Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Newí někdo kde bych mohl sehnat alternator(magneto) na jawu dandy 125 rok vyroby 2001?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 15:51
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus mam dotaz šel by led diodový otáčkoměr z favorita na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 15:58
 hej šlo by to len by si za 1. potreboval odrušenú fajku a ten otačkomer umiestniť do nejakého plechového obalu najlepšie od konzervy  a čo sa týka napájania vo fikovi to striedavé napätie dosť koliše takže aj keby si ho nejak stabilizoval najlepšie by bolo z baterky ktorú by si dobíjal ja mám ten otačkomer tiež doma komplet postavený ale nejak som ho na fichtli neskúšal ale skúšal som ten z favorita klasický analogový ale nedopadlo to dobre napájal s ho z cievok od zapalka samozrejme stabilizovaným ale aj tak to ukazovalo húposti
Datum: 04. ledna 2010 15:58
 SESO- z čeho je prosím vyrobena u vytlačováku píst. čepu ta bílá část toho stahováku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 22:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja jsem si ho delal na rychlo doma a pouzil jsem 1mm plech.... udelal jsem si ten pas vetsi abych ho mohl pouzit i na vetsi obsahy
tet jsem stim delal 250 a nemel jsem problem 1 plech takze si to krasne vytvarujes v ruce a jak zacnes utahovat aby si vyndal cep
tak se to jeste dotvaruje a je to v pohode
Datum: 04. ledna 2010 22:32
 no by sa dalo kľudne vyrobiť z hliníku aj zplechu ale radšj plech lebo keď vyvrtáš dieru do hlinika kadiaľ sa bude vysúvať čap tak pri ohnúťi sa hlinik može zbytočne oslabiť radšej ten plech
Datum: 04. ledna 2010 16:09
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2188.html Myslím ta světlá část ohlá do oblouku, chci si něco podobného vyrobit.
Datum: 04. ledna 2010 15:56
 hlinik a nebo myslis nerez plech?
Datum: 04. ledna 2010 15:45
 hlinik
Datum: 04. ledna 2010 15:44
 Mohl by mi někdo, kdo si koupil ten osmý výbrus, napsat, kolik pod ten válec narval těch papírovejch těsnění, aby píst netlouk odo hlavy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 16:34
 no ja som o 8 výbruse počul len o srovnány kanáoch ale nie o podladaný válca nemáš ti náhodou dajaký divný piest (napríklad z škody 110LS)???
Datum: 04. ledna 2010 16:34
 Dobre,muj chronologickej vyvoj 8.vybrusu.....dal sem to na motor,netocilo se to,vypodlozil sem to asi 3 tesnenima,furt blbý,pridelal sem jedno ze ctvrtky,chvilku to slo,pak si to sedlo a zase to klepalo,tak sem pridal dalsi ze ctvrtky,zase to chvili drzelo a zase to zaclo klepat,udelal sem silny tesneni z krabice od bot,neklepalo to,ale furt to bylo mokrý jak kdyz tam fouká a jelo to divne....pak sem se naštval,skocil sem k sousedovi,ten nejak utocil hlavu na soustruhu aby mela uzsi tu dosedaci plochu a vlez se tam píst,mezitim sem zarovnal bordel v kanalech,popasoval a od ty doby jsem o tom nevedel.....bez problemu to jezdilo az do ted......
Datum: 04. ledna 2010 16:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To není papírové těsnění, ale takovej hliníkový plíšek. Ale hlava na Pio je myslím dělaná do 8. výbrusu bez úpravy (do vrtání 40 mm)
Datum: 04. ledna 2010 15:32
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 15:02
 nevypadají vcelku dobře možná ta jedna ale za 100 K4 bych je bral. Kupoval jsme si úplně nový bošák a stál mě 230 K4. Předtím jsem si kupoval také na bazaru a byly to vyhozený peníze protože ten plíšek co spíná kontakty byl celý divně daný a ty kontakty které jsou napružené už nepsínaly když když se zasunul klíček takže vyhozené prachy. Ale tohle je docela zajímavé.
Datum: 04. ledna 2010 15:02
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobre den, mam problem z tachometrem na pio .. ukazuje mi rychlost ale ne ujetou vzdalenost.. nevite cim by to mohlo byt ? a jestli se to da nejak opravit ? Diky vsem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 17:05
 budeš tam mít vylomené zoubečky na některém číslíčku , mě už se to stalo a díval sem se dovnitř
Datum: 06. ledna 2010 17:05
Jméno: Stanon
IP: uživatel8399
 A ten hliníkovej rámeček pak zpátky dáš tím způsobem, že opravdu MALÝM kladívečkem ho budeš ještě opatrněji, trpělivěji a pomaleji zaklepávat, dobrý je zaklepnout si ho třeba na 4 až 5-ti místech tak, aby držel a pak už jen doklepeš to co zbývá  Prostě nic složitýho na tom není, jen nesmíš být nervák nebo kazisvět
Datum: 04. ledna 2010 17:19
Jméno: Stanon
IP: uživatel8399
 Prdlajs, je to primitivní  Jen si nezrakvi ten hliníkovej rámeček, je potřeba ho odohýbávat opravdu opatrně, trpělivě a pomalu  Pak už už jen sundáš, vyndáš sklíčko, odšroubuješ vnitřek od obalu a můžeš koumat co je špatně  Podle mě je tam vypadlá ta spojovací tyčka mezi ozubenýma kolečkama
Datum: 04. ledna 2010 17:17
 nemáš tam zaseklé jen to kolečko co se má točit. Já jsem ho třeba musel trochu prostříkat WD protže bylo ztuhlé a nechtělo se to točit. Popř rozeber a koukni se jestli tam něco podezřelého neuvidíš
Datum: 04. ledna 2010 15:07
Jméno: Tomáš
IP: uživatel2970
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 16:52
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 borec
Datum: 04. ledna 2010 16:52
Datum: 04. ledna 2010 16:26
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 poradte mi mam upraveného fichtla akorad tam nemam motor protože sem ho prodal tedka mam možnost mí 3 motory a to 05,20,21 co byste mi doporučili když to chcu mít do terenu a jezdit zavody terenní mam tam dát motor z te 05?nebo jaky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 20:14
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 jak viš kolik jich mam ?
Datum: 04. ledna 2010 20:14
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 04. ledna 2010 18:31
 Dobre......jinak to reknu.....dobre udelanej motor z 05 jede stejne dobre jako 21....dokonce bych rekl ze má lepsi dynamiku rozjezdu a vetsi silu....neni problem s pár upravami dostat z tohoto motoru 4-4.5HP bez upravy válce,ale furt je tu ten problem,ze se ti treba motor uprostred sezony posere a dojezdil si,protoze nejsou díly....konkretne neni prevodovka!!! .........Pokud to mas do nejakého mrzáka na pole a do lesa,kterymu budes rikat "kroska",tak je uplne jedno,kterej motor v tom zařve......
Datum: 04. ledna 2010 16:31
 no ten 05 celkom dobrý ale skôr na cesty mám v ňom prerobené na silnú dvojku ale do teranú ten motor nieje vôbec stavaný malý kompresný pomer blbo stupňovaná prevodovká výkon menší ako 20/21 to je tak ako keby si chcel na 550 jazdiť trdý kros dá sa to ale je to dosť nemorálne
Datum: 04. ledna 2010 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 pro zavodni ucely bych zasadne pouzil motor,na který je dostupných nejvíce (nových) dílů.....coz jsou motory řady 20,21,23 ......divil by ses jak blbe se shani kolecka do prevodovky na 05 a zrovna 05 mela 4 mutace prevodovky....co rok,to jina prevodovka.....a zrovna u 05 se ty prevodovky rády se*ou  Ja rikam 05 radeji ne....a hlavne na motory řady 21 se dá sehnat docela dost upravených dílů.....např rychlá prevodovka nebo mensi klika.....do 05 to nedas,protoze je ten motor užší o 6mm
Datum: 04. ledna 2010 14:32
 čau šlo by sehnat někde dobyjeni na bezkontaktni zapalovani na pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 mluv trochu konkretneji.....na jake zapalovani presne?? Na zapalovani Ducati jde snad rele ze škodovky,ale nevim jestli uz ho nekdo umi do fichtla naimplantovat....vim ze jde do 175 čízy,na fichtlácký Vape rele nepotrebujes......fakt upresni dotaz
Datum: 04. ledna 2010 14:34
 čus jezdci , mam doma dva pionýryi a toho druhyho predělavam do krosky a pořad mi tam nechce jit elektrika (nebo-li zapalování) at dělam co dělam pořad to nejde poradite mi pls?? diky moc za každou odpověd!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 16:34
 Nepálí pod tlakem a nebo spatna(moc bohata)smes .... kolikrat staci seridit plovakovku,jehlu,sundat sání,vymenit svicku a jede......
Datum: 04. ledna 2010 16:34
 treba zostelovat predstich
Datum: 04. ledna 2010 8:26
 .. Tak s tímto mám taky problém. Mám 20-ku a normálně fichtl mi na svíčce házel takovou jiskru, že sem malem neviděl a stejně to nechtělo chytnout, ani to neškytlo a normálně karbec se přechcat dal a svíčka taky mokrá... Zkusil sem 3 indučky. Novej kondik sem dal, i svíčku a pořád nic...
Datum: 04. ledna 2010 7:21
 Zdarec borci,potřeboval bych poradit,koupil sem fechtla a před 2 týdny mu prošla stk,mám jít co nejdřív na stk,nebo to můžu na sebe přihlásit i když je propadlá,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 22:12
 JJ,díky moc,a tu STK teď můžu udělat kdykoliv,samozřejmě co nejdřív...že?A jakmile budu mít tohle,tak s evidenčkou,pojistkou,s papírama z STK aTP můžu jít fichtla přihlásit
Datum: 04. ledna 2010 22:12
 Já když jsem ho chtěl přepsat tak jsem usel nejdřív na STk tam mi do papíru napsali že to chci přepsat a s tím papírem od stk a s doklad yjsem šel na úřad. Bylo to v poho.
Datum: 04. ledna 2010 14:23
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Ahoj borče..jesli-že nemáš platnou STK tak ti fichtla nepřihlásej,pokud to u vás na dopravním úřadě berou aspon' trochu podle zákona. Loni jsem absolvoval STK ček hodně takže o tom už něco vím.Protože máš STK už propadlou musíš udělat novou STK a ta slouží také jako evidenční kontrola... Kterou by jsi musel stejně absolvovat i kdybys tu STK mněl platnou.Po projití v STK si fichtla můžeš přihlásit na dopr. úřadě!!Snad jsem ti napsal všechno...
Datum: 04. ledna 2010 10:06
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj seso hele budes mit ten lehci pist a kroužek menší třeba 38.5? ja jen jestli mam pockat a nebo nechat prebrousit valec o par výbrusů víc? a šel by ten kroužek do pístu jednokroužkovyho co je ted v nabidce jako ten těžší?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 23:44
 draku jine rozmery nebou dobre 4 mesice
Datum: 03. ledna 2010 23:44
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 15:59
 ten píst vypadal ještě dobře podle mo je ho ale motor furt jezdil ale už blbě střílelo to na plnej plyn z výfuku tak sem si řekl že se podívám na kroužky a ejhle píst celej ze všech stran černej válec vyběhanej že tam je schodek a na pístu (pokud se mu tak dalo ještě říct) byli 3 kroužky 2 v poho ale ten třetí poslední ten byl zapečenej v zámcích a jelikož už sem dělal na druhým motoru GO tak sem se na to vykašlal to zpravovat
Datum: 04. ledna 2010 15:59
 no odtien konkretne neviem ale je to nejaký modrý HAMMERITE 5 rokov po záruke a natieral som to štetcom na tú starú a hrzdyavú farbu takže z takej 2m zdialenosti sa ešte dalo na to pozerať ale potom prišiel prepis a v technickom bola zelená
Datum: 04. ledna 2010 15:18
 aj ty si to stříkal na modrou sorry ažte´d jsem to zjistil když jsem se dodíval dokonce tak sorry.
Datum: 04. ledna 2010 15:13
 moc pěkné ale nevíš prosimtě když jsi to barvil na modro odstín té modré ? Docela mě zaujala a líbí se mi.
Datum: 04. ledna 2010 15:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 http://www.youtube.com/watch?v=LWmwzGkSJ28 no už je tá chyba opravená
Datum: 04. ledna 2010 10:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 sakra to som sa ako mohol pomýliť??????
Datum: 04. ledna 2010 9:29
Datum: 03. ledna 2010 23:26
 fakt pěkný videkjo,renovace se ti 100pro vydařila,jen tak dál
Datum: 03. ledna 2010 22:57
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Ahoj, mám možnost koupit za levno kejvu s TP! Je bohužel přelakovaná- budu muset dělat novej lak. Proto se chci teptat, kolik by stálo nové nalakování (dělat doma-někam to dát stříknout?)? Popřípadě kdo levně lakuje na Rychnovsku a Náchodsku? Na co si mám dát dále pozor při koupi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 doslova tak......akorat je rozdil v tom,jestli to dela nejaka autorizovana lakyrna,ktera v tom musi zaplatit 3 lidi,co litali kolem toho a nebo nejakej soukromníček co dela jen na sebe.....ja mel nabidku celyho fichtla v akrylatu s praci za 6000,- soukromnik-mala lakovna a pak u nas v motoservisu rekli minimalne 10,maximalne 15 000,- a ze prej nikdo neumi lepsi lak jak jejich lakovna......tak muj znamej doma lakuje motorky a auta uz 10 a umí,tak si rek 1000 za praci ,ja dal asi 1500 za material a mel sem to za 2500,- ......a kdybych si to umel nastrikat sám doma a treba uz dneska vim kolik je potreba redidla a plniče,tak bych se vesel v nákladech pod 1000,-
Datum: 04. ledna 2010 18:22
 Dobová byla vypalovaná syntetika,ktera je uz dnes zakazana normama EU a prestala se delat......dneska uz se vse delá v akrylátu a z akrylatu se dokonce prechazi na nejaký vodový barvy.....jako videl sem to na burze.....stali vedle sebe na káře 2 panelky v Jawackym odstinu...jedna byla v akrylatu,druha ve vodovce a nebyl v nich rozdíl....ja osobne lakoval syntetikou,protoze sem chtel mít co nejnizsi naklady pri vyvoji stroje a taky pocitam,ze s tim mozna nekam praštim   znam se  Tohle je ciste tvoje volba.... tady muzes kouknout jak to vypadá v syntetice..... http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=233&muid=43758 upozornuju ze se to leskne samo,nic sem tempem zatim nerozlešťoval.......
Datum: 04. ledna 2010 16:41
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Dík za info. Co se dělá víc akrylát nebo syntetika? Co je víc dobové?
Datum: 04. ledna 2010 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 Zalezi jestli to chces v syntetice a nebo v akrylatu....... v syntetice udelas celou mašinu za 1200(plnič,kit,brusny papir,2xbarva) .......v akrylátu to vychází víc.....tam je decka barvy 200,- a rek bych ze na kejvu zdelas dost laku....aspon 5 deci + plniče,kity,smirky .......no tam budes tak na 3000,- ......pokud ti to bude nekdo strikat,pocitej este neco za praci.......
Datum: 04. ledna 2010 10:31
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Když jenom barvu a plnič tak do 700-1000kč. Záleží kde to budeš kupovat-v jakém obchodě...
Datum: 04. ledna 2010 10:12
Jméno: Laky
IP: uživatel8395
 ae houno,šestku to stat nebude.Koupis plnič,barvu a to je vše...ae jestly pocitas i chromy tk to bude o neco drazzsi.
Datum: 04. ledna 2010 6:56
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Zajímám se o lak, ale.....okolo 6tis
Datum: 03. ledna 2010 22:20
 a muzu se zeptat za jakou cenu kdyz rikas levne?
Datum: 03. ledna 2010 22:08
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 No, ta odpověď se zrovna netýkala laku, ale...právě že jsem blázen do kejvačky a dlouho taky nějakou scháním. Našel jsem, ale bohužel s předělaným lakem  ...neprodam
Datum: 03. ledna 2010 22:05
 Ahoj, pokud tu jawu nebudes kupovat ozvy se mel bych zajem nebo ze bys na tom treba i neco vydelal jsem z Letohradu to je do rychnova-nachoda kousek...napis me mejl adamec37@seznam.cz diky
Datum: 03. ledna 2010 21:52
Jméno: comb
IP: uživatel5563
 zdar , jde někde koupit sklíčko,které je nad žárovičkou neutrálu ve spínačce na nádrži u kejvy ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 21:39
Jméno: joska
IP: uživatel5395
 Cus kluci chci se zeptat jak a cim vyplnit diry po vrtani do stoceny kliky dik za kazdou odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 16:32
 ahááá  dikes za vysvetlenie  hmm to asi uz nedá vyplnit... lebo ked bude tocit na napriklad 10000ot/min podla mna by vyletelo vsetko
Datum: 04. ledna 2010 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel8396
Datum: 04. ledna 2010 10:34
Datum: 03. ledna 2010 23:30
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 jestli myslis diry z boku setrvaku pro vyvážení,tak je klidne nech prazdny......nemelo by to vadit,tak sem je nezalepoval.....mozna by sli udelat víčka z hliniku a nalisovat je tam na vysokopevnostni loctite,ale ja bych se bal aby nevyleteli......
Datum: 03. ledna 2010 22:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Aha sorry ty diry...no zkus to korkem ale nevim..muze vylitnout...
Datum: 03. ledna 2010 21:40
Jméno: Honza..
IP: uživatel5056
 Nwm kup novou nedo ji zaavař a vybrus to uplne stejne jak te diry okolý
Datum: 03. ledna 2010 21:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Podkovou
Datum: 03. ledna 2010 21:36
 zdr draci, vim ze by to byla mrte nahoda tady - ale nemate nekdo kontakt na Bohumila Stašu????? nebo aspon stranky kde by byl ... muj strejda se s nim zna ze zavodu, ale uz se s nim roky nevidel a chtel by ho kontaktovat a zavzpominat na stary casy......
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 22:30
 napis do cz podle me ti kontakt dají
Datum: 03. ledna 2010 22:30
 zdar žkoušel jste dát někdo základ-plnič-krycí barvu-linky a přestříkat to bezbarvým lakem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 21:30
 Jo dík hodně jsi mi pomohl.
Datum: 05. ledna 2010 21:30
 Tak pokud to nikde není pomačkané tak je to dobré nemusíš aspon nic klepat a používatstěrkový tmel. Takže kde je to rezavé použiješ obyč šmirgl nebo cokoliv čím to nejlépe zbavíš rzi potom dáš odrezovač ten jak uschne tak to očistíš od prachu co po něm zbyl a střikneš základem nejlepe bílým. Základ schne 24hod. teda uschlý je za dvě hodky ale učinkuje déle halvně pokud je to základ přímo na rez. Potom stříkneš plničem podle toho jak to bude vypadat tak podle toho určíš počet vrstev pak to kdyžtak přebrousíš ono to ani broušení není spíš leštění vodním šmirglem 1000 ale fakt jen z lehka jenom prostě leštíš a máš pod sebou kybl s vodou. Až vše uschne hlavně netapat už rukama at to není mastné přijde barva první vrstvu poprášíš a dáš si záležet spíše na rohy a kraje protože pak už se to hůře dělá. Další vrstvu musíš dát ani ne vrzo ani ne pozdě to záleží na okolní teplotě a taky na vlhkosti. Lak musí trochu zabrat. Vrstvy dávej malé a počet vrstev podle toho jak chceš aby se ti to lesklo třeba na tuning auta se dává např 25 vrstev jinak se snaž aby byla všude stejná vrstva. Pokud chceš aby se ti to ještě více lesklo tak použít autoleštičku ale to až jak je lak uplně vytvrdlý tj několik dnů ne-li týdnů. Linky jsem nedělal já spíš do aut nebo motorky jednou barvou takže nevím jestli bude lepší leštit a pak dát linky nebo ještě před leštěním. No a pak to celé zakončíš bezbarvým LESKLÝM lakem.
Datum: 05. ledna 2010 16:27
 Zdar jedná se o renovaci 250 a místama to je nškde rezavé ale jinak je to zdravý plech.Ja sem už lakoval jawa 20 jenom základ-plnič-a krcí barvu a ona se mi ta bnarva nějak nechce lesknout.Je nějaký způsob zak tu barvu naleštit?Jo a jakou barvu bi jsi mi doporučil chci ji do oryginálu takče asi čsn8850 ale jestly sintetiku nebo akryl.dík
Datum: 05. ledna 2010 15:49
 Jinak napiš tvůj konkretní případ budu se snažit poradit
Datum: 04. ledna 2010 23:09
 Klasický postup pokud vše vyjde bez problému. Kdyby bylo něco trošku pomačkané tak ještě stěrkový tmel. Pokud by by se lak neleskl tak přeleštit a po bezbarvém laku se to ještě zlepší. Jinak pokud by byl plech třeba jen trochu rezavý tak pro jistotu zneutralizovat odrezovačem
Datum: 04. ledna 2010 23:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kolik najedete km za rok?? na fichtlu! ja 4000 km a vypadato ze letos najedu nejspis vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 21:36
 Za tento rok sem najel na Mustafovi 5000km - ale mohlo to být víc pač čtvrt sezóny sloužil už spíš jen jako záložní moto
Datum: 04. ledna 2010 21:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Sice nemam fichtla,ale na simsonu sem za rok 2009 ujel skoro 6000Km a na jawě 250 necelích 2000Km.
Datum: 04. ledna 2010 3:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 papíry jsem dostal v červenci a najezdil jsem na pionýru kolem 2 000
Datum: 03. ledna 2010 22:11
 ja 3500
Datum: 03. ledna 2010 20:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jsem dneska spocital kolik mi upadalo dratu na zadnim kole u pionyra prasklo jich pouze 13. to je hruza byly upadli 2 potreboval jsem tam dat to kolo nutne ujel jsem 30 km a uz se to celi klepalo zestrany na stranu a tetka kdyz jsem je spocital a vyndal ty praskkli tak jsem se malem zhrozil na cem jsem jel a ja jsem jel este na plnej kotel poslednich 5 km nechteloto moc jet stim kolem jeloto jen 60 potvora a ta spotreba velka fuj
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 20:31
|



|