Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hale co děláte na svý moto teď přes zimu, kromě ježdění ???? dík čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 19:07
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no taky by to slo ale ja uz mam sehnane to z babetty takze to budu delat z toho..
Datum: 08. ledna 2010 19:07
 najjednoduchsi***
Datum: 08. ledna 2010 18:56
Datum: 08. ledna 2010 18:56
Jméno: filip
IP: uživatel924
 musi se upravit rotor z babetty (nechat k tomu udelat takovou vlozku), a pak uz jen vymyslet uchyceni pro stator... ale POZOR!!! jeste k ty vlozce k rotoru.. zarez na klinek na kuzely musi byt na druhe strane nez na tom rotoru je.. z duvodu ze babetta ma klinek na klikove hrideli o 180 stupnu otoceny (je presne naproti) protoze by to nemuselo asi fungovat kvuli snimaci otacek..
Datum: 08. ledna 2010 18:41
Datum: 08. ledna 2010 18:38
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mě to taky přišlo nějaké divné
Datum: 08. ledna 2010 18:16
 filip: presne to som chcel opitat aj ja
Datum: 08. ledna 2010 18:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 filip: ono jde po úpravách dát na fichtl zápalko z báby? co vše se musí předělat?
Datum: 08. ledna 2010 18:03
 Ja som si spravil tyristorové zapaľovanie - maximálna spokojnosť ešte cez výkend sa možno pohrám z elektrikou ale inak sa pripravujem na vodický papiere na fikoví sú len vodický chýba
Datum: 08. ledna 2010 18:00
 No je toho hodně abych to vůbec stihl.Dělám už 4Q z čiži.V plánu je 4K a jestli se povode tak skoro stejná kopie pro kámoše.Následná stavba cross stroje z fichtla s dalšímy úpravami motoru ...snad to stihnu...ale plánuju jestli se povede tak skončím až někdy v květnu při štěstí koncem dubna
Datum: 08. ledna 2010 17:58
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To já- jsem v zimě začal sezonu. Nemohl jsem sehnat jeden díl. motor byl dodělán až v prosinci. 2. fik měl zaseklou trojku. A nechtěl jsem mít 2 motory rozložené. teďka jsou oba ok. akorát potřebuji ještě výbrus u obou. od série nebyl dělán výbrus. orig. 3 kroužkový píst. teďka ještě zadělat babetu a seřídit. Od sesy mě dnes přišli skříňly na elektriku, a tak musím zapojit elektriku. A oba fichtlové mají 2 anomálie- dvojté ukostření- rám a přední vidlice. Takže znovu nataht elektriku. No prostě nevím do čeho dřvíe a ještě nemůžu ven. Mám kašel. takže hodně zdarů s opravami. Doufám, že na konci února budou všechny tři stroje jezdit.
Datum: 08. ledna 2010 17:50
Jméno: filip
IP: uživatel924
 No ja ted menim u mustanga loziska, simerinky, spojku, predelavam to na zapalovani z babetty, vybrus sem si nechal udelat, kanaly ve valci upravuju, hlavu sem si nechal snizit,..... atd atd..
Datum: 08. ledna 2010 17:49
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Čízu komletne rozebírám a cistim a měnim vše co je potřeba a potom jdou na řadu dva fichtlove ty pujdou na kompetni gooo.
Datum: 08. ledna 2010 17:46
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 ja jak se říká zazimoval jsem ho (vymněnil ložiska lameli gufera olej benzín elektřinu a vše co se dá)!
Datum: 08. ledna 2010 17:24
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Všechno co se dá, měním ložiska v motoru, držáky motoru musím převařit, přestříkat plechy i rám, novou elektriku... je toho dost  snad bude na to zima stačit
Datum: 08. ledna 2010 17:18
 já dělám novou elektriku
Datum: 08. ledna 2010 17:12
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 zdravim hele taky se vam stává ted v zime ze vám zamrzne karburator? uplne s eobali jakoby jinovatkou a nechce se mu moc ject jen ve vysokejch otackach?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 14:14
 helec, dycky to dela gdyz je mirne nad nebo i pod nulou...pomaha na to ten olej, jak uz blyo receno, nejlip je silikonovej pac ten ti nezamrzne nigdy, pak se tam taky patlala vazelina ale ucinek nevalny nehlede na to ze je to strasny to pak odmastovat, zase to pak chyta na sebe bordel a je to mastny...jinak sem mival to kolinko porad potazeny ledem...na ty starty a jizdu celkove v zime se musi obohatit smes, pak neni problem (prece jen to ma stale karbenatka a ten neumi vypocitat vahu vzduchu a podle neho vstrikovat mnostvi smesi v zavistlosti na teplote vzduchu, proto se musi upravovat bohatost v zavislosti na okolni teplote, no jo no vstrikovani ma oproti to mu obrovskou vyhodu) ale spotreba je pak taky negde jinde (nejen kvuli bohatosti ale taky se ti palivo ze smesi srazi na stenach a tam kondenzuje)...takova mala uvaha
Datum: 09. ledna 2010 14:14
 me se to taky nestalo mam ho venku porad pod stechou a jezdim celou zimu na dvouch pionyrecj a oba jsou v pohode jezdim couracky 3 km a jezdim i 33 km a karbec i pri -5 nenamrza pri dlouhy jizde se ohreje
Datum: 09. ledna 2010 9:36
 je to logické pokiaľ vytlačíš motorku z relatívne teplého garažu do vonku a chladu tak sa to na tým namrazí ale prečo konkrétne na karbecu to neviem, mne fik stojí vomku pod strechov mne sa to ešte nestalo žeby mi omzol karbec
Datum: 08. ledna 2010 18:26
 zkus ten karburátor nechat ať je mastný třeba slabě štětečkem nebo hadrem torchu oleje (s benzinem ) ne ale ať to zněho stéká ale ať je tak na povrchu a uvidíš. Mě to minulý rok v šopě pomohlo bo olej nemrzne při takových teplotách jak teď ( -3 ) tak by to mělo trochu proti jinovatky fungovat(aspoň mě to pomáhalo proti zmrznutí ale chytat to bude logicky pořád až na dejme tomu 7 šlap )
Datum: 08. ledna 2010 17:16
Jméno: dawis
IP: uživatel7154
 ahoj,mám blbou otázku.Když to jawy 21 nelejvám olej do motoru(do převodovky) má bejt ten zásibník plnej?nebo jen po ten šroub na měření hladiny?:
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 19:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar tak to at te ani nenapadne nalét to uplne plné potom ti to muze neco zkurvit.nalét přesně po kontrolní šroubek kontrolovat dokud nezačne par kapek z toho vylézat jak jo okamžitě šroubek dotáhnout jak je kontrolka a ještě navrchu a dobré
Datum: 10. ledna 2010 19:16
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 jenom po ten šroub (kontrolku)
Datum: 08. ledna 2010 17:17
 olej se samodrejme dava do hladini sroubu az ti to zacne tict ze sroubu zamontujes ho a trosku tam jeste das a to staci cele urcite ne tak cus
Datum: 08. ledna 2010 17:04
 cus draku po sroub na hladinu 0.5l priblizne
Datum: 08. ledna 2010 16:40
 cus draku po sroub na hladinu
Datum: 08. ledna 2010 16:39
 Je normální u čezety 150, když vymáčknu spojku, párkrát rázně sešlápnu skočpáku, pustím spojku, že skočpáka klouže? Jinak pařez má *- stejný rok výroby, tudíž asi i stejný materiál na lamelách a nedělá to. Olej jsem měl PP 90.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 18:22
 Proč je to blbost? Jinak na mém pionýrovi šlapu na páku se zmáčklou spojkou a okamžitě po puštění spojky funguje v pohodě. Pak jsem to zkusil u čezety 150, kterou jsem si chtěl koupit, ještě chvíli poté klouzala a rozjížděla se se zařazeným kvaltem.
Datum: 08. ledna 2010 18:22
 asi mas sjety lamely nebo spatne sestelovanou spojku.. a seslapovat startpaku s vypnutou spojkou je pekna blbost..
Datum: 08. ledna 2010 17:45
 Nevím, jestli mě dostatečně chápeš. Ta páka prokluzuje ještě nějakou chvíli poté, co jsem na ní cvičil se zmáčklou spojkou.
Datum: 08. ledna 2010 17:24
 to je ok, ciza ma startovani prenaseny pres spojku,kdyz ji vypnes tak to prokluzuje...
Datum: 08. ledna 2010 17:11
 Sorry, překlik jsem se v kategorii.....
Datum: 08. ledna 2010 15:54
 ahoj shanim plast na motorku a na nem je napsany 12X4 to kolo je velky cca vyska 30 cm a sirka 8 cm chtel bych je nekde najit i s dusi a nejlip kdyby to byl drapak dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 14:58
Jméno: franc
IP: uživatel6812
 seso da se poslat balik s ND přes ppl! diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 17:14
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 dik
Datum: 08. ledna 2010 17:14
 neda,, ja s nima nepecu
Datum: 08. ledna 2010 15:04
 Cus draci ted napadne zase snih to se bude litat co???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 19:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Ve sněhu je to sice sranda ale neni to moc dobré od vody pak to zacne rezavet
Datum: 10. ledna 2010 19:19
 Mě de spíš o ty matky špic tam to dobře pracuje
Datum: 08. ledna 2010 18:19
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no jo ale to hlavně poznáš až sundáš pláště jak sou zrezlé  na povrchu to ani nereznou ale uvnitř jak něco.
Datum: 08. ledna 2010 18:07
 to tak jezdit já ve sněhu stačí že ty ráfky mám už ták trochu zrezle
Datum: 08. ledna 2010 17:17
 ja sveho veteranka dal do zimniho spanku chudak zima atd to by se nemeli radi.....
Datum: 08. ledna 2010 17:07
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Hejj !!! já sem taky rybář !!! ,, ale na ty rybáře ser  . Ikdyř nevim proč by měli nadavat?
Datum: 08. ledna 2010 16:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nejlepsi to bude az to vytahnu na led  hlavne jak budou rybari nadavat zas
Datum: 08. ledna 2010 16:28
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 já přez zimu nejezdím,,je mi hrozá zima
Datum: 08. ledna 2010 16:17
 já jezdím furt,dokud nejsem nemocný
Datum: 08. ledna 2010 15:51
Jméno: martin.motorka
IP: uživatel2090
 hoši já nevým co děláte ja na jawě 250 s novým drapákem jedu ve 20cm sněhu jak nic a nic mě nerezavý
Datum: 08. ledna 2010 15:45
Jméno: martin.motorka
IP: uživatel2090
 hoši já nevým co děláte ja na jawě 250 s novým drapákem jedu ve 20cm sněhu jak nic a nic mě nerezavý
Datum: 08. ledna 2010 15:44
 Přesně ničí se tím motorka ...já mám takový blbý pneu v zadu že to kluže jak svina ...to tohodle by to chtělo hřeby  ale v takové zimě rači nejezdím.Je mi zima
Datum: 08. ledna 2010 15:20
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 když je už takovej velkej sníh jak podnešku tak to už mě nebaví,to se ten snih dostane uplně všude a pak reznou ráfky řetez a všechno možný.a to už mě za
to nestojí
Datum: 08. ledna 2010 15:04
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 vem konkor a nastříkej to
Datum: 08. ledna 2010 13:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No to bude, ale do závějí...... Jak jezdím v zimě, tak mě nové kolínko od výfuku začíná reznout od soli. Nevíte jak tomu zabránit?
Datum: 08. ledna 2010 13:52
 NN
Datum: 08. ledna 2010 13:21
Jméno: dan
IP: uživatel7590
 zdar kdyz chci u fichtla vymenit lamely..musím povolit spojku na pravé straně motoru? a myslite že tam mám dát ty ferodo nebo klasické? včem jsou lepší ty ferodo?dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 16:52
Jméno: Standa
IP: uživatel7979
 Burak: Mas pekny stroje,ale fichtla mam hezčího,mimojiné taky žlutýho
Datum: 09. ledna 2010 15:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No jasny,nejde nam o nic jinyho nez te srat....
Datum: 08. ledna 2010 21:25
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 yuri:možná máš pravdu ale ono je to vesměs to samý,a když je máš dobře udělaný ty korkový tak to taky dlouho vydrží. no ale myslím si že ty ferodový vydržej
otrochu dělemale ono to bude všechno na jedno kopyto
Datum: 08. ledna 2010 18:13
 nebo staci rozdelat primarni retez a nemusite sundat primarko. na parezu jsme to tak udelali a je to ok. v jednom to jde taky, ale vzdy je lepsi to delat ve dvou.
Datum: 08. ledna 2010 18:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 při výměně lamel nemusíš sundávat primární kolečko!!sundej těch 5 segrovek a oddělej ty pérka a ty misky a celou tu pokličku a pak povol matku která drží spojkový koš (je tam pojištovací podložka tak jí ohni zpátky)a celý koš i s lamelama krásně sundáš a není k tomu zapotřebí nějaká síla
Datum: 08. ledna 2010 15:37
 cus ferodovou spojku bych volil je dobra a vic vydrzi o hodne vic jinak musis upravovat spojku delaj ji malou a musis ji zvetsovat pilnikem tak se mej cus
Datum: 08. ledna 2010 15:35
 ondrjawa: no to by som nepovedal lebo tie korokové mám v jednom motore a majú tedenciu prešmikovať hlavne ak nakopávam a to mám spojkú úplne povolenú ale dása na tom jazdiť v pohode a zase ferodo ak stoji motocykel na mraze a pri studenom štarte stisnem spojku tak môžem nakopať vpohode sú tak zlepené aleasi pri 3nakopnutý sa rozlepia ale na spojky a na lemely sa nesťažujem treba trochu praxe možno je to tým olejom je to PO80 tak neviem či to ten robí
Datum: 08. ledna 2010 15:22
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mezi korkovýma a ferodovýma lamelama neni skoro žádnej rozdíl,je to uplně to samý
Datum: 08. ledna 2010 15:12
 no Buráku, nevím jak seš na tom se spojkou u fichtla. Ale jen na tomhle vlákně porušils dohromady tři pravidla diskuse - budu se chovat slušně, nebudu nikoho urážet a nebudu sprostý.
Nechápu co z toho máš, když někoho nazýváš debilem nebo volem, možná že seš jen takovej svéráznej, každopádně na to co si o zdejších diskutujících myslíš se Tě tady nikdo neptal..
Jinak k tématu - mám ferodo, musel jsem ho upravovat, jinak nešlo vůbec nasadit. Mám na něm natočeno cca 4000km a spokojenost.
Datum: 08. ledna 2010 15:03
 Burak: len tak schválne netrieti ten primárný reťaz už o kárter???
Datum: 08. ledna 2010 14:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5394
 Tady je videt kdo dela praci poradne a kdo to jen odflakne!!! Novy lamely bez sundani primaru nenandáš!! novej retez to nedovolí!! A je pravda,ze kdyz nemas omletej spojkovej kos,tak se musi nove lamely protahnout o desetinu,jinak nejdou takřaka nandat....jo narves je tam,ale pak nebude vystavovat spojka....
Datum: 08. ledna 2010 13:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No mě ty lamely nepasovali cca o 0,2mm. Po vysoustružení už fungují. Ale ještě k tomu sundávání: Jak říká Bugs- možná to jde sundat, ale velkou silou. Já to vždycky vemu i s tím kolečkem. Ono záleží, jak máš vytahaný řetěz. Já mám nový, takže není tak volný jako třeba ten Burákův.
Datum: 08. ledna 2010 13:21
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Buraku, ale když sundáš i prim. kolečko, tak se potom lamely, řetez a prim. kolečko sundavají a nandavají krásně a nemusíš to rvát silou! Marku já sem tam ty lamely dal tak, jak sem je koupil a vše funguje jak má, asi je to kus od kusu jiný.
Datum: 08. ledna 2010 12:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Burak: 1) http://www.motokramek.cz/lamela-spojky-ferodo-pionyr/ to je prosím ferodo spojka. Má na sobě zlatou barvu, díky které se mi lamela kousla na koši. 2) Musíš sundat i primárko, jinaknesundáš lamely. Řetěz tě nepustí. 3) pružiny jdou krásně stalčit. Není to tak těžký. Stačí být jen šikovný
Datum: 08. ledna 2010 11:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud chceš vyměnit spojku- musíš oddělat levý kryt motoru. Ale předem vypusť olej  . Pak musíš povolit klíčem primární kolečko a stáhnout ho. Pak vem šroubovák a sundej segrovky z toho přitlačovacího tácku. Bacha strašně rádi létají po dílně. Radši si kup nové. Když budeš mít všechny segrovky sundané, sundej přitlačovací tácek a sundej i ty 2 lamely a mezilamelu. Teď ke druhu spojky- jedině ferodo. Klasický korkový nevydrží tak dlouho, musí se namáčet v oleji. Prostě radši si kup ferodo. Ale bacha na to! Než ji tam zaděláš tak obrus vnitřek těch lamel. Mě se stalo, že se mi ferodo kousla na koši a musel jsem si dávat soustružníkovi. Stačí když vemeš smrigl a trochu obrousíš tu barvu. Jo poslední rada: primární kolečko se nasazuje tak, že ten šroub, který ho jistil, tak ho s tími zaděláš. Dáš tam primárko a začneš utahovat ten šroub a ono se to samo natalčí na ten kužel.
Datum: 08. ledna 2010 10:54
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 22:33
 asi tak - na chrchla byvaly podobny tasky, blbe se to zhani (ale Sesa ma uz v nabidce i tasku na parizka) a nutno priznat ze Givi ma zbozi dobry...prichytnes to jednodusse, stara se prychytavala na hacek na prsach a pak k pantu u sedacky...vosefuj si rozmery jak ti tam sedne a pokud je cena dobra (vzhledem ke kvalite) tak je to opravdu vyborna vec, sam sem mel tu cest s tou pio taskou a o dost to zvysi uzitnou hodnotu toho stroje, zvlaste obsluhu (staci ji jen rozepnout a ne sundavat prsa aby ses dostal k potrebnym vecem, pokud na prsickach vezes bagaz tak je k tomu pak pristup jak k penezum)...jak sem tedy rekl, osefuj si tu velikost a bez do ni
Datum: 08. ledna 2010 22:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když ji budeš mít za co uchytit tak jo.
Datum: 08. ledna 2010 10:47
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj draci, mám problém na Jawě 50/23 se spojkou. Přesněji s přítlačným, vrchním talířem, který se nadzdvihává spojkovou tyčkou a následně přitláčí, nadzdvihuje lamely. Jedná se o to, že když zmáčku spojku tak se nadzdvyhne nerovnoměrně přesněji jedná půlka víc a druhá míň a pak mi ta jedna pulka trošku škrtá o lamely. Čím to může být? Unavené pružiny? Měnil jsem a pořád stejné? Spojková tyčinka se dotýká víc jedné poloviny talíře? Takže nový přítlačný talíř? Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 14:13
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Zatím díky, no spojkový koš jsem zkousel, ale pro jistotu prekontroluji. Mozná i ty misky, hm. Mrknu na to a dam vedet.
Datum: 08. ledna 2010 14:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5394
 hele musel bych to videt.....muze to mit vice duvodů......vymačkaný misky pruzin,ohlý koliky,povolenej kos na hrideli atd......uz jsem i zazil spojkovej koš co šmajdal......
Datum: 08. ledna 2010 13:38
 i ja sa prikláňam ku tomu že máš povolený spojkový koš mne to furt robilo a po tom som ten pliešok pod matiicou nahradil pérovkov a je svätý pokoj
Datum: 08. ledna 2010 11:12
 cus myslim si ze tam mas blbe pruziny koupil bych vsechny nove pruziny a co misky pruziny ty jsou dobry ??? a je dobra ta spojka tam dana je to divny ze ti to jde sejdrem pockej a kdyz sundas tu spojku ty lamely a tam mas matku mas ji utazenou aby se ti to nehejbalo ??? kdyz na to sahnes lita ti to do stran nebo normalne kdyz ta to sahnes tak se to nehne?? podle me jestli to nebude ta matka v spojce tu utahni a mel bysi mit pokoj tak zatim zdar a dejmy vedet jak si dopadl......
Datum: 08. ledna 2010 9:13
 custe lidicky jsou tu super stranky vsechno se tam dovite o babette 207 sou to moc good stranky a budou se porad a porad rozsirovat jo z babettou 207 uz sem si taky neco uzil takze vam urcite budu dat moc nake rady tak odkaz je tu http://www.babeta.wbs.cz/ a tak se mej te a urcite prijde a rozesilejte to tak cus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 14:45
 hmmmm fakt pekne stranky no nekdy kdyz vidim ty tvoje postupy při puleni motoru tak se i zasmenuje třeba ten super stahova primar kolca na fika ale dozvedel sem se zajmavou vec udavaš že si bastavil odtch 4mm a že ti to nehaže jiskru to se potom nediv ale nic ve zlym fakt pekne stranky a ty kupy fotek ale kdyz vidim na tech viedach ty smrady na tech fichtlech to je strašne
Datum: 08. ledna 2010 14:45
 custe lidicky jsou tu super stranky vsechno se tam dovite o jawe 20-05 sou to moc good stranky a budou se porad a porad rozsirovat jo z jawou 20 TZV fichtl uz sem si taky neco uzil takze vam urcite budu dat moc nake rady tak odkaz je tu http://www.jawa20.wbs.cz/ a tak se mej te a urcite prijde a rozesilejte to tak cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 18:27
 cus jjj dneska sem na strankach pracoval ale jj kategorie udelam ale musite mi dat cas ano motor je zkopirovanej ale jinak vim co a jak tak se mejte cus
Datum: 09. ledna 2010 18:27
 cus jjj dneska sem na strankach pracoval ale jj kategorie udelam ale musite mi dat cas ano motor je zkopirovanej ale jinak vim co a jak tak se mejte cus
Datum: 09. ledna 2010 18:27
 a ještě se koukněte http://www.babeta.wbs.cz/ oba jsou jeho nejen podle článků ale taky podle IP uživatele  : Máš ale strašný bordel v tom. Udělej si nějaký systém rubriky na elektro, opravy apod.
Datum: 08. ledna 2010 17:38
 mě zajímají ty fotky jak píše burák houpající se dekl apod. Ale fakt máš v tom bordel tam píšeš o vybrusu a tom dej si to do jedné rubriky a tak. A navíc půlení motoru je zkopírované aspoň ten motor. KDybys tam napsal že jsi to zkopíroval to už je jiná ale toto
Datum: 08. ledna 2010 17:35
 nenašel jsem na tvým webu nic nového všechno je okopírovaný z netu
Datum: 08. ledna 2010 17:14
 za 1. samochvala smrdi  ,za 2.stranky nic moc tohle umi kazdej udelat to na netu za chvili a za 3. co sem koukal tak je tam toho nemala cast okopirovana a v sekci vybrus a zabeh pises hned na zacatku pekny blbosti: "Trideni pistu a valcu Tim ze se pist ve valci neustale pohybuje se obe tyto soucastky opotrebovavavji".
Datum: 08. ledna 2010 15:54
 ale jo vylepsim ja to pisu rychle takze jinak se snazim co nejvic dat na ty stranky tak cus
Datum: 08. ledna 2010 9:05
 JJ, stránky máš moc pěěkné, akorát ta čeština v těch textech..  Ale to vylepšíš časem...
Datum: 08. ledna 2010 7:26
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj hele dá se ten chromovej kroužek profilu L dát na normalni jednokrouzkovej pist (ten ,,těžkej" ten co je za tech 230?) díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 22:40
Jméno: Pejky
IP: uživatel7686
 Mám za to, že "L" kroužek vypadá trochu jinak, tohle je normální pístní kroužek, jen má jiný zámek.
Datum: 09. ledna 2010 22:40
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ale na normalni dvoukrouzkovej pist asi nejde?
Datum: 08. ledna 2010 14:04
 teda jstli myslis ten muj co mam v kramku
Datum: 07. ledna 2010 23:26
 jasne ze jde
Datum: 07. ledna 2010 23:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 co sem se koukal tak by mel na 99 % sedet ale radsi napis este sesovi jestli je to 100%tni
Datum: 07. ledna 2010 22:35
 chromovej krúžok to sú aj take???
Datum: 07. ledna 2010 21:59
 čau poradte co to muže být když na pionýru mám svíčku n15c tak když na volnobeh dam plnej plyn tak to jede v poho ale když tam dám n17c tak to v tech plnejch otáčkách začne vynechácat jakoby tam nestačil dotíkat benzin
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 17:46
 jestki to není tepelnou hodnotou svíčky. Já používám svíčku N7Y( ikdyž bych raději N7C )ale na N14C mi to nejede ani nastartovat takže roztlačit a jede a svíčka je vždy černá takže to je možná tepelnou hodnotou. Ale nejsem si jistý
Datum: 08. ledna 2010 17:46
 to jawa 20:mě se zdá že máš jenom ty problémy a nejen s češtinou.Ty se řídíš příručkou která ti pomůže ale ten fichtl už má svoje léta takže někdy potřebuje něco jiního něž co je psaný v příručce
Datum: 08. ledna 2010 17:26
 ty wl jawa 20 ty máš hustou češtinu,vrat se do 5 třídy,pokud tam teda už nejsi....
Datum: 08. ledna 2010 15:47
 zdarec v navodu na pionyra mas vyznaceno ze tam mas davat svicku n14c a nebo n15c tak tam nedavej jiny chujoviny kdyz ti to jezdi bud rat a furt tam nedavej takovidle picoviny pak mas problemi nazdar.....
Datum: 08. ledna 2010 9:18
 cau, mate nekdo navod (schema) jak si udelat do predniho svetla na pionyra nejaky led diody? na pionyru to blbe sviti tak potrebuju poradny svetlo .diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 16:11
Jméno: LIBOR
IP: uživatel5546
 JJ DIKY STANDO KUKNU SE NA TEN PREPINAC , MAGNETO JE OK , asi natahnu novy svetelny obvod protoze kdyz mam klicek na poloze jizda ve dne bez sevtla tak sviti i zadni svetlo coz je blbost , asi byla chyba na scheamtu .. najdu si jine
Datum: 08. ledna 2010 16:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5394
 jawa 20: chodis sem chvili a zacinas mi s tema tvejma nazorama a spusobem vyjadrovani pekne srat!!!! Hlavne ze mas dva weby o ničem.....zatim si se jako frajer moc neukazal!!....... Libore LEDky to nevyresi......uz jsem ti kolikrat rikal,ze si mas sehnat silný magneto a žárovku odpovídající tvemu svetelnemu okruhu.......to znamena na civku 15W zarovku 15W.......pokud budes mit dobry magneto,bude to svitit dobre a praskat nic nebude.... hlavne u 15W civky zarovky nikdy nepraskali,jako u dvou civek 25W......skontroluj jestli tve dosavadni kabely a prepinac nemaji nadmerny odpor.......pak to spatne sviti a dava malou jiskru.......vetsinou staci vycistit prepinac a dat nove kabely a kontakty(zoxidovane kontakty na patici)......
Datum: 08. ledna 2010 13:46
 myslim ze v pionyru sviti svetlo az az ja jezdim v noci a vidim krasne si kup svitilnu na kolo dej si na riditka a jezdi a neber energii pionyru a led diod je na hovno stim nic neuvidis tak cus
Datum: 08. ledna 2010 9:23
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ledky jsou tak vhodné akorát na tzv. denní svícení. Všimni si že se mikde na opravdové noční svícení nepoužívají. Takže se drž žárovek  . Doporučuju nechat nabudit magnety rotoru. Investice se vyplatí a není to ani moc drahé. A nenech si nakukat že když jsou rozvody staré že se někde ztrácí elektřina.. elektřina není voda, aby někde prosakovala  . Buď funguje, nebo jiskří  . Alespoň ta výkonová pro světelný rozvod.
Datum: 08. ledna 2010 8:43
 tak to treba kuknúť či je ok elektro kable a tak pokiaľ ich máš 30 rokv staré ta sa nedivím že robí také somariny si skus zrobiť na novo elektriku a potom rieš dajaké diody
Datum: 07. ledna 2010 22:17
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 mam 6V 15 W zarovk ua sviti napicu ve tme je slaba. .. a prepaluje se porad bud dalkovy nebo potkavaci ..
Datum: 07. ledna 2010 21:52
 no nechcem ti kaziť ale podľa mňa ledkami nedosiahneš takú svietivosť ako 15 či 25W žiarovkou aspoň nie tými malými 5mm to už by chcelo nejaké tie väčšie 3 či 5W a taká jedná výkonová led stojí pár stovák korún ale aby ti svietili musíš mať výkon prúd krat napätie ja na tvojom mieste by som sa pohral z napajácimi cievkami a uvidiš že ta zasrata vlaknová žiarovka bude svietiť až až
Datum: 07. ledna 2010 21:48
 jsem jel v lese asi 2km od domova a urvaly se mi řiditka tak sem to tlačil dom a ted to svařuji  to sem nemyslel ze se mi to muze stat!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 21:31
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Proč si nekoupíš na na AUKRU nebo někde jinde nepoškozená řídítka . Omrzel Tě život , nebo v lepším případě si chceš rozbít držku se svařovanými říditky ?
Datum: 08. ledna 2010 21:31
 tk to si umím představit jak skončil
Datum: 07. ledna 2010 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošovi se to stalo když toho pincka roztláčel
Datum: 07. ledna 2010 21:25
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Datum: 07. ledna 2010 20:27
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 20:29
Jméno: Lukes
IP: uživatel2987
Datum: 07. ledna 2010 20:29
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 třeba ty fotky nejsou od toho co prodava
Datum: 07. ledna 2010 20:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 asi se přepsal o 0, za tu cenu bych ho bral všema deseti
Datum: 07. ledna 2010 20:12
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 bud si dělá prdel,nebo to znamená dohodou,nebo to muže fakt tak lebně prodat.ale pochybuji,si asi dělá prdel
Datum: 07. ledna 2010 20:11
 ty vole??? Je normalni? a ještě prej sleva možná
Datum: 07. ledna 2010 20:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/vlastni-vyroba/367855-jawa-50-23-mustang.html tak tohle už je na mě moc. Obyč mustang jen trochu předělán a chce za to skoro 10000 kč! to je prostě moc. To je Hardcore
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 13:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5394
 Pamatuj,ze do motoru nevidíš!! Já mam v motoru 5000,- a vypadá zvenku jako seriový!!!
Datum: 08. ledna 2010 13:48
 cus tento mustang je moc peknej a ta cena nwm mozna by mohl ubrat ale je na tom moc prace barva chromy motor atd to dneska stoji hodne penez sedlo rafky gumi atd kdyz to dneska spocitate i z praci tak to tak cca vychazi ja za renovaci fichtla 20-05 dal taky 8000kc a nic nerikam tak cus
Datum: 07. ledna 2010 22:23
 celkom šikovná motorečka, viac ako viac ako 160€ nedám
Datum: 07. ledna 2010 21:31
Jméno: king
IP: uživatel8418
 Narval do toho urco 4000kč vysimnete si nahromovany dily pekny sedlo ktery se tu prodava za 1000kc motor vypada skvele ale 5000kc vic bych nedal!
Datum: 07. ledna 2010 20:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ale je pěknej, jen předraženej, ale věřim že do toho těch 10 000 narval
Datum: 07. ledna 2010 19:49
Jméno: ja
IP: uživatel8425
 prace do toho narval???  DD iba kupil dieli a prisposobil a navaril jednu priecku cez nadrz  ziadna veda ale cena za ktoru to predava je naozaj obrovska max 3000!!!!
Datum: 07. ledna 2010 19:48
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ale ono když si to vemete tak na tom taky bylo dosti práce,no jo ale ono se nezdá určitě do toho narval minimálně 3 500 kč a kde máte práci.
no jo ale zase ten motor to je skoro origo. ale te cena je předražená to spíš tak těch 5-6 tisíc
Datum: 07. ledna 2010 19:18
 3000 vic ne
Datum: 07. ledna 2010 19:13
 5 tisic je na to velkááá cena...to bych mu někde narval.
Datum: 07. ledna 2010 19:03
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Chci ze zeptat jaký bowden zadní brzdy je vhodný na jawu 555 de luxe s revmaplechy? dá se použít ten stejný jako na tu obyc 555? a co bowden plynu na 555 vnabidce zde neni, tudíž nevím jestli lze použít jiný? Děkuji draci za odpoved, mozna spis seso teda
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2010 16:01
 kdybys mi moh poslat fotku bylo by to supr  (mejl vejs) a nevis jak na to s tim plynem?
Datum: 08. ledna 2010 16:01
 kdyztak rekni, muzu poslat foto
Datum: 07. ledna 2010 22:20
 cau, mam jawu 555 s revmaplechama. origo bowden zadni brzdy by mel trochu zkratit, aby nebyl moc dlouhej (skoro o pulku). nebo ho muzes nechat trcet schovanej pod levou naslapkou jako jsem to udelal ja. nevadi to.
Datum: 07. ledna 2010 22:19
 dotaz na pana pulice  si David z Braticic ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 14:16
 j mi to rikal
Datum: 09. ledna 2010 14:16
Jméno: Pan Pulic34
IP: uživatel3093
 Ahaaa, Tomas znam, sme ze stejny vesnice...
Datum: 09. ledna 2010 0:02
 Tomás Doležal
Datum: 08. ledna 2010 22:29
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Ktery je to kamos? Mam Pragu ED 250, mustanga a "zavodniho" fekala...
Datum: 07. ledna 2010 23:52
 jen tak jsem se bavil z kamosem, tak to ses ty  my se ani nezname, ty nemas fichtly ze ? ty mas nejakou vetsi masinu
Datum: 07. ledna 2010 21:41
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Procpak?
Datum: 07. ledna 2010 20:47
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Ano, sem David z Bratcic...
Datum: 07. ledna 2010 19:17
|



|