česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1381  1382  1383  1384  1385  1386  1387  1388  1389  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: FichtlIFY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry že to sem nepatří ale potřebuji typový štítek na jawu 551 standart bez těch čísel prostě čistý dikes :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: FichtlIFY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No přesně tak potřebuju ten plechovej štítek :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na plechovej štítek asi těžko něco natiskneš :-D :-D,jinak ty štítky se daj koupit všude na netu ;-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 6:33
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
internet mas a tiskarnu ? tak v cem je problem minuta prace najit na netu typovej prukaz, dat pokud mozno zlutej starej papir a zmacknout tisk ? v cem je ? problem ? maximlen potom vystrihnou napsat podmipis anonyma :-D rok vyroby a vyrobni cislo a hotovo
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: dawid      IP: uživatel7154    
ahoj troubí vám fichtl?Mně jak kdy.Dneska sem rozdělával ten přepínač.Odělal sem ho,dal sem ho zpátky a troubilo to jako noíkdy před tím.Ale po dvou zatroubení to zase přestalo.A tshle to udělalo vždycky když sem to odělal.Když sáhnu na ten klakson tak se jakoby chvěje ale zvuk nevydá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě nikdy klakson na starým pionýru netroubil,ale ted mám toho novýho pincka oranžovýho,a je tam nová cívka na bzučák a na světal.a kdyš mam zaplíá světla a vše klakson bzučí jak svin.NEní nejhezčí ale vevnitř je asi ok,Zkus si taky pořídit novou cívku
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl taky troubit nema spis jakoby bzucet :-D. rekl bych, ze tam bude nekde zkrat, nebo spatnej kontakt
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě fichtl taky nikdy netroubil,,spíše vydával takový zvuk jako nakopnutý kačer :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kuci prosím newíte kde se dá sehnat možná to víte taková ta kulatá věc, co se dá na bok kola do takových výřezů na bábě 207, do té věci se pak zasune náhon tachometru.. (no prostě to pohání tachometr, přenáší tu sílu do náhonu a pak do tacháču..) newím jak se tomu říká myslím že soukolí tachometru nebo víte co myslím ne?? prosím poraďte kde to mám sehnat.. digitální tachometr je na prd :-(:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
ahoj tak babetu 207 s tachometrem není problém sehnat, problém je sehnat toho šneka.. a ty plosím odepiš na meil ty co mně chceš prodat toho šneka xD
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel8438    
zdravim ja mam ties babettu 207 aj s tachometrom
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
ahoj.. jo učitě bych to bral, ale řekni cenu, kde bydlíš atd.. no nic napiš plosím na meil: kekz@seznam.cz ...jinak díky za nabídku a co nejdříve prosím odepiš...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorrry sorrry necital som to dobree
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má ale nemá nic spolocné s motorovim blokem :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele nvm nvm - ale babetta 207 nema tachometr ne - nebo se mejlim?????
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Jozo      E-mail:      IP: uživatel7809    
Jestli by si to kekz nevzal tak by se mi to šiklo.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já mám celý šnek i to velké kolo. Jediný problém je- drátek, který je zaseklý ve šneku a to velké kolo..... má obroušené zuby. Měl by jsi zájem?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem skusil pred tejdnem snizit trosku hlavu frezou dal jsem hlavu do sveraku a pak rukou tocil frezou vzal jsem to trosku a vykon se zvednul odost tetka tahne do kopce lip nez ten po GO kterej lita nadherne. Nechtel porad tahnout pritom krouzky bylly novy zajety tak jsem se nastval snizil hlavu trosku dal tam olej castrol a special od jiny benzinky kde neni sizenej a hnedka to tahne do kopce na 3. predtim to nebrala porovine potvora odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro standu: Závodně 10:1 to je nějak málo ne ??, na závodní
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8461    
mustang 23 : Mam to spocitany.....bezpecny je to do pomeru 1:11 ,ja mel 1:11,07 .....ale zavodne se jezdi kompresni pomer nekde mezi Serii 9.5:1 a 10:1
 
 
Datum: 13. ledna 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
kdyz vezmes 8. vybrus tak to samo ti zvedne kompresi a kdyz este snizis hlavu tak uz se dostavas na celkem extremni hodnoty pochybuju ze to standartni klika i po go pobere . sice to mozna par tisic pojede jak auto :-D ale pak adios a znovu go ale ostatne od toho ten motor na fichtlu jen ty penize nejsou :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
6 ml a ja si budu po zime nechavat na 5 ml ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já si chci také snížit hlavu. Volal jsem do TK moto a ty by mě to udělali, k tomu si dám 5. výbrus, motor po GO, přímé sání, 72 tryska atd.... ale na jaký objem? mě přijde jak má standa 5,6 ml hodně. Kolik má vlastně fík originálně?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8457    
hele ja mam hlavu s objemem 5.6ml ,nevim o kolik je podřízlá......a jede perfektne.....
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: fikuss      IP: uživatel8427    
chtel bych to snizit i udruhyho ale jen trochu treba 0.1 mm nebo 0,2 mm to by snad na zivotnost nemelo moc velkej vliv ne? hlavne ta hlava tim je uz ponicena kdyz to tak vezmu pak uz to spatky nevratim ale da se to nahradit podlozkou
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8457    
to neni pravda ze snizena hlava az tolik ovlivnuje zivotnost motoru.....do jistého kompromisu je to bez problému,na svoji predposlední verzi 21 sem skusil snizenou hlavu na 8.vybrus a jak to pelášilo.....uplne jinej motor... to ze má nekdo motor po smrti a jeste na nej dá snizenou hlavu,tak je jasný ze se vysype.....ani bych si nedovolil dát snizenou hlavu na nejaký motor před GO....je to logický
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no me jednou typek v mototechne řikal že jakysi magor co delal v sigme to snižil o milimetr a origo fichtl jel hned 80 ale jak dodal jen na konec ulice
 
 
Datum: 12. ledna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdim jenom se sníženou hlavou a když sem tam dal normální tak to nejelo
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ja sem udelal to sami a ten motor sel krasne od spoda uplne sem cejtil ze to chce dopredu :-D ale z duvodu snizene zivotnosti sem opet u originalni hlavy
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cusss! draci prosim neviete o niekoho zo slovenska z nitrianskej,salianskej alebo z trnavskej kraji kto by mi nabil rotor z pionyra? vobec ani nic sa na nu nelepi :-D je uplne nové este nenabité... Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8455    
oni prodávají nenabuzený rotory ? pacholci, zeptej je někde v servisu, nebo mototechně, tam snad budou vědět, prej to dělaj i na veteránských burzách
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
čus, chtěl bych se zeptat jestli kartery na 175/450 jsou stejné jako na 175/356, nebo spíše jestli je stejná celá převodovka. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar,já bych řekl,že ta převodovka 356 je shodná s 450,poněvadž 450 je v podstatě jen vylepšenej motor 356,ale je to jen jednovýfuk a válec má jiný kanály,takže řekl bych že převody i řazení a startování i spojka jsou stejný.
 
 
Datum: 22. ledna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to tak...minimálně v těch přepouštěcích kanálech se lišej... 356 má jinej tvar než 450
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
nejsem si jistej ale řek bych že se lišej kartery v přepouštěcích kanálkách, myslim šířku.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
čau,jaká svíčka je lepší do studeného startu:BRISK 14C nebo Brisk 17C,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja mam taky svoji kombinaci-NGK blabla6 a primotana jedna rada dratu na zapalovaci svici-chytne i kdyz jen nechtic o tu startovacku zavadis :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N17C a tyristorové zapaľovanie = maximalná spokojnosť
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar na studene starty 17C
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě to na všechnystartuje stejně at v zime,nebo v lete. Stačí mít pouze dobře seštelovaný zapalování a karburátor
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mam ozkouseny co je jak a 14 se mi v lete hnedka prehrala a pak to uz neslo ani rozstlacit. vlete 17 chyta doceladobre s teplym motorem a v zime se mi nepodarilo to sni nakopnout ani roztlacit chytloto a pak chciplo uz to neslo bylo to uchcany a tak pouzivam 15 ta chyta i pri -5 bez problemu a v lete funguje dobre s prehratym motorem musim vetsinou roztlacit asi 2 metry takze doporucuju N15C
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
grepak: do zatizenejch motoru je 14,do studenejsich motoru je treba 17...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
já bych řekl že 14ka,pište dál
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: grepak.s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že 14ka... 17 ka je do teplejch motoru, ktery se hodne zahrivaji a 14 ka do studenejsich...Ale to je jako teplota na start bude treba lepsi 17ka..
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - delam elektriku na jawe 20 - a co jsem koukal do schematu stahliho z nedt tak - mi vychazi ze by zadni svetlo melo svitit furt pokud to nastartuju - je to schema spravne zakresleny??? - ze ma svitit furt - nebo to furt nesviti???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj - presne - o starym provedení - jo a stando - ja si toho fika delam do originalu - ale tak to mam zapojit podle schematu jo??? - bude to slapat????
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8457    
bavime se tu o starym provedeni jawy 20 a ne o mustangu "mustangisto":-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
zdarec tak zadní světlo nemá v zadnem pripade sviti furt.Má svítit se předním světlem když přepneš na masce doprava ten prepinac.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aby mě nedošlo k nepříjenostem jako třeba tahle i kd někdy se tomu vyhnout nedá tak jsem si zakreslil jak vypadal stará elektrika a jen jsem natahal nové kabely podle toho jak jsem si to zakreslil. Já zrovna taky v tuhle dobu dělám v sobotu bych to chtěl vyzkoušet
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: leider      IP: uživatel8456    
mas tam tripolohový spínač,jedna poloha je zdechač na druhou polohu nastartujes a prepnutím na tretí by se ti meli rozsvitit světla.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8453    
hele nicemu by to nevadilo,kdyz to tak zapojis,ale ve skutecnosti se pri prostredni poloze vinutí te male civecky ukostří a tudíž to nesvítí.....je to zvlastni,ale je to tak.....ja protoze sem tomu nejak nikdy nechtel verit,tak sem radeji delal zadni svetlo na tvrdo,teda mimo prepinac-svitilo furt
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli se vyráběli kývačky jenom s červenou nádrží (bez chromů). Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
Díky moc:-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus, kývačky se vyráběly dva typy. Základní verze, která měla chromované půlky nádrží a tzv. lidová verze. Ta měla nádrž bez chromu, jenom celou nastříkanou stříbrnou barvou. Takže jenom s červenou nádrží se nedělaly.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
but s chromem nebo stribrna nadrz misto chromu ...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel368    
cau draci potrebuju poradit jak udelat z jawy 250/559 nejrychleji krosku nebo nejake plany na ni a jeste jak to je s odhlasenim na urade dal mi ji deda a rekl mi at si s tim delam co chci dekuju za rady a at to jezdi cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Jen aby to neprodal nekomu dalsimu co by to taky mohl zkurvit...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
hele!ja nevym ale tu helmu chcu spatky!mne nekdo u kostela rykal se ju mas furt ty ale ze mi ju nechces dat!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
fikussi ty tu nikomu nenadavej do kretena (po těch hadavých dizkuzích co si tu psal,by spíš lidi mohli označit takle tebe) Lukasi,řadši to prodej,pokud nehceš jezdi na veteranu,dostaneš za to celkem dobrý peníze. Když si koupis nějakou starší krosku,tak určitě je lepší do terenu,než bastl.A nějakou krosku 15-30 Kw seženeš od 10-20 tisíc
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dalsi kreten co chce skurvit 250 hnedka bych ji koupil sezen si radeji nakou upravenou nebo se znicenejma plechama
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si mejl založ a toho pava mi dej....
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele doufam ze to nerikas jenom pro to aby sme ti dali pokoj a pak sis zalez do garaze a strhal z toho vsechny plechy a sel na pole :-D fakt nema cenu nicit neco peknyho :-) ver nam ;-) plno lidi co tu je uz toho ma dost odjezdino tak jim ver :-D :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel368    
hosi nemam icq ani email jak to ctu tak mate asi pravdu sezenu neco jinyho dik za rady
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ze ti sem porad davam odkazy ale snazime se te presvedcit...hezky pocitej... papiry zhruba 3000,pav tak 7000,samotna motorka asi tak 12000...to mas vcelku zhruba 22000 kč ... koukni kolik stoji to co mas ty,jenom bez pava http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/367784-250-559.html
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radek1212- ja kdybych mel neco jako ma on,tak bych si to bud nechal a kdyz uz bych to prodaval a mel z toho prachy jako on muze mit,sel bych spis do tohodle http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/335134-250-513.html ...lukasi fakt,jak pise martin,mas doma poklad... a pokud nechces jit do ostry krosky,kup si to co mas ty,jenom uz ve zkurvenym stavu,das za to par kacek http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/369041-250-559.html
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel8455    
Jestli si děláš prdel, jseš zralej na ránu, tohle se nedělá ve společnosti vášnivých Jawařů Jestli si prdel neděláš, jseš na ni zralej ještě víc, jak už psaly, to co máš doma ať je to ve stavu jakým koliv je POKLAD a měl by sis toho vážit, možná by tě to jednou štvalo. Jak už psaly níže, má to velkou cenu, papíry 4-5000, Pav 7000+, jestli je jen pobouchanej, lehko si to někdo spraví a ta jawka samotná taky něco stojí Vážně ji radši prodej a kup si krosku, budeš na tom líp a popravdě i mi tady všichni, já osobně bych z toho byl dost smutnej, vědět že je na světě taková nádhera a někdo to likviduje jen pro to, aby se mohl povozit po poli. !!! NEDĚLEJ TO !!!! prosím PS.: pošli mi na mail foto, rád bych viděl jak vypadá, dík Martin
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele jaktože má stejnou IP???
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vado on má 250 s pávem a překope to do krosu prodejto a kup 250/513 ta jede jako prase
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zajic 13 má pravdu. Pokud chceš, panelku s PAV a papírama prodáš za 20000 kč a kup si čz 125/516 za 10000 kč a máš to! a ta lítá jak drak!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jestli si něděláš prdel tak napiš na icq 263 031 421 a toho pava beru :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vám ještě nedošlo že si zase z vás někdo dělá prdel :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukasi, dej kontakt na sebe, pošli mi ho přes mail......
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta original 250 ma asi o 25 kilowatt vic..to znamena ze to s tebou pude na zadni kolo sotva skubnes za plyn!! fakt hele nenic to!samotnej ten vozejk (PAV) se prodava minimalne za 5000 kč!!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis ty si nenechas rict..navic kdyz to ma i pava!! PRODEJ TO!!vysvetlete mu to nekdo! jenom pro predstavu jo? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/363249-250-kyvacka-pav40.html podle popisu mas tohle... 20 000 kč !!!!!!!!!!!! za to bys mel peknou cezetu 250 ORIGINAL crosovou masinu!!!! tohle nekurvi ani nahodou!!!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel368    
kluci a nechcete nekdo to plexi a ty plechy okolo motoru a zadniho kola zda se mi to skoda vyhodit a je za ni i ten vozejk ale ma pichli kolo a je celej pobouchanej
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: furioso19      IP: uživatel7364    
nic neodhlasuj...tie papiere su na tom najcennejsie
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a byla tam asi za 7000
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim ti tu poradej ostatni :-) ja motorku jeste neodhlasoval takze nevim..ale kdyz bys ji dal do kupy,tak se da sehnat čz 125/516,na motoinzerci sem ji videl (sice v ramu z nejaky aprilie nebo yamahy nebo z ceho) ale mas v tom ostrej motor..a ten z ty cz 125/516 je jeste jednou tak silnej jak ta 250 :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel368    
a ty papiry mam odhlasit jak musi za to platit
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste neco k tomu,jestli chces jenom orezat plechy,dat blatnik nahoru jako to mam ted ja od predchoziho majitele,tak te to bude i srat,protoze kdyz to chces udelat na rychlo jako ten predemnou tak se ti to bude porad kurvit,vsude vsechno cinka,brni,rachta...pro predstavu jak vypada ta moje ti sem dam odkaz na moje stranky: http://www.cz-cross.iprostor.cz ted planuju komplet prestavbu-prevareni ramu,do predu 19'' kolo,plastovy blatniky,komorovej vejfuk,masku se svetlem,upravit uchyceni zadnich tlumicu....je toho hodne..
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyvole!!jestli to ma papiry tak ji nekurvi!!to ji radsi prodej,jestli je v dobrym stavu tak ji aspon za 5000 prodat muzes !!! a kup si nejakou zkurvenou!!taky ted prestavuju akorat cz175,bejvala kejvacka,ten predemnou ji tak nejak predelal (orezal plechy a to bylo vsechno) a muzu ti rict,ze bez poradnejch uprav z toho krosku neudelas.a to ze tomu das drapak,sundas plechy a seriznes zadni blatnik,to neni kroska...kazdopadne ji radsi prodej a nepredelavej to!!! za 1000 si koupis jinou uz znicenou a jeste ti zbydou aspon 3000 na poradnou predelavku..
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: cyrilxv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec drci. Chtěl jsem se zeptat k čemu slouží u jawy555 tlumivka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ji taky na 555 nemam, a vse ok. ale i bez tlumivky to sviti malo
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
tak tak, ja ju mam na 555 a vsetko je jak ma byt...na 05 mi bez nej za 3 sekundy zhoreli 2 ziarovky :-).
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8453    
je to civka,ktera s rostouci frekvenci(otáčky motoru) tlumí výkon alternátoru aby nepraskali žárovky.......neco jako pasivní rele.....bez ní ti budou praskat zarovky.....ovsem je nutná u Jawa 05,u standartní 555 v seriovém provedení by nemela být az tak nutná....ja ji teda nemam a nic mi nepraska,u 05 sem ji nemel a furt horeli zarovky......
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, poradte prosim, jak vyndat drzak riditek z brejli bez vysroubovani sroubu riditek? mam ho uplne znicenej, budu mit novej takze mi je jedno pokud ho znicim, nejdulezitejsi je vyndat tu trubku na ktery jsou riditka. jak na to? jawa 555. diky predem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak perfektni, trubka a sroub s matici je venku. akorat ze ta matice je na tom sroubu tolik zazrana ze s tim nemohu nic delat, a tu matici potrebuju (sroub je na vyhozeni). takze to na noc dam do oleje (prevodovyho) a snad to povoli. poradili byste nejakej figl?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak, na ten sroub zezhora bouchni, tim uvolnis ten spodni kuzel...potom uz to pude vyndat
 
 
Datum: 12. ledna 2010 9:08
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky mc za pomoc! snad se mi to podari znovu smontovat do novejch brejli s novym sroubem. :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne parkrát do toho bouchni a neboj se toho ono to moc držet nebude...
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vypada to sice jinak (mam vse sundany a zbejvaj mi jenom bryle a ta tyc riditek v nich) ale z brejli trci ta trubka ktera drzi riditka a v ni je ten sroub kterej ted vypada proste jako tyc a nemuzu s tim nic udelat. takze bouchat dolu a vypadne ten spalik. neposkodim tim nejak tu trubku co drzi riditka? diky za odpoved :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli to dobře chápu tak máš ten šroub ožvejkaný a nejde povolit ne?? no tak tu hlavičku nějak uřízni a ten šroub zabouchej dovnitř a vyrazíš tím pádem i ten špalíček a řídítka vyndáš
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj mám takový problém s 05kou když sem byl tak před měsícm jezdit tak se zakuckala a konec když sem ji dotáhld domu >vyčistil karbec>udělal předstih a očistil kladívka >> skoušeny nové i staré svíčky , benzín tam teče něakou kompresi to taky má ale né a né chytit při roztlačování nebo našlapování, jiskru hází hezky. Už opravdu nevím co stím, děkuju za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dneska mnenena indučka a karbec ještě skusim kondik a pak kouknu na valec jei se to potom nevyřeší tak de 05z garáže
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8462    
věř je to může bejt ta cívka, já jsem měl krásnou jiskru a nic, s novou cívkou to chytlo, to jsou věci mezi nebem a pionýrem do kterých mi obyčejní lidi nevidíme :-)))
 
 
Datum: 13. ledna 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Trysky nebo to muze delat taky inducka hochu nemusi pod tlakem hazet ale kdyz ji das ven tak hazi nebo ti to muze nekde brutalne ukostrovat a ty o tom ani nevis nebo odtrh nejak blbe.nebo jak tady pises o te kompresi ze to jakousi ma tak to nemusi chytat i kdyz to nejakou jeste ma nebo to muze byt krouzkama
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: pilot      E-mail:      IP: uživatel8458    
podivej se na pist a pak mi rekni jestli není nejak poskozený
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8457    
jako tam enni moc možností.....mokrá svíčka vždy značí jen 2 veci.....bud se to ulejvá a nebo to málo pálí.....
 
 
Datum: 12. ledna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
děkuju za rady, zítra skusim dát ješte jinej karbec (ten co tam je je profouklej komplet) popřípadě ten jinej kondik ale když to hází :\ zítra napíšu jak to dopadlo
 
 
Datum: 12. ledna 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
me se stali dve veci zacalo tect do plovaku a ja na to ne aa ne prijid hned se to uchcalo a nic jednou se mi taky stalo ze jsem cistil trysku a jak jsem byl nasranej tak jsem ji zapomnel utahnout ponekud trapny ale taky jsem na to nemohl prijit
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani nebudu cist co tu pisou ostatni. Mohlo prestat tesnit gufero pod magnetem pokud ten motor je starej a nebylo to nekdy pred nedavnem meneny. A vycistenej karbec rikas cemu? pred pokladam zes ho poradne profoukal ty vsechny kanalky a nevycistil jen trysky?? v elektryce nehledej problem pokud hazi peknou jiskru tak proste je OK. Musi mit prectich aspon 1,3 aby chyt dobre v ty zime. tetka maz mozna vsechny svicy ulity tak pokud budes kupovat novou tak kup N15C. Je divny ze to zakuckalo a konec to vypada proste na gufero tak ho skus vymenit a pak muzem resit dal co stim
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to kladívko nějak poničené. Myslím na tom kamínku co se dotýká jestli není taková tmavší skvrna tak to maj za sebou. V lešpím případě stačí vzít jemný šmrgl a trošičku je přejet v tom horší nové. Ale může to dělat i něco jiného.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8455    
Honza- jiskru prej má dobrou
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já bych ještě zkontroloval odizolování kontaktů zapalování a může být špatná ta fibrová podložka jak je vsazená v pevným kontaktu a zapalovací kabel na svíčku jestli není narušeny že by se v určitý poloze dotýkal s kostrou
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel8455    
Jestli máš kámoše, kterýmu to jezdí, půjč si neho indukčku a svíčku, dej na kladívkách malej odtrh (já to dělám jenom od oka, děch 0,4 mm tam zase nemusí bejt tak přeně) hlavní je aby tam byla mezera a myslim si že to na 90 % musí jít, co já jsem u toho strávil času, jiskra že bych s ní mohl topit a nic, zkusil jsem jinou cívku a krásně chytnul
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
indučku sem vymnenil jako první věc kladívka maj najeto tak 200km a sou čištěný svíček je zdoušená spousta a žádný nezapálej
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkus ty kladívka vyměnit. Jinak mě nic nenapadá.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Wafflen      IP: uživatel5851    
Indukční cívka! zkus tohle a dej vedět, z 70 procent to bude tohle!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8453    
pravdepodobne nepali pod tlakem....skus sklepnout svicku
 
 
Datum: 12. ledna 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
svicka je mokra, prst v díře neudržim foukne to kolem (momentálně nemůžu změřit kompres.) motor je vykotlanej ale sou tam novy krouzky a tesneni pod hlavou karbecem a vejfukem. De o to že lítala krásně 65 a s větrem vzádech 70 teď prostě nazapálí směs
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
a ta komprese je dostatecna?? svicka se ulejva a nebo je sucha? motor je vykloktanej a nebo po GO?? napis at muzem vyloucit ruzne zavady......casto byva jedinym problemem motor po smrti kterej uz proste dobre nepojede.....
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel5395    
Zdar draci poradte jak je to stim kompresnim pomerem sou neajky rozdily pro silnicni upravy a cross jak velkej objem spalovaku mam zvolit pro cross odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Čím větší kompresní poměr, tím více se to hřeje. Na silnici máš rychlost, takže to uchladíš. V terénu jezdíš pořád jednička dvojka. Trojku tam nedáš, takže to neuchladíš.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
svou roli hraje výška výfukovýho kanálu....pokud mas origo valec,do terenu bude nejlepsi seriová hlava....
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar hoši potřebuju radu.Mam mustanga a potřebuju vyčistit nádrž ze vnitřku a nevím čím a nejak slušně!!! a bez poničení!!!prosím poraďte budu velice rad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem použíl štěrk ( jako jenom samozřejmě kamínky ) a je to dobré. Ale doporučuji to propláchnout něčím jiným než vodou. Mě to schnulo dva dny v létě na slunci a to jsem ještě trochu foukal horkovzdušnou pistolí. Pokud však máte doma kotel je to idální dát na nebo opřít o horké trbuky tou velkou dírou dolů nebo naopak a mělo by to být do rána suché.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Oderzovač koupíš normálně v drogerii. Ale já měl vyrezlou nádrž. Naházel jsem tam všechny šroubky (malé i velké) a rachltal s tím 10 minut. Pak jsem ji vypláchl vodou a takový bordel z ní vytekl. Až hrůza pohledět. Pak jsem to dal doma na radiátor. Nechal ji vyschnout, nalil beňál a jezdím dál ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moony: a kde se dá ten odrezovač koupit?a kolik přibližně stojí? moc dík
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
menší a střední korozi zvládne odrezovač, větší korozi vyřeší buď drobný štěrk či matičky nasypané do nádrže a řádně proštěrchat. Pak opět odrezovač, řádně propláchnout... ASby znovu nádrž nerezavěla, použít nějakou dvousložkovou barvu netečnou k benzínu (např. Eprosin E25). Pokud máš nádrž jen zanesenou, tak ji je propláchni a je to...
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj kluci co je lepší?? mít na bábě 207 cívku z fechtla nebo tam mít orig?? co je lepší? ta nebo ta??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
no ono to na jinou pojede ale neco tam spalis.. nejcasteji tyristor
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Jedině orig,na jinou to nejede.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Nech to jak to je. Ti inženýři, kteří se na vývoji podíleli, byly študovaní lidé s patřičnými vědomosti. Takže nepodléhej iluzi že na jejich díle něco vylepšíš aniž náš potřebné pemzum vědomostí co měli oni. Je pravdou že s moderními součástkami a technologiemi docílíš lepších výsledků, ale nepředpokládám že jsi v elektronice, mechanice a přístupu k lepším technologiím nějak vybavenej, tak proto ti fakt radím, abys se v tom nešťoural a nechal elektroinstalaci jak je.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
aha.. ttj.. tak to promiňte to ne sem přehlídl xD
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Omfg dyt pise ze se musi davat 4V !!!
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
aha ttj.. a která je pro bábu lepší 4, 6 nebo 8 V ??
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na bádu se musí dávat cívka 4V ne 8V nebo 6V. Je to napsané v příručce.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel6843    
Čau draci o víkendu jsem si na fichtla přidělal místo předního kola pomocí nástavců lyži a na zadní kolo jsem si namotal řetěz. To byste viděli jak to teď lítá ve sněhu. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N3RV: jo tak s 3kolkou a s prohrnovánim mam dost dobrý zkušenosti:-) ... mam v tom motor z čz 450 a na zadku takovej pákou zvedací rámeček a na něm mám chycenou radlici:-D parádní na chodníky... ale ted už se v těch 30cm moc nechytám no:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vím že to není fichtl ale možná něco s toho pochytíte! http://www.dolekop.com/fotky/71507-snowbike
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj taky to mam v plánu ale nedomyslel sem uchycení nenahrál bys foto pls nebo neposlal na mejla předem moc dík
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o něčím tkovým sme skámošem o víkendu tky přemýšlely.Že bysme udělaly 3kolku a motor z 350cc :-D,a do předu zhrnovadlo na sníh :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
seso prodáváš tady spínač brzdového světla na babettu nebo na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus chci si koupit 100 OKTANOVÍ benzín a chtěl bych ho žedit CASTROLEM 2T kolik ho mam naředit?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: kofola      IP: uživatel8469    
bože já jezdím na třiapulce dole karlovicama 140 na benzín co beru sousedům ze sekačky na norm olej co ředím 1:40
 
 
Datum: 22. ledna 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
100 oktanovej denzin se dava do fichtla jen kdyz mas snizenou hlavu!!!Jinakl to je skoda 2Kc na litr!!!
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel8455    
Já jsem to teda nezkoušel (ani nehodlám) ale podle mě je to k ničemu, akorát zlikviduješ kroušky, neli celej píst jestli chceš výkon, přez 100vku benzín cesta nevede
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
mam fichtla predelanyho na kros a motor uz to mel skoro za sebou tak sem si rekl ze zkusim 100 oktanovej benzin... dobry no.. koupil sem 4 litry a po vyjetejch 3 litrech byl motor po smrti.. pravda ze sem to dcl dost tocil ale stejne.. opotrebovani motoru s tim benzinem o dost stoupne... a rozdil ve vykonu ani nepoznate.. :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel368    
hosi nemusi se tam lejt takovej benzin to je k nicemu mam mormalni motor zedny jehli proste nic extra a ten fichtl da tech 80 z kopce uplne normalne
 
 
Datum: 12. ledna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
hele je to jejich vec....ja uz se tu napsal mraky slohů o tom jak prinutit fichtla jet 80,ale kazdej hleda schudnejsi metodu v "tuningu "nez vsechno opravit a seridit........
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Zbytečně vyhozený prachy,letadlo z toho stejně neuděláš.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
bude se to víc hřát,řed benzin minimalne 1:40
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen pro info... oktanový se píše z tvrdým Y ;-)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud máš v ojnici pouzdro, tak 1:40 pokud jehly tak 1:50.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
a to je kolik?
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím, co si od toho slibuješ, ale řeď to normálně jako kdybys používal normální benzín.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Cau mam mozna trochu blby dotaz, tak to prosim omluvte. Na jakém místě na rámu je na JAWĚ 250/353 r.v. 1958 (to je ta stim bošákem) vyraženo číslo rámu? Na druhé z roku 1957 (ta s ampermetrem a klíčkem na nádrži) je to číslo vyraženo pod sedlem, ale na té druhé to nikde nemůžu najít jen na štítku a to nepotřebuju potřebuju na rámu. Tak moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
Tak sem tedy koukal na ten krk ze vsech stran i na ram u moru ze vsech stran a nenasel jsem to. Tak nevite nekdo kde to najit?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cislo ramu by melo bejt vyrazeny na krku rizeni po pravy strane (kdyz se divas ve smeru jizdy)
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:47
 
<  1381  1382  1383  1384  1385  1386  1387  1388  1389  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 21:03:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu