Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čau hale dají se koupit někde v železářství nějaký klešttě na sundání segerovek, nebo na nandavání ? prosím jestli něco takovýho existuje a popř. kolik to cca. stojí ?
Děkuju Čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2010 9:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Kup si s výměnnými čelistmi. Máš tam rovné i zahnuté a vnější i vnitřní.
Datum: 30. ledna 2010 9:54
 vnitrni seger pojistky jsou treba u lozisek na motoru
Datum: 29. ledna 2010 14:40
 vnitrni jsou na vnitrni seger pojistky proste ty co sou v drazkach v trubkach stiskem rukojete se ty kleste sevrou a sevrou i tu pojistku vnejsi jsou na seger pojistky vne trubek, kdyz vemes za rukojet tak se kleste rozevrou a rozevrou i pojistku
Datum: 29. ledna 2010 14:39
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 a Jekej v tom je rozdíl, jaký sou lepší jestli vnitřní nebo vnější ?
Datum: 29. ledna 2010 14:03
 normal reknes ze chces kleste na seger pojistky kup si vnitrni i vnejsi hodej se
Datum: 29. ledna 2010 13:39
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 a normálně mám říct kleště na sundání segerovek a oni budou vědět ?, nebo to má nějakej spešl název ?
Datum: 29. ledna 2010 13:29
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Jo, já je koupil za 60 Kč. A jsou na sundání i nandání.
Datum: 29. ledna 2010 13:23
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Čau chlapi. mám zase dotaz ohledně tý jawy 350/640. nejde mi levý válec. nevíte čím to může být? měříl jsem tlak obou válců a mají oba 7 je to dost nebo málo?\\r\\nnovej filt tam mám, trysky vyčištění, svíčky vyměněný a dneska jsem čistil vyfuk a kolena. ale pořat to není ono. furt mi nejde levý válec. přehodil jsem dráty na indičkách ale pořad nejde levej takže eletrika je dobrá. nemáte nekdo s tím zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 19:23
 Máš moc bohatou směs. U Jaw jde do levýho válce mírně bohatší směs než do pravýho. Ty jí máš nahraně, že pravej jde špatně, a levej už nejde.
Datum: 29. ledna 2010 19:23
Jméno: Růža
IP: uživatel8596
 Dej si mezi kladívko levého válce a kostru žárovičku,otáčej s klikou azjisti,kdy ti levý pálý.Jestli máš zaolejovanou svíčku,nebo olej v klice,je to gufero.
Mně to dělalo taky,byla to nízká hladina paliva v karburátoru.jezdilo mi to na pravý a občas se přidal levý válec.
Datum: 29. ledna 2010 19:11
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 nastartovat jako jde. dá se i jet ale potřebuje velký otáčky a jak už sem psal dusí se a z kopce musím podřazovat jinak by to chciplo. valí na jeden válec. je to vidět na první pohled že kourí jen pravej výfuk levej fakt minimálne spíš vůbec. a na 100% to bylo vidět když sem sundal výfuky a nastartoval.
Datum: 29. ledna 2010 17:15
Jméno: johny
IP: uživatel8528
Datum: 29. ledna 2010 16:19
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 svíčka jiskru hází na levém válci. fakt nevím čím to může bejt. a neznáte někoho na Jidnřichohradecku kdo se v tom vyzná a poladil to??
Datum: 29. ledna 2010 15:58
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 svíčka jiskru hází na levém válci. fakt nevím čím to může bejt. a neznáte někoho na Jidnřichohradecku kdo se v tom vyzná a poladil to??
Datum: 29. ledna 2010 15:50
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 jako první se koukni na řidítka, vedle plynu je takova páčka tak ta musí být uprostřed,,,,,,, hází ti jiskru svička na levém valci? (indučka co je blíž řidikám tak je napojena na pravej válec, a ta co je podni na levej), zkus zeštelovat předstih na levém valci (dolní kladávko)
Datum: 29. ledna 2010 13:38
Jméno: koki
IP: uživatel7956
 gufero
Datum: 29. ledna 2010 13:18
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás nevíte někdo jak se nejlíp nasazují segrovky u spojky na tu pružinu?u jawy 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:09
 to provaz přesně tak,dnes jsem dával ferodo lamele do spojky,a tento nástroj z kousku železa mám taky,jde to s ním opravdu dobře
Datum: 29. ledna 2010 16:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar secko zvladnes rukama segrovku si chytnes do ukazovacku a palce mezi dva prsty proste
Datum: 29. ledna 2010 15:28
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 a nebo si muzes udelat takovej pripravek - vezmes pasovici tak 30 cm dlouhou - vyvrtes do ni diru tak (tak nejak 8 cm od jednoho kraje)velkou aby ji prosla segerovka ale aby ji neprosla ta misky pod segerovkou- no a pak na kraji vyvrtas diru tak prumer sedm osm- a do ty diry das sroub m6 a ten podlozis tak akorat a zasroubujes do karteru-vznikne ti paka kterou v pohode pritlacis na pruzinu- ale musis to vychytat abys nevylomil karter - to podlozeni - ty delky pasoovice - ale ja si to tak udelal a sem spokojenej
Datum: 29. ledna 2010 13:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nejlíp to jde ve dvouch když si jeden vezme podložku do kleští a zmáčkne pérko a druhej nasadí segerovku
Datum: 29. ledna 2010 13:46
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 A když budeš šikovnější, tak to zvládneš sám. Já chytim podložku do kombinaček (do těch zoubků), zamáčknu a druhou rukou tam nacpu ségrovku.
Datum: 29. ledna 2010 13:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 chce to dva lidi a klic tim to pritlacis a ten druhej tu segrovku nasadi nic slozityho ale chce to trochu sily
Datum: 29. ledna 2010 12:39
Jméno: pepa
IP: uživatel5566
 ahoj,hele ja vim že je to blba otázka,ale nevysvětlily by jste mi nekdo jak sa nastavuje předstih ??např. pomocí šuplery ,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar predstih na pionýru sa nastavuje od oka veznes si treba dlouhy hrebík nebo šroubovák a dáš si píst do horní uvrati a nastavíš odtrh na kladívku zhruba 0,3 a potom sa vrátíš zpátky o kůsek s pístem no a potom potocíš statorem až sa kladivko otevře a bude met 0,3 když bude nejvíc otevřené
Datum: 29. ledna 2010 15:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 29. ledna 2010 12:28
 zdarec..chtel bych si nechat snizit hlavu na ČZ 175/450 prestavba cross..reknete mi prosim o kolik hlavu ubrat?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud platí to co platí i u pionýra, že kompresní poměr by neměl překročit 12:1 tak nějak by jsi to měl udělat. Ono čím vyšší kompresák, tím se to víc zahřívá. Takže záleží také na tom, jak rychle budeš jezdit. Já bych ho dal na takových 10-10,5:1 více ne do terénu.
Datum: 29. ledna 2010 15:22
Jméno: koki
IP: uživatel7956
 osvědčil se 2,2mm
Datum: 29. ledna 2010 15:16
 to vim,ale nevim jaky kompresni pomer je nejlepsi...
Datum: 29. ledna 2010 14:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Je to stejné jako u fichtla. spočítej: (objem motoru+ objem hlavy)/ objem hlavy= kompresní poměr Urči si nějaký kompresní poměr. A pak si to spočítej jako rovnici o jedné neznámé to jest objem hlavy. Až si to spočítáš, nalej do hlavy olej o objemu, který jsi spočítal. Udělej tam risku a o tolik si ji nech snížit.
Datum: 29. ledna 2010 14:06
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 taky bych chtěl snízit hlavu na 175/356, ale nevím zda to vydrží přece je to jen z 56 roku
Datum: 29. ledna 2010 12:49
 cau, mate nekdo dlouhodobejsi zkusenosti s tima lepicima zlatejma linkama???? - a i celkove zkusenosti - jak to vypada,jak se s tim pracuje a hlavn jestli se to po par letech nezacne loupat- pac ja mam nastrikanou acelkove zrenovlou jawa-čz 175- jako moc pekna - a nemuzu se rozmodnout - zda lepit nebo nejak ty linky namalovat barvou - chci si to udelat sam - a na lakyrnika kterej by mi je udelal nemam ani zadnyho neznam....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:55
 jako na normlani jezdeni to asi neni, ale ja to mam na parezovi, na vystavnim takze snim nikde jezdit nebudu , vypada to hezky ale nevim co kdyby se to smylo vodou atd. ale za tu cenu podle me super
Datum: 29. ledna 2010 16:55
Datum: 29. ledna 2010 11:47
Jméno: jura
IP: uživatel7936
 posle te mi prosim obrazky motoru babety 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:33
 je tu nekdo kdo mi prodal snizenou hlavu ?? ja u nas v dilne nepochodil  nebo nekdo kdo ma hlavu doma,udelal by to a poslal mi ji  na penezecih se samozrejme domluvime
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 12:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 stejský je taky snižuje
Datum: 29. ledna 2010 12:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 TK moto nabízí snižování hlav. Nebo si to dej nějakýmu soustružníkovi. Měli by ti to udělat. Stačí jim řící o kolik a měli by to udělat.
Datum: 29. ledna 2010 11:30
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 čau,mám velikost pístního čepu 18mm a chci ho vyměnit za novej i s ojničním bronzovým pouzdrem,nevíte jak mám starý pouzdro vyndat a vyměnit za nový???a ještě jestli musím vysoustružit pouzdro zevnitř i z VENKU???pište své rady,budu vám moc vděčný.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 16:01
Jméno: kofola
IP: uživatel8591
 najdi si nějakou trubku o neco málo větší než je ta díra do které se strká čep ojnici si podlož dřevem aby ti vyklepnutím nevznikla vůle
Datum: 29. ledna 2010 16:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To starý pouzdro vyndáš (tak to dělám já) musíš opatrně ho vyklepneš. Dáš tam to nové pouzdro a vnitřek vysoustružíš tak, aby ti pístní čep šel zandat rukou, ale aby tam nelítal volně. Pak do něj uděláš díry. Jsou v ojnici takové díry. Vezmeš vrtačku a ty díry uděláš do pouzdra. Myslím, že takhle se to dělá, ale nechci se hádat.
Datum: 29. ledna 2010 11:29
Jméno: jura
IP: uživatel7936
 chtel bych se zeptan na kerou stranu se toči odstrediva spojka
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:50
Jméno: jura
IP: uživatel7936
 a vadi dis sem tocil na druhu
Datum: 29. ledna 2010 11:50
 u 210 taky
Datum: 29. ledna 2010 11:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud myslíš u babetty 207 tak proti směru hodinových ručiček.
Datum: 29. ledna 2010 11:26
 kdyz se na ni kouknes tak doleva
Datum: 29. ledna 2010 11:09
 Pic chlapi nevíte kolik můžu dostat za papíry na jawu dandy 50?Předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 14:01
Jméno: Vim
IP: uživatel8590
 Pokud tam mas konstrukcni rychlost 45 tak hodne  pokud normalni tak 200-1000
Datum: 29. ledna 2010 14:01
Jméno: pavel
IP: uživatel987
 čus chlapi mohl by mi někdo poslat nějakej odkaz kde jsou tech. obrazky motoru jawa 250/559 , budu dělat GO tak bych potřeboval vědět co a jak v tom motoru přesně je..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 13:40
 najdi si katalog dílů , je tam vše co potřebuješ http://www.sesa-moto.cz/uvod.php . Ještě je celkem dobré si vzít k ruce foťák, pokud nevíš,jak to do sebe všechno pasuje
Datum: 29. ledna 2010 13:40
 cus draci co si myslite o silikonovejch guferach ma to nejakej lepsi ucinek tesneni nez ty obycejny z nitrilovy pryze
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:49
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Gori největší pi...ovina co tu píšeš. Je to obráceně. Silikonový gufera se používaj na 4T motory, protože benzín leptá silikon!!!! Do 2T jedině černé a nebo se používají teflonové do křoviňáků atd. By mě zajímalo jestli sis to zkusil to gufero namočit do toho benzínu  Nebo nepoznáš červenou barvu od černý
Datum: 29. ledna 2010 15:49
Jméno: Gori
IP: uživatel6203
 ja jazdil len na silikonovich guferach ! su lepsie ako tie cierne ! kvoli tomu ze cierne gufera namocene na 2hod do benzinu sa tesniaca vrstva rozlepta. u silikonovich to nehrozi. ale zalezi odkial su tie cierne gufera ja som ich mal z rakuskej firmi .
Datum: 29. ledna 2010 10:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 nevíte někdo jaký typ výfuku Hikone potřebuju na Jawu 50/typ 21?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 10:12
 děláš dobře,neudělej samou chybu jako já
Datum: 29. ledna 2010 10:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 diky moc,nechám si ten originál,aspon budu mít peníze na něco jináho
Datum: 29. ledna 2010 10:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemá to cenu něco vymejšlet...nech si origo..je to s tím i hezčí
Datum: 29. ledna 2010 10:00
 ne,fakt nedoporučuju,koupil jsem ho,a nemělo to cenu,za 2 tejdny sem scháněl orig doutník,ale pokud si třeba u toho hikonu na konci navaříš kousek tyčky(ted si nevzpomenu jak má být dlouhá) tak možná by to o něco lepší bylo.
Datum: 29. ledna 2010 9:54
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 já mám motor z výroby,seriovej takže to nemá cenu?
Datum: 29. ledna 2010 9:50
 jakejkoli chceš,ale bez uprav typ 209,ale pokud máš seriovej motor nemá cenu kupovat hikone,koupil sem ho a akorát mi to výkon snížilo než zvýšilo.pokud máš větší kanálky,nebo něco,tak by to rozhodně nebylo na škodu
Datum: 29. ledna 2010 9:47
 mam doma jednu hlavu co ma vytocenej zavit na svicku vetsi...v tom zavitu je medena vlozka s normlanim svickovym zavitem..ma to mit nejakej ucinek na chlazeni nebo proc takova uprava ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 12:04
 ta vložka měďěná nebude na 1000%.... měď se s hliníkem nesnáží a sežralo by se to. je to mosaz, nebo bronz.
Datum: 29. ledna 2010 12:04
 ajo ... sem myslel jestli to neni kuli chlazeni treba
Datum: 29. ledna 2010 10:00
 ne,jenom byl strzenej zavit na svicku tak se tam dala vlozka...mam to takhle u 2 hlav..ten hlinik to obcas nevydrzi,takze se zavit pretoci a takhle se to opravuje
Datum: 29. ledna 2010 9:58
 Ahoj, prosim vas, potrebuju poradit jak na jawa 21 vytahnout lozisko na pravem krytu motoru. Nad tym loziskem je takova packa kde se uchyti nejaky bovden  Je uz hodne vyviklane a plne pisku. Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:26
 děda mi to dělal nějakým kluzným kladivem .ale nevím jak to vypadalo
Datum: 29. ledna 2010 11:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jenže když ho bude rvát za studena tak ho takhle 3x vymění a pak v tom nebude držet a bude muset kupovat drahý lepidla jako já aby tam drželo...jo a když ho tam budeš dávat zpátky tak to taky zahřej!!!
Datum: 29. ledna 2010 10:47
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 hele nebo jesli to ložisko budeš vyhazovat, tak na něj navař šroub, a pak přes nějakou trubku utahuj matku a ložisko bude vylízat
Datum: 29. ledna 2010 10:41
 Diky moc, skusim to
Datum: 29. ledna 2010 10:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zatop v kamnech a polož to na kamna a pořádně to nahřej(hliník se roztáhne víc a vznikne ti vůle) a pak s tím jen parkrát klepni o ponk a ložisko je venku (mám to vyzkoušený) a když to nepůjde tak to máš málo zahřátý...prostě když to pořádně zahřeješ tak to na 100% půjde
Datum: 29. ledna 2010 10:04
 jo to je na bowden spojk.lanka,ale jak to vyndat nevim,nikdy sem to nevydělával
Datum: 29. ledna 2010 9:48
 ahoj mám jawu 23 mustanga který asi 10let stojí tak potřebuju poradit co vše mám udělat aby znovu drandil jako nový .. popřípadě i líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar secko vycisti uplne krasne a musi to jet
Datum: 29. ledna 2010 15:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je blbost půlit motor....nejdřív ho právě projed at vidíš jak jezdí jestli nevypadávají kvalty a jak jede a potom ho popřípadě rozpul a oprav
Datum: 29. ledna 2010 13:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ještě radši rozpůl motor a koukni se jak to vypadá, vyměň kroužky a můžeš jezdit! Musíš ale trochu investovat.
Datum: 29. ledna 2010 11:24
 hlavně vyčisti celej karbec,přenastav předstih,odtrh,dofoukni pneu,zkontroluj celý palivový systém včetně kohoutku,popřípadě odrezni nádrž,dotahni všechno,vyměni svíčku,dál mě nic nenapadá
Datum: 29. ledna 2010 9:49
 hej hosi pls potrebuji pomoc koupil jsem uz sveho 3 fika a v tom tretim byl benzin uz tak stary ze se oddelil s vodou nebo tak neco proste sracka jakasyk a nevim jak to vymyt kdyz to viliju tk poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 9:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 až to vyliješ tak tu nádrž odšroubuj,kohoutek taky a tu spodní díru zacpi nějakým dřevem nebo něčím,pak do toho naházej šroubky nebo diabolky a nalij tam benzim,pořádně s tim třepej at ten rez opadá a je to.
Datum: 29. ledna 2010 9:38
 Zdr,hoši neznáte nějakej e-shop kde bych mohl koupit píst na ČZ 125 C ? thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:52
 záleží od kud jsi jinak je výborná opravna v příbrami - k dolu marie
Datum: 06. února 2010 19:52
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 http://www.motoren.sk/
Datum: 29. ledna 2010 9:05
 na fechtlu vozite jehlu na 2 nebo 3 zarezu..... ? myslim jako uz se zajetmy vybrusem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 18:12
 ja mam jehlu ze 4ma zarezama, 555ku, a v zime (jezdim do skoly) ho mam na 3. zarezu
Datum: 29. ledna 2010 18:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taktéž, ale musíš mít čistý filtr vzduchu
Datum: 29. ledna 2010 11:21
 já též na 2 zářezu a jezdí parádně
Datum: 29. ledna 2010 9:51
 já na 2 a jede krásně
Datum: 29. ledna 2010 7:46
|



|