česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1357  1358  1359  1360  1361  1362  1363  1364  1365  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čau hale dají se koupit někde v železářství nějaký klešttě na sundání segerovek, nebo na nandavání ? prosím jestli něco takovýho existuje a popř. kolik to cca. stojí ? Děkuju Čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Kup si s výměnnými čelistmi. Máš tam rovné i zahnuté a vnější i vnitřní.
 
 
Datum: 30. ledna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vnitrni seger pojistky jsou treba u lozisek na motoru
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vnitrni jsou na vnitrni seger pojistky proste ty co sou v drazkach v trubkach stiskem rukojete se ty kleste sevrou a sevrou i tu pojistku vnejsi jsou na seger pojistky vne trubek, kdyz vemes za rukojet tak se kleste rozevrou a rozevrou i pojistku
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
a Jekej v tom je rozdíl, jaký sou lepší jestli vnitřní nebo vnější ?
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normal reknes ze chces kleste na seger pojistky kup si vnitrni i vnejsi hodej se
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
a normálně mám říct kleště na sundání segerovek a oni budou vědět ?, nebo to má nějakej spešl název ? :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Jo, já je koupil za 60 Kč. A jsou na sundání i nandání.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
Čau chlapi. mám zase dotaz ohledně tý jawy 350/640. nejde mi levý válec. nevíte čím to může být? měříl jsem tlak obou válců a mají oba 7 je to dost nebo málo?\\r\\nnovej filt tam mám, trysky vyčištění, svíčky vyměněný a dneska jsem čistil vyfuk a kolena. ale pořat to není ono. furt mi nejde levý válec. přehodil jsem dráty na indičkách ale pořad nejde levej takže eletrika je dobrá. nemáte nekdo s tím zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš moc bohatou směs. U Jaw jde do levýho válce mírně bohatší směs než do pravýho. Ty jí máš nahraně, že pravej jde špatně, a levej už nejde.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Růža      IP: uživatel8596    
Dej si mezi kladívko levého válce a kostru žárovičku,otáčej s klikou azjisti,kdy ti levý pálý.Jestli máš zaolejovanou svíčku,nebo olej v klice,je to gufero. Mně to dělalo taky,byla to nízká hladina paliva v karburátoru.jezdilo mi to na pravý a občas se přidal levý válec.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
nastartovat jako jde. dá se i jet ale potřebuje velký otáčky a jak už sem psal dusí se a z kopce musím podřazovat jinak by to chciplo. valí na jeden válec. je to vidět na první pohled že kourí jen pravej výfuk levej fakt minimálne spíš vůbec. a na 100% to bylo vidět když sem sundal výfuky a nastartoval.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
jde normálně nastartovat ale běži na jeden válec jo ? Stáhni si příručku od Dočkala tam maš jak se nastavuje předstih na 350 http://jawamania.info/technika/default.aspx
 
 
Datum: 29. ledna 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
svíčka jiskru hází na levém válci. fakt nevím čím to může bejt. a neznáte někoho na Jidnřichohradecku kdo se v tom vyzná a poladil to??
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: Kary      IP: uživatel4192    
svíčka jiskru hází na levém válci. fakt nevím čím to může bejt. a neznáte někoho na Jidnřichohradecku kdo se v tom vyzná a poladil to??
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
jako první se koukni na řidítka, vedle plynu je takova páčka tak ta musí být uprostřed,,,,,,, hází ti jiskru svička na levém valci? (indučka co je blíž řidikám tak je napojena na pravej válec, a ta co je podni na levej), zkus zeštelovat předstih na levém valci (dolní kladávko)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel7956    
gufero
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás nevíte někdo jak se nejlíp nasazují segrovky u spojky na tu pružinu?u jawy 50/21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to provaz přesně tak,dnes jsem dával ferodo lamele do spojky,a tento nástroj z kousku železa mám taky,jde to s ním opravdu dobře
 
 
Datum: 29. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar secko zvladnes rukama segrovku si chytnes do ukazovacku a palce mezi dva prsty proste
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
a nebo si muzes udelat takovej pripravek - vezmes pasovici tak 30 cm dlouhou - vyvrtes do ni diru tak (tak nejak 8 cm od jednoho kraje)velkou aby ji prosla segerovka ale aby ji neprosla ta misky pod segerovkou- no a pak na kraji vyvrtas diru tak prumer sedm osm- a do ty diry das sroub m6 a ten podlozis tak akorat a zasroubujes do karteru-vznikne ti paka kterou v pohode pritlacis na pruzinu- ale musis to vychytat abys nevylomil karter - to podlozeni - ty delky pasoovice - ale ja si to tak udelal a sem spokojenej
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nejlíp to jde ve dvouch když si jeden vezme podložku do kleští a zmáčkne pérko a druhej nasadí segerovku
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
A když budeš šikovnější, tak to zvládneš sám. Já chytim podložku do kombinaček (do těch zoubků), zamáčknu a druhou rukou tam nacpu ségrovku.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
chce to dva lidi a klic tim to pritlacis a ten druhej tu segrovku nasadi nic slozityho ale chce to trochu sily
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel5566    
ahoj,hele ja vim že je to blba otázka,ale nevysvětlily by jste mi nekdo jak sa nastavuje předstih ??např. pomocí šuplery ,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar predstih na pionýru sa nastavuje od oka veznes si treba dlouhy hrebík nebo šroubovák a dáš si píst do horní uvrati a nastavíš odtrh na kladívku zhruba 0,3 a potom sa vrátíš zpátky o kůsek s pístem no a potom potocíš statorem až sa kladivko otevře a bude met 0,3 když bude nejvíc otevřené
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
http://www.fichtlkramek.cz/faq/id5.html a dalších tisíc návodů je na netu...
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..chtel bych si nechat snizit hlavu na ČZ 175/450 prestavba cross..reknete mi prosim o kolik hlavu ubrat?diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud platí to co platí i u pionýra, že kompresní poměr by neměl překročit 12:1 tak nějak by jsi to měl udělat. Ono čím vyšší kompresák, tím se to víc zahřívá. Takže záleží také na tom, jak rychle budeš jezdit. Já bych ho dal na takových 10-10,5:1 více ne do terénu.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: koki      IP: uživatel7956    
osvědčil se 2,2mm
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vim,ale nevim jaky kompresni pomer je nejlepsi...
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Je to stejné jako u fichtla. spočítej: (objem motoru+ objem hlavy)/ objem hlavy= kompresní poměr Urči si nějaký kompresní poměr. A pak si to spočítej jako rovnici o jedné neznámé to jest objem hlavy. Až si to spočítáš, nalej do hlavy olej o objemu, který jsi spočítal. Udělej tam risku a o tolik si ji nech snížit.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
taky bych chtěl snízit hlavu na 175/356, ale nevím zda to vydrží přece je to jen z 56 roku:-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, mate nekdo dlouhodobejsi zkusenosti s tima lepicima zlatejma linkama???? - a i celkove zkusenosti - jak to vypada,jak se s tim pracuje a hlavn jestli se to po par letech nezacne loupat- pac ja mam nastrikanou acelkove zrenovlou jawa-čz 175- jako moc pekna - a nemuzu se rozmodnout - zda lepit nebo nejak ty linky namalovat barvou - chci si to udelat sam - a na lakyrnika kterej by mi je udelal nemam ani zadnyho neznam.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako na normlani jezdeni to asi neni, ale ja to mam na parezovi, na vystavnim takze snim nikde jezdit nebudu , vypada to hezky ale nevim co kdyby se to smylo vodou atd. ale za tu cenu podle me super
 
 
Datum: 29. ledna 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem je kupoval tady u sesy,nalepil jsem je,pak polejval vodou,kapal tekl mi na ně benzín,a drží krásně,vypadá to luxusne : http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_14494.html zvětš si tu fotku,na fotkách to nejní moc vidět,ale jinak super
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7936    
posle te mi prosim obrazky motoru babety 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tu nekdo kdo mi prodal snizenou hlavu ?? ja u nas v dilne nepochodil :-( nebo nekdo kdo ma hlavu doma,udelal by to a poslal mi ji :-) na penezecih se samozrejme domluvime :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
stejský je taky snižuje
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
TK moto nabízí snižování hlav. Nebo si to dej nějakýmu soustružníkovi. Měli by ti to udělat. Stačí jim řící o kolik a měli by to udělat.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
čau,mám velikost pístního čepu 18mm a chci ho vyměnit za novej i s ojničním bronzovým pouzdrem,nevíte jak mám starý pouzdro vyndat a vyměnit za nový???a ještě jestli musím vysoustružit pouzdro zevnitř i z VENKU???pište své rady,budu vám moc vděčný.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: kofola      IP: uživatel8591    
najdi si nějakou trubku o neco málo větší než je ta díra do které se strká čep ojnici si podlož dřevem aby ti vyklepnutím nevznikla vůle :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
To starý pouzdro vyndáš (tak to dělám já) musíš opatrně ho vyklepneš. Dáš tam to nové pouzdro a vnitřek vysoustružíš tak, aby ti pístní čep šel zandat rukou, ale aby tam nelítal volně. Pak do něj uděláš díry. Jsou v ojnici takové díry. Vezmeš vrtačku a ty díry uděláš do pouzdra. Myslím, že takhle se to dělá, ale nechci se hádat.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7936    
chtel bych se zeptan na kerou stranu se toči odstrediva spojka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7936    
a vadi dis sem tocil na druhu
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 210 taky :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud myslíš u babetty 207 tak proti směru hodinových ručiček.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz se na ni kouknes tak doleva
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: zelenka15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pic chlapi nevíte kolik můžu dostat za papíry na jawu dandy 50?Předem díky za odpověď ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Vim      IP: uživatel8590    
Pokud tam mas konstrukcni rychlost 45 tak hodne :-D pokud normalni tak 200-1000
 
 
Datum: 29. ledna 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel987    
čus chlapi mohl by mi někdo poslat nějakej odkaz kde jsou tech. obrazky motoru jawa 250/559 , budu dělat GO tak bych potřeboval vědět co a jak v tom motoru přesně je.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najdi si katalog dílů , je tam vše co potřebuješ http://www.sesa-moto.cz/uvod.php . Ještě je celkem dobré si vzít k ruce foťák, pokud nevíš,jak to do sebe všechno pasuje :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci co si myslite o silikonovejch guferach ma to nejakej lepsi ucinek tesneni nez ty obycejny z nitrilovy pryze odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Gori největší pi...ovina co tu píšeš. Je to obráceně. Silikonový gufera se používaj na 4T motory, protože benzín leptá silikon!!!! Do 2T jedině černé a nebo se používají teflonové do křoviňáků atd. By mě zajímalo jestli sis to zkusil to gufero namočit do toho benzínu :-D Nebo nepoznáš červenou barvu od černý :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel6203    
ja jazdil len na silikonovich guferach ! su lepsie ako tie cierne ! kvoli tomu ze cierne gufera namocene na 2hod do benzinu sa tesniaca vrstva rozlepta. u silikonovich to nehrozi. ale zalezi odkial su tie cierne gufera ja som ich mal z rakuskej firmi .
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
nevíte někdo jaký typ výfuku Hikone potřebuju na Jawu 50/typ 21?diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děláš dobře,neudělej samou chybu jako já
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
diky moc,nechám si ten originál,aspon budu mít peníze na něco jináho
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nemá to cenu něco vymejšlet...nech si origo..je to s tím i hezčí
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,fakt nedoporučuju,koupil jsem ho,a nemělo to cenu,za 2 tejdny sem scháněl orig doutník,ale pokud si třeba u toho hikonu na konci navaříš kousek tyčky(ted si nevzpomenu jak má být dlouhá) tak možná by to o něco lepší bylo.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já mám motor z výroby,seriovej takže to nemá cenu?
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakejkoli chceš,ale bez uprav typ 209,ale pokud máš seriovej motor nemá cenu kupovat hikone,koupil sem ho a akorát mi to výkon snížilo než zvýšilo.pokud máš větší kanálky,nebo něco,tak by to rozhodně nebylo na škodu
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam doma jednu hlavu co ma vytocenej zavit na svicku vetsi...v tom zavitu je medena vlozka s normlanim svickovym zavitem..ma to mit nejakej ucinek na chlazeni nebo proc takova uprava ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta vložka měďěná nebude na 1000%.... měď se s hliníkem nesnáží a sežralo by se to. je to mosaz, nebo bronz.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo ... sem myslel jestli to neni kuli chlazeni treba
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,jenom byl strzenej zavit na svicku tak se tam dala vlozka...mam to takhle u 2 hlav..ten hlinik to obcas nevydrzi,takze se zavit pretoci a takhle se to opravuje ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: milan11      E-mail:      IP: uživatel8587    
Ahoj, prosim vas, potrebuju poradit jak na jawa 21 vytahnout lozisko na pravem krytu motoru. Nad tym loziskem je takova packa kde se uchyti nejaky bovden :-P Je uz hodne vyviklane a plne pisku. Diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děda mi to dělal nějakým kluzným kladivem .ale nevím jak to vypadalo
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jenže když ho bude rvát za studena tak ho takhle 3x vymění a pak v tom nebude držet a bude muset kupovat drahý lepidla jako já aby tam drželo...jo a když ho tam budeš dávat zpátky tak to taky zahřej!!!
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: vybrouš      IP: uživatel7097    
hele nebo jesli to ložisko budeš vyhazovat, tak na něj navař šroub, a pak přes nějakou trubku utahuj matku a ložisko bude vylízat
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: milan11      E-mail:      IP: uživatel8587    
Diky moc, skusim to :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zatop v kamnech a polož to na kamna a pořádně to nahřej(hliník se roztáhne víc a vznikne ti vůle) a pak s tím jen parkrát klepni o ponk a ložisko je venku (mám to vyzkoušený) a když to nepůjde tak to máš málo zahřátý...prostě když to pořádně zahřeješ tak to na 100% půjde
 
 
Datum: 29. ledna 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je na bowden spojk.lanka,ale jak to vyndat nevim,nikdy sem to nevydělával
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8526    
ahoj mám jawu 23 mustanga který asi 10let stojí tak potřebuju poradit co vše mám udělat aby znovu drandil jako nový .. popřípadě i líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar secko vycisti uplne krasne a musi to jet
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je blbost půlit motor....nejdřív ho právě projed at vidíš jak jezdí jestli nevypadávají kvalty a jak jede a potom ho popřípadě rozpul a oprav
 
 
Datum: 29. ledna 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ještě radši rozpůl motor a koukni se jak to vypadá, vyměň kroužky a můžeš jezdit! Musíš ale trochu investovat.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně vyčisti celej karbec,přenastav předstih,odtrh,dofoukni pneu,zkontroluj celý palivový systém včetně kohoutku,popřípadě odrezni nádrž,dotahni všechno,vyměni svíčku,dál mě nic nenapadá
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: woowi      E-mail:      IP: uživatel8586    
hej hosi pls potrebuji pomoc koupil jsem uz sveho 3 fika a v tom tretim byl benzin uz tak stary ze se oddelil s vodou nebo tak neco proste sracka jakasyk a nevim jak to vymyt kdyz to viliju tk poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
až to vyliješ tak tu nádrž odšroubuj,kohoutek taky a tu spodní díru zacpi nějakým dřevem nebo něčím,pak do toho naházej šroubky nebo diabolky a nalij tam benzim,pořádně s tim třepej at ten rez opadá a je to.
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdr,hoši neznáte nějakej e-shop kde bych mohl koupit píst na ČZ 125 C ? thx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: navstevnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží od kud jsi jinak je výborná opravna v příbrami - k dolu marie
 
 
Datum: 06. února 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
http://www.motoren.sk/
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fechtlu vozite jehlu na 2 nebo 3 zarezu..... ? myslim jako uz se zajetmy vybrusem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam jehlu ze 4ma zarezama, 555ku, a v zime (jezdim do skoly) ho mam na 3. zarezu
 
 
Datum: 29. ledna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Taktéž, ale musíš mít čistý filtr vzduchu ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já též na 2 zářezu a jezdí parádně
 
 
Datum: 29. ledna 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já na 2 a jede krásně :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2010 7:46
 
<  1357  1358  1359  1360  1361  1362  1363  1364  1365  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 17:07:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu