Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 17:17
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 taky to na něho pojede
Datum: 16. ledna 2010 17:17
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 14:43
 rikam DLOUHO jsem nevidel.
Datum: 17. ledna 2010 14:43
 Ja kdybych ho chtěl tak těch 10 000Kč bych za něho vpohodě dal,takeho fesaka jsem dlouho nevidel,jenom se mi tam nelibi ten vyfuk.
Datum: 17. ledna 2010 10:55
Jméno: Grand
IP: uživatel5299
 Pro shrek: ty to tady píše jak by si to nikdo jinej dovolit nemohl "mám tátu v ZD tak mám nějakej materiál zadarmo(ložiska,atd) takže mohu si to dovolit spravovat "
Datum: 16. ledna 2010 20:16
 jako myslím že 16000 za to je moc ale třaba to byl vrak třeba jako já mám v profilu kterej ležel 2 roky pod spadlou stodolou tak by to taky něco stálo naštestí mám tátu v ZD tak mám nějakej materiál zadarmo(ložiska,atd) takže mohu si to dovolit spravovat
Datum: 16. ledna 2010 20:04
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 TY vado mně snad šálí zrak, na tu aukci někdo přihodil......panebože to snad není možný, to musí bjet fakt pořádnej magor!!!!!!
Datum: 16. ledna 2010 20:03
 nemohu posoudit ze třech fotek, co tam je nebo není dělaný, ale i tak to má docela pěkný. Jinak z vlastní zkušenosti tvrdím, že pokud někdo opravdu poctivě zrenovuje fichtla. tak mu tu vloženou hodnotu nikdo nikdy nezaplatí. Zkrátka to není veterán ani nic vzácnýho, takže chtít za mustanga deset táců...nevím. Každopádně i přes tu vámi kritizovanou stříbřenku na kolech bych já i přes to, že mustanga zrovna nemusím za to tak řekněme 7- 8 dal - pincek v dobrým stavu je pořád stokrát lepší než nějaká čína za třicet. No a kdo něvěří, že poctivá renovace něco stojí, nechť zakoupí za pětikilo něco k renovaci a uvidí.
Datum: 16. ledna 2010 18:35
 musim se taky pridat  za co dal 16400 za renovaci ?   tenhle mustang ma cenu max 6000kc vic ne
Datum: 16. ledna 2010 17:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Treba to byl nejakej vrak a musel koupit hafo veci takze 16 000 v pohode ale i tak bych za to tech 10 000 rozhodne nedal....
Datum: 16. ledna 2010 17:40
 Když máme jen takovou fotku, tak se můžeme pouze dohadovat o tom, jestli byl půlený nebo ne. Ale pokud napsal "po celkové renovaci", tak to asi neřekl jen tak do větru. Já bych tomu tu GO možná věřil.
Datum: 16. ledna 2010 17:27
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 nějakou práci si s tím dal ale zajímalo by mě kde je v tom těch 16 tisíc nebo co tam píše,a ještě když má kola vzitý stříbřenkou,ale není to zas tak hrozný
Datum: 16. ledna 2010 17:25
Jméno: Standa
IP: uživatel8482
 tak ale kdyby ten motor pulil,tak by ho aspon vycistil kolem dosedacich ploch!!! kdyz tam vidim ten napečenej bordel,tak je mi hned jasny,ze na ten motor nesah!!Muj motor mozna neni vylestenej,ale je vycistenej do detailu!!!! nechtel sem lestit motor kterej bude rozebranej 10x za sezonu!!
Datum: 16. ledna 2010 17:22
 Když nenaleští víka, neznamená to, že nedělal GO motoru. Viz. Stando tvoje jednadváca.
Datum: 16. ledna 2010 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 prehnany sou vase reakce i ta cena...... vim za kolik se dá udelat "renovace" se všim všady........me to vyslo bez motoru na 6000 a asi jedina vec na kterou sem se vyflák bylo lesteni motoru a pouzil sem starou zachovalou radicku a nakopavacku a reakce brzd.....jo a loziska v kolech sem taky nemenil,byly dobry.......dobre kdyz do toho pripocitam i perfektne udelanej motor,tak 10 000,- ,muj "cestovní" motor stál 7000,- tohle proste nemohlo stát 16000 ani omylem.....ten motor ani nevypada ze by ho nekdo rozebiral,kola i s bubnama ve stribrence......uz tohle dela spatnej dojem.....podle me do toho vrazil max 5000,-
Datum: 16. ledna 2010 15:46
 Franky- Musím říct, že to zase přeháníš. Určitě nějakou práci si s tím dal. A jak ty říkáš, tak za 4 dny to určitě neměl hotový. Je vidět, že na tom makal. Sice na některý detaily zapoměl, ale i tak to má pěkný, i když těch 10 000Kč bych mu za to nedal.
Datum: 16. ledna 2010 15:34
 nádhera
Datum: 16. ledna 2010 15:02
 když už si s tim dělal takovou praci, tak by nebylo k zahozeni nalestit motor
Datum: 16. ledna 2010 14:50
 Když se ale podívám na tu kvalitu zpracování, tak to je teda luxusní. Vytkl bych tomu jen ty ráfky a taky škoda toho laku. A víka taky mohl krapet naleštit, když už má to ostatní tak pěkné.
Datum: 16. ledna 2010 14:44
 Se podívej na ráfky. Taky lak mohl udělat v originálním odstínu i s popisy na nádrži.
Datum: 16. ledna 2010 14:38
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 to napster 10: jak víc si s tim vyhrat, dyt to ma krasne ...
Datum: 16. ledna 2010 14:34
 Mohl si s tím víc vyhrát. Taky bych dal tak 7-9.
Datum: 16. ledna 2010 14:26
 přesně víc jak 7 ne
Datum: 16. ledna 2010 14:22
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 pochybuju že dotoho vrazil nějakejch 16000Kč, renovuju motorky a vůbec to té řástce neodpovídá!!
Datum: 16. ledna 2010 14:20
 ne... 7-8.. vic ne
Datum: 16. ledna 2010 14:18
Jméno: vena
IP: uživatel7956
 chci se zeptat jestli ste nekdo nedpředelaval zapalko z babety do fichtla nebo do čízi nebo jawy.je to bezkontakt tak by to mohla bejt výhoda,nevíte kolik to zvladne toček?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 16:45
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Do fichtla bez úprav nejde, musí se minimálně stočit rotor, co si pomatuju, a prej snad točí jenom 8tis/min , takže na fichtláckejch údajnejch 9 je to málo..
Datum: 16. ledna 2010 16:45
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Čau hale dali by jste mi někaký odkazy na sportovní filtr na karburaci z jawa 555 ??? děkuju moc, Prosím čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 13:12
 když je 555 dobře sežízená tak se dá nakopnout za studena i s otevrenym filtrem  jinak ten filtr, po tom uz jsem se taky dival... vim ze existuji...v opave v motoscootu (od tama pochazi new "pionyr"  maj zrenovovany 555 a meli tam takovej custom s motorem z 555 a práve na tom sportovní filtr.. asi jim pisnu
Datum: 16. ledna 2010 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 Na pařeza sportovní filtr neni a bez uzaviratelnyho vzduchovyho filtru budes mit problemy pri studenym startu......jinak bezny sportovni filtry maj vnitrni sirku priruby 35-38mm parez ma sirku tak 16-18mm......takze by to minimalne chtelo redukci
Datum: 16. ledna 2010 12:46
 caw pls muze mi nekdo zmerit jak jsou siroky predni padaky na jawa 350/634 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 11:58
 Zdar draci chtěl bych se zeptat o kolik snížit hlavu na fechtlovi ??? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:27
 dik ale ja bych potřeboval vědět kolik ubrat desetin z dosedací plochy
Datum: 17. ledna 2010 18:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na fichtlovi se snižuje kompresní poměr maximálně do 12:1. Více nedávej.
Datum: 16. ledna 2010 11:24
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Zdravim. Chtel bych si dat na pionýra zapalování VAPE ale všude mají jenom s výkonem pro světla 20W. Dá se někde sehnat i s výkonem 30W? Jestli ne tak bohužel zůstanu u klasického zapalka. 15W přední žárovka prd svítí a ja jezdim hlavne v noci  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 21:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Nevím jak moc jsi nadšený ladič, ale případně zkuz tuhle úpravu http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm, s tím to dává cca 60W, z čehož je efektině využitelných pro přední světlo 35 až 45W. POkud totéž aplikuješ jen s původním statorem tak cca 35W.
Datum: 16. ledna 2010 21:44
 zdravim,mam dotaz ale nepatri to k motorkam..tyka se to auta-podsviceni-neony pod auto.chci se zeptat,jaky s tim mate zkusenosti,máti si chce trochu vytunit vectru,uz mame vevnitr modry neonky tak chce jeste ven..tak jestli mate jaky koli napady tak mi reknete  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 19:40
 Já sem tunil naši 120 v interiéru modrýma supersvítivýma LED.
Datum: 16. ledna 2010 19:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 16. ledna 2010 13:59
 sry benzinaka
Datum: 16. ledna 2010 12:05
 mame beninaka 2.0 16v sedan
Datum: 16. ledna 2010 12:05
 jakou mate vectru ? ... taky mame 2.0 DTI caravan
Datum: 16. ledna 2010 12:02
 nj ale na to jeji jezdeni je to az dost
Datum: 16. ledna 2010 11:42
 koníků neni nikdy dost mi sme měli 1,9 tdi 131k a zdálo se to málo
Datum: 16. ledna 2010 11:33
 radek-nacipovani je zbytecny,je to dvoulitr takze jede suprove a navic je to v plynu..
Datum: 16. ledna 2010 11:30
 vacin.ty si pako
Datum: 16. ledna 2010 11:28
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Kolik je tvý máti? Typuju tak 17.
Datum: 16. ledna 2010 11:26
 Měli sme to podsvícený modře k tomu modrý xenony vypadala brutálně ale takový prachy to stálo a hov** do toho lepší je udělat chip tuning
Datum: 16. ledna 2010 11:21
 jj,to chcem jenom tak obcaszapnout...ne na kazdodeni sviceni to je jasny
Datum: 16. ledna 2010 11:15
 Cau neony jsme mely na fabce a policajti brečeli takže jsme je skoro vůbec nepoužívali
Datum: 16. ledna 2010 11:09
 čau draci, nevite kolik by tak stalo vopískování toho nejveciho plechu na jawě 20? pripadne kde vsude mi to muzou udelat...diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 0:44
Jméno: pavel simek
IP: uživatel8478
 zdar chlapi jen sen sem se chtel zeptat jestli nedko nemate papiry na cz 125-453 jestli jo tak napiste sms na cislo 733365599 zatim dik zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 9:41
 jestli chceš dám ti kontak na jenoho chlapa prodává je za 7000 kč a to se vyplatí koupit celou motorku z tp
Datum: 16. ledna 2010 9:41
Jméno: david
IP: uživatel368
 ty asi nejsi normalni tyhle dotazy jsou fakt nejlepsi premejslej kdo tyhle papiry ma tak je rozhodne neda
Datum: 16. ledna 2010 7:14
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau uvazuju o stoceni kliky ale kdyz sem o tom premejslel tak mi doslo ze se mi zmensi spodni komprese a to ze vo dost . je v tomhle pripade nutna potkova? , nechcese mi ji tam davat byl uz to moc velkej brutus
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 11:56
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
Datum: 16. ledna 2010 11:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ok dikes
Datum: 15. ledna 2010 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 hele klid.....kazdej kdo dela tyhle kliky,tak k nim dela i duralovy a nebo hlinikovy vlozky do klikovy skrine,takze no problem.....
Datum: 15. ledna 2010 23:00
 Zdar chlapáci, pucuju plechy co kryjou kosrtu pod nádrží Staďáka s 22 a jak jsou na nich díry na lanka, tak tam jsou promačklý a nevím jstli to mám vyklepat nebo to tak mám nechat. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 22:06
 zdar tak jakej mám nastavit předstih a odtrh na jawa čz 175 když tam mam zapalko z fichtla 21?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 18:55
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 nic ti neslibuju ale já na všech motorkách dávám předstih 3,5 a odtrh podle cigaretového papírku a ješte se mi nestalo že by mi nějaká motorka nechytla a jestli ti nechytne tak na svíčce
trochu sklepni
Datum: 20. ledna 2010 18:55
 Franky: pžřestaň laskavě dělat velké ramena, s to že máš první misto za pionýra na srazu z tebe žádného borce nedělá... a ty mustangisto neraď capiny, ano?! předstih se dává takový, jaký je pro ten motor urřený, nezávisle na zapalku...jeslti že mám na motorce slétaný bezkontakt s dílů z auta, tak mám dát předstih jako na to autě? mysly trochu..
Datum: 18. ledna 2010 21:35
 franky-sice napsal kravinu ale nemusis hned takhle nadavat
Datum: 18. ledna 2010 21:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 když tam máš zapalko z fichtla tak to šteluj jak na fichtlovi predstih 1,6 odtrh 0,4-0,5 nebo si to nakopni a šteluj při chodu motoru
Datum: 18. ledna 2010 19:56
 takže sem zistil že tam je zapalování z 550ky pincka a ta kroska chytala na prvni bup maximalně na podruhy to bylo paradně seštelovany jenže ta kroska asi 250let stála a já sem vyměnil gufera a tim padem sem musel odělat zapalko a nepoznačil si jak to bylo takže to nějak musí jít seštelovat já už se k tomu trochu blížím chytá to tak na popáty
Datum: 16. ledna 2010 13:31
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 to je naprosto normalni ze jawy spatne chytaji na zapalko z fichtla...... to nevyresis zadnym predstihem ani odtrhem......to jde vyresit jedine zdrojem silnejsi jiskry pri nulových otáčkách.....fichtl zapalko prave dava pri startovacich otackach malej výboj......dalo by se to vyresit vhodnym transformatorem a tyristorovym zapalovanim.....taky sme meli 175 hranatou jednovyfuk se zapalovanim z pareza a moc to nechytalo nakopavackou.....
Datum: 16. ledna 2010 12:53
Datum: 16. ledna 2010 11:05
 jo franky jenže když sem to tak udělal tak to chytlo jen na roztlačení a to já nechci tak sem skuil dát předstih 3.9 a odtrh 0.4 a chtá to tak na popátý a musim to ještě vyladit aby to chytalo na drb
Datum: 16. ledna 2010 9:19
Jméno: Horst
IP: uživatel8419
 Předstih na jawa čz 175 je 3,8-4,0mm,odtrh je 0,4mm...
Datum: 16. ledna 2010 2:39
 dej tam normalni jako kdyby si tam mel puvodni zapalko  mam to tak u cizy 175,jenom je mozny ze budes mit spatny starty..
Datum: 15. ledna 2010 22:14
Jméno: Cooke
IP: uživatel6644
 Ahoj, chtěl bych si nechat nachromovat díly na mé kývačce, chtěl bych nachromovat ráfky,řídítka,výfuky+kolena a nádrž, na kolik by mě to přibližně vyšlo?Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 0:24
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,nevíte jakým přístrojem se dá odstranis starý lak,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 17:30
 taky dobrá věc je horkovzdušná pistole chvilku to podržíte nad lakem a pak jen špachtlí starý lak seškrábnete a je to až na kov
Datum: 16. ledna 2010 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 ten odstranovac starych nateru je louh.......z vlastni zkusenosti muzu rict,ze dokonale odstranuje home-made natěry a nástřiky,ale origo vypalovanej fichtl lak mu dela problemy.....rám sem tim natíral půl dne a stejnak neslezlo vsechno......a fakt bacha na oči a na kůži.....pálí to jako čert.....nevim v jaky koncentraci to prodavaj v kramu,mi to delali neředěnym louhem.....
Datum: 16. ledna 2010 13:22
 Tak to si hned v pondělí skusim koupit a kolik to stojí?
Datum: 16. ledna 2010 10:49
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 jednoznačně doporučuju, kup si v barvy-laky ODTSRAŇOVAČ STARÝCH NÁTĚRŮ, a štětec nějakej širší a rukavice. To kde chceš barvu sundat tak to tím normálně jendou natři a chvilku čekeja a pak to stačí přetřít hadrem a lak máš dole jako prd, je to až na kov. LAe bachy, když se ti to dostane tak to pálí, běž si to hnet umejt. ALe je to fakt výborná věcička. já měl takhle z celýho fichtla barvu hnet dole. JEn jsem to odmastil a mohlo se lakovat. Jako prd.
Datum: 16. ledna 2010 8:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 pred bruskou varuju ma moc vysoky otacky tak bacha na nadrz prepalis to jenom jednou
Datum: 15. ledna 2010 22:08
 100 % je to nechat opískovat nebo ta bruska s ocelovým kartáčem
Datum: 15. ledna 2010 21:56
 nejlepší bejvá bruska, nebo šmirglem v ruce
Datum: 15. ledna 2010 21:53
 zdaar chlapcíí chci se zeptat jak je na mustangovy drzak na svetlo prez vidlci tak jak soou v tom drzaku ty gumy tak jestli se daj nekde sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 21:03
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,když sem sejmul válec a píst,tak sem viděl že je setrvačník namočenej tak ani né do jedný čtvrtiny převodovým olejem,myslíte že tam má být?nejsem si jistý protože sem si četl něco o labirintu a tam u toho bylo psáno že to právě ten olej má těsnit.pište své nápady.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 9:20
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 asi ti tam přes kartr nebo gufero natekl olej
Datum: 16. ledna 2010 9:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 popros nekoho kdo tomu rozumi at se ti na to podiva
Datum: 15. ledna 2010 22:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jak nemuze? naopak ten olej tam nema co delat fichtl se maze olej z paliva , melo by to vypadat tak ze kdyz sundas valec tak na vsech pohyblivych zastech ma byt olejovy film a ne ze tam mas potopu a to este z oleje co tam nema co delat  chapes ?
Datum: 15. ledna 2010 22:01
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 sry takže setrvačník(kliková hřídel)se nemůže mazat olejem je to pravda?
Datum: 15. ledna 2010 21:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 takže setrvašník(kliková hřídel ne nemůže mazat olejem je to pravda?
Datum: 15. ledna 2010 21:40
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 přesně jak říká mustannnng 23
Datum: 15. ledna 2010 20:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 natek ti do klikovky olej z prevodovky tzn vymenit gufero v horsim pripade pulit motor a pretesnit , radsi bych volil rovnou puleni mas jistotu
Datum: 15. ledna 2010 20:13
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jestli sem to dobře pochopil tak ti natekl do klikové skříně olej,když si to měl nastartovaný tak to muselo čmoudit jak něco ne ?
Datum: 15. ledna 2010 20:06
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ahoj nevíte někdo kde by se dali sehnat misky do krku řízení na simsona ? nikde je nemužu sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:30
Jméno: pejo
IP: uživatel8438
 zdar draci ako rozoznam zapalovaci pol od svetelneho polu na fikovi dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 10:56
 Zapalovací má víc závitů slabším drátem.
Datum: 16. ledna 2010 10:56
Jméno: havex77
IP: uživatel1058
 Zdar draci,jak by asi jel (upravenej) motor s pionýra s tímhle karburátorem???Moc mě to zájímá,přece jenom už je klapkovej.Jakej má vůbec difuzor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 19:08
Jméno: havex77
IP: uživatel1058
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1757.html ,ja vul na to zapomnel  \r\n
Datum: 17. ledna 2010 19:08
 Další expert
Datum: 15. ledna 2010 22:01
Jméno: matoosh
IP: uživatel6281
 a ja mam jeden taky doma...
Datum: 15. ledna 2010 21:33
Jméno: matoosh
IP: uživatel6281
 a ja mam jeden taky doma...
Datum: 15. ledna 2010 21:28
 dnes jsem jeden držel v ruce
Datum: 15. ledna 2010 20:53
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Proč zrovna na fichtlkrámku, a proč ztovna vestavěný jazýčkový sání? Ale viděl jsem spoustu klapkových karburátorů.
Datum: 15. ledna 2010 20:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ale videls tady na kramku karburator,kterej by mel nejak vestaveny jazyckovy sani?Ja teda ne tak nevim co resis...
Datum: 15. ledna 2010 20:15
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 denzlicku, co je spatnyho na klapkovym karburatoru? Karburatory maji soupatka(plocha n valcova), nebo klapky. btw. -to co tady všichni nazývají klapkou se jmenuje jazýčkové sání
Datum: 15. ledna 2010 20:08
 nebylo by od věci dát sem odkaz...
Datum: 15. ledna 2010 19:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 By me taky zajimalo
Datum: 15. ledna 2010 19:35
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale o jakým karbecu se mluví ?
Datum: 15. ledna 2010 19:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Klapkovej karburator tak to bude nejaky znalec
Datum: 15. ledna 2010 18:47
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 s jakým karburátorem ??
Datum: 15. ledna 2010 18:21
|



|