Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj chci se zeptat když nakopnu svého fíka a zmáčknu spojku a zařadím za 1 šíleně to zarachotí ,ale 1čku to zařadí ,ale potom při jízdě už když řadím ostatní rychlostní stupně už to řadí normalně nevíte čím to je ? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:30
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 spatne domacka spojka tak to jen trchu dotahuj a zkousej jak zabira nebo je vytahana ta pruzinka jak vraci lanko
Datum: 03. ledna 2010 14:30
 Hej chlapi díky za rady ,ale já jsem to nikdy nedělal fichtla nemám moc dlouho jak přesně bych to měl udělat abych to správně našteloval?
Datum: 03. ledna 2010 13:06
 kdyby vyšrouboval ten na deklu spojky vytekl by mu olej
Datum: 03. ledna 2010 12:46
 jo soráč,tohle si pletu pořád
Datum: 03. ledna 2010 12:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 byl jsem rychlejší
Datum: 03. ledna 2010 12:31
 dachle chtěl si říct ten na deklu u zapalování, který se se zmáčknutím spojky hýbe
Datum: 03. ledna 2010 12:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě dodám že v pravém deklu..a seřid tu spojku tak aby se pionýr rozjížděl až když už ta páčka bude skoro u konce..ale zase ne tak aby to prokluzovalo..no a když ti to nepůjde tak den nový lameli
Datum: 03. ledna 2010 12:30
 ten ve prostřed na deklu spojky
Datum: 03. ledna 2010 11:17
 Dachle21 jaký šroubek je štelovací ?
Datum: 03. ledna 2010 11:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a dělá to jen za studena nebo i za tepla?? protože za studena je tej oil hustej tak to křoupne..ale ničemu to neva ta převodovka to přežije
Datum: 03. ledna 2010 11:06
 draku přesně tohle mi dělá taky,zmáčknu spojku zařadím za 1 a zarachotí to jak svin,a u toho se mi pootočí kolo....zkusím utáhnout štelovací šroubek a uvidím,Zkus to taky.....
Datum: 03. ledna 2010 10:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 zkus poštelovat spojku
Datum: 03. ledna 2010 9:19
 primární řetěž je KO...
Datum: 03. ledna 2010 0:15
 Čau draci kdo z vás bydlí v chrudimy a má červenýho pařeza po renovaci upravenýho:?Zajímalo by mě kolik mu te smaží po rovině.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 12:48
Jméno: Standa
IP: uživatel6888
 má profil na motorkářích......pise tam ze mu to mastí 110......
Datum: 03. ledna 2010 12:48
Jméno: ondra.
IP: uživatel5759
 Ahoj seso myslíš si žeby šla udelat replika nosiče na stadiona od SVD . Předem ti děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 23:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 A ja na tu firmu naký kontakt nebo e-mail aby se s nimy kdyžtak dohodnul .
Datum: 03. ledna 2010 23:42
 draku tak to opravdu nevim
Datum: 02. ledna 2010 23:42
Jméno: ondra
IP: uživatel5759
 NA stadiona S11
Datum: 02. ledna 2010 23:06
 Konečně sem našel nějakej super obchod kde seženu věci na mího pařízka  fakt super obchod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 12:17
 to jo, ja mam taky pareza a dilu je tu plno. akorat mi tu chybi repliky prevodovych kolecek...  treba to SVD chysta, kdo vi, ale jinak supr.
Datum: 03. ledna 2010 12:17
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 hoši pořád řešim toho mího pařeza,ještě se chci zeptat jestli by šla přeskládat převodovka z 21 do 555,řadící automat nechat jenom ty kolečka jestli by šlli přendat se startovacim segmentem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 14:04
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 bohuzel do pareza nejde prevodovka z 21......je to tak.......je to tech 6mm rozdíl v dýlce.....do pareza jde komplet prevodovka i s radicim automatem z 05,i startovaci paka ....dvojkový posuvný kolečka taky nebudou pasovat,protoze parez ma 3 koliky na koleckach a 21 ma koliků 6......
Datum: 03. ledna 2010 14:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau já jsem zkoušel dát převodvku z Pio 20 do karteru 05. o cca 6 mm nepasovali. A myslím 555 a 05 májí kartery stejné.
Datum: 03. ledna 2010 13:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak by tam nepasovali ani ty kolečka...dneska jsem to zkoušel
Datum: 03. ledna 2010 12:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no kolečka by tam možná pasovali ale ta hřídel se segmentem je u 21 o pár cm delší...ale pasovala by tam hřídel z 05
Datum: 02. ledna 2010 23:04
 jo tak to fakt nevim já mám jen na 555 motor z 21
Datum: 02. ledna 2010 22:09
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8358
 Jůů, ta brašna NA pIONÝRA JE PĚKNÁ!
TADY V KRÁMKU
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 21:35
 cau, prosim o radu kdyz si chci koupit ozubene kolecka do prevodovky na jawa 05. muzu to vzit a bude to pasovat kdyz je to napsane na 20,21,23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u 20-23 je ta hřídel asi o 1cm delší...hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 03. ledna 2010 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no prostě potřebuješ tu hřídel ...jsou tam 2 hřídele..jedna je hlavní a jedna je předlohy..tak my jí vyfot a já se mrknu doma protože možná nějakou mám..budto mi to pošli na email nebo na icq 463310564
Datum: 03. ledna 2010 12:35
 tak to by zas tak nevadilo akorat ze ja nepotrebuju primo kolecka alo nevim jak to rict takovou tu tycku s tim jednim koleckem co je na pevno a na to se davaji ty kolecka. chapes? no a mi chybi zuby na tom kolecku co je na pevno a proto to potrebuju cele a jeste potrebuju to kolecko taky je tam na pevno a je trochu vetsi. vis? no jinka to nedovedu popsat.
Datum: 03. ledna 2010 11:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jsem to zkoušel a přišel jsem na to že kolečka z 05 jsou trošku užší ale celkem to fungovalo akorát byl problém s neutrálem mezi 2-3(nebyl by neutrál ale hned 3) protože ty 21 kolečka mají delší kolíčky ale možná že by se dali nějak přibrousit...ještě se na to mrknu
Datum: 03. ledna 2010 10:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když počkáš do zítra tak to vyzkouším,zrovna mám rozebraný motory z 05 a 21 tak to zkusím ale myslím že to bude pasovat..
Datum: 02. ledna 2010 23:02
 Ahij draci mam defekt ono se to dusi kdis pridym plin no a kdis dam nohu na cepak tak to jede ale karbos mam vicistenej a mislite ze to muze bej to duseni studenim vzduchem ale mam tam sani--------ALE MAM TAM SANI diki za odpovedi.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 21:13
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 sesteluj vicko na karbecu,hladinu jako a profoukni je ...
Datum: 02. ledna 2010 21:13
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 13:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 A já tam mam frkačku místo troudeni... po tvém jazykovém baletu mě přešla chuť ti cokoli poradit, nehledě na to že z Tvé odpovědi čiší jak moc ti nikoho z nás rada nemomohla...
Datum: 03. ledna 2010 13:57
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 ja tam nenam troudení ja tam mam diodu nisto troudení
Datum: 03. ledna 2010 12:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Zapojení cos poslal, je pro verzi 20W. Takhle tp zapojit nejde s uvednými póly. Nevím čím myslíš magneto 30w, ale pokud tím myslíš rotor, tak ten musí mít označení čísla rotoru začínající na ,,20-,,. . Zapoj to však jako 30W verzi zapalka. Jo a stator je stejnej pro oba typy. Troubit to bude, ať má klakson usměrňovací diodu či ne.. buď v klidu...
Datum: 03. ledna 2010 7:02
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Ale podle tohodle schémata ti to asi nebude troubit, protože tam není zakreslená usměrňovací dioda (myslim že se tomu tak říká)
Datum: 02. ledna 2010 23:09
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 ja sem a pojede to a bude to svityt
Datum: 02. ledna 2010 20:41
Datum: 02. ledna 2010 20:17
Jméno: matoosh
IP: uživatel8376
 zdar...kolko korun ma hodnotu orig. tachometer na pioniera?? v dobrom stave..a funkcny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 19:43
 50 až 150 kč
Datum: 02. ledna 2010 19:43
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
 cus draci kdyz tam dam ten jednikrouzkovej pist na fichtla pojede to lip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 17:32
 já ho mám naštěstí doma
Datum: 03. ledna 2010 17:32
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a kde ma sehnat ten 3 krouzkac kdyz uz se neviraby ja uz sem ho zhanel a nenasel
Datum: 03. ledna 2010 10:56
 Na origo motor dej 3krouzak
Datum: 02. ledna 2010 22:28
 pojede to o dost hůř,stratíš dobrou kompresi,tah,sílu.Nejlepší je asi 2 kroužkáč,ale já osobně podporuju 3kroužkáč
Datum: 02. ledna 2010 21:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nepojede musis mit patricny upravy
Datum: 02. ledna 2010 19:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci nevim si rady nedari se mi sundat plast s pionyra delam to narmalne origo montpakama nekdy to jde dobre ale u tadytoho kola to vubec nejde ani jednou montpakou prehodit. Jeto peknej plast ma peknej vzorek je skoro nejetej a neni porejpanek od mont pak asi este nebyl sundanej nikdy a tak nejkde sundat nevim co stim. Skusil jsem to z obou stran i pocelym obvodu a nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 1:27
 no ja sem drapak (o dost tvrdsi nez normalni plast) sundaval asi hodinu s dedou dohromady,a dokonce dvakrat protoze sem zalepil dusi a pri nasazovani sme ji nekde zvejkli  poradim ti,vem si na to sroubovaky co se neohnou,nejaky tvrdy a delej to po malinkejch kouskat,ja to delal 2ma montpakama na sundavani gum a 2ma sroubovakama,delal sem to asi pi 2cm ale slo to
Datum: 03. ledna 2010 1:27
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 zkus to nahřát
Datum: 02. ledna 2010 20:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, kamoš si dal na origo fichtla sníženou hlavu s kompresí 12:1, motor tahne dost dobře jen po zhruba 5 min ježdění (po polích loukách) motor zvadne, myslíte že se přehřívá? (venku kolem 0, a když se přeloží ruka k hlavě tak zas tolik horká není) svíčku má brisk n15c, zajetý výbrus a kliku má po repasy, nevíte čím by se to vadnutí odstranit, (motor byl po go-ložiśka,klika,výbrus, pak se zajel a jel slušně, pak se vyndal a vyndalo se z něj zapalko,a stál cca měsíc, ted se na něj dala ta snížená hlava a zapalko, a jak jsem řikal, jede dobře ale po chvíly zvadne)dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 22:07
 každý pincek jede líp na jiný předstih,to musíš vyzkušat
Datum: 02. ledna 2010 22:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 1.7 mam odzkouseny
Datum: 02. ledna 2010 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prectich dej max. 1,5 mm
Datum: 02. ledna 2010 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 14. je na zimu ta zvadne hodne rychle skus spis 17 studeny ti to zase nechyti takze si tam radeji nech tu 15 taky sbi jezdim porad a v zime mi motor zvadne jen trosku a to po dlouhy jizde po silnici do kopcu. Myslim si ze mas velkej prectich a tak to zvadne kdyz se to zahreje
Datum: 02. ledna 2010 19:36
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 samozrejme ze se zam vytvari daleko vetsi tlak a tim i vetsi teplota ale na druhou stranu komu fichtl nevadne skus studenejsi svicku brisk n14c , moje zkusenost je ze to stejne i s ni zvadne ale neni to tolik poznat
Datum: 02. ledna 2010 19:31
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 to by mohlo být zapalkem
Datum: 02. ledna 2010 18:55
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čau můžete mi poslat fotku plovákové komory potřebuju tisk.díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 18:29
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 děkuji
Datum: 02. ledna 2010 18:29
Datum: 02. ledna 2010 18:20
 Nazdar draci a dračice... Mám tkový problém.. když nastartuju fichtla tk v pohodě drží volnoběh a můžu i pridat trochu plynu.. ale když dlouho držim plny kotel tk chcipne.. nebo když se chci roztlačit tk chvilku pohoda(tk sekundu, dvě) ale potom zase chcípne,, jako by docházel furt benzín.. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 17:59
 já to vidím jen na malou hladinu plovákovky,Zkus ji zvednout.KDyby si nevěděl jak tak ten plíšek ohni nahoru,ale tak aby ti hladina bennzínu lícovala s nejvyším bodem plováku.
Datum: 02. ledna 2010 17:59
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 18:33
 super seso si borec
Datum: 02. ledna 2010 18:33
 jj sem strašně rád,hned jsem objednal fíjha věcí
Datum: 02. ledna 2010 17:47
 čuzz ! , pořebuju aby mi někdo seřidil relátko na kyvačku je jednokotvičkový na statoru mužu vše zaslal a vy to mužete seřidit přímo na mašině , vše platím , potřebuju to ! nemužu jezdit sem bez toho vyřízen díky za odpovědi dominik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 15:31
 Já to seridit umim,muzu se na to podivat,ale jen na celý motorce......to nejde jen poslat rele postou a seridit ho na stole......jsou dany nejaky odtrhy atd,ale ne vzdy to na ne funguje hned na prvni serizeni.......to se musi oskouset a odladit.....musi byt uhliky OK a rele musi byt OK.... Naucil jsem se to na svym relatku na Peraku podle manualu co je na jawamanii......zas tak tezky to neni..... jezdi mi to bez problému uz pres rok....baterku to dobijí,neprebijí,bez svetel na volnobeh dobijí.......ale pokud mas spatny rele,tak kup rovnou elektroniku
Datum: 03. ledna 2010 15:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Protože to nikdo seřídit neumí. Tedy myslím opravdu podle servisní dokumentace, ne žádní přebytečně sebevědomí šmudlalové, tak proto se na to dneska kašle a kupuje se elektronické relé. Co já znám tyhle kousky v provozu, tak je to dost spolehlivé a není co ladit. Cena přibližně příznivých 400kč plus poštovný je podle mě OK. Když to porovnáš cenou za práci seřízení nevyjde to až tak hrozně a to ještě na elektronické relé budeš mít dva roky záruku  . Kdysi jsem servisní dokumentaci k mechanickým reglerům PAL měl, ale už jsem na dí doma leta nenarazi  . Tak se ze zájmu po ní podívám
Datum: 03. ledna 2010 7:07
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 2:02
 zdar seso.předem vše nej do novýho roku.už ti musím konečně zaslat zpátky tu zmršenou mezilamelu na fechtla 20.a jak roste sesa2?zajímá mne,zda se dají sehnat ty plíšky co se dávají mezi návlek na zadních stupačkách na pionýra?díkec.
Datum: 04. ledna 2010 2:02
 nedari me splasit vyrobce co by mi dal rozumnou cenu a dokla,,takze jedine na burze,,sesa
Datum: 02. ledna 2010 23:41
 Seso, a co takhle řídítka na Stadiona S11, nebudou časem?
Datum: 02. ledna 2010 22:22
 Jen škoda že když se otevře krámek je web pomalejší ale to záleží taky na připojení jak mám rychlé jinak super že je otevřený
Datum: 02. ledna 2010 17:37
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Juchůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů otevřenoooooooooooooooooooooo
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 17:13
 Pište prosím veškeré své zkušenosti s čezetou 150 kývačkou. Co se rádo s**e(krom zapalování). Ideální by bylo i kdyby se mi ozval na meil někdo, kdo ji má, abych mohl porovnat....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 22:50
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 víceméně trvanlivý stroje, vzhledem k tomu co maj najeto tak jich hodně trpí na vypadávání dvojky, praská pružina našlapování, spojka je s dobrým olejem vpohodě, půlbuben moc zázračně nebrzdí a je to jen debilní tříkvalt
Datum: 02. ledna 2010 22:50
|



|