slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1476  1477  1478  1479  1480  1481  1482  1483  1484  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7916    
U Vape na pionýra je napsáno: "Při nepoužívání osvětlení zkratovat vodiče na kostru". Je to opravdu nutné? Co by způsobilo, kdyby zkratované nebyly. (Jde mi jen o to, aby například po otočení přepínače na středovou polohu či na polohu vypnutí motoru nedošlo k poškození...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
je to jen proto jak říká Bubak
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel7916    
Pak ale vlastně nepůjde používat klakson? Chápu, že alternátor nemá být zapojen bez zátěže, ale jak to je u originál zapalování? Tam se to také odpojí a nezkratuje. Všiml jsem si však, že v klaksonu je jakýsi odpor či kondenzátor?-jakou tam má funkci?
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslim ze kdyz je to ukostreny krivka predstihu se meni uz od 2,5tis otacek.. a kdyz neni tak az od 5tis. .. nebo se pletu?
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
znamenato to ze kdyz zhasnes svetla vypinacem tak ten vypinas musi bejt zapojenej tak aby se to seskratovalo a abys to pouze neodpojil od zarovky asi by se to zapalovani znicilo
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 353      IP: uživatel2347    
Zdar jake mate zkusenosti ses silikonovyma guferama? Jsou to ty cerveny a maji oznaceni Si ale nikdy jsem je nezkousel. Chci je dat ma moji 250 kyvacku. diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: fenixvw      IP: uživatel7872    
jedinej rozdíl je ve směsi, ty silikonové jsou měkčí, dobře těsní, ale někdy dřív odchází. Ze začátku jsem kupoval ty silikonový, ale v poslední době dávám i černý obyčejný. U jawy je to jedno co tam dáš, hlavně že je novej. Jinak je lepší ke straně k zapalování dát dvoubřit ( zkrz prach, vydrží pak déle).
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: jawa 353      IP: uživatel2347    
ted teda nevim cemu mam verit
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
covece mam je v cize a nikde neni problem:-),dokonce je mam i ve fichtlovy a stadakovy a vsechno funguje:-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7921    
a budete se divit,ale ja je tam dam.....stejskal se stocenou klikou mi profoukává seriový cerny gufera.......proste to zere olej
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to by sis zajezdil :-D presne jak pisou nize. Nejlepsi je tam dat klasicky cerny gufera vem si ze jsou este na nekterejch od vyroby gufera a drzej,ale uz jim konci zivotnost takze 20 let gufera vydrzej urcite tyhle cerny a videl jsem i z dvojtejma hranama tak jsem je koupil na pionyra pak uz je nemeli
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neodolavaji benzinu, coz by u prevodovky nevadilo, ale u kliky jo... nejlepsi jsou hnedy, z materialu zvanyho Viton, jsou ale pekne drahy , cca 100kc jedno...
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebrat!!!!! pokud necheš pak motor znova půlit a dávát tam černé, jak mají být.
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci kupil som si new hlavu z babety 210 a chcel by som ju dat na fichtla jaku upravu musim postupit aby mi neprefukovalo medzi hlavu a valcom diki moc za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
prej staci vyvrtat novy diry na srouby protoze jsou jinak od sebe a jinak by to belo jit a tu kompresi by to chtelo zvetsit taky nad tim premejslim
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zaprvé ji třeba snížit, protože babeta má velší spalovák= menší komprese.
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUZ,POTŘEBOVAL BYCH VĚDĚT JAK MÁ BÝT SLOŽENÝ PŘEVODY NA JAWĚ 555. JE NORMÁLNÍ KDYŽ MÁM V PŘEVODOVCE DVĚ KOLCA 19z. ? TO BY TAM PAK BYLA STEJNÁ RYCHLOST NN ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,thx ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je v pořádku
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel2849    
Zdar draci; bude delat problem, kdyz prohodim cep radicky z 555(550) na 21? Vejde to tam s vikem (aby to nedrelo) a zavitem do kartru? Dela mi strasny problem presednout z jakekoli motorky na fika, tak si chci udelat "normalni" razeni... Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslis dat na 21 radicku dozadu tak to jde uplne v pohode mel sem to taky tak
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: jawa 353      IP: uživatel2347    
Zdar. Seso prosim te pisete, ze převod tachometru na kyvacku 250 typ 353 má 11 zubů http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2279.html ale na moji kývačce je na převodu rychlomeru 10 zubů a je uplne sjetej - nutna vymena. Kdyby tam byl 1 zub rozdil tak by to ukazovalo jinak. Kolik ma doopravdy zubu ten prevod co prodavas ? dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
cauves.. tak sem si ted dodelal web stranku http://www.jawa50-speed.wbs.cz/...... napiste jestli se vam to libi a co bych tam mel jeste pridat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG!! :-D vždyt tak nic nemáš....tohle je práce na 5 minut...máš tam 3 fotky a to je všechno :-D z tvého webu se nic nedozvím....existence je uplně zbytečná.....a máš tam kopírovanou fotku od stejskyho, takže ti to může nechat smáznout, jelikož ses ho neptal....
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
No vždyt tam nic neni :-D,, (co je fichtl ??) Ty věty co u toho máš sem viděl asi na deseti stránkách :-D A ten 50speed je stejskyho ne?
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: taz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zadravim nevite nekdo kde bych sehnal zadni kolo na mosquito muže byt klidně starší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci co vsechno musim upravit abych dal zapalovani s fichtla na 25O kejvacku??????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel7942    
No tk hlavně aby tam ten magnet držel a aby se to mnělo ten košík za co chytit... pač je to u 250 vetší... než chrchl.... a pokud by ste htěl y s dobijenim napiste mi na mail....(poradim vam i s vice typama..
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*...aby ti tam vysel stator a nelital tam.
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 8:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
delal jsem tule upravu nekolikrat jak na 175 tak na 250 panelce. staci udelat v rotoru vetsi kuzel, aby se vlez na hridel od klikovky a vyrobit si mezikus, aby ti tam vysel stator
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 8:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Ano, musíš upravit stator aby jsi vůbec pionýří zapalko do kejvy dostal, plus úprava elektroinstalace, myslím že i rotor se musí nechat upravit.. to stojí tolik že tě baterka, kůli které to všecko chceš dělat, vyjde o dost levněji :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: black.paja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, nemůžu nikde sehnat plovák do karburátoru na pérák, mototechny v okolí mého bydliště zrušily, newíte na kde bych ho sehnal na netu??? nebo tady ??? našel sem jen plovák na čezetu ale nevim jestlito je stejné, díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: jura      E-mail:      IP: uživatel7936    
dobry den ja mam doma karburator na petaka a mam aji plovak
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: trabos      IP: uživatel4183    
Zdarec. nevíte co se mi stalo s babettou a nebo spíš jak to mám opravit? Já když s babettou jen trochu pohnu tak už to má tendenci startovat a nevím co s tím je. Normálně mi začala startovat až po určité rychlosti ale ted s ní stačí fakt jen popojet a už žblechtá. Dík za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a jinak s tim můžeš normálně jezdit, tim nic nedoděláš.
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, to budé prasklá pružinka startovacívh čelistí, ale bez stahováků to neopravíš
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím!Co všechno ma bejt v plovakovej komore u jawy 05.Nasel sem doma karbec,ale je v plovakovce jen plovak s jehlou a nic vic nema tam bejt jeste nakej plicek nebo tak?Diky!20tkovej karbec znam ale na nulakouli ne tak se ptam.p odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel590    
Zdarec mněl by tam být jenom plovák s jehlou a vičko jinak nic víc.Tak ať to jede.
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4510    
Ahoj vsichni muzu se zeptat jestli by mi nekdo nedal jakekoliv podlady pro vypocty dvoutaktnich motoru? Byl ych moc rad za jakoukoliv ochotu a prispevky.Nektere veci z jawa-50.cz uz mam . Poslete cokoliv .Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7936    
zdarec dracy nevite nekdo proc me nejede babeta enom me to plka poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
jiskru to haža a karbec sem taky skusal vycistit
 
 
Datum: 21. listopadu 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A svíce hází normálně jiskru?
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Zkoušels vyčistit karburátor??
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar můžu dát do zadního tlumiče u mustafa třeba převodovej olej? a 30 ml do každýho žejo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to fikus:od kdy de tlumicovej olej stlacit?:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D,kurva lidi premejslejte!:-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ale si myslim že když tam ojel nebude že se nic nestane
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nn musi tam bejt tlumicovej ten de tozis stlacit kam se presne lije ten olej do ty spodni casti co je prisroubovana k ramu??
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Cau dostal se nekdo z vas s fichtlem pres 100 kmh :-D je dovoleno i kopec cheatovaní :-D ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: radek1212      IP: uživatel368    
Ty vado včera 110Km/h a ještě šel na zadní :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kluci co jezdi zavody ve specialech myslim ze s touhle hranici nemaji problemy... :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já sem dal s fíkem i 120,,ale ve hře GTA san andreas :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no jo tak podle tachometru jezdím z kopce běžně 90:-D ale ve skutečnosti jedu něco přes 70
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ve dvou z dlouheho a pruddkeho kopce 13z kolecko a jelisme tak 95 podle tachometru
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najvic 80+ 2-3km/h ale zo 12 zubovou sekundarkou
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nn nejvic jsem jel z kopce neco prez 80 Km skoda ze to nema tachak navic a 4.rychlost
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci muže mi někdo blíže popsat , jak se počítá předstih z konstrukce motoru ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7921    
no me to rikal znamej kdyz delal na facku predstih na stroboskop.....mozna je to kravina,ale to je jedno......jinak znamej má takovou felicii "seriovku" 1.3MPi 90HP a myslim ze tam ma kompresni pomer este vetsi.....+vacka,ridici jednotka,vyfuk,sání,podvozek atd......
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando jestli fáčko je favorit tak 13 kompresní poměr nemá ani nejostřejší okruhový speciál.Výpočty jsou jen základ ,hlavní jsou ale motorové zkoušky.použité palivo,tvar spalovacího prostoru,načasování vaček atd.můžu tě ujistit že základní předstih je u všech aut bude do zhruba od 3 do 12stupnů před hú
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nemysly si že podle toho vypočítáš buh vico ...vypočítáš jen stupně přadstiho který ti budou užitečný k dalším výpočtům
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už to mám zapalování v mm !!!!!!!!ale jaký vztah má předstih třeba k kompresnímu poměru to nevím
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže tady něco je ...čím menší oktanový číslo tím menší předstih....a tady výpočet ale musíte my trocho pomoct (dozvíte se později) ... A (ve stupních) = cos*[(P*P+R*R-L*L) / (2*P*R)] R= zdvih dělený dvema L=ojnice T = ingition načasování c mm To je vše co vím akorát si musíš přeložit to ingition...a napis to sem rád bych to taky věděl.Jo a nej pro info nikdy sem tohle nepočítal takže to nemusí být dobře
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde sem o tom něco četl podívám se na to a když tak pisnu.
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7921    
zajimavej dotaz.....taky by mi to celkem zajimalo.....urcite to bude mit co docineni s objemem motoru a kompresnim pomerem........ vim ze takovy ty prskolety maj predstih do od 15° do 20° pred HU,treba fáčko myslim ze má 10°,ale tam je zase kompresni pomer snad 13:1 ...... nejak se musí urcite predstih urcit ve stupnich z kompresniho pomeru a pak to prevedes na milimetry podle kruhovyho diagramu chodu motoru(podle zdvihu).....to je jen moje teorie.....ale zda se mi to bejt logický
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec co ma z Tachometr ma ho na jawe 21 a nehce mě utazovat jenom skače a ani nehce okazovat kylometry ale lanko tam neni přetrhli to sem se dival dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
když dam to lanko to toho snea a chytnu je do ruky a jedu tak se točí
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skus dat lanko do tachaku a toc lankem melo by to bejt OK a jestli to bude OK tak bude problev ve sneku asi tam je omleta dira na lanko nebo neco ve sneku jestli to drzi narozte??
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: jura      E-mail:      IP: uživatel7936    
zdarec borci ja mam ba betu a nechcemi jet enom to plka poradtemě prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: Paja91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar jakej ma bejt předstich u jawy 250 kdyš mam zapalovaní z fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 250 má předstih 3,5-4,0mm i když máš zapalko z fichtla!
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel7944    
Pořád stejnej jako by tam byklo origo zapalování
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na sesa-moto.cz
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Paja91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a u 250 je teda předstich jaky
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstich a zapalovanie nesuvisia mozes mat hociaky zapalovanie ale predtich je vypocitanej z konstrukcie motora zdvich,delka ojnice....atd takze predstich más dat stejny
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 16:59
 
<  1476  1477  1478  1479  1480  1481  1482  1483  1484  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 17:19:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu