Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Scháních uplně novej motor na babetu 210(nepoužitej),nemůžu to v žádným shopu najít.prosím o radu,případně o odkaz na nějakou stránku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 14:31
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Zdar! Mám doma kompletní nový motor na Babettku 210!! Nepoužitej, za to ručím. Kdybys měl zájem tak se určitě dohodneme. Fotky můžu poslat, napiš na sagosek@seznam.cz
Datum: 05. ledna 2010 14:31
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Třeba na Mustanga jsem viděl ze skladu motor z dokladem za 10000 kč,na Babetu 210 stál 8000kč ale už je to prodané.
Datum: 05. ledna 2010 0:25
 cau! kup si po dieloch a poskladaj.. na babettu este vsetko mozes kupit aj kartre
Datum: 04. ledna 2010 22:02
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je fakt cena není špatná...ale jestli máš i hlavu a válec a chceš aby ti to lítalo tak výbrus u nás stojí kolem 500...bude to asi podobné i u vás
Datum: 04. ledna 2010 22:18
 aj ked jo aj ked ne podla mna má dobrú cenuu
Datum: 04. ledna 2010 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle toho jak je ten píst černý bych řekl že už to asi moc netěsnilo...
Datum: 04. ledna 2010 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle toho jak je ten píst černý bych řekl že už to asi moc netěsnilo...
Datum: 04. ledna 2010 21:47
 Zdar draci,rád bych tento rok skusil Fichtl cup Medlov,ale mám pár dotazů:nevíte kdy se pojede?a co to obnáší?a co si mám vzít nebo co byste mi doporučily vzít sebou?Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 10:54
Datum: 29. března 2010 10:54
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 žádná serie tam není,jede tam všechno.jsou tam jenom věkové kategorie
Datum: 05. ledna 2010 17:01
 tak jede to celkem dobře mám sérii 05 odtstrojenou.je to tam rozdělený na skupiny série a sport?
Datum: 05. ledna 2010 16:25
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tedka se pojede asi až o velkých prázdninách,a chce to aby to asopon trochu jelo
Datum: 05. ledna 2010 15:03
Jméno: ronie
IP: uživatel8404
 čus, prosímm vás, za kolik se dnes dají pořídit papíry k pionýrovi?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 20:50
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Já prodal svoje za 700,- a s STK ještě na 3 roky (byli kompletní-SPZ, štítek, velkej, malej TP..) Ale do 500,- se vším je reálné si myslím..
Datum: 04. ledna 2010 20:50
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Tak hoši, dnes jsme měli v práci školení bezp. práce a došlo taky na výbavu vozidel. No a podržte se. Prý od 1.1.2011. budou u motorek v povinné výbavě reflexní vesta,samozřejmě větší lékárna,protože tam přibydou další věci a u vozidel co nemají náhradní kolo (což se týká nás) ještě nějaké speciální lepení duší. Takže si asi pořídíme
batoh na záda, aby jsme mohli všechny tydle krámy sebou tahat.,,Zdar našim zákonům".
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 16:06
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 To abych si za svojí čz koupil rovnou PAV  Ty nahoře už neví coby vymysleli, asi se tam moc nudí.
Datum: 11. března 2010 16:06
 Jo ja si koupím ten malej karavan pro jednu osobu ma asi 1m krat dve,vyhazu stama ty skrine necham tam jen postel a udelam si z toho sanitku a narvu to vsema dilama na fika pro jistotu dvakrat.jo a ejse rakev lopaty a kyslikovou bombu a pro jistoty kompresorXD
Datum: 05. února 2010 10:19
Jméno: king
IP: uživatel8426
 Radsi budu menit motor nez zadni kolo a lepit dusu.abych se priznal nemam este ani ridicak ale skusenost s temahle strojma mam uz od 6 let kdy sme to rozjeli s bracho od 8uz jezdil sam a nevyjedu tady ani za stodolo bez helmi,jezdim vetsinou po obsluznich cestach kolem dalnice jedno sem dojel az do 60km vzdaleneho brna kolem dalnice d1 a vzdy mam za sebou bednu od jablek a tam vezu celej motor po genralce lanka retaz nahradni kolo lekarnu a neustale mam na sobe reflexni vestu.a uz asi 3 roky jezdim kde se mi zachce z toho me jedno chytly policajti 3krat a jednou na benzince u hlavni cesty jen sem rek ze jedu z blizke dediny pro benzin a ze pravidla silnicniho provozu mam v malicku a ze helmu a vestu nesundam a jen mi rekli at omezim jezdeni na cestach a nic vic.takze helma a vesta udela veljed dojem na chluoaty
Datum: 08. ledna 2010 14:28
 Jak to tak vidím.zachvilku budeme tahat stahováky na puleni motoru,nahradni prevody,spojku,valec,klikovku... Vlastne cely motor rozložený  No ale muze se stat ze ti praskne kostra,sice nevim jak ale stat se muze vsechno  Takze budeme muset u sebe nosit i nahradni ram  Valim hlody ale pripada me ze je to za nejakou dobu dost realne
Datum: 05. ledna 2010 18:47
 Neboj,za chvilku bude poviná i pumpička,do tý doby bude muset mít každej policajt u sebe pumpičku aby ti mohl kolo nafouknout.  Pak přijdou s tim,že bude dobrý mít sebou i rezervní motor,co kdyby ti to náhodou přestalo ject,tak si v noci na dálnici přehodáš motor a jedeš dál,jak jednoduchý.
Datum: 05. ledna 2010 16:31
 lepeni ? no to je hezky, ale k cemu mi bude lepeni, kdyz nebudu mit pumpicku abych si to zalepeny kolo nafouknul
Datum: 05. ledna 2010 15:20
Datum: 04. ledna 2010 23:37
 nebrante se tomu,ja treba sebou vozim vse od rezervniho retezu pres reflexni vestu az po uhliky do dynama a montazni svitilnu...,vozim nahradni dusi a dokonce i plastenku do deste(neni nic lepsiho nez za tmy a za deste menit zadni dusi na cezete kdesi mimo civiliaci,i to se mi predloni stalo),na cize je mista dost a proto to mam bez problemu kam naskladat,ono se to mozna zda zbytecne,ale kdyz se vam treba pretrhne retez 150km od baraku tak budete radi ze mate rezervni...
Datum: 04. ledna 2010 23:35
 Na motorce povinné lepení? Toto nechápu,proč to musí byt povinné,když pichnu kolo tak to je muj problem ne? Tu lekarnicku beru urcite,reflexni vestu jakš takš taky... Ale co jim je do lepení  Už vidim nejakeho mladého klučinu jak si lepší dušu na fichtlovi. Sundat gumu a nasadit bez protrhnuti duše je pekna maturita.
Datum: 04. ledna 2010 22:28
 Ještě tam bude Resuscitační zařízení, 2krát černý pitel a krumpáč
Datum: 04. ledna 2010 21:17
 pokiaľ rupne v bedne aj naším papalášom tak si k pekaču dorobim sajdku a doňho si narvem pol lekárne asi polovicu ND na fika+ nahradné kolesa a aspoň 2,5m týč na ktorej bude majak samozrejme napájaný z baterie ktorá bude v sajdke a ešte si povynej výbave pribalim ampulku kianidu aby som to mal za sebou ked má buú kontrolovať uniformovaný a nájdu mi niečo čo mi chýba!
Datum: 04. ledna 2010 21:00
 Jo, s dodržováním to vidim stejně  Jinak sám mám zkušenost, že byl policajt docela nasranej, a řikal že když to nemám kam dát (měl sem new pionýra), tak baťoh, ale ukecávánim sem naštěstí odjel "jen" o 100,- lehčí
Datum: 04. ledna 2010 20:45
 To bude pohled, až nějaký čoprista celý v černém pojede jak zbloudilý popelář. Ikdyž moc nevěřím tomu, že se to bude nějak drasticky dodržovat.
Datum: 04. ledna 2010 20:35
Jméno: HanzS51
IP: uživatel7857
 Ahojte..mám dotaz . Když mě chytnou policajti na simsonu s řidičákem AM tak jaká je šance že mě nechají jet dál a nic mi neudělají ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 0:32
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Víděl jsem Simsona skutr 1999 který měl v TP napsáno max 45km/h
Datum: 05. ledna 2010 0:32
 Ja jsem jezdil na AM na pionýru 2 roky. Ti policajti to ani nezkoumali,ja sem jim ukazal ridicak,on se jenom podival jestli to souhlasí s moji obcankou,podival se do papírů,na spz.pak mě prohrabali povynnou vybavu a jel jsem dal. Takto me to udelalo za ty 2 roky nejakych 20 policajtů... Ale radsi jsem si udelal A1,clovek nikdy nevi,dost jsem riskoval
Datum: 04. ledna 2010 22:43
 simsoni se vyrabali aj s konstrukcnou rychlostou 40 aj 50 aj 60 suvisi od toho ze co más
Datum: 04. ledna 2010 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo přesně tak když jsem jel se stadionem a nechal jsem si zavřený bezín a po chvilce jsem viděl reflexní vesty který nasedaj do auta a jdou po mě tak jsem taky neujížděl páč bych jim stejně neujel  měl jsem řidičák ale stadák nebyl pojištěnej
Datum: 04. ledna 2010 21:50
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Když máš dobré šance ujet, máš se kde zajet a ztratit sa, vždycky ujeď  Když to za to nestojí a nemáš šanci tak zastav...
Datum: 04. ledna 2010 21:20
Jméno: fanys
IP: uživatel8403
 da se to pprepsat ale chce to znamyho, kterej dela v nejakym autorizovanym servizu a ten ti musi vydat potvrzeni o montazi omezovace na 45km/h... pak musis na technickou a pak na magistrat prepsat to na 45km/h... ale pocitej ze si to docela dobre zaplatis
Datum: 04. ledna 2010 20:46
Jméno: HanzS51
IP: uživatel7857
 Simsona mám úplně v pohodě ..všechno je v naprosto dobrém stavu ale kdž se podívaj do techničáku a uviděj tam max.65km/h a já budu mít řidičák AM (pro 45km/h) a nebude se s nima dát dohodnout tak jsem v řiti  . Hele a nedali by se nějak přepsat papíry abych tam měl max.konstrukční rychlost 45 ?
Datum: 04. ledna 2010 20:41
 pokiaľ budeš mať motorku v poriatku po STK nahradné žiarovky poistky a 30 rokov starú motolekárničku môžeš výsť z toho dobre a čo sa týka fízlakov ak uvidiš blikačky a nemáš po ruke nejakú poľnú cestu radšej im zastav
Datum: 04. ledna 2010 20:18
 Ujíždět??To je ta největší kravina kterou můžeš udělat.Když zastavíš tak se s nima dá domluvit,ale když budeš ujíždět a oni tě chytnou tak se nedomluvíš,to ti napařej tu největší sazbu co jde.
Datum: 04. ledna 2010 20:18
Jméno: HanzS51
IP: uživatel7857
 A myslíte že to stojí za to ujíždět ? A je víc těch dobrejch policajtů? nebo to jsou většinou vychcanci a pořádně si mě vychutnaj ..Díky
Datum: 04. ledna 2010 20:10
 tak rob zo sebá blbého že nievieš že na simáka treba vyšiu triedu a možno dostaneš len napoänutie, treba vyskúšať a možno domov pôjdeš peši  zalezi na jakých uniformovaných narazíš
Datum: 04. ledna 2010 20:05
 zalezi jakej ten policajt bude nekterej ti treba nic nerekne ale nekterej jo
Datum: 04. ledna 2010 20:04
 zdar draci
co myslite co je lepčí mit vetší rozetu nebo 9.zub.primární kolečko (u spojky) co jede líp ?? pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 17:02
 Záleží na co stroj bude a jakou chceš max. rychlost
Datum: 05. ledna 2010 17:02
 Nejlepší je 9z primár 11z sekundár a 60z rozeta to pak jezdí po zadnim na dvojku  jinak na normální ježdění je 9z primám moc pomalý
Datum: 04. ledna 2010 21:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To kolecko,je levnejsi(hlavne) a taky neprida zbytecne na vaze.
Datum: 04. ledna 2010 20:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam zkušenosti jak s velkou rozetou(měl ji kámoš) tak s 9 zubim, a je to na seriaka pomalý, ted mam na spojce 11 a jsem spokojen , sem tam jezdím teréní závody seriáku a taky max. spokojenost
Datum: 04. ledna 2010 20:03
 Chci se zeptat kde se dá sehnat ta Vějířová (hvězdicová) hlava ........ tady ji už nemužu najít , moc by mi to pomohlo kdyby jste mi napsaly kde. Děkuj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel3192
 frikulín má jeste volné 2 hlavy do pripravované serie co bude nekdy na jare..... skus mu napsat mail vl.muzak@seznam.cz cena 1150,-
Datum: 05. ledna 2010 15:38
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Já sem taky nic nenašel.Zbývá jedině Frikulin,jestli by nějakou neměl...Ale spojení na něj nemám..
Datum: 05. ledna 2010 15:15
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
 Cus draci tak co pojede letos nekdo skorkovsky ventilek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 19:58
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
 skorkovsky ventilek je zavody fichtlu ve skorkove kousek od predmerice nad jizerou tak v obci skorkov pojedes????
Datum: 04. ledna 2010 19:58
 hele poradte co je to za akci a kde se koná ???
Datum: 04. ledna 2010 19:55
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau draku ja určitě letot pojedu!!! Je to docala dobrá sranda.
Datum: 04. ledna 2010 19:35
 Zdravim potřebuji poradit před dvouima lety jsem koupil java 20 a mela pouze SPZ a neměla tecnyčák teď bych ji potřeboval přihlásit a nevim jestli jse mi to povede estli není kradená motor je prý minulí a číslo není překleplé ani broušené nevím tedy co mam dělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 0:43
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Tak co chcete přihlašovat bez platného TP?sehnat si platné TP se značkou a štítkem zaplatit pojistku 220kč na rok,STK nebo evidenčku 100-300kč a teprve přihlašujete za 300kč, staré TP na mrtvého je vám taky k ničemu jako mrtvému zymník.
Datum: 05. ledna 2010 0:43
 no tak hruska05 s tými starými značkami si možeš vytrieť riť aj keby si mal staré techničáky ti to nepomôžem musíš si zohnať minimalne papiere ako ja kukni mi do profilu tám mám video a tám sú znázornené čo sa týka cechl1 u vás neviem ako to chodí
Datum: 04. ledna 2010 19:52
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Bez techničáku nic nepřihlásíš.
Datum: 04. ledna 2010 19:51
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 ja mam podobny problem mam dvoch fikov ale ani jeden nema technicak . maju iba stare znacky a nic ine. cisla motoru mi sedia zo stitkom . a ja neviem co mam robit
Datum: 04. ledna 2010 19:40
Jméno: Martin
IP: uživatel8401
 Ahoj, chtěl bych sa zeptat ,jestli je nahon na tachometr stejny na babettě 210 i 207 mam 207 ale vyvod v přednim kole žádný není. Že by byl někde jinde se mi nezda. Taky je možny že předni brzdu někdo dopasovaval přede mnou a a dal tam jiny kryt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 21:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Máš asi 207. 300 a ty tachometr neměly. Já mám babettu 207. 500 a ta tachometr má.
Datum: 04. ledna 2010 21:48
 ČUS BABETA 207 NEMĚLA TACHOMETR ALE JEN UCPÁVKU V PŘEDNIM SVĚTLE ŠEL BI TAM ALE MOŽDNÁ DÁT BRZDIČ Z BABETY 210 A TACOMETR DO SVĚTLA.
Datum: 04. ledna 2010 19:04
 Zdravim vás šohajové. prosím poradte mi.Mam problem s babettou a uz nevim cim to muze byt. Jednou jsem jel a najednou jakoby dochazel benzin,prostě spadly otacky jenom na volnobeh a po pridani plynu ty otacky trosku nadskocili a ihned to zacalo chcipat. Tak sem myslel ze je neco ucpane.Karbec i kohoutek jsem perfektně vyčistil a pořád to samé. Koupil jsem nový plováček a seridil predstih a tento problem už je jenom pri startu. Musim asi minutu usilovne šlapat,až to chytne a jde to na volnobeh. Pridam plyn a otacky zacnou klesat. Tak s tím rychlopalem musim furt točit jak blbý (pridam plyn,az zacne chipat tak pustim,zase pridam... a porad tak dokola) tento proces trva tak asi 5 minut než se to rozchrchlá a teprve pak už to jede normalne. Az skoncim jizdu,necham babettu 10 minut stat tak to musím startovat zase tímto stylem. jinak když to stojí tak 2-5 minut tak stačí šlápnout a jedu. Jinak tím že je zima to určitě nebude. Když bezela normalne a bylo -20 tak stacilo 5x protocit slapatka a uz fičela.Rekl bych ze to bude asi spatne sestelovany plovak. Vypada to na velkou a nebo malou hladinu v komoře? Radsi se zeptam protoze nevim co s tim je tak abych tam neco nepo****il Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 16:07
 no to mužou byt i jine věci jako třeba špatny tyristor nebo svička atd
Datum: 05. ledna 2010 16:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odšroubuj hlavní trysku a nyní přilož pravítko na vršek toho otvoru. Ty plováky musí být v rovině .
Datum: 05. ledna 2010 8:34
 Mam taky blby dotaz. Ta emulzní trubice je co? Pokud jsem to dobře pochopil tak je to ta trubice do které se zašroubuje tryska (ve které je jehla šoupátka) Má to byt zaroven tým hliníkem a nebo triskou?
Datum: 04. ledna 2010 22:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Plovák seřiď tak, aby vršky plováku byly v jedné rovině s emulzní trubicí. Podívej se, jestli je průchozí dírka pod volnoběžnou tryskou, která ústí za šoupátko.Dej
novou svíčku. Šroub přídavného vzduchu dotáhni a znova povol o 1 a 1/4 otáčky. Jestli byla svíčka černá, podívej se na filtrační pletivo ve víku sání. Když je ho
moc nebo je zanesené, motor jde špatně do otáček a svíčka je začouzená.
Datum: 04. ledna 2010 21:40
 Zdar, zkoušel si si pohrát s nastavením karburátoru, popřípadě jinou svíčku, jakou má barvu? Ta hladina v plovákovce to nebude, když to to potom jezdí normálně, já když jsem jí měl špatně nastavenou tak když jsem dal plnej kotel tak se to dusilo.
Datum: 04. ledna 2010 19:46
Jméno: Mila
IP: uživatel1337
 Ahoj,mám vejfuk,něco podobneho jak je ten hikon.Chtěl bych se vás zeptat, jak je na konci ta
trubička tak jak má bejt dlouhá a kolik cm má bejt zastrčená dovnitř.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 to je potreba vyskouset......trubicka by nemela být zasunutá ve výfuku...je navarena na protikuželu....."trubička" se používá o šířce 15-20mm a délce od 100mm po 280mm to jsou v podstate tabulkové hodnoty pri vypoctu vyfuku....v praxi se to musí fakt vyskoušet.....neni univerzalni jednotnej návod.....a malo kdy se to trefí na poprví.......me jel na seriovce predelaný seriový vyfuk na rezonancni s vyletovou trubickou 15x180 .......jelo to kapku líp a řvalo to na celou ves......
Datum: 04. ledna 2010 19:01
 zdravim DRACI co si myslite? Busu sa dat o 2roky este dat kupit komplet doklady na JAWU 20 (pionier) ,lebo do 2 rokov planujem renovaciu. dakujem za odpovede.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 18:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 šak ich kup teraz a sa dohodni z majiteľom že ich pojdete prepísať až ked bude motorka hotova myslíš že ja som jak robil?
Datum: 04. ledna 2010 18:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 šak ich kup teraz a sa dohodni z majiteľom že ich pojdete prepísať až ked bude motorka hotova myslíš že ja som jak robil?
Datum: 04. ledna 2010 18:12
 Yuri-ale ked ich kupim teraz tak by som musel motorku aj na ne prihlasit nie? a ta neni v takom stave aby presla TK.
Datum: 04. ledna 2010 17:47
 tak prečo ich nezhánaš už teraz pochybujem že dakto odlhási popiere lebo o 2 roky sa bude na niečom takom dať poriadne zarižovať penazí
Datum: 04. ledna 2010 17:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdarec, včera jsem měl dotaz ohledně výbrusu a stáčení hlavy. Dneska jsem měřil hlavu.... 38,77 mm. Chtěl bych tam 5. výbrus a ten má průměr 39,25 mm. A tak nevím, jestli by to pasovalo. Chci si ji nechat snížit. Mluvil jsem se Stejskalem a on mi ji sníží, ale tvrdí, že hlavy na PIO jsou dělaný do vrtání 40 mm. Tak jsem z toho totálně zmatenej. Ale nechci jeho 5,5 kit. Ono je problém s tím, že nevím jestli by to moje převodovka 05 vydržela. Ono i po GO převodovky už 2 krát vyskočila dvojka a trojka. Ale od té doby nic. Tak mě prosím poraďte. Měl bych tam dát ten těsnící kroužek, jak jste mi radili? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 19:49
 1)původní hlavy byly vrtaný na průměr 39, protože se nepočítalo s vyšším než 4 výbrusem
2)toto je pro Ondragama. Ty jsi přesvědčen že jde něco obrobit přesně jen CNC technologií,že? bud klidnej, motorka je natolik vepřesnej výrobek že jdou díly obrábět na konvenčních strojích. přál bych ti vidět formu na karburátor.je složená ze spousty dílů a hejblat. navíc když se zinek leje tlakově, tak proteče skulinou že jí není skoro vidět. no a taky se ty formy dělaly konvenčně. jen ji musel vyrábět fachman a ne patlal.
Datum: 04. ledna 2010 19:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši já se olouvám hlavně Stejskýmu. Totiž tento dotaz jsem sem dal ještě před tím, než jste mi poslal mail (ten druhý). Moc se ještě jednou omlouvám.
Datum: 04. ledna 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 tak to se ti omlouvam...ke me tahle zprava prisla z druhy ruky,takze to nekdo skomolil....totiz nekdo rikal,ze ty si rikal atd....to ze delas hlavy 40mm vim,vzdyt ji mam....
Datum: 04. ledna 2010 18:28
 Psal jsem, že upravené hlavy cestovní úpravy mají průměr antidetonační štěrbiny zvětšený, o rozměru originální hlavy jsem se nezmiňoval.
Datum: 04. ledna 2010 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 zaver je takový,ze sme byli asi jen 3 lidi komu to mlatilo......a pritom vsechny hlavy co sem nasel doma byly 39mm .....asi smula....stejsky rika,ze byli vsechny 40mm.....ja takovou este v ruce nemel...... o tom by sme se mohli dohadovat hodiny ale......ono tech 39mm je i logický,protoze driv se delali vybrusy jen do 39mm.....a kolikrat ani v mototechne nemaj na 4.vybrus píst........jen na objednani..... treba u hlavy 38.77(hlava na tehdejsi posledni standartni vybrus) a pistu 39.25 by problem nemusel bejt,ale ja po moji skusenosti bych to neriskoval......píst čumí asi o desetinu z válce......takze ty hrany by se potkali.....
Datum: 04. ledna 2010 18:07
 Závěr je tedy takový, že s tehdejšími nástroji mohla každá hlava mít jiný průměr a někomu ten píst holt mlátí, někomu ne.
Datum: 04. ledna 2010 17:00
 Hele ja tu hlavu mel necelých 39mm a píst 40mm do ní mlátil. Proste tu hlavu bych vykrouhal na 40mm a hotovo,klidne at ti ji snizi na objem 5.5ml,pak to parádně jede.....specialne u motoru 05 do roku 65 bych se bal,ze to prevodovka nevydrzi..... pozdejsi uz meli vicekolikovy zasouvani kolecek a ty koliky se neulamovali a kolecka se nevyštípavali..... jinak ti poradim,pokud ti obcas neco proskočí,kup si do radiciho automatu novou totalne tvrdou pruzinu na mustanga a bacha u pareů a u 05 je strasne dulezity,aby nemel vuli kolicek ve vidličce!! likviduje to dvojkovy kolecka i hridele.......jinak v parezu mi ta pruzina podrzela i totalne ozvejkany kolecka a nevyskocilo nic,jen to obcas jakoby proskocilo
Datum: 04. ledna 2010 16:51
 cusss! draci v akém metalizovej farby vyrábali pionyri,a vi niekto niaké cislá na farby?? aj na obic origo farby,prosim napiste mi kody napriklad cervená-RAL3004... dakujem,
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 jdi do drogerie,vem si vzornik pro syntetický barvy,je to tam napsany ve znaceni CSN ......je to katalog s asi 20 odstinama.....z toho polovina sou barvy fichtlů,jaky byli driv....staci jen od oka vybrat.....
Datum: 04. ledna 2010 18:11
 ee to už je nad moje sily
Datum: 04. ledna 2010 17:06
Datum: 04. ledna 2010 16:35
 no poniektroý dávajú tu RAL3004 ale že tá nieje tak celkom ako origo podľa starej normy ČSN 8850 to bola no pokiaľ niesi farboslepý tak to vieš aj odhadnúť
Datum: 04. ledna 2010 16:28
 Zdravim, dělam dvacítku a potřeboval bych vědět kolik budu potřebovat těch nalepovacích zlatejch linek když potřebuju udělat všechny linky co tam mají být. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 16:15
 Zdar draci,v parabole u mustanga je taková díra asi na žárovku(myslím tu malou)má tam být?a jaká?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 19:27
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 Mustangy měli parabolu převzatou z devadesátek. Devadesátka má i obrysový světlo. Mustangy ho nikdy neměli, jen místo pro něj v parabole.
Datum: 04. ledna 2010 19:27
Datum: 04. ledna 2010 16:13
Jméno: brisk
IP: uživatel5566
 zdar hoši,hele ja jsem oddělávál píst na jawě 350/634 a vysypalo se me jehlové ložisko a vsechno do motoru nevíte jak to mam vytahnout ??neco jsem vytahl magneten ale jenom par a ostatní me tam zustaly nevíte jak ??díky moc za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 21:23
 1. Přezdívka Primax69 ti už nic neříká že používáš můj nick ?!? pro příště se radši dycky budu přihlašovat. 2. Ty jehličky ti nevypadaly poprvé - tak už by si na to mohl dojit sám si tam neco dat.
Datum: 04. ledna 2010 21:23
 Mě se stalo, že jsem špatně zadělal hadrem motor a dvě jehličky mi zapadli kolem hadru do motoru při nandávání pístu. Řešil jsem to tak, že jsem vyndal motor z rámu, otočil ho a hrkal s ním.
Datum: 04. ledna 2010 21:17
 Mě se stalo to same na ČZ 175, ale ja sem si stim moc hlavu nelamal, protože sem stejně púlil cely motor, a pak sem jehličky vytahl
Datum: 04. ledna 2010 19:25
Jméno: brisk
IP: uživatel5566
 jj moc díky
Datum: 04. ledna 2010 17:43
Jméno: brisk
IP: uživatel5566
 jj moc díky
Datum: 04. ledna 2010 17:43
 cezetaku ty ses narodil a uz si vsechno umel vid?brisk neni prvni a rozhodne ani posledni komu se to stalo...,takze toho blba si pro priste prosim odpust...jinak brisku,co de tak vytahej magnetem na tycce,chce to trpelivost ale de to,kdyby nejaky zustalo a neslo vyndat tak zkus magnetem zmagnetizovat setrvak a otacet klikou,mohli by se chytnout na setrvak a otocit se snim,a ty bys je pak jednoduse vyndal..
Datum: 04. ledna 2010 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 Cezetaku a dost!!! Neprehanis to uz trochu??! Divil bych se,kdyby tobě poprvý nevypadali jehly do motoru.....
Datum: 04. ledna 2010 16:15
 povím ti to takhle. SI BLB!!! když sundáváč píst a u čepi je jehla, tak vždy si pod to dej hadru, aby jehličky padaly do hadry,
Datum: 04. ledna 2010 16:06
 nejak obratiť motor a kusiť to vytriasť???
Datum: 04. ledna 2010 16:05
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 15:53
|



|