra ale nezazil si nic
Datum: 27. března 2010 10:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hej já mám ten samej problém...ve spojce mám origo pružinky a podložky a seřidím spojku ,ujedu cca 10km a už zabírá úplně jinak...kouknu na tyčky a z každý strany je v ní důlek od kuličky...tak to zabrousím do roviny a po 10km je v nich zase důlek....asi jsou ty tyčky nějaký unavený bo co...
Datum: 26. března 2010 21:46
 Proč si nechceš připustit, že máš povolenej spojkovej koš? Až ti to domrdá víko, tak ti to dojde.
Datum: 26. března 2010 18:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nevíte jak vyndat tu druhou tyčku (menší)? Totiž motor měl nedávno GO a tak je ještě hodně od vazelíny a nechce se jí ven. Nemůže to být způsobeno také tím, že tam je nová spojka(ferodo)?
Datum: 26. března 2010 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 pravdepodobne se ti povoluje spojkovej koš.....asi si spatne zajistil matici proti otočení....
Datum: 26. března 2010 18:03
 tak ty tyčinky vytáhni ven i s kuličkou změř je a potom se jeď projet a znovu je přeměř a uvidíš jestli se ti zkracujou tyčinky nebo jestli se ti povoluje spojkovej koš
Datum: 26. března 2010 17:58
 Ne šroubek na štelování, ale spojkový koš.
Datum: 26. března 2010 17:51
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 šroubek na štelování spojky se mi nepovoluje. Olej tam je! PP80 přesně 0,5 litru.
Datum: 26. března 2010 17:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kuličku tam mám. Ještě jsem to kontroloval. Ten šroub na povolování se mi nepovoluje. To jsem taky kontroval. Ale ta tyčka pořád víc a víc zalézá dovnitř. Když jsem přijel ze školy čouhala z kárteru 15,3 mm. Po seřízení a ujetí pár km už 14 mm a když jsem se pak vrátil domu už jen 13 mm. Já jsem z toho blázen.
Datum: 26. března 2010 17:45
 Možná se ti povoluje spojkovej koš. Nebo tam máš šotka, kterej ti užíra tyčku.
Datum: 26. března 2010 17:37
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nepovoluje se ti ten sroubek v spojk. krytu ?a máš kuličku mezi dvouma tyčinkama ? a máš tam olej ?
Datum: 26. března 2010 17:35
Jméno: slezan
IP: uživatel7721
 zdar draci, dneska jsem poprvé vyjel na fichlovi (po celkové repasi) a před repasi mi nešla hodit trojka, ale ted mi tam jde hodit jen kdyz to přidržím nohou a jesště tam v tom lehce někdy cukne  nevéte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 18:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdá se mi, že vyskakuje. Možná špatný automat, nebo napnutý řetěz.
Datum: 26. března 2010 18:10
Jméno: Jawa 50
IP: uživatel4411
 Čaute nevíte kde bych mohl sehnat nějaký kontakt na Z.Řeháka.Ten co renovuje ty motorky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 10:06
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pana Řeháka najdeš v Kačerově.
Datum: 27. března 2010 10:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na Sbazar ..myslím že tam prodává tu 350 co renovoval....nejsem si teda jist jestli to je on ale zkus to
Datum: 26. března 2010 21:51
 Zdravím všechny!\\\\\\\\r\\\\\\\\nLidi prosím poraďte mi-jsem už v koncích mám doma Jawu 350/354 rok 1960. Udělal jsem na ní komplet nové elektro-včetně nového dvoucívkového relé, kondenzátorů atd... Pokud šteluji předstih a mám svíčky venku-položené na hlavě motoru(jsou ukostřené) a pomalu otáčím motorem tak mi hází pěknou jiskru na svíčkách ale částečně i na kladívkách, jak zašroubuji svíčky a zkouším nakopávat-velké jiskry na kladívkách! Motor nemá správnou jiskru a nenaskočí(dělají to oba válce)! Zkoušel jsem snad vše-nové kladívka, nový kondenzátor-už vážně nevím-budu rád za každou radu!....Díky všem a pěkný den
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 18:05
 Čus lidi-v první řadě všem děkuji za rady! a to druhé-prošel jsem znovu celé zapalování, elektroistalaci, očistil kontakty atd. Motocykl mi už zas běží na jeden válec  (lepší něco než nic  )...ten druhý válec-sad to už budu jen v nastavení předstihu a bohatosti směsi! Moc děkuji a přeji mnoho pěkných chvílí a hlavně těch na cestě se svou mašinou
Datum: 27. března 2010 18:05
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš dobře odizolované svorky přerušovače od základové desky ? To dvoucívkové relé tam bylo i před novou montáží relé ? \r\nJestli tam bylo dříve relé jednocívkové, máš provedenou správnou montáž ?
Datum: 27. března 2010 10:27
 neslysel jsem jeste o teple a studene jiskre, avsak o teple a studene svicce ano...navic se nemusi nic upravovat aby byla tepla ci studena (ostatne neznam ani zadny zpusob jak tohoto docilit), staci koupit novou svici pozadovane teplene hodnoty, tj. tepla treba Brisk N17C, studena Brisk N14C, zlata stredni N15C apod, pokud se ti Briska nebude libit muze s koupit sivic jine znacky, prevodni tabulky a popisy lehko na netu najdes...dalsi vec je pokud starou svici nekdo jakkoliv upravoval tak se to samozrejme podepise na chodu motoru (zaporne)...co bych jeste chtel ozrejmit je ze samozrejme vzdalenost kontaktu (tzn. vnejsi a vnitrni elektroy na svicce, tam kde lita jiskra) se upravovat da a dokonce by se i mela, ne-li ze se rovnou musi aby motor bezel tak, jak ma, ostatne jsem ti to uz radil v prvnim prispevku ode me ("...jinak sklepni odtrh na svicce..."  ...este bych chtel utrousit poznamku ze se prihyba nebo ohyba jen ta vnejsi elektroda, na tu vnitrni se sahat nesmi, poskozuje ji to, pokud je poskozena muzes ji zahodit - je nepouzitelna...svicka je spotrebni zbozi, nevydrzi vecne a musi se menit, je to sice jednoducha soucastka (po vodici jedna z nejjednodusich) ale po technicke strance ma nejnarocnejsi podminky, proto se opotrebovava a meni...a taky never vsem(u) (cili ani me nemusis  ), ani tomu tvemu zdroji co ti radi, mej vlastni hlavu a zkus si poradit sam, na netu jsou toho mraky...zlom vas a at jezdi
Datum: 26. března 2010 22:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčky tam dej rozhodně nové, to je základ! Pro tento motor třeba Brisk N15C. A zapalování u dvouválce umíš správně seřídit? Klika nemá vůli v ložisku pod dynamem? Jestli ano tak to potom těžko seřídíš. Navíc ti může házet i klika, případně jen rotor.
Datum: 26. března 2010 21:53
 ...prej záleží i na tom jak se od sebe ty kontakty vzdálí-vždy jsem to dělal podle knížek-ale tím se prej řídit nemám že je to na ideální podmínky-jako ty nové svíčky
Datum: 26. března 2010 21:22
 no-svíčky tam nové nemám-a to z důvodu že jistý člověk mi poradil že jiskra má být "teplá"....tudíž vzal dvě starší svíčky obrousil jim kontakty-a sklepnul je více k sobě,vyčistil je acetonem, nahřál a dal do válce(nové jsem vytáhnul)! Tohle jsem udělal dříve-a jel mi pouze jeden válec a mě to nedobíjelo! DNES jsem dostal radu že to může být i vačkou-tu současnou jsem vytáhnul a dal tam jinou-zlepšilo se to ale pořád to není 100%...
Datum: 26. března 2010 21:18
 oprava - svickach, kladivkach, jinak by to nemelo smysl jen na jednom valci zeano
Datum: 26. března 2010 20:46
 predpokladam ze i svicky jsi menil za nove, jestli ne tak ucin, ne kazda haze po rocich sluzby pod tlakem (bohuzel i u nove se to i muze stat)...jinak sklepni odtrh na svicce a sprav odtrh na kladivku...
Datum: 26. března 2010 20:45
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jaké jsou jiskry na koncích kabelů? Jiskra by měla přeskočit aspon 1,5 cm, měla by být modrá a jak přeskočí, tak by to mělo být slyšet.
Datum: 26. března 2010 20:41
 jj-ja jsem udělal novou elektriku a ono mi to nedobíjelo(ale motocykl jel na jeden válec)-koupil jsem si nové doucívkové relé a zas předělal elektriku-zapalování jen sundal a celé vyčistil. Indukční cívky mám dobře zapojené,přehozené dráty nemám, kondenzátor je 100% ok a je dobře ukostřen, kompletně nová kabeláž včetně fajek, motor dobře těsní-karburátor je nový a motor dříve jel(než jsem udělal tu novou elektriku). Baterku mam taky dobrou-jsem v koncích!....díky za rady.....ps:chyba v motoru nebude-pokud jsou svíčky venku-položené na hlavě válce a zkoším nakopávat-větší jiskra je na kladívkách než na svičce!
Datum: 26. března 2010 16:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Indukční cívky jsou v pořádku a máš je správně zapojené? Nemáš přehozené dráty na kladívkách, to by ti potom pálilo v dolní úvrati. Velké jiskry mezi kladívkami znamenají, že je špatný kondenzátor nebo je špatně ukostřen, ale to asi budeš mít v pořádku. Svíčky, fajfky a kabely máš také asi nové. Jestliže i potom při startování silně jiskří mezi kladívkami, vypadá to,že je nedostatečně intenzívní jiskra, při vyšroubované svíčce jiskru hází, ale ve válci pod tlakem již nemusí být dostatečně silná na to , aby zapálila směs nebo vůbec nepřeskočí. Jinak je motor v pořádku, myslím karburátor a těsnost?
Datum: 26. března 2010 15:49
 Zdar, nemáte někdo na prodej papíry na jawu 50/05,20,21,23? Vím že to sem nepatří ale už sem je zháněl všude a nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 19:32
 jj, tak dík, čekám na odpověď.
Datum: 26. března 2010 19:32
 prave ze ja nic na nej nemam ale po vykendu ve skole s nim budu mluvit tak ti pak napišu meil
Datum: 26. března 2010 16:52
 optas se ho? kdyztak mi dej jeho icq nebo mail. dík
Datum: 26. března 2010 16:04
 zdar ja papíry sice nemám ale spolužák mi jedny nabýzel můžu se ho zeptat.
Datum: 26. března 2010 15:45
 cau, delam lak na pionyroj 20-1969 - takovej ten tmave cervenej jak byl - je to opravdu odstin jawackej 8850 a slonova kost????? co jsem s ted probrousil na original lak tak mi pripada ta cervena jinaci - takova tmavsi nez kdyz se podivam na svou original barvu pareza 555- myslite ze to mam striknout tou jawackou?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 15:33
 ta barva na parezoj je normalni balakryl - syntetika odstin znacen 8850- a je tojen zakladovkou -bez plnice - ale odstin je original značení - tak to striknu tim
Datum: 26. března 2010 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 určitě je správná.....tvýho pařeza jsem viděl na motorkářích a zdá se mi moc tmavý,je to krapet jinej odstín....je možný že si míchal podle RALu a tam to nesedí úplně.....RAL je totiž stupnice na ho....o! Vše zásadně kupuji podle ČSN a když si najdes vzornik laků v syntetice podle ČSN tak ten vzorník obsahuje cca 20 odstínů a z toho většina odstínů jsou origo škodovácký a Jawácký
Datum: 26. března 2010 12:18
Jméno: Tomas
IP: uživatel8080
 dobry den prosim mam taky dotaz... Pucil jsem si od vlastnika babettu na take jezdeni protoze on je 10 dni pracovne pryc tak mi ji pucil. Jel jsem dneska do mesta. Byla tam svetelna krizovatka ve tvaru + No,jel jsem,ted jsem chtel zabocit doleva-najel jsem na odbocovaci pruh... Cekal jsem na zelenou. Az padla zelena,tak v protismernem pruhu jely auta rovne. Padla cervena a zadne auta nejezdily ale ze byla cervena tak jsem musel stat. Az padla zelena tak zase jezdili auta doproti smeru a ja jim musel davat prednost protoze jsem zatacel a zase tam padla cervena tak jsem musel stat ikdyz uz ty auta v proti smeru nejezdily... Cele se to tak opakovalo asi 4x a v pruhu na me auta troubili a lidi rvali jestli jsem debil... Prosim poradte co a jak,mam ridicak ale myslel jsem ze kdyz sviti cervena tak to znamena ze mam stat ikdyz jsem na odb. pruhu nebo jedu rovne...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 19:01
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 tohle radsi ani nekomentuju
Datum: 26. března 2010 19:01
 Je tam zelená, najedusi do křižovatky, až bude mezera projedu, když nebude počkam až přestanou jezdit a je to. Neřeknu kdybys byl ještě před křižovatkou a vjel tam na červenou ale když si projel na zelenou a čekáš to je OK. Kdyby jste viděli co se dělá tu v Praze za prasárny, čekáš a někdo za tebou třeba s mercedesem tě podjede a šmikne to přímo ty bych střílel.
Datum: 26. března 2010 16:31
 nevim jako - je pravda ze si najedes do prostred krizovatky - a kdyz ses v prostred - tak na svuj semafor uz vlastne ani nevidis ne???? - a jakmile prestanou jezdit auta proti tobe - zastavej na cervenou - tak proste z ty krizovatky zmizim ne????- tam je vzdycky casu tak na 2 auta - ze jsou v ty krizovatce- tak nvm proc by se tam nevlezla baba - kdyxz ji jeste pomuztes slapkama- rozhodne je lepsi jet takhle nez zmatkovat na krizovatce a blokovat provoz
Datum: 26. března 2010 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 co řešíš?? Mam zelenou,najedu si doprostred krizovatky a hned jak je možnost dam kotel a jedu......to snad neni možný.....to by mi zajimalo co bys delal treba v Praze...tam jak nejsi drzej,tak nejedes....
Datum: 26. března 2010 13:37
 nebo za sekundu...to uz je jedno
Datum: 26. března 2010 13:35
 oni sou bezohlední,on ten blbec v aute si rekne:je tam mezera,proc tam nevletí.. no a už na tebe troubí a už nadává.ale ta babeta nebo ten pionyr nez se rozjede tak uz je mezera pryč a je to pak dobre aby te nekdo srazil... Oni proste nechapou ze ten pionyr nema 50 koní aby to dalo 50Km/h z místa za 3 sekundy
Datum: 26. března 2010 13:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mel si z toho slest a pretlacit to treba po chodniku a za krizovatkou nasednout protoze jiste vis ze pokud tlacis 50 tak si chodec... nepro ses tam mel proste na prasaka vesrat.... az budes jezdit dele poznas jak to funguje .... ono v prachy NA KRIZOVATCE JEDE TEN KDO JE RYCHLEJSI ... bohuzel to tak chodi
Datum: 26. března 2010 13:31
 ja ti to reknu jak se to casto stava me kdyz jedu do mesta z pionyrem... je to stejny pripad jak pise tomas. 1) jedu do odbocovaciho pruhu protoze chci odbocit doleva 2) je tam zelena ale mezi protijedoucima autama neni zadna mezera,kterou bych mohl projet abych se z pruhu dostal 3) kdyz tam padne cervena tak je tam tolik místa že bych tam projel i tankem ale nemuzu protoze na cervenou musim stat 4) az tam padne zelena tak zase jedou protijedouci auta zasebou a zase se pres ne nemuzu dostat 5) padne cervena a zase musim stat a tak se to furt opakuje do te doby nez se mezi protijedoucima autama objvi nejaka mezera,pres kterou muzu vypadnout... Jinak myslim ze kdybych jel na cervenou a nebylo tam ani jedno auto a zrovna nekde stali policajti a videli to. byl by z toho pruser...
Datum: 26. března 2010 13:25
 ja tak jezdim i v autoskole nakladakem a tomu taky chvilku trva,. nez se k nakym kloudnymu pohybu rozhodne
Datum: 26. března 2010 13:15
 ted nechapu jak to myslis. On najede do odbocovaciho pruhu, kdyz mu padne zelena tak najede doprostred krizovatky (protijedouci auta mu nijak neprekazej pouze jim musi dat prednost) a kdyz odjedou protijedouci auta, nebo dostanou cervenou to uz je jedno tak musis z krizovatky vypadnou pac ty uz ses v krizovatce a naka cervena v tvojem smeru ti je ukradena. Proste mas volno tak z ty krizovatky vypadnu i kdyby tam bylo 10 cervenejch.
Datum: 26. března 2010 13:11
 autem se z tama dostaneš raz dva... jak je mezi autama nejaka škvírka tak dupneš na plyn a projedeš mezi nima bez toho abys je nejak ohrozil nebo omezil... ale té babetě nějakou dobu trva nez se rozjede... Taky jsem toto nekolikrat zazil ze jsem se nemohl dostat z odbocovaciho pruhu preste stejne jak Tomas popisuje... ale taky jsem se nakonec nasral a fíkl to na červenou protože jsem tam stál snad 10 minut... Nastesti na me nikdo nevyletel
Datum: 26. března 2010 13:10
 karlos:mno prave jak si to ctu tak to chápu tak ze on by chtel vyjet pryc ale nemuze: Jemu skočí zelená,on najede do pruhu a je tam kolona protijedoucich aut pres kterou se nemuze dostat,mezitim tam zase padne cervena takze musi stat i kdyby tam nebylo ani jedno auto... a tak furt dokola... pokud na tebe ten ridic vyletel tak to musel byt peknej debil
Datum: 26. března 2010 13:05
 OMG ty ze mas ridicak ? kdyz ti padne zelena tak najedes doprostred krizovatky a das prednost protijedoucim vozidlum az bude volno tak vyjedes pryc to neni tak slozity ne ???
Datum: 26. března 2010 12:32
 měls na něj srát,měls mu říct ať si jede on první na červenou...
Datum: 26. března 2010 11:48
Jméno: tomas
IP: uživatel8080
 jeste jsem chte dodat... pak na me z jednoho auta vybehl celkem vyrapleny chlapiktak jsem se nasral a radsi jsem jel na cervenou
Datum: 26. března 2010 11:38
 Čest chlapci potřebuju radu jak ma byt ukotvená podkova mezi setrvačníky klikového hřídele. Je ukotvená do karteru? Asi jo dokáže mi někdo poradit třeba nějakou fotku jak to vypadá jak se to dělá předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 23:37
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 jj
Datum: 26. března 2010 23:37
 Diky a zakolikovany to staci z jedny strany?
Datum: 26. března 2010 18:48
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 http://img.motorkari.cz/upload/images/denik/2010-02/25454.jpg normalni jakejkoliv količek (ja sem pouzil jehlu s loziska) a do karteru vypiluj žlábky
Datum: 26. března 2010 16:54
 A poslal bys mi ji na meil uz bych to chtel fakt pochopit dik
Datum: 26. března 2010 15:48
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 měl bych fotku .. taky sem stim bojoval ale jak to pochopíš tak je to lehký
Datum: 26. března 2010 13:55
|



|