Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hale když si tamdy u sesy koupím klakson na babettu 210 tka jakho mám zapojit aby správně zvonil prosím napšite
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci kterej olej se da koupit nak levne a hlavne aby byl kvalitni ten co se dava 1:50?? potrebuju neco aby to odpovidalo castrolu kvalitou castrol je predrazenej ale kdyz to porovnam s M2T na 1L benzinu me vyjde M2T na 2,50 Kc a ten castrol na litr 3 Kc tak to uz je skoro jedno a navic se motor tak rychle nevybeha pak mam druhyho pio. a tam musim davat olej 1:40 kuli pouzdru tak do nej by se mi hodilo neco levnejsiho nebo tam mam lejt M2T??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 21:03
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
Datum: 14. listopadu 2009 21:03
Jméno: Standa
IP: uživatel7921
 fikusi,fikusi ......ten tvuj castrol je predrazenej jako svina a pritom má specifikace jako M2t Super od Parama,coz je API TC,JASO FB přičemž se ten Castrol 2T z toho m2t přímo vyrábí......respektive ze základového oljeje......akorat ze kastrol stoji 180,- a m2t super stoji 100,- .........a kdyz si koupis Shell Advance SX 2T tak ten je za 105,- litr API TC,JASO FC,Low smoke .......to a samý Repsol Moto town 2T.....taky super minerál,specifikace Shellu 110,-/litr
Datum: 14. listopadu 2009 11:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci kolik se pohybujou ceny specialu u vas?? tady prez 27 Kc a u jedny benzinky ONO stoji 25,60 tak premejslim jestli ho mam vzit je to podezdrele levny a tenkrat mi to snim vic kourilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 11:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7921
 ceny nevim,nekoukam na ne
Datum: 14. listopadu 2009 11:39
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 Special kupuju zásadně na Benzině u nás a ačkoliv se obcas stane,ze je natural trochu vodnatej,tak special sem este vodnatej nemel......ale mám skusenosti,ze nejlevnejsi neni nejlepsi......kolikrat se mi stalo ze sem nekde natankoval a ono to prskalo,kuckalo,dusilo se to,tak sem ucpal sání,ono to nejak jezdilo,pak sem natankoval zase doma a ono to jelo zase normalne........
Datum: 14. listopadu 2009 11:39
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 TANK ONO je nejlepsi a nejlevnejsi sice nejblizsi pobocku mame u podebrad cca 27 km ale kdyz jedem pro 250 litru nafty furt se nam to vyplati maj to o 2 kc nez tady to samy z benzinem a myslim kvalita je dobra
Datum: 13. listopadu 2009 21:25
 A kolik tam stojí nejlevnější natural 98
Datum: 13. listopadu 2009 20:45
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 hele moje mamka dela na benzince ONO ... jezdim na benzin co mi mamka vozi z ONA a motor aslape jak hodinku.... zakaznici ONA si zatim nestezovali co tam mamka 2 roky pracuje......
Datum: 13. listopadu 2009 20:26
 ONO nemá špatný paliva......sází na politiku nízká cena vysoký obrat....!
Datum: 13. listopadu 2009 20:23
 není benzín jako benzín... jsou v nich propastné rozdíly.. kup u Shellu, OMV, Aralu nebo takových firem.. na neporvěřené značky bych se vykašlal.. jak jsem psal
Datum: 13. listopadu 2009 20:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 u nejdrazsi  tam stoji asi 29 Kc a vubec tam nikdo netankuje tam bude pekne starej benzin ten za 25,60 je sice special ale od nekad jinad takze v jiny kvalite ale jeto jenom benzin vykon stejnej tak to snad nevadi ne?? mozna to na nej jelo lip
Datum: 13. listopadu 2009 20:06
 já tankuju natural jedině u SHELLU!!!! Neprověřeným benzínkám nevěřím a z osobní zkušenosti vím, že se fakt neoplatí šetřit- tobě ten fichtl žere 20 litrů na sto nebo co? kup nejdražší jaký najdeš a osobně bych se vykašlal na speciál.. nejde o oktanové číslo, ale o to, že ve speciálu je přimíchavany draslík místo olova které tam byvalo kdysi.. takže když to chvíli dostavíš, pak nastartuješ - hrozí zadření
Datum: 13. listopadu 2009 20:00
 Je to na tobe ale je blbost aby se ti ze stejneho specialu vice kourilo..... spise si dal vice oleje..
Datum: 13. listopadu 2009 19:59
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 Čau,dnes jsem dal dohromady moji Jawu 555.Čím to může být,když to roztlačím,tak to chytne,jede tak pět sekund a zdechne?Pak bych se chtěl zeptat,jestli bývá od výroby na Jawách 555 odkapávací miska.A ještě,kde jsou trisky na pařezovském karburátoru?  díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 14:36
 trysky tu sice koupis ale jsou moc velky, na parez (jikov 2914hz) je potreba 63/65
Datum: 14. listopadu 2009 14:36
 samotnou trysku koupíš tady v krámku ale držak nevim
Datum: 13. listopadu 2009 21:56
 včetně držáku? neseženeš si myslím.. novou ne.. starší někde na burze
Datum: 13. listopadu 2009 21:39
 čau hale kde seřenu novou trysku na jawa 555 ůplně komplet celou trysku
Datum: 13. listopadu 2009 20:18
 no kde by byly trysky? asi v karburátoru ne? 555 karbec znám jak svoje boty  zespodu máš šroub na 17ku klíč.. v tom máš držák trysky na 10 klíč a v tom je zašroubovaná klasická tryska M6 (většinou 63-65) tak pkud jsi to nevyčistil... tak to může být tím, pak to taky může být pšatnám benzínem - nedoporučuju brát u nějakých pochybných benzinek... a nebo předstih.. nebo gufera.. atd atd toho je hafec
Datum: 13. listopadu 2009 19:56
 cau draci co myslite ze je zivjejsi jawa 90 nebo jawa 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:38
 michal - presne tohle rika nevlastni tata  ale je fakt ze 90tka je o hodne lehci nez 175...
Datum: 17. listopadu 2009 9:38
Jméno: michal
IP: uživatel6830
 jako řeknu ti to takle obsah nenaradíš
Datum: 17. listopadu 2009 9:03
 zdarec 90 je má dobrej odpich a rychlost ale 175 má větší tah do kopce ale 90 je jednoznačně lepší
Datum: 17. listopadu 2009 7:09
 Ještě k tomu oleji... M2T olej maže do 6000 otáček, a pro 90tku která vytočí i 7500 otáček je to prostě málo... od 6000 prostě s M2T už nemaže... proto odcházeli klikovky... já jsem 2 sezony jezdil na motoru, do kterého jsem dával plnou syntetiku a klikovka byla tak jak jsem ji tam namotoval před 2 roky... absolutně bez vůle, jak po repasy... válec byl vyhoněný, kroužky jako žiletky ale klika OK!!!
Datum: 14. listopadu 2009 12:15
 Poruchovost v šoupátku? Tak to tě musím vyvést z omylu... na šoupátku není nic, co by se pokazilo. Když ho dáš správě jak má být a nemáš ho špatně upravené, funguje 100 % a vždy.. mám několik Jaw 90 už nějaký ten pátek a se šoupátkem nikdy problémy nebyly... S poruchovostí zapalování souhlasím, problém byl vždycky s kladívkama a vůlí vačky. Dá se to vymezit a pak to funguje dobře... časem se to zase ale uvolní. Nejlepší řešení je bezkontak třeba z babetty... známý to tu má a prostě paráda... já jsem si teď objedna od Sesy to VAPE a jsem velice zvědav jak to pošlape...
Datum: 14. listopadu 2009 12:13
 frikulin: poruchovost u 90ky byla v šoupátku a v zapalování... poruchovost šoupátka vyřeší kvalitní olej, který zvládne mazat šoupě, což se o M2t, které tehdy bylo říct nedá. no a poruchovost zapalování vyřežíš odstraněním kladívka a nahrazením bezkontaktem.
Datum: 13. listopadu 2009 22:43
 Trochu debilní přirovnání.....! Živější je jednozančně 90 je ostrá jak břitva...ale každej výkon s sebou nese daň....  V podobě poruchovosti...!
Datum: 13. listopadu 2009 20:32
 co myslis ze jede vic? skoda 120 nebo ford mustang?
Datum: 13. listopadu 2009 20:08
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Cao draci, blbej dotaz ale potrebuju to ted vedet nevybavuju si kde je na jawa 555 usmernovac pls poradte dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:19
 to je tlumivka
Datum: 13. listopadu 2009 20:19
 no cosi tam je.. nevymylsel jsem si to...
Datum: 13. listopadu 2009 20:02
 Usměrňovač....? Jawa 555 má usměrňovač....?
Datum: 13. listopadu 2009 19:54
 no mám pocit že v masce za světlem na zadní stěně té kapličky
Datum: 13. listopadu 2009 19:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci to je i z DPH ?? http://www.topoleje.cz/castrol-2t.html ja ho kupuju za 154 a tak prejdu na olej jonseret ten kupuju za 140 L nevim jak bude kvalitni ten castrol mam ozkousenej a je suprovej jenze na netu to nema cenu kupovat to by se nevyplatilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:17
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 Já ho kupoval na BENZINE z 220 Kč.. z netu se to vyplati kdyz bys bral vic kusu.. ja obednavam po 10 litrech a to uz se ti vyplati..a mam to na jak dlouho
Datum: 13. listopadu 2009 20:17
 no castrol je dobrej olej ale poměrně předraženej normálně koupíš někde v obchodě 160Kč a víc
Datum: 13. listopadu 2009 20:01
 Zdravim,mam dotaz.Mám ČZ ČZ 175/356(nebo něco takovýho,má ještě kulatej válec s hlavou,dvoulauf) a slyšel jsem,že když mam vzádu velkej motocrossovej plášť,že se tím hodně ničí převodovka.Je to pravda?  Předem děkuji....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:41
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 Tam žádný světla nemam
Datum: 13. listopadu 2009 20:41
Datum: 13. listopadu 2009 20:13
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 Jj,tak dik.Jsem se chtěl jenom ujistit
Datum: 13. listopadu 2009 20:08
 je to pravda,a dokonce kdyz das dopredu drapak tak se ti znici vejfuk
Datum: 13. listopadu 2009 20:05
Jméno: Vládíkk
IP: uživatel4578
 To já přemejšlim...takže je to blbost....
Datum: 13. listopadu 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 premejslej hlavou, to je blbost, aby se nicila
Datum: 13. listopadu 2009 19:25
 zdarec jawari prosimvas potrebuju vedet jestli mate nekdo skusenosti s jawou travel 125 kolik da a tak premejsil oni a chci vedet jestli je to dobra 125 dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:08
Jméno: Martin
IP: uživatel1337
 Zdar draci, mam jawu 250 typ 590, chtel bych se zeptat zda-li mi na ni bude pasovat prevodovka co tu sesa prodava na kyvacku a na peraka. diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:01
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. U mé Jawy 555 nejde zařadit jednička. Dvojka a trojka v pohodě, ale jednička ne. Nevíte co by s tím mohlo být? Dík za odpovědi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 18:35
Jméno: Standa
IP: uživatel7917
 povolil se ti stredovej sroub v radicim automatu
Datum: 13. listopadu 2009 18:35
 rekl bych, ze budto ohnuty tahlo, nebo radicka, nebo vidlicka razeni, nebo vadnej automat
Datum: 13. listopadu 2009 18:09
 Zda, potřebuju nutně PORADIT chtěl jsem z ČZ 175 stáhnout rotor a dát tam nový, ale když jsem utahoval tu 13ku šroub kterou sem to chtěl stáhnout, tak sem ukroutil hlavičku šroubu  nevíte jak ten rotor jinak sundat???????????? Předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 18:57
 fikus: chtěl si říct že rotor vypane
Datum: 13. listopadu 2009 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skus este jeden pokus vem nakou tycku ocelovou a priloz to na ten sroub a bouchni do toho scitem a melo by to povolit. Nevim co si stim delal sundava se to tak ze utahnes sroub a kdyz uz to je nakonci a nejdeto tak vezmes kladivo a scitem bouchnes do sroubu, celi magneto i se sroubem vypadne
Datum: 13. listopadu 2009 18:53
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Nvm jak to u ČZ vypadá ale jesli je tam trochu místa okolo, tak to vyvrtej o 1mm víc, vyřízni závit a vlep tam zavitovou vložku.
Datum: 13. listopadu 2009 18:27
 Už jsem to zkoušel, ale bojim se abych neohnul kliku
Datum: 13. listopadu 2009 18:15
 hmm,tak t je spatny...hele rikal si ze chces davat novej rotor,jestli ej ten sstarej uz spatnej tak ho vypac sroubovakem nebo majzlikem
Datum: 13. listopadu 2009 18:10
 Právě že ven nekouká
Datum: 13. listopadu 2009 18:08
 zkus vysroubovat starej sroub a prez drivko poklepej na rotor a zkus to znova. jestli nejde vysroubovat tak asi jedine vypacit, ale vetsinou to bejva destruktivni pro rotor. kazdopadne ten rotor poklepej a uvidis stejne nechapu jak se vam ty srouby muzou lamat
Datum: 13. listopadu 2009 18:06
 Čau draci nevíte někdo o nějakym veteránskym moto klubu v Praze nebo v blískosti Prahy ve kterym by si bylo možno udělat veteránský papýry dík moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 17:00
Jméno: standa
IP: uživatel7917
 hele ja vim akorat u nás na Kladensku. V praze taky neco bude urcite.Skus se zeptat na diskusi i-veteran.cz
Datum: 13. listopadu 2009 17:00
Jméno: Raptor
IP: uživatel7709
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tohle jsou nehorázný borci.... vubec si to nedovadu představit to ject.....mě stačí nějakej 7-8mi metrovej prudší výjezd a mam co dělat... fakt borci .... jinak s těma kyvkama to vypadá fakt zajímavě....na tom by se dávaly lavice
Datum: 13. listopadu 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 fichtl nema sanci smalou rychlosti do nevyjedes potrebujes bejt rozjetej na nektery kopecky jinak ti to bude hrabat. Navic by se fichtl zavaril  a sjed to na fichtlu nemuzes to by neubrzdil  to by nesmel bejt tak lehkej
Datum: 13. listopadu 2009 18:58
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Myslim,že fichtl ani zpřevodovaný do síly by to nevijel.
Datum: 13. listopadu 2009 17:59
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 ale možná kdyby se fík pořádně spřevodoval do síly do přwdu dalo nějaký závaži to zadu pořádnej drapák tek by se to taky pomalinku vijelo
Datum: 13. listopadu 2009 17:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Herrbode ty motorky mají kolem 120 koní,,a ty co jezdí na nitrometan mají až 180 koní.
Datum: 13. listopadu 2009 17:28
Jméno: lukes
IP: uživatel7206
 hustě...to poslední stoupaní už musí mít minimálně tak 65° stupnů..tojedině tak na fichtlu sjet..ale naco vyjíždět..
Datum: 13. listopadu 2009 17:24
 By my zajimalo kolik ma ta motorka koni
Datum: 13. listopadu 2009 16:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mazec
Datum: 13. listopadu 2009 16:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Už sem viděl fichtli dělaný na závod do vrchu. Docela nahul. Když najdu tu stránka,tak sem dám odkaz.
Datum: 13. listopadu 2009 16:18
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 zdar draci nemáte nikdo zadní kolo na pitbika myslimže 12 palcu.díky.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 17:26
Jméno: luked
IP: uživatel7206
 ano já mám.-.ale mám na pitbaika..hofně kol ale mam 13 a výž..tak nevim jestly tito bude...ale rad bych ti to prodal..mam aji cestovni...cestovní 300,- drapak 500, !!!NOVÉ!!!! kdyžtak piš na e-mail
Datum: 13. listopadu 2009 17:26
 zdar draci chtěl jsem se zeptat jestli má pařez tu řadičku vzadu ?a na čem tam drží?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 18:14
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 ja tiež
Datum: 13. listopadu 2009 18:14
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 kolecko nejsi sam , mam tam taky sroub na 10 klic
Datum: 13. listopadu 2009 18:02
 hergot to sem jedinej kdo ma tyhle srouby na 10 klic?
Datum: 13. listopadu 2009 17:27
 je zašrubovany do kartru a drži i kartr je to řadiška s tym šrouběn je to 13 klič
Datum: 13. listopadu 2009 17:19
 Osa řadičky je zašroubovaná přes výko do karteru. Je to tam, jak maj 05 až 23 šroub držící víko motoru na 13 klíč.
Datum: 13. listopadu 2009 15:33
 Zdar, potřeboval bych vědět jaká barva nejlépe odolává benzinu. Mám totiž vyrezlou nádrž, a tak jsem ji zbavil rezu kyselinou fosforečnou. \\r\\nTeďka ji chci vylejt nějakou barvou a nevím jaká je nejlepší. Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 19:46
 nazdar vem si bud zakladovkou to vem a nebo zajdi do drogerie a skus se zeptat ja jsem si koupil barvu proti rzi ale pak to nech na kamnech aspon 3dny poradne roztopeny aby sti to nelezlo do benzinu tak cus
Datum: 16. listopadu 2009 19:46
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel7455
 Je mi 16 a na motorkách jezdím od 9 let
Datum: 14. listopadu 2009 22:28
 A kolik ti je jestli se muzu zeptat?
Datum: 14. listopadu 2009 10:35
 herrbode: Já jsem z Plzně, bydlim na Slovanech a icq sice mam, ale nema cenu ti ho psat, protože ho vůbec nepoužívam
Datum: 13. listopadu 2009 20:51
 http://www.jawarmaniak.wz.cz/technika/jak_na_to/vyliti_nadrze.html
Datum: 13. listopadu 2009 18:21
 normalně ja sem taky vytiral nadrž koupil sem barvu do nadrži co nerozžete benzin a normalě ji tam trochu napiješ a zatřepaš do všech stran a ten zbytek co te barvy am zustane normalně vyli a nech tu nadrž pořadně uschnout a pak ji hodiš na kostru a neliješ benal a maš vystarano a už ti nikdy nezrezne 
ja sem to taky tak dělal
Datum: 13. listopadu 2009 17:40
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 292310274 ,ale moc tam nejsem
Datum: 13. listopadu 2009 17:36
 hele sem plzenak...odkud presne jsi a nemas treba icq?
Datum: 13. listopadu 2009 17:21
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Tos udělal dobře, s tou kyselinou. Ona reaguje s tou rzí a udělá takovej modro-fialovej povlak, a ten sám o sobě působí jako ochrana proti korozi. Já byh to nenatíral. A když, tak nějakou 2K barvou.
Datum: 13. listopadu 2009 16:39
Jméno: haha
IP: uživatel6621
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 16:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli ti ten mustang nejede víc jak 60 a nevím ptoč by tam nešel
Datum: 13. listopadu 2009 16:46
Jméno: mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 22:22
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Mam ten samy problem, co Standa. taky je dycky rozmackam kombinackama. Takze klasicka 6 podlozka to jisti... Jinak segrovky vzdycky jeste otocim tim otevrenym koncem ven. A nikdy mi nevypadla zadna...
Datum: 13. listopadu 2009 22:22
Jméno: Standa
IP: uživatel7917
 nikdy sem tyhle podlozky nepouzival.....neumim je tam dát......vzdy je rozmačkam kombinačkama.....davam tam obyč 6 podložky......
Datum: 13. listopadu 2009 17:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to prohnuty tam je kuli tomu, aby segrovka nemohla vypadnout. Navic to tam je i napsany
Datum: 13. listopadu 2009 16:56
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Vypouklou stranou k pružině, prohloubenou k ségrovce.
Datum: 13. listopadu 2009 15:32
 Čau draci nevíte někdo o nějakym veteránskym moto klubu v Praze nebo v blískosti Prahy ve kterym by si bylo možno udělat veteránský papýry dík moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 14:15
|



|