Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Sorry že to sem nepatří ale potřebuji typový štítek na jawu 551 standart bez těch čísel prostě čistý dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:18
 No přesně tak potřebuju ten plechovej štítek
Datum: 13. ledna 2010 14:18
Datum: 13. ledna 2010 6:33
 internet mas a tiskarnu ? tak v cem je problem minuta prace najit na netu typovej prukaz, dat pokud mozno zlutej starej papir a zmacknout tisk ? v cem je ? problem ? maximlen potom vystrihnou napsat podmipis anonyma  rok vyroby a vyrobni cislo a hotovo
Datum: 12. ledna 2010 20:02
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 ahoj troubí vám fichtl?Mně jak kdy.Dneska sem rozdělával ten přepínač.Odělal sem ho,dal sem ho zpátky a troubilo to jako noíkdy před tím.Ale po dvou zatroubení to zase přestalo.A tshle to udělalo vždycky když sem to odělal.Když sáhnu na ten klakson tak se jakoby chvěje ale zvuk nevydá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:19
 mě nikdy klakson na starým pionýru netroubil,ale ted mám toho novýho pincka oranžovýho,a je tam nová cívka na bzučák a na světal.a kdyš mam zaplíá světla a vše klakson bzučí jak svin.NEní nejhezčí ale vevnitř je asi ok,Zkus si taky pořídit novou cívku
Datum: 12. ledna 2010 20:19
 fichtl taky troubit nema spis jakoby bzucet  . rekl bych, ze tam bude nekde zkrat, nebo spatnej kontakt
Datum: 12. ledna 2010 20:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě fichtl taky nikdy netroubil,,spíše vydával takový zvuk jako nakopnutý kačer
Datum: 12. ledna 2010 18:41
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:16
 ahoj tak babetu 207 s tachometrem není problém sehnat, problém je sehnat toho šneka.. a ty plosím odepiš na meil ty co mně chceš prodat toho šneka xD
Datum: 13. ledna 2010 14:16
Jméno: patres
IP: uživatel8438
 zdravim ja mam ties babettu 207 aj s tachometrom
Datum: 12. ledna 2010 21:18
 ahoj.. jo učitě bych to bral, ale řekni cenu, kde bydlíš atd.. no nic napiš plosím na meil: kekz@seznam.cz ...jinak díky za nabídku a co nejdříve prosím odepiš...
Datum: 12. ledna 2010 21:16
 sorrry sorrry necital som to dobree
Datum: 12. ledna 2010 20:33
 má ale nemá nic spolocné s motorovim blokem
Datum: 12. ledna 2010 20:31
 hele nvm nvm - ale babetta 207 nema tachometr ne - nebo se mejlim?????
Datum: 12. ledna 2010 20:02
 Jestli by si to kekz nevzal tak by se mi to šiklo.
Datum: 12. ledna 2010 19:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám celý šnek i to velké kolo. Jediný problém je- drátek, který je zaseklý ve šneku a to velké kolo..... má obroušené zuby. Měl by jsi zájem?
Datum: 12. ledna 2010 19:40
 tak jsem skusil pred tejdnem snizit trosku hlavu frezou dal jsem hlavu do sveraku a pak rukou tocil frezou vzal jsem to trosku a vykon se zvednul odost tetka tahne do kopce lip nez ten po GO kterej lita nadherne. Nechtel porad tahnout pritom krouzky bylly novy zajety tak jsem se nastval snizil hlavu trosku dal tam olej castrol a special od jiny benzinky kde neni sizenej a hnedka to tahne do kopce na 3. predtim to nebrala porovine potvora
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 16:09
 pro standu: Závodně 10:1 to je nějak málo ne ??, na závodní
Datum: 13. ledna 2010 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel8461
 mustang 23 : Mam to spocitany.....bezpecny je to do pomeru 1:11 ,ja mel 1:11,07 .....ale zavodne se jezdi kompresni pomer nekde mezi Serii 9.5:1 a 10:1
Datum: 13. ledna 2010 10:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 kdyz vezmes 8. vybrus tak to samo ti zvedne kompresi a kdyz este snizis hlavu tak uz se dostavas na celkem extremni hodnoty pochybuju ze to standartni klika i po go pobere . sice to mozna par tisic pojede jak auto  ale pak adios a znovu go ale ostatne od toho ten motor na fichtlu jen ty penize nejsou
Datum: 12. ledna 2010 22:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 6 ml a ja si budu po zime nechavat na 5 ml
Datum: 12. ledna 2010 19:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já si chci také snížit hlavu. Volal jsem do TK moto a ty by mě to udělali, k tomu si dám 5. výbrus, motor po GO, přímé sání, 72 tryska atd.... ale na jaký objem? mě přijde jak má standa 5,6 ml hodně. Kolik má vlastně fík originálně?
Datum: 12. ledna 2010 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel8457
 hele ja mam hlavu s objemem 5.6ml ,nevim o kolik je podřízlá......a jede perfektne.....
Datum: 12. ledna 2010 19:40
Jméno: fikuss
IP: uživatel8427
 chtel bych to snizit i udruhyho ale jen trochu treba 0.1 mm nebo 0,2 mm to by snad na zivotnost nemelo moc velkej vliv ne? hlavne ta hlava tim je uz ponicena kdyz to tak vezmu pak uz to spatky nevratim ale da se to nahradit podlozkou
Datum: 12. ledna 2010 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel8457
 to neni pravda ze snizena hlava az tolik ovlivnuje zivotnost motoru.....do jistého kompromisu je to bez problému,na svoji predposlední verzi 21 sem skusil snizenou hlavu na 8.vybrus a jak to pelášilo.....uplne jinej motor... to ze má nekdo motor po smrti a jeste na nej dá snizenou hlavu,tak je jasný ze se vysype.....ani bych si nedovolil dát snizenou hlavu na nejaký motor před GO....je to logický
Datum: 12. ledna 2010 19:29
 no me jednou typek v mototechne řikal že jakysi magor co delal v sigme to snižil o milimetr a origo fichtl jel hned 80 ale jak dodal jen na konec ulice
Datum: 12. ledna 2010 18:22
 Já jezdim jenom se sníženou hlavou a když sem tam dal normální tak to nejelo
Datum: 12. ledna 2010 17:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja sem udelal to sami a ten motor sel krasne od spoda uplne sem cejtil ze to chce dopredu  ale z duvodu snizene zivotnosti sem opet u originalni hlavy
Datum: 12. ledna 2010 17:14
 cusss! draci prosim neviete o niekoho zo slovenska z nitrianskej,salianskej alebo z trnavskej kraji kto by mi nabil rotor z pionyra? vobec ani nic sa na nu nelepi  je uplne nové este nenabité... Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:24
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 oni prodávají nenabuzený rotory ? pacholci, zeptej je někde v servisu, nebo mototechně, tam snad budou vědět, prej to dělaj i na veteránských burzách
Datum: 12. ledna 2010 16:24
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 čus, chtěl bych se zeptat jestli kartery na 175/450 jsou stejné jako na 175/356, nebo spíše jestli je stejná celá převodovka. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 20:55
 Nazdar,já bych řekl,že ta převodovka 356 je shodná s 450,poněvadž 450 je v podstatě jen vylepšenej motor 356,ale je to jen jednovýfuk a válec má jiný kanály,takže řekl bych že převody i řazení a startování i spojka jsou stejný.
Datum: 22. ledna 2010 20:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tak...minimálně v těch přepouštěcích kanálech se lišej... 356 má jinej tvar než 450
Datum: 12. ledna 2010 20:13
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 nejsem si jistej ale řek bych že se lišej kartery v přepouštěcích kanálkách, myslim šířku.
Datum: 12. ledna 2010 19:59
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 čau,jaká svíčka je lepší do studeného startu:BRISK 14C nebo Brisk 17C,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja mam taky svoji kombinaci-NGK blabla6 a primotana jedna rada dratu na zapalovaci svici-chytne i kdyz jen nechtic o tu startovacku zavadis
Datum: 12. ledna 2010 20:25
 N17C a tyristorové zapaľovanie = maximalná spokojnosť
Datum: 12. ledna 2010 20:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar na studene starty 17C
Datum: 12. ledna 2010 20:05
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě to na všechnystartuje stejně at v zime,nebo v lete. Stačí mít pouze dobře seštelovaný zapalování a karburátor
Datum: 12. ledna 2010 17:44
 ja to mam ozkouseny co je jak a 14 se mi v lete hnedka prehrala a pak to uz neslo ani rozstlacit. vlete 17 chyta doceladobre s teplym motorem a v zime se mi nepodarilo to sni nakopnout ani roztlacit chytloto a pak chciplo uz to neslo bylo to uchcany a tak pouzivam 15 ta chyta i pri -5 bez problemu a v lete funguje dobre s prehratym motorem musim vetsinou roztlacit asi 2 metry takze doporucuju N15C
Datum: 12. ledna 2010 16:53
 grepak: do zatizenejch motoru je 14,do studenejsich motoru je treba 17...
Datum: 12. ledna 2010 16:18
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 já bych řekl že 14ka,pište dál
Datum: 12. ledna 2010 16:00
 myslím že 14ka... 17 ka je do teplejch motoru, ktery se hodne zahrivaji a 14 ka do studenejsich...Ale to je jako teplota na start bude treba lepsi 17ka..
Datum: 12. ledna 2010 15:44
 zdr - delam elektriku na jawe 20 - a co jsem koukal do schematu stahliho z nedt tak - mi vychazi ze by zadni svetlo melo svitit furt pokud to nastartuju - je to schema spravne zakresleny??? - ze ma svitit furt - nebo to furt nesviti????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 22:57
 jj - presne - o starym provedení - jo a stando - ja si toho fika delam do originalu - ale tak to mam zapojit podle schematu jo??? - bude to slapat????
Datum: 12. ledna 2010 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel8457
 bavime se tu o starym provedeni jawy 20 a ne o mustangu "mustangisto"
Datum: 12. ledna 2010 21:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 zdarec tak zadní světlo nemá v zadnem pripade sviti furt.Má svítit se předním světlem když přepneš na masce doprava ten prepinac.
Datum: 12. ledna 2010 20:08
 Aby mě nedošlo k nepříjenostem jako třeba tahle i kd někdy se tomu vyhnout nedá tak jsem si zakreslil jak vypadal stará elektrika a jen jsem natahal nové kabely podle toho jak jsem si to zakreslil. Já zrovna taky v tuhle dobu dělám v sobotu bych to chtěl vyzkoušet
Datum: 12. ledna 2010 16:22
Jméno: leider
IP: uživatel8456
 mas tam tripolohový spínač,jedna poloha je zdechač na druhou polohu nastartujes a prepnutím na tretí by se ti meli rozsvitit světla.
Datum: 12. ledna 2010 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel8453
 hele nicemu by to nevadilo,kdyz to tak zapojis,ale ve skutecnosti se pri prostredni poloze vinutí te male civecky ukostří a tudíž to nesvítí.....je to zvlastni,ale je to tak.....ja protoze sem tomu nejak nikdy nechtel verit,tak sem radeji delal zadni svetlo na tvrdo,teda mimo prepinac-svitilo furt
Datum: 12. ledna 2010 14:55
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli se vyráběli kývačky jenom s červenou nádrží (bez chromů). Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:14
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Díky moc
Datum: 12. ledna 2010 15:14
 čus, kývačky se vyráběly dva typy. Základní verze, která měla chromované půlky nádrží a tzv. lidová verze. Ta měla nádrž bez chromu, jenom celou nastříkanou
stříbrnou barvou. Takže jenom s červenou nádrží se nedělaly.
Datum: 12. ledna 2010 14:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 but s chromem nebo stribrna nadrz misto chromu ...
Datum: 12. ledna 2010 14:40
Jméno: lukas
IP: uživatel368
 cau draci potrebuju poradit jak udelat z jawy 250/559 nejrychleji krosku nebo nejake plany na ni a jeste jak to je s odhlasenim na urade dal mi ji deda a rekl mi at si s tim delam co chci dekuju za rady a at to jezdi cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jen aby to neprodal nekomu dalsimu co by to taky mohl zkurvit...
Datum: 12. ledna 2010 20:20
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 hele!ja nevym ale tu helmu chcu spatky!mne nekdo u kostela rykal se ju mas furt ty ale ze mi ju nechces dat!
Datum: 12. ledna 2010 19:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 fikussi ty tu nikomu nenadavej do kretena (po těch hadavých dizkuzích co si tu psal,by spíš lidi mohli označit takle tebe) Lukasi,řadši to prodej,pokud nehceš jezdi na veteranu,dostaneš za to celkem dobrý peníze. Když si koupis nějakou starší krosku,tak určitě je lepší do terenu,než bastl.A nějakou krosku 15-30 Kw seženeš od 10-20 tisíc
Datum: 12. ledna 2010 17:54
 dalsi kreten co chce skurvit 250 hnedka bych ji koupil sezen si radeji nakou upravenou nebo se znicenejma plechama
Datum: 12. ledna 2010 17:05
 Tak si mejl založ a toho pava mi dej....
Datum: 12. ledna 2010 16:54
 hele doufam ze to nerikas jenom pro to aby sme ti dali pokoj a pak sis zalez do garaze a strhal z toho vsechny plechy a sel na pole  fakt nema cenu nicit neco peknyho  ver nam  plno lidi co tu je uz toho ma dost odjezdino tak jim ver
Datum: 12. ledna 2010 16:14
Jméno: lukas
IP: uživatel368
 hosi nemam icq ani email jak to ctu tak mate asi pravdu sezenu neco jinyho dik za rady
Datum: 12. ledna 2010 16:09
Datum: 12. ledna 2010 15:57
Datum: 12. ledna 2010 15:54
 Jestli si děláš prdel, jseš zralej na ránu, tohle se nedělá ve společnosti vášnivých Jawařů
Jestli si prdel neděláš, jseš na ni zralej ještě víc, jak už psaly, to co máš doma ať je to ve stavu jakým koliv je POKLAD a měl by sis toho vážit, možná by tě to jednou štvalo. Jak už psaly níže, má to velkou cenu, papíry 4-5000, Pav 7000+, jestli je jen pobouchanej, lehko si to někdo spraví a ta jawka samotná taky něco stojí
Vážně ji radši prodej a kup si krosku, budeš na tom líp a popravdě i mi tady všichni, já osobně bych z toho byl dost smutnej, vědět že je na světě taková nádhera a někdo to likviduje jen pro to, aby se mohl povozit po poli.
!!! NEDĚLEJ TO !!!! prosím
PS.: pošli mi na mail foto, rád bych viděl jak vypadá, dík Martin
Datum: 12. ledna 2010 15:51
 Hele jaktože má stejnou IP???
Datum: 12. ledna 2010 15:49
Datum: 12. ledna 2010 15:45
 ty vado on má 250 s pávem a překope to do krosu prodejto a kup 250/513 ta jede jako prase
Datum: 12. ledna 2010 15:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zajic 13 má pravdu. Pokud chceš, panelku s PAV a papírama prodáš za 20000 kč a kup si čz 125/516 za 10000 kč a máš to! a ta lítá jak drak!
Datum: 12. ledna 2010 15:38
 a jestli si něděláš prdel tak napiš na icq 263 031 421 a toho pava beru
Datum: 12. ledna 2010 15:03
 Vám ještě nedošlo že si zase z vás někdo dělá prdel
Datum: 12. ledna 2010 14:59
 Lukasi, dej kontakt na sebe, pošli mi ho přes mail......
Datum: 12. ledna 2010 14:53
 a ta original 250 ma asi o 25 kilowatt vic..to znamena ze to s tebou pude na zadni kolo sotva skubnes za plyn!! fakt hele nenic to!samotnej ten vozejk (PAV) se prodava minimalne za 5000 kč!!
Datum: 12. ledna 2010 14:24
Datum: 12. ledna 2010 14:22
Jméno: lukas
IP: uživatel368
 kluci a nechcete nekdo to plexi a ty plechy okolo motoru a zadniho kola zda se mi to skoda vyhodit a je za ni i ten vozejk ale ma pichli kolo a je celej pobouchanej
Datum: 12. ledna 2010 14:17
Jméno: furioso19
IP: uživatel7364
 nic neodhlasuj...tie papiere su na tom najcennejsie
Datum: 12. ledna 2010 14:12
 jo a byla tam asi za 7000
Datum: 12. ledna 2010 14:12
 s tim ti tu poradej ostatni  ja motorku jeste neodhlasoval takze nevim..ale kdyz bys ji dal do kupy,tak se da sehnat čz 125/516,na motoinzerci sem ji videl (sice v ramu z nejaky aprilie nebo yamahy nebo z ceho) ale mas v tom ostrej motor..a ten z ty cz 125/516 je jeste jednou tak silnej jak ta 250
Datum: 12. ledna 2010 14:10
Jméno: lukas
IP: uživatel368
 a ty papiry mam odhlasit jak musi za to platit
Datum: 12. ledna 2010 14:07
 jeste neco k tomu,jestli chces jenom orezat plechy,dat blatnik nahoru jako to mam ted ja od predchoziho majitele,tak te to bude i srat,protoze kdyz to chces udelat na rychlo jako ten predemnou tak se ti to bude porad kurvit,vsude vsechno cinka,brni,rachta...pro predstavu jak vypada ta moje ti sem dam odkaz na moje stranky: http://www.cz-cross.iprostor.cz ted planuju komplet prestavbu-prevareni ramu,do predu 19'' kolo,plastovy blatniky,komorovej vejfuk,masku se svetlem,upravit uchyceni zadnich tlumicu....je toho hodne..
Datum: 12. ledna 2010 14:04
 tyvole!!jestli to ma papiry tak ji nekurvi!!to ji radsi prodej,jestli je v dobrym stavu tak ji aspon za 5000 prodat muzes !!! a kup si nejakou zkurvenou!!taky ted prestavuju akorat cz175,bejvala kejvacka,ten predemnou ji tak nejak predelal (orezal plechy a to bylo vsechno) a muzu ti rict,ze bez poradnejch uprav z toho krosku neudelas.a to ze tomu das drapak,sundas plechy a seriznes zadni blatnik,to neni kroska...kazdopadne ji radsi prodej a nepredelavej to!!! za 1000 si koupis jinou uz znicenou a jeste ti zbydou aspon 3000 na poradnou predelavku..
Datum: 12. ledna 2010 14:01
 Zdarec drci. Chtěl jsem se zeptat k čemu slouží u jawy555 tlumivka
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:43
 ja ji taky na 555 nemam, a vse ok. ale i bez tlumivky to sviti malo
Datum: 12. ledna 2010 15:43
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 tak tak, ja ju mam na 555 a vsetko je jak ma byt...na 05 mi bez nej za 3 sekundy zhoreli 2 ziarovky  .
Datum: 12. ledna 2010 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel8453
 je to civka,ktera s rostouci frekvenci(otáčky motoru) tlumí výkon alternátoru aby nepraskali žárovky.......neco jako pasivní rele.....bez ní ti budou praskat zarovky.....ovsem je nutná u Jawa 05,u standartní 555 v seriovém provedení by nemela být az tak nutná....ja ji teda nemam a nic mi nepraska,u 05 sem ji nemel a furt horeli zarovky......
Datum: 12. ledna 2010 14:59
 zdar, poradte prosim, jak vyndat drzak riditek z brejli bez vysroubovani sroubu riditek? mam ho uplne znicenej, budu mit novej takze mi je jedno pokud ho znicim, nejdulezitejsi je vyndat tu trubku na ktery jsou riditka. jak na to? jawa 555. diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 19:18
 tak perfektni, trubka a sroub s matici je venku. akorat ze ta matice je na tom sroubu tolik zazrana ze s tim nemohu nic delat, a tu matici potrebuju (sroub je na vyhozeni). takze to na noc dam do oleje (prevodovyho) a snad to povoli. poradili byste nejakej figl?
Datum: 12. ledna 2010 19:18
 presne tak, na ten sroub zezhora bouchni, tim uvolnis ten spodni kuzel...potom uz to pude vyndat
Datum: 12. ledna 2010 9:08
 diky mc za pomoc! snad se mi to podari znovu smontovat do novejch brejli s novym sroubem.
Datum: 11. ledna 2010 22:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne parkrát do toho bouchni a neboj se toho ono to moc držet nebude...
Datum: 11. ledna 2010 22:24
 no vypada to sice jinak (mam vse sundany a zbejvaj mi jenom bryle a ta tyc riditek v nich) ale z brejli trci ta trubka ktera drzi riditka a v ni je ten sroub kterej ted vypada proste jako tyc a nemuzu s tim nic udelat. takze bouchat dolu a vypadne ten spalik. neposkodim tim nejak tu trubku co drzi riditka? diky za odpoved
Datum: 11. ledna 2010 21:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to dobře chápu tak máš ten šroub ožvejkaný a nejde povolit ne?? no tak tu hlavičku nějak uřízni a ten šroub zabouchej dovnitř a vyrazíš tím pádem i ten špalíček a řídítka vyndáš
Datum: 11. ledna 2010 21:24
 Ahoj mám takový problém s 05kou když sem byl tak před měsícm jezdit tak se zakuckala a konec když sem ji dotáhld domu >vyčistil karbec>udělal předstih a očistil kladívka >> skoušeny nové i staré svíčky , benzín tam teče něakou kompresi to taky má ale né a né chytit při roztlačování nebo našlapování, jiskru hází hezky. Už opravdu nevím co stím, děkuju za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:51
 tak dneska mnenena indučka a karbec ještě skusim kondik a pak kouknu na valec jei se to potom nevyřeší tak de 05z garáže
Datum: 13. ledna 2010 17:51
Jméno: martin
IP: uživatel8462
 věř je to může bejt ta cívka, já jsem měl krásnou jiskru a nic, s novou cívkou to chytlo, to jsou věci mezi nebem a pionýrem do kterých mi obyčejní lidi nevidíme  ))
Datum: 13. ledna 2010 11:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Trysky nebo to muze delat taky inducka hochu nemusi pod tlakem hazet ale kdyz ji das ven tak hazi nebo ti to muze nekde brutalne ukostrovat a ty o tom ani nevis nebo odtrh nejak blbe.nebo jak tady pises o te kompresi ze to jakousi ma tak to nemusi chytat i kdyz to nejakou jeste ma nebo to muze byt krouzkama
Datum: 12. ledna 2010 20:12
 podivej se na pist a pak mi rekni jestli není nejak poskozený
Datum: 12. ledna 2010 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel8457
 jako tam enni moc možností.....mokrá svíčka vždy značí jen 2 veci.....bud se to ulejvá a nebo to málo pálí.....
Datum: 12. ledna 2010 19:35
 děkuju za rady, zítra skusim dát ješte jinej karbec (ten co tam je je profouklej komplet) popřípadě ten jinej kondik ale když to hází :\ zítra napíšu jak to dopadlo
Datum: 12. ledna 2010 18:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 me se stali dve veci zacalo tect do plovaku a ja na to ne aa ne prijid hned se to uchcalo a nic jednou se mi taky stalo ze jsem cistil trysku a jak jsem byl nasranej tak jsem ji zapomnel utahnout ponekud trapny ale taky jsem na to nemohl prijit
Datum: 12. ledna 2010 17:57
 ani nebudu cist co tu pisou ostatni. Mohlo prestat tesnit gufero pod magnetem pokud ten motor je starej a nebylo to nekdy pred nedavnem meneny. A vycistenej karbec rikas cemu? pred pokladam zes ho poradne profoukal ty vsechny kanalky a nevycistil jen trysky?? v elektryce nehledej problem pokud hazi peknou jiskru tak proste je OK. Musi mit prectich aspon 1,3 aby chyt dobre v ty zime. tetka maz mozna vsechny svicy ulity tak pokud budes kupovat novou tak kup N15C. Je divny ze to zakuckalo a konec to vypada proste na gufero tak ho skus vymenit a pak muzem resit dal co stim
Datum: 12. ledna 2010 17:19
 není to kladívko nějak poničené. Myslím na tom kamínku co se dotýká jestli není taková tmavší skvrna tak to maj za sebou. V lešpím případě stačí vzít jemný šmrgl a trošičku je přejet v tom horší nové. Ale může to dělat i něco jiného.
Datum: 12. ledna 2010 16:28
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 Honza- jiskru prej má dobrou
Datum: 12. ledna 2010 16:27
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych ještě zkontroloval odizolování kontaktů zapalování a může být špatná ta fibrová podložka jak je vsazená v pevným kontaktu a zapalovací kabel na svíčku jestli není narušeny že by se v určitý poloze dotýkal s kostrou
Datum: 12. ledna 2010 16:15
Jméno: Martin
IP: uživatel8455
 Jestli máš kámoše, kterýmu to jezdí, půjč si neho indukčku a svíčku, dej na kladívkách malej odtrh (já to dělám jenom od oka, děch 0,4 mm tam zase nemusí bejt tak přeně) hlavní je aby tam byla mezera a myslim si že to na 90 % musí jít, co já jsem u toho strávil času, jiskra že bych s ní mohl topit a nic, zkusil jsem jinou cívku a krásně chytnul
Datum: 12. ledna 2010 15:59
 indučku sem vymnenil jako první věc kladívka maj najeto tak 200km a sou čištěný svíček je zdoušená spousta a žádný nezapálej
Datum: 12. ledna 2010 15:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus ty kladívka vyměnit. Jinak mě nic nenapadá.
Datum: 12. ledna 2010 15:41
Jméno: Wafflen
IP: uživatel5851
 Indukční cívka! zkus tohle a dej vedět, z 70 procent to bude tohle!
Datum: 12. ledna 2010 12:48
Jméno: standa
IP: uživatel8453
 pravdepodobne nepali pod tlakem....skus sklepnout svicku
Datum: 12. ledna 2010 12:01
 svicka je mokra, prst v díře neudržim foukne to kolem (momentálně nemůžu změřit kompres.) motor je vykotlanej ale sou tam novy krouzky a tesneni pod hlavou karbecem a vejfukem. De o to že lítala krásně 65 a s větrem vzádech 70 teď prostě nazapálí směs
Datum: 11. ledna 2010 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 a ta komprese je dostatecna?? svicka se ulejva a nebo je sucha? motor je vykloktanej a nebo po GO?? napis at muzem vyloucit ruzne zavady......casto byva jedinym problemem motor po smrti kterej uz proste dobre nepojede.....
Datum: 11. ledna 2010 22:38
Jméno: kuba
IP: uživatel5395
 Zdar draci poradte jak je to stim kompresnim pomerem sou neajky rozdily pro silnicni upravy a cross jak velkej objem spalovaku mam zvolit pro cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Čím větší kompresní poměr, tím více se to hřeje. Na silnici máš rychlost, takže to uchladíš. V terénu jezdíš pořád jednička dvojka. Trojku tam nedáš, takže to neuchladíš.
Datum: 12. ledna 2010 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 svou roli hraje výška výfukovýho kanálu....pokud mas origo valec,do terenu bude nejlepsi seriová hlava....
Datum: 11. ledna 2010 22:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar hoši potřebuju radu.Mam mustanga a potřebuju vyčistit nádrž ze vnitřku a nevím čím a nejak slušně!!! a bez poničení!!!prosím poraďte budu velice rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:31
 já jsem použíl štěrk ( jako jenom samozřejmě kamínky ) a je to dobré. Ale doporučuji to propláchnout něčím jiným než vodou. Mě to schnulo dva dny v létě na slunci a to jsem ještě trochu foukal horkovzdušnou pistolí. Pokud však máte doma kotel je to idální dát na nebo opřít o horké trbuky tou velkou dírou dolů nebo naopak a mělo by to být do rána suché.
Datum: 12. ledna 2010 16:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Oderzovač koupíš normálně v drogerii. Ale já měl vyrezlou nádrž. Naházel jsem tam všechny šroubky (malé i velké) a rachltal s tím 10 minut. Pak jsem ji vypláchl vodou a takový bordel z ní vytekl. Až hrůza pohledět. Pak jsem to dal doma na radiátor. Nechal ji vyschnout, nalil beňál a jezdím dál
Datum: 12. ledna 2010 15:44
 moony: a kde se dá ten odrezovač koupit?a kolik přibližně stojí? moc dík
Datum: 11. ledna 2010 21:09
 menší a střední korozi zvládne odrezovač, větší korozi vyřeší buď drobný štěrk či matičky nasypané do nádrže a řádně proštěrchat. Pak opět odrezovač, řádně propláchnout... ASby znovu nádrž nerezavěla, použít nějakou dvousložkovou barvu netečnou k benzínu (např. Eprosin E25). Pokud máš nádrž jen zanesenou, tak ji je propláchni a je to...
Datum: 11. ledna 2010 20:37
 ahoj kluci co je lepší?? mít na bábě 207 cívku z fechtla nebo tam mít orig?? co je lepší? ta nebo ta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:24
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no ono to na jinou pojede ale neco tam spalis.. nejcasteji tyristor
Datum: 12. ledna 2010 15:24
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Jedině orig,na jinou to nejede.
Datum: 11. ledna 2010 22:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Nech to jak to je. Ti inženýři, kteří se na vývoji podíleli, byly študovaní lidé s patřičnými vědomosti. Takže nepodléhej iluzi že na jejich díle něco vylepšíš aniž náš potřebné pemzum vědomostí co měli oni. Je pravdou že s moderními součástkami a technologiemi docílíš lepších výsledků, ale nepředpokládám že jsi v elektronice, mechanice a přístupu k lepším technologiím nějak vybavenej, tak proto ti fakt radím, abys se v tom nešťoural a nechal elektroinstalaci jak je.
Datum: 11. ledna 2010 22:07
 aha.. ttj.. tak to promiňte to ne sem přehlídl xD
Datum: 11. ledna 2010 21:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Omfg dyt pise ze se musi davat 4V !!!
Datum: 11. ledna 2010 21:24
 aha ttj.. a která je pro bábu lepší 4, 6 nebo 8 V ??
Datum: 11. ledna 2010 21:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na bádu se musí dávat cívka 4V ne 8V nebo 6V. Je to napsané v příručce.
Datum: 11. ledna 2010 20:40
Jméno: Roman
IP: uživatel6843
 Čau draci o víkendu jsem si na fichtla přidělal místo předního kola pomocí nástavců lyži a na zadní kolo jsem si namotal řetěz. To byste viděli jak to teď lítá ve sněhu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 21:19
 N3RV: jo tak s 3kolkou a s prohrnovánim mam dost dobrý zkušenosti  ... mam v tom motor z čz 450 a na zadku takovej pákou zvedací rámeček a na něm mám chycenou radlici  parádní na chodníky... ale ted už se v těch 30cm moc nechytám no
Datum: 11. ledna 2010 21:19
Datum: 11. ledna 2010 20:54
 ahoj taky to mam v plánu ale nedomyslel sem uchycení nenahrál bys foto pls nebo neposlal na mejla předem moc dík
Datum: 11. ledna 2010 20:37
 o něčím tkovým sme skámošem o víkendu tky přemýšlely.Že bysme udělaly 3kolku a motor z 350cc  ,a do předu zhrnovadlo na sníh
Datum: 11. ledna 2010 20:12
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 seso prodáváš tady spínač brzdového světla na babettu nebo na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 19:58
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus chci si koupit 100 OKTANOVÍ benzín a chtěl bych ho žedit CASTROLEM 2T kolik ho mam naředit?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 18:53
Jméno: kofola
IP: uživatel8469
 bože já jezdím na třiapulce dole karlovicama 140 na benzín co beru sousedům ze sekačky na norm olej co ředím 1:40
Datum: 22. ledna 2010 18:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 100 oktanovej denzin se dava do fichtla jen kdyz mas snizenou hlavu!!!Jinakl to je skoda 2Kc na litr!!!
Datum: 12. ledna 2010 16:58
 Já jsem to teda nezkoušel (ani nehodlám) ale podle mě je to k ničemu, akorát zlikviduješ kroušky, neli celej píst
jestli chceš výkon, přez 100vku benzín cesta nevede
Datum: 12. ledna 2010 16:05
Jméno: filip
IP: uživatel924
 mam fichtla predelanyho na kros a motor uz to mel skoro za sebou tak sem si rekl ze zkusim 100 oktanovej benzin... dobry no.. koupil sem 4 litry a po vyjetejch 3 litrech byl motor po smrti.. pravda ze sem to dcl dost tocil ale stejne.. opotrebovani motoru s tim benzinem o dost stoupne... a rozdil ve vykonu ani nepoznate..
Datum: 12. ledna 2010 15:32
Jméno: david
IP: uživatel368
 hosi nemusi se tam lejt takovej benzin to je k nicemu mam mormalni motor zedny jehli proste nic extra a ten fichtl da tech 80 z kopce uplne normalne
Datum: 12. ledna 2010 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 hele je to jejich vec....ja uz se tu napsal mraky slohů o tom jak prinutit fichtla jet 80,ale kazdej hleda schudnejsi metodu v "tuningu "nez vsechno opravit a seridit........
Datum: 11. ledna 2010 22:40
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zbytečně vyhozený prachy,letadlo z toho stejně neuděláš.
Datum: 11. ledna 2010 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 bude se to víc hřát,řed benzin minimalne 1:40
Datum: 11. ledna 2010 22:08
 jen pro info... oktanový se píše z tvrdým Y
Datum: 11. ledna 2010 21:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud máš v ojnici pouzdro, tak 1:40 pokud jehly tak 1:50.
Datum: 11. ledna 2010 20:37
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 a to je kolik?
Datum: 11. ledna 2010 20:22
 nevím, co si od toho slibuješ, ale řeď to normálně jako kdybys používal normální benzín.
Datum: 11. ledna 2010 19:53
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Cau mam mozna trochu blby dotaz, tak to prosim omluvte. Na jakém místě na rámu je na JAWĚ 250/353 r.v. 1958 (to je ta stim bošákem) vyraženo číslo rámu? Na druhé z roku 1957 (ta s ampermetrem a klíčkem na nádrži) je to číslo vyraženo pod sedlem, ale na té druhé to nikde nemůžu najít jen na štítku a to nepotřebuju potřebuju na rámu. Tak moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 18:17
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Tak sem tedy koukal na ten krk ze vsech stran i na ram u moru ze vsech stran a nenasel jsem to. Tak nevite nekdo kde to najit?
Datum: 12. ledna 2010 18:17
 cislo ramu by melo bejt vyrazeny na krku rizeni po pravy strane (kdyz se divas ve smeru jizdy)
Datum: 11. ledna 2010 19:47
|



|